Het World of Warcraft topic - Deel 127 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.605 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:14:
[...]

STOP! nu je nog een leven hebt! >:)

Enniewee, iedere class heeft z'n voor en nadelen imo. Zelf vind ik een mage erg prettig om te levelen, snel openbaar vervoer dmw je portals, goede controle over mobs en een lekkere dps output :)
Dat van de mage sluit ik mij helemaal bij aan, ik vindt het nog steeds zeer prettig spelen op lvl 60 inmiddels :).

Als je met mage boven lvl 26 komt kan je eventueel AoE grinding proberen. Bangy's Guide is een uitstekende uitleg hierover en ik vondt het een hele leuke (en snelle!) manier van levelen maar dat blijft je eigen smaak.

Veel success in WoW! ;)

/edit
Check ook vooral het filmpje dat in de startpost staat van Bangy's Guide, heel leuk gemaakt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Cryonist op 18-08-2007 20:19 ]

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:35:
Mijn vraag was eigenlijk, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, met welke class kan je het (beste) sole'en zeker de eerste 40 a 50 levels?
Ik zou zeggen: kies een druid. In het begin ben je spellcaster, tussen levels 10 en 20 kun je kiezen tussen spells en tanken, en vanaf level 20 kun je er ook nog eens voor kiezen om te DPS'en. Je leert zo de verschillende classes in het spel kennen zonder zelf die class te hoeven spelen. Je kan als druid prima healen, DPS'en en tanken.

DPS -> veel schade doen, tanken -> veel schade ontvangen zonder dood te gaan. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Vandaag eindelijk eens langer dan een uurtje kunnen spelen. Flink wat quests in Westfall opgepakt en aan de gang gegaan. Van lvl 13 naar 16 inmiddels. Ik speel met een Warrior en vind het questen ook een vlot gaan, voor mijn gevoel een stuk sneller dan met de Hunter waarmee ik eerst speelde.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
heb nu een level 11 Orc Warrior en ik vind zelf de Battlegrounds echt heel leuk.
Welke kant kan ik dan het beste opgaan qua talents?
Arms, Fury of protection?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heten de unitframes van dit screenshot http://img398.imageshack....rnshot021307175851fo5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

T!m0n schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:23:
heb nu een level 11 Orc Warrior en ik vind zelf de Battlegrounds echt heel leuk.
Welke kant kan ik dan het beste opgaan qua talents?
Arms, Fury of protection?
Protection sowieso niet, is echt vreselijk om mee te levellen. Een combinatie van Arms + Fury lijkt me dan het beste. Op welke je de nadruk legt, is dan afhankelijk van je server (PVP of non-PVP). (Al ben ik wel vergeten of Fury nu de PVP-tree was, of dat dat Arms was).

Later, wanneer je echt begint te instancen / raiden, kan je altijd nog overschakelen naar Protection. Tenslotte worden DPS Warriors nauwelijks uitgenodigd tot raids/instances.

Edit: Je post maar half gelezen :) Maar voor PVP moet je dus of Arms, of Fury kiezen...

[ Voor 6% gewijzigd door Duroth op 18-08-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

pyrofielo schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:42:
dit is mijn build:
http://armory.wow-europe.com/character-talents.xml?r=Emerald+Dream&n=Astennu

ik ben er op het moment wel tevreden over met im thunderclap kan ik goed aggro houden op multiple mobs.

Ik zit er echter wel over te denken om een build te maken met imp HS en imp sunder en devastate te laten voor wat het is.
http://armory.wow-europe....ts.xml?r=Outland&n=Zirtox

bovenstaande is mijn build, zie het nut van last stand opzich niet zo, zit nog wel te twijfelen over een build met imp thunderclap om makkelijker meerdere mobs tegelijk vast te kunnen houden.

//edit devastate zou trouwesn sunder armor duration moeten renewen maar doet dit volgens mij niet :?

[ Voor 6% gewijzigd door woest85 op 18-08-2007 23:49 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Juist omdat Last Stand maar 1 puntje is, vind ik het zelf wel verstandig om hem daar in te stoppen. Die 20seconden kunnen je healers soms heel goed van pas komen.
En zelfs al gebruik je het niet dagelijks, zijn er vaak zat momenten waar het goed van pas kan komen.

