Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.524 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Taygeta schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:05:
[...]

Naja bij Las Vegas werd je echt in een random game geflikkerd...dus met je kameraden spelen kon niet of iets dergelijks. Bij Warhawk kan je zelf een game kiezen en er zijn servers van sony die altijd op zijn.. dus een uur spelen op dezelfde server is geen probleem. :)
Dat kan wel, maar dan moeten je vrienden je een 'invite' sturen voor de game. Dan join je gewoon de game waar je vrienden op dat moment aan het spelen zijn. Niet ideaal, maar het kan dus wel.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is stranglehold een saaie game. Hij... uhm voelt zo leeg aan. Simpele plastische animaties, afstotelijke grafix. Neh bah niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:38:
Binnenkort een nieuwe Sony actie, bij aankoop van een full-hd tv een gratis ps3.
niet bij elke winkel tenminste sommige geven 200 euro korting.. en het is in november pas.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu sinds een week een PS3 middels HDMI aangesloten op een LOEWE Individual Compose 46" Full HD LCD.

Momenteel heb ik de volgende drie games:
- Resistance, Fall of man: HD 720p
Tot dusver een leuke en goede game. Alleen al vanwege het fantastische High Definition beeld.

- F1 Championship edition: HD 720p
Ook dit spel is grafisch erg sterk. Prachtige High Definition beelden.
Gameplay is realistisch en uitdagend.

- Rainbox Six: Vegas: HD 720p / 1080i
Grafisch ERG slecht (in vergelijking met 2 bovenstaande games).
Van ergernis ben ik gestopt met spelen.
Gameplay was overigens tot dusver wel erg onderhoudend en aangenaam!

Nu dan mijn vraag:
Heb ik misschien iets verkeerd ingesteld staan dat Rainbow Six kwalitatief zo 'slecht' is? Het verschil met Resistance en F1 is namelijk behoorlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

zwembroek schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:09:
Ik heb deze game gepreordered, maar na het spelen van de demo weet ik niet of ik daar goed aan gedaan heb. Ik vind het opzich een leuke game, maar werd er weer eens een potje misselijk van.
Super dom, maar van sommige games met bepaalde controls word ik kots beroerd.
Dat had ik in 't begin bij half-life 2 op de pc. Ik snapte er niks van. Eerst ging ik maar ff naar de wc, toen nog ff wat gegeten en gedronken, maar ik bleef misselijk. Later las ik dus op internet dat sommige mensen daar last van konden krijgen bij half-life2 :P Maar later nooit meer last van gehad eigenlijk, en bij css heb ik er helemaal nooit last van gehad.

En wat betreft stranglehold, persoonlijk vind ik de game matig. Maar ik ben ook geen fan van max payne. saai, repetitief, houterige animaties, klappertjespistolen etc.

Het valt me btw op dat het hack&slash-genre sinds God of War ineens een stuk actiever is. Ninja Gaiden is nu een poosje uit voor de ps3, binnenkort komt Heavenly Sword die wel wat weg heeft van GoW. Verder nog een nieuwe DMC. Daar bovenop nog Conan die ook wel wat weg heeft van GoW. En als laatste ook nog 2 games die wel heel veel leentje-buur bij GoW hebben gespeeld, namelijk Hellboy en Darksiders.Het is afwachten of het ook allemaal wat wordt, maar ik heb Hellboy al ff gespeeld en het speelt nog best lekker.

[ Voor 21% gewijzigd door Reemster op 08-09-2007 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 01:13:

Nu dan mijn vraag:
Heb ik misschien iets verkeerd ingesteld staan dat Rainbow Six kwalitatief zo 'slecht' is? Het verschil met Resistance en F1 is namelijk behoorlijk.
Ik denk dat je 1080i in je instellingen hebt aanstaan als geschikte resolutie. RB6:V heeft namelijk een slechte scaling functie naar 1080i. Ik denk dat als je deze optie uitzet en het spel op 720p op je scherm komt dat het een groot verschil is en er zeker beter uitziet dan Resistance.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 03:31:
[...]

Ik denk dat je 1080i in je instellingen hebt aanstaan als geschikte resolutie. RB6:V heeft namelijk een slechte scaling functie naar 1080i. Ik denk dat als je deze optie uitzet en het spel op 720p op je scherm komt dat het een groot verschil is en er zeker beter uitziet dan Resistance.
Bedankt voor de tip! Ik ga het zo direct meteen proberen. I'll keep you all informed!

Maar, RB6: V heeft HD 720p / 1080i en de andere alleen 720p. Dat moet toch goed zijn zo?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:14

Maximus

There is no substitute

Je moet bij de PS3 even aangeven dat je 720p hebt. Vaak gaan games naar de maximale resolutie als je 720p 1080i/p hebt aangegeven. Omdat i minder is als p qua refresh etc ziet de game er, ondanks hogere resolutie, minder uit.

Probeer bij display settings 720p aan te vinken en de rest niet (iig niet 1080ip) en dan moet het beter zijn.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Maximus schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:05:
Je moet bij de PS3 even aangeven dat je 720p hebt. Vaak gaan games naar de maximale resolutie als je 720p 1080i/p hebt aangegeven. Omdat i minder is als p qua refresh etc ziet de game er, ondanks hogere resolutie, minder uit.

Probeer bij display settings 720p aan te vinken en de rest niet (iig niet 1080ip) en dan moet het beter zijn.
1080p wel aan laten staan natuurlijk, want het is een full-hd scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:28:
[...]

niet bij elke winkel tenminste sommige geven 200 euro korting.. en het is in november pas.
Het is vanaf 1 oktober, je hebt zelf de keuze voor de PS3 of 200 retour. Dit alles loopt via Sony........ Winkels die 200 euro korting geven zullen waarschijnlijk zelf de voucher insturen eb de PS3 laten komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:21:
[...]

1080p wel aan laten staan natuurlijk, want het is een full-hd scherm.
Hmm, ben er nog steeds niet van onder de indruk. Alleen 720p aangevinkt en een keer 720p en 1080p. In beide gevallen 1080i uitgezet.

Resistance en F1 zijn gewoon echt veel mooier, beter en helderder. Ik zal nog eens spelen met de instellingen want ik blijf het verschil veel te groot vinden. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat RB6 zo getoond moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Heb je het nu over single of multiplayer?

De multi van R6 is sowieso niet echt mooi. Daar zijn de graphics flink teruggeschroeft tbv performance.

En om eerlijk te zijn vind ik de eerste map (Bordertown) ook niet echt mooi, Railyard is al mooier maar het begint eigenlijk pas in het 2e deel waar je vegas in gaat.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfisti schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:30:
[...]

