Ik had wat DNS meldingen idd.
Ik heb The Darkness van marktplaats voor 31 euro, niet slecht
Moet 'm nog wel even ophalen.
Ik heb The Darkness van marktplaats voor 31 euro, niet slecht
Moet 'm nog wel even ophalen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Vraag is of je hem via en webshop moeten halen (ik in iedergeval niet meer... Als het goed gaat gaat het goed, heb je een issue hoef je GEEN service te verwachten..). Meestal is er in "normale" winkels ook nog wel iets te doen..Alfisti schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:40:
[...]
Is vanaf de KDL40-W2000, normale prijs hiervan is 1999.- echter via internetshop goedkoper te krijgen.
PSNID : HoefMeistert
Altijd blijven lachen
PSN: Shiver23
Hehe deze oplossing is echt al vaak gepost afgelopen 2 weken hoorswopdark schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:13:
Bij sommige Blu-Ray films had ik heb probleem dat er geen Dolby Digital of DTS over men speakers ging terwijl ik hem digitaal via een optische kabel heb aangesloten op mijn DENON AV reciever. Ik kreeg alleen stereo sound hoeveel ik ook in het film menu de instellingen aanpaste. Ook heb ik alle mogelijkheden in de PS3 geluidsinstellingen aangepast maar niks werkte.
Nu heb ik even zitten googlen en de oplossing is:
Ga naar instellingen -> BD movies en DVD movies.
Daar moet je de geluidsinstellingen op Bitstream zetten dan komt er dus wel digitaal surround geluid van je Blu-ray filmpje...
Misschien weten een hele hoop mensen dit al maar ik dacht: laat ik het ff posten.
Wie heeft hij gebeld dan?PeterMCSE schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:58:
Owh een maatje van mij had gebeld over de 46-W2000 icm met gratis PS3. om in oktober te halen.
Werd er gezegt dat het vanaf de X2000 gaat gelden.
stp - PSN ID: stp_4
Mijn KDL-40W2000 komt van Mokio, een online webshop, af. De mijne vertoonde na drie dagen een aantal lijnen in beeld(dode lijnen i guess). Dus ik had opgebeld en mijn probleem uitgelegd.. binnen twee weken zijn ze de mijne om komen ruilen met een nieuwe. Dus er is wel degelijk service bij een aantal webshops.HoefMeistert schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:17:
[...]
Vraag is of je hem via en webshop moeten halen (ik in iedergeval niet meer... Als het goed gaat gaat het goed, heb je een issue hoef je GEEN service te verwachten..). Meestal is er in "normale" winkels ook nog wel iets te doen..
bij mij ook de w2000 bij mokio deze had een dode pixel binnen een week een nieuwe tv in huis.Mclercx schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:50:
[...]
Mijn KDL-40W2000 komt van Mokio, een online webshop, af. De mijne vertoonde na drie dagen een aantal lijnen in beeld(dode lijnen i guess). Dus ik had opgebeld en mijn probleem uitgelegd.. binnen twee weken zijn ze de mijne om komen ruilen met een nieuwe. Dus er is wel degelijk service bij een aantal webshops.
Anoniem: 130184
Waarom hou je die 360 er niet bij? The best of both worlds, enzo... En zoveel krijg je er niet meer voor terug ook.WizzieJP schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:34:
Zo eindelijk de knoop doorgehakt! Mijn xdoos 360 net verkochten maar meteen de keuze gemaakt voor een PS3
Anoniem: 213565
Ik kan wel wat redenen bedenkenAnoniem: 130184 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:15:
[...]
Waarom hou je die 360 er niet bij? The best of both worlds, enzo... En zoveel krijg je er niet meer voor terug ook.
schijnt dat psn pas rond 19:00 geupdate wordt. Maar had al ergens gelezen dat er voor de .eu geen demo's bij zitten vandaag.(once again)Anoniem: 213565 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:20:
[...]
Ik kan wel wat redenen bedenken![]()
Nee maar iemand nog in de store gekeken vandaag? nog nieuwe demo's ?
idd, vorige week toch maar een us account aangemaakt i.v.m. de vele demo's die aanwezig zijn.Shiver23 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:49:
Zoals ongeveer 10 posts hierboven staat: vandaag Fifa08 en Tony Hawk demo. Zal wel op de US store zijn, maar dat maakt voor de meesten weinig uit.
