Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.527 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EgoPro schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:02:
Waar ik interesse in heb is TV kijken op mijn PSP dat mag van mij via een PS3 maar als dit kan dan ben ik de eerste die een PSP koopt.
Ik moet je teleurstellen, je zal niet de eerste zijn met een PSP. :9

Maar dit zit er inderdaad wel aan te komen straks met PlayTV, wat ik me alleen afvraag is hoe dit gaat werken in Nederland, gaan we die DVB-T kanalen hier kunnen ontvangen, hoe zit dat met uitzendrechten?
Ik meen dat je in Duitsland gewoon alle kanalen gratis uit de lucht kan plukken omdat daar iedereen al een soort van abonnement betaalt via de belastingen. Hoe gaat dat hier werken met Digitenne enzo? Iemand die hier meer licht op kan werpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Het is niet voor niets dat slechts een aantal landen eerst de PlayTV krijgen. In andere landen zijn weer andere systemen gangbaar. Of Sony gaat hier niets mee doen en we zullen in Nederland er niets/weinig mee kunnen of Sony bouwt een CI-slot in (en als ze helemaal helden zijn DVB-C ondersteuning voor de kabel) en je kunt wel kijken.
In de nieuwe Bravia's zit tegenwoordig ook een DVB-C decoder voor Nederland, dus wat dat betreft....

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:06
Woeij nieuw record met Super Stardust: 57 miljoen. Wat een verslaving is dat spel zeg, en dat voor 8 euro haha.

Warhawk is ook leuk, maar vliegen vind ik behoorlijk moeilijk. Vlieg dan wel met sixaxis, zodat ik me gun met de rechter knuppel kan bewegen. Grond duels vind ik nog leuker. Vooral met zn 2en en dan beide met een headsetje, hop van basis naar basis en alles neer knallen wat we tegen komen :D
Eén ding moet ik wel zeggen, ik moet echt uitkijken dat ik niet te veel uit ga geven met me credit card. Tis te makkelijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
technoaddict schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:51:
Woeij nieuw record met Super Stardust: 57 miljoen. Wat een verslaving is dat spel zeg, en dat voor 8 euro haha.

Warhawk is ook leuk, maar vliegen vind ik behoorlijk moeilijk. Vlieg dan wel met sixaxis, zodat ik me gun met de rechter knuppel kan bewegen. Grond duels vind ik nog leuker. Vooral met zn 2en en dan beide met een headsetje, hop van basis naar basis en alles neer knallen wat we tegen komen :D
Eén ding moet ik wel zeggen, ik moet echt uitkijken dat ik niet te veel uit ga geven met me credit card. Tis te makkelijk :o
Werkt dat met 2 headsets? Allebij connected met PS3? Ik dacht gelezen te hebben dat der maar 1 connected kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Neej zo bedoelde ik het niet, sorry. Ik speel alleen op me PS3, en maat van me op zijn PS3 ergens anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
technoaddict schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:14:
Neej zo bedoelde ik het niet, sorry. Ik speel alleen op me PS3, en maat van me op zijn PS3 ergens anders :)
Ah jammer. Dus split-screen is beetje half-baked met 1 headset. Zijn trouwens best veel mensen die split-screen spelen. Je ziet ze niet op de Sony servers, daar mag het niet. Maar op de player servers zie je ze heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hoe zie je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Heb 1 keer ff split screen gespeeld. Opzich wel makkelijk als je er aan gewent ben. Je hoeft niet elke keer uit te vogelen waar je medespeler loopt. Je kijkt gewoon op je eigen beeldscherm en je ziet waar die is :) tis wel zo dat in de mini map, het driehoekje geel wordt van je medespeler zodra hij/zij praat. Dan weet je dus ook ong waar die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe cool is die remote play. In combinatie met de ps3 kan de psp wel eens een heel krachtige tool worden en een hoge vlucht nemen. Daar waar de ds standaard nooit meer zal zijn dan een fancy gameboy. (no offence voor de ds, leuk apparaatje). Maar de iets gevorderde entertainment gebruiker kijkt hier toch echt van op. De kwaliteit van graphics voor een 'psp' is dan natuurlijk ook ongezien. (omdat het uiteraard gespeeld wordt op de ps3, still, het resultaat zijn geweldige graphics op een veel minder krachtig apparaatje).

Betekent ook dat je minder games moet kopen! Vaak is het zo dat er van bepaalde games versies verschijnen voor alle gangbare consoles, dus als je hetzelfde op je psp wil spelen mag je nog eens 50 euro lappen. (nfs bvb). Nu kan je met één ps3 versie op beide platformen spelen. (natuurlijk alleen als je binnenshuis op de psp wil spelen, niet ver van de ps3)

Grootste voordeel is voor gezinnen met kids. Wanneer de ouders eens de tv willen gebruiken om wat te ontspannen/tv kijken kunnen de kinderen gewoon verder gaan met gamen :) (hopelijk zonder al te veel R2/L2 problemen).

De ps3 is al een geweldig apparaat, maar gaandeweg zullen de features deze van de concurrentie toch finaal overstijgen. Het heeft wat langer geduurd alvorens het op de markt was, maar nu begrijp ik waarom. Het finetunen van een dergelijk complex geheel zodat iedereen het zorgeloos kan gebruiken vereist véél, véél testen. Beter zo dan omgekeerd. Nu alleen nog goede (betere) games en iets goedkoper en ze zijn goed vertrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of iemand split-screen speelt? De tweede speler heeft dan een (2) voor z'n naam. Of een (3) of (4) natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Allemaal leuk die ontwikkelingen maar ik zit eigenlijk nog steeds te wachten tot dat ik dvd's remote kan streamen in plaats van spelletjes.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:28

Taygeta

KTM 790 Adventure

Ik vind het trouwens wel jammer dat warhawk alleen nog maar de downloaden is. Ik heb overigens geen CC en wou hem toch meteen halen... ik had gelezen op dixons.nl dat hij de 19 uit kwam, klopt dit? ik kan hem ook op geen enkele andere site vinden (bol.com, freerecordshop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Taygeta schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:00:
Ik vind het trouwens wel jammer dat warhawk alleen nog maar de downloaden is. Ik heb overigens geen CC en wou hem toch meteen halen... ik had gelezen op dixons.nl dat hij de 19 uit kwam, klopt dit? ik kan hem ook op geen enkele andere site vinden (bol.com, freerecordshop).
Virtual credit cards werken ook, googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:28

Taygeta

KTM 790 Adventure

tex5 schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:26:
[...]

Virtual credit cards werken ook, googlen.
Klopt maar daar gaan een aantal dagen overheen, en ik vertrouw het toch niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
EgoPro schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:02:
Waar ik interesse in heb is TV kijken op mijn PSP dat mag van mij via een PS3 maar als dit kan dan ben ik de eerste die een PS3 koopt.

>>EDIT>> klein foutje de PSP heb ik al ;)
je kan natuurlijk altijd via Nero Mediahome of Tversity een videostream naar je PS3 sturen..
zoiets dus: http://www.youtube.com/watch?v=U_JfMa6RRDY

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 11-09 16:38
ggpelupessy schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:21:
Gasten ik wil een NAS servertje kopen, maar ik wil natuurlijk wel media kunnen streamen naar mijn PS3 en Xbox enzo. Hebben jullie een idee van een betaalbare nas server?
Budget: +-150 euro eventueel exclusief harde schijf
Een NAS kan niet transcoden, dus direct vanaf je NAS zul je geen XVID, DIVX en x264 kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Kan iemand die het recente pack heeft gekocht (PS3+2 controllers+2 games) eens melden hoe stil zijn PS3 is? Gaat jouw PS3 na vijf min luider blazen en na 20min nog wat meer? Of gaat hij na tijdje ietsje luider om dan quasi niet meer hoorbaar te zijn? Ik zoek namelijk zo'n stille versie en vraag me af of die packs wél de stille versies hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:07:
[...]

