[PC][MMORPG] EVE-Online deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.660 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
och het is een risico wat je neemt hoor, je moet gewoon heel erg opletten in lowsec, en dan kan je niet veel gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:57
Shunt schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:16:
[...]

hahahahaha
echt je wil niet weten hoe DOM sommige mensen zijn ik heb hier meerdere Full Faction fitted CNR's neer gehaald heerlijk gevoel is dat echt heerlijk ook in je wallet
Och, uiteindelijk zijn die niet eens zo heel duur en daarnaast moet je toch wel lol hebben met je schepen. Ik vlieg in 0.0 ook meestal in een CNR (weliswaar niet faction maar grotendeels T2 gefit). Veel corpies verklaren me voor gek, terwijl ik hun juist voor gek verklaar dat ze zo'n schip ongebruikt ergens in een high-sec hangar hebben hangen. Ik weet iig wel wie er de meeste lol mee heeft :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Anoniem: 131758 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:30:
http://www.tentonhammer.com/node/14270

Video van de goonswarm presentatie op fanfest. Erg grappig, en geeft beetje een idee hoe het er bij ons aan toe gaat.
Vind goonswarm alleen maar de community naar beneden halen met hun domme mentaliteit. Vooral dat eeuwige forum gespam en geirriteer overal en nergens komen me echt de strot uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:33

Shunt

Boe

redwing schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:40:
[...]

Och, uiteindelijk zijn die niet eens zo heel duur en daarnaast moet je toch wel lol hebben met je schepen. Ik vlieg in 0.0 ook meestal in een CNR (weliswaar niet faction maar grotendeels T2 gefit). Veel corpies verklaren me voor gek, terwijl ik hun juist voor gek verklaar dat ze zo'n schip ongebruikt ergens in een high-sec hangar hebben hangen. Ik weet iig wel wie er de meeste lol mee heeft :)
dat is waar ik heb ook zo iets als je een faction item hebt gewoon gebruiken of verkopen niet ergens in een station laten verstoffen. in onze aliance vliegen / vlogen een paar mensen voledig Gisti en Corpum gefitted Vindicators :9 tja nu zit die fitting op hun motherships :D

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Oke het was grappig om te zien de Goonswarm presentatie..

Maar wat mij voortaan bijblijft is een alliance zonder doel, doet maar wat, gein is belangrijker dan wat bereiken... tja, begin dan een fun corp, geen alliance.

Denk niet dat ie het zo bedoelde, hij wilde gewoon een grappige presentatie geven en dat was het.
Alleen tis net als met reclame ; KOOP ONS NIET, oke, dan koop ik je niet...

Tis wat je uiteindelijk bij blijft en in dit geval zal dat de boodschap zijn met een lach eromheen.

Iemand al echt iets super tofs gezien?
Ik surf nu al de hele tijd op fanfest artikelen maar nog niks heeft mij van mijn stoel laten vallen :?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
yared schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:25:

Maar wat mij voortaan bijblijft is een alliance zonder doel, doet maar wat, gein is belangrijker dan wat bereiken... tja, begin dan een fun corp, geen alliance.
We hebben een corp... het grootste corp in EVE zelfs :)

En ja, er zijn geen long term goals behalve een beetje lol trappen maar wat zou dat? Het is toch maar een spelletje?
Denk niet dat ie het zo bedoelde, hij wilde gewoon een grappige presentatie geven en dat was het.
Alleen tis net als met reclame ; KOOP ONS NIET, oke, dan koop ik je niet...

Tis wat je uiteindelijk bij blijft en in dit geval zal dat de boodschap zijn met een lach eromheen.
Tja maakt dat uit als wij ons 100% losstaand van de EVE community zien en ook niet op respect/waardering van anderen zitten te wachtten? Hetzelfde geld grotendeels voor onze allies, dat is ook de enige reden dat we door 1 deur kunnen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Jahoor, zul je net zien, heb ik een keer geen lange skill aan, zijn er problemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-04 16:50
ravenger schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:57:
Jahoor, zul je net zien, heb ik een keer geen lange skill aan, zijn er problemen :D
Mijn 8day skill loopt dus ook over 1.5 uur af, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:19

Creesch

bla bla!

mja vooruitplannen heet dat :P als ik er om denk zet ik altijd een langere skill aan op een patchdag en die laat ik dan meestal ook doorlopen totdat ik zeker weet dat er geen problemen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Tijdens patches gewoon altijd een skill aanzetten die iig nog een dag langer duurt en deze niet op patchday zelf al omzetten, gewoon ff een dagje wachten :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Count schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:42:
[...]

We hebben een corp... het grootste corp in EVE zelfs :)

En ja, er zijn geen long term goals behalve een beetje lol trappen maar wat zou dat? Het is toch maar een spelletje?
Bij elk spel zijn er mensen die niet inkunnen zien dat andere gewoon puur voor plezier spelen, en niet om te winnen/goeie stats te krijgen. Ik vind het wel mooi om te zien wat ze bij goon hebben bereikt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
furby-killer schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:44:
[...]

Bij elk spel zijn er mensen die niet inkunnen zien dat andere gewoon puur voor plezier spelen, en niet om te winnen/goeie stats te krijgen. Ik vind het wel mooi om te zien wat ze bij goon hebben bereikt,
Yup dat vind ik ook, zeker gezien al dat gezeur aan het begin dat het noobs in frigs waren. Alhoewel ik de goons zich over het algemeen als een stel peuters vind gedragen doen ze het toch niet slecht :P

Ik ben trouwens benieuwd hoe vaak ze die server up tijd nog gaan bijstellen (of hoe snel de server vanavond weer plat gaat) Ervaring leert iig dat er vanavond nog wel een keertje wat fout gaat :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131758

furby-killer schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:44:
[...]

Dat is inderdaad de instelling die de meeste goons hebben. Natuurlijk zijn er genoeg die het spel serieus nemen, maar over het algemeen is EVE niet bepaald serious business in goonswarm.

o/ Count, ik wist dat er wel meer goons hier moesten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
Anoniem: 131758 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:30:
http://www.tentonhammer.com/node/14270

Video van de goonswarm presentatie op fanfest. Erg grappig, en geeft beetje een idee hoe het er bij ons aan toe gaat.
Ik was erbij als onderdeel van de goonfleet delegatie. De goonfleet presentatie was de beste daar, de rest was hoofdzakelijk roleplayers en andere lui die verhalen hadden over hun grootse gevechten en overwinningen waar niemand van gehoord had of wou horen. Alleen KIA was nog redelijk grappig.

