[PC][MMORPG] EVE-Online deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.778 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:45
Eigenlijk bedoel ik dit :

PDS (or PDU): Power Diagnostic System.
BCS (or BCU): Ballistic Control System.
MFS (or magstab): Magnetic Field Stabilizer
RCU: Reactor Control Unit.
WCS: Warp Core Stabilizer.
Stab: Inertia Stabilizer.
Nano: Nanofiber Internal Structure.
Nos: Nosferatu.
Neut: Energy Neutralizer.
Scram: Warp scrambler.
Webber: Stasis Webifier.
Jammer: One of the ECM modules.
Multispec: ECM - Multispectral Jammer.
Racial Jammer: Any of the other kinds of ECM modules.
SB (or booster): Shield booster (size usually indicated).
SB: Can also mean Smartbomb.

Alleen dan van alles wat er in EVE gebruikt wordt.
In eve wiki of wiki staat er niks over. En zo ver ik kan vinden niet op eve forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fareway
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01-2024

Fareway

Uber 'n stuff

Ben benieuwd wat je voor de nieuwe schepen moet gaan betalen.
Zal wel de nodige mils kosten.
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=619220
Calamor schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:16:

PDS (or PDU): Power Diagnostic System.
BCS (or BCU): Ballistic Control System.
MFS (or magstab): Magnetic Field Stabilizer
RCU: Reactor Control Unit.
WCS: Warp Core Stabilizer.
Stab: Inertia Stabilizer.
Nano: Nanofiber Internal Structure.
Nos: Nosferatu.
Neut: Energy Neutralizer.
Scram: Warp scrambler.
Webber: Stasis Webifier.
Jammer: One of the ECM modules.
Multispec: ECM - Multispectral Jammer.
Racial Jammer: Any of the other kinds of ECM modules.
SB (or booster): Shield booster (size usually indicated).
SB: Can also mean Smartbomb.

In eve wiki of wiki staat er niks over. En zo ver ik kan vinden niet op eve forum.
Warp core stabilizer word vaak stab genoemd en inertial stabilizer intstab
SB kan trouwens ook nog sensor booster betekenen

[ Voor 118% gewijzigd door Fareway op 25-10-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ik ben benieuwd of ze dat in november al gaan releasen.... zou die graphic update niet al samen met revelations komen? Ze mogen de GFX wel es snel gaan updaten vind ik. Als je naar de nieuwe unreal tournament kijkt dan hoeft het helemaal niet zo zwaar te worden om mooie graphics te geven aan een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Al draagt een aap een gouden ring...

Hoewel de osprey eerder een kalkoen dan een aap is, I guess :)

[ Voor 8% gewijzigd door Count op 25-10-2007 14:41 ]

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Calamor schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:16:

PDS (or PDU): ....knip
Dit leer je door het te doen.

PRAT = Piraten Piet
Rat/ratten = uh, rat?
Mario = http://www.youtube.com/watch?v=j_vSldo3baw
MM = Marco miner
OT = Ore thief
JC = Jumpclone
Bump(en) = iemand die undocked van het station wegstoten, of een mm'r wegstoten van zijn can
FCMD/FC = Fleet Commander
WCMD/WC = Wing Commander
SQCMD/SC = Squad Commander
x of xxx of XXXX<------ WTFOMG INVITE ME!! = geef mij een invite aub, dank u 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door yared op 25-10-2007 15:01 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 21:02
UT3 heeft geen AA, daarom loopt het veel vloeiender dan men zou verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
DingieM schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:04:
UT3 heeft geen AA, daarom loopt het veel vloeiender dan men zou verwachten
ja ok en volgens mij hebben ze ook nog niet alles in de demo gestop wat betreft grafisch geweld. Maar ben wel benieuwd hoe alles er straks uit gaat zien met die nieuwe eve engine. Lijkt me een hele verfrissing om naar wat detail te kunnen kijken in tegenstelling tot al die wazige textures die we nu hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Fareway schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:24:
[...]

http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=619220

[...]

Warp core stabilizer word vaak stab genoemd en inertial stabilizer intstab
SB kan trouwens ook nog sensor booster betekenen
Vergeet MWD voor Micro Warpdrive niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:14
Heeft er iemand anders al eens problemen gehad met PAYBYCASH.COM ?

Ik heb via paybycash een maand eve gekocht, betaald via Ideal, geld is van mijn bankrekening af gehaald op de 22e.

Gisteren de 26e om 10:58 wordt mijn eve account gesuspend, met de melding "payment revoked, contact paybycash' .

Vervolgens reageert paybycash nergens op, terwijl ze dagelijks van 0900-1100 in de avond (-5 uur tijdzone) open zouden zijn..

Komt erop neer dat ik netjes betaald heb, en dat paybycash mijn betaling om de een of andere reden teruggetrokken heeft. Terwijl zijn -wel- mijn geld hebben!

Je zult zien dat als de fout gecorrigeerd wordt, dat er uitgegaan wordt van de betaaldag, de 22e! zodat ik dus dagen verlies, echt niet dus!

Mijn advies, maak geen gebruik van paybycash, ze zijn niet bereikbaar op de genoemde uren, hebben geen telefoonnummer en maken idiote fouten als het geld terugvorderen van CCP terwijl ze mijn geld hebben!

geen eve dus dit weekend dankzij CCP & Paybycash. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Ik heb nooit problemen gehad met PaybyCash misschien dat ze het alsnog rechtzetten.
Je kunt altijd nog een extra betaling doen via DirectDebit, dan kun je dit weekend toch nog spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
archetta schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:44:
Ik heb nooit problemen gehad met PaybyCash misschien dat ze het alsnog rechtzetten.
Je kunt altijd nog een extra betaling doen via DirectDebit, dan kun je dit weekend toch nog spelen. :)
'misschien' is een understatement :) dat -zullen- ze rechtzetten. Laat geen 15 euro jatten.

Maar, het hele idee van paybycash is dat het niet 'recurring' is. De direct debit wel, en ik betaalde voor een maand omdat ik niet zeker ben of ik volgende maand ga spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fareway

Fareway

Uber 'n stuff

Je kan altijd nog timecards kopen via paypal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
Fareway schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:33:
Je kan altijd nog timecards kopen via paypal...
dat is de oplossing voor de toekomst :)

maar ik wil nu, 1 maand. En die heb ik al betaald :/

Volgende maand ben ik toch bezig met de Orange Box :9~ (komt dinsdag al :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:36
(jarig!)
Tasma schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:23:
Je zult zien dat als de fout gecorrigeerd wordt, dat er uitgegaan wordt van de betaaldag, de 22e! zodat ik dus dagen verlies, echt niet dus!
CCP gaat uit van de datum dat er betaald is, dus als je later betaald gaat de tijd ook later lopen. Oftewel als de paybycash straks betaald loopt je tijd ook vanaf dan (ik heb iig nog nooit anders gezien)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
redwing schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:48:
[...]