Ik moet je teleurstellen, je zal niet de eerste zijn met een PSP. :9

Maar dit zit er inderdaad wel aan te komen straks met PlayTV, wat ik me alleen afvraag is hoe dit gaat werken in Nederland, gaan we die DVB-T kanalen hier kunnen ontvangen, hoe zit dat met uitzendrechten?
Ik meen dat je in Duitsland gewoon alle kanalen gratis uit de lucht kan plukken omdat daar iedereen al een soort van abonnement betaalt via de belastingen. Hoe gaat dat hier werken met Digitenne enzo? Iemand die hier meer licht op kan werpen?
In Nederland is dit bout geregeld, nouwja het kan erger maar je moet wel digitenne nemen iig.
Gelukkig is dat niet superduur, goedkoper dan kabel geloof ik, ik hoop dat tegen die tijd Digitenne nog steeds op proef te krijgen is.
Ik meen DVB-T van andere bedrijven ("coaxboeren") gezien te hebben.
Taygeta schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:00:
Ergens is dat natuurlijk jammer maar je moet het zo zien dat je vroeger zowiezo op de 19e had moeten wachten, dat is omdat die discs geperst moeten worden, hoesjes geprint en dan nog de distributie etc.etc.
lapino schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:56:
Kan iemand die het recente pack heeft gekocht (PS3+2 controllers+2 games) eens melden hoe stil zijn PS3 is? Gaat jouw PS3 na vijf min luider blazen en na 20min nog wat meer? Of gaat hij na tijdje ietsje luider om dan quasi niet meer hoorbaar te zijn? Ik zoek namelijk zo'n stille versie en vraag me af of die packs wél de stille versies hebben.
Ik heb mijnes vorige week rond deze tijd gekocht (starterspack) en hij is stil zoals ik al gepost heb.
Met veel pijn en moeite heb ik de fanbladen kunnen tellen:
Met een Maglite 4D en m'n ps3 onder de lakens kon ik pas wat zien, het is heel moeilijk te zien.
Wel even deze pagina erbij gehaald zodat ik wist waar ik moest kijken:
http://content.techrepubl...46-10877_11-41891-60.html

Mijn ps3 heeft 15 bladen.

[ Voor 23% gewijzigd door Gman op 03-09-2007 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firestarz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:08
Ik heb nu ook eindelijk een ps3 :P gewoon gezegt dat ie 549 is bij mm utrecht en toen kreeg ik hem in a'dam ook voor die prijs mee, dus ik ben gelukkig ^_^

Nou zit alleen met een probleem met de rgb scart kabel die ik heb gekocht, hij is van speedlink, en d'r staat op dat het een rgb kabel is, maar ik krijg er met geen mogelijk rgb uit :S hij blijft volhouden dat het composiet is (me tv dus). Ik weet zeker dat me tv rgb scart ondersteund want me xbox stuurt netjes rgb uit.

Er zullen wel niet veel mensen zijn met een normale tv, maar iemand nog meer dit probleem, of een oplossing?

Verder moet ik zeggen dat me ps3 erg stil is, met je oor ernaast hoor je hem wel, maar me xbox is een stofzuiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Kwam net achter het HDD klepje onderop :)
Daar kan straks (wanneer betaalbaar) mooi een SSD HDD in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet wanneer snakeball uit komt ? Volgens de release dates zou het allang uit moeten zijn.

Noem het een bud spel maar persoonlijk ben ik wel liefhebber van menig arcade spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een aanstaande PS3 bezitter,

paar vragen.
1. wat is/wordt beter, Xbox 360 of PS3?
2. Komt er een volgende versie van de ps3, een zogenaamde slimmodel. platter? en wanneer zijn de opvolgers van de ps3 en de 360 er??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

1: Daar kan voor jou niemand een antwoord opgeven. Het zijn de games die de console maken.
2: Als je wilt wachten op de opvolgers dan wens ik je veel game plezier op de PC, PS2, GC en/of XBox de komende 3 jaar (en zeer waarschijnlijk (veel) langer).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:11:

paar vragen.
2. Komt er een volgende versie van de ps3, een zogenaamde slimmodel. platter? en wanneer zijn de opvolgers van de ps3 en de 360 er??
1. Persoonlijk vind ik de PS3 beter. Niet geplaagt door technische fouten.
2. Volgens mij nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:11

Sandyman538

SandstorM [148839]

lapino schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:56:
Je blijft het vragen he... Ik snap jou niet. Als jij van mening bent dat jou PS3 significant meer geluid maakt dan PS3's waar jij het mee vergeleken hebt, dan stuur je dat ding toch onder garantie terug naar Sony? Beetje vervelend als zulke vragen de hele tijd terug blijven keren.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Ik vraag gewoon wiens starter pack stil is, meer niet. Ik heb mijn PS3 al omgeruild voor andere maar hij blijft MIJ teveel lawaai maken, en zoals ik al had gepost is er voldoende info te vinden op net dat er 2 versies zijn : 19 blade en 15 blade, ik probeer dus uit te zoeken of die starter packs de 19 blade hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:41
Dat heeft hij ook gedaan.

Sinds de release ben ik al aan het piekere of ik hem wel of niet koop, voor mij is 600 euro nogal veel geld. Ma nu ik hoor dat gt5 p gratis word en al die opties met streamen, demo's downe enzo word het wel erg moeilijk.

Ik heb geen lcd tv maar zo'n koelkast formaat breedbeeld (2.5 jaar oud) ik mag er van uitgaan dat ik toch nog redelijke graphics krijg?

Hoop alleen dat er nog van die kraskaarten? komen zodat je geen cc nodig heb om via psn tekopen.

Anyhowz ik slaap er nog een nachtje over en dan zie ik wel, blijft jeuke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Dat GT5 gratis wordt is nog lang niet zeker hoor. Verder vind ik het persoonlijk een superapparaat wat alles kan, maaar ja, 600 euro is een hoop geld. Ik vind het dubbel en dwars waard in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

lapino schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:32:
Ik vraag gewoon wiens starter pack stil is, meer niet. Ik heb mijn PS3 al omgeruild voor andere maar hij blijft MIJ teveel lawaai maken, en zoals ik al had gepost is er voldoende info te vinden op net dat er 2 versies zijn : 19 blade en 15 blade, ik probeer dus uit te zoeken of die starter packs de 19 blade hebben.
Ik snap dus niet wat je aan zulke info hebt? Als iemand hier zegt ik heb een starterpack en ik vind hem stil, kan het naar jou mening wel veel te luidruchtig zijn. Allemaal subjectief, dus volgens mij heb je er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 15:37
Ik heb wat vraagjes over het afspelen van een hd content via de ps3.

Welke videobestanden kan de ps3 allemaal afspelen?

Heeft er hier al iemand ervaring met het afspelen van een hd-film op een externe harde schijf via de ps3? Of via Dlan?

Ik ben het vandaag aan het uitproberen maar het wil nog niet echt lukken. Dus als iemand me kan helpen hoor ik het graag.

Ik zal mijn bevindingen hier natuurlijk ook posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman

paar vragen.
1. Ligt aan jezelf, wil je alleen maar gamen dan misschien een Xbox360 want eerlijk is eerlijk, daar valt meer te gamen op het moment qua titels.
Vind je hardware ook nog boeiend zou ik een PS3 gaan halen, mits er voor jou toffe titels zijn of gaan komen voor de PS3.