Niet dus?CSB schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:55:
Ik neem aan dat de meesten hier het valuepack met RFOM en Motorstorm hebben gekocht. Is er ook al een GOT clan voor Resistance?
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Las op gamez.nl dat fifa 08 demo vandaag niet op EUR networks wordt gepost, alleen weet ik niet of dat voor de 360 of de PS3 geldt. M.a.w.: heeft iemand gezien dat fifa 08 wel op het Amerikaanse Playstation Network te downloaden is?Mclercx schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:55:
[...]
idd, vorige week toch maar een us account aangemaakt i.v.m. de vele demo's die aanwezig zijn.
Anoniem: 82256
http://www.gamez.nl/web/P...daag-niet-beschikbaar.htm?Anoniem: 82256 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:35:
Het zou wel ontzettend vreemd zijn als een voetbal spel eerder in de US komt dan in EU. In de US geven ze nog niet zoveel om voetbal maar in de EU zijn ze er dol op, vreemde keuze dus.
op de xbox360 is het dus wel zo met de demo. In de US is ie online, hier nog nietAnoniem: 82256 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:35:
Het zou wel ontzettend vreemd zijn als een voetbal spel eerder in de US komt dan in EU. In de US geven ze nog niet zoveel om voetbal maar in de EU zijn ze er dol op, vreemde keuze dus.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb een launch console die me ongeveer 5 ribben, een halve lever en 1 nier heeft gekost. Ze (PS3 is vrouwelijk?) is het wel waard trouwens...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
LOLAnoniem: 130184 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:15:
[...]
Waarom hou je die 360 er niet bij? The best of both worlds, enzo... En zoveel krijg je er niet meer voor terug ook.
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
volgens mij moet de us PSN nog geupdate worden. Dus nee, nog niet beschikbaarhully schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:26:
[...]
Las op gamez.nl dat fifa 08 demo vandaag niet op EUR networks wordt gepost, alleen weet ik niet of dat voor de 360 of de PS3 geldt. M.a.w.: heeft iemand gezien dat fifa 08 wel op het Amerikaanse Playstation Network te downloaden is?
Thx
INSIDEGAMER:Mclercx schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:18:
[...]
volgens mij moet de us PSN nog geupdate worden. Dus nee, nog niet beschikbaar
Anoniem: 169123
en bij welke versies van sony ericsson werkt het ? want bij de e3 zag ik er 1tje ging hij foto opsturen naar Home..nudie schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 00:05:
Ja met een Sony Ericcson die zelfs XMB kan draaien met Home integratie. Weet niet of andere telefoons ook kunnen.
Lever toch niet? Geld wat je aan die ps3 hebt besteedt kun je in ieder geval niet meer gebruiken om bier te drinken dussswopdark schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:07:
[...]
Ik heb een launch console die me ongeveer 5 ribben, een halve lever en 1 nier heeft gekost. Ze (PS3 is vrouwelijk?) is het wel waard trouwens...
Een beetje vreemd bericht van EA (of insidegamer), het lijkt mij dat die problemen dan ook in de US demo zitten en dat zou dan niet uitmaken? Het hele regio (pal/ntsc 50/60hz) excuus lijkt mij tegenwoordig niet meer echt opgaan nu de ps3 voor games regio vrij is. Ik vraag me dus af waarom de US demo geen last van die problemen zou hebben.hully schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:31:
[...]
INSIDEGAMER:
Nieuws | 13 september 2007 - De demo van FIFA 08 voor PlayStation 3 en Xbox 360 is vandaag nog niet voor Europa beschikbaar. Op dit moment kunnen alleen gamers uit de Verenigde Staten en Australië de demo downloaden. Electronic Arts heeft aangegeven dat er een aantal technische problemen in de demo zitten die men er nog niet op tijd heeft uit kunnen werken. Wanneer de demo wel voor fans in Europa verschijnt is nog niet bekend. Het enige wat men hierover te zeggen heeft is "very soon".
Als er al een was dan zal warhawk dat wel veranderen
There is no place like ::1
PhD i.o.