CCP gaat uit van de datum dat er betaald is, dus als je later betaald gaat de tijd ook later lopen. Oftewel als de paybycash straks betaald loopt je tijd ook vanaf dan (ik heb iig nog nooit anders gezien)
je begrijpt hem verkeerd..

Er is al betaald door mijzelf, en -ook- door paybycash. Alleen had paybycash om de een of andere reden 2x betaald (terwijl ik 1x betaalde). De 2e betaling hebben ze teruggehaald en daardoor is nu de account 'suspended'. Betaald is er op de 22e, als de betaling weer OK wordt, gaat hij waarschijnlijk verder bij de 22e (de oorspronkelijke betaling die er dus nog staat, enkel de 2e is weg..). En dan mis ik dus 2-3 dagen die ik wel terug wil aangezien alles buiten mijn schuld om gebeurd (probleem tussen paybycash en ccp, welke overigens beiden al 2 dagen niet reageren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor alle nieuwelingen, vandaag is de wintertijd ingegaan, aangezien CCP met GMT tijd werkt en die geen last van wintertijd/zomertijd hebben, is de daily downtime nu 1 uur eerder dan voorheen, dus nu van 12.00 tot 13.00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:39
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 07:25:
Even voor alle nieuwelingen, vandaag is de wintertijd ingegaan, aangezien CCP met GMT tijd werkt en die geen last van wintertijd/zomertijd hebben, is de daily downtime nu 1 uur eerder dan voorheen, dus nu van 12.00 tot 13.00 :)
opzich ben ik hier wel blij mee lekker tijdens de lunch dt :P

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
3CLipZ schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:56:
[...]

voor beetje lekkere ore zou ik richting amarr space vliegen, als je refining skills een beetje ok zijn zal je echt rijk worden van kernite mining ^_^

http://fluidorbit.co.uk <-- zoek op kernite, sort by sec status.. pak een lekker 0.5 systeempje en hoppa
Heb afgelopen week refining naar lvl 5 getrained, en kernite processing tot lvl 3. Verdien er op dit moment veel meer aan om de ore's los te verkopen, maar kan iig de crystals gebruiken nu :). Al een aardig zakcentje verdient gister met kernite. Hulk komt steeds dichter bij, nog maar 40mil te gaan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Tasma schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:53:
[...]

je begrijpt hem verkeerd..

Er is al betaald door mijzelf, en -ook- door paybycash. Alleen had paybycash om de een of andere reden 2x betaald (terwijl ik 1x betaalde). De 2e betaling hebben ze teruggehaald en daardoor is nu de account 'suspended'. Betaald is er op de 22e, als de betaling weer OK wordt, gaat hij waarschijnlijk verder bij de 22e (de oorspronkelijke betaling die er dus nog staat, enkel de 2e is weg..). En dan mis ik dus 2-3 dagen die ik wel terug wil aangezien alles buiten mijn schuld om gebeurd (probleem tussen paybycash en ccp, welke overigens beiden al 2 dagen niet reageren).
Vreemd gedoe, je hebt dan toch iig voor de 1e maand betaald en die tijd zou je gewoon moeten krijgen zonder al dat suspended gedoe ? Dat ze je blokkeren als de 2e maand in zou gaan kan ik me voorstellen :) Maar zo zul je inderdaad je dagen wel kwijt zijn :(

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
redwing schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:30:
[...]

Vreemd gedoe, je hebt dan toch iig voor de 1e maand betaald en die tijd zou je gewoon moeten krijgen zonder al dat suspended gedoe ? Dat ze je blokkeren als de 2e maand in zou gaan kan ik me voorstellen :) Maar zo zul je inderdaad je dagen wel kwijt zijn :(
dacht ik dus ook.. jammer ook dat beiden bedrijven claimen bereikbaar te zijn maar ze het beiden gewoon niet zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Tasma schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:16:
[...]

dacht ik dus ook.. jammer ook dat beiden bedrijven claimen bereikbaar te zijn maar ze het beiden gewoon niet zijn :(
Is er een reden dat je Paybycash hebt genomen ipv DirectDebit? Lijkt mij makkelijker om het gewoon direct te doen, ipv door een andere partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
Black Eagle schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:32:
[...]

Is er een reden dat je Paybycash hebt genomen ipv DirectDebit? Lijkt mij makkelijker om het gewoon direct te doen, ipv door een andere partij.
yup, sinds enkele maanden is directdebit 'terugkerend' oftewel continu. En die moet je dan specifiek stop zetten..dat wil ik niet vergeten vandaar dat ik paybycash gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik dacht dat dit een eve-online topic was en geen directdebit or whatever....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:03:
bedankt voor je bijdrage aan dit topic!

verder wil ik zeggen dat ik zelf ook enorm veel betalings problemen met CCP heb gehad ook al was het directdebit, niet mijn betaling stop kunnen zetten en dan nog 2 maanden betalen en het niet terug krijgen :X

Maargoed ik speel weer een beetje de laatste week ook al heb ik nog niet veel gedaan ingame wat ik normaal deed. Hoop de draad weer op te kunnen pakken want mis toch wel de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
Darth Malak schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:03:
Dit is 100% eve-online gerelateerd?

om er op door te gaan:
na 1 volle werkdag, geen reactie op mail, geen reactie op petition, en geen werkende account. :(

belabberd slecht van CCP.

