Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.525 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
nioz schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:54:
[...]

Ik sluit me ook even aan bij de polonaise ;)
Behalve de Bioshock demo op de pc heb ik geen echte ervaring met de UE, maar na alle verhalen over het spel viel het me direct al wat tegen bij het zien van het water en de tegelvloer in de vuurtoren. Alsof alles door iemand met smetvrees in huishoud folie was verpakt :) Ook dat effect waarbij witte oppervlakken echt licht geven (bloom?) gebruiken developers echt te veel, in de demo van Heavenly Sword zie je ook op een gegeven moment wat mensen (gevangenen?) in een wit pakje lopen, ik had bijna pijn aan mijn ogen toen ik het zag.
Het went natuurlijk allemaal wel, maar wat mij betreft mogen developers snel van de 'shiny&bloom = next gen' filosofie afstappen, want ik zie het niet als een positieve toevoeging.
Sluit mij er ook bij aan ik merkte das pas nog op bij onze games redactie "Vinden jullie ook al dat de meeste next-gen titels er zo overbelicht en shiny uitzien" Doom3 engine vind ik daarom ook zo lelijk die plastic looks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

PuDy schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:25:
Toen ik de eerste beelden van LAIR zag en hoorde dat je de draak moest besturen met de SIXAXIS wist ik eigenlijk al dat deze game ruk zou worden. Die donkere bruine filter die op de game is geplakt vind ik ook behoorlijk crap.
Ligt puur aan de uitvoering. Een draken game kan heel gaaf zijn, een besturing met de sixaxis kan perfect werken. Maar vanaf de 1e gameplay beelden vond ik deze game al tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
djerror schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:53:
[...]

Sluit mij er ook bij aan ik merkte das pas nog op bij onze games redactie "Vinden jullie ook al dat de meeste next-gen titels er zo overbelicht en shiny uitzien" Doom3 engine vind ik daarom ook zo lelijk die plastic looks..
Aan de andere kant wordt een game als Medal of Honor erg afgekraakt en daar ontbreken juist die plastic looks.

Overigens geef ik je ook helemaal gelijk, ik vond Doom3 afschuwelijk lelijk. Gelukkig is het in Bioshock met die heel waterige omgeving nog wel allemaal vrij geloofwaardig.

Overigens had ik in Gears of War helemaal niet zo'n idee dat het shiny en nep was, de omgevingen daar waren vrij grauw en er waren maar weinig glimmende objecten. Alleen ondergronds zag het er wel eens lelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:20

Bjk

Zooo, nu de Fifa 08 demo voor PC uit is vraag ik mij af. Komt de PS3 demo onderhand ook? Komt die er uberhaupt.. Ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
Bjk schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:41:
Zooo, nu de Fifa 08 demo voor PC uit is vraag ik mij af. Komt de PS3 demo onderhand ook? Komt die er uberhaupt.. Ben benieuwd ;)
Idd, wordt wel tijd. Ben het spelen van voetbalgames met een toetsenbord al zo'n 8 jaar verleerd :). Dus kom maar op! Alleen wel balen dat er waarschijnlijk wel even gewacht moet worden op een vergelijking met PES aangezien deze een maand komt dan FIFA..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vandaag nieuwe poging gewaagd met mn prive creditcard om WarHawk te kopen, nog steeds de creditCard.updateLimitExceeded error, verder niks. Ik bellen (voor degene die het zoekt, het nummer staat in alle game boekjes achterin), gast kon ook niet veel doen dan voorstellen het morgen nog eens te proberen. Dus ik denk vanavond, toch de bedrijfscreditcard eens proberen, zelfde error, weer bellen, krijg ik te horen "We hebben op dit moment problemen met de servers".

Dus, voor degenen die CC info willen ingeven, you've been warned :) Hij had geen idee wanneer het weer was verholpen. Mja...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:01
Colin McRae:DiRT Demo nu te downloaden in de playstation store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Mclercx schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:56:
Colin McRae:DiRT Demo nu te downloaden in de playstation store!
Intro was super nice maar ingame was dat niet hetzelfde, beetje boring eigenlijk :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Goh, een gametrailers.com filmpje.
Laat me raden, jij bent de eigenaar van ps3next.nl ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
ehm ja leuk trailer... heb de demo op de xbox360, is wat beter dan een filmpje ;)

ik zag net een 9 minuten gameplay filmpje van Drake's Fortune... ziet er best belabberd uit qua animatie enzo. Superhouterig, geen vloeiende overgangen. Het lijkt wel een stap terug naar PS1 qua animatie.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:26
Phusebox schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:58:
ehm ja leuk trailer... heb de demo op de xbox360, is wat beter dan een filmpje ;)

ik zag net een 9 minuten gameplay filmpje van Drake's Fortune... ziet er best belabberd uit qua animatie enzo. Superhouterig, geen vloeiende overgangen. Het lijkt wel een stap terug naar PS1 qua animatie.
LOL.....wat een dom praat...de animatie is juist super in deze game. Met 3000 verschillende animaties moet dat wel goedkomen lijkt mij. Stap terug naar PS1? Volgens mij ben jij nooit tevreden...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Phusebox schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:58:
Ik heb een ps3, is wat beter dan een 360 ;)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002

Maxow

Hidden Sound System

zAo schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:31:
[...]

Er zijn MediaMarkten waar het pakket 550,- is (Utrecht bijv). Bij de MM in Alpen zag ik het oude pakket (geen games, 1 controller) voor 500,-
Of de actie nog is dat je uit 5 games kan kiezen weet ik niet.
Iemand enig idee of dit nog steeds zo is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
uitgever Ubisoft en ontwikkelaar Free radical design hebben zojuist aangegeven enkel HAZE nog voor de PS3 uit geven. gezien de aankomende topper halo 3 nieteens zo'n slecht idee. Daarnaast kunnen de PS3 bezitters nu ook online fraggen ala HALO2 maar dan gratis en realistische GFX daar HALO een heel andere sfeer heeft.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

swopdark schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:45:
uitgever Ubisoft en ontwikkelaar Free radical design hebben zojuist aangegeven enkel HAZE nog voor de PS3 uit geven. gezien de aankomende topper halo 3 nieteens zo'n slecht idee. Daarnaast kunnen de PS3 bezitters nu ook online fraggen ala HALO2 maar dan gratis en realistische GFX daar HALO een heel andere sfeer heeft.
Goed nieuws :) Je ziet langzaam dat de aandacht naar de ps3 gaat en dat men er niet voor schuwt om projecten voor de 360 te stoppen. Er staan nu toch al een aantal goede FPS voor de ps3 aan te komen; ik noem KZ2, UT3, Haze, CoD4 enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Ik heb op gametrailer die dev walkthrough van Haze gekeken en was nou niet bepaald onder de indruk. De textures zien er heel low res uit en de wereld zelf ook niet echt geweldig. De aktie zag er eerlijk gezegt ook wat saai uit...

Dat tegenstanders elkaar kunnen gaan aanvallen is wel cool, maar na Bioshock ook niet bepaald iets nieuws. De game heeft mij niet echt kunnen overtuigen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
DCFreak schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:20:
[...]

Goed nieuws :) Je ziet langzaam dat de aandacht naar de ps3 gaat en dat men er niet voor schuwt om projecten voor de 360 te stoppen. Er staan nu toch al een aantal goede FPS voor de ps3 aan te komen; ik noem KZ2, UT3, Haze, CoD4 enz.
Nu de sales nog :{

Drake zag er qua screens eerst geweldig uit, maar begint wat normaler te worden. Ook jammer dat het wat houterig overkomt. Haze ziet er idd wat saai uit. En hopelijk wordt er nog wat aan gesleuteld, want in de gameplay beelden zag je gewoon enorm vage textures, moet wel een bug zijn. Ik wacht toch op Killzone met het kopen van een PS3.

[ Voor 31% gewijzigd door DarkShadow op 31-08-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
zwembroek schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:10:
[...]