Meh
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Anoniem: 189222
Misschien wel leuk als je dan ook vertelt hoe je PS3 op dat scherm hebt aangesloten? Als je dat met een HDMI kabel (en eventuele verloopstekkertjes) hebt gedaan dan zul je de optische uitgang van je PS3 moeten gebruiken om hem aan te sluiten op je audio installatie.Anoniem: 189222 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:01:
ik heb een beetje een probleemje...
het zit zo, ik heb laatst een samsung 206 bw gekocht. kabeltje der bij gekocht, alles werkt perfect maar tijdens het spelen viel mij opeens wat op.... ik heb nog geen geluidop die samsung zit geen speakers dus toen was mijn idee om mijn bose campanion III er op aan te sluiten. is dit uberhaupt mogelijk? welke kabeltjes moet ik dan kopen? ik ben zo'n kabel noob dat ik geen eens weet waar ik op internet moet beginnen, graag hulp dus :)b.v.d
Hoe kom je eraan? Dvdboxoffice (us site) heeft m pas de 19e: http://www.dvdboxoffice.c...products/90321627?fs=true
heb het gedaan met een DVI-> HDMI(als het goed is) kabeltje. ik moet dus die optische uitgang gebruiken maar mijn bose speakers heeft alleen zo'n audio kabeltje(die je in je ipod steektRival24 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:08:
[...]
Misschien wel leuk als je dan ook vertelt hoe je PS3 op dat scherm hebt aangesloten? Als je dat met een HDMI kabel (en eventuele verloopstekkertjes) hebt gedaan dan zul je de optische uitgang van je PS3 moeten gebruiken om hem aan te sluiten op je audio installatie.
Anoniem: 224444
[ Voor 5% gewijzigd door Maxow op 13-09-2007 18:06 ]
en mooie beeld ? ben nog niet thuuusMaxow schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:06:
Fifa08demo staat gewoon in de EU store...
in de belgische store staat hij vast en zeker nog niet om ze moeten hem er 3min geleden opgeplaatst hebben. Naar het schijnt is hij wel vanop de UK Store te downloaden.Maxow schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:06:
Fifa08demo staat gewoon in de EU store...
werkt niet bij mij, ik heb alleen 1 zo'n audio uitgang. zijn er geen kabels te koop waarmee ik mijn bose in een keer met mijn ps3 kan aansluiten?Anoniem: 224444 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:03:
Als het goed is zat er bij je PS3 ook een verloopstekkertje met tulp stekkers... die in je stereo aansluiten. Dan vervolgens bij je hdmi instellingen de audio via deze stekkers laten lopen en beeld via je hdmi kabel... dat zou in principe goed moeten werken aangezien het hier werkt :)!
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 189222 op 13-09-2007 18:59 ]
DimensionPlus verkoopt de game al maar dan alleen aan mensen die hem gereserveerd hadden. Wat ik dus had gedaan-RazieL- schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:12:
[...]
Hoe kom je eraan? Dvdboxoffice (us site) heeft m pas de 19e: http://www.dvdboxoffice.c...products/90321627?fs=true
[ Voor 8% gewijzigd door Maximus op 13-09-2007 18:49 ]
PhD i.o.
PhD i.o.
dit alles in de us store soonNew downloadable games:toon volledige bericht
• PixelJunk Racers ($6.99) - A single and multi-player slot car racing game, with 32 modes, 10 tracks and online rankings.
• High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition ($9.99) Ante up! Play limit or no-limit poker in five different game types. There’s single player mode or you can play up to five others online.
Demos, demos and more demos:
• PixelJunk Racers
• Tony Hawk’s Proving Ground
• NHL 08
• Harry Potter and the Order of the Phoenix
• FIFA 08
Of course, more movie trailers and videos and wallpapers for your favorite new and upcoming games:
• Everyday Shooter trailer
• Warhawk trailer
• Lair Behind the Scenes video
• Feel the Noise trailer
• Juiced 2 trailer
• High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition trailer
• Soul Calibur IV trailer
• High Stakes: Poker wallpaper
• 2 PixelJunk Racer wallpapers
• Folklore wallpaper
[ Voor 6% gewijzigd door MegamanXZero op 13-09-2007 20:51 ]
Anoniem: 199761
Ik ken hetMarkieNL schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:22:
Vandeweek een harman kardon home theatre set gekocht.