[ Voor 25% gewijzigd door Tasma op 29-10-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
gewoon lekker volgende keer direct debit gebruiken, en je account cancellen.. dan is de payment niet recurring en kan je gewoon lekker je maand opgebruiken :P

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Tasma schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:44:
[...]

om er op door te gaan:
na 1 volle werkdag, geen reactie op mail, geen reactie op petition, en geen werkende account. :(

Onder stuck character oid petitionen, anders kan het wel ff duren voordat ze er zowiezo naar kijken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben al paar keer gezegd dat het jammer genoeg op het moment druk is met de betalings petitions :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ja de betalingsmethodes voor dit soort redelijk "onbekende" MMORPG"s is vrij lastig. Ik had hetzelfde probleem met Lineage 2. Maar moet zeggen dat het sinds ik ben gaan spelen erg is veranderd en het is nu zelfs zover dat mn eve-online sub elke maand automatisch wordt afgeschreven. Ik heb het 1 of 2 keer handmatig gedaan en vervolgens ging het ineens automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:18

Shunt

Boe

DrProctor schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:18:
ja de betalingsmethodes voor dit soort redelijk "onbekende" MMORPG"s is vrij lastig. Ik had hetzelfde probleem met Lineage 2. Maar moet zeggen dat het sinds ik ben gaan spelen erg is veranderd en het is nu zelfs zover dat mn eve-online sub elke maand automatisch wordt afgeschreven. Ik heb het 1 of 2 keer handmatig gedaan en vervolgens ging het ineens automatisch.
eeh zo onbekend is EVE-online niet het heeft met een flink aantal bedrijven mogelijkheden om tot betaling te komen. bvb ideal en een hoop andere.

ik heb een tijd terug het zelfde gehad CCP kan hier niets aan doen dit is een fout van pay direct heel vervelend maar je doet er niets aan.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

DrProctor schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:18:
Betalingsissues kun je met elk bedrijf hebben.

Vind je statement voor dit soort redelijk "onbekende" MMORPG"s sowieso niet op zijn plaats wat EVE van CCP Games betreft.

EVE is zoals gezegd geen onbekende, een van de meest in prijzen gevallen MMO's en door een bedrijf gelancheerd wat zichzelf al had bewezen en daarnaast zeker niet een van de nieuwste MMO games. Het zou mij niet eens verbazen als het aantal cummulatieve gebruikers het aantal van de op dit moment veel gespeelde MMO's zou overklassen.

Wat mijn inziens belangrijk is in een discussie als dit is 'loslaten'.

Je hebt heel veel mogelijkheden om te betalen en vervelend dat het niet lukt met de ene, maar vooral niet blijven zitten en afwachten. Gewoon een betaling via een andere mogelijkheid doen en de betrokken partijen het laten oplossen terwijl je zelf weer gameplezier hebt.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tasma schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:44:
[...]

om er op door te gaan:

Een Corpmate van me heeft een maand geleden een Character overgenomen/gekocht (legale manier)... Een paar weken geleden is er 5 biljoen van zijn account afgehaald omdat de vorige eigenaar illegaal ISK's heeft gekocht. Hij heeft 4 petitions ingediend. Zijn account is nu dus volledig onbruikbaar (-5 biljoen), geen kans een clone upgrade e.d. te kopen... Zit dus lekker geparked in een station.

Na 2 of 3 weken nog steeds geen oplossing... Je kunt dus nog ff geduld hebben denk ik.

Dit alles besloten door 1 van de studenten die in dienst zijn en dit soort beslissingen zonder enig onderzoek nemen... Helaas dus alleen door een manager terug te draaien.. En gezien de flaters die de rest van de CCP staf maakt kan ik me zo voorstellen dat de manager wat veel werk heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door Darth Malak op 30-10-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
Ik heb dus al lang betaald. Het geld ligt bij CCP. Alleen paybycash maakte per abuis -2- betalingen aan CCP, de laatste is teruggehaald. Ik heb dus gewoon betaald, en paybycash -ook-.

Het is het systeem van CCP dat fout is, als de laatste betaling gereturned wordt, dan wordt de account gesuspend. Ongeacht of een vorige betaling nog actief is! En daar zit de fout.

Overigens nu 5 dagen, NUL reactie van zowel paybycash als CCP. -erg-erg- slecht. Ik had op z'n minst een 'we zijn er mee bezig' verwacht.

Ik heb een stuck petitie gemaakt, reactie:
Niet zeuren, wachten op billing, en een waarschuwing.

Hoe kan een bedrijf zo omgaan met een betalende klant? ik vind het waardeloos.

[ Voor 4% gewijzigd door Tasma op 30-10-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dokter
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 09:08
Gelukkig wil je het spel wel spellen, met al die flaters die ccp maakt :(

Betalings problemen zijn vervelend, maar niet een probleem van ccp maar van pay pal. Dus ccp kan er niks aan doen.

Mensen die isk kopen zijn een erg vervelend probleem in eve en het is dus goed dat ze er wat aan doen. Wel lullig dat iemand die er niks mee te maken heeft er last van krijgt, maar goed met 200k spelers en waarschijnlijk bergen isk kopers en sellers kan het weleens mis gaan. Daarbij begrijp ik niet hoe hij legaal iets kan kopen (had dus veel isk) en nu niet meer kan spellen? Hij heeft zijn oude account toch nog waar mee hij die isk heeft verdiend.

CCP doet zijn best, ze maken fouten, maar ook een leuke game. Vind je dat niet kan je altijd stoppen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Err.... er was eens een karakter... 2 weken daarvoor gekocht en om dat karakter te kopen is het oude karakter verkocht... balans na aankoop nieuwe karakter: < 100miljoen.... Komt CCP met een afschrijving van 5 biljoen... Zo wat duidelijker?

En er gaat wel eens wat fout: misschien goed als je eens in je corp navraagt of beter nog, je alliance en vraagt hoe CCP omgaat met petitions.. .Of misschien eens op eve-online kijken?

Of de game leuk is of niet doet niets af aan het feit dat CCP slecht met zijn klanten omgaat.

[ Voor 38% gewijzigd door Darth Malak op 30-10-2007 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
The Dokter schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:40:

Betalings problemen zijn vervelend, maar niet een probleem van ccp maar van pay pal. Dus ccp kan er niks aan doen.
zucht.

WEL het probleem van CCP. Paybycash NIET paypal heeft de -laastste- foutieve betaling teruggehaald. De oorspronkelijke betaling is er gewoon nog wel. Er is dus betaald door zowel mijzelf als paybycash. CCP heeft het geld.

Maar, CCP heeft het zo ingericht dat als de -laatste- betaling teruggetrokken wordt, je account suspended wordt..