Het is vanaf 1 oktober, je hebt zelf de keuze voor de PS3 of 200 retour. Dit alles loopt via Sony........ Winkels die 200 euro korting geven zullen waarschijnlijk zelf de voucher insturen eb de PS3 laten komen....
maar stel dat je nu een full hd scherm kan je dan later ook ps3 ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

damn ik vind strangehold echt vet :D

Beetje jammer alleen dat je daarna leest dat er maar 7 levels zijn :{

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

de demo van stranglehold was voor mij precies genoeg. Veel spelen en in 't begin denk je "wow dit is best leuk" en aan het einde van de demo "phew het einde want eentonig is 't wel" ...

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manumax
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05-2020
Maximus schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 15:53:
de demo van stranglehold was voor mij precies genoeg. Veel spelen en in 't begin denk je "wow dit is best leuk" en aan het einde van de demo "phew het einde want eentonig is 't wel" ...
ik vond de demo 10x niks leek meer op max payne snap niet wat john woo daar doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Heren, deze week Sony product training gehad echter ik kon niet dus alle info is van collega's die het doorverteld hebben wellicht dat een andere verkoper/retail persoon me kan aanvullen.

In ieder geval komen er wat leuke Sony acties deze kerstperiode. Ze gaan namelijk bij elke FullHD Sony LCD een gratis PS3 geven of 200EUR cashback. Echter lijkt het me vooralsnog sterk dat bv de KDL40W2000 (1450~+EUR) dus even voor 900 aangeboden wordt, dat zou natuurlijk wel ontiegelijk ziek zijn als dat kan.

Tevens krijgen alle mensen die een Blu-Ray speler aanschaffen een speciale SpiderMan BluRay Box bestaande uit 5 BluRays met SpiderMan 1,2 en 3. Winkelwaarde ~100EUR.

Eurm, sick?

In de VS had je al de 5 gratis BluRays, dus zo te zien krijgen wij ook eindelijk wat. Leuke stimulans voor BluRay die gratis PS3, niet zozeer voor de PS3, maar elke aandacht voor BluRay is ook goed voor de PS3 dus bring it on!

Meer details volgen, heb nu geen fysieke bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg teleur gesteld in de vechtspellen voor de PS3.

Ik ben altijd een PC gamer geweest en vond het altijd erg vervelend dat er voor de PC geen vechtspellen meer uitkwamen (of in ieder geval bijna niet) Mijn favoriete vechtspellen vroeger (lang geleden :) ) waren BodyBlow, Mortal Kombat en One Must Fall. Ik denk dat menig deze spellen nog wel herinneren. Het leuke van dit soort games was dat je vaak (als je snel genoeg was) kon zien wat de tegenstander deed en daar de juiste actie op wist. Na veel oefenen werd je ook steeds beter in dit soort games.

Nu ik dus een PS3 gekocht heb moest een goed vechtspel niet ontbreken in mijn collectie.

Ik heb mij gewaagd aan Virtua Fighter 5 en Tekken DR. Na weken oefenen, de combo’s te leren ben ik er achter dat het spel niet meer bied dan op de juiste timing de meest lange combo’s uit te voeren en hopen dat de tegenpartij niet toevallig de voor jouw verkeerde knop indrukt.

Omdat menig liefhebber van dit genre mij verteld heeft dat Virtua Fighter een nogal hoog instap gehalte heeft heb ik dus ook maar Tekken DR gekocht om te kijken of dat dan beter was. Helaas moet ik concluderen dat het niet anders is. Het verdedigen, aanvallen en combo’s gaan zo snel achter elkaar bij moeilijkere computer spelers dat het vrijwel onmogelijk is om iets anders te doen dan puur buttonbashen, waar je vreemd genoeg in beide games het spel nog vaak wint ook.

Om dezelfde reden vind ik Heavenly Sword ook helemaal niets. Niet meer dan combo’s proberen en het resultaat bekijken.

Gelukkig kan ik mij nog goed vermaken met Fight Night Round 3 waarin verdedigen en richten, aanval voor mij wel goed is verwerkt in de game. In mijn ogen dus een echt actiespel. Ik besef heel goed dat ik misschien niet (meer?) weggelegd ben voor dit soort games maar ik kan het me niet voorstellen dat ik niet snel genoeg ben om de aanval van de tegenpartij te zien in VF5 of Tekken.

Is dit wat er met het genre is gebeurt en moet ik er mezelf bij neerleggen dat de games zoals BodyBlow, MK3 en OMF nooit meer in een nieuw jasje terug komen?

(Voordat ik de meest uit éénlopende commentaar ga krijgen voor VirtuaFighter, Heavenly Sword of Tekken --> Dit is PUUR MIJN MENING! Het is niet nodig om in de verdediging te schieten)Mijn excuses voor de lap tekst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Alfisti schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:30:
[...]

Kromme actie, ps3 of 200 euro, dan lekker die ps3 doorverkopen voor 400 ofzo?
Maar wel leuk want ik wil nog een tv kopen, maar full hd is me te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:21

Polycom

Poes van goud

Ik heb mij gewaagd aan Virtua Fighter 5 en Tekken DR. Na weken oefenen, de combo’s te leren ben ik er achter dat het spel niet meer bied dan op de juiste timing de meest lange combo’s uit te voeren en hopen dat de tegenpartij niet toevallig de voor jouw verkeerde knop indrukt.
Dit is toch een beetje de essentie van een Beat 'em up. Ongeveer hetzelfde als je zegt dat je Halo 3 niet boeiend vindt omdat het alleen maar schieten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:35:

Ik ben altijd een PC gamer geweest en vond het altijd erg vervelend dat er voor de PC geen vechtspellen meer uitkwamen (of in ieder geval bijna niet) Mijn favoriete vechtspellen vroeger (lang geleden :) ) waren BodyBlow, Mortal Kombat en One Must Fall. Ik denk dat menig deze spellen nog wel herinneren. Het leuke van dit soort games was dat je vaak (als je snel genoeg was) kon zien wat de tegenstander deed en daar de juiste actie op wist. Na veel oefenen werd je ook steeds beter in dit soort games.

Nu ik dus een PS3 gekocht heb moest een goed vechtspel niet ontbreken in mijn collectie.

Omdat menig liefhebber van dit genre mij verteld heeft dat Virtua Fighter een nogal hoog instap gehalte heeft heb ik dus ook maar Tekken DR gekocht om te kijken of dat dan beter was. Helaas moet ik concluderen dat het niet anders is. Het verdedigen, aanvallen en combo’s gaan zo snel achter elkaar bij moeilijkere computer spelers dat het vrijwel onmogelijk is om iets anders te doen dan puur buttonbashen, waar je vreemd genoeg in beide games het spel nog vaak wint ook.

Om dezelfde reden vind ik Heavenly Sword ook helemaal niets. Niet meer dan combo’s proberen en het resultaat bekijken.