LOL.....wat een dom praat...de animatie is juist super in deze game. Met 3000 verschillende animaties moet dat wel goedkomen lijkt mij. Stap terug naar PS1? Volgens mij ben jij nooit tevreden...
wat is dat nou voor onzin, kijk gewoon naar het filmpje. De animaties zijn in principe perfect, maar de overgangen ertussen niet. Daardoor ziet het geheel er gewoon wat houterig uit. En bij het springen lijkt het net alsof hij soms zweeft. Jij praat poep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, mijn internet op de PS3 is gaar geworden.
Eerste weken heeft hij het goed gedaan, maar nu heel slecht tot niet meer.
Al geprobeerd alles handmatig in te stellen, maar ook daar gaat hij het niet mee doen.
Als ik de inet test doe gaat het ene keer wel goed, maar meestal niet.

IP Adres krijgt hij wel, maar internet verbinding bijna nooit, als dat wel het geval is dan weer niet met de PSN-Store.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Phydomir schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:51:
Ik heb op gametrailer die dev walkthrough van Haze gekeken en was nou niet bepaald onder de indruk.
Ah.. de 360 bezitters komen weer spammen in het ps3 topic :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
DCFreak schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:20:
[...]

Het is niet zo zeer dat men meer aandacht naar de PS3 wil laten gaan, maar meer dat men zichzelf niet in de voet wil schieten door hem te laten concureren met hun eigen Halo3.
Ze zetten hem liever tegenover Unreal :)

Laten we eerlijk zijn, de 360 heeft al genoeg shooters, en de komende maanden komen er nog eens een berg uit. Dus Haze zou toch wel een beetje ondergesneeuwd zijn.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
DCFreak schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 00:05:
[...]

[...]

ik heb nooit gesnapt waarom 360 bezitters de sales van ps3 als een punt voor hun vinden, heeft tog niets met de console te maken? is het meschien omdat ze niets anders kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Je kan darkshadow toch niet echt bestempelen als een 360 fanboy :S
Ik weet niet eens zeker of hij een 360 heeft en sowieso is zijn post wel over een groot probleem dat de ps3 heeft.

Wij (de mensen in dit topic) weten allemaal dat de ps3 zijn geld waard is, net zoals 90% van de andere ps3 bezitters maar er zijn gewoon teveel mensen die daar niet van overtuigd zijn en die gewoon geen zin hebben om 600 euro op te hoesten.

Maarja hopelijk zorgen de komende exclusives voor een grote sales boost. Sony verdient het ondertussen wel na al die maanden kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

DCFreak schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 00:05:
[...]

[...]

Mag je tegenwoordig als 360 bezitten hier je mening niet meer geven dan?

Ik zie mezelf als toekomstig PS3 bezitter en dat doe ik dan voor de exlusieve games die er op komen. HAZE is er daar een van maar daar wordt ik tot nu toe niet echt warm of koud van.

Jammer dat als je tegenwoorig iets negatiefs zegt over een game of console je gelijk als fanboy wordt neergezet (daar lijkt het in ieder geval wel op), terwijl ik mezelf wel zie als iemand de behoorlijk objectief is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

yzf1kr schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 00:16:
[...]

Het is niet zo zeer dat men meer aandacht naar de PS3 wil laten gaan, maar meer dat men zichzelf niet in de voet wil schieten door hem te laten concureren met hun eigen Halo3.
Ze zetten hem liever tegenover Unreal :)

Laten we eerlijk zijn, de 360 heeft al genoeg shooters, en de komende maanden komen er nog eens een berg uit. Dus Haze zou toch wel een beetje ondergesneeuwd zijn.
Dat is een manier om het goed te praten natuurlijk, feit is dat niemand kan controleren of jij gelijk hebt wat ondersneeuwen betreft nu het spel niet op beide platformen uit komt. Free Radical is geen slechte developer, ik denk dat je wel een goede FPS van hun kan verwachten.
zerokill schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 01:33:
Ik weet niet eens zeker of hij een 360 heeft en sowieso is zijn post wel over een groot probleem dat de ps3 heeft.
Waarom kan ik Darkshadow niet bestempelen als een 360 fanboy? Hij is, getuige zijn posts in het 360 topic, een 360 bezitter en plaatst volkomen ongefundeerde meningen over aankomende ps3 titels in het ps3 topic en bezit er niet eens een!
Wij (de mensen in dit topic) weten allemaal dat de ps3 zijn geld waard is, net zoals 90% van de andere ps3 bezitters maar er zijn gewoon teveel mensen die daar niet van overtuigd zijn en die gewoon geen zin hebben om 600 euro op te hoesten.
Prima, kan ik begrijpen.. maar waarom dan de ps3 komen afkraken in een ps3 topic? En wat nog erger is, als iemand daarvan iets zegt wordt dat nog als censuur ervaren ook :?
Maarja hopelijk zorgen de komende exclusives voor een grote sales boost. Sony verdient het ondertussen wel na al die maanden kritiek.
Ik denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken.
Phydomir schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 07:42:

Mag je tegenwoordig als 360 bezitten hier je mening niet meer geven dan?
Alles mag van mij, maar begin niet te huilen als je ook wat tegengas krijgt. Zelf begrijp ik niet wat de lol is van software afkraken, die nog niet eens op de markt gebracht is. Maar misschien kan jij mij dat uitleggen?
Ik zie mezelf als toekomstig PS3 bezitter en dat doe ik dan voor de exlusieve games die er op komen. HAZE is er daar een van maar daar wordt ik tot nu toe niet echt warm of koud van.
Oke..
Jammer dat als je tegenwoorig iets negatiefs zegt over een game of console je gelijk als fanboy wordt neergezet (daar lijkt het in ieder geval wel op), terwijl ik mezelf wel zie als iemand de behoorlijk objectief is.
Hoe kan je objectief zijn over software die niet verkrijgbaar (speelbaar) is en draait op een hardware platform dat je niet bezit? En daarnaast plaatst men dat ook nog op een forum waar mensen geacht worden over hun "ervaringen" met dat platform te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

DCFreak schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 07:57:
Alles mag van mij, maar begin niet te huilen als je ook wat tegengas krijgt. Zelf begrijp ik niet wat de lol is van software afkraken, die nog niet eens op de markt gebracht is. Maar misschien kan jij mij dat uitleggen?

Hoe kan je objectief zijn over software die niet verkrijgbaar (speelbaar) is en draait op een hardware platform dat je niet bezit? En daarnaast plaatst men dat ook nog op een forum waar mensen geacht worden over hun "ervaringen" met dat platform te schrijven.
Als ik een filmpje op internet zie in HD van zeker 5 minuten met echte gameplay kan ik wel een redelijk oordeel geven over wat ik daarin zie en hoe de game op mij overkomt. Daar geef ik dan mijn mening over. Deze is in dit geval niet echt positief en dat kun je inderdaad als afkraken zien. Maar als je tegenwoordig je mening niet meer mag geven zonder iets te hebben gespeeld wordt dit een heel rustig topic.
Als ik heel erg positief er over was had je deze opmerking waarschijnlijk niet gemaakt.

Ten tweede heet dit wel ervaringen topic maar das ook alleen maar omdat "het grote" niet meer mag. Iedereen weet dat het gewoon een algemeen PS3 topic is waarin ook games beproken kunnen worden en je zeker niet persee de console hoeft te bezitten om je mening over iets te kunnen geven. Ookal kan die mening dan gebaseerd zijn op foutive informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Phydomir schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 08:14:
[...]

Als ik een filmpje op internet zie in HD van zeker 5 minuten met echte gameplay kan ik wel een redelijk oordeel geven over wat ik daarin zie en hoe de game op mij overkomt. Daar geef ik dan mijn mening over. Deze is in dit geval niet echt positief en dat kun je inderdaad als afkraken zien. Maar als je tegenwoordig je mening niet meer mag geven zonder iets te hebben gespeeld wordt dit een heel rustig topic.
Ik heb ook zo mijn gedachten over een spel als ik een filmpje daarvan bekijk, maar als ik nu in het 360 topic mijn mening ga geven over HALO3 zou dat echt nergens over gaan, en dat terecht als spammen worden gezien. Ik denk niet dat dit topic erg rustig zou worden als 360 bezitters hun mening over filmpjes niet meer komen verkondigen, ik denk wel een stuk relevanter voor ps3 bezitters.
Als ik heel erg positief er over was had je deze opmerking waarschijnlijk niet gemaakt.
Als ps3 bezitter vind ik het wel prettig als iemand positief tegen software voor dat platform aankijkt, dat kan ik niet ontkennen. Maar nogmaals, als een 360 bezitter in een ps3 topic, software komt afkraken waar onmogelijk een mening over gevormt kan worden simpelweg omdat de software nog niet op de markt gebracht is, waar gaat deze discussie dan over? De vrijheid van meningsuiting ofzo?
Ten tweede heet dit wel ervaringen topic maar das ook alleen maar omdat "het grote" niet meer mag. Iedereen weet dat het gewoon een algemeen PS3 topic is waarin ook games beproken kunnen worden en je zeker niet persee de console hoeft te bezitten om je mening over iets te kunnen geven. Ookal kan die mening dan gebaseerd zijn op foutive informatie.
Jaja.. wel toevallig dat de 360 bezitters dan massaal naar het ps3 topic komen op het moment dat er enige vorm van 'damage control' nodig is. Zoals in dit geval dat er een FPS van een gerespecteerde developer exclusive gaat voor de ps3, dan maar even snel de titel afkraken en nog wat andere ps3 software afkraken (zoals Drake's Fortune). Daar trapt toch niemand in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
goeeeddd ontopic :D
hoe bevald warhawk, lijkt me een fet spel ben alleen heel benieuwt hoe de bestuuring is met de sinaxis.
op de een of andere manier heb ik met mijn wii ook problemen waneer de control voledig berust op 3d bewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
zerokill schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 01:33:

exactement, bovendien ben ik zeker van plan een PS3 aan te schaffen zodra ik het geld ervoor overheb (lees killzone 2 :P). Ik heb overigens een xbox360, waarmee ik blij ben. Maar fan absoluut niet, want ik heb veel vertrouwen verloren in de brakheid van die dingen, volg MS absoluut niet. Een beetje gamer (als hij het geld ervoor heeft) schaft gewoon elk systeem aan waarvan de games hem aanspreken. De PS3 belooft gewoon heel veel goeds qua games, alleen valt het nu nog wat tegen. Daarnaast maak ik me wel zorgen qua sales, ook van de xbox360. Als de Wii zo blijft verkopen, kan het wel eens zo zijn dat veel gamedevelopers besluiten om voor een veel goedkoper systeem games te gaan produceren met minder productiekosten en grotere winsten.

Het hele woord fanboy vind ik zo banaal en plat :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik hoop dat Haze een game wordt waardoor arme xbox360 bezitters jaloers zullen worden en de rijkere een ps3 kopen. De eerste impressie van de game was geweldig, maar het ziet er gewoon wat minder spectaculair uit. Daarover praten is niets mis mee, ik discusseer in dit topic omdat het een gezellig topic is en ik van plan ben een Ps3 te kopen. Hoe kan je nou fan zijn van een apparaat, ik begrijp het zelfs al niet als je fan bent van een persoon :P

Ik speel om de games en niets anders. Anders noemde ik mijn hobby wel consolen ipv gamen. Jij komt hier met ongefundeerde opmerkingen. Ik leg uit waarom ik bepaalde dingen jammer vind. Maar maak je niet druk man, MGS4 ziet er geweldig uit, en Killzone 2 misschien nog wel beter, dan heb je nog Folkore dat bij mij indruk maakt. GT5 wordt onovertroffen (alhoewel racen mijn ding niet is) en talloze niet-exclusives draaiien op de PS3 net zo goed als op de xbox360.

Dan nog even dit:
fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.
Overigens bestaat objectiviteit helemaal niet en hoef je niet ergens geweest te zijn om iets te hebben ervaren of in je bezit te hebben om je er een oordeel over te kunnen vormen. Objectiviteit is ook helemaal geen eis om deel te nemen aan een discussie. Een discussie is toch meestal de uitwisseling van verschillende meningen, objectiviteit valt dan al snel ver te zoeken. Daarnaast kan je je mening prima funderen op hd-filmpjes. Het uiteindelijke product bepaalt natuurlijk alles, maar als dat er nog niet is mag je echt wel je zorgen uitspreken over bepaalde facetten van gameplay/graphics, dat wil nog niet zeggen dat ik uitsluit dat Haze en Drake's fortune beide fantastische games worden.

[ Voor 20% gewijzigd door DarkShadow op 01-09-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Het hele woord fanboy vind ik zo banaal en plat
Mja, in de context van 'Xbox fanboy' kan ik me inderdaad niet echt indenken dat het hout snijdt. Ik bedoel: wie is er nu fan van een van de brakste consoles ooit gemaakt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
EfBe schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 09:52:
[...]

Mja, in de context van 'Xbox fanboy' kan ik me inderdaad niet echt indenken dat het hout snijdt. Ik bedoel: wie is er nu fan van een van de brakste consoles ooit gemaakt? ;)
tsss ps3fanboy ;)

Maar je hebt gelijk, hij is erg brak en dat is best jammer. De enige console waar ik fan van ben is m'n omgebouwde xbox (de oude), niet om de games, maar wel om XBMC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DCFreak schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 08:50:
[...]
Jaja.. wel toevallig dat de 360 bezitters dan massaal naar het ps3 topic komen op het moment dat er enige vorm van 'damage control' nodig is. Zoals in dit geval dat er een FPS van een gerespecteerde developer exclusive gaat voor de ps3, dan maar even snel de titel afkraken en nog wat andere ps3 software afkraken (zoals Drake's Fortune). Daar trapt toch niemand in 8)7
ehm, beetje paranoia? Ik wist niet eens dat Haze ps3 exclusive was geworden, en dan nog? Who cares, ik heb beide machines. Zie daar geen motief voor mij om dan maar wat te bashen ergens op.

Daarnaast moet je toch maar eens goed kijken naar Drake's Fortuna gameplay filmpjes. De animaties kan ik echt allesbehalve vloeiend noemen. Misschien dat ze daar nog aan werken, maar zo is het echt te triest voor woorden.
EfBe schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 09:52:
[...]

omg, dit moet wel de domste opmerking zijn die ik in weken heb gelezen op het GoT forum.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, mijn internet en/of store op de PS3 is gaar geworden.
Al geprobeerd alles handmatig in te stellen, maar ook daar gaat hij het niet mee doen.
Ohja, en browsen doet hij wel goed, maar de PSN Store wil hij niks meer downloaden, dan geeft hij een fout: Er was een fout tijdens het downloaden, en dan een foutcode

IP Adres krijgt hij wel, maar internet verbinding bijna nooit, als dat wel het geval is dan weer niet met de PSN-Store.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
On topic: wellicht iets voor de startpost: wanneer je je creditcardgegevens wat vaak wijzigt, bv omdat de sony store vindt dat de gegevens niet kloppen e.d., kun je de error 'creditCard.exceededUpdateLimit krijgen. Dit is een lock die 24 uur blijft, dus je kunt dan pas weer na 24 uur je cc gegevens updaten. Bij mij werkt het nu weer, downloading warhawk now :) *pfew*
Phusebox schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:20:
[...]

omg, dit moet wel de domste opmerking zijn die ik in weken heb gelezen op het GoT forum.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?
Glimmend zwart? ;) Zeg hoe oud ben je zeg, 12? For the record: als iemand mij een ps3 fanboy noemt dan zal me dat echt niet boeien.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:22:
Ohja, en browsen doet hij wel goed, maar de PSN Store wil hij niks meer downloaden, dan geeft hij een fout: Er was een fout tijdens het downloaden, en dan een foutcode

Iemand een oplossing?
Al gebeld met sony helpdesk? Nummer staat achterin ieder spelboekje

[ Voor 68% gewijzigd door EfBe op 01-09-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

DCFreak schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 08:50:
Denk je nou echt dat wij (volgens mij zijn er maar 3 mensen hier die een 360 hebben en geen PS3) hier komen om even snel wat "damage control" te doen. Het zal mij persoonlijk echt een worst wezen dat deze game (HAZE) niet op de 360 komt en ookal was het een 360 exclusive zou mijn mening niet veranderen.

Ik kom in dit topic omdat ik het leuk vind om de ontwikkelingen van de PS3 te volgen, echter kan hierbij ook wel iets minder positiefs naar voren komen.

Maar goed. Kom dan eens met tegen argumenten waarom de game in jou ogen wel de topper is die het zou moeten worden?

[ Voor 9% gewijzigd door Phydomir op 01-09-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Phydomir schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:44:
[...]

Denk je nou echt dat wij (volgens mij zijn er maar 3 mensen hier die een 360 hebben en geen PS3) hier komen om even snel wat "damage control" te doen. Het zal mij persoonlijk echt een worst wezen dat deze game (HAZE) niet op de 360 komt en ookal was het een 360 exclusive zou mijn mening niet veranderen.

Ik kom in dit topic omdat ik het leuk vind om de ontwikkelingen van de PS3 te volgen, echter kan hierbij ook wel iets minder positiefs naar voren komen.

Maar goed. Kom dan eens met tegen argumenten waarom de game in jou ogen wel de topper is die het zou moeten worden?
Ik zal je een voorbeeld geven: Halo1 was wel aardig, maar erg saaie architectuur. Halo2 is niet echt best, en nu heeft nog niemand de SP van halo3 gezien maar het is al het beste sinds gesneden brood, althans, daar lijkt het op als je zegt dat je de hype niet echt begrijpt. Je wordt echt afgemaakt wanneer je zegt je niet snapt waarom halo3 zo ongelovelijk gehypet wordt.

Ergo: een bepaalde groep X (of dat nu wii-fetisjisten zijn, PS3 adepten of xbox 360 fanboys ;) ) wil gewoon geen slecht nieuws horen over waar ze over praten, simpel. Mijn voorbeeld is om aan te geven dat het niet aan deze groep hier speciaal ligt, in xbox threads is het precies eender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
EfBe schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:54:
[...]

Ik zal je een voorbeeld geven: Halo1 was wel aardig, maar erg saaie architectuur. Halo2 is niet echt best, en nu heeft nog niemand de SP van halo3 gezien maar het is al het beste sinds gesneden brood, althans, daar lijkt het op als je zegt dat je de hype niet echt begrijpt. Je wordt echt afgemaakt wanneer je zegt je niet snapt waarom halo3 zo ongelovelijk gehypet wordt.

Ergo: een bepaalde groep X (of dat nu wii-fetisjisten zijn, PS3 adepten of xbox 360 fanboys ;) ) wil gewoon geen slecht nieuws horen over waar ze over praten, simpel. Mijn voorbeeld is om aan te geven dat het niet aan deze groep hier speciaal ligt, in xbox threads is het precies eender.
dus Haze is goed omdat Halo slecht is? hmm kromme redenatie. En dat noemt mij 12 jaar?

Ik ben persoonlijk ook geen fan van Halo, zie het wel als het spel uit is. Krijg em toch gratis als t goed is.

Haze lijkt me ook wel aardig worden, maar als de ideeen niet goed uitgevoerd worden (zie Lair) kan het ook echt een regelrechte flop worden.

Halo3 heeft nu eenmaal zijn fanbase, en die zullen het toch wel geweldig vinden ook al is het misschien niet zo.

Ik sta wat dat betreft open voor alles en ben nergens echt "fan" van en vindt het dus maar meteen goed. Denk dat ik een van de meest kritische gamers ben op dit forum, misschien wel te kritisch. Ik verwacht gewoon een perfecte game elke keer dat ik 50+ euro op tafel leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

tex5 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:19:
[...]

Intro was super nice maar ingame was dat niet hetzelfde, beetje boring eigenlijk :O
Het heeft een leuk schade model en zo verre een demo kan vertellen is aardig. De auto's zijn zeker aardig en de handling ook. Of dit de gouden kogel van de racegames dertegen is..nee maar het zal veel rally fans blijmaken!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ik stream nu mijn MP3's via Nero ultra. Ik wil nu een selectie op de PS3 hebben, dus ik kopieer een aantal mappen. Vervolgens schrijft de PS3 ze weg in een ander formaat. een mp3 van 3min (3MB) Wordt 40MB. Weet iemand welk formaat dit wordt en is dit formaat in te stellen? Verder wil ik onder muziek, mappen aanmaken als ik losse nummers kopieer. Heeft iemand hier een oplossing voor?

ps ik wil ook warhawken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
Phusebox schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:13:
[...]

Denk dat ik een van de meest kritische gamers ben op dit forum, misschien wel te kritisch. Ik verwacht gewoon een perfecte game elke keer dat ik 50+ euro op tafel leg.
Dat weet ik wel zeker ja, beetje een miereneuker als je het mij vraagt.
Maar ja, je moet het zelf weten. Jij bepaald waar je je geld aan uitgeeft en niet iemand anders.
Alleen denk ik dat je zo wel heel veel leuke games mist. Kijk ik geeft ook geen 50 euro uit aan een bagger game. Maar veel games die jij niets vind of bekritiseerd vind ik wel die 50 euro waard.
Als je een 100% perfecte game wilt, heb je niet veel games in je collectie en kan je beter een andere hobbie zoeken. Op elke game is iets aan te merken als je het mij vraagt, maar het gaat nog altijdt om de FUN factor vind ik. Bijvoorbeeld Kane en Lynch, lijkt mij een fantastiche game kwa FUN en GAMEPLAY. Maar de graphics zien er nou niet bepaald spectaculair uit. Al is de stijl en sfeer die het uitademd wel super. Moet je dan zo'n game laten liggen?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Phusebox schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:13:Ik sta wat dat betreft open voor alles en ben nergens echt "fan" van en vindt het dus maar meteen goed. Denk dat ik een van de meest kritische gamers ben op dit forum, misschien wel te kritisch. Ik verwacht gewoon een perfecte game elke keer dat ik 50+ euro op tafel leg.
Ben je geen fan van goede games dan? ;)

Mag ik vragen naar wat voor games jij wel uitkijkt (maakt niet uit welk platform).

Wat betreft Haze, er zijn genoeg games waar ik meer naar uitkijk. Maar ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat en mss koop ik 'm nog wel.

En Kane & Lynch is voor mij echt niks, ook qua "fun" en gameplay. Het valt me ook op dat ik veel 3rd person shooters echt helemaal niks vind terwijl ik niets tegen het genre heb. Stranglehold wordt ook al niks, de gameplay-beelden van Army of Two vond ik ook erg tegenvallen. Lost Planet vond ik als 1 vd weinig 3rd person shooters wel leuk, al heb ik die amper kunnen spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Reemster op 01-09-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:22:
...
IP Adres krijgt hij wel, maar internet verbinding bijna nooit, als dat wel het geval is dan weer niet met de PSN-Store. Iemand een oplossing?
Heb je bij de instellingen van je PS-3 "Media-server" uit staan? Deze staat automatisch aan en kan problemen geven in combinatie met bepaalde routers, instellingen etc. Mocht dat niet helpen zoek dan in eerdere delen van het PS-3 topic voor vergelijkbare verhalen met verschillende oplossingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:48
Nog even en dit topic gaat uit mijn favorites...praat eens over games in plaats van iedere zin van een ander te quoten en daar op te reageren!

Net Dirt demo gespeeld; hoop dat de final version nog iets beter wordt. Auto zwabbert wel heel erg van links naar rechts, en even remmen zorgt er voor dat je meteen stil staat. Maar moet nog wennen aan de besturing uiteraard. Denk dat het schijfje wel in dit huis terecht komt... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
WaterFire schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:17:
Net Dirt demo gespeeld; hoop dat de final version nog iets beter wordt. Auto zwabbert wel heel erg van links naar rechts, en even remmen zorgt er voor dat je meteen stil staat. Maar moet nog wennen aan de besturing uiteraard. Denk dat het schijfje wel in dit huis terecht komt... :-)
ik quote je toch even want is toch iets duidelijker. ;)

Ik vond Motorstorm toch leuker dan dit. Ik had vaak niet echt het gevoel dat ik veel controle had over de auto. Soms leek het alsof hij uit zichzelf door de bocht ging. Verder vind ik de replay wel echt ontzettend cool. Dat had wel in motorstorm mogen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had voor het eerst iets van Haze gelezen in een OPM2 van toch al meer dan een jaar geleden of zo denk ik. Een paar maand voor de verwachte release in december.

Het is altijd al duidelijk geweest dat de game op ps3 hardware 'geboren' was, en ik wist gewoon niet beter als zou haze ps3 exclusive zijn. Blijkbaar is daar in tussentijd anders over beslist en was er sprake van een 360 versie? En zou dat nu teruggedraaid zijn? Ik vraag mij af in hoeverre de speculaties over een 360 versie officieel vanuit de gamestudio kwamen. De ontkenning van een 360 versie is misschien in de eerste plaats al het proberen verwerpen van geruchten.

Ik vond het concept persoonlijk heel cool, en de video's die ik er van gezien heb konden me ook wel overtuigen. (er is één video waar de bedrijfsleider van dat mercenary bedrijf een korte wervingsintro geeft en waarbij je op een teaserachtige manier iets te zien kreeg van het effect van die nectar)

Dus geef het een kans, het spel is nog niet uit, maar ik verwacht er alleszins toch wel veel van. Ik snap ook de commotie niet goed eigenlijk.

Assasin creed is ook begonnen op de ps3 trouwens, maar daar zijn achteraf wel 360 en pc versies voor bevestigd. Maar over assasins creed stond al een uitgebreid artikel in de OPM nog voor er zelfs sprake was van versies op andere platformen. Daarop hoop ik ook dat AC wel goed geoptimaliseerd is voor de ps3 omdat het geen port is, maar op ps3 devkits tot stand is gekomen

edit: kunnen we trouwens ook eens afstappen van die bullshit als zou een 'echte' gamer gewoon maar eventjes alle consoles in huis moeten halen? Daar kan ik pissed over worden. Alsof alleen de kapitaalkrachtige pretentieuze gamer recht van spreken heeft omdat hij alle consoles heeft en een echte gamer is. En van zodra het over exclusives gaat of multiplatforms de rest het zwijgen oplegt met: 'reageer maar niet want ik heb alle consoles en jij niet dus jij bent geen gamer en weet er niets van'

Sorry, maar ik omschrijf mezelf wél als echte gamer (PC oa), alleen ben ik niet geïnteresseerd in 80% van de doorsnee games van een 360. Moet ik dan toch tegen m'n zin een xbox halen omdat je anders niet serieus genomen wordt? Als compensatie voor wat dan ook? Of vanuit een geobseerde consumer frenzy... Ik kies zelf wel welke hardware ik in huis wil halen. En een bewezen doosje crap komt er bij mij niet in, ik zou wel gestoord zijn.

Daarnaast hebben sommige mensen nog een leven naast gamen en andere hobby's die ook geld kosten. Een tweede platform hebben staan en onderhouden met games en accesoires kost ook handenvol geld (ook al is de xbox goedkoper). Wat ik persoonlijk onzin vind, dus je maakt gewoon een overwogen keuze. Toch niet zo moeilijk? Ik hou het liever bij één platform met een uitgebreide en goede games lib voor die console. Ik heb nog geen ps3 maar die komt er ooit wel zeker. (toch geen tijd voor nu)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Iemand al zo'n pack gekocht met Motorstorm/Resistance erin? Zijn die PS3s fluisterstil? Heb de mijne teruggekregen van Sony maar hij blijft toch vrij veel fan-geluid produceren. Heb vandaag een PS3 gezien in Mediamarkt die al heel de dag in demo stond, was echt ongelooflijk stil (met mijn oor ernaast kon ik die amper horen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Een MM is een iets andere omgeving dan een huiskamer of slaapkamer. Die PS3 maakt net zoveel geluid lijkt mij. Fluisterstil is iets anders dan doodstil.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Ja maar in mmarkt met mijn oor er VLAK tegen (op 5cm afstand) nauwelijks iets te horen, mijn PS3 staat hier in living (zowat 60m²) op pakweg 6m van me af en ik hoor die op dit moment lekker (weliswaar) rustig blazen terwijl hij niks aan het doen is.

Zou gewoon eens willen weten of de PS3s uit die packs wél stil zijn. Anders denk ik eraan mijn PS3 te verkopen en gewoon een nieuwe te halen.

[ Voor 22% gewijzigd door lapino op 01-09-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:44:Assasin creed is ook begonnen op de ps3 trouwens, maar daar zijn achteraf wel 360 en pc versies voor bevestigd. Maar over assasins creed stond al een uitgebreid artikel in de OPM nog voor er zelfs sprake was van versies op andere platformen. Daarop hoop ik ook dat AC wel goed geoptimaliseerd is voor de ps3 omdat het geen port is, maar op ps3 devkits tot stand is gekomen.
De game is alleen als 1e voor de ps3 aangekondigd, hij zou altijd al multiplatform worden alleen dat zei ubisoft niet meteen. Dit trucje hebben ze al vaker geflikt en het heeft hun heel wat extra publiciteit opgeleverd. Bovendien, als de ps3 het hoofdplatform is dan is het toch vreemd dat je de game altijd ziet op een 360 bij presentaties ed.

Daarom moet ik nog zien dat Haze echt ps3-exclusief is. Ubisoft maakt normaal gesproken alleen multi-platform games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week eentje aan geschaft. Doos incl. motorstorm. Fluisterstil, serieus ook na gamen tijdens gamen, tijdens eens DVD kijken, tijdens internetten/streamen. I'm happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Wat een geneuzel over niet stille PS3's. Koop eens een XBOX360, game daar een week op. En zet dan je PS3 eens aan. Ik durf te wedden dat het geneuzel dan ineens stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 08:40
De reden dat je 'm in de mediamarkt amper hoort is omdat de omgevingsgeluid daar veel harder is dan bij je thuis. Mah goed vergeleken met de 360 is de PS3 stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

lapino schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 16:17:
Iemand al zo'n pack gekocht met Motorstorm/Resistance erin? Zijn die PS3s fluisterstil? Heb de mijne teruggekregen van Sony maar hij blijft toch vrij veel fan-geluid produceren. Heb vandaag een PS3 gezien in Mediamarkt die al heel de dag in demo stond, was echt ongelooflijk stil (met mijn oor ernaast kon ik die amper horen).
De PS3 is stil genoeg om midden in de nacht op te kunnen gamen zonder dat je "overgevoelige" ouders het in te gaten hebben. Het maakt wel geluid maar veel minder dat een pc die aan het downloaden is. De wasmachine van de buren die aan het bonken tegen de muur is.

En als je het "geluk" hebt in een flat te wonen dicht bij een drukke weg, dan hoor je hem nog minder. Nee hij is niet geluidsloos maar wel zeer stil! Je kan er makkelijk op gamen zonder anderen lastig te vallen! Met draadloze controllers, een een goede koptelefoon veroorzaak je dus 0% last!

En hoeveel zijn niet gewent aan dat een tweaker een pc dag en nacht aan heeft staan. Je maakt minder geluid dan dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 05:42
lapino schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 16:53:
Ja maar in mmarkt met mijn oor er VLAK tegen (op 5cm afstand) nauwelijks iets te horen, mijn PS3 staat hier in living (zowat 60m²) op pakweg 6m van me af en ik hoor die op dit moment lekker (weliswaar) rustig blazen terwijl hij niks aan het doen is.

Zou gewoon eens willen weten of de PS3s uit die packs wél stil zijn. Anders denk ik eraan mijn PS3 te verkopen en gewoon een nieuwe te halen.
Heb het ook ik denk dat ik het maar hou staat nu nog in een kastje (durf er haast niet op te spelen anders hoor ik die fan weer :+ )
Denk dat het in het kastje te warm word en dus geen koude lucht meer binnenkrijgt weet niet precies hoe de ps3 bij jouw staat.
Spaar nu voor LCD op me eigenkamer en daar komt ie helemaal vrij te staan dus dan zal het geluid wel minder worden in een open ruimte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:36:
Wat een geneuzel over niet stille PS3's. Koop eens een XBOX360, game daar een week op. En zet dan je PS3 eens aan. Ik durf te wedden dat het geneuzel dan ineens stopt.
zowiezo vind ik dat maar geneuzel, er komt echt ontzettend weinig geruis uit en dan nog.. de speakers overstemmen het zelfs op de laagste stand. Je moet wel echt zonder geluid willen gamen en er dicht opzitten wil je iets horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk ook maar een PS3 gekocht met Resistance en F1 erbij en een extra controller. Ik moet eerlijk zeggen dat het uitermate goed bevalt. De games zien er echt fantastisch goed uit op een LOEWE Individual Compose 46" Full-HD LCD. De draadloze controllers zijn ook super! Alleen jammer dat de trilfunctie is verdwenen. Nu een Wii en een PS3, alleen een XBOX ontbreekt nog... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 01:27:
[...]
zowiezo vind ik dat maar geneuzel, er komt echt ontzettend weinig geruis uit en dan nog.. de speakers overstemmen het zelfs op de laagste stand. Je moet wel echt zonder geluid willen gamen en er dicht opzitten wil je iets horen.
Het spijt me, maar hier is dat dus echt wel anders. Ik hoor mijn PS3 héél goed. Vanmiddag naar "300" zitten kijken op normaal volume (dus niet luid, maar toch voldoende luid om alles zonder problemen te verstaan) en PS3 is héél duidelijk te horen bovenop de dialogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
lapino schreef op zondag 02 september 2007 @ 02:22:
[...]

Het spijt me, maar hier is dat dus echt wel anders. Ik hoor mijn PS3 héél goed. Vanmiddag naar "300" zitten kijken op normaal volume (dus niet luid, maar toch voldoende luid om alles zonder problemen te verstaan) en PS3 is héél duidelijk te horen bovenop de dialogen.
ja het is al eerder genoemd in dit topic en er zijn twee soorten ps3's in omloop, 1 met 17(?) bladige fan en 1 met 15. De ene is iets stiller en kan ook minder hard gaan draaien de ander is wat luider en kan als hij niks doet niet "terugschakelen", dus niet minder geluid maken.

Om te weten welke fan je hebt zou je met een zaklamp door je ps3 proberen heen te schijnen (net zoals je een sixaxis in de zon houd, schijnt er ook doorheen) en de bladen te tellen. sony wisselt de ps3's wel in maar het is 50/50 over welke soort je terugkrijgt.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dan kan het apparaat zijn lucht dus niet kwijt. Rond het apparaat moet het vrij zijn. Vergeet niet dat ook boven het apparaat voldoende ruimte moet zijn om zijn hitte kwijt te kunnen.

Ik zelf heb het in een kast staan, zodra het duurtje dicht gaat, gaat het in enkele minuten extreem hard blazen. Wanneer het duurtje open is waardoor de hitte weg kan is het apparaat erg stil. Alleen hoorbaar wanneer je naast het apparaat er specifiek naar gaat luisteren. Ook tijdens het gamen of een blueray film.

Dus zet het apparaat vrij! Wanneer dat niet kan heb ik een tip voor je. Koop 1 of 2 fans van 9cm of 12cm en een adapter die in voltage is te regelen. Bouw dit in je kast waar je PS3 staat. Een vriend van mij is het zo gelukt om de PS3 toch 100% stil te krijgen terwijl het in een afgesloten kast staat.

Een 9cm of 12cm fan hoor je namelijk niet wanneer het op lage toerental loopt maar verplaatst toch genoeg lucht om het zaakje koel te houden. Zelf gebruik ik het om mijn decoder koel te houden. Mijn PS3 heeft het niet nodig.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Woeeeeii, gister mijn ps3 gekocht bij de MM,
hoe fet is dat ding gek, ging chatten met een vriend van mij steek me logitech usb headset er in en hij herkent hem gewoon zonder 1 probleem.
wat mij wel een beetje dwars zit zijnde slechte video formaat ondersteuningen. maar ja.
verder heb ik tijdens motor strom dat hij in de menu's erg veel heel ff blijft hangen lijkt het wel, iemand anders dat ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zijn er nog ergens goedkoop controllers te koop? vind 50-60 euro wel wat veel... ja sommige winkels hier durven er 60 voor te vragen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de PS3 nu draadloos aan het internet hangen via een Linksys WRT300N router, en ergens er tussen in nog zo'n repeater, ook van Linksys.
Nou is het signaal dat de PS3 ontvangt bar slecht, ontvangst schakelt tussen 40 en 70%, daarnaast vliegt hij er om de zoveel minuten uit wat online gamen onmogelijk maakt. Ik verdenk dan ook de repeater van dit probleem. Nou wil ik dus een accespoint aan de router hangen en die dichter in de buurt van de PS3 zetten, hier een antenne op zetten die zich naar een kant richt en als het nog nodig is de firmware vervangen om het zendvermogen te vergroten. Nou is mijn vraag, wat is de beste wireless-g acces point die ik kan kopen voor gebruik met de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 10:26:
[...]

Dan kan het apparaat zijn lucht dus niet kwijt. Rond het apparaat moet het vrij zijn. Vergeet niet dat ook boven het apparaat voldoende ruimte moet zijn om zijn hitte kwijt te kunnen.
Heeft daar niks mee te maken. Mijn console staat vrij bovenop een lage kast, er is rondom de console helemaal niks te vinden, staat compleet vrij. Luchtcirculatie kan gewoon niet beter zijn. Ik heb gewoon de versie met luide blade, daarom verkoop ik ook mijn PS3 in de hoop dat een nieuwe wél de stille versie is (ik gebruik de PS3 95% als BluRay speler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Oh dan heb ik denk ik mazzel gehad :9 Zelfs als ik 's nachts een film kijk met het geluid heel zachtjes hoor ik nog niets. Heb voor de PS3 wel een XBOX360 gehad, misschien heeft die me een beetje slechthorend gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Phusebox schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:49:
zijn er nog ergens goedkoop controllers te koop? vind 50-60 euro wel wat veel... ja sommige winkels hier durven er 60 voor te vragen :S
pricewatch: [PS3] Sony Wireless Sixaxis Controller

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:20:
[...]

Oh dan heb ik denk ik mazzel gehad :9 Zelfs als ik 's nachts een film kijk met het geluid heel zachtjes hoor ik nog niets. Heb voor de PS3 wel een XBOX360 gehad, misschien heeft die me een beetje slechthorend gemaakt :+
Tja, misschien moet ik gewoon proberen om mijn PS3 nogmaals om te ruilen bij Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Aapiethaaap schreef op zondag 02 september 2007 @ 10:19:

ja het is al eerder genoemd in dit topic en er zijn twee soorten ps3's in omloop, 1 met 17(?) bladige fan en 1 met 15. De ene is iets stiller en kan ook minder hard gaan draaien de ander is wat luider en kan als hij niks doet niet "terugschakelen", dus niet minder geluid maken.
hmmz dit wist ik niet, leuk om te weten. ik zal eens kijken hoeveel bladen mijnes heeft. Mijn PS3 schakeld iig niet terug naar een stillere stand wanneer hij idle is of muziek speelt.

Ik heb gisteren een 360 gekocht (voor HALO3, ja slecht he?) maar dat ding maakt vanaf de start al een mechanische herrie. Bij de PS3 hoor je de lucht welke wordt verplaatst maar bij mijn 360 hoor ik de fan draaien. Ik weet niet hoe ik het moe omschrijven maar duidelijk is wel dat de PS3 absoluut stiller is dan de 360. wanneer ik een game in de 360 laad wordt het verschil in geluid ronduit belachelijk.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Erge is dan nog dat sommige PS3's dus echt wel ONGELOOFLIJK stil zijn. De mijne is wel een pak stiller dan de 360 (rustiger geruis) maar ik heb al PS3s gehoord die bij DVD afspelen of in XMB quasi onhoorbaar zijn. Ik ben dus echt op zoek naar zo'n PS3, maar op de doos is blijkbaar niet te zien welke versie erin zit. Daarom ook mijn vraag of iemand al zo'n pack heeft gekocht en welke versie daarin zit.

(de blades kan je checken door met felle lamp in gaatjes te schijnen in donkere kamer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 10:29
Lordsauron schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:46:
hoe fet is dat ding gek, ging chatten met een vriend van mij steek me logitech usb headset er in en hij herkent hem gewoon zonder 1 probleem.
wat mij wel een beetje dwars zit zijnde slechte video formaat ondersteuningen. maar ja.
verder heb ik tijdens motor strom dat hij in de menu's erg veel heel ff blijft hangen lijkt het wel, iemand anders dat ook ?
Misschien is MotorStorm geschrokken van de kwaliteit van je postings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggpelupessy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-09 07:15
Gasten ik wil een NAS servertje kopen, maar ik wil natuurlijk wel media kunnen streamen naar mijn PS3 en Xbox enzo. Hebben jullie een idee van een betaalbare nas server?
Budget: +-150 euro eventueel exclusief harde schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
ggpelupessy schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:21:
Volgens mij heb je al vanaf 150-200 Euro een 320 GB Lacie UPNP/DLNA (dat is dus compatible met PS3 streaming) netwerk disk. Ik kan hem allen zo snel niet in de pricewatch vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Sentry23 op 02-09-2007 22:26 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gasten ik wil een NAS servertje kopen, maar ik wil natuurlijk wel media kunnen streamen naar mijn PS3 en Xbox enzo. Hebben jullie een idee van een betaalbare nas server?
Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/pix/prodpic/450x450/a/a9lb23.jpg

Omschrijving Buffalo LinkStation Pro

Kleur Zwart

Aansluitingen
1 x RJ-45 (LAN)
2 x USB 2.0

Transferrate
LAN 10/100/1000 Mbps, auto-sensing(MDI-X)

Capaciteit 250 GB

Features FTP server, Email alerts, Active Directory support

Drivers Windows 98SE/ME/2000/XP, MacOS X v10.3 en hoger

Toebehoren CD-ROM, Snelstartgids, Ethernet kabel, Stroomkabel

Gewicht 1,6 kg

Formaat (BxHxD) 60 x 160 x 216 mm

Stroomverbruik 24 Watt

Garantieperiode 24 maanden

http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=A9LB23 prijs 200 euro

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 10-09 16:48
Zijn er eigenlijk geen versie/serienummers van de PS3 waaraan je kan zien wat de configuratie is? Dus bv. SCPHxxx met EE chip, SCPHyyy zonder, twee types fans en zo... handig om te controleren wat je precies hebt. Kon het niet bij elkaar googlen...Wikipedia hanteert alleen de commerciale config dus HDD en zo, maar niet intern.

[ Voor 14% gewijzigd door WaterFire op 02-09-2007 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
kan je uberhaupt wel gebruik maken van een nas server met de ps3? Het is toch niet zo dat er in een nas server automatisch DLNA aanwezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Je bedoelt langzaam tijdens het voertuig kiezen. Dat is een Motorstorm probleempje, gewoon een eigenaardigheid van het spel zelf! Wen je aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Dat trage menugedrag is iets wat bij het spel hoort en heeft zeker niks met je PS3 te maken. Ik snap ook niet waarom de ontwikkelaar dat niet heeft aangepakt. Verder is het spel de bom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
hmm wel gek dat LAIR op bijna ieder game site echt een heel slecht cijfer krijgt. Als ik zo deze gameplay bekijk lijkt het me juist erg gaaf werken en gewoon een nieuwe ervaring bieden. de water effecten zouden meer op zand lijken.Lijkt erop dat IGN etc niet het geduld hadden om te wennen aan de controls of ze zijn te druk met veren in de 360 haar reet steken. Twee groet titels waar de PS3 naar zit uit te kijken worden behoorlijk het vuur aan de schenen gelegd. Het is jammer maar het lijkt erop dat de reviewers weten dat de toekomst van de PS3 hangt aan de aankomende maanden en ze alles uit de kast trekken op gal te spuwen op exclusives waarmee Sony loopt te brallen.

Ik laat me niet vaal leiden door reviwes maar als een spel een 4,9 krijgt dan ga ik wel twijfelen. Zie ik nu deze gameplay dan zie ik niks van lag, gestotter of slechte controls waar bijv IGN het over had.

Wat ik bijvoorbeeld vreemd vind is dat Ninja Gaiden Sigma overal dikke 9's kreeg en Heavenly Sword met pijn en moeite 8-jes weet binnen te slepen. Nu heb ik NG:S en ondanks dat het leuk speelt vind ik de character en level design onder de maat en lijkt het vooral te zweven op de hype die het op de XBOX kreeg.

[ Voor 6% gewijzigd door swopdark op 02-09-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
oops

[ Voor 99% gewijzigd door swopdark op 02-09-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
agreed. Het gekke van Lair is dat op bijna elke amerikaanse forum waar ik kijk Lair veel lof krijgt. Zelfs op NeoGAF. Maar toch als IGN en Gamespot allebij een <5 geven dan ga ik ook echt twijfelen. Ik wacht nog even op gametrailers en ik ga hem denk ik gewoon 2e hands kopen.

Das nou het jammere van Nederland: Je kan nergens spellen huren.

Misschien komt er trouwens nog wel een demo van Lair. Ik kan me herinerren dat er op de PSblog ooit iets heeft gestaan over een Lair demo en dat die zou komen na de release van Lair. Ik hoop ieg dat ze nog wel even een demo uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Het gaat weer lekker met het PSN, ik en een paar maten kunnen niet eens meer inloggen.
Voordat ik warhawk had heb ik nooit problemen gehad. :?

iemand enig idee wat er aan de hand is?

edit: kan weer online :)

[ Voor 7% gewijzigd door SV3NNER op 02-09-2007 20:48 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
WaterFire schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:49:
Zijn er eigenlijk geen versie/serienummers van de PS3 waaraan je kan zien wat de configuratie is? Dus bv. SCPHxxx met EE chip, SCPHyyy zonder, twee types fans en zo... handig om te controleren wat je precies hebt. Kon het niet bij elkaar googlen...Wikipedia hanteert alleen de commerciale config dus HDD en zo, maar niet intern.
Vraag ik me ook af, maar blijkbaar is het niet te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
swopdark schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:53:
Ik heb gisteren een 360 gekocht (voor HALO3, ja slecht he?) maar dat ding maakt vanaf de start al een mechanische herrie. Bij de PS3 hoor je de lucht welke wordt verplaatst maar bij mijn 360 hoor ik de fan draaien. Ik weet niet hoe ik het moe omschrijven maar duidelijk is wel dat de PS3 absoluut stiller is dan de 360. wanneer ik een game in de 360 laad wordt het verschil in geluid ronduit belachelijk.
Ik dacht dat jij al een 360 had ? En voor halo 3 ? Try warhawk, geen halo nodig :)

[ Voor 4% gewijzigd door EfBe op 02-09-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Lair ook speelbaar op de PSP!!

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a192/irksomeone/DSC015631.jpg
http://boardsus.playstati...rd.id=lair&thread.id=7613

En het is geen fake. Het is al op meerdere fora door mensen getest en bevestigd dat het werkt :)

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 02-09-2007 21:32 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

SV3NNER schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:17:
Het gaat weer lekker met het PSN, ik en een paar maten kunnen niet eens meer inloggen.
Voordat ik warhawk had heb ik nooit problemen gehad. :?

iemand enig idee wat er aan de hand is?

edit: kan weer online :)
Je zit toevallig bij een kpn internet provider? Er zijn wat dns problemen sinds afgelopen donderdag waardoor verschillende sites niet/moeilijk/traag bereikbaar zijn :(
Zelf heb ik dus ook problemen met zowel de europese als de amerikaanse PSN.
Het is me opgevallen dat sommige internetsites niet of moeilijk bereikbaar zijn (hotmail).
Klopt.. ook ebay is onbereikbaar en blijkbaar af en toe ook de inlogserver van PSN, je kan eventueel de server van opendns gebruiken (208.67.222.222)

[ Voor 25% gewijzigd door DCFreak op 02-09-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

DCFreak schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:40:
[...]

Je zit toevallig bij een kpn internet provider? Er zijn wat dns problemen sinds afgelopen donderdag waardoor verschillende sites niet/moeilijk/traag bereikbaar zijn :(
Ik heb idd Kpn. dat zou het goed kunnen zijn. (KPN Direct-adsl)
bedankt. :)
Het is me opgevallen dat sommige internetsites niet of moeilijk bereikbaar zijn (hotmail).
Klopt.. ook ebay is onbereikbaar en blijkbaar af en toe ook de inlogserver van PSN, je kan eventueel de server van opendns gebruiken (208.67.222.222)
Bedankt voor de hulp ik ga het eens proberen.
Ik hoop dat KPN dit snel oplost, (best irritant als je net een nieuw spel heb en amper kan spelen.)

[ Voor 38% gewijzigd door SV3NNER op 02-09-2007 22:08 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ai ai, jeuk jeuk. Na het bekijken van vele trailers en ingame footage begint het balletje al steeds sneller te rollen. Jaren geleden een PSX gehad waarbij ik met volle glorie Gran Turismo 1/2 op heb gespeeld, maar nadat ik de GT5 Prologue ingame screens etc heb gezien begint het toch wel weer te kriebelen :)

Kans is groot aanwezig dat ik van de week ook maar "even" 1 ophaal :*)

Overigens ga ik hem eerst dan aansluiten op mijn TFT mbv Sony AV-Component. Heeft iemand hier heeeel toevallig ervaring mee? TFT in kwestie is een Samsung 215TW.

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Hele avond warhawk zitten spelen. Veelzijdig spel moet ik zeggen. Vliegen is echt ge-ni-aal. Zoveel manoeuvres die je uit kunt voeren. Heerlijk. Veel vrijheid in het spel wat ik ook zeer kan waarderen. Het is nog wel een beetje oefenen, maar voor 3 tientjes kan ik iedereen dit spel aanraden :)

/edit

Hierboven vroeg nog iemand om goedkope controllers, hier in de mediamarkt (Groningen) zijn ze 44,99.

[ Voor 16% gewijzigd door Sandyman538 op 02-09-2007 23:58 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 09:46
lapino schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 16:53:

Weet je zeker dat je niet die dummy in de display zit te checken?
Toen ik bij de MM in Arnhem vroeg of ze de PS3 wilde aanzetten ging er onder ergens een deurtje open, denk dat daar de echte console zit.
Ik kan het wel even navragen aan een maat van me, die werkt bij een gamestore.

Mijnes is trouwens erg stil (vorige week nieuw gekocht), totaal niet storend en ik heb niet gemerkt dat ie harder of zachter ging draaien, hij staat vrij en verticaal op mijn bureau.
Als ik voor het slapen nog even een demo of filmpje download staat alles uit behalve de ps3, dan hoor ik m wel maar echt wel heel zacht.
Serienummer kan ik wel doorgeven als er interesse voor is.

Verder had nog iemand de vraag of die actie bij MediaMarkt nog loopt, nou in Arnhem niet, ik heb gewoon de starterspack met Motorstorm en RFOM en 2 controllers voor 600.
Die laatste game is trouwens wel vet, begin is wat matig maar wordt steeds vetter, ook co-op is leuk!
MediaMarkt zegt ook dat ze per filiaal onafhankelijke acties houden.
rlkz schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:13:
Ai ai, jeuk jeuk. Na het bekijken van vele trailers en ingame footage begint het balletje al steeds sneller te rollen. Jaren geleden een PSX gehad waarbij ik met volle glorie Gran Turismo 1/2 op heb gespeeld, maar nadat ik de GT5 Prologue ingame screens etc heb gezien begint het toch wel weer te kriebelen :)

Kans is groot aanwezig dat ik van de week ook maar "even" 1 ophaal :*)

Overigens ga ik hem eerst dan aansluiten op mijn TFT mbv Sony AV-Component. Heeft iemand hier heeeel toevallig ervaring mee? TFT in kwestie is een Samsung 215TW.
Je kan het beste googlen erop, op mijn dell 2405 werkt het prima, op internet vond ik ervaringen en die hadden hetzelfde.
Overigens heb ik hetzelfde als jou met de PSX en GT :)
GT5 koop ik meteen zonder twijfel!

Ik mis de rumble wel, ik denk dat dat moeilijk te combineren is icm met sixaxis (trillingen van de rumble reageren op de sixasis), maar ze hadden het wel in kunnen bouwen, dan moet je gewoon kiezen wat je wil.
Ik moet er erg aan wennen bij bijv motorstorm, vroeger deed ik mn best om niet mee te bewegen met je game om niet retarded over te komen, nou "moet" je wel :P
(ik heb het weer uit staan)
Nee geef mij maar oldskool rumble gewoon, PS2 controller is op het draadje na nog niet overtroffen imo.

Overigens kan ik me voorstellen dat het bij Lair wel gaat werken hoor, ik zou het niet meteen in de prullebak mikken dat concept, zeker voor iemand die ook een WII heeft zal het niet zo'n probleem zijn om om te schakelen.

Ik blijf erbij dat er meer demo's moeten komen, al was het maar om die lage cijfers van Lair recht te strijken, we moeten onszelf overtuigen, niet een paar review cijfers.

The Darkness vind ik niet echt mooi maar gameplay vond ik cool dus ik ben benieuwd.

[ Voor 48% gewijzigd door Gman op 03-09-2007 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:31:
Lair ook speelbaar op de PSP!!

[afbeelding]
http://boardsus.playstati...rd.id=lair&thread.id=7613

En het is geen fake. Het is al op meerdere fora door mensen getest en bevestigd dat het werkt :)
What the *bleep*. Dat is ziek, ik hoop dat deze trend doorzet, stel je voor. Met Remote Play (via internet) je PS3 games spelen! Awesome. :*)

Filmpje gevonden

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:04:
What the *bleep*. Dat is ziek, ik hoop dat deze trend doorzet, stel je voor. Met Remote Play (via internet) je PS3 games spelen! Awesome. :*)

Filmpje gevonden
Het zou erg mooi zijn als je LBP en Home ook op deze manier zou kunnen spelen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:26:
[...]

Het zou erg mooi zijn als je LBP en Home ook op deze manier zou kunnen spelen :)
Ik meen me te herinneren dat in elk geval Home PSP ondersteuning gaat krijgen (je avatar heeft zelfs een PSP in Home maar dat terzijde :p), maar of het om een specifieke PSP client gaat of via Remote Play weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Hebben jullie dat PlayTV filmpje niet gezien van de Games Convention?
Daar kijken ze tv op een PS3 en later doen ze hetzelfde via de PSP, ze ondersteunen dat officieel.
Er zat dacht ik een kabel tussen de 2 apparaten, ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal over internet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:55:
Hebben jullie dat PlayTV filmpje niet gezien van de Games Convention?
Daar kijken ze tv op een PS3 en later doen ze hetzelfde via de PSP, ze ondersteunen dat officieel.
Er zat dacht ik een kabel tussen de 2 apparaten, ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal over internet gaat.
Oh jawel, via WiFi naar je PSP. Afhankelijk van je verbindingssnelheid kan het dus ook via internet. Het is gewoon een videostream. Ik heb het zelf alleen nog maar via local connect gedaan en dat is echt silky smooth playback van m'n filmpjes, maar Remote Play kan ook via internet (zal binnenkort m'n PSP firmware updaten zodat ik dat eens kan testen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Dat is wel tof dan, maar om nou altijd je PS³ aan te hebben is ook weer zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op maandag 03 september 2007 @ 10:21:
Dat is wel tof dan, maar om nou altijd je PS³ aan te hebben is ook weer zoiets...
Das waar, zie ik mezelf ook nog niet doen. Alhoewel ik niet betwijfel dat hij het wel kan hebben. Maar je hebt ook nog zoiets als stroomkosten hè. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Vooral dat laatste :)
Zal eens een wattmeter bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 10:26:
[...]

Das waar, zie ik mezelf ook nog niet doen. Alhoewel ik niet betwijfel dat hij het wel kan hebben. Maar je hebt ook nog zoiets als stroomkosten hè. :p
ja je zou er eigenlijk nog een soort Wake on Lan functie bij moeten hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Waar ik interesse in heb is TV kijken op mijn PSP dat mag van mij via een PS3 maar als dit kan dan ben ik de eerste die een PS3 koopt.

>>EDIT>> klein foutje de PSP heb ik al ;)

[ Voor 15% gewijzigd door EgoPro op 03-09-2007 11:09 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.