Dus, je koopt vandaag 1 maand, en morgen koop je weer een maand. Echter, die laatste maand roep je terug. Je hebt dan dus nog steeds je 1e maand staan! Echter, CCP zal je account suspenden ondanks dat je gewoon speelkrediet -hebt-. Daar zit een fout bij CCP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Als er twee keer abonnement is betaald voor een account is de kans groot dat er een betaling dan nog niet verwerkt is omdat er geen openstaande te betalen post voor is bij CCP. Als er dan wordt teruggeboekt wordt de verwerkte betaling teruggedraaid en ben je dus een wanbetaler.

Klote maar zo werken die systemen, eerst moet iemand met de hand die tweede betaling opzoeken. Hadden ze allebei hetzelfde betalingskenmerk erbij staan ? Bij een betaling door een derde partij is dat het enige wat ze hebben om het geld aan jouw account te koppelen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
@geval van gekocht account:
Zo gaat het met elk spel. Dit is precies hetzelfde als een spel tweede hands kopen op ebay en dan erachter komen dat cd-key gebanned is. (al komt het vaker voor dat er geen cd-key meer bij zit). Dus hoor je ook altijd, koop NOOIT een tweede hands account. Ik zie niet in waarom je het bij eve wel doet.
Ook wanneer je bij andere spellen een gebanned account heb gekocht wordt dat niet teruggedraaid. Wat als ze dit wel terugdraaien? Dan heb je simpel trukje: Koop paar biljoen isk, "verkoop" je account, en die ander kan doorgaan met al het geld dat gekocht is.
Of koop een account, vraag of vorige eigenaar eerst nog even een biljoen wil kopen (jij stuurt hem dan het geld op), en neem dan het account over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Tasma schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:35:
Ik heb een stuck petitie gemaakt, reactie:
Niet zeuren, wachten op billing, en een waarschuwing.
Vreemd aangezien ze op de fora regelmatig zelf aangeven dat je in dit soort situaties onder stuck moet petitionen. Maar ze hebben de laatste tijd veel problemen met betalingen dus dat zal de reden wel zijn :(

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
redwing schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:37:
[...]

Vreemd aangezien ze op de fora regelmatig zelf aangeven dat je in dit soort situaties onder stuck moet petitionen. Maar ze hebben de laatste tijd veel problemen met betalingen dus dat zal de reden wel zijn :(
vond ik ook.

Maar ik heb zowaar een reactie van 'paybycash' waarin ze bevestigen dat ze idd per ongeluk 2x betaald hebben en de -laatste- betaling teruggehaald hebben. En dat ze er nu voor mij achteraan gaan om het op te lossen. Dit was nu 6 uur geleden. Na 5 dagen toch eindelijk reactie van -1- van de 2 bedrijven.

Nog altijd kwalijk, en het probleem is nog niet opgelost :| maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dokter
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 09:08
Darth Malak schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:45:

En er gaat wel eens wat fout: misschien goed als je eens in je corp navraagt of beter nog, je alliance en vraagt hoe CCP omgaat met petitions.. .Of misschien eens op eve-online kijken?

Of de game leuk is of niet doet niets af aan het feit dat CCP slecht met zijn klanten omgaat.
Euhmm en dat baseer je op? De mensen die het hardst ropen op eve-o zijn de mensen die nooit tevreden zijn of zeuren over het feit dat ze hun schip niet terug krijgen als ze met 800 man in 1 systeem aan het vechten zijn.

Zelf heb ik en mijn corp echt wel eens een zinloos antwoord gehad van een dev, maar gemiddeld genomen ben ik goed geholpen. Uiteindelijk zal ccp wel iets goed doen en dus wel goed met zijn klanten omgaan anders zouden mensen ondanks al die "problemen" niet blijven spelen. Fouten worden overal gemaakt, het blijft alleen wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fareway

Fareway

Uber 'n stuff

CCP = god, mkay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

furby-killer schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:21:
@geval van gekocht account:
Zo gaat het met elk spel. Dit is precies hetzelfde als een spel tweede hands kopen op ebay en dan erachter komen dat cd-key gebanned is. (al komt het vaker voor dat er geen cd-key meer bij zit). Dus hoor je ook altijd, koop NOOIT een tweede hands account. Ik zie niet in waarom je het bij eve wel doet.
Ook wanneer je bij andere spellen een gebanned account heb gekocht wordt dat niet teruggedraaid. Wat als ze dit wel terugdraaien? Dan heb je simpel trukje: Koop paar biljoen isk, "verkoop" je account, en die ander kan doorgaan met al het geld dat gekocht is.
Of koop een account, vraag of vorige eigenaar eerst nog even een biljoen wil kopen (jij stuurt hem dan het geld op), en neem dan het account over.
wel aangezien dit volkomen legaal is en via CCP zelf geregeld is.
het is de bedoeling dat het account dat verkocht wordt al gecontroleerd is voor hij ge trade gaat worden. en waarom je een account zou willen ruilen of verkopen of what ever. simpel je bent niet tevreden met het ras dat je atm vliegt of met je cearbear char en je wil meteen gaan pvpen kan je mooi een accountje kopen voor in game money via CCP en je bent klaar. dit is een van de enige spellen die dit ondersteunt.

vergelijken met een used key is totaal niet relevant. je hebt het hier over een char exchange geen account exchange dus je traded enkel een char van het algemene account.

en het ging er hier niet om dat er 5 bil op het over genomen char stond maar dat er 5 bil mee gekocht was via ebay. daar kan de huidige owner niets aan doen en zou dan ook gewoon terug gedraaid moeten worden. had ccp er maar eerder bij moeten zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Shunt op 31-10-2007 01:55 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een account mag je niet verkopen, wel chars voor ingame currency. Groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Precies Chunt! :) Ben blij dat jij het wel begrijpt! :) Die gast zit nu dus al 3 weken in een pos of station in 0.0 geparked zonder dat hij iets kan....

Vrij lam als je het mij vraagt.

[ Voor 54% gewijzigd door Darth Malak op 31-10-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
Een negatief isk saldo hoeft toch niet te betekenen dat hij niks kan? Hij zal vast nog wel een account hebben waar hij alles mee kan kopen en dan traden. Anders is er nog wel een corpmate die dat kan doen. Oké, handig is het niet, maar niks kunnen doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
FreeMen schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:52:
Een negatief isk saldo hoeft toch niet te betekenen dat hij niks kan? Hij zal vast nog wel een account hebben waar hij alles mee kan kopen en dan traden. Anders is er nog wel een corpmate die dat kan doen. Oké, handig is het niet, maar niks kunnen doen....
risco dat je gepod word en geen clone upgrade kopen is minder je moet altijd ruilen met ammunitie schepen/mods etc je kan bijna niets meer doen zonder isk...

je kan wel gaan lopen traden enzo maar het is het net niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

FreeMen schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:52:
Ooit gehoord van SP verlies doordat je geen geld hebt voor een clone (- saldo dus geen clonse kunnen aanschaffen)?? En nee, je kan met -5 biljoen vrijwel NIETS meer doen. Dus buiten een station gaan is a no-go.... In 0.0 wordt je nogal eens gepopped... dus dat risico is te groot. Verder heeft deze persoon belangrijke rollen in een corp en die kan hij dus niet vervullen.