Ik heb dus liever die Last stand, dan een procentje meer critkans zijnde tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
woest85 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:46:
[...]

http://armory.wow-europe....ts.xml?r=Outland&n=Zirtox

bovenstaande is mijn build, zie het nut van last stand opzich niet zo, zit nog wel te twijfelen over een build met imp thunderclap om makkelijker meerdere mobs tegelijk vast te kunnen houden.

//edit devastate zou trouwesn sunder armor duration moeten renewen maar doet dit volgens mij niet :?
last stand = O+

ik zou echt niet meer zonder last stand kunnen.
Of nouja wel kunnen maar niet willen iig. Persoonlijk zou ik nimmer nooit een punt in imp revenge stoppen, als ik een stun wil heb ik conc, blow en in alle andere gevallen betekend een stun alleen maar minder rage. Op mobs die gestunned kunnen worden heb ik vrijwel altijd rage tekort trouwens.

devastate renewed idd niet de full duration van een sunder, vind ik ook lelijk ik doe altijd tussendoor toch altijd even een sunder om de duration volledig te vernieuwen.

vanavond trouwens een PuG BWL gedaan ging nog best aardig, razorgore en vael gingen echt in not time neer en ook broodlord gaf niet echt problemen. op firemaw en flamegor hadden we wel wat wipes maar ook daar kwamen we wel voorbij.

Chromaggus echter ging helaas niet. we hadden timelapse en ik begon netjes te offtanken en te hiden bij timelapse. Maja als dps ook gaat hiden voor timelapse en er niet gedecursed wordt dan houdt het toch snel op. binnen no time hadden we drakonids rondlopen en hadden we dooie dps.
na een paar tries met als beste 52% maar gecalled.

jammer want ik had best graag nef willen doen om me wrath set compleet te maken 8)

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pyrofielo schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 00:41:
[...]

devastate renewed idd niet de full duration van een sunder, vind ik ook lelijk ik doe altijd tussendoor toch altijd even een sunder om de duration volledig te vernieuwen.
devastate renewed de stack van sunders wel, het is een fout in de dottimers van blizzard die het laat lijken alsof het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 01:35:
[...]

devastate renewed de stack van sunders wel, het is een fout in de dottimers van blizzard die het laat lijken alsof het niet werkt.
ja en school die blue tank met 53 punten in prot zonder last stand gelijk even blaat (met een imba 2vs2 rating van 1170)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Zjanzjak schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:02:

[...]

Ja? Boeit me geen sikkepit. Kan je dit trouwens niet binnenkort ook report'en? Volgende patch dacht ik.
afk-ers in AV kan heel irritant zijn , zo stonden wij pas geleden voor belinda met 7 man terwijl er 18 afk-er in de cave stonden :(
mazzel dat de rest die daarna pas erin kwam wel allemaal speelde , toch nog gewonnen uiteindelijk

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer even lekker met mijn interface lopen prutsen en nu heb ik ag_unitframes :) Maar ik wil alles mooi netjes op de zelfde hoogte hebben zitten qua target en me eigen bars. Dus ik zoek een addon die zeg maar allemaal vierkantjes op me beeld laat zien zodat je alles even recht kan zetten, een soort van rooster. Iemand weet hoe die addon heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
kennen jullie deze al.

http://www.youtube.com/wa...MXa8&mode=related&search=

Golden moments :')
01:00-05:00
10:00-ish
15:00-17:00-ish
21:00+ -ish
25:00+ -ish
26:30 !! LAWL -> 28:30
32:00
33:30+ -> GOLD! :')
42:00
49:20+ lal

[ Voor 44% gewijzigd door B-BRAIN op 19-08-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:14
Vandaag ook maar weer eens begonnen sinds een stop van een half jaar.

Mijn lvl 70 warrior op Turyalon op inactive gezet en maar weer eens een rogue begonnen op Deathwing.