Gelukkig kan ik mij nog goed vermaken met Fight Night Round 3 waarin verdedigen en richten, aanval voor mij wel goed is verwerkt in de game. In mijn ogen dus een echt actiespel. Ik besef heel goed dat ik misschien niet (meer?) weggelegd ben voor dit soort games maar ik kan het me niet voorstellen dat ik niet snel genoeg ben om de aanval van de tegenpartij te zien in VF5 of Tekken.

Is dit wat er met het genre is gebeurt en moet ik er mezelf bij neerleggen dat de games zoals BodyBlow, MK3 en OMF nooit meer in een nieuw jasje terug komen?

(Voordat ik de meest uit éénlopende commentaar ga krijgen voor VirtuaFighter, Heavenly Sword of Tekken --> Dit is PUUR MIJN MENING! Het is niet nodig om in de verdediging te schieten)Mijn excuses voor de lap tekst :)
probeer ninja gaiden sigma eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

manumax schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:01:
[...]

ik vond de demo 10x niks leek meer op max payne snap niet wat john woo daar doet..
Dat is nog een understatement. Het lijkt gewoon op een mod van max payne 2. Grootste verschil is dat bullet time nu tequilla time heet...

"Blabla"

"Blabla"

Als het goed is verschijnt in november Super Street Fighter II Turbo HD Remix op het PSN. Een remake die grafisch pixel voor pixel opnieuw wordt opgezet. Verder komt er nog een Soul Calibur 4 en ook Mortal Kombat zal weer verschijnen, maar het is afwachten of het weer wat wordt aangezien de serie de laatste jaren niet zo geweldig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:12:
[...]

Kromme actie, ps3 of 200 euro, dan lekker die ps3 doorverkopen voor 400 ofzo?
Maar wel leuk want ik wil nog een tv kopen, maar full hd is me te duur.
kromme actie??? eerst waren die tvs voor 2500 euro zonder ps3.. nu geven ze een gratis ps3 en dan zeg je dat het nog steeds te duur is... Dan koop je toch een hd ready tv zonder ps3 ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het helemaal met je eens. De vechtspellen van tegenwoordig zijn alleen maar grafisch dik, terwijl de gameplay echt belabberd is. Het is maar kwestie van een beetje rauzen tot je hopelijk wint. Ook bij dead or alive op de xbox360 is dit het geval. Terwijl ik dit spel al 2 jaar heb, kan een vriend van me (geen xbox, laat staan het spel gespeeld) bij zo verslaan door maar wat snel te drukken. Dit is gewoon lameeee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Verhaal over tegenwoordige fighting games
Tsja opzich heb je wel een punt. Maar 2d vechtspellen zijn eigenlijk ook een compleet ander genre. Net als Fight Night 3, dat meer probeert een simulatie achtige game te zijn door totale controle te geven over je moves. Gelukkig is er nog een lichtpuntje voor de 2d fans. Deze gaat onder de naam Super street fighter 2 turbo HD remix. Kwa gameplay zal er niks zijn veranderd (ze gebruiken dezelfde fighting engine). Echter zijn alle sprites en achtergronden wel opnieuw getekend op HD resolutie, waardoor de game er totaal anders uit zal zien.
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1153/666066838_aa181cf259.jpg

Onderstaande link voor meer info
http://blogs.capcomusa.com/blogs/digital.php?cat=96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 09:52:
[...]
Ook bij dead or alive op de xbox360 is dit het geval. Terwijl ik dit spel al 2 jaar heb, kan een vriend van me (geen xbox, laat staan het spel gespeeld) bij zo verslaan door maar wat snel te drukken. Dit is gewoon lameeee.
Dan klopt er toch iets niet. Ik weet niet wat jij in die 2 jaar gedaan hebt maar bij DOA (en ook andere fighters) wint een getrainde speler het met gemak van een buttonmasher.

Ga met DOA maar eens online waarschijnlijk dat de eerste beste B+ speler je al helemaal van de kaart veegt. Laat staan als je eens een S of zelfs SS'er tegenkomt....

Fighters zijn absoluut niet mijn favoriete genre, en als mijn vrienden op vrijdagavond weer eens DOA opzetten om weer eens aan een 6 uur lange sessie van versus games begint, dan pak ik meestal mijn jas en ga naar huis want anders lig ik na een uurtje op de bank te snurken.

Maar ik kan uit ervaring zeggen dat als iemand met een button mashen van je wint, je gewoon een slechte speler bent. Want ik win zelden en ik ben goed in buttonmashen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Met Soul Calibur kan je ook wel redelijk uit de voeten met button-bashen. Maar button-bashers zijn toch echt kansloos tegen mij, terwijl ik zelf niet eens zo goed ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alabama_man schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:13:
[...]

Tsja opzich heb je wel een punt. Maar 2d vechtspellen zijn eigenlijk ook een compleet ander genre. Net als Fight Night 3, dat meer probeert een simulatie achtige game te zijn door totale controle te geven over je moves. Gelukkig is er nog een lichtpuntje voor de 2d fans. Deze gaat onder de naam Super street fighter 2 turbo HD remix. Kwa gameplay zal er niks zijn veranderd (ze gebruiken dezelfde fighting engine). Echter zijn alle sprites en achtergronden wel opnieuw getekend op HD resolutie, waardoor de game er totaal anders uit zal zien.
[afbeelding]

Ik kan niet wachten op Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix, liefst had ik een nieuwe SF game maar deze game houd mij wel eventjes zoet. Ik speel namelijk ook SFIII: Third Strike competetive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alabama_man schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:13:
[...]

[afbeelding]

Die had ik al gezien en lijkt me best leuk :)

2d spel een ander genre? Kun je gelijk in hebben maar het actie --> reactie ontbreekt voor mij in de vechtspelletjes die ik nu zie. Ook vond ik tekken en Virtua Fighter behoorlijk 2D spelen. Het ziet er dan wel 3D uit maar de aanval is nog steeds 2D.

Fight Night is dan een andere genre maar je kunt duidelijk de aanval zien aankomen en er op reageren. Dat maakt het naar mijn mening leuker dan bv Virtua Fighter.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:22:
[...]

Dan klopt er toch iets niet. Ik weet niet wat jij in die 2 jaar gedaan hebt maar bij DOA (en ook andere fighters) wint een getrainde speler het met gemak van een buttonmasher.
Zal best maar komt dat omdat hij de combo's beter kent? Of komt het omdat hij altijd een antwoord weet op jouw buttongemash ?

In het laatste geval, is dat misschien de reden waarom DOA behoorlijk populair is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Zo als bij iedere fighting game draait het als je wat beter wordt niet meer om het kunnen maken van combo's maar om te weten wat een combo doet het herkennen van andermans combo's.

Als je weet waar de "pauzes" en de gaten en de locaties van moves in andermans combo's zitten weet je waar je een "counter" of een "grab" kan plaatsen.

Neem bijvoorbeeld DOA, Christie is het ideale beginners/buttonmasher caracter je kan met alleen op de A knop blijven rammen al mooi uitziende combo's er uit toveren. Maar voor een ervaren speler weet is ze geen tegenstander omdat hij precies weet hoe hij iedere combo moet pakken.