PS3 meteen aangesloten met een Optische kabel, en ja hoor.
Wat is dat toch een heerlijk geluid he
In games is het echt super, en tijdens films (DTS e.d.) is het ook geweldig!
FIFA08 moet ik echt vanavond eens proberen, lijkt me een leuke game!
Anoniem: 228363
wall street NYMegamanXZero schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:50:
Ik weet niet of ik dit mag vragen, maar ik wil graag een US Account maken. Het enige probleem is dat de adres gegevens niet kloppen. Ik heb alles geprobeerd met het adres van het Witte Huis, maar hij accepteerde het niet. Weet iemand een valid address ?
zal het werken als ik zoiets aanschaf en 2 van de 3 scart kabeltjes aan mijn bose hang? toch zal ik gewoon die optische uitgang willen gebruiken(lijkt mij het meest logisch) maar is dit mogelijk?Anoniem: 189222 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:45:
[...]
werkt niet bij mij, ik heb alleen 1 zo'n audio uitgang. zijn er geen kabels te koop waarmee ik mijn bose in een keer met mijn ps3 kan aansluiten?
ik weet niet of het veel uit maakt maar dit is dus mijn audio set: http://shopper.cnet.com/p...ar=o&info=specs#more-info
Heb je al een mail gestuurd naar de fabrikant van je Magnetronswopdark schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:21:
Vinden jullie het "ping" geluidje dat je krijgt bij het opstarten van een ps3 spel ook zo gay? Als ik dan naar het gavere "geluidje" luister welke je krijgt bij het starten van een PS3 demofilmpje oid dan denk ik echt, als er al zo'n geluid voor handen is; why not use it!!
Ik bedoel dus het geluid wat je hoort achter het playstation 3 woord dat je krijgt na het inladen van een game. jaja ik weet: waar kan je je in godsnaam druk over maken ...
Ja, die zeiden dat ik een leven of een hobby moest gaan zoeken... uiteindelijk voor het tweede gekozen in de vorm van PlayStation.PWM schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:22:
Heb je al een mail gestuurd naar de fabrikant van je Magnetron![]()
Ja ik had ook liever een riff van Michael Romeo als opstart tune, maar ja...swopdark schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:21:
Vinden jullie het "ping" geluidje dat je krijgt bij het opstarten van een ps3 spel ook zo gay? Als ik dan naar het gavere "geluidje" luister welke je krijgt bij het starten van een PS3 demofilmpje oid dan denk ik echt, als er al zo'n geluid voor handen is; why not use it!!
Ik bedoel dus het geluid wat je hoort achter het playstation 3 woord dat je krijgt na het inladen van een game. jaja ik weet: waar kan je je in godsnaam druk over maken ...
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Anoniem: 230518
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 230518 op 13-09-2007 21:56 ]
Anoniem: 230518 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:52:
Whow Fifa 08...... Sweet controls. Wat een lekkere Demo zeg!
pes is en blijft gewoon goedm4yall schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:14:
Stja FIFA 2008... Balltje trappen met Ronaldinho in het begin is nog wel leuk, maar op het moment dat je een wedstrijd speelt lijkt het wel of je een stel slakken onder je hoede hebt. Spelers doen lang over de balbehandeling, ECHT sprinten vind ik er niet bij zitten, Messi liep nou niet bepaald een verdediger van Red Bulls eruit.
Conclusie, ik wacht zeker nog op PES2008. Misschien wel niet zo'n leuke manager mode, maar waarschijnlijk wel betere controls. Hopelijk in minder dan een maand ook een demo om te vergelijken. FIFA voelt op dit moment te langzaam aan, misschien moeten de controls nog even wennen, maar het kan me nog niet bekoren....
www.yellowpages.comMegamanXZero schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:50:
Ik weet niet of ik dit mag vragen, maar ik wil graag een US Account maken. Het enige probleem is dat de adres gegevens niet kloppen. Ik heb alles geprobeerd met het adres van het Witte Huis, maar hij accepteerde het niet. Weet iemand een valid address ?
Ideale pagina... Ik woon in / boven een pet store in LA... Niet zo luxe als de andere helft van Nederland die volgens mij in Beverly Hills woont....