Zijn er nog meer mensen van GoT op deathwing? De server lijkt wel een beetje uitgestorven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even wat van die filmpjes gekeken... maar sommige mensen nemen het spelletje wel heeeel serieus 8)7

Vooral de iets jongere spelers, die steeds ruzie met hun ouders hebben "please just one more game, i've worked so hard..." :P

misschien moet ik ook maar eens zo een ventrilo? set aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag ik ben inactief sinds tbc en ben laatst maar weer eens begonnen met spelen mijn vraag is nou wat is haste rating echt iets niets voor me ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
uh jongens, ik gebruik titan bar, maar die kan dus ook uh itembonus uitrekenen..

nu rekent het alleen niet mijn headenchant mee.. weet iemand hoe ik dat wel krijg..? nieuwe versie is er geloof ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

On_E schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:09:
Zit ik op de officiele boards uit te leggen dat 5/5 Shadow Embrace een waste van talent points is omdat een 3k hit van een boss bv. dan alsnog een 2850 hit is, voor 5 talent points.

Komt er een lock met : ‘’but what if Gruul would hit for 500k ? Then it would be 25k lower damage’’

haha die is echt super vet wat een henkies zeg.
B-BRAIN schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 11:15:
kennen jullie deze al.

http://www.youtube.com/wa...MXa8&mode=related&search=

Golden moments :')
01:00-05:00
10:00-ish
15:00-17:00-ish
21:00+ -ish
25:00+ -ish
26:30 !! LAWL -> 28:30
32:00
33:30+ -> GOLD! :')
42:00
49:20+ lal
hahaha alleen nog maar het begin gehoord, maar echt super vet!

YOUR A LESBIAN!!!!! hahahahaha echt vet is dat, inderaad around 15-ish :P

[ Voor 34% gewijzigd door Valkyre op 19-08-2007 14:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

oops double

[ Voor 95% gewijzigd door Valkyre op 19-08-2007 14:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
wie weet btw een goede healing belt die dropt in instances tot en met kara (dus niet gruul oid..)

ik heb nu een groene cloth belt.. had eerst de belt uit underbog, maar die had maar +13 healing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er iets van een soort addon zodat je de herbs in de worldmap ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01 10:11
BootVluchteling schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 14:36:
wie weet btw een goede healing belt die dropt in instances tot en met kara (dus niet gruul oid..)

ik heb nu een groene cloth belt.. had eerst de belt uit underbog, maar die had maar +13 healing..
Wat dacht je van deze. Netherspite dropt em.

Je kan natuurlijk ook eens checken in the armory bij find upgrade:
http://armory.wow-europe....avius&pn=Beestje&pi=24669

[ Voor 16% gewijzigd door Thomson op 19-08-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:26
Gohan-san schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:23:
[...]

haha die is echt super vet wat een henkies zeg.
Misschien bedoelde hij het over de gehele fight. Dan is 25k minder healing nodig namelijk een healer minder misschien? De dmg output van een boss moet je _altijd_ verlagen met demo shout of warlock curse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Misschien een beetje een lompe vraag maar toch :P
Welke classes zijn echt goed/handig in bv. een battleground?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
T!m0n schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 15:26:
feral druid, hunter, warlock, priest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

T!m0n schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 15:26:
Elke class indien goed gespecced. Retri Pallie, Fury Warrior, Shadow Priest, alle locks enz enz :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb een vraag , ik en een maat van me gaan beide een nieuwe char beginnen (horde) wat is de beste combinatie van classes in een group voor questen/grind (a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:08:
kheb een vraag , ik en een maat van me gaan beide een nieuwe char beginnen (horde) wat is de beste combinatie van classes in een group voor questen/grind (a)
pally warrior :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14
affliction lock / shadowpriest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Druid/Druid
(instance stealthen ruled !)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:59
BootVluchteling schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 14:36:

kijk hier eens: Healing belts

Kan helaas niet selecteren op instances, dus alle plate healing belts requirement lvl 68 en hoger met 20 healing of meer staan erin. de meeste van onze pallies hebben geloof ik de veterans ornamented belt of de girdle of many blessings aangezien de netherspite belt nog niet gedropt is.