Verder vindt ik het een beetje kort zichtig om alle goonfleet leden kinderachtig en dom te noemen. Er zijn 3,500 echte goons in eve. Daarnaast spelen er nog honderden dan niet duizenden goons eve. Niet iedereen gedraagt zich als een idioot.
Trouwens wat er hoofdzakelijk op het eve-o forums gebeurd het trollen, wat hoofdzakelijk inhoudt andere (idioten) op de kast te jagen door flauw gewauwel. Tja dat je daar instinkt en aanstoot aan neemt is je eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

yared schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:25:

eeh zo veel leden kan je simpel weg niet in een corp kwijt |:( dus zal je altijd wel een aliance op moeten starten

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
redwing schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:48:
Ik ben trouwens benieuwd hoe vaak ze die server up tijd nog gaan bijstellen (of hoe snel de server vanavond weer plat gaat) Ervaring leert iig dat er vanavond nog wel een keertje wat fout gaat :+
Ja het is echt knap hoeveel moeilijkheden de simpelste patch geeft... Zal me benieuwen hoe lang de boel stuk is na een mega patch als Trinity (de graphics upgrade) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
brainball schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:18:
[...]

Ik was erbij als onderdeel van de goonfleet delegatie. De goonfleet presentatie was de beste daar, de rest was hoofdzakelijk roleplayers en andere lui die verhalen hadden over hun grootse gevechten en overwinningen waar niemand van gehoord had of wou horen. Alleen KIA was nog redelijk grappig.

Verder vindt ik het een beetje kort zichtig om alle goonfleet leden kinderachtig en dom te noemen. Er zijn 3,500 echte goons in eve. Daarnaast spelen er nog honderden dan niet duizenden goons eve. Niet iedereen gedraagt zich als een idioot.
Trouwens wat er hoofdzakelijk op het eve-o forums gebeurd het trollen, wat hoofdzakelijk inhoudt andere (idioten) op de kast te jagen door flauw gewauwel. Tja dat je daar instinkt en aanstoot aan neemt is je eigen schuld.
mag dan mn eigen schuld zijn maar ik vind het ontiegelijk irritant en je kan echt helemaal niks meer van COAD geloven omdat al die goons alles maar kapot spammen en voor anderen verzieken. Het is geen discussion subforum meer maar een locaal hol voor de zielige internet forumverslaafde die alleen wat domme stopwoordjes kan spammen. Vind dat ze al meer schade aan eve hebben aangericht wat dat betreft dan BoB. Ze verbeteren het algemene beeld van de eve-spelers iig niet met dat kansloze gespam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
[...]

Het was inderdaad de leukste, maar de beste wilde ik het toch ook weer niet noemen want echt veel zinnigs hebben ze niet verteld :+
Helaas gedraagt het merendeel van de goons waar je wat van hoort (forums e.d.) zich erg kinderachtig met een hoop geflame. Je zult mij niet horen zeggen dat het idioten zijn/dom zijn maar verrekes irritant zijn ze iig wel.
Ja, en dat is nu net waar forums niet voor bedoelt zijn. Deze zijn er om zinvolle discussies te voeren en er het liefst nog wat van opsteken ook. Als er dan een stel peuters alleen maar aan het flauw wauwelen zijn en daarmee de hele forums onzinnig maken vind ik het niet gek dat veel mensen daar aanstoot aangeven. Dat heeft niets te maken met er instinken maar wel met erg irritant zijn.

Voor de goons kwam ik iig nog regelmatig op COAD omdat dat een luek forum met goede informatie was. Momenteel heeft het totaal geen zin meer om daat te kijken omdat het alleen nog maar een hoop onzin is. Lijkt me niet echt iets waar je trots op moet zijn.....

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

redwing schreef op woensdag 07 november 2007 @ 07:16:

Ja, en dat is nu net waar forums niet voor bedoelt zijn. Deze zijn er om zinvolle discussies te voeren en er het liefst nog wat van opsteken ook. Als er dan een stel peuters alleen maar aan het flauw wauwelen zijn en daarmee de hele forums onzinnig maken vind ik het niet gek dat veel mensen daar aanstoot aangeven. Dat heeft niets te maken met er instinken maar wel met erg irritant zijn.
Als je een paar honderd pagina's terugspringt in CAOD historie (http://myeve.eve-online.c...l&channelID=3521&page=297 om zo maar een willekeurige te nemen) kom je ook voornamelijk propaganda tegen met hier en daar een verstandige post en een hoop onzin. Die vroeger-was-alles-beter nostalgie is niet echt terug te vinden.

Moderation was toen wel wat beter, het zal er wel mee te maken hebben dat CCP de hele ISD club heeft opgedoekt die alle in-game events zaten door te spelen aan hun vriendjes. Er is ook veel minder noodzaak voor CAOD posts omdat je nu de 100% accurate sovereignty maps hebt waarop je altijd kan zien wie er waar systemen aan het verliezen is.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:55

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Gisteravond ook weer even hartslag omhoog... net CNR gefit met 7 CN launchers om te kijken hoe dat gaat in missies. Op zich ging het prima, tot ik het bericht kreeg dat er een poging werd gedaan de launcher te activeren... en dat duurde even. Ofwel verbindingsproblemen terwijl ik onder vuur lag van 7 BS en shield op 50%.

Snel exit game, opnieuw inloggen ging gelukkig nog en dan maar hopen dat je geen eitje in het scherm ziet. Gelukkig niet :) We kunnen nog door!

Eens zien of we weer richting low sec kunnen, want die missies gaan op een gegeven moment ook vervelen :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
IJzerlijm schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:11:
[...]
Als je een paar honderd pagina's terugspringt in CAOD historie (http://myeve.eve-online.c...l&channelID=3521&page=297 om zo maar een willekeurige te nemen) kom je ook voornamelijk propaganda tegen met hier en daar een verstandige post en een hoop onzin. Die vroeger-was-alles-beter nostalgie is niet echt terug te vinden.
Ik zeg ook niet dat je toen niet veel propaganda had, maar toen kwam je nog regelmatig nuttige discussies tegen en die ben ik de laatste tijd compleet kwijt :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

[...]

De naam zegt al genoeg denk ik en komt aardig overeen met het gedrag en het imago dat uitgedragen wordt. Wat dat betreft een vooruitziende blik en goed gekozen. Serieuze spelers zullen wel 10x zich bedenken voordat ze bij goon gaan. Tenzij je natuurlijk bij een alliance wilt horen die zich gedraagt als een stelletje 12 jarige pubers.