[ Voor 19% gewijzigd door Darth Malak op 31-10-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Darth Malak schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:55:
[...]

Ooit gehoord van SP verlies doordat je geen geld hebt voor een clone (- saldo dus geen clonse kunnen aanschaffen)?? En nee, je kan met -5 biljoen vrijwel NIETS meer doen. Dus buiten een station gaan is a no-go.... In 0.0 wordt je nogal eens gepopped... dus dat risico is te groot. Verder heeft deze persoon belangrijke rollen in een corp en die kan hij dus niet vervullen.
Is die -5 biljoen als Nederlandse biljoen (1 miljoen X 1 miljard) of de Amerikaanse billion (een miljard in Nederland) ?

Als het het eerste is dan is dit een paar procent van de totale rijkdom in EVE en is het echt verdacht, 5 miljard is nog wel door een corp op te brengen als noodoplossing totdat CCP het geld weer terugstort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
IJzerlijm schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:04:
[...]

Is die -5 biljoen als Nederlandse biljoen (1 miljoen X 1 miljard) of de Amerikaanse billion (een miljard in Nederland) ?

Als het het eerste is dan is dit een paar procent van de totale rijkdom in EVE en is het echt verdacht, 5 miljard is nog wel door een corp op te brengen als noodoplossing totdat CCP het geld weer terugstort.
5,0,000,000

500 honderd miljoen dus.

dat is opzich niet zoveel (denkend aan een dread die 1 bill kost een een mom die +- 12 bill kost..)

ook gaan veel accounts voor 5-20 bill weg..

edit ik begin nu aan mezelf te twijfelen kan ook 50 mill zijn maar ik gok op 500... :D

[ Voor 6% gewijzigd door AjDuLion op 31-10-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
IJzerlijm schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:04:
[...]

5 biljoen in Nl is 5.000.000.000.000 (5 x 1 miljoen x 1 miljoen). Verder lijkt het me dat het hier om 5 biljoen amerikaans gaat (dus 5 x 1000 x 1 miljoen) kan me niet voorstellen dat het hier over het Nederlandse biljoen gaat (het 1000-voudige) eerlijk gezegd.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:45
Dat wordt veel timecard voor isk ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

angel00008 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:43:
[...]

5,0,000,000

500 honderd miljoen dus.

dat is opzich niet zoveel (denkend aan een dread die 1 bill kost een een mom die +- 12 bill kost..)

ook gaan veel accounts voor 5-20 bill weg..

edit ik begin nu aan mezelf te twijfelen kan ook 50 mill zijn maar ik gok op 500... :D
eeh een mom is wel wat duurder dan 12 bil hoor :D
denk eerder aan 24 +

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 18:12
Shunt schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:07:
[...]

eeh een mom is wel wat duurder dan 12 bil hoor :D
denk eerder aan 24 +
dat zijn de verkoopprijzen, moms kun je wel bouwen voor 12-13bil hoor...

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan idd met huidige prijzen nyx is de duurste en een vriend had voor dat ding in 1 keer in jita minerals gekocht en was 14,5b kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
een bill in eve is een miljard in nederlandse notatie

engels - nederlands - waarde
million - miljoen - 10^6
billion - miljard - 10^9
trillion - biljoen - 10^12

5 billion isk is dus 5.000.000.000,00 isk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nee 5 miljard (= 5 bilion in engels)... .Ik bedoelde dus 5 miljard isk (= 5000 miljoen ISK)..

Angl2k wint de hoofdprijs, hij had het goed! :)

Sorry maar alles in eve is in engels dus houd ik de notatie hier ook maar aan LOL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:39:
kan idd met huidige prijzen nyx is de duurste en een vriend had voor dat ding in 1 keer in jita minerals gekocht en was 14,5b kwijt.
Meestal gooi je dan nog 10 tot 20 miljard aan modules erop zoals Officer Smartbombs en extreem dure Core-X of Centus Armor mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

IJzerlijm schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:23:
[...]

Meestal gooi je dan nog 10 tot 20 miljard aan modules erop zoals Officer Smartbombs en extreem dure Core-X of Centus Armor mods.
zo zijn onze moms ongeveer per stuk 40 tot 50 bil waard is niet leuk als je die met 0 cap bij een pos ziet hangen :P en ze met support ships terug de shields in moet bumpen :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Darth Malak schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:15:
Nee 5 miljard (= 5 bilion in engels)... .Ik bedoelde dus 5 miljard isk (= 5000 miljoen ISK)..

Angl2k wint de hoofdprijs, hij had het goed! :)
Volgens mij had ik het toch echt al eerder goed :( :+
Sorry maar alles in eve is in engels dus houd ik de notatie hier ook maar aan LOL...
Leek mij ook al het meest logisch :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

LOL :) Ja, ok redwing.... lastig... op m'n werk alles in het engels, in EVE alles in het engels... denk meer in het engels dan NL .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CCP zijn chaoten die moeite hebben met dingen goed te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 12:57

xTmPizzaMan

Error

Hey a2k heb je al een carrier?

Oh en ik moet kiezen... Minmatar Dread of Gallente Carrier, welke van de twee is leuker? Het skillen duurt ongeveer even lang. Heeft een minmatar dread trouwens een shield of armor tank?
Een beetje lame trouwens dat caldari full missiles kan fitten en Minmatar 50/50 moet fitten. Dus extra skillwerk. Maar goed.

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
het schijnt dat de thanatos de beste carrier is. Dus jump the bandwagon and roll the flavour of the month!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:26:
[...]

CCP zijn chaoten die moeite hebben met dingen goed te regelen.
Geen idee wat ze allemaal van plan zijn maar op de test server is nu een enorme reeks veranderingen die zo'n beetje iedereen in het spel wel kwaad zullen maken.

