GTHD staat ook gewoon op de EU Store toch?
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 05-09-2007 12:27 ]
PSN id: NL_SToRM
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 05-09-2007 12:27 ]
Deze game is gewoon slecht, waarom zou dat niet mogelijk zijn? Ik ben best wel een fan van F5 en hun Starwars games. Maar met LAIR hebben ze gewoon de plank mis geslagen, klaar en punt uit.zerokill schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:58:
[...]
Geloof me ik wil ook niet doelen op een samenzwering maar het lijkt er bijna op alsof IGN en Gamespot een versie hebben gespeeld waar geen tutotial inzit want op alle PS3 forums lees je dat het spel goed te spelen is, mits je de tutorials volgt.
Het lijkt er gewoon op alsof IGN en Gamespot een versie hebben ontvangen die gewoon niet af was.
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 05-09-2007 13:11 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Spreekt hier iemand zich tegen of tegen?S2S schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:46:
[...]
Je kan natuurlijk alle games wel leren spelen, maar hoe lang moet je het spelen voordat het echt werkt? Ik zeg altijd maar zo als ja na 1 uur de gameplay niet onder de knie hebt, dan is er wat mis.
Neem nou Ridge Race 6/7 mijn kameraad die vond het maar niets (6 dan he) en ook niet na een paar uur. Maar na een paar dagen vond hij het fantastich, is zelfs 1 geweest van de wereld.
Deze gaat op voor de "Selectieve quote van het jaar" verkiezing
Je kan natuurlijk alle games wel leren spelen, maar hoe lang moet je het spelen voordat het echt werkt? Ik zeg altijd maar zo als ja na 1 uur de gameplay niet onder de knie hebt, dan is er wat mis.
Neem nou Ridge Race 6/7 mijn kameraad die vond het maar niets (6 dan he) en ook niet na een paar uur. Maar na een paar dagen vond hij het fantastich, is zelfs 1 geweest van de wereld.
Maar voor de gewone gamer is de gamepay drempel zo hoog dat het de moeite niet waard is.
[ Voor 51% gewijzigd door PWM op 05-09-2007 13:10 ]
[ Voor 98% gewijzigd door PWM op 05-09-2007 13:10 ]
Ja maar dat is nou precies wat ik zo leip vind: De meeste kopers vinden het wel leuk om te spelen en hebben de controls wel onder de knie. En wat ik al helemaal niet snap is dan in previews van IGN en Gamespot de controlles notabene worden geprezen maar uiteindelijk geven ze het spel dan een 4.5 alleen vanwege slechte controlles.S2S schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:46:
[...]
Deze game is gewoon slecht, waarom zou dat niet mogelijk zijn? Ik ben best wel een fan van F5 en hun Starwars games. Maar met LAIR hebben ze gewoon de plank mis geslagen, klaar en punt uit.
Maar voor de gewone gamer is de gameplay drempel zo hoog dat het de moeite niet waard is.(je gaat echt niet een paar dagen proberen de controls te leren) Als het na een paar uur nog niet klikt, dan zit er wat fout.
Ik keek erg uit naar LAIR, maar ik laat nu de game maar lekker in de winkel liggen.
ik stelde alleen dat mijn quote een tegenstrijdigheid opleverde.
Verwijderd
Lair al gespeeld dan? Nee? Hoe kan het dan dat je je oordeel al klaar hebt, terwijl mensen die hem WEL hebben gespeeld het spel helemaal niet moeilijk vinden.S2S schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:46:
[...]
Deze game is gewoon slecht, waarom zou dat niet mogelijk zijn? Ik ben best wel een fan van F5 en hun Starwars games. Maar met LAIR hebben ze gewoon de plank mis geslagen, klaar en punt uit.
Maar voor de gewone gamer is de gameplay drempel zo hoog dat het de moeite niet waard is.(je gaat echt niet een paar dagen proberen de controls te leren) Als het na een paar uur nog niet klikt, dan zit er wat fout.
Ik keek erg uit naar LAIR, maar ik laat nu de game maar lekker in de winkel liggen.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Omdat er ook mensen zijn die hem wel hebben gespeeld en het alsnog kut vinden en omdat er veel reviews zijn die het spel niet de hemel in prijzen. Natuurlijk kan je zonder een spel te spelen je oordeel klaar hebben, doordat je vertrouwt op het oordeel van anderen.EfBe schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:39:
[...]
Lair al gespeeld dan? Nee? Hoe kan het dan dat je je oordeel al klaar hebt, terwijl mensen die hem WEL hebben gespeeld het spel helemaal niet moeilijk vinden.
Hoe groot is die groep t.o.v. de mensen die het niet begrijpen dat de controls zo intens slecht zijn? Groter of kleiner denk je?DarkShadow schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:48:
[...]
Omdat er ook mensen zijn die hem wel hebben gespeeld en het alsnog kut vinden en omdat er veel reviews zijn die het spel niet de hemel in prijzen. Natuurlijk kan je zonder een spel te spelen je oordeel klaar hebben, doordat je vertrouwt op het oordeel van anderen.
Helemaal zeker weten doe je het dan natuurlijk niet, daarvoor moet je het hele speel uitgespeeld hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door EfBe op 05-09-2007 14:52 ]
Verwijderd
Ik heb niemand het woord "onbestuurbaar" over motorstorm horen zeggen, dat is het verschil. Ik heb Lair nog niet gepeeld, maar ik vertrouw al jaren op reviews en het lijkt me stug dat er niet iets mis is als zoveel professionele game spelers zeggen dat er iets mis is.EfBe schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:51:
[...]