[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 07-11-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Darth Malak schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:16:
[...]

De naam zegt al genoeg denk ik en komt aardig overeen met het gedrag en het imago dat uitgedragen wordt. Wat dat betreft een vooruitziende blik en goed gekozen. Serieuze spelers zullen wel 10x zich bedenken voordat ze bij goon gaan. Tenzij je natuurlijk bij een alliance wilt horen die zich gedraagt als een stelletje 12 jarige pubers.
Typisch dat mensen die bij goon zitten of goon goed kennen NORMAAL antwoord kunnen geven, en mensen zoals jouw die Goon niet kunnen uitstaan zelf een laag en puberaal antwoord geven. Erg typerend.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Darth Malak schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:16:
[...]

Al die regio's en stations die we veroveren op de serieuze spelers zijn dan alleen maar grappiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Rudios schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:31:
[...]
Typisch dat mensen die bij goon zitten of goon goed kennen NORMAAL antwoord kunnen geven, en mensen zoals jouw jij die Goon niet kunnen uitstaan zelf een laag en puberaal antwoord geven. Erg typerend.
Veel ervaring heb ik niet met Goons behalve die ene die af en toe in Syndicate komt en meestal in een pod weer weggaat maar de presentatie was idd wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

[...]

Typisch dat mensen die bij goon zitten of goon goed kennen NORMAAL antwoord kunnen geven, en mensen zoals jouw die Goon niet kunnen uitstaan zelf een laag en puberaal antwoord geven. Erg typerend.
Ik zou niet weten wat er puberaal is aan mijn post... Voel je je aangesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Count schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:42:
[...]
Jup you're right, mijn reactie kwam inderdaad zo over.
Was eerder overkoepelend gezien hoe zo'n presentatie over op mensen kwam dan mijn eigen mening hoe je dit spelletje speelt.

* yared is de grootste partyn00b in corp.

Mij gaat het zeker om het spelletje en niet om enge dingen als 'progressie' 8)7

En eigenlijk zouden we heel gelukkig moeten zijn dat er ondanks het vaak brallerige epeen lawaai, nog mensen zijn die dat snappen. _/-\o_

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 08:07

Elp

[...]

Er zullen best genoeg normale mensen in goonswarm zitten, feit is alleen dat alle idioten in goonswarm het meeste herrie maken en daarom heeft goonswarm het imago van een kleuter alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Elp schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:23:
[...]

Er zullen best genoeg normale mensen in goonswarm zitten, feit is alleen dat alle idioten in goonswarm het meeste herrie maken en daarom heeft goonswarm het imago van een kleuter alliance.
Er was een tijd dat posten op EVE-O ten strengste verboden was voor heel Goonswarm. Toen haalde een serieuze alliantie een signature van het interne GF forum af om er een 'Goonicide' campagne over te beginnen met als doel iedereen in de alliantie het spel uit te jagen. Dan liever de reputatie van kleuters, iedereen wiens mening er toe doet baseert hun oordeel niet op wat ze lezen in CAOD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Darth Malak schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:24:
[...]

Ik zou niet weten wat er puberaal is aan mijn post... Voel je je aangesproken?
Dat jij een hele alliance benoemd als een stel pubers van 12 jaar. Alles over 1 kam.... Dat getuigd ervan dat je niet veel anders doet dan de 'rotte appels' binnen Goon zelf. Erg jammer.
Feit blijft dat er in elke alliance wel gedonder is, zal ook altijd blijven. Ik trek me iig weinig van vervelende spelers aan. Enigste waar ik niet zo goed tegen kan is gewoon een complete alliance betitelen als zijnde: allemaal pubers, vervelend, flamers, trollers etc etc. Er zijn massa spelers binnen iedere alliance die het goed voor hebben met alles en iedereen.

Voor de rest een beetje gezonde strijd is natuurlijk niet erg, dat hoort erbij ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rudios op 07-11-2007 13:21 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dokter
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-01 10:38
Vind de verklaring van Goons altijd zo grappig. "Omdat iemand iets deed, doen wij dat ook." Je hebt toch ook een eigen mening?

Zelfde met BOB-> BOD noemen. Nadat er 1 director fout bleek te zijn. Het eerste wat ik van Goons wist was dat ze een programma hadden waarmee je in local kon zien wie er wel en niet rood was(voordat dat het na een patch voor iedereen mogelijk was). Was een cheat en werd door een groot deel van de Goons gebruikt. Het eerste wat ik van RA wist, was dat zij complex die een bug hadden bleven gebruiken. Dit was algemeen bekend en heeft een jaar voortgeduurd. Totdat FIX hetzelfde had met 1 van zijn complexen en het binnen een week heeft gepetioned, resultaat de RA complexen zijn gefixt en in Delve zijn geen complexen meer. Of laten we nog even de LV home system aanval nemen, waarbij het idee was om zoveel mogelijk tech 1 frigs in te jumpen en de server te crashen en ook nog gelukt is.

Dus er zullen net zoals in elke ander alliance normale en aardige mensen in Goons zitten, maar om te doen alsof ze heiliger zijn dan andere is erg naïeve. Niemand zegt dat je vuil spel moet spellen omdat een ander dat doet. Wij loggen niet uit tijdens pvp, als andere dat doen is dat hun keuze, maar wij doen het niet. Zelfde met forum spam, propaganda is prima, zolang het maar ergens over gaat. Maar als andere zinloos dingen posten, hoef jij dat toch ook niet te gaan doen? Wat Goons nu aan het doen zijn heeft erg veel met het verzieken van het spel te maken. Want als COAD niks uitmaakt, waarom spammen ze het dan, laat het lekker met rust zodat er tenminste nog 1 per 5 posts iets zinvols bevat. En mensen die niks met de BOB-RAGoon war te maken hebben kunnen dan wel iets zinvols posten en er lekker hun propaganda op kwijt. Altijd beter dan de "je moeder" grappen en andere zinloosheid die er nu opstaat.