2. Nou de PS2 slim versie kwam uit na wat...4 jaar ofzo? daar is de komende jaren voor de PS3 dus geen sprake van hoor.

600 euro lijkt veel maar dan ben je wel meteen klaar qua hardware/abbo.
Je hoeft geen abbonement te betalen voor online gaming en ook geen veel te dure losse Blueray/HD-DVD speler.
Dat verschil haal je er wel uit op den duur.

[ Voor 61% gewijzigd door Gman op 03-09-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesp_J schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:21:
Ik heb wat vraagjes over het afspelen van een hd content via de ps3.

Welke videobestanden kan de ps3 allemaal afspelen?

Heeft er hier al iemand ervaring met het afspelen van een hd-film op een externe harde schijf via de ps3? Of via Dlan?

Ik ben het vandaag aan het uitproberen maar het wil nog niet echt lukken. Dus als iemand me kan helpen hoor ik het graag.

Ik zal mijn bevindingen hier natuurlijk ook posten.
Zoek maar eens op google naar PS3 en tversity. Met tversity kun je alles naar je PS3 streamen + een losse coded zorgt ervoor dat alle videoformaten bekeken kunnen worden op je tv via je ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Net even een account gemaakt voor de us store, damn daar staat veel in, snap niet waarom dat bij het EU netwerk niet is, tis toch allemaal reclame en eyecandy.

Oh en nog speciaal opgelet, mijn PS³ is altijd even stil, tijdens gamen of beetje downloaden, kheb even Motorstorm gedaan zonder geluid, toen afgesloten en hoorde geen verschil.

Hier meer over lawaaige ps3's:
http://community.eu.plays...hread.php?t=115717&page=6
Serienummers lijken niks uit te maken.
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:31:
[...]

Zoek maar eens op google naar PS3 en tversity. Met tversity kun je alles naar je PS3 streamen + een losse coded zorgt ervoor dat alle videoformaten bekeken kunnen worden op je tv via je ps3.
Gaaf spul!

[ Voor 78% gewijzigd door Gman op 03-09-2007 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Direct zul je ook geen verschil horen denk ik, gezien de PS3 de al aanwezige hitte toch er even uit moet blazen. Je hoort vast wel verschil als je een tijdje gegamed hebt en erna hem idle laat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Ga er verder niet veel over posten, want zijn blijkbaar altijd mensen die er gevoelig over zijn (gaat nochtans over 'ervaringen'). Mijn PS3 is wel degelijk direct hoorbaar (zoals in geposte site : 5min stil, dan iets luider, en na 20min nog eens zo luid). Mijn PS3 is qua geluid na 30min ongeveer zo luid als een (stille versie van de) Xbox360 (zonder dat de DVD draait spint). Heb al andere PS3s gehoord die quasi altijd op niveau2 blijven (dus aanzetten is heel stil, en na enkele min ietsje luider maar helemaal niet storend). Bedankt alvast aan de mensen die hun ervaringen ivm geluid hebben gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:34

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik vind het bij mij ook reuze meevallen.

We zijn natuurlijk op dit moment ook aan het praten over iets subjectiefs, zolang
niet iemand er een decibel meter bij heeft gehouden.

Ik bedoel mijn vader vind dat ik altijd de muziek hard heb staan, terwijl ik dat wel mee
vind vallen. Dus wat is nu veel lawaai of wat is stil???

Ik ben dus eigenlijk veel meer benieuwd naar cijfertjes, omdat die toch wat meer zeggen.

Ps. Heb gister Demo van Ninja gaiden gespeelt en moet zeggen, speelde lekker weg
tot de eindbaas hahahah |:(

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Sentry23 schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:18:
[...]

je kan natuurlijk altijd via Nero Mediahome of Tversity een videostream naar je PS3 sturen..
zoiets dus: http://www.youtube.com/watch?v=U_JfMa6RRDY
TVersity werkt bij mij prima. Helaas geeft het wel een conflict met mijn tvkaart op de pc, die werkt dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
lapino schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 07:49:
Ga er verder niet veel over posten, want zijn blijkbaar altijd mensen die er gevoelig over zijn (gaat nochtans over 'ervaringen'). Mijn PS3 is wel degelijk direct hoorbaar (zoals in geposte site : 5min stil, dan iets luider, en na 20min nog eens zo luid). Mijn PS3 is qua geluid na 30min ongeveer zo luid als een (stille versie van de) Xbox360 (zonder dat de DVD draait spint). Heb al andere PS3s gehoord die quasi altijd op niveau2 blijven (dus aanzetten is heel stil, en na enkele min ietsje luider maar helemaal niet storend). Bedankt alvast aan de mensen die hun ervaringen ivm geluid hebben gepost.
Zoals reeds eerder gemeld maakt die van mij ook heel veel lawaai, maar heb dit opgelost door de PS3 in de voorraadkast te plaatsen. (zo'n 3 meter naast de tv) Tijdens het draaien hoor ik nu absoluut niks en nadien zet ik de kastdeur even open om hem te laten afkoelen. Ik weet dat dit niet overal kan, maar voor mij is het de oplossing. Verder ben ik zeer enthousiast over de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Tim45 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:13:
[...]

Zoals reeds eerder gemeld maakt die van mij ook heel veel lawaai, maar heb dit opgelost door de PS3 in de voorraadkast te plaatsen. (zo'n 3 meter naast de tv) Tijdens het draaien hoor ik nu absoluut niks en nadien zet ik de kastdeur even open om hem te laten afkoelen. Ik weet dat dit niet overal kan, maar voor mij is het de oplossing. Verder ben ik zeer enthousiast over de PS3.
haha, wat zou ik balen van zon oplossing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
hey een systeem update 1.9.2, iemand enig idee wat er aan veranderd is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
paar vragen.
afhanklijk van in welke topic je deze vraag stelt krijg je een antwoord:

Ik heb zelf een PS3 sind de launch en sinds zaterdag een 360. Mijn bevindingen:

Hardware:
de PS3 kom hier duidelijk als de betere uit de bus. het zijn dingen als:
  • de sexy slot drive
  • de tiptoet aan en uit knoppen
  • de ingebouwde adapter
  • het geluidniveau tijdens idle en vooral gamen
En dan heb ik het nog nieteens over de zaken die de 360 gewoon ontbeert:
  • Blu-Ray DVD drive
  • upscalen van dvd's naar max 1080p
  • memorycard readers
  • WIFI adapter
Persoonlijk vind ik de controller van de 360 iets beter dan die van de PS3. Het ontbreken van de rumble functie vind ik zelf geen nadeel want deze sensatie voel je niet bewust tijdens het gamen. De plaatsing van de triggers op de 360 pad zijn bijna perfect en ook de twee schoulder buttion "klikken" waardoor je betere timing kan maken wanneer je deze indrukt. Wat ik weer beter vind aan de SIXAXIS zijn de (vierkantje, rondje , etc) knoppen omdat ze plat zijn en gewoon fijner liggen.

Software:
De 360 heeft op dit moment de betere line-up maar gelukkig haalt de PS3 vlot in door veel titels ook naar de PS3 te krijgen. Met toppers als HALO3, Alan Wake, en PGR4 op stapel gaat de 360 een stabiel 2007 uiteinde in. Ik heb vandaag ff de demo van Bioshock gespeeld op de 360 en ondanks dat ik een ATI 1950XT in men pc heb oogt het op je 32" HD scherm veel en veel vetter. Deze GFX zijn absoluut geweldig.

De PS3 komt gelukkig ook nog met een hoop titels als MGS4, R&C, Killzone 2 en GT5 waarmee veel gamersharten sneller zullen gaan kloppen. De PS3 heeft duidelijk een achterstand op de 360 door de latere launch, dit is te zien aan veel multiplatform titels. Dit betekend niet dat deze games slecht zijn maar de 360 versies hebben net ff wat meer. In de vorige generatie zag je juist dat de PS2 versies net ff wat meer hadden dan de xbox tegenhangers. "it's all about the money"

Toch denk ik dat de PS3 een rooskleurige tioekomst tegemoet gaat. Qua features is de PS3 duidelijk beter doordacht en in elkaar gezet. Daarnaast is Sony geen nieuwkomer en hebben ze het gratis netwerk wat ook erg goed loopt. XBLive werkt goed en er zijn veel demo's maar vooralsnog vind ik het de 59,- euri extra niet waard.