Vaak kan je een counter of grab uitvoeren na de laatste move uit een combo. Wat je online dan ook vaak ziet is dat mensen een combo afbreken in de voorlaatste move.

Dit is niet alleen bij DOA zo, alle fightinggames zitten zo in elkaar. Je wint niet door het kunnen uitvoeren van mooie combo's maar door het herkennen van andermans combo's.

En dan te bedenken dat ik 50% van de tijd in slaap val als mijn vrienden fighters zitten te spelen :P

En DOA4 is gewoon populair omdat het de enige fighter is op de 360. Met de komst van VF5 zal dat wel wijzigen.

Ik heb trouwens gelezen dat VF5 voor de PS3 straks ook online gaming krijgt via een add-on.

[ Voor 8% gewijzigd door yzf1kr op 09-09-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:14:
[...]

Ik kan niet wachten op Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix, liefst had ik een nieuwe SF game maar deze game houd mij wel eventjes zoet. Ik speel namelijk ook SFIII: Third Strike competetive.
Zelf ben ik zeer nieuwsgierig hoe het zal zijn om te spelen met hand getekende graphics in hd resolutie. In de psn store staat nu zo'n SF puzzelspel en in de demo daarvan viel het mij op hoe ongelofelijk scherp de graphics overkomen, de pixels sneden bijna door mijn ogen :)

Om mij in extase te brengen hoeft men alleen maar even Street Fighter Alpha 4 aan te kondigen _/-\o_

P.S. Speel je third strike op arcade hardware of op de dreamcast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Laatst online: 31-08 14:37
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:05:
[...]

Die had ik al gezien en lijkt me best leuk :)

2d spel een ander genre? Kun je gelijk in hebben maar het actie --> reactie ontbreekt voor mij in de vechtspelletjes die ik nu zie. Ook vond ik tekken en Virtua Fighter behoorlijk 2D spelen. Het ziet er dan wel 3D uit maar de aanval is nog steeds 2D.

Fight Night is dan een andere genre maar je kunt duidelijk de aanval zien aankomen en er op reageren. Dat maakt het naar mijn mening leuker dan bv Virtua Fighter.
Wat Tekken of Virtua Fighter 3D maken is dat je om je tegenstander heen kunt lopen. Dit resulteerd ook vaak in andere graple moves. Ook de omgeving speelt een grotere rol.

Zie overigens niet in hoe het actie-reactie element bij 3d fighters ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:26:
[...]

Zelf ben ik zeer nieuwsgierig hoe het zal zijn om te spelen met hand getekende graphics in hd resolutie. In de psn store staat nu zo'n SF puzzelspel en in de demo daarvan viel het mij op hoe ongelofelijk scherp de graphics overkomen, de pixels sneden bijna door mijn ogen :)

Om mij in extase te brengen hoeft men alleen maar even Street Fighter Alpha 4 aan te kondigen _/-\o_

P.S. Speel je third strike op arcade hardware of op de dreamcast?
Ik speel Third Strike op de Arcade cabinets, PS2, DC en op PC met MAME + Kaillera Online :D
Ik ben een student van Daigo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik had een vraagje over de jarba headset bt125. Omdat ik bij rainbow six vegas de mensen vaak heel slecht kan horen. Vroeg ik me af of meer mensen dit hebben en meschien weten waar dit aan ligt. Dit kon volgens mij ook te maken hebben met de instellingen van je modem of niet? Ik heb een WAG300N. Maar mijn PS3 heeft de modem uiteraard zelf gevonden dus er is verder niks extra's ingesteld voor te gamen in de modem. Kan ik dit probleem op de 1 of andere manier oplossen.

mvd Andy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:35:
[...]

Ik speel Third Strike op de Arcade cabinets, PS2, DC en op PC met MAME + Kaillera Online :D
Ik ben een student van Daigo ;)
De Daigo van dat Ken vs Chun-li gevecht? Mij lijkt streetfighter online helemaal niets door de lag, ik heb al timing problemen door het gebruik van een lcd tv ipv crt.
Maar om een lang verhaal kort te maken; voor mij zijn 2d fighters nog altijd superieur aan de moderne 3d flashy polygon fighters, alhoewel een streetfighter in 1080p mij wel een leuke ervaring lijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:12
[quote]DCFreak schreef op maandag 10 september 2007 @ 00:03:
[...]

Mij lijkt streetfighter online helemaal niets door de lag, ik heb al timing problemen door het gebruik van een lcd tv ipv crt.
[/quote]

Hoeveel ms vertraging heeft die LCD van jou dan als ik vragen mag?

Ik ondervind dit probleem namelijk zelf helemaal niet.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn geruchten over een $400 40GB PS3 met Spiderman 3 movie bundel, lees het hier.

Dat zal zeker positief uitvallen voor de verkopen tijdens de feestdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 01:13:
Nu sinds een week een PS3 middels HDMI aangesloten op een LOEWE Individual Compose 46" Full HD LCD.

Momenteel heb ik de volgende drie games:
- Resistance, Fall of man: HD 720p
Tot dusver een leuke en goede game. Alleen al vanwege het fantastische High Definition beeld.

- F1 Championship edition: HD 720p
Ook dit spel is grafisch erg sterk. Prachtige High Definition beelden.
Gameplay is realistisch en uitdagend.

Nu dan mijn vraag:
Is een bekend probleem (UBI werkt als het goed is aan een patch, ja nog steeds :( ) Je PS3 op 720P zetten zou de truuk moeten zijn!

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 01:58:
[...]

kromme actie??? eerst waren die tvs voor 2500 euro zonder ps3.. nu geven ze een gratis ps3 en dan zeg je dat het nog steeds te duur is... Dan koop je toch een hd ready tv zonder ps3 ? 8)7
Je moet lezen wat ik schrijf....200 euro korting of een Playstation 3 ter waarde van...? afhankelijk wat voor uitvoering, kaal met 1 joystick zal het wel zijn, maar dan nog is het zeker het dubbele waard en dat vind ik "krom".
Die actie is zeker wel tof en ik ga kijken of ik zo'n tv kan betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Zet je PS3 op 720p zodat R6 niet op 1080i draait, is veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
Rival24 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:59:
Ik heb net Heavenly Sword uitgespeeld [...]
Hoe komen jij/jullie nu al aan dit spel dan??? Nog niet uit, toch???

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Dutch_Baseline schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:01:
[...]

Hoe komen jij/jullie nu al aan dit spel dan??? Nog niet uit, toch???
Review code :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Volgens mij zat je te wachten totdat iemand het zou vragen... ;)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit net weer bij release dates te kijken.
Stranglehold is weer een week uitgesteld.
Heavenly Sword zou toch 14e uitkomen van deze maand? staat nu ook op de 21e.