Kortom wat mij betreft mogen BOB en RAGoon nog jaren op elkaar knallen, maar er is meer in eve dan 2 groepen die aandacht nodig hebben. En zolang Goons zich als 12 jarige gedragen op de forums, zie ik ze allemaal zo. Op fanfest kon je ze gelukkig direct herkennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
[b][message=29042648,noline]
Zelfde met BOB-> BOD noemen. Nadat er 1 director fout bleek te zijn. Het eerste wat ik van Goons wist was dat ze een programma hadden waarmee je in local kon zien wie er wel en niet rood was(voordat dat het na een patch voor iedereen mogelijk was). Was een cheat en werd door een groot deel van de Goons gebruikt. Het eerste wat ik van RA wist, was dat zij complex die een bug hadden bleven gebruiken. Dit was algemeen bekend en heeft een jaar voortgeduurd. Totdat FIX hetzelfde had met 1 van zijn complexen en het binnen een week heeft gepetioned, resultaat de RA complexen zijn gefixt en in Delve zijn geen complexen meer. Of laten we nog even de LV home system aanval nemen, waarbij het idee was om zoveel mogelijk tech 1 frigs in te jumpen en de server te crashen en ook nog gelukt is.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 08:29
Mensen.....het is volgens mij al erg genoeg dat er 2 forums (eve-o forum en SHC) helemaal op gaan in de goon vs everybody else discussie.

Kunnen we het hier misschien gezellig houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Rudios schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:19:
[...]

Dat jij een hele alliance benoemd als een stel pubers van 12 jaar. Alles over 1 kam.... Dat getuigd ervan dat je niet veel anders doet dan de 'rotte appels' binnen Goon zelf. Erg jammer.
Feit blijft dat er in elke alliance wel gedonder is, zal ook altijd blijven. Ik trek me iig weinig van vervelende spelers aan. Enigste waar ik niet zo goed tegen kan is gewoon een complete alliance betitelen als zijnde: allemaal pubers, vervelend, flamers, trollers etc etc. Er zijn massa spelers binnen iedere alliance die het goed voor hebben met alles en iedereen.

Voor de rest een beetje gezonde strijd is natuurlijk niet erg, dat hoort erbij ;)
Nee hoor, er zijn echt allianties waar er enige vorm van kwalitetis controle is voordat de gemiddelde puber wordt toegelaten. Er er zijn wel degelijk corps e.d. waar dit soort kinderlijk gedrag niet voorkomt. Dus volgens mij ben jij nu aan het generaliseren of jullie eigen kinderlijke gedrag aan het goedpraten.

Goon komt voor mij overeen met de cheesers die je het spelen onmogelijk proberren te maken bij diverse xbox live games. Het is net niet illegaal maar is zo onsportief en belachelijk dat alleen pubers het kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Darth Malak schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:24:
[...]
Dus volgens mij ben jij nu aan het generaliseren of jullie eigen kinderlijke gedrag aan het goedpraten.
Even voor de goede orde, ik zit niet in de Goon alliance, for the good order ;) Veder praat ik niks goed, maar ik vind dat gedoe rondom BOB/DOB RAGoon allemaal een beetje overdreven, als je zit te minen heb je er verder weinig last van, spelers hebben vaak de drang om de bullshit op te zoeken.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

The Dokter schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:29:
Of laten we nog even de LV home system aanval nemen, waarbij het idee was om zoveel mogelijk tech 1 frigs in te jumpen en de server te crashen en ook nog gelukt is.
Ik was daarbij en kan je verzekeren dat het complete onzin is.

Edit: dat zulke verhalen nog steeds geloofd worden bewijst eens te meer dat de CAOD forums al lang verpest waren. Met een Goon post zie je tenminste na een regel al dat het bullshit is.

[ Voor 21% gewijzigd door IJzerlijm op 07-11-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

IJzerlijm schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:00:
[...]

Edit: dat zulke verhalen nog steeds geloofd worden bewijst eens te meer dat de CAOD forums al lang verpest waren. Met een Goon post zie je tenminste na een regel al dat het bullshit is.
99% van de huidige goon posts in CAOD ZIJN maar 1 regel of woord ;)

Ik vraag me af hoeveel mensen hier EVE-Voice/VIVOX gebruiken, die nieuwe changes zien er erg goed uit, ingame muten van mensen, hotkeys voor het praten naar bepaalde squads, alleen scouts voice geven etc. Het grootste nadeel is nog wel steeds dat als eve down gaat dat je voice comms dan ook weg zijn en dat IEDEREEN in je fleet/gang het moet hebben (en er dus voor moet betalen) om effectief te zijn...

Is er iemand hier die het ook echt gebruikt en hoe bevalt het?

[ Voor 3% gewijzigd door StarLite op 07-11-2007 15:49 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Laatst online: 20:19

Creesch

bla bla!

Ik gok dat er maar weinig mensen het echt gebruiken, juist vanwege die ene reden die je niet noemt.
De enige groep mensen binnen eve die het in mijn ogen kunnen gebruiken en waar het wegvallen van communicatie wat minder erg is zijn highsec miners en juist die groep heeft waarschijnlijk meer dan genoeg aan gewoon vent of ts...

De groep waarbij het echt nuttig zou zijn is de pvp groep en die kunnen het wegvallen van communicatie juist minder goed hebben.

ccp had er in mijn ogen beter aan gedaan om iets te ontwikkelen wat werkt in combinatie met de huidige programma's doormiddel van plugins en/of aanbieden van servers die die functionaliteit doorlinken ingame.
Of natuurlijk een geheel eigen applicatie ontwikkelen.

De grootste fout die ze in mijn ogen hebben gemaakt is dat ze iedereen appart laten betalen voor het gebruik van eve-voice en het daardoor voor corps en alliances het heel moeilijk maken om het verplicht te stellen.
Een betere oplossing zou de bovenstaande optie van serverslots verhuren zijn, hoewel je daar natuurlijk weer de vraag mee oproept wie dat dan gaat betalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

StarLite schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:48:
Ik vraag me af hoeveel mensen hier EVE-Voice/VIVOX gebruiken, die nieuwe changes zien er erg goed uit, ingame muten van mensen, hotkeys voor het praten naar bepaalde squads, alleen scouts voice geven etc. Het grootste nadeel is nog wel steeds dat als eve down gaat dat je voice comms dan ook weg zijn en dat IEDEREEN in je fleet/gang het moet hebben (en er dus voor moet betalen) om effectief te zijn...

Is er iemand hier die het ook echt gebruikt en hoe bevalt het?
EVE voice wordt gratis (of nou ja blijft gratis, blijkbaar is er nog nooit iemand geweest die er voor heeft moeten betalen. Ziet er allemaal zeer leuk uit alleen idd als je crashed is je voice com weg wat niet zo handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
In theorie is het selectief praten naar wings/squads nogal hip inderdaad. Stel dat je je fleet zo indeelt met een ECM wing die jams kan coordineren, een tackler/dictor wing die webs/points kan distribueren en een battleship/capital wing die remote reps regelt. En daarboven de FC die targets afroept naar de hele fleet.