Hoe groot is die groep t.o.v. de mensen die het niet begrijpen dat de controls zo intens slecht zijn? Groter of kleiner denk je?
Die video die hierboven gepost is spreekt boekdelen. M.a.w.: het gaat om de verwachting die je hebt. Een draak maakt geen haakse hoek in de lucht, hoe graag de gamer dat ook wil. EXACT eender als je een motoracing game speelt. Die zijn ook moeilijk zo lijkt het, ja duh, je zit niet in een auto, dus stuurt het anders, goh wat verrassend.
beetje onzin om bij een mythisch wezen inhoudelijk op de aerial physics in te gaantigos schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:38:
Ik vind dat het normaal is dat de besturing in Lair niet meteen reageert omdat je de rijder bestuurt. Bij grote vliegtuigen moet je namelijk ook niet verwachten dat het vliegtuig een hoek van 90° maakt of dat het vliegtuig onmiddelijk reageert wanneer dat jij dat wil.
Verwijderd
Hallo dames en heren, jullie gaan mij niet vertellen dat iedereen ongestructureerd media zit te kopieren? Oplossing pleaseVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:39:
Ok mijn mede PS3 bezitters en wannabe PS3 bezitters. Ik heb een vraag! Ik wil mijn video's en MP3's indelen maar ik kan geen mappen aanmaken. Klopt dat, en hoe kan ik bestanden uit de ene map naar de andere map verplaatsen?BVD!
Verwijderd
Lekker onzinbericht van nu.nl dan weer. De prijs van dat pack is toch 600, hoezo kost ie "normaal" dan 800 ? Als ik alle onderdelen van mn auto los koop kom ik ook hoger uit ja...Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:33:
Voor €599 krijgt de koper een 60GB PlayStation 3 met twee SIXAXIS controllers en bovengenoemde games. Normaal zou dit in de winkel uitkomen op een totaal van bijna €800.
http://www.nu.nl/news/122...Heavenly_Sword_en_F1.html
Niet echt een oplossing, maar ik stream alles via tversity, en dan kan je het op allemaal verschillende soorten manieren doorzoeken (folder/artiest/genre ,etc)Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:18:
[...]
Hallo dames en heren, jullie gaan mij niet vertellen dat iedereen ongestructureerd media zit te kopieren? Oplossing please
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Tja,je kan maar 1 submap diep gaan in XMB. Dus je hele MP3 verzameling mooi indelen word moeilijker!Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:18:
[...]
Hallo dames en heren, jullie gaan mij niet vertellen dat iedereen ongestructureerd media zit te kopieren? Oplossing please
There is no place like ::1
De 'gewone' losse PS3 wordt toch ook niet in losse onderdelen verkocht? Die is ook €599,-Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:24:
[...]
Lekker onzinbericht van nu.nl dan weer. De prijs van dat pack is toch 600, hoezo kost ie "normaal" dan 800 ? Als ik alle onderdelen van mn auto los koop kom ik ook hoger uit ja...
Maargoed ik zal wel teveel van een ANP newsparser verwachten...
[ Voor 16% gewijzigd door Seraphus-Y op 05-09-2007 19:51 . Reden: vage bewoording ]
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Verwijderd
Een tweede controller is een must voor mij. Ik vind het prettig om vrienden die op bezoek komen ook een controller in de hand te kunnen drukken en als het spel het ondersteund samen te kunnen gamen. En anders wel om er één op te landen terwijl de ander in gebruik is.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:03:
Ik wil nu al een tijdje de PS3 kopen, maar ik heb maar 1 controller nodig en geen 2 en daarbij zijn de bundel prijzen steeds weer met een race spel en dat vind ik dus geen donder aan. liefst zie ik
dat de PS3 met 100 euro in prijs daalt en dan ben ik wel bereid om dat ding te kopen.
[...]
PS3 moet 500 euro gaan kosten en Sony zal dat toch moeten weten en daarbij heb ik al
een top 5 van games die ik zoiezo al ga kopen. Maar dan moeten ze wel snel iets doen met
die prijs anders koop ik alsnog een nieuwe xbox met hdmi.
Heb je het spel al gespeeld? Ik geef het spel het voordeel van de twijfel want op veel fora vinden ze het spel geweldig en de gameplay footage ziet er erg goed uit! het blijft vreemd dat het zulka lage cijfers krijgt maar ik laat me er niet 100 pct door leiden. Je zou het eens moeten proberenS2S schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:46:
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
ik snap microsoft niet waarom ze niet meedoen met bluray.. de spellen word op een dag groter dan 9 gb.... met hd dvds kan je alleen films kijken dus geen games spelen.. wat gaat ms daaraan doen dan ? compressie techniek ? voor hoe lang ?swopdark schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:46:
Sony heeft gevoel voor humor:
Sony invites Toshiba and Microsoft to join Blu-ray camp
Totdat de opvolger van de Xbox 360 uitkomt.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:55:
[...]
ik snap microsoft niet waarom ze niet meedoen met bluray.. de spellen word op een dag groter dan 9 gb.... met hd dvds kan je alleen films kijken dus geen games spelen.. wat gaat ms daaraan doen dan ? compressie techniek ? voor hoe lang ?
Verwijderd
Dat heet concurrentieVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:55:
[...]
ik snap microsoft niet waarom ze niet meedoen met bluray.. de spellen word op een dag groter dan 9 gb.... met hd dvds kan je alleen films kijken dus geen games spelen.. wat gaat ms daaraan doen dan ? compressie techniek ? voor hoe lang ?