Beetje moe van al dat gedoe.
Spellen die op 360 ofso uitkomen komen soms pas na maanden op ps3 uit.
Wat heeft dat dan nog voor zin.

Beetje jammer weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op maandag 10 september 2007 @ 00:03:
[...]

De Daigo van dat Ken vs Chun-li gevecht? Mij lijkt streetfighter online helemaal niets door de lag, ik heb al timing problemen door het gebruik van een lcd tv ipv crt.
Maar om een lang verhaal kort te maken; voor mij zijn 2d fighters nog altijd superieur aan de moderne 3d flashy polygon fighters, alhoewel een streetfighter in 1080p mij wel een leuke ervaring lijkt :)
Jah, DE Daigo van de mooie comeback in EVO 2K4 Final.
En de lag op Kaillera online valt reuze mee, ik denk echt dat het maar een paar mms meer is dan normaal, waaraan je dus heel snel went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
via je werk ofzo???

@2NuTz: Wanneer staat Stranglehold nu dan??? Vriend van mij is op vakantie naar Florida. 21 sept is hij weer terug. Misschien uit de states mee laten nemen....

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://arstechnica.com/jo...-in-on-sonys-future-plans

Zou dit waar zijn..

Hmm lees ook over het weglaten van HDMI, Wi-Fi, etc. Das dan weer minder

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:52
ik hoop het, ook voor europa. Dan mieter ik die schijt 360 mooi de deur uit om er een echte console neer te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29
Ik lees hier over een nieuwe actie van LCD tv's inclusief een Ps3.

Moet dat geen psp zijn?
Want die aanbieding is er nu bij BCC?

Heeft er iemand meer info omtrent die aanbieding?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op maandag 10 september 2007 @ 19:51:
Ik lees hier over een nieuwe actie van LCD tv's inclusief een Ps3.

Moet dat geen psp zijn?
Want die aanbieding is er nu bij BCC?

Heeft er iemand meer info omtrent die aanbieding?
Vanaf oktober krijg je een gratis Playstation 3 of 200euro retour bij aankoop van een Full HD Bravia LCD TV. Bij aankoop van een HD-Ready Bravia LCD TV krijg je momenteel een gratis PSP slim (twv. 169eu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:12:
[...]

Vanaf oktober krijg je een gratis Playstation 3 of 200euro retour bij aankoop van een Full HD Bravia LCD TV. Bij aankoop van een HD-Ready Bravia LCD TV krijg je momenteel een gratis PSP slim (twv. 169eu).
Oke dank je!

Dat is dan een hele goede aanbieding als je al van plan was om ze allebei te gaan kopen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

"80GB PlayStation 3 verlaagd in prijs, nieuw 40GB model"

Volgens een betrouwbare bron van Opposable Thumbs wordt het 80GB-model van de PlayStation 3 in prijs verlaagd, komt er een nieuw 40GB-model bij en komt de PlayStation 2 voor 99 dollar in de winkel te liggen.

De prijsverlaging van het 80GB-model is van 599 dollar naar 499 dollar en het nieuwe 40GB-model komt voor 399 dollar in de winkel te liggen. Beide pakketten krijgen ook de Blu-ray-versie van Spider-Man 3 erbij om de filmkwaliteit van de PlayStation 3 te laten zien.

Zoals de toevoeging van de Amerikaanse dollar achter de prijzen laat zien zijn de verschuivingen door de bron momenteel enkel voor de Amerikaanse markt 'bevestigd'. En gezien Sony's prijsstrategie betekent een verlaging van de prijs in de Verenigde Staten niet direct een prijsverlaging in Europa. Het is dan ook even afwachten wat er op de Europese markt gaat gebeuren en zelfs óf er ook maar iets gaat gebeuren. De Tokyo Game Show lijkt het moment waarop Sony dit bekend maakt.

Bron: gamers.nl

Dit word voor mij echt de reden om een ps3 aan te schaffen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:46:
[...]

Is een bekend probleem (UBI werkt als het goed is aan een patch, ja nog steeds :( ) Je PS3 op 720P zetten zou de truuk moeten zijn!
En heb het vandaag ook even geprobeerd en het beeld is stukke beter op 720p. stomme fout in het spel dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:03:
Hmm lees ook over het weglaten van HDMI, Wi-Fi, etc. Das dan weer minder
Dat zijn reacties van lame-ass posters die niet weten wat ze schrijven. Dat misschien WiFi wordt weggelaten kan ik inkomen maar HDMI zal echt wel blijven. Het is veel duurder om een nieuwe mobo te maken zonder HDMI, daarnaast bied dit absoluut geen voordeel gezien de 360 premium inmiddels ook voorzien is van een HDMI connector.

Mijn verhaal is natuurlijk ook mijn idee maar is heopelijk wel iets aannemelijker.

PS3 / Blu-Ray speler voor 399,- FTW!!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:09

Maxow

Hidden Sound System

Kom op, een blu-ray speler zonder HDMI... harde kans dat dat gaat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

zwembroek schreef op maandag 10 september 2007 @ 08:42:
[...]

Hoeveel ms vertraging heeft die LCD van jou dan als ik vragen mag?

Ik ondervind dit probleem namelijk zelf helemaal niet.
Ik heb geen harde cijfers (ik kan het niet meten) maar voor mijn gevoel is de vertraging ongeveer 2 frames, het kan zijn dat ook het gebruik van bluetooth controllers iets vertraging geeft en dat icm met een lcd tv het een voor mij merkbare lag geeft. De fabrikant (samsung) geeft overigens 8 ms als respons tijd, maar volgens mij is dat de reactie tijd van het panel en niet inclusief de pre-processing hardware (zoals scaling etc).

Het is niet extreem hoor, ik kan het wel compenseren maar toch heb ik niet de directe respons zoals ik het voorheen had met ps2+crt tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Maxow schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:35:
Kom op, een blu-ray speler zonder HDMI... harde kans dat dat gaat gebeuren
Ja AS IF......dom gezwets imo.
Dan hadden ze dat meteen moeten doen want je beperkt alleen de beeld reso ermee, het had op zich gekunt bij de release maar nu zie ik dat echt niet meer gebeuren nu HDTV's sterk in opkomst zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Gman op 10-09-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je een foto vanuit je telefoon naar ps3 sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ja met een Sony Ericcson die zelfs XMB kan draaien met Home integratie. Weet niet of andere telefoons ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Toch voor de mensen die op een warhawk demo wachten:
http://www.ps3fanboy.com/...hawk-demo-it-wont-happen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
In a demo version of a multiplayer only game, there is little control over how many players will be on a dedicated server at a time, potentially leading to smaller online battles that do not fully do justice to the title's fast combat and frantic play.
Damn wat een onzin zeg, toen Battlefield 1942 demo uitkwam speelde iedereen echt weken lang die demo helemaal grijs! en die demo was ook online/lan only.
Ik zou warhawk demo meteen checken als die uit kwam en vele met mij.
Ik heb atm andere games op het oog dus ik wacht nog even met kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Gman op 11-09-2007 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
Is wel relaxed idd, als ik mn W850i aan de ps3 hang met USB kan ik gewoon op de hele memorystick browsen en foto's en muziek bekijken, afspelen en kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
jap85 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 09:00:
Is wel relaxed idd, als ik mn W850i aan de ps3 hang met USB kan ik gewoon op de hele memorystick browsen en foto's en muziek bekijken, afspelen en kopieren.
Die bied zich toch gewoon aan als mass storage device?

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Gman schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:56:
[...]

Damn wat een onzin zeg, toen Battlefield 1942 demo uitkwam speelde iedereen echt weken lang die demo helemaal grijs! en die demo was ook online/lan only.
Ik zou warhawk demo meteen checken als die uit kwam en vele met mij.
Ik heb atm andere games op het oog dus ik wacht nog even met kopen.
Is toch best logisch? Als ze een demo releasen voor minder dan 32 spelers dan doet het het spel geen eer aan. Geloof me warhawk met 8 spelers is minder leuk dan 32 spelers. Het hele spel is gewoon gemaakt voor +20 spelers.

Als het spel voor +20 spelers releasen dan kunnen er mensen zijn die gewoon de demo blijven spelen ipv het spel. Zie wat er gebeurt is bij UT2003 (en blijkbaar dus ook BF1942) waar mensen uiteindelijk idioot veel demo spelen maar het spel niet kopen.

Sony heeft wel iets anders gedaan om het leed zachter te maken: Het spel kost maar 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
jap85 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 09:00:
het meest crappy vind ik dan weer dat mijn k800i niet herkend wordt en ik zelfs de muziek van mijn PSP niet kan afspelen :S

goed over nagedacht...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 14:56:
[...]

maar stel dat je nu een full hd scherm kan je dan later ook ps3 ontvangen?
Nee, vanaf 1 oktober is deze actie geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:15:
[...]

via je werk ofzo???

@2NuTz: Wanneer staat Stranglehold nu dan??? Vriend van mij is op vakantie naar Florida. 21 sept is hij weer terug. Misschien uit de states mee laten nemen....
Ik check regelmatig de release lijst op dimplus.nl
Hij stond eerst op eind augustus, toen 7 september en toen 14 september.
Nu staat hij op 21 september.

Even wat anders; Is het de moeite waard om voor 30eu eerst warhawk te kopen?
Wacht eigenlijk liever op UT3 die komt ook al snel uit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
Cidolfas schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 09:13:
[...]

Die bied zich toch gewoon aan als mass storage device?
Klopt.
Phusebox schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:39:
[...]

het meest crappy vind ik dan weer dat mijn k800i niet herkend wordt en ik zelfs de muziek van mijn PSP niet kan afspelen :S

goed over nagedacht...
Kan kloppen, staat me iets van bij dat je op je pc ook eerst een of ander drivertje moet installeren voordat de K800 herkend wordt als mass storage device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:50:
[...]
UT3 producer Mark Rein lijkt te hinten naar een uitstel: link naar epic forum :|

En als je nu een dikke online multiplayer game wil zou ik zeker Warhawk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:50:
[...]

Ik check regelmatig de release lijst op dimplus.nl
Hij stond eerst op eind augustus, toen 7 september en toen 14 september.
Nu staat hij op 21 september.

Strangehold staat in de VS op de 25e. Hier in Europa nog een maand later volgens de (achterhaalde) lijst van IGN.
UT3 zou in november komen maar dat ook niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezyek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11-2023
ff een berichtje van een nieuwe PS3 owner ...

Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om m'n PS3 te updaten omdat m'n internet verbinding nog niet opgeleverd is (net verhuisd!) maar ben nu al redelijk onder de indruk van het apparaat.

Motorstorm is indrukwekkend mooi (op een 37" full HD Toshiba scherm :P ) en muziek luisteren/foto's/films kijken ziet er ook erg goed uit.

Met alle mogelijkheden die het apparaatje biedt is de aanschafprijs allezins redelijk te noemen.

Moet nog even wennen aan RFOM ... ben muis en tobo gewend om FPS te spelen ... met een controller is dat toch erg lastig.

Kan niet wachten tot m'n internet het doet en ik wat demo's kan gaan bekijken via PSN en om 'm te updaten. Heb nu bv. geen mogelijkheid om Motorstorm af te sluiten ... zal met een update wel verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:09

Maxow

Hidden Sound System

Updaten kun je ook door middel van bijvoorbeeld de update op je pc downloaden en via een USB-stick te installeren op je PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:56:
[...]

UT3 producer Mark Rein lijkt te hinten naar een uitstel: link naar epic forum :|

En als je nu een dikke online multiplayer game wil zou ik zeker Warhawk kopen.
Achja, het zal ook wel niet.
Misschien toch maares kijken voor warhawk, ik heb alleen geen idee hoe het speelt enzo.
jammer dat er geen demo is en komt.

EDIT: Voor de mensen die wat verstand hebben van het aansluiten van geluid e.d.
Ik heb een versterker (zonder optical) wel 5.1 geluid. De ps3 is verbonden via hdmi aan mijn samsung 42" full hd tv.
Alleen het geluid gaat dus ook via de tv en dit wil ik via de versterker hebben.
Welke kabels heb ik nodig hiervoor om het geluid van de ps3 via de versterker te laten lopen?
Optical is dus geen optie, of kan dit verbonden worden via iets anders om het wel zo te laten lopen?
hulp? :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 12:33 . Reden: extra content ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Eternal Sonata gaat nu ook op de PS3 verschijnen :)

http://www.namcobandaigames.com/games/eternalsonata/

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 11-09-2007 12:26 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:24:
[...]

Achja, het zal ook wel niet.
Misschien toch maares kijken voor warhawk, ik heb alleen geen idee hoe het speelt enzo.
jammer dat er geen demo is en komt.

EDIT: Voor de mensen die wat verstand hebben van het aansluiten van geluid e.d.
Ik heb een versterker (zonder optical) wel 5.1 geluid. De ps3 is verbonden via hdmi aan mijn samsung 42" full hd tv.
Alleen het geluid gaat dus ook via de tv en dit wil ik via de versterker hebben.
Welke kabels heb ik nodig hiervoor om het geluid van de ps3 via de versterker te laten lopen?
Optical is dus geen optie, of kan dit verbonden worden via iets anders om het wel zo te laten lopen?
Het enige dat je nodig hebt is een optische kabel en een toslink -> coax converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:24:
[...]
Rival24 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:38:
[...]

Het enige dat je nodig hebt is een optische kabel en een toslink -> coax converter
Kun je er niet voor kiezen om bijv beeld gewoon via HDMI te laten gaan, en dan vervolgens de multi AV (losse tulp) gebruiken voor geluid? Volgens mij zag ik die tussen de opties staan.

Ik zal vanavond even kijken, ik zit binnenkort met wellicht hetzelfde issue :)

[edit] lees te snel 8)7 dat gaat niet werken met 5.1

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
zerokill schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 09:40:
[...]

Is toch best logisch? Als ze een demo releasen voor minder dan 32 spelers dan doet het het spel geen eer aan. Geloof me warhawk met 8 spelers is minder leuk dan 32 spelers. Het hele spel is gewoon gemaakt voor +20 spelers.

Als het spel voor +20 spelers releasen dan kunnen er mensen zijn die gewoon de demo blijven spelen ipv het spel. Zie wat er gebeurt is bij UT2003 (en blijkbaar dus ook BF1942) waar mensen uiteindelijk idioot veel demo spelen maar het spel niet kopen.

Sony heeft wel iets anders gedaan om het leed zachter te maken: Het spel kost maar 30 euro.
Ze moeten ook geen 8 player demo uitbrengen maar gewoon max players met 1 level en evt beperkt aantal wapens/voertuigen.

Dat laatste klopt zeker niet, ze kwamen met een demo ruim voordat het spel uit kwam en die werd dus veel gespeeld en veel mensen waren laaiend enthousiast en kochten meteen de game toen die uit kwam.
Exact hetzelfde met RTCW, uiteindelijk zijn die titels gewoon goed verkocht.

Al met al vind ik het een rare strategie om geen demo uit te brengen maar soms zijn deadlines erg kort dus begrijp ik het wel.
Rezyek schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:32:
ff een berichtje van een nieuwe PS3 owner ...

Moet nog even wennen aan RFOM ... ben muis en tobo gewend om FPS te spelen ... met een controller is dat toch erg lastig.
Gefeliciteerd met je aankoop, ik had hetzelfde met de besturing van RFOM maar nu ben ik er wel aan gewend, gaat vrij snel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rival24 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:38:
[...]

thx man :) ga zo'n ding even aanschaffen binnenkort.
Shiver23 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:57:
[...]

Strangehold staat in de VS op de 25e. Hier in Europa nog een maand later volgens de (achterhaalde) lijst van IGN.
UT3 zou in november komen maar dat ook niet helemaal zeker.
Stranglehold 59.99 -------- 26 oktober 2007
Stranglehold (USA) n.n.b. -------- 14 september 2007

weeeeer uitgesteld :'( naar 26 oktober, haha tering.
en 360 komt hij 20e al uit. lekker weer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Gman schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:48:
[...]

Ze moeten ook geen 8 player demo uitbrengen maar gewoon max players met 1 level en evt beperkt aantal wapens/voertuigen.

Dat laatste klopt zeker niet, ze kwamen met een demo ruim voordat het spel uit kwam en die werd dus veel gespeeld en veel mensen waren laaiend enthousiast en kochten meteen de game toen die uit kwam.
Exact hetzelfde met RTCW, uiteindelijk zijn die titels gewoon goed verkocht.

Al met al vind ik het een rare strategie om geen demo uit te brengen maar soms zijn deadlines erg kort dus begrijp ik het wel.
Het punt is dus dat je met minder voertuigen etc niet dezelfde ervaring zal hebben.
Als ze 1 volledig level zouden geven, dan zou je dus 30euro moeten betalen voor 4 extra maps, ik denk dat een hoop mensen dan afhaken als je er al 1 gratis kan krijgen :)
Overigens hebben ze nooit een demo released, alleen een beta om het spel en de servers goed te kunnen testen.

Ik kan me wel voorstellen dat mensen het jammer vinden dat er geen demo is, maar voor een online game is dat nou eenmaal moeilijk te realiseren als je mensen wel een goed beeld van de volledige game wil geven. Bij een offline game kan je natuurlijk gemakkelijk 1 leveltje speelbaar maken van de 20 oid.

[ Voor 12% gewijzigd door nioz op 11-09-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rlkz schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:47:
[...]

[...]

Kun je er niet voor kiezen om bijv beeld gewoon via HDMI te laten gaan, en dan vervolgens de multi AV (losse tulp) gebruiken voor geluid? Volgens mij zag ik die tussen de opties staan.

Ik zal vanavond even kijken, ik zit binnenkort met wellicht hetzelfde issue :)

[edit] lees te snel 8)7 dat gaat niet werken met 5.1
Dit werkt wel heb de eerste dagen zelf zo mijn playstation aangesloten tot ik mijn versterker met optische uitgang had!! Gaf perfect 5.1 geluid over mijn installatie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Heeft iemand het spel The BIGS toevallig? Het is een honkbal arcade-achtige game. Dus niet vergelijkbaar met MLB-07 The Show. Volgens mij is het een beetje flauw spel en grafisch niet super maar het ziet er op zich wel grappig uit. Je kan hem waarschijnlijk alleen als import bestellen

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Ik neem aan dat de meesten hier het valuepack met RFOM en Motorstorm hebben gekocht. Is er ook al een GOT clan voor Resistance? :*)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

De prijs voor GT5 Prologue is ook bekend: 45 euro. Het betreft hier echter wel de Blu-Ray versie. De prijs van de PSN versie is nog niet bekend.

Bron: http://www.gamed.nl/view/31581

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:03:
[...]

Dit werkt wel heb de eerste dagen zelf zo mijn playstation aangesloten tot ik mijn versterker met optische uitgang had!! Gaf perfect 5.1 geluid over mijn installatie!!
Je zal idd geluid krijgen, maar dan niet in surround.
Zo heb ik trouwens mijn geluid nu aangesloten, 2.1 setje, prima geluid hoor!

BDW wat is motorstorm af en toe ook een sch**tspel ook, rij je de hele tijd vooraan, wordt je door een npc aan de kant gebeukt in de laatste ronde |:( |:( begint irritant te worden.

RFOM nog steeds niet uit, best lang spel _/-\o_
Coop is ook tof, online nog niet gespeeld.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
De truuk bij Motorstorm is (vind ik) de hele race 2e of 3e rijden en op het einde hun beuken of boost gebruiken. Naar mijn mening worden NPC's agressiever naar mate je positie hoger word (bovendien vind ik 2e of 3e rijden minder 'druk' met zich mee brengen, en je kan de nummer 1 volgen).

Verwijderd

Hoe doe je dat dan, ik zit nog steeds bij de eerste 3 race's, vind het echt moeilijk om te winnen, wat doe ik fout? :)

• SToRM666
Ik heb er erg lang over gedaan om de voorlaatste race van de level 3 tickets te halen (met een buggy op tenderizer), maar gisteren heb ik m dan eindelijk gehaald :) Die was echt enorm moeilijk. Je kan zelf dan nog zo foutloos rijden, soms beuken de tegenstanders je gewoon keihard van de baan en dan verlies je veel tijd.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:32:
Hoe doe je dat dan, ik zit nog steeds bij de eerste 3 race's, vind het echt moeilijk om te winnen, wat doe ik fout? :)
Meer spelen, in het begin is het moeilijk, maar als je naderhand met de door jouw gekozen voertuig je weg weet te vinden, is het al wat simpeler.

Het kiezen van een weg die de ondergrond heeft waarop jouw voertuig het snelste rijd is cruciaal. Met een big rig kun je echt alleen maar winnen als je grotendeels door dik modder rijd.

Tip: Lees ook de laadschermen, daar staan veel tips die je goed kan gebruiken (soms ook tips die duidelijk zijn maar oke).

• SToRM666
Firmware update 1.93 deze week beschikbaar

Woensdag 12 september 2007 - Sony heeft op haar officiële PlayStation Blog aangekondigd dat Firmware 1.93 deze week live zal gaan. Deze nieuwe update zou de problemen moeten oplossen die sommige gamers ondervonden na het downloaden van Firmware 1.92.

Het meest voorkomende probleem waren de disconnecties van het netwerk waardoor het voor de gedupeerde PS3-gamers niet meer mogelijk was om online te spelen. Deze week zouden ze dus uit hun lijden verlost moeten worden.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Heavenly Sword staat nog altijd op de 14e toch? Iemand deze game al in de winkel tegengekomen?
In een review van gamespot krijgt het spel een 8. Grootste nadelen dat het spel kort is en weinig replayvalue. Ben ondanks dat toch erg benieuwd.

• EfBe
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:29:
Heavenly Sword staat nog altijd op de 14e toch? Iemand deze game al in de winkel tegengekomen?
In een review van gamespot krijgt het spel een 8. Grootste nadelen dat het spel kort is en weinig replayvalue. Ben ondanks dat toch erg benieuwd.
vraag me af wat er onder 'kort' wordt verstaan... 6-7 uur?

(edit) net even gamespot's review gelezen, maar ik denk dat ik pas voor HS en wel wacht tot de 1e personen hem hebben uitgespeeld en verkopen op marktplaats. Gameplay lijkt me vrij saai.

[ Voor 18% gewijzigd door EfBe op 12-09-2007 12:43 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Gman
Shiver23 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:29:
Was verplaatst naar de 19e en toen naar de 21e verplaatst.
Ik wil die wel halen, ben best enthousiast na het zien van de making of e.d.

Iemand trouwens al Darkness uitgespeeld? ben wel benieuwd hoe die is.

Verwijderd

Gman schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:48:
[...]

HS staat inderdaad voor de 21e. Ik ga em zeker halen :)

The Darkness heb ik gekocht en de middag erop weer weggedaan. Vond het toch zwaar tegenvallen.
De graphics stonden me niet aan. En ik vond de gameplay na 3 uur al saai.
Maar er zijn meer mensen het met me oneens dan eens denk ik.

Toch zie ik weer rare dingen mbt releases;
Warhawk zou toch de 14e uitkomen? of de 21e? ik zie em net liggen bij FRS met headset voor 64,95.
Ook Collin Macrae DiRT staat n og niet gepland op de uitgave lijst.
Deze ligt momenteel ook al bij FRS.

Mensen hier die echt een goeie release lijst hebben die up-to-date is?
Ik wil graag Warhawk proberen alleen ben bang dat als ik em Download en em niet tof vind dat ik mn 30 eu kwijt ben. Als ik em koop kan ik em zo terug brengen de volgende dag.

Moeilijk, moeilijk..

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Geen idee. Ik snap er niets meer van wat betreft release dates, terwijl ik over het algemeen (te) zeer op de hoogte ben. Bij Play.com is bijv. HS op voorraad wat er op zou duiden dat de datum van de 14e gewoon zou kloppen. Ook Bartsmit, IGN en Gamespot houden die datum aan. Maar misschien dat engeland een weekje voor loopt op NL, hoewel dat zeer uitzonderlijk is.

• Gman
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:46:
[...]

HS staat inderdaad voor de 21e. Ik ga em zeker halen :)

The Darkness heb ik gekocht en de middag erop weer weggedaan. Vond het toch zwaar tegenvallen.
De graphics stonden me niet aan. En ik vond de gameplay na 3 uur al saai.
Maar er zijn meer mensen het met me oneens dan eens denk ik.

Toch zie ik weer rare dingen mbt releases;
Warhawk zou toch de 14e uitkomen? of de 21e? ik zie em net liggen bij FRS met headset voor 64,95.
Ook Collin Macrae DiRT staat n og niet gepland op de uitgave lijst.
Deze ligt momenteel ook al bij FRS.

Mensen hier die echt een goeie release lijst hebben die up-to-date is?
Ik wil graag Warhawk proberen alleen ben bang dat als ik em Download en em niet tof vind dat ik mn 30 eu kwijt ben. Als ik em koop kan ik em zo terug brengen de volgende dag.

Moeilijk, moeilijk..
The Darkness gfx zijn idd slecht te noemen, maar de gameplay vond ik wel cool.

Die releasedatums zijn idd erg vreemd, zeker als veel winkels de 14e aanhouden.

• Dutch_Baseline
Je kan ook dynabyte aanhouden. Meestal ook wel betrouwbaar wat dat betreft:

https://www.dynabyte.nl/a...php?xi=614395&tc=cbsearch

Week later dus... :(

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Gman schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:48:
[...]

The darkness is niet de beste game ( verre van ) maar er zit een heel mooi verhaal in en je zal ervan genieten ( tenminste als je van verhaal houdt). Zelf zou ik zeggen dat het voor een shooter... een 7 krijgt maar voor het verhaal..hell. Er zijn helaas weinig games die met zo'n diep verhaal komen, geloof me als je het einde ziet!

There is no place like ::1

Verwijderd

The Darkness heb ik ook pas uitgespeeld, sommige delen vielen inderdaad wel tegen maar ik vond het zeker waard hem een keer uit te spelen, ook leuke gameplay elementen, maar het blijft toch altijd je eigen smaak.

• WizzieJP
  • Laatst online: 27-08 00:03

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Zo eindelijk de knoop doorgehakt! Mijn xdoos 360 net verkocht >:) en maar meteen de keuze gemaakt voor een PS3 - nu werd mij dat wel heel gemakkelijk gemaakt. Nieuw voor €399 gekocht (een Sony Full HD koper had niks aan de aktie per 01-10 om een gratis PS3 te krijgen, deze heb ik nu overgenomen en zal Sony mij wel gaan toezenden met de tijd _/-\o_ ).

Maar los dit voordeel was mijn plan om dit jaar nog een PS3 te kopen, ondanks het wat mindere aanbod aan games op dit moment. Ik zie meer toekomst voor Blu-ray dan HD-dvd aangaande ontwikkeling van games. Sony is met een aardig offensief bezig en ik schaar mij nu ook maar eens onder de playstation addicts.

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.