Ik denk ook dat in de praktijk zaken als lag gevoeligheid en kinderziektes van EVE voice waarschijnlijk reden genoeg om er niet tot over te gaan. Reliability > features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 6441 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:29:
[...]

EVE voice wordt gratis (of nou ja blijft gratis, blijkbaar is er nog nooit iemand geweest die er voor heeft moeten betalen. Ziet er allemaal zeer leuk uit alleen idd als je crashed is je voice com weg wat niet zo handig is.
bron? Tis de 1e keer dat ik dit hoor :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Fanfest, Oveur's speech, hij had een lijstje met veranderingen en laatste punt was dat het gratis zou worden vanaf Trinity.

Dat mensen er nu nog nooit voor hebben betaald is meer wat ik van EVE-O af en toe opvang, Ik zelf heb het geprobeerd in het begin en nooit meer iets mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Laatst online: 24-03 13:45

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ach, je hoort ook in nederland bij de "buitenlanders" altijd alleen maar over de rellende types omdat die juist opvallen. De meerderheid die zich normaal gedraagt vallen niet op.
En zo zal het ook wel bij de Goonfleet zijn.
Plus de eenvoud waarmee je bij de goons binnen komt zal de drempel voor de echte idioten ook wel iets lager leggen natuurlijk maar verder vind ik het aardig achterlijk als je 3500 leden als mongolen bestempeld als er een grove minderheid zich als een stel bavianen gedraagt.

EDIT:
En iedereen noemde WoW ook altijd de thuishaven van alle gefrustreerde pubers. Ik ben er persoonlijk nooit een tegengekomen of als ik ze al tegen kwam heb ik ze genegeerd. Wat het beste is wat je met zulke idioten kunt doen :)

[ Voor 19% gewijzigd door MazeMouse op 07-11-2007 22:38 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
IJzerlijm schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:00:
[...]

Ik was daar ook bij en ik kan je garanderen dat deze dingen wel over TS zijn gezegd (alt van mij heeft een tijdje in goons gezeten). Weliswaar had ik niet het idee dat het echt serieus bedoelt was, maar ik vind het ook niet gek dat dit soort dingen daarna een eigen leven gaan leiden :)

Verder heb ik genoeg met goons te maken gehad om te weten dat er ook zat goede lui tussen zitten. Het probleem is alleen dat er zoveel pubers tussen zitten dat het gewoon gruwelijk irritant is, een beetje respect voor elkaar mag je naar mijn idee best wel hebben :>

Over Eve voice, ik denk niet dat het in de huidige staat veel gebruikt gaat worden, die nieuwe features zijn heel leuk, maar zolang Eve voice crasht zodra je zelf crasht en je dus niet weet wat er gebeurt of kunt laten weten wat er is gebeurt zullen velen het niet gaan gebruiken.

Eve voice is trouwens inderdaad tot nu toe ook al steeds gratis geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door redwing op 07-11-2007 22:50 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

EVE Voice gratis of per alliance/corp betalen lijkt mij ideaal.

Op dit moment zit iedereen op de corp ventrilo in een apart alliance channel en mensen die in een ops zitten, zitten gelijk op TS van de alliance. Wel apart dat je af en toe eenzijdige vragen of antwoorden hoort en niet weet waar het vandaan kwam maar altijd uptime :)

Als EVE Voice gratis zal zijn zou ik altijd Ventrilo ingelogd houden als backup totdat ik het gevoel zou hebben dat het niet meer zo crash gevoelig was.

Teamspeak kan ik er dan eindelijk uitgooien, mijn oortjes hebben in al die jaren nooit kunnen wennen aan het specifieke geluid ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Dat ziet er erg goed uit :9~

Het is wel jammer dat sommige schepen hun karakteristieke kleur gaan verliezen. De schepen van hetzelfde ras (lijken) nu dezelfde kleur te krijgen. Gallente schepen zien er nu groen/blauw/zilver uit, dus geen bruine/koperen tint meer voor de Iteron en Megathron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Anoniem: 12316 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:34:
[...]

Dat ziet er erg goed uit :9~

Het is wel jammer dat sommige schepen hun karakteristieke kleur gaan verliezen. De schepen van hetzelfde ras (lijken) nu dezelfde kleur te krijgen. Gallente schepen zien er nu groen/blauw/zilver uit, dus geen bruine/koperen tint meer voor de Iteron en Megathron.
Hoeft niet perse rampzalig te zijn. Volgens mij zijn ze ook bezig het mogelijk te maken, corp/alliance tags op de schepen te plakken.... :)

OMG, wat zien die trailers er goed uit... Ik heb zelden zo uitgekeken naar een update als deze... :9

[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 08-11-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dokter
Op fanfest hadden ze het wel over alliance tag op scheppen. Corp zou niet gaan gebeuren.

Nieuwe engine word wel erg fijn, meer GPU belasting en minder gebruik van de harddrive wat nu (volgens de graphic jongens) een erg groot deel uitmaakt van client side lag. Dus ook missies, etc, zouden soepeler moeten laden. Daarnaast komt er gedeeltelijk laden, wat inhoud dat eerst je hud laad, dan je overview en dat je dan per keer (afhankelijk van de gebeurtenissen) scheppen ziet verschijnen. Zal dus zeker met injumpen veel moet schellen.

De kleuren van de scheppen binnen 1 ras zijn idd gelijk getrokken. Alle scheppen, stations en objecten in space (cans, sentryguns) hebben nieuwe modellen gekregen. Volgende patch zullen de achtergrond en de overige zaken worden aangepakt. Die nieuwe modellen zijn wel gebaseerd op de oude scheppen, maar het kan dus zijn dat er kleine veranderingen zijn. Die video's zagen er zo gaaf uit dat ik er erg blij van word:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

The Dokter schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:36:
Op fanfest hadden ze het wel over alliance tag op scheppen. Corp zou niet gaan gebeuren.

Nieuwe engine word wel erg fijn, meer GPU belasting en minder gebruik van de harddrive wat nu (volgens de graphic jongens) een erg groot deel uitmaakt van client side lag. Dus ook missies, etc, zouden soepeler moeten laden. Daarnaast komt er gedeeltelijk laden, wat inhoud dat eerst je hud laad, dan je overview en dat je dan per keer (afhankelijk van de gebeurtenissen) scheppen ziet verschijnen. Zal dus zeker met injumpen veel moet schellen.

