Vind de verklaring van Goons altijd zo grappig. "Omdat iemand iets deed, doen wij dat ook." Je hebt toch ook een eigen mening?
Zelfde met BOB-> BOD noemen. Nadat er
1 director fout bleek te zijn. Het eerste wat ik van Goons wist was dat ze een programma hadden waarmee je in local kon zien wie er wel en niet rood was(voordat dat het na een patch voor iedereen mogelijk was). Was een cheat en werd door een groot deel van de Goons gebruikt. Het eerste wat ik van RA wist, was dat zij complex die een bug hadden bleven gebruiken. Dit was algemeen bekend en heeft een jaar voortgeduurd. Totdat FIX hetzelfde had met 1 van zijn complexen en het binnen een week heeft gepetioned, resultaat de RA complexen zijn gefixt en in Delve zijn geen complexen meer. Of laten we nog even de LV home system aanval nemen, waarbij het idee was om zoveel mogelijk tech 1 frigs in te jumpen en de server te crashen en ook nog gelukt is.
Dus er zullen net zoals in elke ander alliance normale en aardige mensen in Goons zitten, maar om te doen alsof ze heiliger zijn dan andere is erg naïeve. Niemand zegt dat je vuil spel moet spellen omdat een ander dat doet. Wij loggen niet uit tijdens pvp, als andere dat doen is dat hun keuze, maar wij doen het niet. Zelfde met forum spam, propaganda is prima, zolang het maar ergens over gaat. Maar als andere zinloos dingen posten, hoef jij dat toch ook niet te gaan doen? Wat Goons nu aan het doen zijn heeft erg veel met het verzieken van het spel te maken. Want als COAD niks uitmaakt, waarom spammen ze het dan, laat het lekker met rust zodat er tenminste nog 1 per 5 posts iets zinvols bevat. En mensen die niks met de BOB-RAGoon war te maken hebben kunnen dan wel iets zinvols posten en er lekker hun propaganda op kwijt. Altijd beter dan de "je moeder" grappen en andere zinloosheid die er nu opstaat.
Kortom wat mij betreft mogen BOB en RAGoon nog jaren op elkaar knallen, maar er is meer in eve dan 2 groepen die aandacht nodig hebben. En zolang Goons zich als 12 jarige gedragen op de forums, zie ik ze allemaal zo. Op fanfest kon je ze gelukkig direct herkennen