Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.521 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Zo, gister het starterpack gehaald :) . Wat een bruut apparaat! Had er nog nooit mee gespeeld (behalve dan ff in een demopodje in een winkel) maar je ziet gelijk dat het goed in elkaar zit, alles werkt perfect, internet werkt zodra je er een kabel inplugt en het streamen van media via lokaal netwerk is ook super! Ook leuk dat je direct ziet wanneer vrienden online komen enzo, werkt volgens mij net zo goed als het betaalde Live, ik heb dus liever dit PSN.

Heb nog geen HDTV (wel een goede Sony breedbeeld) maar het ziet er evengoed wel leuk uit, zeker de grotere omgevingen, wat betreft details vind ik verschil tussen bijvoorbeeld een Black op de PS2 en Resistance nu niet extreem, maar dat zal met een HDTV wel anders zijn. Wel is het allemaal wat ronder en mooier afgewerkt, vijanden, voertuigen etc.

Ik heb hem alleen wel in een dicht vak van mn kastje kastje staan (60 cm breed en diep, en 25-30 cm hoog schat ik) en daar wordt het wel echt heel warm in! Nu was het gister zowieso wel warm in mn kamer, maar dit was wel extreem, het leek wel of mn hele kamer nog extra opgewarmd werd daardoor. Ook gaat ie dan meer herrie maken natuurlijk, maar tijdens gamen niet storend ofzo, wel tijdens het kijken van fotos ofzo maarja das bijzaak. Ik zou hem graag buiten een kastje zetten (ik weet dat het erin niet handig is :> ) maar heb ik niet echt mogelijkheden voor, anders staat ie half achter mn TV ofzo... Moet ik nog ff een oplossing voor bedenken dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MGS4 Games Convention Trailer is eindelijk in HD te krijgen, enjoy: :P

http://www.gametrailers.com/player/23998.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
GT5 :9~

damn, jammer dat er geen schade inzit maar goed
Hoop dat ze wel eens wat aan het "bots-systeem" hebben gedaan, zeker als je online gaat racen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

jap85 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:18:
Zo, gister het starterpack gehaald :) . Wat een bruut apparaat! Had er nog nooit mee gespeeld (behalve dan ff in een demopodje in een winkel) maar je ziet gelijk dat het goed in elkaar zit, alles werkt perfect, internet werkt zodra je er een kabel inplugt en het streamen van media via lokaal netwerk is ook super! Ook leuk dat je direct ziet wanneer vrienden online komen enzo, werkt volgens mij net zo goed als het betaalde Live, ik heb dus liever dit PSN.

Heb nog geen HDTV (wel een goede Sony breedbeeld) maar het ziet er evengoed wel leuk uit, zeker de grotere omgevingen, wat betreft details vind ik verschil tussen bijvoorbeeld een Black op de PS2 en Resistance nu niet extreem, maar dat zal met een HDTV wel anders zijn. Wel is het allemaal wat ronder en mooier afgewerkt, vijanden, voertuigen etc.

Ik heb hem alleen wel in een dicht vak van mn kastje kastje staan (60 cm breed en diep, en 25-30 cm hoog schat ik) en daar wordt het wel echt heel warm in! Nu was het gister zowieso wel warm in mn kamer, maar dit was wel extreem, het leek wel of mn hele kamer nog extra opgewarmd werd daardoor. Ook gaat ie dan meer herrie maken natuurlijk, maar tijdens gamen niet storend ofzo, wel tijdens het kijken van fotos ofzo maarja das bijzaak. Ik zou hem graag buiten een kastje zetten (ik weet dat het erin niet handig is :> ) maar heb ik niet echt mogelijkheden voor, anders staat ie half achter mn TV ofzo... Moet ik nog ff een oplossing voor bedenken dus..
De PS3 moet genoeg ruimte om zich heen hebben om te ventileren. Ik zelf heb hem vrij staan! Kastjes zijn de dood voor "next-gen" consoles, gelukkig zal de PS3 minder problemen ermee krijgen dan een xbox360. Hier een linkje naar een aardig extreme test ( http://www.ps3vault.com/how-to-kill-a-ps3-console-1975 ) dus het is niet direct dodelijk.

Ik zou hem zelf verticaal zetten en even het logo'tje naar boven draaien, dan vindt de PS3 het lekkerst! En kwa gamen op een PAL systeem..let eens op de belichting ;) dat is echt een van de dingen die bij de PS3 goed uitgevallen zijn!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:32:
MGS4 Games Convention Trailer is eindelijk in HD te krijgen, enjoy: :P

http://www.gametrailers.com/player/23998.html
Zou de nieuwe trailer nu ook niet in de US store moeten staan ?

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:14
Sentry23 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:35:
[...]

Zou de nieuwe trailer nu ook niet in de US store moeten staan ?
staat in de US store, vanochtend gechecked voordat ik ging werken en gelijk maar gedownload.

Wat me erg tegen valt dit keer is dat de EU zogenaamd een tijdelijke exclusieve Folklore demo krijgt die te downloaden is t/m 31 aug. Vervolgens krijgt de US store dezelfde demo maar wordt er geen woord gerept over tijdelijkheid. Worden wij Europeanen weer achtergesteld ? okay, degene die hem willen hebben, hebben de demo zeker al binnen maar ik vind het wel een beetje stierepoep om an te kondigen dat wij Europeanen iets tijdelijks exclusiefs krijgen en vervolgens staat dezelfde demo de volgende dag op de US store zonder tijdslimiet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om een Amerikaanse versie van een PS1 spel op de Ps3 te spelen? Ik zou graag Final Fantasy Anthology spelen na het zien van de Final Fantasy Retro Perspective (http://www.gametrailers.com/game/4831.html). Ik ben een grote fan van Final Fantasy, heb alle delen vanaf VII _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:41:
Is het mogelijk om een Amerikaanse versie van een PS1 spel op de Ps3 te spelen? Ik zou graag Final Fantasy Anthology spelen na het zien van de Final Fantasy Retro Perspective (http://www.gametrailers.com/game/4831.html). Ik ben een grote fan van Final Fantasy, heb alle delen vanaf VII _/-\o_ .
Nope dat kan helaas niet, hoop dat ze hem als klassieker naar de store brengen :P

De timed exclusive haze komt trouwens nu exclusief voor de consoles op de PS3. De 360 versie is gecanceld:
http://www.exp.de/shownews.php?id=24424&aid=multi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ik dacht dat haze al exclusief was voor ps3.. op de e3 van Ps3 zeiden ze dat zover ik weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het woord 'exclusives' zeg eigenlijk niet zo heel veel meer, tenzij de developer onder Sony of Microsoft valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt warhawk nou uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de standaard Playstation 2 of 3 controller ook aan te sluiten op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

28e in de VS. 30e hier. Dat is in de store. In de winkel een maandje later.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:15:
Is de standaard Playstation 2 of 3 controller ook aan te sluiten op de pc?
Yup, natuurlijk wel alleen maar via een USB kabel maar dan heb je een controller. Windows zou hem zo moeten herkennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:32:
[...]