De kleuren van de scheppen binnen 1 ras zijn idd gelijk getrokken. Alle scheppen, stations en objecten in space (cans, sentryguns) hebben nieuwe modellen gekregen. Volgende patch zullen de achtergrond en de overige zaken worden aangepakt. Die nieuwe modellen zijn wel gebaseerd op de oude scheppen, maar het kan dus zijn dat er kleine veranderingen zijn. Die video's zagen er zo gaaf uit dat ik er erg blij van word:D
Afbeeldingslocatie: http://beeldbank.schooltv.nl/mmbase/images?29865
Scheppen?

Alliance logo's zal wel erg vet zijn :D
het eerste stapje naar compleet customizable schepen :D

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 23:07
The Dokter schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:36:

Nieuwe engine word wel erg fijn, meer GPU belasting en minder gebruik van de harddrive wat nu (volgens de graphic jongens) een erg groot deel uitmaakt van client side lag. Dus ook missies, etc, zouden soepeler moeten laden.
Hm geldt dat voor beide clients of alleen die met voor Pixel shader 2.0 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Die nyx is echt enorm geil nu met die nieuwe skin....
En zelfs een vexor is nu sexy.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
omfg! daar krijg ik kippenvel van! Wat een vette shit man. Ik ga het direct aan mn maten laten zien en ze overhalen om eve ook te gaan spelen ;p fuck UT3/CoD4/Crysis, Eve FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131758

Het ziet er allemaal erg mooi uit, ik ben alleen bang dat je bij de eerste fleet battle meteen weer alle toeters en bellen uit kan gooien omdat het anders niet vooruit te branden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
geen fleet battles meer doen dan :P Ik vind fleet battles sowieso het meest kansloze aan dit hele spel op het moment. Ben je zó lang bezig geweest om je scheepje goed te fitten met de beste en duurste spullen om hem vervolgens in een minuut lange lagspike ter verliezen zonder ook maar iemand gelockt te kunnen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dokter
StarLite schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:50:
Scheppen?

Alliance logo's zal wel erg vet zijn :D
het eerste stapje naar compleet customizable schepen :D
Euhh ja, hahahaha :?

Customizable schepen gaat nooit gebeuren, tenminste als het aan de CEO van ccp ligt en de devs die er waren. Het idee van het spel en de storyline botsen daar veelste veel mee. Ben ik opzich wel blij mee, als er iets voor lag zorgt is het wel mensen die allemaal verschillende .jpg's op hun schepen gaan plakken. 8)7

Wat betreft de toeters en bellen uitzetten. Ik speel eve nu al 2 jaar zonder geluid of effecten, maar de veranderingen die ze nu invoeren zal iedereen zien, dit zijn pure graphics veranderingen, ze zijn namelijk nog niet begonnen aan de effecten om te zetten in de nieuwe engine, dat zal later pas gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik denk juist dat door de nieuwe engine de load beter gebalanced wordt.
Ze zeiden dat hoe dan ook altijd je HUD eerst geladen wordt en dan pas de rest
Dus ALS er al lag is dan ligt het (volgens CCP) vanaf nu niet meer aan je eigen client. Dat moet dus de monsterlag die sommige fleets veroorzaakten (die niet alleen serverside was) gaan minderen.

Alleen de echte RAGoons vs BoB nodecrash fleetfights zullen dus nog voor de echte problemen gaan zorgen :p De kleinere fleets zullen er minder last van hebben.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Wordt tijd dat ze de sound FX ook eens aanpassen, altijd maar dat zelfde eeuwig geluid. Ik speel graag een game met geluid, nu speel ik het zonder omdat je mallotisch wordt van die warp en jumpgate geluiden. Geluid mogen ze van mij echt een apart dev team voor neerzetten.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Idd, de geluiden mogen wel iets beter worden.
Pew pew klinkt echt niet :D

De enige wapens die ik bruut vind klinken zijn de missiles. Verder klinkt het allemaal als het plastice pistooltje van je buurjongen.

Warp kunnen ze weinig aan doen, een warp is een warp net als een stargate jump een stargate jump is. Het zou hooguit van hogere kwaliteit gemaakt kunnen worden maar na 100 jumps/warps heb je ze dan ook wel weer gehoord.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
MazeMouse schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:23:

De enige wapens die ik bruut vind klinken zijn de missiles. Verder klinkt het allemaal als het plastice pistooltje van je buurjongen.

Warp kunnen ze weinig aan doen, een warp is een warp net als een stargate jump een stargate jump is. Het zou hooguit van hogere kwaliteit gemaakt kunnen worden maar na 100 jumps/warps heb je ze dan ook wel weer gehoord.
nee man pulse lasers klinken ook vet :P Vooral op omen's en andere schepen met rate of fire bonusses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

MazeMouse schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:23:

Rudios heeft wel een punt vind ik. Ik erger me ook aan o.a. de stargate en Hybrid / Rail geluiden. De kwaliteit lijkt inderdaad vrij laag, maar ze klinken gewoon te hard in vergelijking met de andere geluiden.

Als ze nu 'te hard' klonken qua bass, wat enigszins realistisch zou zijn (ook al hoor je in de ruimte geen geluid :P), dan kon je er nog wat aan doen, maar het zijn scherpe, hoge tonen die niet te regelen zijn met een simpel 'Bass'-knopje op je boxen.

Het warp-geluid vind ik zelf nog steeds prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen84
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik speel nu al een paar maanden Eve-Online, en is echt de meest intrigerende MMO die ik ooit gespeeld heb. Wel net iets anders dan iedere andere mmorpg, maar dat is ook de charme.

Ik ben nu lid van Eve-University(:o) en ben bezig met scout&recon skills. (ewar/recon specialist is my goal. 8))

Ik ben ondertussen geinteresseerd in small-scale en large-skill pvp. 0.0 style natuurlijk ;)

Zijn er tweakers die in de BoB-Goon War zitten, of andere 0.0 pvpers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-03 08:29
jeroen84 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:08:
Ik speel nu al een paar maanden Eve-Online, en is echt de meest intrigerende MMO die ik ooit gespeeld heb. Wel net iets anders dan iedere andere mmorpg, maar dat is ook de charme.