Mijn tip: koop ze lekker allebei!

Op de slimline versie kun je nog lang wachten. de hardware in deze generatie is nog te snel om passief te kunnen koelen. dus laat je niet gekmaken door hardware junkies die zeggen dat ze er binnenkort aankomen. over 2 jaar op zen vroegst denk ik.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:25

TDB

swopdark schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:16:
[...]

Mijn tip: koop ze lekker allebei!
_/-\o_

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, There's New PS3 Firmware
Nieuwe firmware inderdaad... maar het is tot dusver nog niet bekend wat het doet/verhelpt.

update: Als ik de comments zo lees, lijkt het dat de XMB iets sneller is, als je uit een game komt en bij het bekijken van je video's (previews laden sneller), de browser laadt sneller en over het algemeen lijken de HDD access tijden lager te zijn, wat het starten van demos/games versnelt.
Eerst zelf maar eens testen en dan zien we het wel.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Kun je trouwens ergens uitzetten dat wanneer je in een game zit en iemand op je friendslist komt online of gaat offline dat je dan een popup krijgt in-game? Die popup komt nl. pal over de warhawk radar, en wanneer je in een game zit heb je toch niet zoveel aan een mededeling dat user X offline ging...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:18:
Kun je trouwens ergens uitzetten dat wanneer je in een game zit en iemand op je friendslist komt online of gaat offline dat je dan een popup krijgt in-game? Die popup komt nl. pal over de warhawk radar, en wanneer je in een game zit heb je toch niet zoveel aan een mededeling dat user X offline ging...
Ja kan je uitzetten, moet je even rondsneupen in de settings van je PS3, daar heb ik het zien staan. En ik begrijp precies wat je bedoelt, probeer je iemand te volgen ben je ineens de helft van je radar kwijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:10:
Ik heb de PS3 nu draadloos aan het internet hangen via een Linksys WRT300N router, en ergens er tussen in nog zo'n repeater, ook van Linksys.
Nou is het signaal dat de PS3 ontvangt bar slecht, ontvangst schakelt tussen 40 en 70%, daarnaast vliegt hij er om de zoveel minuten uit wat online gamen onmogelijk maakt. Ik verdenk dan ook de repeater van dit probleem. Nou wil ik dus een accespoint aan de router hangen en die dichter in de buurt van de PS3 zetten, hier een antenne op zetten die zich naar een kant richt en als het nog nodig is de firmware vervangen om het zendvermogen te vergroten. Nou is mijn vraag, wat is de beste wireless-g acces point die ik kan kopen voor gebruik met de PS3?
Niemand?
Wat zijn de ervaringen hier met verschillende Wireless Ap's icm de PS3? Ik wil zelf een nieuwe kopen, maar wil er wel zeker van zijn dat deze zonder problemen met de PS3 werkt en hij een groot bereik heeft. Ik zat zelf te denken aan de D-Link DWL-2100AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:53:
[...]

Niemand?
Wat zijn de ervaringen hier met verschillende Wireless Ap's icm de PS3? Ik wil zelf een nieuwe kopen, maar wil er wel zeker van zijn dat deze zonder problemen met de PS3 werkt en hij een groot bereik heeft. Ik zat zelf te denken aan de D-Link DWL-2100AP.
De beste, geen idee, dat is afhankelijk van zoveel factoren. Ik heb zelf alleen maar ervaring met Linksys AP's en dat werkt allemaal perfect. Zowel de WRT54G als de WAG200G. Bereik is niet denderend, maar ik heb ze ook niet allebei optimaal geplaatst, lees: eentje staat in de meterkast.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:18:
Yes, There's New PS3 Firmware
Nieuwe firmware inderdaad... maar het is tot dusver nog niet bekend wat het doet/verhelpt.

update: Als ik de comments zo lees, lijkt het dat de XMB iets sneller is, als je uit een game komt en bij het bekijken van je video's (previews laden sneller), de browser laadt sneller en over het algemeen lijken de HDD access tijden lager te zijn, wat het starten van demos/games versnelt.
Eerst zelf maar eens testen en dan zien we het wel.
Ik hoor net van mijn vriendin, zit zelf op werk, dat je nu op youtube filmpjes kan kijken, andere flashactergronden, internet iets verbeterd en de controller gaat automatisch uit na een tijdje als je 'm niet gebruikt. :)

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je hier wat over uitweiden, wat betekent dat? Dat er nu andere bewegende achtergronden te kiezen zijn, ipv de waves? Ik zag dat dit ook op andere fora genoemd werd, maar ik snap niet echt hoe ik dit moet zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
Zit op het moment niet bij een ps3 dus, ik begreep het ook niet helemaal. Maar volgens mij bedoelde ze idd andere bewegende achtergronden ipv de waves.

EDIT: Youtube filmpjes deden het bij ons nog niet. Ik weet pas meer om 12 uur.

[ Voor 21% gewijzigd door Toms_88 op 04-09-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Youtube filmpjes deden het al. En wat bedoel je met flashachtergronden? (edit: lekker late reactie :D)

[ Voor 17% gewijzigd door Shiver23 op 04-09-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Toms_88 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 11:15:
[...]

Ik hoor net van mijn vriendin, zit zelf op werk, dat je nu op youtube filmpjes kan kijken, andere flashactergronden, internet iets verbeterd en de controller gaat automatisch uit na een tijdje als je 'm niet gebruikt. :)
Youtube filmpjes kijken deed ik al in maart toen ie net uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:46
swopdark schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:16:

En dan heb ik het nog nieteens over de zaken die de 360 gewoon ontbeert:
  • upscalen van dvd's naar max 1080p
Is die upscaler nog een beetje goed? Ik wil bij m'n HD-ready scherm graag een nieuwe DVD speler die upscaling ondersteund en aangezien m'n 360 dat niet ondersteund is dat natuurlijk een goed excuus :P. Wordt het beeld zichtbaar beter?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 18:08
[TAG]Speedy schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:03:
[...]

Is die upscaler nog een beetje goed? Ik wil bij m'n HD-ready scherm graag een nieuwe DVD speler die upscaling ondersteund en aangezien m'n 360 dat niet ondersteund is dat natuurlijk een goed excuus :P. Wordt het beeld zichtbaar beter?
Ik ben behoorlijk onder de indruk van de weergave van DVD's. Zelfs copietjes van de nieuwsgroepen zien er crisp and clear uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

[...]

Xbox 360 ondersteunt dat wel. Dat is een feature die met de Fall update van vorig jaar is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
Ohja hoor net dat youtube filmpjes het idd al wel deden.
Nu jullie het er al over hebben... ik 't heb probleem dat dvd's niet worden afgespeeld op mijn monitor. PS3 is aangesloten met een HDMI -> DVI kabel op een acer monitor x222w. Ondersteunt HDCP en staat op 1080p. Krijg steeds geen signaal, ook met ps2 spellen trouwens. Hoor wel geluid maar dat gaat dan ook via andere kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:46
Rival24 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:15:
[...]

Xbox 360 ondersteunt dat wel. Dat is een feature die met de Fall update van vorig jaar is toegevoegd.
Dat zou mooi zijn! Die optie maar eens gaan zoeken als ik thuis ben (of ik zie het verschil gewoon niet :P).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[TAG]Speedy schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:23:
[...]

Dat zou mooi zijn! Die optie maar eens gaan zoeken als ik thuis ben (of ik zie het verschil gewoon niet :P).
Werkt wel alleen over de VGA kabel hoor. Of over de HDMI aansluiting van de nieuwere Xbox natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

Kijk je dvd's op een HD scherm dan zal de upscaling wel merkbaar zijn. Uiteindelijk is het brondbestand niet HD dus verwacht geen wonderen maar de afspeelkwaliteit van de PS3 is ronduit geroemd en vergelijkbaar met de duurdere DENON spelers.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:25:
[...]

Werkt wel alleen over de VGA kabel hoor. Of over de HDMI aansluiting van de nieuwere Xbox natuurlijk.
Afgezien van het feit dat er maar erg weinig TV's zijn die 1080P (niet i) over component ondersteunen zul je er bij dvd's vrijwel niets van zien. Het beeld van een LCD scherm wordt altijd progressive opgebouwd dus of er nou 60 frames of fields per seconde getoond worden maakt dan niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Toms_88 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:16:
Ohja hoor net dat youtube filmpjes het idd al wel deden.
Nu jullie het er al over hebben... ik 't heb probleem dat dvd's niet worden afgespeeld op mijn monitor. PS3 is aangesloten met een HDMI -> DVI kabel op een acer monitor x222w. Ondersteunt HDCP en staat op 1080p. Krijg steeds geen signaal, ook met ps2 spellen trouwens. Hoor wel geluid maar dat gaat dan ook via andere kabel.
Standaard schakelt de PS3 terug naar de native resolutie van de bron. Dus een PS2 spel speelt in standaard PAl resolutie af. Je kan in de Game settings en DVD settings aanschakelen dat de PS3 moet scalen. Hij zal dan alles direct naar 1080p schalen en zal je alles kunnen bekijken.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tomms88 : Ik heb precies dezelfde setup als jou, en ook sinds de nieuwe update dat probleem, khoop het snel opgelost te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van mijn mede PS3 bezitters is er ook zo teleurgesteld met de reviews van Lair ? Is iemand hier nog van plan deze game te gaan halen of is overslaan de beste optie. Hij wordt echt met de grond gelijk gemaakt op sommige sites. "Een prachtige ramp" is een van de omschrijvingen, persoonlijk vindt ik het zonde, omdat Lair me echt leuk leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
Creepy schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:17:
[...]

Standaard schakelt de PS3 terug naar de native resolutie van de bron. Dus een PS2 spel speelt in standaard PAl resolutie af. Je kan in de Game settings en DVD settings aanschakelen dat de PS3 moet scalen. Hij zal dan alles direct naar 1080p schalen en zal je alles kunnen bekijken.
Heb alle instellingen geprobeerd, maar krijg geen signaal. Maar als meer mensen daar last van hebben (zoals En00)... dan maar hopen op een snelle fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:40:
Wie van mijn mede PS3 bezitters is er ook zo teleurgesteld met de reviews van Lair ? Is iemand hier nog van plan deze game te gaan halen of is overslaan de beste optie. Hij wordt echt met de grond gelijk gemaakt op sommige sites. "Een prachtige ramp" is een van de omschrijvingen, persoonlijk vindt ik het zonde, omdat Lair me echt leuk leek.
Ik heb ook enkele amerikaanse reviews gelezen en de meeste journalisten klaagden steen en been over de controls. Maar nu kwam ik vandaag dit filmpje tegen dat die kritiek stevig aan de kaak stelt:
http://www.youtube.com/watch?v=fxPKXfRRNAY
In het eerste deel legt de maker dus uit hoe je de game niet dient te besturen.

Je moet het zo zien: je berijdt in deze game een draak. Je bestuurt de draak niet, maar de berijder. Het is te vergelijken met het rijden op een paard, je trekt aan de teugels (kantelt de sixaxis) en het paard/de draak volgt je leiding. Zodra je er dus op deze manier mee omgaat zijn de controls ineens veel logischer en snap je ook wat de ontwikkelaar heeft willen doen. Je echt het gevoel geven dat je een levende draak van enkele tonnen onder je bevel hebt.
En verder ziet de game er gorgeous uit, daar zijn de reviewers het ook over eens, dus persoonlijk wil ik het best wel eens proberen, als 'ie in Europa uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook alles geprobeerd, maar tevergeefs...... anders ga ik eens met sony bellen hoe dat zit, want een mediacenter zonder dvd`s af te spelen, dat werkt toch niet... en het gekke is dat ik gisteren (v 1.90) nog een dvd heb gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:40:
Ach, gamesites met hun reviews. Hype games op 360 krijgen steevast hoge cijfers, PS3 games moeten steevast vechten voor een 8. Tuurlijk kunnen de controls tegenvallen voor Lair, maar bv een game als GTA3 VC en SA hadden verschrikkelijke controls (IMHO), en dat werd totaal niet genoemd als nadeel, ja door sommigen op gamefaqs, dus ik ben niet de enige. Er is bakken met geld gestoken in Lair en ik verwacht dan ook een goede QA. Dat de reviewers nauwelijks tijd nemen om de game goed te doorgronden (veelal spelen op makkelijkste setting, niet goed de sfeer proeven, want ja, er liggen er nog meer te wachten) etc. breekt je dan wel op als je even moet lezen hoe de controls werkelijk werken.

Ik kijk daarom gewoon naar de gamefaqs user reviews, en gooi de hele hoge en hele lage weg. Je krijgt dan wel een redelijke schatting hoe het er voor staat. En verder is het toch een gok. Ik vind iedere game die de initiele sfeer die ik proefde in Unreal 1 jaren terug kan evenaren de beste game ever, en RFOM deed dat op sommige plekken. Voor anderen is dat weer anders en die hebben weer andere dingen waar ze op focussen waar ik dan weer van denk "nou, belangrijk zeg".

Als kwaliteit overigens een doorslaggevende factor zou zijn voor reviews dan zou geen enkele EA game boven de 6 scoren. Goh, dat doen ze altijd... go figure.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:53:
[...]

Ik heb ook enkele amerikaanse reviews gelezen en de meeste journalisten klaagden steen en been over de controls. Maar nu kwam ik vandaag dit filmpje tegen dat die kritiek stevig aan de kaak stelt:
Precies! Erg goede video. Een draak kan in de lucht helemaal niet een hoek van 90 graden maken en het is ook geen warhawk waarbij acuut flaps worden getriggered bij het bewegen van een knuppeltje.

Echt lame dat je als reviewer dit niet snapt. Geeft mooi aan hoe retarded het zootje is dat voor het oog van velen de games mogen reviewen. M.a.w.: who cares wat die lui vinden... de video spreekt boekdelen. Hoe meer van dit soort video's er komen, hoe beter die game verkoopt, let maar op :)

[ Voor 21% gewijzigd door EfBe op 04-09-2007 16:48 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die weet wanneer Snakeball uit komt :P ? Het had volgens eerder uit moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 09-07 21:46
[...]

Cool filmpje. Na het zien van dat filmpje heb ik wel weer vertrouwen gekregen in de game.

Ik vond het sowieso heel raar: Maand geleden doet IGN een preview van Lair waarbij ze schrijven dat de controls erg goed zijn etc en dat het een top spel gaat worden en nu opeens zijn de controls slecht. Het spel krijgt vervolgens een 4.5 alleen vanwege slechte controlles? wtf!?

Maar als je vervolgens op ps3forums.com kijkt en leest wat mensen die hem gekocht ervan vinden dan vinden ze het geweldig. Sterker nog: mensen die hem hadden gekocht voordat de reviews er waren was de sfeer enorm positief. Niemand klaagde over de controlles maar toen IGN kwam was het opeens een kut spel. Terwijl er nu nog steeds genoeg mensen zijn die zeggen dat het zeer oke is en dat ze helemaal niet de problemen hebben gehad waar IGN over schrijft.

Kortom ik vind het HEEL raar. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
EfBe schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:41:
[...]

Ach, gamesites met hun reviews. Hype games op 360 krijgen steevast hoge cijfers, PS3 games moeten steevast vechten voor een 8. Tuurlijk kunnen de controls tegenvallen voor Lair, maar bv een game als GTA3 VC en SA hadden verschrikkelijke controls (IMHO), en dat werd totaal niet genoemd als nadeel, ja door sommigen op gamefaqs, dus ik ben niet de enige. Er is bakken met geld gestoken in Lair en ik verwacht dan ook een goede QA. Dat de reviewers nauwelijks tijd nemen om de game goed te doorgronden (veelal spelen op makkelijkste setting, niet goed de sfeer proeven, want ja, er liggen er nog meer te wachten) etc. breekt je dan wel op als je even moet lezen hoe de controls werkelijk werken.

Ik kijk daarom gewoon naar de gamefaqs user reviews, en gooi de hele hoge en hele lage weg. Je krijgt dan wel een redelijke schatting hoe het er voor staat. En verder is het toch een gok. Ik vind iedere game die de initiele sfeer die ik proefde in Unreal 1 jaren terug kan evenaren de beste game ever, en RFOM deed dat op sommige plekken. Voor anderen is dat weer anders en die hebben weer andere dingen waar ze op focussen waar ik dan weer van denk "nou, belangrijk zeg".

Als kwaliteit overigens een doorslaggevende factor zou zijn voor reviews dan zou geen enkele EA game boven de 6 scoren. Goh, dat doen ze altijd... go figure.

[...]

Precies! Erg goede video. Een draak kan in de lucht helemaal niet een hoek van 90 graden maken en het is ook geen warhawk waarbij acuut flaps worden getriggered bij het bewegen van een knuppeltje.

Echt lame dat je als reviewer dit niet snapt. Geeft mooi aan hoe retarded het zootje is dat voor het oog van velen de games mogen reviewen. M.a.w.: who cares wat die lui vinden... de video spreekt boekdelen. Hoe meer van dit soort video's er komen, hoe beter die game verkoopt, let maar op :)
tja het filmpje is veelbelovend idd. Ik had geen interesse in de game totdat ik las in de review van ign dat het verhaal goed was en de game een cinematische ervaring. Dat soort games zijn op 1 hand te tellen.

Welke zogenaamde hype games op de xbox360 krijgen een 9? Er zijn zat hypegames, maar degenen die ik ken zijn die 9 gelukkig ook dubbeldwars waard.

Ik snap trouwens wel dat je voor de controls er een punt af zou doen en ik snap de devolopers niet dat ze er geen normale thumbstick besturing aan hebben toegevoegd. Dan kan je er tussen kiezen. Ben wel benieuwt hoe iedereen het dan zou hebben gespeeld. Anyway, een 4 of 5 is wel erg hard voor een mooie game met slechte controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

DarkShadow schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:26:
[...]

Ik snap trouwens wel dat je voor de controls er een punt af zou doen en ik snap de devolopers niet dat ze er geen normale thumbstick besturing aan hebben toegevoegd. Dan kan je er tussen kiezen. Ben wel benieuwt hoe iedereen het dan zou hebben gespeeld. Anyway, een 4 of 5 is wel erg hard voor een mooie game met slechte controls.
Het rare is dan ook dat, indien je geen gebruikt maakt van de Sixaxis controller maar een andere controller, je dus wel met de pookjes kunt sturen.

http://www.thegamergene.c...t-sixaxis-motion-control/

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat wanneer een game zo'n uitgebreide uitleg behoeft over de controls, dat er wel iets fout moet zijn en al helemaal als je enkel de controller hoeft te bewegen (iets wat elke idioot zou moeten snappen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet even mijn gal spuwen over EA. Wat een stelletje afzetters om met een ps2 Port naar de PS3 te komen met Nascar 08. Die ontwikkelaars daaro zijn te druk of te stom om voor de PS3 te willen of kunnen ontwikkelen. EA Ripp off Company. Trouwens niet dat ik Nascar uberhaupt ooit zou kopen hoor, maar tis meer een bevestiging van EA ontwikkeling tov PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:50:
Ik moet even mijn gal spuwen over EA. Wat een stelletje afzetters om met een ps2 Port naar de PS3 te komen met Nascar 08. Die ontwikkelaars daaro zijn te druk of te stom om voor de PS3 te willen of kunnen ontwikkelen. EA Ripp off Company. Trouwens niet dat ik Nascar uberhaupt ooit zou kopen hoor, maar tis meer een bevestiging van EA ontwikkeling tov PS3.
Het demo aanbod is nog beperkt, dus ik vreet elke demo die er op PSN te vinden is op. Maar wat een wanproduct inderdaad, en dan durven ze de game ook nog te voorzien van een HD gaming stempel. Ik heb nog nooit zo snel een demo verwijderd.

Nog even terugkomend op de nieuwe firmware update, ik heb hem net geïnstalleerd en ik merk 0,0 verschil in responstijd, laadtijd (heb het gemeten), flashthema's (what's in a name) of wat dan ook. En dit zegt de officiële Playstation site over de update: Playstation 3 1.92 update features

Slechts een vaag dingetje dus, wat ook nog eens niet van toepassing is hier in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:50:
Als je echt even zit hebt om over je nek te gaan dan moet je NFL madden (ofzo) installeren. Het zag er letterlijk uit alsof het een ps2 spel upgescaled was. Echt te lomp voor woorden gewoon. En ik maar denken dat Wario ware voor de Wii slechte graphics had, Nee hoor, dit spant de kroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:19:
[...]

Cool filmpje. Na het zien van dat filmpje heb ik wel weer vertrouwen gekregen in de game.

Ik vond het sowieso heel raar: Maand geleden doet IGN een preview van Lair waarbij ze schrijven dat de controls erg goed zijn etc en dat het een top spel gaat worden en nu opeens zijn de controls slecht. Het spel krijgt vervolgens een 4.5 alleen vanwege slechte controlles? wtf!?

Maar als je vervolgens op ps3forums.com kijkt en leest wat mensen die hem gekocht ervan vinden dan vinden ze het geweldig. Sterker nog: mensen die hem hadden gekocht voordat de reviews er waren was de sfeer enorm positief. Niemand klaagde over de controlles maar toen IGN kwam was het opeens een kut spel. Terwijl er nu nog steeds genoeg mensen zijn die zeggen dat het zeer oke is en dat ze helemaal niet de problemen hebben gehad waar IGN over schrijft.

Kortom ik vind het HEEL raar. :S
Als je op gamerankings kijkt zijn het niet zomaar een paar sites:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/929230.asp?q=Lair
Alleen Play geeft het een hoog cijfer, wat een PS blad is. Als de cijfers meer uitelkaar liepen en een punt hoger had gelegen, dan zou ik er nog wel over denken om Lair te kopen zodra ik een PS3 heb. Maar het lijkt er toch op dat het spel toch echt een domper is. Op PS3 forum zullen ze het waarschijnlijk ophemelen omdat het een ps3 spel is en om hun eigen aankoop te rechtvaardigen.

Ik koop tien keer zo lief Warhawk iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Nou ik kan er serieus niet bij dat een spel als lair maar een 4.5 waard is. Dat klopt gewoon niet. Dan zou het spel volkomen onbestuurbaar moeten zijn en belangrijker: dan zou je dat ook op de forums lezen. Op de forums lees ik alleen maar dingen over dat het een cool spel is en dat de controlles wel oke zijn. Ze zeggen dat je gewoon de tutorial moet volgen.

Ik snap er dus gewoon echt niks van ieg. 2X een cijfer van onder 5 van 2 grote sites (IGN en Gamespot). Ik snap het echt niet. Ik denk toch dat ik het lekker eerst zelf wil zien voordat ik het geloof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Omdat de LAIR discussie nu weer oplaait een aantal linkjes naar LAIR gameplay die de slechte reviews eigenlijk doen verstommen.
http://youtube.com/watch?v=gU0HUtY-5N8
http://youtube.com/watch?v=rJrO6nI_WmU
http://youtube.com/watch?v=2I7v5bLovkA
http://youtube.com/watch?v=u3qSilruOXo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:57
Als je de gameplay in bovenstaande videos vergelijkt met de vergelijkbare (maar zwaarzuigende en buggy) filmgame Reign of Fire (62% @ gamerankings) lijkt me het cijfer van Lair (60%) inderdaad echt aan de lage kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Neophyte_NL schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:53:
Als je de gameplay in bovenstaande videos vergelijkt met de vergelijkbare (maar zwaarzuigende en buggy) filmgame Reign of Fire (62% @ gamerankings) lijkt me het cijfer van Lair (60%) inderdaad echt aan de lage kant.
lol 8)7 je hebt helemaal gelijk

Hopelijk komen ze snel met een demo, dan kunnen we allemaal zelf oordelen.
Ik denk niet dat de game brakke controls heeft, ik ben eerder bang dat het een eentonig spel is (beetje vliegen ,draakjes neerhalen en af en toe mannetjes op de grond overhoop lopen), maar ik zal het vast wel fout hebben ;)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind mijn PS3 echt geluidsloos.. Staat achter de TV. Moet goed luisteren wil er iets van horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind mijn PS3 echt geluidsloos.. Staat achter de TV. Moet goed luisteren wil er iets van horen.
Verder lijkt mij lair echt een saai spel. Niet mijn ding.
Wat de verbinding betreft naar mijn Linksys die een verdieping hoger staat, geen problemo. Downloaden altijd met bijna MB/s, en online gamen altijd prima gegaan.
Streamen van muziek en films ( nog niet alle formaten files geprobeerd ) gaat het ook super. Doe alles via Nero, en muziek ook via Windows Media Player.
Waar ik op wacht is Killzone 2. Vind de trailers tot nu toe echt vet.
Ook Home lijkt me een leuke bezigheid. Kan je trouwens ook zo uitgebreid maken als je wil, en de trailers die er nu van bestaan zullen maar een klein deel zijn van wat Home kan bieden.
Tot nu toe vind ik de PS3 echt het geld waard. Al is het alleen om een klein spelletje genaamd Super Stardust, dat ik voor 8 eurotjes heb gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Arm1n schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:00:
[...]

lol 8)7 je hebt helemaal gelijk

Hopelijk komen ze snel met een demo, dan kunnen we allemaal zelf oordelen.
Ik denk niet dat de game brakke controls heeft, ik ben eerder bang dat het een eentonig spel is (beetje vliegen ,draakjes neerhalen en af en toe mannetjes op de grond overhoop lopen), maar ik zal het vast wel fout hebben ;)
ja dat is dus precies wat ik ook had verwacht maar het rare dat ik dus zelfs op ign en gamespot lees is dat "als de controlles" werken dat het een leuk spel is. Dus ik ben echt benieuwd hoe ze hebben gezorgd dat het niet repetetief werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mijn mede PS3 bezitters en wannabe PS3 bezitters. Ik heb een vraag! Ik wil mijn video's en MP3's indelen maar ik kan geen mappen aanmaken. Klopt dat, en hoe kan ik bestanden uit de ene map naar de andere map verplaatsen? :/ BVD! _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik lees wat rare verhalen dat met update 1.92 de Sixaxis veel beter zou reageren en Lair ook veel beter speelbaar zou zijn. Het lijkt mij sterk, maar je weet maar nooit.

edit:
topic bespreekt het volgende in een notendop:
De nieuwe update heeft de bluetooth respons veranderd waardoor de sixaxis beter reageert.
Lair is hierdoor beter te besturen.
De launchdatum van Lair is 4 september. De datum van 1.92 release is 4 september.

Een conclusie door iemand getrokken: Lair is verlaat naar 4 september ivm de update (of andersom), omdat de game rekening houdt met de nieuwe gevoeligheid en respons. De reviews maken gebruik van de oude firmware (en mogelijk een oude versie van het spel) waardoor de controls zo slecht zijn. De winkelversie zou daardoor veel beter speelbaar zijn.

edit 2:
grr ik dacht vroeg naar bed te gaan, maar vind het nog wel even interessant om te volgen.
Uit hetzelfde topic
my buddy just got off his phone with his contact at sony in japan. sony has no plans to have a press conference to inform the public about reviewers reviewing the wrong copy of lair because that will entail sony including the piece of information that they did not inform factor 5 that 1.92 would not be available by the time the mail versions were sent or the original aug 14 release date. his contact told him that sony knows that its system install base will buy lair not based on its reviews but because they want the gameing experience that con only be reproduced with the use of the cell processor and the blu-ray disc capacity. personally i don't know if the 360 or a computer can handle this game or something like it, and NO I CANNOT DOCUMENT ANYTHING.

Based on what i saw with bioshock, i believe anything is possible, and if the developers want to make an amazing game, they can. version 1.92 is out right now. Also warhawk now chooses 720p over 1080i. i'm guessing there will be a 1.93 next week to correct this issue and any others that came from 1.92

[ Voor 107% gewijzigd door Shiver23 op 05-09-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik heb *een* lair filmpje gezien en het zag er cool uit, maar ik denk dat het SIXAXIS door de strot gedouwt krijgen misschien het probleem is, de een vind het niks de andere prima.
Vind motorstorm ook niet denderend met sixaxis aan maar daar valt aan te wennen, en daar hoef je niet alle kanten mee op zoals bij Lair.

Ik hoop echt dat er een demo uit komt, in de winkel kan je 'm niet echt spelen omdat die controllers vast zitten.

Vast oud nieuws maar dat Metal Gear Solid 4 Gameplay filmpje (us store) is echt sick sick sick, dat is me een game, nog nooit gezien zoiets, zo strak die GFX, zo cool die mogelijkheden, zo goed die camerastanden, denk dat als er 1 game de PS3 hardware echt benut is het die wel.
Ik was nog niet overtuigd door die cinematic trailers maar die komt nu echt zeker in huis.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:39:
Ok mijn mede PS3 bezitters en wannabe PS3 bezitters. Ik heb een vraag! Ik wil mijn video's en MP3's indelen maar ik kan geen mappen aanmaken. Klopt dat, en hoe kan ik bestanden uit de ene map naar de andere map verplaatsen? :/ BVD! _/-\o_
Goede vraag daar zit ik ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

Je moet het zo zien: je berijdt in deze game een draak. Je bestuurt de draak niet, maar de berijder. Het is te vergelijken met het rijden op een paard, je trekt aan de teugels (kantelt de sixaxis) en het paard/de draak volgt je leiding. Zodra je er dus op deze manier mee omgaat zijn de controls ineens veel logischer en snap je ook wat de ontwikkelaar heeft willen doen. Je echt het gevoel geven dat je een levende draak van enkele tonnen onder je bevel hebt.
En verder ziet de game er gorgeous uit, daar zijn de reviewers het ook over eens, dus persoonlijk wil ik het best wel eens proberen, als 'ie in Europa uit is.
Ik wil dit punt op zich niet bestrijden: het is inderdaad wel logisch/realistisch als de draak wat later reageert omdat je geen direct controle over het beest zelf hebt. Maar als het gevolg van deze realische besturing is dat je flink verminderde controle hebt over je acties en dat zorgt voor frustrerende momenten, dan kan ik mij wel enigzins indenken dat een hoop mensen deze manier van besturen niet echt kunnen waarderen. Ik wil er verder nog niet te veel over oordelen aangezien ik het allemaal nog niet zelf heb mogen ondervinden, maar of het nou realistisch, logisch en zo bedoeld is of niet, als de besturen zorgt voor een verminderd speel genot, dan hoeft het voor mij niet.

Ik hoop de game wel een keer te kunnen proberen, want het zag er allemaal best leuk uit, maar er zijn wel een hoop (zo niet alle) reviews negatief en ik vrees daardoor toch het ergste.
In een samenzwering tegen de PS3 geloof ik niet, games reviewen brengt bij die mensen brood op de plank, tenzij Microsoft ze allemaal een redelijk bedrag geeft hebben ze er dus niets aan om de PS3 en PS3 games de grond in te boren ^_^

Edit:

@Shiver23:
Het zou relaxt zijn als de controls inderdaad beter werken nu, maar als dat de reden was om Lair 4 Sept. uit te brengen, dan zou je toch denken dat ze dat even doorgeven aan diegenen die een review-copy ontvangen?

[ Voor 5% gewijzigd door nioz op 05-09-2007 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Gisteren eindelijk mijn plasma scherm tegen de muur en meteen de PS3 geprobeerd. Eerste indrukken zijn redelijk positief. Al heb ik wel een paar probleempjes.

Het wireless internet werkt niet met de PS3. Hij kan geen netwerk vinden (router staat een verdieping lager), de laptop heeft er iig geen problemen mee.

Ook ik heb 3 blu ray films. Pirates 1, Pirates 2 en Ice Age 2. Bij die laatste krijg ik geen geluid tijdens de film, maakt niet uit welke audio ik kies (Engels, Nederlands). De muziek bij het menu en de extra's werkt perfect. Enkel de film zelf niet. De 2 piratenfilmen hebben ook geen problemen. Geluid gaat via de optische. De PS3 zit ook op 1.92 qua firmware.

Zie ik iets over het hoofd, of moet ik de schuld op een foutief bluray filmpje steken?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Als ik het zo hoor lijkt het dat de audiostream niet via de optische kabel wil lopen. Probeer eens een gewone jack plug. Gewoon om te horen of de audio dan wel goed is. Anders is het misschien een audio instelling in de PS3 zelf?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
WaterFire schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:17:
Nog even en dit topic gaat uit mijn favorites...praat eens over games in plaats van iedere zin van een ander te quoten en daar op te reageren!

Net Dirt demo gespeeld; hoop dat de final version nog iets beter wordt. Auto zwabbert wel heel erg van links naar rechts, en even remmen zorgt er voor dat je meteen stil staat. Maar moet nog wennen aan de besturing uiteraard. Denk dat het schijfje wel in dit huis terecht komt... :-)
Ik heb de demo ook een tijdje gespeeld en ik moet zeggen dat de eerste indruk (1e 2 minuten) wat tegenviel. Maar daarna ging ik doorspelen en ik kreeg steeds meer controle over de auto, met die triggers kun je heel precies gas geven en remmen en daar moet je een beetje mee spelen, later speelt het echt lekker en kon ik weer lekker door de bochten glijden. Demolevel (met de Citroen) nu zeker al 15x gedaan en ik kom al in de buurt bij de recordtijd :P .En het ziet er supervet uit! Deze komt bij mij zeker in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Catscratch schreef op woensdag 05 september 2007 @ 08:07:
Gisteren eindelijk mijn plasma scherm tegen de muur en meteen de PS3 geprobeerd. Eerste indrukken zijn redelijk positief. Al heb ik wel een paar probleempjes.

Het wireless internet werkt niet met de PS3. Hij kan geen netwerk vinden (router staat een verdieping lager), de laptop heeft er iig geen problemen mee.

Ook ik heb 3 blu ray films. Pirates 1, Pirates 2 en Ice Age 2. Bij die laatste krijg ik geen geluid tijdens de film, maakt niet uit welke audio ik kies (Engels, Nederlands). De muziek bij het menu en de extra's werkt perfect. Enkel de film zelf niet. De 2 piratenfilmen hebben ook geen problemen. Geluid gaat via de optische. De PS3 zit ook op 1.92 qua firmware.

Zie ik iets over het hoofd, of moet ik de schuld op een foutief bluray filmpje steken?
Zet je audio uitvoer op Bitstream ipv PCM. Kun je in de instellingen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catscratch schreef op woensdag 05 september 2007 @ 08:07:

Probeer de audio uitvoer voor BD op bitstream te zetten ipv PCM, staat in het DVD/BD menu.

Hehe, Shiver23 was me al voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Thanks for the tips ... vanavond eens bekijken :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
nioz schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:55:
[...]

In een samenzwering tegen de PS3 geloof ik niet, games reviewen brengt bij die mensen brood op de plank, tenzij Microsoft ze allemaal een redelijk bedrag geeft hebben ze er dus niets aan om de PS3 en PS3 games de grond in te boren ^_^
Geloof me ik wil ook niet doelen op een samenzwering maar het lijkt er bijna op alsof IGN en Gamespot een versie hebben gespeeld waar geen tutotial inzit want op alle PS3 forums lees je dat het spel goed te spelen is, mits je de tutorials volgt.

Het lijkt er gewoon op alsof IGN en Gamespot een versie hebben ontvangen die gewoon niet af was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Er zijn best wat mensen die Lair echt een slecht spel vinden en een aantal die het geen slecht spel vinden. De vraag is of dat de mensen die het geen slecht spel vinden dit zeggen omdat ze niet willen dat 'hun' PS3 wordt afgezeken, of omdat dit echt zo is.

Het blijkt trouwens dat het spel detecteert of er motionsensing in je controller zit. Zonder motionsensing zou het spel met de analoge sticks te spelen zijn. Waarom hebben ze dit dan niet als optie in het menu? Dat zou een hoop schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
zerokill schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:58:
Het lijkt er gewoon op alsof IGN en Gamespot een versie hebben ontvangen die gewoon niet af was.
Het spel is ook uitgesteld nadat de eerste slechte reviews er al waren, dus het zou goed kunnen dat ze een oudere versie hadden.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Gaan er hier nog mensen Brothers in Arms: Hell's Highway halen? De filmpjes van vorig jaar waren echt geweldig qua sfeer en details, maar het is een beetje erg stil rondom deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:01:
Ik heb ook alles geprobeerd, maar tevergeefs...... anders ga ik eens met sony bellen hoe dat zit, want een mediacenter zonder dvd`s af te spelen, dat werkt toch niet... en het gekke is dat ik gisteren (v 1.90) nog een dvd heb gekeken.
Probleem is bij mij al vanaf v. 1.90...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gister toch maar "even" een PS3 opgehaald :)

Eerste indruk, zeer goed! Uiteraard meteen aangesloten op de tv, echter 55cm is niet voldoende blijkbaar, de tekst is nauwelijks leesbaar. Maar goed, daarna aangesloten op mijn 21" TFT en dat leek al 100x beter (mbv component). Welke volgende maand zal worden vervangen door een 32" LCD.

Daarnaast was ik zeer te spreken over de opzet van de console en de interface daarbij. Duidelijk en snel. Netwerkverbinding opzetten ging ook zonder slag of stoot. Mbt geluidproductie, de mijne hoor je wel, vergelijkbaar met een pc - maar eraan storen, nope.

Overigens voor de US Store dien je een nieuw account aan te maken? Klopt dat dit de enige manier is om de Gran Turismo demo te bemachtigen? :+

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
Nee, hij staat ook in de EU store. Weet alleen niet meer of die onder demo's of onder volledige games staat.

Games > Volledige games > GT HD Concept 2.0

[ Voor 18% gewijzigd door Melniek op 05-09-2007 12:27 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.