Yup, natuurlijk wel alleen maar via een USB kabel maar dan heb je een controller. Windows zou hem zo moeten herkennen!
Windows zal hem misschien wel herkennen ja als usb apparaat maar ik weet niet of hij ook zomaar werkt. Immers, drivers bestaan er ook niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Developers van Killzone 2 demonstreren het cover-systeem van Killzone 2 in-game:

http://www.gamevideos.com/video/id/14227

First-person duck & cover ziet er wel goed uit moet ik zeggen, hoe het is als je zelfs speel is een 2e natuurlijk ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:23:
[...]

Windows zal hem misschien wel herkennen ja als usb apparaat maar ik weet niet of hij ook zomaar werkt. Immers, drivers bestaan er ook niet voor.
Het werkt hoor! Nu heb ik niet echt een game of gameprofiel waarvoor ik het nodig hebt. Maar de controller wordt herkent, de knoppen ook, geeh..dus als je in flight simulator ofzo instelt hoe het erop moet reageren does alles het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

De PS2 controller wel, de PS3 controller doet standaard helemaal niks op een PC omdat de PS3 controller een soort van wake-up sequence nodig heeft voordat hij signalen gaat sturen. Er is een japanner die een klein progje heeft gemaakt die dat doet, met google simpel te vinden. Onder linux is de USB hid driver er speciaal voor aangepast zodat deze sequence altijd wordt gestuurd.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Normaal post ik niet dit soort linken, maar omdat het nu om Killzone 2 gaat een uizondering. Hier een hands-on van IGN: http://ps3.ign.com/articles/815/815430p1.html :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dan ook meteen maar een link naar het Duck & Cover systeem van killzone 2 (=movie):

http://www.gamevideos.com/video/id/14227

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:33
Hey,

Ik zit te kijken om een PS³ aan te schaffen, die HiDef HDD recording die eraan zit te komen is gewoon te gaaf, ik heb alleen 1 probleem, hij moet op m'n 24" Dell monitor komen, dat wordt dus bij voorkeur VGA, Component schijnt erg slecht te zijn van deze monitor.
Eventueel kan DVI ook wel, dan moet m'n pc maar aan de VGA.
Nou heb ik wel een kabel gevonden maar is nog niet leverbaar naar het schijnt, iemand meer informatie?
edit:

Volgens bol.com pas 31.12.2007, AKA Levertijd onbekend.

ik vind eigenlijk helemaal niks over PS³ naar VGA dus ik denk dat het op dit moment domweg niet mogelijk is.

PS³ VGA Kabel:
http://www.ps3home.nl/pro...madcatz-vga-kabel-ps3.htm

Anders een Component naar VGA convertor?
Vraag me af wat de kwaliteit is uiteindelijk maar voor 15 euro wil ik het wel proberen:
http://www.thuisbioscoop.nl/component-adapter.html

[ Voor 36% gewijzigd door Gman op 24-08-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:27:
Hey,

Ik zit te kijken om een PS³ aan te schaffen, die HiDef HDD recording die eraan zit te komen is gewoon te gaaf, ik heb alleen 1 probleem, hij moet op m'n 24" Dell monitor komen, dat wordt dus bij voorkeur VGA, Component schijnt erg slecht te zijn van deze monitor.
Nou heb ik wel een kabel gevonden maar is nog niet leverbaar naar het schijnt, iemand meer informatie?
edit:

Volgens bol.com pas 31.12.2007, AKA Levertijd onbekend.

ik vind eigenlijk helemaal niks over PS³ naar VGA dus ik denk dat het op dit moment domweg niet mogelijk is.

PS³ VGA Kabel:
http://www.ps3home.nl/pro...madcatz-vga-kabel-ps3.htm

Anders een Component naar VGA convertor?
Vraag me af wat de kwaliteit is uiteindelijk maar voor 15 euro wil ik het wel proberen:
http://www.thuisbioscoop.nl/component-adapter.html
Ik denk niet dat de kwaliteit erop achteruit zal gaan, het is gewoon een simpel standaard analoog signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:27:
Hey,

ik heb sinds een maandje een PS3 starterspack nu (nadat mn x360 binnen 24 uur na aankoop kapot ging :+ ), erg tevreden iig net Resistance uitgespeeld (online ook tof), Motorstorm bijna volgens mij ... maar binnenkort komen er nog veel meer vette games uit gelukkig :D

maargoed ik zat met dezelfde issue .. wilde hem aan mn 20" viewsonic vx2025wm hangen .. geen zin om nieuwe monitor te kopen, deze is zowiezo beter qua beeld als al die huidige 20/22 modellen.
Als je hem aan DVI vanaf HDMI wil hangen, dan MOET de DVI poort HDCP ondersteunen, wat mijn monitor dus niet deed. Sterker nog, als je HDMI output op PS3 wil gebruiken MOET de ontvanger HDCP ondersteunen...

Als je hem aan je VGA poort wil hangen, zit je eigenlijk altijd vast aan component output vanaf de PS3, en dan een converter kabel of kastje eraan. zo'n kastje bijvoorbeeld, of die kabel die je noemde. Ik kon echter geen echte duidelijkheid krijgen over hoe de kwaliteit nou echt was, hoe gebruiksvriendelijk, betrouwbaar etc ...

toen kwam ik de HDfury tegen, die dus van een HDMI ps3 signaal VGA output kan geven .. daarvan kon ik wel een aantal heel positieve reviews van vinden, gedaan door mensen die mij wel aardig kritisch leken over hun apparatuur (van dat audiofiele hometheater volk ;) ) alleen die prijs was wel erg hoog. Daar staat tegenover dat je zeer goed beeld krijgt, en hij gewoon 100% compatible is met alle resoluties .. als je monitor het aan kan via VGA, krijg je beeld simpel as that :P

dus toen toch maar besteld voor zo'n 110 euro hier, en nooit spijt van gehad :D werkt perfect met 720p naar mn monitor, en alles ziet er fantastisch uit..

als je dat teveel geld vindt, kan je kijken naar die x2vga kastjes .. mensen die dat gebruikten waren ook wel aardig positief volgens mij =] hier veel info over allerlei oplossingen iig, en hier veel info over de HDfury

PS: allergoedkoopste is natuurlijk als je een monitor met HDCP op DVI hebt (dell 2407 wel 2405 niet volgens mij), dan heb je alleen zo'n HDMI naar DVI kabel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Creepy schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:34:
De PS2 controller wel, de PS3 controller doet standaard helemaal niks op een PC omdat de PS3 controller een soort van wake-up sequence nodig heeft voordat hij signalen gaat sturen. Er is een japanner die een klein progje heeft gemaakt die dat doet, met google simpel te vinden. Onder linux is de USB hid driver er speciaal voor aangepast zodat deze sequence altijd wordt gestuurd.
Goed dat ik dit weet, want via de PC opladen lukte me niet via USB, wellicht even zoeken naar dat programma en nog maals proberen, want nu moet de PS3 elke keer aan blijven om de controller op te laden, terwijl mijn PC sowieso al veel meer uren aan staat (elk klein beetje stroom besparen is mooi meegenomen :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 10-09 16:48
Paxlie schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:24:
[...]