Ik ben nu lid van Eve-University(:o) en ben bezig met scout&recon skills. (ewar/recon specialist is my goal. 8))

Ik ben ondertussen geinteresseerd in small-scale en large-skill pvp. 0.0 style natuurlijk ;)

haha, Mede e-unistas :D

normaal gesproken heeft e-u wel wat leuke fleet rampages en wardecs... maar onze diplo doet zn werk veel te goed >_> NAP met Smash en RK etc onder voorwaarde dat we niet meer in geminate komen enzo...

Maja, als je wat meer wil battelen zou ik ff informeren over het low sec apprenticeship van eve-u, lekker in lowsec wonen :P

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

dude daar wil je niet tussen zitten echt niet dan krijg je geen small scale pvp maar massive Fleet battles. zoek gewoon eerst eens een leuke PVP lowsec corp met waar een 0.0 entry zit en begin daar eens.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Als BoB member zit ik er midden in, hoewel ik de afgelopen paar weken niet zo heel erg veel heb gespeeld, ben te druk met TF2 :o

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 12:37
Shunt schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:33:
[...]

dude daar wil je niet tussen zitten echt niet dan krijg je geen small scale pvp maar massive Fleet battles. zoek gewoon eerst eens een leuke PVP lowsec corp met waar een 0.0 entry zit en begin daar eens.
Massive fleetbattles!!!! _/-\o_
Geweldig gewoon! Vooral wanneer de FC ook echt goed is.
Tis jammer dat het zo laggy is... zonder lag zouden dat soort battles echt helemaal te gek zijn.
Heb er al 3 mogen meemaken. Binnenkort hopelijk meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:22
Ik heb nu een eigen huis en bezig aan het verbouwen.
En wil een projector wand maken. Dat lijk me echt vet om daar op te EVE-en.
Vooral ik nu die filmpje ziet.

Welke grote en resolutie spelen jullie EVE?

Ik zelf speel nu op me laptop (1280x1024), 2 eve clients met resutie 1152x864.
Kan ik naast het minen makkelijk internetten

[ Voor 45% gewijzigd door Calamor op 12-11-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222999

1280x1024 dacht ik. Ik speel altijd windowed mode zodat ik kan msn'en en eve'en tegelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Anoniem: 222999 schreef op maandag 12 november 2007 @ 08:26:
1280x1024 dacht ik. Ik speel altijd windowed mode zodat ik kan msn'en en eve'en tegelijk :P
euh..... dat was ik dus....

Ik zit hier op stage met nog een mede student en die heeft zich ook even op GoT aangemeld zie ik nu :P We zitten beide op dezeflde user account dus vandaar dat ie alle cookies enz door elkaar gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Laatst online: 10-06 16:51

Hoogie2004

Whohooooo

Hier ook windowed, tegelijk msn enzo

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

1650x1050 full screen als ik op 1 account zit en anders 1024x768 windowed met 2 accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 20:07
fullscreen 1280 x 1024 of 2x 1024x800 als ik beide accounts op een pc gebruik (2 beeldschermen)

op de laptop altijd window mode 1024x800 omdat ik daar meestal mee msn/mine etc en dan op de andere pc gewoon full screen kan pvpen of wat alliance stuf regel..

overgens kan ik niet wachten op de nieuwe engine die nyx ziet er gewoon bloedgeil uit 8) >:)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Jammer dat je alleen de omen ziet wat betreft Amarr schepen :( Ben benieuwd hoe de Crusader/Retribution eruit zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Met 2 clients game ik meestal 2x 1680x1050 en solo 1920x1200 full-screen. Moet wel zeggen dat de lag met clients niet te harden is in de systemen waar ik op dit moment rondhang (niet Jita).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-06 21:03
Wot happened to Aftermath?

Forum's is the place for KOS bashing, of zo lijkt het nu ;D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Pirate-Bozz schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:35:
Wot happened to Aftermath?

Forum's is the place for KOS bashing, of zo lijkt het nu ;D.
Ze zitten in Curse. Hadden onlangs nog een aardig gevecht tegen hun toen ze 5 carriers + 30-40 support undockten tegen onze 15 man BS gang. Lang leve remote reps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:34
yared schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:26:
1650x1050 full screen als ik op 1 account zit en anders 1024x768 windowed met 2 accounts.
Tip voor de multimonitor mensen onder ons: http://usuarios2.arsystel.com/rafaeldt/EVE/

Progjes zorgt ervoor dat je EVE fullscreen kunt draaien en gewoon op je andere monitor kunt doen wat je wil zonder dat EVE zich verkleint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dokter
Zit er geluid in eve? Zou het al fijn vinden als ze de lag die geluid veroorzaakt zouden kunnen weg krijgen, maar zolang dat nog niet gebeurt is hoeven ze het geluid niet echt te verbeteren.

Speel nu 2 accounts allebei windowed: 1600*1024 op de eerste account en de tweede op 1440*990. Gaat prima, denk dat een projector zeker met de nieuwe enige erg mooi moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik speel op 1920x1200 windowed [ivm msn/irc en stuff]
2e account op 1600x900 windowed op 2e scherm.

Dat windowed/fullscreen mover proggie ziet er handig uit, maar kan je ook commandline opties meegeven? ik start eve altijd met /end /LUA:OFF omdat ik mijn cache op mijn game schijf wil hebben en zodat mijn documents en settigns map geen 8TB groot wordt :P

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:34
Volgens mij wel, ik kan me herinneren dat ik dat ook gebruikte op sisi. Weet niet precies meer hoe, maar volgens mij heb ik toen een snelkoppeling gemaakt en die gelinkt in dat progje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

Wij van E-Uni zijn weer eens gewardecced dus weer volop PvP.
Ik moet zeggen ik vind e-uni ideaal. Vaak gewoon tijd om lekker te missionen en eens per maand een War om te pvp'en.

Edit.
Laat maar zitten is een War Dec van een guild met 1 member.

[ Voor 4% gewijzigd door Mystic_X op 13-11-2007 13:45 ]

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:41
Mystic_X schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:41:
[...]
Edit.
Guild?

Maar terug op de war dec, grote kans dat voor de 24 uur om is er meer mensen in de corp joinen om mee te vechten in de war dec.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen84
  • Laatst online: 09-01-2024
Mystic_X schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:41:
[...]

Edit.
Zonde van zn Isk. :P

Maar ga toch binnekort op zoek naar een euro PvP / 0.0 alliance. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik zit nu in low-sec alliance, met een enkele keer een uitstaptje naar 0.0 sec.

In regio is eilandje met 2 high sec systems, voor de rest low sec. Hoewel we niet in war zijn, is onze relatie met de buren niet echt positief. Ze zijn pirate alliance, en zodra iemand van hun in onze regio gespot wordt heeft hij snel stel achter hem aan die hem tot schroot willen schieten. Andersom hetzelfde.

Nog geen solo kill gemaakt, maar wel eerst met 1 alliance genoot de grootste piraat van de andere alliantie aangevallen (zijn sec is -8.5), en toen met alliantie genoot zo goed als door zijn armor heen was kwamen 3 andere alliantie leden uit warp om te helpen. Precies op tijd de piraat in hoopje schroot verandert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Die Encounters die als Cosmic Anomaly op je scanner verschijnen zijn beter dan ik dacht. Twee gedaan in uit verveling en allebei een True Sansha battleship aan het einde na de drie of vier gewone spawns.

Weet iemand of de Encounters compleet random zijn of afhankelijk zijn van de truesec van waar je ze vindt ? Het was allebei in Esoteria, 0.0 space zonder NPC sovereignty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
  • Laatst online: 02-01-2023
Voor de mensen die fullscreen willen, gebruik gewoon Eve-mon daarvoor. Ten eerste: Die heb je toch altijd aan. Ten tweede, werkt net zo goed. Ik werk ook met 2 accounts helaas maar 1 beeldscherm. maar omdat de schermen "Windowed" zijn is het switchen zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
IJzerlijm schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:30:
Die Encounters die als Cosmic Anomaly op je scanner verschijnen zijn beter dan ik dacht. Twee gedaan in uit verveling en allebei een True Sansha battleship aan het einde na de drie of vier gewone spawns.

Weet iemand of de Encounters compleet random zijn of afhankelijk zijn van de truesec van waar je ze vindt ? Het was allebei in Esoteria, 0.0 space zonder NPC sovereignty.
Ja ze zijn afhankelijk van truesec. En als je eentje cleared dan respawned hij meteen ergens anders in de constellation.

Ik ben er zelf niet zo kapot van, de battleship rats die spawnen leveren ongeveer de helft op van een normale belt rat (qua bounty), je moet dus mazzel hebben dat er een faction rat spawned op het eind anders is het niet de moeite. Bovendien is het een stuk riskanter, zo nu en dan krijg je echt leipe hoeveelheden rats met scrambling frigates erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Count schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:48:
[...]

Ja ze zijn afhankelijk van truesec. En als je eentje cleared dan respawned hij meteen ergens anders in de constellation.

Ik ben er zelf niet zo kapot van, de battleship rats die spawnen leveren ongeveer de helft op van een normale belt rat (qua bounty), je moet dus mazzel hebben dat er een faction rat spawned op het eind anders is het niet de moeite. Bovendien is het een stuk riskanter, zo nu en dan krijg je echt leipe hoeveelheden rats met scrambling frigates erbij.
exploration sites daarin tegen zijn het weer wel waard vind ik..
daar kunnen namenlijk hele mooie spullen tussenzitten:)
alleen is het vinden van die dingen moeilijk en kan best wel wat tijd in beslag nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-04 09:15

tazitiz

dbprutser

angel00008 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:51:
[...]

exploration sites daarin tegen zijn het weer wel waard vind ik..
daar kunnen namenlijk hele mooie spullen tussenzitten:)
alleen is het vinden van die dingen moeilijk en kan best wel wat tijd in beslag nemen..
Ik heb nog niet vaak een exploration site gevonden helaas. 2 keer, en er is toen niet veel interressants uitgekomen. maar ik zit nog niet in lowsec. Jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
tazitiz schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:23:
[...]

Ik heb nog niet vaak een exploration site gevonden helaas. 2 keer, en er is toen niet veel interressants uitgekomen. maar ik zit nog niet in lowsec. Jij wel?
low sec ja deze zijn meestal ook wel wat beter kwa rewards (maar soms net zo slecht ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Laatst online: 10-06 16:51

Hoogie2004

Whohooooo

Heeft iemand een site ofzo waar Deadspace pockets met hun locatie opstaan (en vooral wat erin mag qua ship?).
Ik kan hier namelijk bar weinig over vinden (eigenlijk helemaal niks) ik zal wel fout zoeken ofzo

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Hoogie2004 schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:08:
Heeft iemand een site ofzo waar Deadspace pockets met hun locatie opstaan (en vooral wat erin mag qua ship?).
Ik kan hier namelijk bar weinig over vinden (eigenlijk helemaal niks) ik zal wel fout zoeken ofzo
deze sites zijn overall maar ook nergens.. :+

nee maar even serieus.

ff snelle how-to om cosmic site's te vinden (de makkelijke!!)

ga naar een system.

warp naar planet I

open je scanner

klik op cosmic anomoly's

dan op on board scanner

dan op analyze

na 20 seconden zal de scanner zeggen of er een signal is en zo niet dan vind hij niets..

dit doe je dan bij elke planeet en meestal zitten er wel 1 of 2 signalen in een systeem.

die kunnen dan kleine missies zijn met alleen frigs tot aan de bsses aan toe.

in sommige zitten zelfs officer spawns welke heel vaak leuk spul kunnen geven (zo had ik eergisteren een medium shadow blaster bpc (3run) en gisteren een snake gamma implant _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-06 17:29
veel makkelijker is het nog om cosmic anomalies te laten weergeven op je overview, dan de gewone system scanner op maximum range zetten, dan zie je in een oogopslag of het de moeite waard is om langs al die planeten te warpen ;)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
GamemasterByte schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:16:
veel makkelijker is het nog om cosmic anomalies te laten weergeven op je overview, dan de gewone system scanner op maximum range zetten, dan zie je in een oogopslag of het de moeite waard is om langs al die planeten te warpen ;)
hmm deze gebruikte ik nog niet maar klinkt wel plausible :)

vanavond maar ff proberen :D thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Weet iemand hier al iets meer over een concrete datum voor de BIG update!! ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:41
Darth Malak schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:49:
Weet iemand hier al iets meer over een concrete datum voor de BIG update!! ??
http://myeve.eve-online.c...threadID=640204&page=2#33

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-06 17:29
angel00008 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:19:
[...]

hmm deze gebruikte ik nog niet maar klinkt wel plausible :)

vanavond maar ff proberen :D thanks :)
nouja, je weet natuurlijk waar die anomaly dan ligt, maar je kunt iig kijken of er uberhaubt iets is, anders ben je een uur voor niets aan het scannen :+

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
de screens op de nieuwe trinity pagina zien er echt goed uit :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Handel in characters (en andere digitale goederen) is niet toegestaan.