-Carriers & Motherships: is al uitgebreid besproken
-Mineralen opbrengs van dure modules verminderd: zuigt want ik bouw graag spullen van al die loot die de NPC's droppen. Transport van low-end mineralen zoals Tritanium wordt veel lastiger
-Freighter massa 10 keer zo groot gemaakt. Ze kunnen dus niet meer door Jump Bridges en zullen zo'n beetje elke warp van gate naar gate in etappes moeten doen
-Interdictors 25% trager gemaakt.
-Drone Bandwith van bepaalde schepen verlaagd zodat ze minder drones actief kunnen hebben
-Drones hun schild regenereert niet meer als je ze terug haalt
-Een nieuwe warp disruptor die op Motherships en Titans kan worden geactiveerd voor de Heavy Interdictors
-In een Warp Bubble zijn levert nu een agressie timer op waardoor je schip 15 minuten in game blijft als je logt/crasht
-Mogelijke verandering in de prijs van shuttles die de Tritanium prijs opdrijft
-T2 jump freighters die ongeveer 10 miljard gaan kosten en 3 maanden om te bouwen
-Torpedo's die vrijwel nutteloos zijn geworden.

edit: nog vergeten: Alle Electronic Warfare behalve ECM moet nu een script installeren om een van de beide effecten die ze nu hebben te kunnen doen. Een Sensor Booster die nu bijvoorbeeld +50% Range en Scan Resolution geeft zal straks nog maar 25% bonus geven en met een script naar +50%/+0% of +0%/+50% te kunnen gaan.

CCP lijkt vastbesloten om de spelers te dwingen te doen wat ze juist niet willen: veldspar minen en freighters escorteren.

[ Voor 9% gewijzigd door IJzerlijm op 02-11-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:17
IJzerlijm schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:23:
[...]

-In een Warp Bubble zijn levert nu een agressie timer op waardoor je schip 15 minuten in game blijft als je logt/crasht
Hier is denk ik wel mee te leven. Hoe vaak gebeurt het niet dat mensen loggen als ze in een bubble zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:22
[...]

Geen idee wat ze allemaal van plan zijn maar op de test server is nu een enorme reeks veranderingen die zo'n beetje iedereen in het spel wel kwaad zullen maken.
Dit is echt paniekvoetbal waarin ze een hoop oude blunders tegelijk willen aanpakken. Zeer onverstandig. Nu is vooral de vraag hoe verslaafd iedereen aan Eve is en hoeveel mensen er kappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Dennis_k schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:51:
[...]

Hier is denk ik wel mee te leven. Hoe vaak gebeurt het niet dat mensen loggen als ze in een bubble zitten?
Yup, dit is wel een goede change.

De grote nerfs voor logistieke ships (carrier/freighter e.d.) zijn op termijn het ergst denk ik. Het gaat de kleinere alliances in 0.0 het hardst treffen.

Een T1 freighter word welhaast nutteloos met de huidige changes. Door zijn massa kan ie maar max ~35 AU per keer warpen (ook nog op 0.7 AU/s) en daarna mag je wachten tot je weer capacitor hebt. Lijkt me leuk in systems met 120 AU tussen gates.

Dus moet je een T2 freighter bouwen en kunnen vliegen; 10b + Freighter V character + invention benodigheden + maanden spenderen aan BPC kopieeren. En dan kan je alsnog een stuk minder transporteren.

Ik snap eigenlijk het 'waarom' niet echt. Dit gaat 0.0 corps een boel narigheid geven en het spel zal er niet leuker door worden lijkt mij. Dat terwijl ze met de POS fuel changes en jumpbridges net op de goede weg waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Dennis_k schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:51:
[...]

Het is een hele goeie verandering die door het ontbreken van een indicatie dat je ge-argessed bent wel erg verwarrend is. Stel, je springt een leeg systeem in met een Large Warp Bubble op de gate. Je vliegt eruit, gaat naar je safespot en logt uit. Dan blijft je schip 15 minuten in het spel omdat in die bubble zijn een "vijandelijke" actie was. Erg vreemd.

Ander bij-effect is dat als je je Heavy Interdictor uitlogt met het Warp Disruption Field aan het ding 15 minuten in spel blijft en dat Field ook 15 minuten aan blijft. Zo kan je met 1 account een gatecamp met 2 schepen maken als je je andere character daarna inlogt om op te blazen wat het Field vangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
xTmPizzaMan schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:59:

Oh en ik moet kiezen... Minmatar Dread of Gallente Carrier, welke van de twee is leuker? Het skillen duurt ongeveer even lang. Heeft een minmatar dread trouwens een shield of armor tank?
Een beetje lame trouwens dat caldari full missiles kan fitten en Minmatar 50/50 moet fitten. Dus extra skillwerk. Maar goed.
zo te horen worden carriers generfed binnenkort dus dan lijkt de keuze mij duidelijk :D

anders train je eerst de bijbehorende jump drive skills uit de navigation tree, eer je daar mee klaar bent ben je ook al gauw een maandje verder. dan kan je kijken of carriers nog de moeite waard zijn

ikzelf ben aan t trainen voor heavy assault ships, 2 daagjes nog voor gallente cruiser 5 >:)

[ Voor 13% gewijzigd door angl2k op 02-11-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

xTmPizzaMan schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:59:

Een carrier is (momenteel nog) meer multifunctioneel dan een dread. Behalve op vijandelijke stations en capitals schieten heeft zo'n ding nauwelijks nut en de meeste dreads zitten 99% van de tijd in een station geparkeerd. Een carrier kan in veel meer situaties worden ingezet, van het importeren van schepen tot NPC's jagen.

Naglfar is iets beter met een Shield dan een Armor tank maar het blijft de minst taaie dread die bij een gemixte vloot altijd als eerste onder vuur wordt genomen. Ondanks al die nadelen ben ik al een paar maanden aan het trainen voor een Naglfar omdat het zo'n mooi schip is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
IJzerlijm schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:27:
[...]

Een carrier is (momenteel nog) meer multifunctioneel dan een dread. Behalve op vijandelijke stations en capitals schieten heeft zo'n ding nauwelijks nut en de meeste dreads zitten 99% van de tijd in een station geparkeerd. Een carrier kan in veel meer situaties worden ingezet, van het importeren van schepen tot NPC's jagen.

Naglfar is iets beter met een Shield dan een Armor tank maar het blijft de minst taaie dread die bij een gemixte vloot altijd als eerste onder vuur wordt genomen. Ondanks al die nadelen ben ik al een paar maanden aan het trainen voor een Naglfar omdat het zo'n mooi schip is.
yep ook ik ben bezig met een naglfar dread training bezig (all word ik veel gesidetracked) maar met de huidige nerfs hoop ik dat de nag gewoon een boost krijgt omdat het idd een van de dreads is die underpowerd is op het moment :)

edit:

dreads worden ook vaak als haulers gebruikt vooral de moros schijnt een flinke load te kunnen verplaatsen.

[ Voor 5% gewijzigd door AjDuLion op 02-11-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Wat is er eigenlijk mis met de Naglfar behalve dat ie veel te weinig CPU heeft voor een fatsoenlijke shield tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Count schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:34:
Wat is er eigenlijk mis met de Naglfar behalve dat ie veel te weinig CPU heeft voor een fatsoenlijke shield tank?
vanwege de 2 arties en 2 citadels is zijn dps ook een stuk lager...

tis de enige dread met 5 high slots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
angel00008 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:15:
[...]

vanwege de 2 arties en 2 citadels is zijn dps ook een stuk lager...

tis de enige dread met 5 high slots :)
vanwege de 5 high slots heeft hij juist een van de hoogste dps. Het enige nadeel is alleen dat ze geen goede tank kunnen fitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CCP lijkt vastbesloten om de spelers te dwingen te doen wat ze juist niet willen: veldspar minen en freighters escorteren.
Dat zeg ik. Een hele rits zware veranderingen die ze in de lijn der verwachting in de komende tijd weer gaan fixen met andere nieuwe content. Terug draaien kunnen ze niet want dat zou gezichtsverlies zijn.
Je kan keer op keer met goede argumenten aan komen zetten waarom ze er naast zitten maar wordt er niet geluisterd. Als het blijkt dat je gelijk had dan krijg je het verwijt dat je het eerder had moeten zeggen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

IJzerlijm schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:55:
[...]

Het is een hele goeie verandering die door het ontbreken van een indicatie dat je ge-argessed bent wel erg verwarrend is. Stel, je springt een leeg systeem in met een Large Warp Bubble op de gate. Je vliegt eruit, gaat naar je safespot en logt uit. Dan blijft je schip 15 minuten in het spel omdat in die bubble zijn een "vijandelijke" actie was. Erg vreemd.

Ander bij-effect is dat als je je Heavy Interdictor uitlogt met het Warp Disruption Field aan het ding 15 minuten in spel blijft en dat Field ook 15 minuten aan blijft. Zo kan je met 1 account een gatecamp met 2 schepen maken als je je andere character daarna inlogt om op te blazen wat het Field vangt.
eeh hoe kom je er bij dat die field aan blijft staan.
op het moment dat je uitlogt gaan alle modules meteen op inactive dus ook je field. en erg vreemd is het niet om in die 15 min agresed te zijn. in prenciepe ben je onder atack geweest (web en scram) dus blijf je ingame. ik ken bijna niemand die na een system jump en camp eventjes gaat loggen op een SS want bijna altijd heeft iemand je wel gelockt en net even gewebt / scrammed dus alsnog een contdown timer :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)

-Torpedo's die vrijwel nutteloos zijn geworden.
Die ben ik het toch niet echt mee eens. Voor PvP zijn ze nu juist stukken beter geworden en voor PvE zie ik er ook nog niet zo heel veel problemen mee. Het enige nadeel is dat een Raven een trage bak is, aan de andere kant komen de meeste andere close range schepen zo dichtbij dat je ze toch makkelijk raakt.

De meeste andere changes zijn naar mijn idee best wel goed, behalve die freighters die veels te zwaar worden (zet er dan een attrib op die ervoor zort dat ze niet in jumbridges kunnen) en de carrier change die ze in de tussentijd al verzet hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door redwing op 02-11-2007 23:16 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van die Freighters schijnt een foutje te zijn op Sisi.
Best wel slordig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

Freighter nerf idd een foutje. een 1tje teveel voor de mass en een nulletje bij de agility.

Dat van die torpchange is alleen een nerf voor PvE. Voor PvP is het een godsent. High damage lowrange. De tegenhanger voor de blasterthron IMHO. En wat extra range als goedmaker voor de logheid van de Caldari schepen.

Vindt wel dat CCP erg bezig is met nerf hier, buff daar en wat lijkt een hele zooi random changes op Sisi. Niet dat ze allemaal binnenkort live gan op TQ, maar het lijkt me dat ze zich beter kunnen concentreren op een paar changes tegelijk ipv alles ineens aan te gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
ZenTex schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 04:58:
Freighter nerf idd een foutje. een 1tje teveel voor de mass en een nulletje bij de agility.

Dat van die torpchange is alleen een nerf voor PvE. Voor PvP is het een godsent. High damage lowrange. De tegenhanger voor de blasterthron IMHO. En wat extra range als goedmaker voor de logheid van de Caldari schepen.
En zelfs voor PvE zie ik het niet echt als een grote nerf. Ik vlieg zelf een CNR en als ik mijn tank bekijk kan ik best een midslot vrij maken voor een AB waarmee je redelijk snel in range kunt komen. Een drone-range geval in een highslot en de meeste missies moeten weinig problemen geven. Die 25% extra damage zorgt wel voor de compensatie voor het langer vliegen. Verder kun je nog altijd zonder problemen voor een cruise-Raven gaan.
Vindt wel dat CCP erg bezig is met nerf hier, buff daar en wat lijkt een hele zooi random changes op Sisi. Niet dat ze allemaal binnenkort live gan op TQ, maar het lijkt me dat ze zich beter kunnen concentreren op een paar changes tegelijk ipv alles ineens aan te gaan pakken.
Dat vind ik inderdaad ook en ik verwacht dat ze nog wel ergens balance-problemen gaan krijgen omdat ze iets over het hoofd hebben gezien. Aan de andere kant pakken ze nu wel eens een keer een aantal dingen aan die al heel lang gedaan hadden moeten zijn :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Shunt schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:11:
[...]

eeh hoe kom je er bij dat die field aan blijft staan.
op het moment dat je uitlogt gaan alle modules meteen op inactive dus ook je field. en erg vreemd is het niet om in die 15 min agresed te zijn.
Probeer het maar op SiSi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
GamemasterByte schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:58:
[...]

vanwege de 5 high slots heeft hij juist een van de hoogste dps. Het enige nadeel is alleen dat ze geen goede tank kunnen fitten....
erm..

juist een van de laagste dps van allenmaal kijk maar naar de citadel launcher fire rate die is zo laag dat een moros all meerdere keren heeft geschoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
angel00008 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:55:
[...]

erm..

juist een van de laagste dps van allenmaal kijk maar naar de citadel launcher fire rate die is zo laag dat een moros all meerdere keren heeft geschoten...
je vergeet alleen wel dat die citadel torpedoes veel meer dmg per shot doen dan die capital hybrids... omgerekend doen een moros en een phoenix ongeveer dezelfde dps. Een nalfgar heeft dan wel maar 2 launcher slots, met die 2 turret slots heeft hij ook een goede dps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Zowiezo gaat er bij zulke grote balance verandering normaal gesproken wel wat mis.