HD-DVD is gewoon *een* opvolger van de huidige dvd, daar kan ook gewoon gamedata op, echter zijn er weinig xbox360 bezitters zo gek om 200 euro neer te tellen voor een externe drive dus een HD-DVD game zal slecht verkopen.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:55:
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door Gman op 05-09-2007 23:20 ]
Geestige quote:swopdark schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:46:
Sony heeft gevoel voor humor:
Sony invites Toshiba and Microsoft to join Blu-ray camp
De Movie Marketplace op de 360 is een groot succes, en alle partners (incl. alle Filmhuizen minus Sony) zijn er tevreden over, en leveren zeer regelmatig content aan."People aren't interested in downloading videos at the moment. The internet is a good way of delivering music but not video," said Eklund. "Blu-ray has a good 8 to 10 years before the internet catches up."
[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 05-09-2007 23:33 ]
Nope qua drive niet, maar denk wel dat Sony qua Blueray promotie met de PS3 dik scoort.PWM schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:22:
[...]
Daarbij is Microsoft groter, veeeeel groter, dan alleen Xbox. Xbox zal dan ook niet de doorslaggevende factor zijn in de beslissing.
In de US gaf 80% van de PS3 bezitters een maand geleden aan, niet te weten dat ze een Blu-Ray speler hadden of dat je er ook films mee kon afspelen.Gman schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:34:
[...]
Nope qua drive niet, maar denk wel dat Sony qua Blueray promotie met de PS3 dik scoort.
De helft van de bezitters weet dus dat de PS3 HD kan tonen, en van die 50% weet dus slechts 40% dat je ook films kan afspelen.Of the 50% knowledgeable of the PS3's graphics prowess, only 40% of them were aware the machine's Blu-ray playback capabilities. Only half of that particular group has watched a BRD on the device.
[ Voor 48% gewijzigd door PWM op 05-09-2007 23:41 ]
Amerikanen...zuchtPWM schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:36:
[...]
In de US gaf 80% van de PS3 bezitters een maand geleden aan, niet te weten dat ze een Blu-Ray speler hadden of dat je er ook films mee kon afspelen.
Denk dat het wel meevalt
Overigens wist slechts 50% dat je uberhaupt HD kon gamen op de PS3.
Had mijn bronnen er nu nog bijgezet.Gman schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:40:
[...]
Amerikanen...zucht![]()
Zijn dat allemaal 12 jarigen die polls invullen?
Ze zijn anders wel commited genoeg om even 150 miljoen dollar op te hoesten om Universal exclusief voor HD DVD te krijgen (dat gerucht ging althans)PWM schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:22:
Overigens is MS een stuk minder commited aan HD DVD dan de meeste mensen denken, en hebben ze ook aangegeven de stap te zullen maken als het nodig is (niet voor huidige console natuurlijk).
Verwijderd
Nou nog zo'n zelfde onderzoek in Europa, die Amerikanen zijn kennelijk te dom om te begrijpen wat ze hebben gekocht. Als je niet weet dat er een Blu Ray speler in je PS3 zit heb je echt zitten slapen of ben je gewoon te stom om te kunnen lezen.PWM schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:42:
[...]
Had mijn bronnen er nu nog bijgezet.
Onderzoek is door het NDP, trust me, dat is betrouwbaar
Gisteren die bitstream geprobeerd .... helpt niets. De film (Ice Age 2) zelf blijft geen geluid geven. Heb m'n probleem ook naar bol gestuurd maar ik heb de indruk dat ik een "standaard" antwoord heb gekregen:Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:44:
[...]
Probeer de audio uitvoer voor BD op bitstream te zetten ipv PCM, staat in het DVD/BD menu.
Hehe, Shiver23 was me al voor.
BronVeel mensen hadden hoge verwachtingen voor Lair, maar kan deze op gameplayvlak er niet waar maken. Niet iedereen vindt de gameplay slecht, maar de meeste mensen kunnen niet overweg met de SIXAXIS controls.
Nu blijkt er een oplossing te zijn om Lair toch met de analog controls te spelen. Het enigste dat je moet doen is een controller zonder SIXAXIS motion controls in een USB-poort van je PlayStation 3 pluggen. Mensen die dit hebben gedaan zeggen dat de controls nog niet perfect zijn, maar met dit is Lair toch al veel leuker. Gamespot heeft hier bijvoorbeeld op gereageerd door Lair met analog controls een 6,5 te geven in plaats van 4,5.
Het is natuurlijk erg opvallend dat dit kan, dit wil echter zeggen dat Factor 5 toch Lair met analog controls heeft ontworpen en in de game heeft gestoken, maar deze gewoon niet wil activeren. Veel fans beginnen nu dan ook te hopen op een patch voor deze mogelijkheid ook te krijgen met de PS3-controller.
PSN: Shiver23
Ik denk niet dat het een geval van luiheid is. Het punt is nl dat wanneer je compressie gebruikt of texture creation middels formules e.d. je tijd kwijt bent en cpu power. Je kunt dus niet echt 'streamen', je moet dat met store-forward doen. Ik weet niet of je wel eens wat demoscene demo's bekijkt (bv 64K intros) waar ze texture creation gebruiken maar dat kost echt wel wat tijd.Rival24 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:45:
[...]
Totdat de opvolger van de Xbox 360 uitkomt.