Je vergeet dat er overal gezegd wordt dat de ps3 zo lastig te proggen is en de xbox360 al redelijk doorgrond is. Als ze dus zeggen dat ze nu de ps3 versie juist sneller hebben gekregen vind ik dat best wel groot nieuws :)
Nee dat zegt hij niet, er staat:
"we're a little ahead on PLAYSTATION 3 compared to where we were at this time on Xbox 360"

"where we were at this time" is de clue.

Ze hadden dus de 360 engine from scratch geschreven tot een bepaald niveau. Nu zegt hij dat hij in dezelfde ervaringsperiode (zeg een jaar) de PS3 engine beter heeft gekregen. Dat is dus logisch omdat de PS3 engine niet vanaf 0 geschreven hoefde te worden!
Analogie: het wiel hoeft niet twee keer uitgevonden te worden, alleen anders gemaakt...en dat kost minder moeite.

EDIT: Blijf 'engine' maar als 'enige' schrijven (hier wéér) |:(

[ Voor 5% gewijzigd door WaterFire op 25-08-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 06:53

Maximus

There is no substitute

Veel nieuwe filmpjes van GT5 Prologue. Ondanks dat het een soort van preview is op het hele spel ziet het er zeer gelikt uit en kan ik niet wachten op gt5 prologue :D

http://www.gametrailers.com/game/5158.html

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

WaterFire schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:29:
[...]

Nee dat zegt hij niet, er staat:
"we're a little ahead on PLAYSTATION 3 compared to where we were at this time on Xbox 360"

"where we were at this time" is de clue.

Ze hadden dus de 360 engine from scratch geschreven tot een bepaald niveau. Nu zegt hij dat hij in dezelfde ervaringsperiode (zeg een jaar) de PS3 engine beter heeft gekregen. Dat is dus logisch omdat de PS3 engine niet vanaf 0 geschreven hoefde te worden!
Analogie: het wiel hoeft niet twee keer uitgevonden te worden, alleen anders gemaakt...en dat kost minder moeite.

EDIT: Blijf 'engine' maar als 'enige' schrijven (hier wéér) |:(
Dat is helemaal niet logisch want Mark noemt het zelf ook "oddly" dat ze op dit niveau zijn met de PS3 versie van de engine en dus is het nieuws. Hoe het verder ook zij, het gaat om het eindresultaat en dat lijkt goed te gaan worden. Complete quote nog maar een keer;
"Now, oddly enough, we're a little ahead on PLAYSTATION 3 compared to where we were at this time on Xbox 360, and what I mean by that is our code and our level of completeness, and that's because we have shipped a game with UE3 already. So PLAYSTATION 3 is very much benefiting from Gears of War. That sounds silly, but it's very much benefiting from Gears of War. And the point is that we're more prepared today for PLAYSTATION 3 than we were for Xbox 360 this time last year, and the engine is running a little better — we're X frames ahead with, let's not forget, a lot more polygons and a lot more materials, a lot more characters and a lot more projectiles. When you see UT, this pushes the engine a lot harder than Gears of War did."
Daar zie je ook staan dat UT de engine zwaarder gaat belasten dan GoW dat deed, en toch is de engine "running a little better". Ik vind dit feit, in combinatie met eerdere berichten dat Epic voorkeur heeft voor blu-ray (meer maps dan 360 versie) en het integreren van gamespy voor matchmaking en online gaming tegen PC, een indicatie dat de PS3 versie van UT een behoorlijk stuk beter gaat worden dan de XBOX360 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Heb sinds gisteren nieuwe PS3 gekregen, als vervanging van mijn vorige die volgens mij véél te veel lawaai maakte maar jammer genoeg is het bij deze PS3 net hetzelfde. Eerste 10min stil, dan iets luider, en na 30min (ongeveer) ongeveer even luid als een Xbox360 (idle, als de 360 zijn drive draait wordt die wel PAK luider). Zit dus terug met de 'luide' versie van de fan, ach ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
lapino schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:28:
Heb sinds gisteren nieuwe PS3 gekregen, als vervanging van mijn vorige die volgens mij véél te veel lawaai maakte maar jammer genoeg is het bij deze PS3 net hetzelfde. Eerste 10min stil, dan iets luider, en na 30min (ongeveer) ongeveer even luid als een Xbox360 (idle, als de 360 zijn drive draait wordt die wel PAK luider). Zit dus terug met de 'luide' versie van de fan, ach ja...
Je mag blij zijn dat ze hem zo snel teruggevonden hebben ;)
Heb een paar vrienden met een PS3 en die hebben allemaal een zeer stille console (ik ook overigens), pech hebben lapino :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Nog geen nieuwe geruchten meer opgedoken in verband met rumble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
F e r o x schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:05:
Nog geen nieuwe geruchten meer opgedoken in verband met rumble?
misschien dat sony in tokyo alles uit de doeken gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de PS3 maar bij de mediamarkt opgehaald na een mislukte aankoop bij de Wehkamp. Ik vind Resistance tegenvallen, Motorstorm is OK maar niet zwaar OK. De hud en de functies zijn mooi en veelbelovend! Verder geeft de PS3 alles supermooi weer op mijn HD scherm 1080P. Net even tekken 4 gespeeld van de PS2, dat doet die ook perfect hoor!

Op dit moment alle demo's aan het checken.

Algemene indruk spelletjes Motorstorm&Resistance: Matig
Indruk console zelf en mogelijkheden: Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:43:
Ik heb net de PS3 maar bij de mediamarkt opgehaald na een mislukte aankoop bij de Wehkamp. Ik vind Resistance tegenvallen, Motorstorm is OK maar niet zwaar OK. De hud en de functies zijn mooi en veelbelovend! Verder geeft de PS3 alles supermooi weer op mijn HD scherm 1080P. Net even tekken 4 gespeeld van de PS2, dat doet die ook perfect hoor!
Voor launch titels zijn Motorstorm en Resistance behoorlijk aardig. Misschien niet top maar aardig!
Op dit moment alle demo's aan het checken.

Algemene indruk spelletjes Motorstorm&Resistance: Matig
Indruk console zelf en mogelijkheden: Super!
Dat is zoiets als 10Gb aan demo's ;) Maar er zitten parels tussen, gran tourismo HD! Voor een "early build" ziet het er prachtig uit, speelt het heerlijk en is het een top demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan de GT demo niet ontdekken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Gewoon in de PSN store en dan even onder games zoeken. Ik denk bij complete games of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gevonden bedankt!

Heavenly Sword!

Ik heb hier niet het gevoel een spel te spelen maar een film te zien. Dat is heel vreemd, Wat een GFX! Alleen hapert t geluid en het beeld heel af en toe. _/-\o_

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:19
Na 2,5 maand zonder fatsoenlijke TV te hebben doorgebracht heb ik eindelijk mijn nieuwe TV en de Heavenly Sword demo kunnen spelen. Indruk ERG kort, maar het speelt wel lekker! Moet alleen wel wennen aan het bloksysteem. Ik denk dat ik HS wel ga halen.

Verder vind ik het jammer dat FIFA en PES niet tegelijk uitkomen zodat er even snel een vergelijking kan worden opgezet. Ik heb altijd PES gespeeld, maar FIFA 07 heb ik uiteindelijk meer gespeeld. Nu ben ik aan het twijfelen om terug te stappen op PES of FIFA 08 te halen omdat ze wel gave passerbewegingen hebben toegevoegd.... ik wil demo's!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

m4yall schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:01:
Verder vind ik het jammer dat FIFA en PES niet tegelijk uitkomen zodat er even snel een vergelijking kan worden opgezet. Ik heb altijd PES gespeeld, maar FIFA 07 heb ik uiteindelijk meer gespeeld. Nu ben ik aan het twijfelen om terug te stappen op PES of FIFA 08 te halen omdat ze wel gave passerbewegingen hebben toegevoegd.... ik wil demo's!!! :)
Hier staat een hands-on vergelijking van beide games, die speelbaar waren op de Games Convention in Leipzig :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rival24 op 26-08-2007 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Bedankt voor de link Rival.

Ik weet het zelf in ieder geval wel weer. Ik was eigenlijk al van plan om te wachten op pes, maar nu weet ik het zeker:
One game we witnessed whilst waiting in the queue for PES saw a corner come in, hit a defender but then bounce off of an attacker running in. The attacker accidentally put the ball into the net thanks to his knees. It was great because you see it time and again in real life, so to see it happen in a game is a pleasure. FIFA however had no such moments. Again this may have been because of the demo limit, but even in the virtual forty five minutes that were played, there were almost no scrambles that were exciting.
Fifa is wel altijd super polished, maar dit stukje wat ik hierboven uit het artikel heb gequote vat goed samen waarom ik pes zo'n heerlijke game vind, goede ball physics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
DCFreak schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:02:
Daar zie je ook staan dat UT de engine zwaarder gaat belasten dan GoW dat deed, en toch is de engine "running a little better". Ik vind dit feit, in combinatie met eerdere berichten dat Epic voorkeur heeft voor blu-ray (meer maps dan 360 versie) en het integreren van gamespy voor matchmaking en online gaming tegen PC, een indicatie dat de PS3 versie van UT een behoorlijk stuk beter gaat worden dan de XBOX360 versie.
Sorry, maar je trekt toch de verkeerde conlusie uit de quote. Engels is niet altijd even makkelijk, zeker als ze zinnen gaan construeren waarvan de gemiddelde engelsman nog eens grijze haren krijgt.

Ontleed de quote eens en lees eens een keer wat hij letterlijk zegt:

1. And the point is that we're more prepared today for PLAYSTATION 3 than we were for Xbox 360 this time last year,

2. and the engine is running a little better — we're X frames ahead with, let's not forget, a lot more polygons and a lot more materials, a lot more characters and a lot more projectiles.

3. When you see UT, this pushes the engine a lot harder than Gears of War did

Zoals je ziet zegt hij 3 verschillende dingen die los van elkaar staan.

1. Dit punt is duidelijk lijkt me. Op dit moment zijn ze beter voorbereid op de PS3 dan voor d 360 op het zelfde moment vorig jaar.

2. Hier zeggen ze dat de Engine inmiddels een stuk beter loopt en tot meer in staat is dan de vorige versie van de engine die ze voor Gears op de 360 gebruikten . Dit is dus platform onafhankelijk!!

3. UT weet meer uit de Engine te halen als Gears deed. Ook dit is weer platform onafhankelijk!!

Jouw conclusie: "Daar zie je ook staan dat UT de engine zwaarder gaat belasten dan GoW dat deed, en [b]toch[b] is de engine "running a little better" " klopt dus niet. Het "toch" moeten weglaten.

Een goed voorbeeld van de voorruitgang in de engine, is het feit dat de PC versie van Gears een aantal nieuwe dingen krijgt die de 360 nooit zal krijgen. De verklaring van Epic hiervoor is dat de PC versie van Gears op een nieuwere versie van UT3 draait, en dat de versie die Gears op de 360 heeft deze nieuwe zaken schijnbaar niet aankan.

Of de PS3 versie beter gaat worden als de versie voor de 360 weet ik niet, wat ik wel weet is dat de 360 versie een stuk later uit gaat komen. Wat dus betekend dat ze er nog een paar maandjes extra aan kunnen sleutelen. Dus we weten het pas als de 360 versie ook uit is.

De enige reden waarom ik zeg dat de PS3 versie "beter" zal zijn is de support voor keyboard en muis. Hierdoor zal hij toch net wat lekkerder spelen als op een controller, zeker als je tegen een PC speeld.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

yzf1kr schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 02:23:
[...]

Sorry, maar je trekt toch de verkeerde conlusie uit de quote. Engels is niet altijd even makkelijk, zeker als ze zinnen gaan construeren waarvan de gemiddelde engelsman nog eens grijze haren krijgt.
Goed, ik wil deze discussie niet tot in de eeuwigheid blijven doorrekken en jouw interpretatie van de tekst klinkt ook logisch dus ik laat het hierbij :)
De enige reden waarom ik zeg dat de PS3 versie "beter" zal zijn is de support voor keyboard en muis. Hierdoor zal hij toch net wat lekkerder spelen als op een controller, zeker als je tegen een PC speeld.
Het lijkt misschien vreemd, maar op de PC speel ik FPSs met muis en (PS2) controller. Dit heeft het voordeel van nauwkeurig en snel kunnen richten en aparte analoge controle over de beweging, verder zijn er voldoende buttons voor functies zoals wapen selectie, rennen etc.
Ik hoop dat de configuratie in UT dit ook gaat toestaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Gran Turismo Prologue wordt gratis download! *O*
Gran Turismo 5 Prologue will apparently be a free download on the PlayStation Network when it is released. According to Yamauchi in a Gamespot Hands on, the game will be released as a free experience on the PSN later this year.

Polyphony Digital's Gran Turismo 5 promises to possibly be the most exacting and detailed racing video game ever. The Gran Turismo 5 Prologue gives you an online-enabled sampler of the GT5 experience. In the Prologue, will be dozens of different cars, and a few variety of environments to explore before the official games grand debut.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

zAo schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:57:

[...]

Bron
Mmm, als dit waar is dan is dat behoorlijk goede reclame voor zowel PSN als GT5: Prologue. Wie weet of dit waar is, ik bedoel maar het kan ook een 10 euro of 25 euro game zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill

[...]

Bron
Ah dat zou echt ge-wel-dig zijn.

hier een klein vragenlijstje over killzone2:
http://www.ps3fanboy.com/...on-all-things-killzone-2/

ik vond dit wel interesant:
  • While the demo is pretty awesome, it's just one level. Incomplete, at that, with no streaming technology implemented yet.
in het volgende filmpje kon je iets zien van de laadtijden: http://www.ps3fanboy.com/...o-satisfy-your-curiosity/

De laadtijden zijn op erg lang, dat zal natuurlijk nog verbeterd worden, maar ik denk dus dat we soort van texture streaming kunnen gaan verwachten waardoor er geen "echte" laadschermen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58

[...]

Bron
Helaas, het verhaal is niet waar. De prijs van GT5 Prologue is nog niet bekend maar zal zeker niet gratis zijn. Dat werd in een Walkthru-Video door de makers van het spel zelf gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[UPDATE] Today, we sat in on a presentation hosted by Gran Turismo series creator Kazunori Yamauchi as he demonstrated some of the new features that will be present in Gran Turismo 5 Prologue. The game is due for release on the PlayStation Network as a free download later this year.

http://uk.gamespot.com/ev...tories%3Bstory%3B2&page=1

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een link waar je us store vanuit je website kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:29:
heeft iemand een link waar je us store vanuit je website kan bekijken?
Zoiets? linkje

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:31

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Is het dan ook mogelijk om de demos te spelen die in de US store staan?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

The DenMan schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:52:
Is het dan ook mogelijk om de demos te spelen die in de US store staan?
Ja, moet je een nieuwe US master account maken.

En de search gebruiken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Weet iemand of een PS2 component kabel compatible is met de PS3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Laatst online: 19:57

Appie

F1RST Racing

jvalks schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 15:37:
Ja

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat andere interessante Killzone 2 fimpjes:

Killzone 2 'GC 07 A.I. demo' gameplay

Killzone 2 'GC 07 Weaponry' gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die GT Prologue ... goed dat het gratis is. Maar ik ben er vrijwel zeker van dat we voor upgrades van de 'base' zullen mogen betalen. Upgrades zoals damage, weermodel, extra wagens en circuits. Maar ik denk wel dat het in grote packs zal komen. Dusjah dat valt mee ... maar de vraag is dan wel wanneer die uitkomen en wanneer GT5 zelf uitkomt :)

GT Prologue gaat nrmlgezien rumble ondersteunen. En Haze ook. Er was zo een demofilmpje waar ze bij de devstudio even rondreden en daar was de controller geblurred + je kon iets horen trillen, so .. vrij zeker van dat dat wel in orde komt. En voor GT prologue was er onlangs toch zo een affiche met daarop iets over next-gen rumble ofzo :s

Maar ik vraag me nu toch echt af of UT3 op PS3 echt op 60fps gaat draaien :s Want ze zeggen een paar keer 30fps en een par keer 60fps :s wat is het nu. Is wel heel belangrijk voor mij en zeker bij zo een snel spel.

en DCfreak check dit: FragFX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

jvalks schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 15:37:
Elke PS2 kabel past in de PS3, de aansluiting is hetzelfde gebleven. Zelfs de analoge YPbRb kabel voor HD output gaat via die aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Heeft iemand enig idee waar de hot shots golf 5 demo staat, ik heb in de Japanse store en hong kong store gekeken maar kan em niet vinden, iemand een tip voor me.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:23

S2S

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 16:04:
Over die GT Prologue ... goed dat het gratis is. Maar ik ben er vrijwel zeker van dat we voor upgrades van de 'base' zullen mogen betalen. Upgrades zoals damage, weermodel, extra wagens en circuits. Maar ik denk wel dat het in grote packs zal komen. Dusjah dat valt mee ... maar de vraag is dan wel wanneer die uitkomen en wanneer GT5 zelf uitkomt :)

GT Prologue gaat nrmlgezien rumble ondersteunen. En Haze ook. Er was zo een demofilmpje waar ze bij de devstudio even rondreden en daar was de controller geblurred + je kon iets horen trillen, so .. vrij zeker van dat dat wel in orde komt. En voor GT prologue was er onlangs toch zo een affiche met daarop iets over next-gen rumble ofzo :s

Maar ik vraag me nu toch echt af of UT3 op PS3 echt op 60fps gaat draaien :s Want ze zeggen een paar keer 30fps en een par keer 60fps :s wat is het nu. Is wel heel belangrijk voor mij en zeker bij zo een snel spel.

en DCfreak check dit: FragFX
Ik heb weer gelezen dat GT5 P niet gratis gaat worden. En UT3 gaat 30 frames draaien volgens Mark Rein. Op sommige mappen loopt de framerate wat sneller op dit moment, maar straks locken ze alles op 30. (volgens Mark Rein)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Ja.. dat is precies wat ik zoek, op zich valt de prijs ook nog wel mee; US 70.00 voor de BT versie :)
S2S schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:11:
[...]

Ik heb weer gelezen dat GT5 P niet gratis gaat worden. En UT3 gaat 30 frames draaien volgens Mark Rein. Op sommige mappen loopt de framerate wat sneller op dit moment, maar straks locken ze alles op 30. (volgens Mark Rein)
Een bron erbij zou ook geen overbodige luxe zijn, op deze manier kan iedereen wel roepen dat iets niet waar en/of anders is :O

[ Voor 43% gewijzigd door DCFreak op 26-08-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
DCFreak schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:29:

Een bron erbij zou ook geen overbodige luxe zijn, op deze manier kan iedereen wel roepen dat iets niet waar en/of anders is :O
Voor zover ik weet klopt het allebij, alleen is de 30 fps quote uit een interview in mei, of rond die tijd, en de 60 fps uitspraak uit de laatste op eurogamer.
We zien het wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Sentry23 op 26-08-2007 18:12 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Als ik de Gran Tourismo HD speel dan heb ik 2 problemen. Allereerst komt het vaker voor dat ik de versnelling op Manual zet en dat vervolgens af en toe de auto zelf opschakelt, wat dus funest is voor snelle rondetijden. Verder merk ik dat er bij sommige spellen (allemaal Demo's) een zwarte horizontale gloed waar te nemen is, alsof de kabel niet goed is aangesloten. Het zijn meerdere horizontale lijnen die verticaal bewegen.

Verder ben ik meer dan tevreden over de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
over GTHD: Ik denk dat je toch per ongeluk de knop indrukt want ik heb er nog nooit last van gehad. Welke knoppen gebruik je voor schakelen? Ik gebruik L2 R2.

Over die horizontale lijnen: Ik zou denken dat het aan je kabels of aan je tv ligt. Heb je er ook last van als iets anders aansluit dan je PS3? En op welke manier heb je je ps3 aangesloten? Als het mogelijk is probeer dan de HDMI aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Ik gebruik ook L2 en R2. Ik let er heel goed op maar ik druk dus niets in. Misschien sixaxis control?
Ik heb hem via HDMI aangesloten. Motorstorm en resistance lopen goed, alleen GT HD en filmtrailers hebben dit probleem. Ik zal even bij de videosettings kijken.

EDIT: Oplossing ik heb hem op 720P gezet. Het scherm is HD-Ready en kreeg een 1080P signaal binnen. Dat ging dus niet goed. Geen Gloed meer, misschien is zelf het schakelprobleem nu weg :*)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:44:
[...]

ik heb sinds een maandje een PS3 starterspack nu (nadat mn x360 binnen 24 uur na aankoop kapot ging :+ ), erg tevreden iig net Resistance uitgespeeld (online ook tof), Motorstorm bijna volgens mij ... maar binnenkort komen er nog veel meer vette games uit gelukkig :D

maargoed ik zat met dezelfde issue .. wilde hem aan mn 20" viewsonic vx2025wm hangen .. geen zin om nieuwe monitor te kopen, deze is zowiezo beter qua beeld als al die huidige 20/22 modellen.
Als je hem aan DVI vanaf HDMI wil hangen, dan MOET de DVI poort HDCP ondersteunen, wat mijn monitor dus niet deed. Sterker nog, als je HDMI output op PS3 wil gebruiken MOET de ontvanger HDCP ondersteunen...

Als je hem aan je VGA poort wil hangen, zit je eigenlijk altijd vast aan component output vanaf de PS3, en dan een converter kabel of kastje eraan. zo'n kastje bijvoorbeeld, of die kabel die je noemde. Ik kon echter geen echte duidelijkheid krijgen over hoe de kwaliteit nou echt was, hoe gebruiksvriendelijk, betrouwbaar etc ...

toen kwam ik de HDfury tegen, die dus van een HDMI ps3 signaal VGA output kan geven .. daarvan kon ik wel een aantal heel positieve reviews van vinden, gedaan door mensen die mij wel aardig kritisch leken over hun apparatuur (van dat audiofiele hometheater volk ;) ) alleen die prijs was wel erg hoog. Daar staat tegenover dat je zeer goed beeld krijgt, en hij gewoon 100% compatible is met alle resoluties .. als je monitor het aan kan via VGA, krijg je beeld simpel as that :P

dus toen toch maar besteld voor zo'n 110 euro hier, en nooit spijt van gehad :D werkt perfect met 720p naar mn monitor, en alles ziet er fantastisch uit..

als je dat teveel geld vindt, kan je kijken naar die x2vga kastjes .. mensen die dat gebruikten waren ook wel aardig positief volgens mij =] hier veel info over allerlei oplossingen iig, en hier veel info over de HDfury

PS: allergoedkoopste is natuurlijk als je een monitor met HDCP op DVI hebt (dell 2407 wel 2405 niet volgens mij), dan heb je alleen zo'n HDMI naar DVI kabel nodig.
Toppie reactie!
Dit soort info mag eigenlijk wel in de startpost.

Volgens deze pagina gaat component wel werken op m'n 2405 24" Dell monitor, hoe goed dat zie ik nog wel.
Maar voor blue ray films moet er toch echt een nieuwe tv komen, ah well, 13e maand, laat maar komen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Gman op 26-08-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag GRAW2 gekocht! Erg stoere game... online ook heerlijk spannend.. grafisch ziet het er ook goed uit! een echte aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan Wallpapers downen van us store ziet er best wel leuk uit :)

Ps3 bestaat nog eens een jaar en zoveel opties.. en binnenkort komt Home uit en Mediacentrum proggie.. Little big planet.. hoe zal het over 5 jaar zijn ? (kan niet wachten :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
SV3NNER schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:09:
Heeft iemand enig idee waar de hot shots golf 5 demo staat, ik heb in de Japanse store en hong kong store gekeken maar kan em niet vinden, iemand een tip voor me.
Hebben ze blijkbaar weg gehaald nadat de game was uitgebracht.

Hier staat het iig. ergens in deze lijstje van alle demo's. Moet je wel wat ff voor doen om het werkende te krijgen.

http://www.ps3-hacks.com/forums/about958.html&p=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Gman schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:12:
[...]

Toppie reactie!
Dit soort info mag eigenlijk wel in de startpost.

Volgens deze pagina gaat component wel werken op m'n 2405 24" Dell monitor, hoe goed dat zie ik nog wel.
Maar voor blue ray films moet er toch echt een nieuwe tv komen, ah well, 13e maand, laat maar komen :)
Inderdaad. Dat soort conclusies mogen in de startpost *O* .

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Vanavond PS³ (nieuw) halen yay _/-\o_ :D
2e hands vind ik niet veel boeiends te koop, die starterspack heeft de vroege PS³ kopers die 'm nu willen verkopen de das om gedaan, die vragen gewoon te veel geld.

Eventueel kan ik nog wel wat foto's maken bijv voor de startpost over connectiviteit.

[ Voor 17% gewijzigd door Gman op 27-08-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
FF een heads-up:
Op de Amazon-UK site, staan Folklore en Lair elk voor 15 UK pond (22 Euro!) in de pre-order.
http://www.amazon.co.uk/Sony-Lair-PS3/dp/B000VE8FQG/
http://www.amazon.co.uk/Sony-Folklore-PS3/dp/B000VEA7TE/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
hmm jammer dat er geen prepaid kaarten zijn aangekondigd voor europa op de GDC. Ik wil men zuurverdiende centen graag uitgeven in de Store. Of ik moet binnenkort een creditcard gaan aanvragen.

Wel goed nieuws is dat GT Prologue dus gratis te downloaden zal zijn, echt een goede move m.i. Dit zal veel mensen in contact brengen met de GT serie en warm maken voor GT5.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Tja. Waarom zou je niet gewoon een creditcard nemen? Nederland loopt er in achter, maar zeker als je ooit eens het water oversteekt op reis zul je er toch een nodig hebben en zo veel kost het niet op jaarbasis.

Goede tip trouwens Sentry23! Hoe heb je dat zo gevonden? Amazon kennende zullen ze het ook wel kunnen leveren voor deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Weten jullie iets over die 65nm Cell processors?
Laatste berichten erover die ik zo kan vinden waren van maart 2007, daarna niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Sentry23 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:36:
FF een heads-up:
Op de Amazon-UK site, staan Folklore en Lair elk voor 15 UK pond (22 Euro!) in de pre-order.
http://www.amazon.co.uk/Sony-Lair-PS3/dp/B000VE8FQG/
http://www.amazon.co.uk/Sony-Folklore-PS3/dp/B000VEA7TE/
Voor 15 pond wil ik best wel Lair aanschaffen! :D Dat is gewoon (bijna) niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
harlekein schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:43:
Goede tip trouwens Sentry23! Hoe heb je dat zo gevonden? Amazon kennende zullen ze het ook wel kunnen leveren voor deze prijs.
Er was op PSU.com een tip gezet, dat ze op 1 en 2 in de console bestsellers lijst staan met die prijs :)
(en dat in de week dat men waarschijnlijk Bioshock op die plaats had verwacht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Gman schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:54:
Weten jullie iets over die 65nm Cell processors?
Laatste berichten erover die ik zo kan vinden waren van maart 2007, daarna niks meer.
Dat ie uiteindelijk wel zal komen. Vanwaar jou intresse? Ik hoop toch niet dat je erop gaat zitten wachten? daar is erg weing reden voor naar mijn idee.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de PS3 dus via de Mediamarkt (PS3 +Motorstorm pakket, zijn dat oude versies?), het valt me echt reuze mee hoe stil die is. Ik heb hem alle ruimte gegeven om te ademen. Het was gisteren 27 graden in huis en ik weet niet zeker of ik standje 3 al gehoord heb maar mij valt het reuze mee. Hij was wel wat warm nadat ik hem de hele nacht demo's en films (Previews) heb laten downloaden. Op naar de volgene stap: Costumizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
swopdark schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:51:
[...]

Dat ie uiteindelijk wel zal komen. Vanwaar jou intresse? Ik hoop toch niet dat je erop gaat zitten wachten? daar is erg weing reden voor naar mijn idee.
Nee ik ga niet zitten wachten maar vond het vreemd dat er gezegd wordt dat ze op 65nm gebakken worden in "2007" maar verder lees ik er niks meer over, we zijn wel 5 maanden verder dus vroeg me af of ik straks een "65nm model" heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Gman op 27-08-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Gman schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:20:
[...]

Nee ik ga niet zitten wachten maar vond het vreemd dat er gezegd wordt dat ze op 65nm gebakken worden in "2007" maar verder lees ik er niks meer over.
Waarom zouden ze? Dat soort wijzigingen aangeven zou bij de consument alleen maar de suggestie wekken de "vorige" model PS3 inferreur is waardoor iedereen zit te wachten totdat het volgende model uitkomt. De reden dat Microsoft dat wel doet met de 'Falcon', is omdat de huidige revisie zoveel problemen heeft waaraan keigewerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er wel eens iets via amazon.co.uk besteld. Ik heb net de bestelling afgerond (betalen met cheque) maar ik weet niet precies hoe ik dit moet afhandelen. Ik heb geen creditcard dus cheque was de enige andere mogelijkheid. Wie heeft er wel eens iets besteld daar en kan me vertellen hoe ik de betaling af moet ronden. Ik wil Lair en Folklore ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Ik denk dat je het beste even een cc kan regelen want volgensmij bestaan cheques in nederland niet. Anders moet je even bij je bank informeren maar ik zou desnoods gewoon cc van iemand anders lenen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat denk je van kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Zo die 2 games gepre-ordered 8). Leuke actie van amazone. :)

191: een check betaling kan geloof ik wel via de bank, moet je bij je bankfiliaal even informeren.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:09:
Zo die 2 games gepre-ordered 8). Leuke actie van amazone. :)

191: een check betaling kan geloof ik wel via de bank, moet je bij je bankfiliaal even informeren.
Dan ga ik dat morgen maar eens doen, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Nee, waarom zouden ze zo'n verandering moeten aankondigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
Arx schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:23:
[...]

Voor 15 pond wil ik best wel Lair aanschaffen! :D Dat is gewoon (bijna) niks!
ff tien bestellen en verkopen voor 40 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Zo m'n PS³ in ingewijdt :P
Online functionaliteit is echt super, rankings, demo's, hdtrailers, echt geweldig allemaal.
Nog iets wat super is is dat ik voorlopig geen andere tv of signaalconvertor moet kopen, hij werkt prima op m'n 24" Dell (2405 model) via de Component, helaas 1080i max met die combinatie maar ik heb er geen last van.

Motorstorm vind ik redelijk okay, moet 'm nog meer tijd gunnen, beetje jammer dat je zowat continu je nitro aan kan hebben.
RFOM nog niet gecheckt, even bewaren nog :P
Ridge Racer 7 demo: Een oude favoriet maar dr is weinig van over, vreselijk dat neppe driften, snel eraf.
Snel door naar de GranTurismo demo. ziet er echt goed uit en speelt als vanouds, GFX beter dan m'n HDTrailers zelfs!
Enige wat ik nog mis is Rumble, ik heb daar best wel een kabeltje voor over.

[ Voor 5% gewijzigd door Gman op 27-08-2007 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:26:Snap niet wat iedereen ziet in Heavenly sword. Ok het ziet er leuk uit maar de gameplay is erg matig.

Beetje op knopjes drukken en als je het goed doet speelt de 'film' verder en als je het fout doet kun je het opnieuw proberen.
De game is redelijk gevoelig voor button bashen, maar er zit veel meer diepgang achter. Waarschijnlijk speel jij weing/geen hack&slash of beat 'm up games, want de gameplay is zeker niet matig.
swopdark schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:50:pretty neat, de metal gears zijn wel een beetje los geslagen. Naar mijn idee heeft Hideo iets teveel zin in Zone of The Enders 3. Het lijken net allemaal Orbital Frames. Maar ach de meeste vijanden in MGS zijn behoorlijk supernatural dus dit wordt gewoon weer kicken!
Ik wacht ook zeker op ZOE3. Jammer genoeg kreeg ik niet meer de kans om er over te vragen, maar ik heb wel een handtekening gehad van Hideo Kojima (moest allemaal erg snel). En we hadden oogcontact :P Hij lijkt echt een goeie gast, jammer dat de security zo strak was.

Hideo @handtekeningensessie:
Afbeeldingslocatie: http://aycu28.webshots.com/image/24867/2001996255076540915_rs.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Reemster op 28-08-2007 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:57:
[...]

De game is redelijk gevoelig voor button bashen, maar er zit veel meer diepgang achter. Waarschijnlijk speel jij weing/geen hack&slash of beat 'm up games, want de gameplay is zeker niet matig.
Zal best maar ik heb de demo uitgespeelt door op het knopje te blijven drukken dat op het scherm stond.

Toen er uiteindelijk vijanden kwamen heb ik ze allemaal afgemaakt door 2 knoppen herhaaldelijke te gebruiken. Ik ben zelf geen 1 keer geraakt.

Ik ben dus blijkbaar geen hack&slash fan. Beat 'm up games zijn toch spellen zoals VirtuaFighter en Tekken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:40:
[...]

Zal best maar ik heb de demo uitgespeelt door op het knopje te blijven drukken dat op het scherm stond.

Toen er uiteindelijk vijanden kwamen heb ik ze allemaal afgemaakt door 2 knoppen herhaaldelijke te gebruiken. Ik ben zelf geen 1 keer geraakt.

Ik ben dus blijkbaar geen hack&slash fan. Beat 'm up games zijn toch spellen zoals VirtuaFighter en Tekken ?
Dan heb je wel alle schitterende combo's gemist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 09-09 18:02
Ik ga zaterdag naar iemand toe die een ps3 heeft.
Nu wilde ik graag mijn guitar hero 2 gitaar erop aansluiten? Maar hoe gaat dat?
Ik heb deze al gekocht: http://www.darkplanets.co.uk/product_info.asp?pid=156
Omdat deze een geen latecy heeft en een speciale manier om dansmatten aan te sluiten.
Werkt dat gewoon of moeten er drivers voor de ps3 komen?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:57:

Ik wacht ook zeker op ZOE3. Jammer genoeg kreeg ik niet meer de kans om er over te vragen, maar ik heb wel een handtekening gehad van Hideo Kojima (moest allemaal erg snel). En we hadden oogcontact :P Hij lijkt echt een goeie gast, jammer dat de security zo strak was.

Hideo @handtekeningensessie:
[afbeelding]
Oh wow, ik ben jaloers! :P Wat heb je precies laten signeren?
Als ik was gegaan had ik de oude PS1 MGS cd case laten signeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
Van een ander forum had iemand dit mail gekregen in reactie op de lage prijs van Folklore en Lair
Thank you for contacting Amazon.co.uk with your enquiry.

I have checked your order #026-0718689-8038857 and can confirm that
the price of the item "Folklore (PS3)" is 14.95 GBP

I can also confirm that the price of the item "Lair (PS3)" from the
order #026-5261485-4404464 is 14.95 GBP.

Amazon.co.uk always wants to provide a good service to its customers.

Hence, we will honour the prices given at the time of placing the
order.

Please be assured that there will be no changes in the price of the
items.

We hope that we have been able to alleviate your concerns.

Thank you for shopping at Amazon.co.uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:31:
[...]

Oh wow, ik ben jaloers! :P Wat heb je precies laten signeren?
Als ik was gegaan had ik de oude PS1 MGS cd case laten signeren :)
Toen ik bij de mgs4-stand voor de 2e keer in de rij stond (daarvoor stond ik er voor de nieuwe mgs4-trailer) wist ik niet eens waarvoor ik in de rij stond :P Maar ze hadden mooie mgs4 kaarten waar hij (en die mystery girl naast hem) een handtekening opzette. En we hadden nog oogcontact :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijzen van de 2 games op amazon zijn al flink omhoog gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:47:
[...]

Toen ik bij de mgs4-stand voor de 2e keer in de rij stond (daarvoor stond ik er voor de nieuwe mgs4-trailer) wist ik niet eens waarvoor ik in de rij stond :P Maar ze hadden mooie mgs4 kaarten waar hij (en die mystery girl naast hem) een handtekening opzette. En we hadden nog oogcontact :P
Volgens mij is die vrouw naast hem Yumi Kikuchi, een bekende Japanse actrice, zangeres en model. Ze doet ook de Japanse Kojima Productions podcast samen met Hideo. Ik denk dat ze de 'special guest' was.

Tevens zal zij één van de leden van de Beauty/Beast Unit spelen in MGS4, welke weet ik niet maar ik denk zelf Screaming Mantis...

Weet je dat ook weer :)

Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/5439/beauty4hz0.jpg

Yumi indeed :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Gman schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:37:
Zo m'n PS³ in ingewijdt :P
Online functionaliteit is echt super, rankings, demo's, hdtrailers, echt geweldig allemaal.
Nog iets wat super is is dat ik voorlopig geen andere tv of signaalconvertor moet kopen, hij werkt prima op m'n 24" Dell (2405 model) via de Component, helaas 1080i max met die combinatie maar ik heb er geen last van.
Niks helaas aan.. er is heus geen verschil tussen 1080i en 1080p hoor. Het verschil bestaat alleen in theorie. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
ik hoor net bij een filmpje over GT5 dat men ook werkt aan changeable weather en damage... als eventuele downloadable updates... nice :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Laatst online: 11-09 12:47
Gekke vraag meschien, ik heb een acer 2051W met een resolutie van 1680x1050 en DVI aansluiting. als ik nou hdmi naar dvi cabel gebruik en de ps3 op me monitor aan sluit werkt dat heeft iemand hier dat, zo ja hoe ziet dat er uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
FaceDown schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:22:
[...]

Niks helaas aan.. er is heus geen verschil tussen 1080i en 1080p hoor. Het verschil bestaat alleen in theorie. :)
behalve dan dat 1080i de helft van de beeldlijnen van 1080p bevat.... 1080P is een stuk scherper beeld.

@lordsauron: check of je scherm HDCP ondersteund. Als hij HDCP ondersteund dan is het geen probleem

[ Voor 12% gewijzigd door zerokill op 28-08-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Laatst online: 11-09 12:47
Dat doet hij volgens mij niet(kan niet vinden op site.
wat voor problemen kan ik dan verwachten ?(dacht altijd hdmi = dvi + sound)

[ Voor 36% gewijzigd door Lordsauron op 28-08-2007 21:42 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.