[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 19-08-2007 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-06 11:53
Wat is momenteel na alle patches een goede class om naast je main te hebben voor gold farmen en snel van 1 naar 70 te grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Blijft na 200 patches toch nog steeds een hunter gok ik :)
maar het scheelt allemaal niet zo dramatisch veel denk ik, pak gewoon een class die je leukt vind

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:59
bijna alle (ranged) dps classes hebben wel een goede grind/farm spec. Denk dat idd hunter het snelst is. Maar locks, mages, rogues e.d. zijn ook goed met grinden vind ik persoonlijk mits de juiste spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net een mage begonnen, nu op lvl 19, maar is het mogelijk om dan al groepjes te aoe'n met frost build, of kan ik beter fire spec blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Vond dus warrior maar niets.
Met me rogue had ik veel meer plezier met/naar hetzelfde level, dus ga nu toch voor rogue.
Zit op Aerie Peak [PvE] En houd erg van questen, grinden en Battlegrounds.
Welke kant van rogue is dan het beste om te kiezen?
(Ik hoop dat het niet erg is dat ik aardig wat vragen stel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:52:
Ik ben net een mage begonnen, nu op lvl 19, maar is het mogelijk om dan al groepjes te aoe'n met frost build, of kan ik beter fire spec blijven?
Lees dit eens: http://forums.wow-europe....postId=1075021553&sid=1#0 :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T!m0n schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:56:
Vond dus warrior maar niets.
Met me rogue had ik veel meer plezier met/naar hetzelfde level, dus ga nu toch voor rogue.
Zit op Aerie Peak [PvE] En houd erg van questen, grinden en Battlegrounds.
Welke kant van rogue is dan het beste om te kiezen?
(Ik hoop dat het niet erg is dat ik aardig wat vragen stel?)
Als je met kant talents bedoelt, zou ik zeggen combat swords :) Swords zijn sowieso makkenlijker te vinden als je aan het levelen bent.

http://www.wowwiki.com/Rogue_builds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 08:22
Volumius schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:56:
Wat is momenteel na alle patches een goede class om naast je main te hebben voor gold farmen en snel van 1 naar 70 te grinden?
1-70 een hunter
om te farmen zal een lock beter zijn gewoon omdat hij alles vol doet, feared en x seconden later hoort dat er iets dood is gegaan : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
Godzijdank, hij is dood :)
Afbeeldingslocatie: http://img161.imageshack.us/img161/166/thaslf6.jpg
Oldschool goosebumps!

Daarna Rage Winterchill 1e try neer :P

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
gruul down! :)

4e try van de avond..

voor velen een cockblock, voor ons een hele prestatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
http://www.worldofwarcraf...2510000000000000000000000
Die ga ik volgen denk ik,

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond eerste tries gehad op Voidreaver.
Eerste impressie, leuke fight

Tweede impressie: Hoe fucking moeilijk kan het zijn om zo'n arcane bolt te ontwijken? :s
Voidreaver staat op 80% en de helft van de ranged dps is dood.

Toch nog op 55% gekregen, en morgen gaan we terug, mss zijn mensen dan wel meer focussed en gaat hij toch neer.

PS.: Raserian L2surviveontrash noob ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is ook het beste als je wilt levelen :P

Maar zijn druids nou niet een beetje te sterk ?
Ik zeur niet vaak over class
maar hey kommop ze doen even veel damage als een mage en hebben even veel armor als een warrior daarbij komt ook nog dat ze hots hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46
cWaVe1 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:11:
Godzijdank, hij is dood :)
[afbeelding]
Oldschool goosebumps!