Anoniem: 128025
Rodeo Drive 32m4yall schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 08:07:
[...]
Ideale pagina... Ik woon in / boven een pet store in LA... Niet zo luxe als de andere helft van Nederland die volgens mij in Beverly Hills woont....
Dat is geen probleem, ik heb het ook draaien met mn simpele 2.1 setje.Anoniem: 189222 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:45:
[...]
werkt niet bij mij, ik heb alleen 1 zo'n audio uitgang. zijn er geen kabels te koop waarmee ik mijn bose in een keer met mijn ps3 kan aansluiten?
ik weet niet of het veel uit maakt maar dit is dus mijn audio set: http://shopper.cnet.com/p...ar=o&info=specs#more-info
[ Voor 5% gewijzigd door Gman op 14-09-2007 09:08 ]
dit zou dan goed moeten wezen? kost geen drol dus daar ben ik blij mee.Gman schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:08:
[...]
Dat is geen probleem, ik heb het ook draaien met mn simpele 2.1 setje.
Wat je nodig hebt is een 2-tulip (female) naar 1 minijack (male) convertor.
.........../----=---\
[PS3]--.............-----[bose line in]
...........\----=---/
Anoniem: 213565
Dat klopt, tenminste als ik je bose setje zo zie heeft die een line-in female net zoals de geluidskaart op een computer.Anoniem: 189222 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:59:
[...]
dit zou dan goed moeten wezen? kost geen drol dus daar ben ik blij mee.
Anoniem: 207748
Ok ik ben dus niet de enige.Dikkie schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:49:
OMG de demo van FIFA 08 is retetraag.
Op 1080P zien de graphics er nogal ps2 achtig uit en ik krijg constant flinke framedrops. Echt ongelooflijk slecht naar mijn mening.
Er zitten wat assistents in de game die je bij options uit kan zetten. Wss bedoel je dat.Anoniem: 207748 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:02:
[...]
Ok ik ben dus niet de enige.
Verder vind het voetballen ook helemaal niets. Er zit amper actie in, alles lijkt voor me gedaan te worden. Ik heb dus niet het idee dat ik aan het voetballen ben.
De laatste goede FiFa is al weer een aantal jaartjes oud. Het lijkt er op dat ze het iedere jaar weer nog slechter maken.
[ Voor 6% gewijzigd door Maximus op 15-09-2007 15:49 ]
PhD i.o.
Y'24
Die zijn anders wel in de USA verkocht...CaptainCharisma schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:02:
20GB is geen sprake van, dat is de grootte van de HDD van de X360.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Oh excuus daarvoor, ik had nog niet eerder gehoord van een 20GB PS3.Sandyman538 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:16:
[...]
Die zijn anders wel in de USA verkocht...![]()
In Nederland inderdaad niet te krijgen.
Japanse en USA versie hadden die. Maar ja zonder geheugenkaart lezer en wireless internet..het was niet de meest populaire versie!CaptainCharisma schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:23:
[...]
Oh excuus daarvoor, ik had nog niet eerder gehoord van een 20GB PS3.
A world without gadgets is no world ;)
Firmware 2.0? Geintje maar het zou leuk zijn. Op dit moment moet je nog te vaak filmpjes omzetten naar "PSP/PS3 geaccepteerd" MP4 formaat!MauSS schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:37:
Nieuws: DivX ondersteuning voor PS3?
Door Joni Philips op 15-09-2007 om 11:15 Bron: Computer & Video Games
Home is een sociaal online project dat een combinatie wordt van Mii's, achievements, MySpace en YouTube dat eind 2007 te downloaden valt op de PlayStation 3.
Momenteel houdt Sony een beta om de verschillende features van het project te testen. Deze week is de beta opnieuw upgedate met nieuwe features. Zo is het nu mogelijk om zelf te bepalen wie allemaal met jou kan communiceren. Je kunt bijvoorbeeld gebruikers blokkeren zodat ze je niet meer lastig vallen. De nieuwe versie laat het ook toe om alleen de delen van Home te downloaden die je bezoekt, je moet dus niet langer alle ruimtes downloaden. In de Home beta is ook een DivX logo opgedoken wat er op kan duiden dat Sony ondersteuning voor DivX gaat inbouwen via een nieuwe firmware.
ik woon in een huis waar een folter kelder onder zat en diverse lijken gevonden warenm4yall schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 08:07:
[...]
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
A world without gadgets is no world ;)
Mmmm, maar een keer een vastloper gehad maar vergeten in welke game. Hoe dan ook even uit dan even watchen en weer aan en het was opgelost!Gman schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:53:
Net m'n eerste vastloper gehad, speelde The Darkness en freeze, geluid ging door, 2e controller kon zich aanmelden en de disc kwam eruit maar verder kon ik niks.
Anoniem: 123304
hij pakt ook motorstorm en oblivion. ik krijg dus alleen dat bericht bij de XMB en als ik jamesbond probeer op te zetten. ik heb overigens geprobeerd de ps3 aan te sluiten op de huis tv(scart) maar de ps3 staat ingesteld om via scart alleen geluid door te laten dus dat is het enige wat ik krijg.Anoniem: 189222 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:33:
volgend probleem. ik heb net een 206bw aangeschaft voor mijn ps3 en hij werkte voor een paar uurjes goed maar toen kreeg ik opeens een zwart scherm met een zwevend bericht die zegt: not optimum mode, recommended mode:1680 X 1050. der onder staat er ook nog een vraagteken. ik heb al een beetje gegoogled maar dat staat geen duidelijk antwoord op mijn probleem. het gekke is dat als ik de f1 demo selecteer(doe ik door te luisteren) hij het opeens wel gewoon doet maar wanneer ik weer naar XMB terug ga krijg ik weer dat vervelende bericht. de gran turismoe demo doet het overigens niet(heel raar). heeft iemand een antwoord op dit probleem? graag snel want ik heb net heavenly sword aangeschaft en die zou ik nu wel heel graag willen spelen
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 189222 op 16-09-2007 13:13 ]
Anoniem: 199761
Anoniem: 230518
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 230518 op 16-09-2007 12:08 ]
Houdt met opstarten de aan/uit knop lang in totdat je een aantal piepjes hoort. Je beeldinstellingen zijn nu gereset en je kunt het opnieuw instellen. Succes!Anoniem: 189222 schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:13:
[...]
hij pakt ook motorstorm en oblivion. ik krijg dus alleen dat bericht bij de XMB en als ik jamesbond probeer op te zetten. ik heb overigens geprobeerd de ps3 aan te sluiten op de huis tv(scart) maar de ps3 staat ingesteld om via scart alleen geluid door te laten dus dat is het enige wat ik krijg.
edit: misschien helpt met het oplossen van het probleem. voordat dit begon, probeerde ik james bond te bekijken maar werd dit weergeven in een resolutie onder de 720p(weet niet het exacte getal). ik zat dus te kloten met resolutie(via ps3) toen mijn scherm besloot om er maar mee op te houden. misschien kan er iemand aangeven met het aantal tikjes dat ik naar beneden, links of rechts moet gaan om instellingen te wijzigen(om het beeld in scart in te stellen zodat ik de XMB kan zien op mijn tv(scart). ik zou diegene heel erg dankbaar zijn.
Inderdaad, driehoekje is zeg maar de rechtermuisknop van de ps3Anoniem: 230518 schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:07:
Ja, dat weet ik nog wel. Druk op het driehoekje als je op de map staat > dan staat er bovenin "informatie" (d8 ik) > dan kun je de naam veranderen. Helaas kun je nog steeds geen mappen aanmaken of items van map naar map verslepen...
thanx man gelukt!Shiver23 schreef op zondag 16 september 2007 @ 13:31:
[...]
Houdt met opstarten de aan/uit knop lang in totdat je een aantal piepjes hoort. Je beeldinstellingen zijn nu gereset en je kunt het opnieuw instellen. Succes!
Anoniem: 123304
Hij word gebundeld met eye of judgement geloof ik, dan zal hij dus wel gelijktijdig of iets eerder uitkomen.Anoniem: 123304 schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:02:
Weet iemand misschien wanneer de nieuwe eyetoy uitkomt die nodig is voor eye of the judgement? Ik neem aan dat je het nodig zal hebben i.c.m. de eyetoy.
BUH
[ Voor 111% gewijzigd door Arx op 16-09-2007 21:27 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq