Wat jij nu zegt is net zoals zeggen dat je een Titan met 1 man aan zou moeten kunnen omdat je tegenstander anders met meer man zou moeten komen. Lijkt me logisch dat dat niet de bedoeling is. Als je meer SP's nodig hebt om een schip te vliegen mag ie ook best wat meer kunnen, zolang ie maar niet solo alles aan kan.
Een vloot titans lijkt mij persoonlijk ook wat minder praktisch in een gevecht dan een vloot carriers.
Zolang het maar niet zo is dat er een schip is dat alles aankan is het goed. Aangezien een carrier best makkelijk is neer te halen lijkt er mij niet zoveel aan de hand.
Precies, maar wat is de zwakte van een carrier? Een groep BS is niet wat ik een zwakte noem. Als je groep T2 cruisers hebt tegen groep BS, lijkt het mij dat de kruisers flinke schade moeten kunnen doen en ermee wegkomen, dit in tegenstelling tot een groep BS tegen een groep carriers. Ze kunnen wel schade doen, maar komen er niet mee weg.
Trouwens als carriers relatief zwak zijn tegen damps lijkt mij er geen probleem. Al moeten ze dan lijkt mij overwegen om carrier ook kwetsbaar(der) te maken tegen andere soorten ewar. Zoals al gezegd, ik ben ook maar een newb en weet er niet al te veel van.
tuurlijk is dat uit eindelijk wel de bedoeling zo gaat het in de echte wereld ook.
gameplay>realism. Ik heb persoonlijk liever niet dat iedereen over 2 jaar een carrier vliegt. Maar als jou dat leuk lijkt...
Zowiezo zit je er redelijk naast. Zo gaat dat in de echte wereld ook? Niet in deze wereld hoor.
Hier is het hele probleem van carriers al dat ze traag zijn. Daarom heeft amerika ook carriers overal zitten, want je kan niet zomaar ergens even een carrier heenbrengen. En dan heb ik het niet over dat in eve carriers traag zijn als ze gewoon rondvliegen. Dan zou je ze trager moeten maken bij de sneller dan licht reismethoden.
En dan het hele probleem dat er niks van klopt. Tegen tanks bijvoorbeeld worden niet alleen grotere tanks gebruikt. Ook snelle jeeps met geleide raketten, tank is te traag om hem te raken voordat hij weer weg is en raket op de tank zit. En andere gepantserde voertuigen en kleine tanks worden tegen tanks gebruikt. Kleinere jagers worden tegen bommenwerpers gebruikt.
En waarom denk je dat een amerikaanse battlegroup niet bestaat uit 3-4 carriers en verder niks? Geld is het probleem niet, die andere schepen zijn ook peperduur. Als amerika europa zou aanvallen met 30 carriers, liggen er binnen de kortste keren 30 carriers op de zeebodem. Een carrier heeft een te verwaarlozen verdediging tegen onderzeeboten. Dat het gebrek heeft aan luchtdoel raketten kan gecompenseerd worden met jachtvliegtuigen, maar tegen inkomende raketten kan een carrier ook niks doen. En de radar van een aircraft carrier stelt niks voor bij de radar die sommige andere schepen meehebben.
Daarom heeft die carrier altijd een groep schepen omzich heen. Hij heeft zwaktes.