Het enige waarin ze nu beperkt zijn door de opslagruimte zijn prerendered CGI filmpjes en ellenlange dialogen. De Xbox 360 exclusieve titels maken gewoon gebruik van slimme compressie en dan moet je niet denken aan simpelweg rarren, maar texture synthesis bijvoorbeeld.
Dat sommige luie developers daar geen zin in hebben en het maar een "beperking" noemen is net zoiets als zitten zeveren over de FPU's van de PS3 dat ze zo moeilijk programmeerbaar zijn. Bij games die op beide platformen op dezelfde tijd uitkomen zullen altijd concessies gedaan moeten worden ten koste van snelheid of framerate of gameplay of wat dan ook. Feit is gewoon dat op beide platformen supermooie en supertoffe games uitkomen die echt niet veel voor elkaar onder gaan doen.
[ Voor 8% gewijzigd door EfBe op 06-09-2007 09:42 ]
Verwijderd
Trust me, je overschat de gemiddelde europeaanVerwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 08:03:
[...]
Nou nog zo'n zelfde onderzoek in Europa, die Amerikanen zijn kennelijk te dom om te begrijpen wat ze hebben gekocht. Als je niet weet dat er een Blu Ray speler in je PS3 zit heb je echt zitten slapen of ben je gewoon te stom om te kunnen lezen.
[...]
Toch heb ik mijn vraagtekens bij dat onderzoek. De eerste 500,000 PS3 bezitters kregen allemaal die Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby blu-ray film erbij.PWM schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:42:
[...]
Had mijn bronnen er nu nog bijgezet.
Onderzoek is door het NDP, trust me, dat is betrouwbaar
[ Voor 3% gewijzigd door Seraphus-Y op 06-09-2007 11:51 ]
Tja, wat houdt 'groot succes' in... Wil je een film op HD kwaliteit downloaden dan heb je een flinke pijp nodig wil je dat in een beetje acceptabele tijd doen. Nu weet ik niet of jij droomt oid, maar de gemiddelde nederlander heeft echt geen 20mbit thuis liggen. En dan heb ik ook nog niet genoemd de infrastructuur naar al die miljoenen huizen toe. Als men massaal content gaat downloaden via internet met dat soort snelheden, dan heb je naar nederland toe echt een inmense pijp nodig, en die ligt er echt niet. En dan is Nederland nog een land waar voorop gelopen wordt met breedband acceptatie.PWM schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:22:
De Movie Marketplace op de 360 is een groot succes, en alle partners (incl. alle Filmhuizen minus Sony) zijn er tevreden over, en leveren zeer regelmatig content aan.
Volgens mij zijn ze wel degelijk direct betrokken bij het project met hun codecs. En nu even een wijze les uit het WMP boek "Media Codecs War 101 - the early days": if you control the codec everyone uses, you control the content everyone consumes.Het is natuurlijk een huur principe nu, en geen koop principe. Echter, als ze denken 8-10 jaar in de toekomst te kunnen denken, zou ik het erg knap vinden.
Overigens is MS een stuk minder commited aan HD DVD dan de meeste mensen denken, en hebben ze ook aangegeven de stap te zullen maken als het nodig is (niet voor huidige console natuurlijk).
Gewoon blijven volhouden, wellicht wordt het ooit waarheid, joh. Echt hoorMS is een partner, geen HD uitgever, of fabrikant van spelers. De speler die er nu is, is ook gewoon door 1 van de partners gemaakt. MS verliest niet of nauwelijks als ze de stap moeten maken.
XBox niet nee, maar de divisie waar xbox deel van uitmaakt is wel degelijjk opgezet om een van de pijlers te worden van MS' cashflow in een aantal jaren. Dat ze het beroerd managen en fout op fout stapelen.. tja, dat is een ander verhaal.Daarbij is Microsoft groter, veeeeel groter, dan alleen Xbox. Xbox zal dan ook niet de doorslaggevende factor zijn in de beslissing.
Ik snap echt niet waarom het goed zou zijn dat er 2 formats zijn, OMDAT er 1 gaat verliezen. Wanneer beide t.a.t. zouden blijven bestaan: lekker boeiend inderdaad. Maar 1 gaat het loodje leggen en dat weet iedereen. Het punt is dan dus: koop je een speler van format X en format X legt het loodje dan zit je met je investering.EDIT:
Overigens lees je wel tussen de regels door: Kom bij ons, dan kunnen we de prijzen lekker hoog houden.
Uit consumenten oogpunt is het vreemd genoeg ook wel weer goed dat er 2 formaten zijn. De prijzen zullen daardoor ook blijven dalen. Het Blu-Ray kamp geeft nu wel aan niet te hoeven zaken omdat mensen toch wel willen betalen. Echter, als je bij Best Buy kijkt zie je de Blu-Ray spelers lekker meezakken met de HD DVD spelers.
Ik heb ergens gelezen dat er in de hardware van DVD spelers dus helemaal niks meer te verdienen valt. Dit komt door de enorme prijzenslag die de kleine fabrikantjes waren gestart, hierdoor moesten de grote mee. Het kan dan voor de consument misschien wel goedkoper worden, de economie draait er niet lekker op en dus zal ook die consument die toevallig bij phillips werkt het ook gaan merken. Nu kan je dit een vreemd verhaal vinden maar leten we niet vergeten dat bedrijven winst moeten maken om te kunnen blijven bestaan en als een bedrijf niet kan bestaan staan er mensen op straat die dan weer geen spullen kunnen kopen. Als zo'n proces te lang doordraait kom je daar eigenlijk niet meer uit.EfBe schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:12:
goed verhaal
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
| Youtube |
Heb zelf een launch console ( dus 600 euro voor de PS3 met een controller ) en toen Motorstorm gekocht, ik heb nu wel meer games hoorSeraphus-Y schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:16:
[...]