Weet iemand hoeveel heavy/sentry drones een myrm nog kan gebruiken met dat bandwidth gedoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angl2k
75 mbit dus 3 heavy drones

afaik heavy drones nemen 25 mbit, medium 10 en light 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44
heyo, heeft iemand nog cheap van Dread Guristas of Caldari Navy
- 3x BCS
- 1x X-L Shield Booster
- 1x Shield Boost Amp

:? :P

Ben bezig met een CN CNR fitting, heb al 7x CN Cruise :P
En nu ook de rest ;) Heb 250k LP neergeteld en 200mln isk 8)7
Alleen nog een CNR, maar daar hoef ik nog maar 500k LP voor ofzo

[ Voor 26% gewijzigd door ravenger op 04-11-2007 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
ravenger schreef op zondag 04 november 2007 @ 02:23:
- 3x BCS
- 1x X-L Shield Booster
- 1x Shield Boost Amp

En nog een extra 200 mil ja :P Maar dan heb je ook een leuke fitting, alleen trekt zo'n CN X-large shield booster je cap wel heel hard leeg (maar hij boost dan ook als een gek). Ik heb zelf nog een CN siege fitting, alleen mijn invuln's zijn nog geen CN versie (300 mil per stuk of zo .....)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

- 3x BCS
- 1x X-L Shield Booster
- 1x Shield Boost Amp

zou je even aan willen geven waar jij in lowsec je L4's doet kan anders wel een locator agent gaan gebruiken maar die is 43 jumps away :P O-)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
angl2k schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 23:54:
75 mbit dus 3 heavy drones

afaik heavy drones nemen 25 mbit, medium 10 en light 10
Volgens mij gebruikt een light drone 5. Volume(m3) = mbit/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Shunt schreef op maandag 05 november 2007 @ 01:07:
[...]

zou je even aan willen geven waar jij in lowsec je L4's doet kan anders wel een locator agent gaan gebruiken maar die is 43 jumps away :P O-)
met zoiets ga je nevernooitniet in low sec...maar dat snapte je zelf ook wel denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

- 3x BCS
- 1x X-L Shield Booster
- 1x Shield Boost Amp

Ouch.... WTF... 250K LP in caldari navy space... OMG.. Met de lag daar moet het je ongeloofelijk veel tijd hebben gekost. Ben zelf gestopt met missioning in caldari space rond jita omdat ik gek werdt van de lag.. Duurde 5 of 6 seconden voordat 1 launcher geactiveerd werdt of voordat m'n drones reageerden. Tegen die tijd was er al 1 afgeknald.. Lvl 3'2 en 4 rond jita duren gewoon 2x zo lang als ergens anders... :(

[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 05-11-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
zit ook niet in The Forge maar ver in Lonetrek, daar is bijna geen lag. Ik doe dan ook geen missies voor Caldari Navy, er zijn nog een aantal andere Caldari corporations met killmissies. Ik zit daar ook al twee jaar eigenlijk, en 250k LP is niet zo heel veel, dat heb je wel vrij snel wel bijelkaar als je goede skills hebt zoals ik ;)

Ik heb alleen nog geen CNR; de laatste keer dat ik er bijna was drukte ik perongeluk op accept bij een implant offer, toen er nog geen LP store was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Mijn skills zijn ook okay maar een volledige kill missie lvl 4 kost nog steeds dik een uur... Zeker wanneer je angel extravaganza of iets dergelijks voorgeschoteld krijgt! :) Met meer dan 4 rooms... Sommige zijn aardig te blitzen natuurlijk. Maar moet ook maar eens op zoek gaan naar andere caldari space. Maar volgens mij geeft een lvl 4 zelfs met de nodige social skills maar max iets van 2000 SP per missie dus dat is toch wel erg veel missies voor 250K LP.

[ Voor 31% gewijzigd door Darth Malak op 05-11-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Darth Malak schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:44:
Mijn skills zijn ook okay maar een volledige kill missie lvl 4 kost nog steeds dik een uur... Zeker wanneer je angel extravaganza of iets dergelijks voorgeschoteld krijgt! :) Met meer dan 4 rooms... Sommige zijn aardig te blitzen natuurlijk. Maar moet ook maar eens op zoek gaan naar andere caldari space. Maar volgens mij geeft een lvl 4 zelfs met de nodige social skills maar max iets van 2000 SP per missie dus dat is toch wel erg veel missies voor 250K LP.
De max voor een lvl4 missie, dus voor Guristas Extravaganza bijvoorbeeld, krijg ik 6963 LP atm, is een Q18 agent. Maar goed ik heb political en militairy connections op lvl5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hee ravenger, ooit Dread guristas of andere faction loot gescoord in high sec lvl 4's???

[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 05-11-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Darth Malak schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:09:
Hee ravenger, ooit Dread guristas of andere faction loot gescoord in high sec lvl 4's???
Ik iig wel, maar dan alleen in het bonus level van GE.

Verder heb ik nooit zo heel veel last van lag trouwens ondanks dat ik in de buurt van motsu zit en krijg ik iets meer als 7k voor een goede missie.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tentonhammer.com/node/14270

Video van de goonswarm presentatie op fanfest. Erg grappig, en geeft beetje een idee hoe het er bij ons aan toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

angel00008 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:42:
[...]

met zoiets ga je nevernooitniet in low sec...maar dat snapte je zelf ook wel denk ik :+
hahahahaha
echt je wil niet weten hoe DOM sommige mensen zijn ik heb hier meerdere Full Faction fitted CNR's neer gehaald heerlijk gevoel is dat echt heerlijk ook in je wallet

Game PC

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Handel in characters (en andere digitale goederen) is niet toegestaan.