Krijg je eigenlijk nog steeds iets toegestuurd als je je ps3 registreerd ?
Houdt met opstarten de aan/uit knop lang in totdat je een aantal piepjes hoort. Je beeldinstellingen zijn nu gereset en je kunt het opnieuw instellen. Succes!Anoniem: 189222 schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:13:
[...]
hij pakt ook motorstorm en oblivion. ik krijg dus alleen dat bericht bij de XMB en als ik jamesbond probeer op te zetten. ik heb overigens geprobeerd de ps3 aan te sluiten op de huis tv(scart) maar de ps3 staat ingesteld om via scart alleen geluid door te laten dus dat is het enige wat ik krijg.
edit: misschien helpt met het oplossen van het probleem. voordat dit begon, probeerde ik james bond te bekijken maar werd dit weergeven in een resolutie onder de 720p(weet niet het exacte getal). ik zat dus te kloten met resolutie(via ps3) toen mijn scherm besloot om er maar mee op te houden. misschien kan er iemand aangeven met het aantal tikjes dat ik naar beneden, links of rechts moet gaan om instellingen te wijzigen(om het beeld in scart in te stellen zodat ik de XMB kan zien op mijn tv(scart). ik zou diegene heel erg dankbaar zijn.
PSN: Shiver23
Inderdaad, driehoekje is zeg maar de rechtermuisknop van de ps3Anoniem: 230518 schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:07:
Ja, dat weet ik nog wel. Druk op het driehoekje als je op de map staat > dan staat er bovenin "informatie" (d8 ik) > dan kun je de naam veranderen. Helaas kun je nog steeds geen mappen aanmaken of items van map naar map verslepen...
Anoniem: 189222
thanx man gelukt!Shiver23 schreef op zondag 16 september 2007 @ 13:31:
[...]
Houdt met opstarten de aan/uit knop lang in totdat je een aantal piepjes hoort. Je beeldinstellingen zijn nu gereset en je kunt het opnieuw instellen. Succes!
Anoniem: 123304
Weet iemand misschien wanneer de nieuwe eyetoy uitkomt die nodig is voor eye of the judgement? Ik neem aan dat je het nodig zal hebben i.c.m. de eyetoy.
Hij word gebundeld met eye of judgement geloof ik, dan zal hij dus wel gelijktijdig of iets eerder uitkomen.Anoniem: 123304 schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:02:
Weet iemand misschien wanneer de nieuwe eyetoy uitkomt die nodig is voor eye of the judgement? Ik neem aan dat je het nodig zal hebben i.c.m. de eyetoy.
BUH
Must see demo footage van Ratchet and Clank:
youtube link
okey dit spel wordt echt wel gaaf. ik vond de eerste paar delen ook erg enorm leuk en verslavend en GFX kunnen er alleen maar op vooruit zijn gegaan. leuk ook dat je op een gegeven moment heel tof gebruik moeten maken van de sixaxis. Gave wapens (de groovinator-granaat) zeer soepele gameplay en gewoon een hoog detail in de wereld en karakters... me like... en na Heavenly Sword en HALO 3 gaat deze zeker in mijn kastje staan.
youtube link
okey dit spel wordt echt wel gaaf. ik vond de eerste paar delen ook erg enorm leuk en verslavend en GFX kunnen er alleen maar op vooruit zijn gegaan. leuk ook dat je op een gegeven moment heel tof gebruik moeten maken van de sixaxis. Gave wapens (de groovinator-granaat) zeer soepele gameplay en gewoon een hoog detail in de wereld en karakters... me like... en na Heavenly Sword en HALO 3 gaat deze zeker in mijn kastje staan.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Hier dan weer verder?
Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 9
Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 9
[ Voor 111% gewijzigd door Arx op 16-09-2007 21:27 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is gesloten.