Een tweede controller is een must voor mij. Ik vind het prettig om vrienden die op bezoek komen ook een controller in de hand te kunnen drukken en als het spel het ondersteund samen te kunnen gamen. En anders wel om er één op te landen terwijl de ander in gebruik is.
Maar waar bestaat je top 5 dan uit? Niet toevallig 1 van de games uit de nieuwe/bundel?
Anders verkoop je gewoon de rest. Sixaxis raak je nog wel kwijt voor € 40,-, spelletje met een beetje geluk ook € 40,-. Dan betaal je dus 'slechts' € 20,- voor je geliefde spelletje.
Volgens mij maken sommigen het moeilijker dan het is.
LOL wie bewaart die heeft wat......swampy schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:03:
[...]
...alle mogelijke bekabeling ( HDMI, S-video, HD-Component Out, Digital Audio Out ) omdat ik voorbereidt wil zijn....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het was ook maar een voorbeeldje, en ruim 8GB is geen 64K natuurlijk. Als je bijvoorbeeld Bioshock ziet (regent alleen maar negens en tienen in reviews) en je gaat er vanuit dat dit spel op de ouderwetse manier gemaakt is dan voorzie ik echt geen problemen voor toekomstige games. En afgezien daarvan staat de Bioshock disc niet eens tot de nok toe vol.EfBe schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:38:
[...]
Ik denk niet dat het een geval van luiheid is. Het punt is nl dat wanneer je compressie gebruikt of texture creation middels formules e.d. je tijd kwijt bent en cpu power. Je kunt dus niet echt 'streamen', je moet dat met store-forward doen. Ik weet niet of je wel eens wat demoscene demo's bekijkt (bv 64K intros) waar ze texture creation gebruiken maar dat kost echt wel wat tijd.
Welk gedeelte van de posts boven je heb je niet gelezen?jap85 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:37:
Ik heb een probleem met online spelen. Heb mn ps3 met utp kabel op internet aangesloten en internet werkt prima, demo's downloaden, browsen etc.
Nu krijg ik bij Resistance online de melding 'Login failed' als ik in wil loggen. Ik zie 2 seconden de lobby zeg maar, maar daarna wordt ik er afgekickt. Dit terwijl mn verbinding wel gewoon in stand blijft. Als ik het dan later nog een keer probeer krijg ik een network error... Heel vreemd. Helemaal aangezien het dit weekend wel zomaar 2 keer lukte om erin te komen en ik probleemloos online kon spelen..
Ik heb de internetsettings gecheckt en alles is normaal. Het enige wat ik kan zien wat niet 'normaal' is, is dat Unpd (of zoiets) of 'disabled' staat. Kan het daarmee te maken hebben?
In principe moet mn internetconfiguratie thuis werken met PSN, ik heb jaren probleemloos Battlefield 2 op de ps2 online gespeeld (wel ander netwerk, maar PSN zou alleen maar beter moeten zijn..).
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Verwijderd
?? Ik heb dit probleem nog niet langs zien komen sinds ik dit topic volg, 2 maanden ofzo. Aangezien ik zelf pas 2 weken een ps3 heb ben ik het sinds toen wat actiever gaan volgen dus het zou kunnen dat ik iets over het hoofd heb gezien, zeker posts over netwerkproblemen zijn niet interessant als je zelf geen ps3 hebt... Aan zo'n opmerking heb ik trouwens niet zoveel.. Waar kan ik het ergens vinden?Paxlie schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:56:
[...]
Welk gedeelte van de posts boven je heb je niet gelezen?
[ Voor 7% gewijzigd door jap85 op 06-09-2007 15:59 ]
Draadloze headsets werken inderdaad niet met ps2 spellen voor zover ik weet. Ik heb zelf een Logitech USB 350 gekocht na het overlijden van mijn standaard Sony headset. Deze werkte perfect op de ps2 tijdens Socom 2/3 en ook op de ps3 doet die het, zowel bij genoemde ps2 spellen, als met Warhawk.Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:33:
Ik heb pas zo'n bluetooth headset gekocht van Datel ( FOR PS3 )
Nu doet hij het wel, als ik hem wil instellen zie ik dat hij mij hoort zeg maar.
Alleen klopt het dat hij het niet doet bij PS2 spellen zoals Socom 2? Dat zou wel bout zijn..
En welke headset moet ik dan nu kopen als ik PS2 spellen online wil playen, want ik hoorde dat sommige met draad het OOK niet deden op de PS3.
Help aub.. bedankt
PAar posts terug staan een melding over netwerkproblemen PS3 met nieuwste firmware.jap85 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:58:
[...]
?? Ik heb dit probleem nog niet langs zien komen sinds ik dit topic volg, 2 maanden ofzo. Aangezien ik zelf pas 2 weken een ps3 heb ben ik het sinds toen wat actiever gaan volgen dus het zou kunnen dat ik iets over het hoofd heb gezien, zeker posts over netwerkproblemen zijn niet interessant als je zelf geen ps3 hebt... Aan zo'n opmerking heb ik trouwens niet zoveel.. Waar kan ik het ergens vinden?
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Ik wacht op SnakeballMclercx schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:09:
hmm, ik zie tot nu toe geen psn updates, had toch gehoopt op tekken 5 dr: online addon
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 16:23 ]
Ik had dit voor het weekend ook al, dus aan 1.92 ligt het dan waarschijnlijk niet..Spyro_the_Dragon schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:08:
[...]
PAar posts terug staan een melding over netwerkproblemen PS3 met nieuwste firmware.
Het zou dus zomaar kunnen dat jouw PS3 daaraan lijdt....
PSN updates zijn meestal rond 19uMclercx schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:09:
hmm, ik zie tot nu toe geen psn updates, had toch gehoopt op tekken 5 dr: online addon
Misschien heb je hier iets aan:jap85 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:58:
[...]
?? Ik heb dit probleem nog niet langs zien komen sinds ik dit topic volg, 2 maanden ofzo. Aangezien ik zelf pas 2 weken een ps3 heb ben ik het sinds toen wat actiever gaan volgen dus het zou kunnen dat ik iets over het hoofd heb gezien, zeker posts over netwerkproblemen zijn niet interessant als je zelf geen ps3 hebt... Aan zo'n opmerking heb ik trouwens niet zoveel.. Waar kan ik het ergens vinden?
Wringt daar niet de schoen, als je ziet hoe snel de originele xbox "het afval" in mocht van microsoft. Je zal maar de persoon zijn die de laatste versie van de Xbox360 koopt om 2 maanden later uit te vinden dat het over is :!
Als je genoeg processor kracht hebt dan is texture synthesis geen probleem. Het voordeel van textures "ready and all" is dat je het gelijk kan laden. Natuurlijk neemt het wel ruimte in, texture synthesis dertegen heeft een "laadtijd" nodig om de textures te genereren.Het enige waarin ze nu beperkt zijn door de opslagruimte zijn prerendered CGI filmpjes en ellenlange dialogen. De Xbox 360 exclusieve titels maken gewoon gebruik van slimme compressie en dan moet je niet denken aan simpelweg rarren, maar texture synthesis bijvoorbeeld.
In tijd zijn de games voor PS3 "volwassen" en we moeten gewoon even wachten!Dat sommige luie developers daar geen zin in hebben en het maar een "beperking" noemen is net zoiets als zitten zeveren over de FPU's van de PS3 dat ze zo moeilijk programmeerbaar zijn. Bij games die op beide platformen op dezelfde tijd uitkomen zullen altijd concessies gedaan moeten worden ten koste van snelheid of framerate of gameplay of wat dan ook. Feit is gewoon dat op beide platformen supermooie en supertoffe games uitkomen die echt niet veel voor elkaar onder gaan doen.
Ik heb dan geen HD televisie maar hey! Wie weet heeft mijn buurman er wel een, of die vriend waar ik een weekend lang logeer. Reden genoeg om voorbereidt te zijn. Stel je voor sleep je die PS3 mee en dan heb je alleen maar een RGB kabel om de PS3 mee aan te sluiten!
Omdat je dan de aanloop naar Kerstmis mistzerokill schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:25:
Oke na het zien van de gametrailers review van Lair geloof ik het wel.
Jzs wat een gemiste kans is dat zeg. Ik snap dat toch niet helemaal: Als je al miljoenen in een game hebt gepompt maar het spel is uiteindelijk gewoon niet klaar, waarom release je het dan alsnog ook al weet je dat iedereen gaat zeiken over dat het niet klaar is? Waarom geef je de devs dan niet gewoon nog 3 maanden extra om het spel wel klaar te maken.
Verwijderd
Thnx! Ik ga het ff bekijken.Seraphus-Y schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:35:
[...]
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.gamer411.com/f...tation_3_Error_Codes.html
Een overzicht van error-codes en welke poorten open moeten staan in een router.
rofl, ik zie een update voor motorstorm waar je 6euri voor moet betalen, maar ik zie geen tekken 5 dr online addon:(Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:08:
Updates any1? Ik zie niets (PSN)
[ Voor 3% gewijzigd door Seraphus-Y op 06-09-2007 19:46 ]
Verwijderd
Bedankt voor je reactie..Melniek schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:05:
[...]
Draadloze headsets werken inderdaad niet met ps2 spellen voor zover ik weet. Ik heb zelf een Logitech USB 350 gekocht na het overlijden van mijn standaard Sony headset. Deze werkte perfect op de ps2 tijdens Socom 2/3 en ook op de ps3 doet die het, zowel bij genoemde ps2 spellen, als met Warhawk.
Ey even een vraagje, hoe zit het met het online gedeelte van G.R.A.W.2? ik heb namelijk Las Vegas enVerwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:52:
Ben nu overigens een weekje aan het genieten van G.R.A.W.2, toffe game hoor! Gameplay, graphics en zeker het online gedeelte staat als een huis! Misschien is de singleplayer aan de korte kant (van horen zeggen) maar de replay-value online (bijv. samen met een groepje co-op terroristjes jagen) is super. Ubisoft begint het degelijk porten eindelijk onder de knie te krijgen, hulde!
04/10/2007 – SnakeBallVerwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:10:
[...]
Ik wacht op Snakeball
Iemand enig idee wanneer die nu uit komt ? Of is dat echt niet bekend.
Vreemd want het was eerst in Juli al aangekondigt. Zo simpel spel kan toch niet 2 maanden vertraging hebben ?! Aangezien de trailer al in juni te zien was.
Verwijderd
Denk dat het voortaan niet veel zin meer heeft om de EU Store te gebruiken• Stranglehold demo
• NBA Live 08 demo
• MotorStorm Revenge Weekend Add-on Pack (New track, vehicles, races and race mode) — $5.99
• MotorStorm Add-on Vehicle 1 (Wakazashi Razor bike) — $0.99
• MotorStorm Add-on Vehicle 2 (Wombat Mudslide ATV) — $0.99
• MotorStorm Add-on Vehicle 3 (Atlas Varjack mudplugger) — $0.99
• MotorStorm Add-on Vehicle 4 (Atlas Arizona big rig) — $0.99
• Ninja Gaiden Sigma Weapons Master Add-on (5 survival modes) — $2.99
• Turok “Quiet Kills” Trailer
• PixelJunk Racers Trailer
• Heavenly Sword “Making Of” No. 5
• Heavenly Sword Anime No. 5
• Lair “World in Chaos” Video
• MotorStorm “Coyote Revenge” Video
• Drillbit Tailer Trailer
• Resident Evil: Extinction Trailer
• Heavenly Sword Anime No. 5 Wallpaper
Heb ook even getwijfeld om deze te halen. Vond de demo overigens vrij matig die we een paar weken geleden voorgeschoteld kregen. Maar aangezien de laatste game die ik gekocht heb RB6 was (op warhawk na natuurlijkVerwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:52:
Ben nu overigens een weekje aan het genieten van G.R.A.W.2, toffe game hoor! Gameplay, graphics en zeker het online gedeelte staat als een huis! Misschien is de singleplayer aan de korte kant (van horen zeggen) maar de replay-value online (bijv. samen met een groepje co-op terroristjes jagen) is super. Ubisoft begint het degelijk porten eindelijk onder de knie te krijgen, hulde!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Het is een lijst van SCEE, Sony Computer Entertainment Europe-RazieL- schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:49:
[...]
En ik dacht trouwens dat Ratchet&Clank de 31e uit zou komen. Of is dit lijstje de US-lijst?
Dat wordt dus de aanschaf datum van mijn ps3Seraphus-Y schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:53:
De volledige lijst van SCEE:
Playstation 3
07/11/2007 – Ratchet&Clank : Opération Destruction
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
God of war gaf me ook zo'n betrokken gevoel. Kratos owned gewoonRival24 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:59:
Ik heb net Heavenly Sword uitgespeeld en ik moet zeggen dat het best een vermakelijk spel was. Voice acting en semi-ingame cinematics (soms wel soms niet) zijn van erg hoge kwaliteit en de karakters komen erg realistisch over. Een van de weinige spellen die je het gevoel geven dat je ergens voor vecht.
Ja, maar dat is in bijna ieder hack 'n slash adventure game. Het grote verschil is dat als je wel slim gebruik maakt van de combo's je de vijanden wel veel sneller en stoerder zal verslaan.Het combat systeem is helaas niet helemaal super uitgevoerd, maar dat was in de demo al wel gebleken. Je kunt vrijwel het hele spel button bashen op de eindbaas na. Er zitten wel super veel combo's in, maar als je dus gewoon gaat rammen op je knoppen heb je er eigenlijk altijd wel een te pakken.
jammerReplayability is vrijwel 0,0 ookal unlock je op het einde een extra difficulty mode. Je kunt door het hele spel wel een of ander goedje verzamelen waarmee je combo's en extra content kunt vrijspelen, maar daar moet je niet teveel van verwachten.
Ik ga deze zeker weten kopen en helemaal grijs spelen!Al met al een korte, maar toch wel erg toffe game.
Ik heb hem natuurlijk zelf wel nog niet gespeeld, maar ik denk dat je een correct analyse maakt.Rival24 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:59:
Ik heb net Heavenly Sword uitgespeeld en ik moet zeggen dat het best een vermakelijk spel was. Voice acting en semi-ingame cinematics (soms wel soms niet) zijn van erg hoge kwaliteit en de karakters komen erg realistisch over. Een van de weinige spellen die je het gevoel geven dat je ergens voor vecht.
Het combat systeem is helaas niet helemaal super uitgevoerd, maar dat was in de demo al wel gebleken. Je kunt vrijwel het hele spel button bashen op de eindbaas na. Er zitten wel super veel combo's in, maar als je dus gewoon gaat rammen op je knoppen heb je er eigenlijk altijd wel een te pakken.
Replayability is vrijwel 0,0 ookal unlock je op het einde een extra difficulty mode. Je kunt door het hele spel wel een of ander goedje verzamelen waarmee je combo's en extra content kunt vrijspelen, maar daar moet je niet teveel van verwachten.
Al met al een korte, maar toch wel erg toffe game.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
PhD i.o.
Verwijderd
Die demo's zijn net uit, dus er zullen enorm veel mensen aan het downloaden zijn. Daarnaast download je natuurlijk wel vanuit Amerika, wat ook invloed heeft.Maximus schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:54:
Ben nu de demo's van Stranglehold en NBA Live 08 aan het downloaden, hebben jullie ook last van een zeeeer slome download terwijl de verbinding makkelijk 1mb/sec aan kan?
Waarom eigenlijk dat streepje op de e? Mss is dit alleen de franse naamSeraphus-Y schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:58:
[...]
Het is een lijst van SCEE, Sony Computer Entertainment Europe
Vandaar ook weer een andere naam voor Ratchet & Clank. (Vreselijk overigens imho).
Als het leuk genoeg is dan speel ik 'm nog wel een keer. Ik ben niet iemand die meerdere keren een game uitspeelt, maar God of War heb ik ook 3x uitgespeeld (easy, normal, hard).Rival24 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:59:Het combat systeem is helaas niet helemaal super uitgevoerd, maar dat was in de demo al wel gebleken. Je kunt vrijwel het hele spel button bashen op de eindbaas na. Er zitten wel super veel combo's in, maar als je dus gewoon gaat rammen op je knoppen heb je er eigenlijk altijd wel een te pakken.
Replayability is vrijwel 0,0 ookal unlock je op het einde een extra difficulty mode. Je kunt door het hele spel wel een of ander goedje verzamelen waarmee je combo's en extra content kunt vrijspelen, maar daar moet je niet teveel van verwachten.
[ Voor 54% gewijzigd door Ashy op 07-09-2007 12:01 ]
Je kunt inderdaad wel wat leuke combo's gebruiken en het gaat er daardoor ook leuker uitzien maar het is niet echt nodig. Raziel haalde Ninja Gaiden ook al aan maar het is absoluut niet vergelijkbaar. Er is één stukje in het spel waar je even af moet wisselen tussen je aanvallen en dat is bij de eindbaas.DarthDavy schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:47:
Bij dit type spellen kan je altijd al button bashend je door de game vechten. Dat is ook bij God of War zo en volgens mij is dit ook één van de redenen waarom de game zo populair is. Mensen die gewoon knopjes willen rammen kunnen het spel spelen, maar mensen die ook met diepgaande combo's willen vechten en het vechtsysteem willen doorgronden kunnen er ook in terecht. Vraag is dus: kan dit ook in Heavenly Sword? Als ik jou reactie lees, dan denk ik het wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Gman op 07-09-2007 12:26 ]
Verwijderd
Bron? Zal dan ook wel om een top-model gaan lijkt me.Bever! schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:38:
Binnenkort een nieuwe Sony actie, bij aankoop van een full-hd tv een gratis ps3.
Heb stranglehold net gespeeld, gameplay komt bekend voor, slow motion schieten e.d. Maar toch vind ik het wel lekker wegspelen om eerlijk te zijn.nioz schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:26:
Na het vliegen met motion controls in warhawk ben ik bang dat lair het ook echt niet gaat worden voor mij. Heb overigens ook wel wat posts op verschillende forums gelezen van mensen die het wel echt relaxt vonden, maar motion control met de sixaxis is wat mij betreft niet precies genoeg.
Ben nu even de stranglehold demo aan het downloaden aangezien ze daar bij PA nogal enthousiast over waren, dus ik ben benieuwd. Ik moest wel even lachen toen ik zag dat hij 1337 mb is ^_^
Verwijderd
Weet niet of ik je vraag helemaal begrijp. Standaard logt G.R.A.W.2 in op de Ubisoft servers. Als je daarna een type game kiest dan krijg je een overzicht van mensen die een game hosten. Als er plek is kan je gewoon een host uitkiezen (helaas zie je niet van tevoren de status of en hoelang ze al spelen, daarvoor moet je eerst joinen). Er is volgens mij geen sprake van dedicated servers, als de host besluit om ermee te stoppen dan stopt die sessie.Taygeta schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:05:
[...]
Ey even een vraagje, hoe zit het met het online gedeelte van G.R.A.W.2? ik heb namelijk Las Vegas en vind het namelijk zwaar irritant dat je zelf geen game kan kiezen om te joinen... je word gewoon in een random server geplaatst... ook zijn er geen dedicated server's dus als diegene die hem opgestart heeft geen zin meer heeft lig je er snel uit... (na 3 á 4 potjes is het meestal voorbij.. erg jammer niet over na gedacht!!!). Dus mijn vraag is of ze hier wel over na hebben gedacht met G.R.A.W.2?
Ik ben m ook aan t downloaden en de grootte viel mij ook op. Ik vind het alleen nogal tegenstrijdig. Ik download 'm dan ook alleen dat ie gratis isnioz schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:26:Ben nu even de stranglehold demo aan het downloaden aangezien ze daar bij PA nogal enthousiast over waren, dus ik ben benieuwd. Ik moest wel even lachen toen ik zag dat hij 1337 mb is ^_^
Naja bij Las Vegas werd je echt in een random game geflikkerd...dus met je kameraden spelen kon niet of iets dergelijks. Bij Warhawk kan je zelf een game kiezen en er zijn servers van sony die altijd op zijn.. dus een uur spelen op dezelfde server is geen probleem.Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:53:
[...]
Weet niet of ik je vraag helemaal begrijp. Standaard logt G.R.A.W.2 in op de Ubisoft servers. Als je daarna een type game kiest dan krijg je een overzicht van mensen die een game hosten. Als er plek is kan je gewoon een host uitkiezen (helaas zie je niet van tevoren de status of en hoelang ze al spelen, daarvoor moet je eerst joinen). Er is volgens mij geen sprake van dedicated servers, als de host besluit om ermee te stoppen dan stopt die sessie.
Ik heb deze game gepreordered, maar na het spelen van de demo weet ik niet of ik daar goed aan gedaan heb. Ik vind het opzich een leuke game, maar werd er weer eens een potje misselijk van.-RazieL- schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:45:
[...]
Ik ben m ook aan t downloaden en de grootte viel mij ook op. Ik vind het alleen nogal tegenstrijdig. Ik download 'm dan ook alleen dat ie gratis isDe game is ook nogal een rip-off, vooral de tequilla time. Lekker origineel...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq