Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.519 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of dat Tommy Angelo is op die screenshots...
spoiler:
Was die niet vermoord aan het eind van Mafia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:15:
Ik vraag me af of dat Tommy Angelo is op die screenshots...
spoiler:
Was die niet vermoord aan het eind van Mafia?
spoiler:
Ik lees dat de game in de jaren '40 / '50 speelt en hij werd ergens in de jaren '60 vermoord. Dus als 't 'm is zou dat het verhaal geen onrecht aan doen
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, da's waar ook.
spoiler:
Hij was ook een wat oudere man toen ie in z'n voortuin vol lood geschoten werd.
Maar aan de andere kant was het overkopelende verhaal niet dat hij juist uit de mafia wilde stappen door alles op te biechten?

Maar ja, ik denk dat het nog te vroeg is voor speculatie omtrend het verhaal, misschien beter voor een apart Mafia 2 topic :P

Tijdje geleden dat ik 'm gespeeld heb, ik ga de game zeker nog een keer spelen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:43:
Oja, da's waar ook.
spoiler:
Hij was ook een wat oudere man toen ie in z'n voortuin vol lood geschoten werd.
Maar aan de andere kant was het overkopelende verhaal niet dat hij juist uit de mafia wilde stappen door alles op te biechten?

Maar ja, ik denk dat het nog te vroeg is voor speculatie omtrend het verhaal, misschien beter voor een apart Mafia 2 topic :P

Tijdje geleden dat ik 'm gespeeld heb, ik ga de game zeker nog een keer spelen binnenkort.
Ik had 'm op m'n vorige PC.

Ik wil 'm graag nog eens spelen, maar op m'n macbook met onboard grafische kaart van intel treedt het vreemde verschijnsel op dat de ogen van de personages tijdens het spelen in en uit hun oogkassen poppen. Wel grappig, maar bederft het een beetje. Geen setting, driver en directx installatie die het oplost.

Ik wacht wel op Mafia 2, de Freeride Extreme die je na het uitspelen kon behalen was ook de moeite waard bij deel 1, ik hoop dat ze die erin houden 8)

In je bron las ik trouwens dat het voor PC en next-gen consoles zou komen, we mogen er wel vanuit gaan dat het voor de PS3 is maar misschien is er nog een kans van 1% dat het alleen voor de Wii en de Xbox is. :P

nah :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Gisteren eindelijk de PS3 aangesloten op mijn netwerk en de update, versie 1.90 gedownload, hetgeen zonder problemen verliep.
Tevens geprobeerd om muziek, foto's en filmpje die op mijn usb-stick staan te zien/horen. Wat vooral opviel hoe snel en mooi foto's worden weergegeven, daar stond ik echt versteld van, velen malen sneller en beter als vanaf een cd/dvd.
Tenslotte wilde ik via de DLNA-functie foto's bekijken van mijn pc, maar kreeg dat niet voor elkaar.
Heeft iemand enig idee hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Tim45 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 07:43:
Tenslotte wilde ik via de DLNA-functie foto's bekijken van mijn pc, maar kreeg dat niet voor elkaar.
Heeft iemand enig idee hoe dat moet?
Zoek even op Tversity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat verhaal echt waar is van Paramount en Dreamworks dan is dat een behoorlijk geval van oneerlijke concurrentie en daar zal Mevr. Kroes nog wel wat over te zeggen hebben straks, hebben ze er 150 mln voor gekregen, krijgen ze 200mln boete van de EU. Deze formaat oorlog wordt op een heel aparte wijze uitgevochten zo. Maar ja, verder met gamen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:42:
Als dat verhaal echt waar is van Paramount en Dreamworks dan is dat een behoorlijk geval van oneerlijke concurrentie en daar zal Mevr. Kroes nog wel wat over te zeggen hebben straks, hebben ze er 150 mln voor gekregen, krijgen ze 200mln boete van de EU. Deze formaat oorlog wordt op een heel aparte wijze uitgevochten zo. Maar ja, verder met gamen dan maar.
Ze zal niet veel te zeggen hebben over wat er in de USA gebeurd, lijkt me ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Laatst wilde ik MotorStorm weer even spelen maar op de 1 of andere manier blijft m'n PS3 hangen. Laatste updates van PS3 zijn geinstalleerd. Daarnaast weet ik niet hoe en of ik eventuele MotorStorm updates kan downloaden. Weet iemand hoe dit kan?

edit: ik kan nog voor de zekerheid kijken of ik die time modus heb geinstalleerd en dan weer even verwijderen.

[ Voor 18% gewijzigd door stp_4 op 22-08-2007 09:48 ]

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:42:
Eerst denken, dan typen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:55:
[...]

Ik heb em vrijdag besteld. Tot op heden staat er nog dat die op zaterdag 18 aug zou worden bezorgd.
Het is dat ik te druk ben om te gamen. Ik bel er morgen ff heen als ik nog geen bericht heb. Ik denk dat ze verlies hebben gemaakt op deze bundel (-10%). Als ze maar niet moeilijk gaan lopen doen daar wordt ik altijd zo moe van...
Offtopic:
Ik kan op geen enkele manier een levend persoon aan de telefoon krijgen bij Wehkamp. Mail verstuurd maar dat kan ook nog wel dagen duren. Zitten er nog meer mensen in het zelfde schuitje. Leverdatum zou 18-08-2007 zijn.

Link:
http://tweakers.net/shopreview/2398
Ik ben bang dat de Wehkamp mij een naaistreek gaat leveren.

Ontopic:

Blu-ray krijgt en flinke klap in de opstartfase maar de beslissing zie ik nog niet binnen die 18 maanden vallen ik denk dat Paramount er hetzelfde over denkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Wat mij vooral opvalt, is het feit dat Disney ook keihard in de tegenaanval gaat op Paramounts beslissing.

En met de aankomende feestperiode: welke film gaan die Amerikaanse kids aan santa claus vragen? Denk dat Disney nog altijd daar sterker voor de dag komt dan Paramount (Dreamworks dan voor de kids).

Het feit dat Paramount deze deal gemaakt heeft, zou wel eens het omgekeerde effect kunnen hebben aangezien de Blu-Ray adepten zoals Disney alle kanonnen gaan bovenhalen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
stp_4 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:44:
Laatst wilde ik MotorStorm weer even spelen maar op de 1 of andere manier blijft m'n PS3 hangen. Laatste updates van PS3 zijn geinstalleerd. Daarnaast weet ik niet hoe en of ik eventuele MotorStorm updates kan downloaden. Weet iemand hoe dit kan?

edit: ik kan nog voor de zekerheid kijken of ik die time modus heb geinstalleerd en dan weer even verwijderen.
Er zijn idd problemen met eerst de TimeModus installeren en dan de 1.2 update.
Je moet EERST de 1.2 update installeren en dan de TimeModues uit de store!

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
stp_4 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:44:

Er zit een bug in de updater van motorstorm. Alle updates verwijderen die je van PSN store hebt gedownload. Motostorm opstarten, naar online modes gaan, daar krijg je een melding dat er een update beschikbaar is. Die uitvoeren. Als dat klaar is, kun je de PSN updates installeren.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
BioShock toch nog naar de PS3?

Gaat BioShock dan toch nog op de PS3 uitkomen?

BioShock is waarschijnlijk de meest verrassende game van dit jaar. Met meerdere tienen van verschillende media mag de game zich toch wel een van de kandidaten voor GOTY noemen. Voor nu is het aangekondigd dat de game exclusief op de PC en Xbox 360 blijft. Nu wist een gamer een opvallend stukje tekst in het .ini bestand van de demo te vinden.

[Console]
;; Console (XBox360, PS3) specific settings

;; StreamingDynamicFloatingLimit:
;; If this is a positive number, then instead of using the fixed per-level
;; limits, the StreamingDynamic resource will use as much memory as is
;; available as long as the total memory allocated by the game is less than
;; the specified number. In other words, StreamingDynamic will grow and
;; shrink to fit to the available memory instead of being locked to a fixed
;; budget
StreamingDynamicFloatingLimit=500

Aan de ene kant natuurlijk goed nieuws gezien het spel ontwikkelt blijkt te zijn met multiplatform in gedachte. Het laatste woord zal echter bij 2K Games liggen.
Het zal misschien niks zeggen hoor, maar wel grappig dat ze dat erin hebben laten zitten.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Ik ga er deze week toch maar eentje halen, kan mezelf niet meer inhouden :P . Aangezien ik hem eerst nog even op een gewone breedbeeld aan ga sluiten heb ik nog wel een RGB kabel nodig (RGB van mn ps2 is geen superkabel en die wil ik ook aangesloten laten). Zit daar nu nog veel verschil in (welke RGB kabel je neemt) wie heeft er goede ervaringen met een kabel die nu nog te krijgen is? (ik hoor wel goede dingen over de Blaze maar die kan ik nergens te koop vinden). thnx!

oja, als iemand dat pack nog ergens in de aanbieding tegenkomt hoor ik dat graag natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag he, ik heb die demo ook gespeeld van heavenly Sword.
Wel mooie graphcis, alleen viel me de gameplay wel tegen.
Klopt het ook dat je niet kan springen? 8)7 Dat is wel een gemis opzich bij een action game ala God of War.

Trouwens wacht ik echt op Little Big Planet, lijkt me echt geweldig spel :)
Weet iemand ook wanneer Haze trouwens uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

SToRM666 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:30:
[...]

Het zal misschien niks zeggen hoor, maar wel grappig dat ze dat erin hebben laten zitten.
Dit schijnt standard UE3 code te zijn, daarom staat er PS3 tussen. Zegt dus niet veel.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de US store echt zoveel uitgebreider in vergelijking met de EU store qua demo's?
in dat geval maak ik nog een 2e account aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:20

Bjk

Zag vandaag op 9lives.be dat Fifa 08 over drie weken uit komt. Klopt dit, want ik heb echt zin in een voetbalgame op me PS3. Tevens is er een filmpje vrijgegeven in Leipzig.
[ http://www.9lives.be/node/96434 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
iemand deze al kunnen vinden:
Download an exclusive Folklore demo from PLAYSTATION Store to your PLAYSTATION 3 for a limited time only.

A series of unsolved murders. A mysterious telephone call. A letter from a dead mother...

Showcased at the Leipzig Games Convention in Germany, Folklore is the brand new mystery action-adventure game exclusive to PLAYSTATION 3. From August 21 to August 31, 2007, visit PLAYSTATION Store with your PS3 to download an exclusive demo and experience the innovative gameplay of Folklore for yourself.
stond op de UK site

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjk schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:14:
Zag vandaag op 9lives.be dat Fifa 08 over drie weken uit komt. Klopt dit, want ik heb echt zin in een voetbalgame op me PS3. Tevens is er een filmpje vrijgegeven in Leipzig.
op deze site staat dat hij voor de ps3 wordt verwacht op 27 september.. weinig verschil dus
ik kan ook niet wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjk schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:14:
Dat zou idd mooi zijn, maar ik wacht nog wel even op PES7.. ik ben bang dat ik FIFA niet vaak ga spelen, met voorgaande (op 98 RTWC na) versies ook niet gedaan. Dus dan is het weggegooid geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de GC trailer van MGS4!

Waarschuwing vooraf: het is gefilmed vanaf een LCD tv en het is in Flash, de kwaliteit is niet al te best.
Dus misschien dat je wilt wachten op een direct-feed HD versie...

http://kotaku.com/gaming/...ention-trailer-292179.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:48
DarthDavy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:33:

En met de aankomende feestperiode: welke film gaan die Amerikaanse kids aan santa claus vragen? Denk dat Disney nog altijd daar sterker voor de dag komt dan Paramount (Dreamworks dan voor de kids).
Laten we nu niet opeens doen alsof er alleen nog maar HD-DVD en BR te koop is... De kids krijgen gewoon zo'n ouderwetse klassieke DVD hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:24:
Hier is de GC trailer van MGS4!

Waarschuwing vooraf: het is gefilmed vanaf een LCD tv en het is in Flash, de kwaliteit is niet al te best.
Dus misschien dat je wilt wachten op een direct-feed HD versie...

http://kotaku.com/gaming/...ention-trailer-292179.php
_/-\o_ Wat een creatie! Prachtig gedaan vanuit creatief oogpunt!

[ Voor 6% gewijzigd door Arx op 22-08-2007 19:14 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een ander live blog vanaf de Sony persconferentie: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81862

Ik krijg de indruk dat het niet echt allemaal indrukwekkend is... Veel party games, wat demonstraties van dingen die we al wisten (digitale tv en wat PSP dingen).

Echte grote onthullingen of games blijven tot nu toe uit... Jammer...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
PlayTV is aangekondigd: http://www.scee.presscent...leaseID=4413&NewsAreaID=2
Operating on the widely available Digital Video Broadcasting – Terrestrial (DVB-T) format, PlayTV uses an incredibly quick and easy to use 7-day Electronic Programme Guide EPG2. that provides the navigation for programming the PVR features of PlayTV.
· PlayTV’s two TV tuners are High Definition ready and are able to view, record and play back High Definition signals in full HD1080P to fully complement PS3’s already impressive High Definition credentials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:32:
Hier nog een ander live blog vanaf de Sony persconferentie: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81862

Ik krijg de indruk dat het niet echt allemaal indrukwekkend is... Veel party games, wat demonstraties van dingen die we al wisten (digitale tv en wat PSP dingen).

Echte grote onthullingen of games blijven tot nu toe uit... Jammer...
Echte aankondiginen komen denk ik niet eerder dan TGS, over 3 weken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh, het is nu al weer voorbij. Ze eindigden met... Singstar. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:36:
Ugh, het is nu al weer voorbij. Ze eindigden met... Singstar. :|
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
pretty neat, de metal gears zijn wel een beetje los geslagen. Naar mijn idee heeft Hideo iets teveel zin in Zone of The Enders 3. Het lijken net allemaal Orbital Frames. Maar ach de meeste vijanden in MGS zijn behoorlijk supernatural dus dit wordt gewoon weer kicken!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
klinkt cool
ik vraag me af of dit ook betekent dat we het voor HD tv in NL kunnen gebruiken. DVB-T is toch digitenne? Ik ben ieg wel benieuwd hoe dit gaat werken.

Het lijkt er trouwens op dat Sony echt bezig is om de PS3 het middelpunt van de thuis multimedia ervaring te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Store is zojuist geupdate met Folklore demo en wat leuke trailertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Cool.

Heb trouwens weer eens een PS3 related nieuwssubmit gedaan voor op de frontpage.

Eens kijken of het erop komt. >:)
Thanks Arx,

Het artikel op http://www.scee.presscent...leaseID=4413&NewsAreaID=2 heeft zijn plaats gevonden in de diepe krochten van onze submitqueue. Van daaruit zal het zich een baan moeten vinden langs de meedogenloze doch rechtvaardige poortwachters van de submit-, nieuws- en meukqueue. Moge de force met jou en je nieuwssubmitje zijn...

Disclaimer: er wordt niet gecorrespondeerd over ongeplaatste nieuwssubmits!
Link naar het artikel: http://www.scee.presscent...leaseID=4413&NewsAreaID=2

[ Voor 8% gewijzigd door Arx op 22-08-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Ik vond trouwens deze conference van ome Dave wat matig. Eigenlijk niets nieuws aangekondigd, behalve dan wat PSP stuff en de PlayTV. Misschien dat tijdens de GC zelf nog wat nieuws komt, maar anders ben ik weer bang dat Sony de GC niet serieus neemt. Net zoals Microsoft overigens, die haast helemaals niet organiseerd tijdens de GC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:36:
Ik vond trouwens deze conference van ome Dave wat matig. Eigenlijk niets nieuws aangekondigd, behalve dan wat PSP stuff en de PlayTV. Misschien dat tijdens de GC zelf nog wat nieuws komt, maar anders ben ik weer bang dat Sony de GC niet serieus neemt. Net zoals Microsoft overigens, die haast helemaals niet organiseerd tijdens de GC.
in de aankondiging van playtv staat FREE digital tv..

en aangezien digitenne paytv is(met een smartcard) zou dit wel weer niet gaan werken hier :/

behalve ned 1/2/3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:52:
[...]

in de aankondiging van playtv staat FREE digital tv..

en aangezien digitenne paytv is(met een smartcard) zou dit wel weer niet gaan werken hier :/

behalve ned 1/2/3...
Waar zie je free digital TV staan? Ik kan het niet vinden. Ben namelijk zeer benieuwd. Anders heb je er inderdaad geen bal aan, als er een CI-slot inzit. DVB-C/S zou natuurlijk helemaal super zijn als dat uiteindelijk ondersteund zal worden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb liever games :P

Waar zijn The Getaway, L.A. Noire, Afrika, 8 Days, en talloze andere games die 1 of 2 jaar geleden zijn aangekondigd in de vorm van beeldmateriaal, en vervolgens horen we helemaal niks meer hierover.

Ok, Afrika zal misschien op TGS aanwezig zijn, omdat het door een Japanse developer wordt gemaakt.

...en Home?

Alle 'usual suspects' zijn natuurlijk wel aanwezig, Ratchet & Clank, Heavenly Sword, Drake's Fortune, WarHawk, etc, maar ik zit op méér te wachten. Dit hebben we pas geleden nog op E3 gezien, en dus vraag ik me af of ze überhaupt nog iets 'nieuws' laten zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Shiver23 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:57:
[...]

Waar zie je free digital TV staan? Ik kan het niet vinden. Ben namelijk zeer benieuwd. Anders heb je er inderdaad geen bal aan, als er een CI-slot inzit. DVB-C/S zou natuurlijk helemaal super zijn als dat uiteindelijk ondersteund zal worden.
Sowiso is het nog niet voor Nederland aangekondigd. Maar kijkend naar de Bravia TV's denk ik dat dat Sony er wel een CI in gaat stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:57:
[...]

Search press office:
PressPass
Username: Password: Remember me Forgotten Password Register About PressPass
PressPass
back

Press Releases

22/08/2007 17:15
PLAYTV UNLOCKS FREE DIGITAL TV ON PLAYSTATION 3

Watch, record and replay TV shows on demand

Turn PS3 into a digital personal video recorder and record programmes to watch anytime, anywhere

Leipzig, 22 August 2007

dvbt tuners kosten geen reet dus dat heeft sony weer goed gedaan :P

aan de andere kant kost zon CI ook niet zoveel, en naast nederland, heeft zweden volgens mij ook paytv dvbt en frankrijk heeft ook wel wat paytv zenders op dvbt, laten we het hopen.../ sony nederlands spammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Dit is toch wel de grootste marketing grap van de eeuw:
· PlayTV's two TV tuners are High Definition ready and are able to view, record and play back High Definition signals in full HD1080P to fully complement PS3's already impressive High Definition credentials.
1080P via DVB-T.... yeah right.... whatever..... 8)7

Zo ver ik weet gaan zelfs DVB-S en DVB-C maar maximaal tot 1080i.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:22:
Store is zojuist geupdate met Folklore demo en wat leuke trailertjes.
"snel" maar de demo downloaden voordat de pijpjes volzitten ;)

Wie weet is folklore wel interresant, ivm een mini verhuizing weinig tijd om veel te gamen dus zo veel maakt dat niet uit!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ik maak me toch wat zenuwachtig in Sony hun manier van RMAs afwerken. Mijn PS3 was naar Sony opgestuurd wegens te luidruchtige fan, is vervangen en vrijdag 17/8 krijg ik een email dat hij onderweg is. Ondertussen nog altijd niks geleverd, naar Sony bellen heeft geen zin (Belgie) want ze kunnen blijkbaar niet zien waar die ergens zit (externe transportfirma zonder tracking, althans zeggen ze). Dus ik kan niks doen dan afwachten en hopen dat ik thuis ben als ze ermee langs komen.

Moet verzending binnen België nu echt vier of vijf dagen duren? Begrijp ik toch niet hoor. En begrijp al helemaal niet dat ze geen tracking nummer voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayTV: View, Record & Rewind TV

Afbeeldingslocatie: http://www.threespeech.com/blog/wp-content/uploads/2007/01/PlayTV_SonyBrandEnvironment1.1.jpg

Further to the earlier posting, here’s a more in depth report on PlayTV, PlayStation 3’s new software that turns yours machine into the hub of your televisual experience. David Reeves, President of Sony Computer Entertainment Europe, is quoted as saying “PS3 already provides High Definition gaming, Blu-ray Disc movies, music, video, photo album, web browsing and PLAYSTATION Network support. With the introduction of PlayTV’s state of the art TV tuner and PVR functionality, PS3 is now the best choice of home entertainment hub for the whole family.” Good news for all PlayStation 3 owners. Release is scheduled for early 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:20:
[...]

"snel" maar de demo downloaden voordat de pijpjes volzitten ;)

Wie weet is folklore wel interresant, ivm een mini verhuizing weinig tijd om veel te gamen dus zo veel maakt dat niet uit!
De trailer ziet er vet uit voor rpg fans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:57:
[...]

De trailer ziet er vet uit voor rpg fans :)
Zodra je de "japanese" controls aanwent. Maar ja het ziet her heel mooi sprookjesachtig uit!

Controls moet je echt aanleren en de game ziet er best mooi uit inderdaad. Of het wat is, zodra ik de controls begrijp kan ik je meer vertellen!

[ Voor 21% gewijzigd door swampy op 22-08-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 22:29:
[...]

Zodra je de "japanese" controls aanwent. Maar ja het ziet her heel mooi sprookjesachtig uit!

Controls moet je echt aanleren en de game ziet er best mooi uit inderdaad. Of het wat is, zodra ik de controls begrijp kan ik je meer vertellen!
gameplay is wel ff wennen ja, maar speelt wel lekker dan hoor, en leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik had de JAP demo al eventjes gespeeld dus een deel van de controls had ik al door. Maar scheelt stukken in het Engels want nu kan ik de tekst ook begrijpen :P

Controls zijn zo moeilijk niet. Folks zetten op je vier knoppen voor acties en rode geesten naar binnen halen (letterlijk, door je controller snel naar boven te bewegen) om zo meer Folks te krijgen of bestaande Folks sterker te maken. Heb de demo met het vrouwtje bijna uitgespeeld. Ik ging net dood bij de eindbaas omdat ik nog niet precies doorhad hoe ik deze moest raken. Morgen nog eens opnieuw proberen. Ik vermaak me altijd wel met dit soort games, actie en puzzelen tegelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Creepy op 22-08-2007 23:37 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Creepy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:34:
Ik ging net dood bij de eindbaas omdat ik nog niet precies doorhad hoe ik deze moest raken. Morgen nog eens opnieuw proberen. Ik vermaak me altijd wel met dit soort games, actie en puzzelen tegelijk.
Ik vind hem ook 'strangely enchanting' om het zo maar te zeggen.
(ook de Danny Elfman achtige muziek is erg goed)
Om de eindbazen te verslaan moet je plaatjes kijken in het boek. Daarin zie je wat je nodig hebt om wat te verslaan. Ook leuk dat het niet hezelfde is als de .jp demo :)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dan misschien geen bruut mooi spel maar 1 van de spelletjes waar ik naar uitkijk is Snakeball :)

Iemand enig idee wanneer die uit komt?

Verwijderd

Gran Turismo 5 Prologue GC Trailer van de Sony persconferentie.

Wel vanaf een scherm gefilmd, maar gelukkig is dit filmpje van dermate goede kwaliteit dat er genoeg moois te zien valt :P

http://www.gamersyde.com/news_4848_en.html

Ziet er allemaal weer verschrikkelijk mooi uit! :9~

Oja, er zitten wat beelden erin gemixed die uit de Sony Premiere trailer komen, dus als je denkt van "Hé, sommige stukjes heb ik al gezien", dan kan dat kloppen ;)

• coretx
  • Laatst online: 25-05 21:04
Arx schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:34:
Cool.

Heb trouwens weer eens een PS3 related nieuwssubmit gedaan voor op de frontpage.

Eens kijken of het erop komt. >:)

[...]

Link naar het artikel: http://www.scee.presscent...leaseID=4413&NewsAreaID=2
Whahahaha! Wat denk je nauw zelf ?! Dat komt of NIET op de frontpage, OF tussen 2 overdreven positieve XBOX 360, of Negatieve Sony berichten te staan :D
Hoe dan ook niets objectiefs :)

Mischien kunnen wij hier allemaal geld inzamelen om VNU zo ver te krijgen objectief te zijn ;)

• Tim45
Dank voor de tip. Gisteravond programmaatje gedownload, mappen geimporteerd en voila de PS3 herkent ze allemaal. Verrassend vond ik de weergave van foto's. Voorheen brande ik deze op een schijfje en speelde ze af via een dvd-speler, Voordat de foto's werden weergegeven moest je altijd wachten, terwijl de PS3 ze prachtig weergeeft maar ook supersnel.
Nog even een vraagje. Als ik met persoon A een spel speel en dit wil opslaan kan je dat spel dan ook benoemen? Speelde nl. gisteren met persoon B hetzelfde spel en zag dat het dan overschreven word, zodat ik met persoon A niet op hetzelfde punt verder kan spelen.
Iemand een idee?

• Sentry23
Tim45 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 07:49:
[...]
Nog even een vraagje. Als ik met persoon A een spel speel en dit wil opslaan kan je dat spel dan ook benoemen? Speelde nl. gisteren met persoon B hetzelfde spel en zag dat het dan overschreven word, zodat ik met persoon A niet op hetzelfde punt verder kan spelen.
Iemand een idee?
Kan je voor persoon A en B niet gewoon 2 accounts aanmaken ? (evt B als sub-account van A als je daarmee ook in de store wil komen, maar niet online mee hoeft te spelen, anders speel je online weer met dezelfde account)

[ Voor 7% gewijzigd door Sentry23 op 23-08-2007 09:41 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
coretx schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 04:26:
[...]

Whahahaha! Wat denk je nauw zelf ?! Dat komt of NIET op de frontpage, OF tussen 2 overdreven positieve XBOX 360, of Negatieve Sony berichten te staan :D

Mischien kunnen wij hier allemaal geld inzamelen om VNU zo ver te krijgen objectief te zijn ;)
pfff... |:(

Staat toch gewoon op de fp op een normale manier gebracht dus houd gewoon eens op met dat Calimero gedoe.

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
swampy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 22:29:
[...]

Het ziet er mooi uit, maar het verhaal vergt erg veel tijd, een echte japanse RPG: 1 weg, veel tekst etc. etc.

Op zich is het wel een aardig spel, maar waar ik me wat aan ergerde was die sixaxis integratie. Op een gegeven moment moet je de soul (or whatever) pakken van een wat groot beest. Zit je daar dus met R1 ingedrukt die sixaxis op en neer te heisteren een minuut lang... Nou, als ik aan fitness wil doen dan doe ik dat wel in een fitness centrum. ;). Heb niet gekeken of je die gekkigheid ook uit kon zetten want dit gaat wel erg ver.

Oh wat ik ook ontdekte: als je een PS2 game aan het spelen bent, dan loopt de background download niet door. Het is maar dat je het weet :)

[ Voor 7% gewijzigd door EfBe op 23-08-2007 09:47 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Creepy

Creepy

Sentry23 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:50:
[...]

Ik vind hem ook 'strangely enchanting' om het zo maar te zeggen.
(ook de Danny Elfman achtige muziek is erg goed)
spoiler:
[Om de eindbazen te verslaan moet je plaatjes kijken in het boek. Daarin zie je wat je nodig hebt om wat te verslaan.
I know, maar wilde niks spoilen ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Phydomir
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

EfBe schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:47:
Oh wat ik ook ontdekte: als je een PS2 game aan het spelen bent, dan loopt de background download niet door. Het is maar dat je het weet :)
Loopt dat bij ps3 game wel gewoon door want dat is iets waarbij ik me nogal erger op m'n 360. Die lijkt willekeurig te bepalen of een background download wel of niet door gaat tijdens het gamen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Creepy

Creepy

EfBe schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:47:
[...]

Op zich is het wel een aardig spel, maar waar ik me wat aan ergerde was die sixaxis integratie. Op een gegeven moment moet je de soul (or whatever) pakken van een wat groot beest. Zit je daar dus met R1 ingedrukt die sixaxis op en neer te heisteren een minuut lang... Nou, als ik aan fitness wil doen dan doe ik dat wel in een fitness centrum. ;). Heb niet gekeken of je die gekkigheid ook uit kon zetten want dit gaat wel erg ver.
Ergerde? Wheh.. je moet ook niet continue lopen slingeren aan die controller, maar alleen een rukje geven als de soul van dat beest rood wordt. Dat is drie keer in totaal ;) Als dat beest groen is en je geeft een ruk dan werkt dat averechts en dan blijf je bezig ja.

Bij een PS1 game loopt de download gelukkig wel door. Vaag dat ze dat bij een PS2 game niet goed hebben geregeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 23-08-2007 09:53 ]

• zerokill
Creepy schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:50:
[...]

Ergerde? Wheh.. je moet ook niet continue lopen slingeren aan die controller, maar alleen een rukje geven als de soul van dat beest rood wordt. Dat is drie keer in totaal ;) Als dat beest groen is en je geeft een ruk dan werkt dat averechts en dan blijf je bezig ja.

Bij een PS1 game loopt de download gelukkig wel door. Vaag dat ze dat bij een PS2 game niet goed hebben geregeld.
Het leek gister alsof hij bij het kijken van een dvd ook stopt.

PS2 kan ik me ergens voorstellen want het lijkt erop dat zodra je een ps2 game opstart de PS3 opnieuw boot in een soort van PS2 stand omdat je de controller moet reconnecten. Ik hoop echt dat ze dit bij V2.0 van de firmware verbeteren.

• Tim45
Sentry23 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:39:
[...]

Kan je voor persoon A en B niet gewoon 2 accounts aanmaken ? (evt B als sub-account van A als je daarmee ook in de store wil komen, maar niet online mee hoeft te spelen, anders speel je online weer met dezelfde account)
Maar hoe geef ik dat dan aan als ik een spel voor twee wil spelen? Inloggen onder persoon A of B ipv. mijzelf?

Verwijderd

coretx schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 04:26:
[...]

Ik hoop niet dat je dat meende. Het enige wat op de frontpage te zien valt is negatief over de 360.

• Arx
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:34:
[...]

Ik hoop niet dat je dat meende. Het enige wat op de frontpage te zien valt is negatief over de 360.
_O-

Edit: Alsof de duivel ermee speelt:

Hier op nu.nl: http://www.nu.nl/news/120...w_problemen_met_Xbox.html
REDMOND - Microsoft heeft opnieuw problemen met de spelcomputer Xbox 360. Een onderdeel van het draadloos racestuur kan oververhit raken, waardoor er rook uit het apparaat kan komen. Dat maakte Microsoft donderdag bekend.

Microsoft heeft tot nu toe vijftig meldingen binnengekregen. Ongelukken deden zich niet voor, aldus de onderneming. Wereldwijd zijn er meer dan 230.000 stuurtjes op de markt. Bezitters kunnen gratis een nieuw onderdeel voor het stuur krijgen via de website van Xbox.

Microsoft wordt dit jaar achtervolgd door problemen met zijn spelcomputer. In april kwam aan het licht dat de Xbox 360 krassen op speldvd's kan veroorzaken. Later bleek dat het apparaat kan crashen als gevolg van een ontwerpfout.

Prijs

Microsoft, 's werelds grootste softwareproducent, verlaagde deze zomer de prijs van de Xbox. In juli maakte het bedrijf bekend dat de problemen met de spelcomputer Microsoft meer dan een miljard dollar gaan kosten.

[ Voor 69% gewijzigd door Arx op 23-08-2007 11:38 ]

• Sentry23
Tim45 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:23:
[...]
Maar hoe geef ik dat dan aan als ik een spel voor twee wil spelen? Inloggen onder persoon A of B ipv. mijzelf?
Bedoel je dat als je een spel voor 2 players speelt je de progress van die 2 spelers apart op wil slaan ?
(volgens mij snap ik het niet helemaal)
Het enige wat ik me daarbij voor kan stellen is bijvoorbeeld als je Tekken met z'n tweeen speelt, en de credits per player op wil slaan o.i.d., of RubaDuck met een groepje, en de high-score van player 2 niet over je eigen highscore heen wil hebben.
Dan zou ik gewoon al die multi-player games onder een extra account spelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Sentry23 op 23-08-2007 13:05 ]

Verwijderd

Arx schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:46:
[...]

_O-

Edit: Alsof de duivel ermee speelt:
Microsoft > Duivel

• coretx
  • Laatst online: 25-05 21:04
Afbeeldingslocatie: http://funny-religionspoof-news.com/images/excorcismsofxbox360.jpg

- Major European Announcements for PS3 and PSP
- TV Tuner and PVR Peripheral for PS3
- Video Download Service, Voice/Video Chat and Satellite Navigation for PSP
- Buzz: Quiz TV Unveiled for PS3 and New MGS4 Video

http://www.scee.presscent...leaseID=4411&NewsAreaID=2

[ Voor 65% gewijzigd door coretx op 23-08-2007 14:09 ]

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Zijn er eigenlijk al verschillende series PS3 (dus dat er nieuwere modellen zijn waar bijvoorbeeld al dingen aan zijn verbeterd?) Ik ga vanmiddag namelijk zo'n bundel halen, kan ik dan het beste zo'n 'bundeldoos' zoeken zodat ik zeker een recent geproduceerd model heb of maakt het niet uit en kan ik net zo goed een 'oude' losse halen? (waar je dan los die games en een controller bij krijgt).

Aangezien ik wel eens dingen heb gehoord over de 360 waar verschillende modellen een big issue lijken te zijn ik wel benieuwd of je hier met de ps3 nog op moet letten, zal wel niet maja :P

Verwijderd

Wie is er na het spelen van de Demo nog van plan Folklore aan te gaan schaffen? Ik vondt de sfeer en graphics ontzettend goed, het ontbreken van stemmen valt me ontzettend tegen, maar het is volgens mij wel een aardig spel. Ik denk niet dat het spel € 60.- waard gaat worden, maar we zullen de reviews eens afwachten.

Verwijderd

jap85 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:07:
Zijn er eigenlijk al verschillende series PS3 (dus dat er nieuwere modellen zijn waar bijvoorbeeld al dingen aan zijn verbeterd?) Ik ga vanmiddag namelijk zo'n bundel halen, kan ik dan het beste zo'n 'bundeldoos' zoeken zodat ik zeker een recent geproduceerd model heb of maakt het niet uit en kan ik net zo goed een 'oude' losse halen? (waar je dan los die games en een controller bij krijgt).

Aangezien ik wel eens dingen heb gehoord over de 360 waar verschillende modellen een big issue lijken te zijn ik wel benieuwd of je hier met de ps3 nog op moet letten, zal wel niet maja :P
Voor zover ik weet is hier in Europa nog niks van bekend. In amerika had de 60gb versie een emtion engine en is die niet aanwezig in de 80gb versie. Ik denk dat je sowieso een zelfde exemplaar krijgt ongeacht wat je koopt, de PS3 is er nog te kort voor revisies lijkt me.

• EfBe
  • Niet online
Creepy schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:50:
[...]

LOL! vandaar! :D.
Ik denk dat het inderdaad een boot is van de system software die dan niet meer beschikbaar is zoals hierboven al werd vermeld.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:08:
Wie is er na het spelen van de Demo nog van plan Folklore aan te gaan schaffen? Ik vondt de sfeer en graphics ontzettend goed, het ontbreken van stemmen valt me ontzettend tegen, maar het is volgens mij wel een aardig spel. Ik denk niet dat het spel € 60.- waard gaat worden, maar we zullen de reviews eens afwachten.
qua graphics zag het er goed uit en vooral het gebruik van de controls gaat erg soepel (zoals het op en neer bewegen van de controller bij het uitzuigen/trekken/vissen van een ziel/geest :P) alleen spreekt het verhaal mij niet echt aan.. te fantasy-achtig

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 14:18 ]

• Tim45
Sentry23 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:01:
[...]

Bedoel je dat als je een spel voor 2 players speelt je de progress van die 2 spelers apart op wil slaan ?
Ik bedoel dat ik Moterstorm een keer gespeeld heb met kennis A, die wil ik dus opslaan.
Een paar dagen later speelde ik het spel met kennis B en die wil ik dus apart opslaan, zodat wanneer kennis A of B langs komt we op het punt verder kunnen spelen wanneer het opgeslagen is.
Nu wordt het steeds overschreven

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tim45 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:17:
[...]

Ik bedoel dat ik Moterstorm een keer gespeeld heb met kennis A, die wil ik dus opslaan.
Een paar dagen later speelde ik het spel met kennis B en die wil ik dus apart opslaan, zodat wanneer kennis A of B langs komt we op het punt verder kunnen spelen wanneer het opgeslagen is.
Nu wordt het steeds overschreven
Dus, nieuwe useraccount aanmaken op je PS3 en dan wisselen tussen beiden situaties.

• Tim45
Shiver23 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:19:
[...]

Dus, nieuwe useraccount aanmaken op je PS3 en dan wisselen tussen beiden situaties.
Mijn dank, ga het komend weekend gelijk uitproberen.

Verwijderd

Een jongen (14) uit North Carolina, USA, is bijna overleden na een niet echt doordachte actie. Hij heeft namelijk de voeding van zijn Xbox 360 in plastic gewikkeld en in een emmer water gelegd. Uiteindelijk heeft hij alleen lichte brandwonden opgelopen.

De jongen had op internet gelezen dat je de Xbox 360 zo koel mogelijk moet zien te houden. Zijn Xbox 360 viel om de vijf minuten uit en een oplossing die hij had gevonden was het koelen van de voeding van de Xbox 360. Met dit doel voor ogen wikkelde hij de voeding in plastic en dompelde hij het geheel onder in een emmer water terwijl de stekker nog in het stopcontact zat. Even later vond zijn moeder hem bewusteloos naast de emmer en werd hij snel naar het ziekenhuis gebracht, waar de verwondingen mee bleken te vallen.
Niks met PS3 te maken maar vond em toch grappig.

OT;
eerder stelde ik vragen, is er misschien iemand die het weet?
Vooral bij Heavenly sword, kan je in dit spel niet springen? Ik kan de spring knop niet vinden :(
Nog wat anders, zag vandaag voor 360 Bioshock in de winkels liggen, zag net iemand die ook wat gevonden had dat hij misschien op de PS3 komt in de toekomst.
Zijn hier lui die er meer van weten of gehoord/gezien hebben?

En welke game die jij graag wilt komt wanneer uit?
Ik wil heel graag Little Big Planet maar die komt pas Q1 2008 uit dacht ik zo..
Wie heeft nog meer?

Verwijderd

ik kan niet wachten op assassin's creed (november)..
fifa 08 (september), need for speed prostreet (oktober) en gta 4 (over een half jaar?) zijn toch ook games die ik móet hebben

net ook de trailers gezien van warhawk, ziet er toch vermakelijk uit voor online
komt ook op men lijstje :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 16:24 ]

• Sentry23
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:01:
[...]
OT;
eerder stelde ik vragen, is er misschien iemand die het weet?
Vooral bij Heavenly sword, kan je in dit spel niet springen? Ik kan de spring knop niet vinden :(
Er is niet direct een jump button, maar er zijn wel air-combos, die hetzelfde effect hebben.
In de controller uitleg in de demo staat er wat meer over.uitgelegd.
(L1 driehoekje dacht ik met een up-motion van de sixaxis, of als je motion sensing uitzet, met X.. ff uit het hoofd)

Verwijderd

HD-cam feed van GT5 gameplay met dashboard cam:

http://www.gamersyde.com/news_4856_en.html

• lapino
Voor wie mijn PS3 rma perikelen volgt : ondertussen toch iemand van Moduslink (koerierdienst) kunnen spreken die wél bereid was één en ander op te zoeken. Blijkt dat ze aan de deur zijn geweest, maar dat er niemand aanwezig was, en hebben ze dus die PS3 doodleuk terug naar Nederland verscheept (ik woon in Belgie).

Ze hebben geen idee waar die zich nu bevindt, maar gaan het opzoeken. Blijkbaar vonden ze het niet nodig een briefje achter te laten waarop stond dat ze langs zijn geweest. Heb nu de belofte dat ze gaan proberen lokaliseren waar die ergens zit, en gaan me (vermoedelijk) morgen terugbellen met bericht wanneer ik die dan wél kan verwachten. ETA: onbekend.

Allé hup! Als ik dus niet zelf had gebeld naar een nummer dat ik via via heb te pakken gekregen, wist ik dus van geen bal. Vind het allerminst goeie service van die koerierdienst. De rma op zich was vrij snel afgehandeld bij Sony, maar het niet verschaffen van een trackingnr én het niet achterlaten van bericht dat er niemand thuis was, is toch verre van een goeie service vind ik.

Verwijderd

Iemand al iets gehoord over een blue tooth stuurtje voor de PS3 ? Volgens mensen van Sony gaat dat er wel komen (weet ik na telefonische contact met de helpdesk van Sony).

• EfBe
  • Niet online
Die spiegels zijn niet echt goed afgesteld en zn erg low res. Ook die handen staan iets verkeerd waardoor de duimen door het stuur gaan, maar ach, het is work in progress :) Verder erg gaaf.

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
lapino schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:04:
Voor wie mijn PS3 rma perikelen volgt : ondertussen toch iemand van Moduslink (koerierdienst) kunnen spreken die wél bereid was één en ander op te zoeken. Blijkt dat ze aan de deur zijn geweest, maar dat er niemand aanwezig was, en hebben ze dus die PS3 doodleuk terug naar Nederland verscheept (ik woon in Belgie).
...
Nog nooit van gehoord van Moduslink, bellen ze je niet op van tevoren wanneer ze ongeveer aan je deur staan ofzo? Ik hoop voor jou dat je je console heel terug krijgt!

• lapino
Nope, helemaal niks gehoord. Al paar keer gebeld naar Sony (console is daar vrijdag vertrokken) en vond het al lang duren. Bij Sony wisten ze van niks. Dan maar beetje zitten googlen en ontdekt dat het Moduslink is die ze verstuurt, daar naartoe gebeld en daar konden ze het wél nakijken. Zijn aan mijn deur geweest zonder te verwittigen, zonder bericht achter te laten! Als ik niet had gebeld, was mijn PS3 dus in Nederland blijven staan en hadden ze hem retour gestuurd Sony!! Go figure!

Dit is toch echt belachelijk van Sony imo. Ipv een tracking nr te voorzien zodat ik kan zorgen dat er iemand thuis is bij levering.

Bon, morgen gaan ze normaal bellen met bericht wanneer ik 'm nu wel kan verwachten. Ben benieuwd, want had engelstalige italiaanse aan de telefoon hiervoor!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Moduslink is dan ook totaal niet berekend op particulieren. Maar toen 'moduslink' het retail pakket kwam afleveren was het gewoon UPS die aan de deur stond. Dat zullen de uitbesteders dus wel weer uitbesteed hebben :)
Zo kan ik me voorstellen dat de communicatie wat rommelig wordt.

Verwijderd

Video van de MGS4 demo die getoond werd tijdens GC door Hideo Kojima, met daarna een Q&A sessie. Engels commentaar, dus wel zo handig :)

De demo is grotendeels hetzelfde als we al eerder gezien hebben, maar de Q&A daarna is wel interessant.

http://www.gametrailers.c...17.html?playlist=featured

• Arx
De uitspraak van de dag komt vandaag van Mark Rein:
"Now, oddly enough, we're a little ahead on PLAYSTATION 3 compared to where we were at this time on Xbox 360, and what I mean by that is our code and our level of completeness, and that's because we have shipped a game with UE3 already. So PLAYSTATION 3 is very much benefiting from Gears of War. That sounds silly, but it's very much benefiting from Gears of War. And the point is that we're more prepared today for PLAYSTATION 3 than we were for Xbox 360 this time last year, and the engine is running a little better — we're X frames ahead with, let's not forget, a lot more polygons and a lot more materials, a lot more characters and a lot more projectiles. When you see UT, this pushes the engine a lot harder than Gears of War did."
bron: http://kotaku.com/gaming/...m-gears-of-war-292546.php

[ Voor 6% gewijzigd door Arx op 23-08-2007 22:20 ]

Verwijderd

Als dat zich vertaald naar een toffe game, geloof ik hem. De screenshots zijn overigens zeer veelbelovend.

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:48
Snap de ophef over die uitspraak niet zo. Een jaar geleden hebben ze de engine geschreven voor de 360, en hebben hem tussen toen en nu kunnen optimaliseren voor de PS3 (en 360 weer natuurlijk). Logisch toch? Als hij zou zeggen dat de PS3 engine van nu op het niveau van vorig jaar de 360 zou zitten zou het me meer verbazen...

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Lijkt me niet meer dan logisch :?

EDIT:

Wat hierboven dus wordt gezegd.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 23-08-2007 23:10 ]

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

WaterFire schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:08:
Snap de ophef over die uitspraak niet zo. Een jaar geleden hebben ze de engine geschreven voor de 360, en hebben hem tussen toen en nu kunnen optimaliseren voor de PS3 (en 360 weer natuurlijk). Logisch toch? Als hij zou zeggen dat de PS3 engine van nu op het niveau van vorig jaar de 360 zou zitten zou het me meer verbazen...
Je vergeet dat er overal gezegd wordt dat de ps3 zo lastig te proggen is en de xbox360 al redelijk doorgrond is. Als ze dus zeggen dat ze nu de ps3 versie juist sneller hebben gekregen vind ik dat best wel groot nieuws :)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

• zerokill
Paxlie schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:24:
[...]

Je vergeet dat er overal gezegd wordt dat de ps3 zo lastig te proggen is en de xbox360 al redelijk doorgrond is. Als ze dus zeggen dat ze nu de ps3 versie juist sneller hebben gekregen vind ik dat best wel groot nieuws :)
Ik kan me eerlijk gezegd een interview met Mark Rein herinneren waarin hij de industrie opriep om de ps3 niet zo af te kraken omdat het apparaat zeer oke was. Dat was rond December 2006 als ik het me goed herinner.

sowieso heeft epic altijd al gezegd dat Unreal engine speciaal geoptimaliseert werd voor de ps3. Ik snap de ophef dus ook niet zo.

Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet geweldig is om te horen dat we voor multiplatform games nu dezelfde graphics krijgen als de 360 bezitters.

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

WaterFire schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:08:
Het punt is dat de PS3 een jaar later op de markt is gekomen dan de 360. Dus op dit moment is de PS3 qua software ontwikkelings-cyclus waar de 360 een jaar geleden was, en zijn de resultaten beter.

Dat is best wel opmerkelijk voor een console waar volgens sommigen een zwakkere GPU in zit ;)

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
DCFreak schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:44:
[...]

Het punt is dat de PS3 een jaar later op de markt is gekomen dan de 360. Dus op dit moment is de PS3 qua software ontwikkelings-cyclus waar de 360 een jaar geleden was, en zijn de resultaten beter.

Dat is best wel opmerkelijk voor een console waar volgens sommigen een zwakkere GPU in zit ;)
Nee, het punt is dat de engine voor het eerst gebruikt werd bij Gears of War, nu bijna 1 jaar geleden.
De ervaring die ze opgedaan met de Unreal Engine bij het ontwikkelen Gears, betaald zich nu uit bij de PS3.

Dit zegt dus niets over de kwaliteiten van de PS3, maar over hoeveel ervaring men heeft men een bepaalde Engine. (Dit probeerd men hierboven ook al uit te leggen overigens)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

DCFreak schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:44:
[...]

Als je de tijdlijnen tegenover elkaar zet, en met dat bedoel ik dus beide ( en gooi de wii er ook maar op ) consoles beginnent vanaf hun launch op een mooie tijdlijn dan is alles al rooskleuriger.

De playstation 3 had twee aardige goede launchgames. En die zitten nu in het pakket dat tegen de launchprijs verkocht wordt. En met de nieuwe prijs verkoopt het ook nog aardig in amerika. En ook in europa!

Dus de PS3 is zeker wel gewenst als het niet een van de duurste ( maar wel volledigste ) consoles is die uit zijn! Weet je, ik ben blij dat de PS3 de PSP laat meeliften..want dat kleine dingetje kan veel plezier opleveren met de juiste titels erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

yzf1kr schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:56:
[...]

Nee, het punt is dat de engine voor het eerst gebruikt werd bij Gears of War, nu bijna 1 jaar geleden.
De ervaring die ze opgedaan met de Unreal Engine bij het ontwikkelen Gears, betaald zich nu uit bij de PS3.

Dit zegt dus niets over de kwaliteiten van de PS3, maar over hoeveel ervaring men heeft men een bepaalde Engine. (Dit probeerd men hierboven ook al uit te leggen overigens)
Dus betere resultaten op de PS3 zeggen niets over de kwaliteiten van de PS3? Dat mag je inderdaad meerdere keren uitleggen voordat iemand dat snapt.

Feit blijft dat de engine op de PS3 beter presteert dan een, naar ik aanneem ook voor de 360 geoptimaliseerde versie van de engine op hetzelfde moment in de development cyclus van de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Volgens mij is het probleem altijd hetzelfde, ook toen de PS2 uitkwam liep iedereen te schreeuwen hoe ingewikkeld de engine was en hoe moeilijk er voor te programmeren viel.

En dan duurt het wat langer voor de games de volledige rekencapaciteit kunnen benutten. Zolang de wil er maar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EgoPro schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 02:08:
Volgens mij is het probleem altijd hetzelfde, ook toen de PS2 uitkwam liep iedereen te schreeuwen hoe ingewikkeld de engine was en hoe moeilijk er voor te programmeren viel.

En dan duurt het wat langer voor de games de volledige rekencapaciteit kunnen benutten. Zolang de wil er maar is!
De wil is er meestal wel, maar er moet ook geld verdient worden en dat is makkelijker op de 360 momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

DCFreak schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:17:
[...]

Dus betere resultaten op de PS3 zeggen niets over de kwaliteiten van de PS3? Dat mag je inderdaad meerdere keren uitleggen voordat iemand dat snapt.
Hij zegt helemaal niets over resultaten. Als je het goed leest zegt hij dat ze met de ps3 binnen een kortere tijd de u3 engine goed hebben werken ten opzichte van de 360 omdat ze al zoveel ervaring hadden van de 360. Daar staat toch echt niest over de kwaliteit vand e spellen.

Tevens vind ik dat er eigenlijk veel te veel ophef wordt gemaakt over gfx en op welke console het er beter uitziet. Games die nu uitkomen zien er per definitie al heel erg goed uit en die verschillen zijn echt heel klein tussen ps3 en 360

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.