Daarna Rage Winterchill 1e try neer :P

\o/
Jouw game-interface ziet er lekker uit :D
Welke addons zien we hier??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evenveel dmg als een mage= 41 punten oomkin
evenveel armour als een warrior= niet waar, 2x zoveel!! :p, maar ok, wel voor 41 punten feral
hots= resto, laten we zeggen 41 punten voor de grap voor dit voorbeeld

Een standaard voorbeeld van een 41/41/41 omg ....class is overpowered whine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 00:01:
evenveel dmg als een mage= 41 punten oomkin
evenveel armour als een warrior= niet waar, 2x zoveel!! :p, maar ok, wel voor 41 punten feral
hots= resto, laten we zeggen 41 punten voor de grap voor dit voorbeeld

Een standaard voorbeeld van een 41/41/41 omg ....class is overpowered whine
Nee oke maar als ze in die dikke form zitten met hun bierbuik voor hun
doen ze echt veel damage + ze hebben echt wel veel armor daarbij komt ook nog dat ze gewoon in travel form kunnen gaan en paar hots doen en weer terug in de strijd komen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:20:

Tweede impressie: Hoe fucking moeilijk kan het zijn om zo'n arcane bolt te ontwijken? :s

Toch nog op 55% gekregen, en morgen gaan we terug, mss zijn mensen dan wel meer focussed en gaat hij toch neer.
Ik weet niet wat voor tac jullie gebruiken, maar wat je misschien kunt proberen is VR in het midden van de room te tanken en vervolgens je ranged DPS in een cirkel om hem heen te zetten (op de "gouden" lijn" in de vloer) als er een bolt in je richting komt, loop je naar achteren, hierdoor verklein je de kans dat mensen door elkaar gaan lopen en hoef je in principe maar op 1 bolt te letten

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Helmet schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 00:06:
[...]

Ik weet niet wat voor tac jullie gebruiken, maar wat je misschien kunt proberen is VR in het midden van de room te tanken en vervolgens je ranged DPS in een cirkel om hem heen te zetten (op de "gouden" lijn" in de vloer) als er een bolt in je richting komt, loop je naar achteren, hierdoor verklein je de kans dat mensen door elkaar gaan lopen en hoef je in principe maar op 1 bolt te letten
Jep 1 melee group maken, de overige 4 groups ieder een kwart van de ruimte toewijzen en 't zou peanuts moeten zijn. Ook die ene mod niet vergeten (weet iemand de naam? zit dat in deadly bossmods?) die zegt wanneer je getarget wordt voor een bolt, handig voor de mensen om je heen ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Hmm, iets zegt mij dat blizzard sommige encounters te makkelijk gemaakt heeft in BT/MH...
Natuurlijk zijn ze in verhouding moeilijker dan TK/SSC, maar Mother Shahraz en Illidari Coucil op 1 raidavond killen zonder dat je ze ooit gezien hebt is toch wel heel erg...
Er zitten wel pittige(re) bazen in BT; Teron, RoS, Gurtogg... De eerste 3 zijn ook al zo simpel.. Dus dan heb je 5 van de 9 fights die eigelijk TE makkelijk zijn..
Nu dus 2 dagen tries op illidan, ik zeg met een beetje geluk dinsdagavond neer! :D
Dat zou een Alliance first, server 2nd worden.. :o

En we hebben nu Shahraz en Council voor de eerste keer gekilled, 4 tokens, 0 protector, TUURLIJK! Op ELKE firstbosskill ontbreekt de warrior token..Voor azgalor en archimonde was het ook al zo, nu WEER.. Loot is random, ja juist.. :z
Dat zorgt er nu gewoon voor dat onze MT nu nog maar gewoon 1/5 t6 heeft, en sommige classes gewoon al 2,3 of zelfs 4 delen hebben van t6.. Gister een shadowpriest in 4/5 tier6 gekregen..

[ Voor 11% gewijzigd door enira op 20-08-2007 07:33 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Void wordt in het midden getanked met de ranged er rondom, en iedereen heeft bij ons verplicht BigWigs, waar dat spul wat je zegt dus ook in zit.

Mensen letten gewoon niet op, zijn te traag, etc. Zitten enkel op hun knopjes te rammen.

Enige bolts die ik gevreten heb zijn toen ik wegliep van de ene ik in een andere terecht kwam, aangezien hun range nogal huge is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 00:05:
[...]

Nee oke maar als ze in die dikke form zitten met hun bierbuik voor hun
doen ze echt veel damage + ze hebben echt wel veel armor daarbij komt ook nog dat ze gewoon in travel form kunnen gaan en paar hots doen en weer terug in de strijd komen :S
Een Doomkin is een caster net als een mage. Het is dan ook niet zo gek dat ze even goed presteren. Die armor hebben ze wel nodig gezien ze lopen als trage padden. En ze kunnen niet teleporteren. Travel form is uit den boze. Als je wordt aangevallen door 1 of 2 man kun je geen travel form casten. Dat zou je dood betekenen. In travel form zijn we meteen 60% van onze armor kwijt. 1 a twee wel gemikte schoten en je laat het leven.

Geen enkele class is echt overpowered. Hoe een class presteerd hangt puur van de speler af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:19

vhal

ಠ_ಠ

Gisteravond een wipe-avondje in SSC op Hydros the Unstable. Best een leuk gevecht, maar toch wel een hoog "pick out the retard" gehalte.
Het blijft moeilijk om tijdens een transit van frost naar poison te stoppen met dps'en waardoor diegene aggro trekt en Hydros vervolgens weer veranderd naar z'n andere vorm. Met als gevolg dat er op een gegeven moment 12 adds rondlopen :D Maargoed, beste try was 75% en ik heb wel het idee dat we hem neer kunnen krijgen als iedereen focussed

Overigens, ben sinds enkele weken BM raid specced (de bekende 41-20-0 tree). Ben er tevreden mee en doe nu veel meer damage in vergelijking met mijn vorige build (mits mijn pet in leven is). Ik word bijna altijd geplaatst in de melee group voor ferocious inspiration (3%dmg incr) en na een babbeltje met de raidleader werd mij toegezegd dat hij even met de healers ging praten voor een eventuele heal voor mijn pet. Normaliter loopt er altijd een shaman rond die de moeite neemt om mijn pet af en toe te healen met chainheal, maar ze was gister helaas niet aanwezig in SSC

Het was zowieso de eerste keer dat ik SSC was. Best een leuke instance, alleen viel het mij op dat het aantal FPS nogal laag was (prox 20fps). Hebben meer mensen hier last van? Systeemspecs zijn P4 3.2Ghz, 2,5Gb geheugen, 7800GT. In (bv) Gruul en Kara heb ik meestal 40fps.

PS: de Sporequakes van die Boglords zijn overigens té erg... o.O

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
deadsy33 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:19:

PS: de Sporequakes van die Boglords zijn overigens té erg... o.O
Acid geyser is imo net iets erger : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:52:
[...]

Die is ook het beste als je wilt levelen :P

Maar zijn druids nou niet een beetje te sterk ?
Ik zeur niet vaak over class
maar hey kommop ze doen even veel damage als een mage en hebben even veel armor als een warrior daarbij komt ook nog dat ze hots hebben :S
veel dmg alleen in catform met goede dps gear, dus geen 30k armor en hotten kan je ook wel vergeten omdat je dan uit cat moet. Zelfde voor bearform dan heb je je tankinggear aan en doe je geen kut dmg meer. En hotten tjah leuk maar dan moet je wel resto specced zijn om het een beetje leuk te maken en dan heb je geen 30k armor meer en geen dps.

dus dat druids alle 3 tegelijk doen en overpowered zijn is ook dikke onzin.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:46:
[...]

Acid geyser is imo net iets erger : P
onze raidleader: "Come one people hug the boglord, not enough people taking damage from acid geyser, come on, hug it hug it!"

sarcasm ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Gister op derde try ook Gruul neer voor mn nieuwe guild. Het schiet al op. We willen op de zondagaovond ook Mag en Lootreaver zien te proppen en daarna door naar SSC. Horde raiding is op onze server nogal matig, er zijn alleen 2 alliance guilds die MH/BT doen. Nou ja, er is ook een andere nieuwe Horde guild op het moment waar we goed mee bevriend en een beetje mee aan het racen zijn, ook zij hadden net Gruul neer. Hoop dat Horde raiden weer beetje terugkomt op de server zo :) Nogal een flinke dip gehad na TBC, met de 2 grootste horde raiding guilds die verhuist zijn...

Nog een recente screeny van mn interface, zoals ooit beloofd :P

Afbeeldingslocatie: http://www.bosmonster.nl/files/wowinterface_20070820.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noujah nadat afgelope zaterdag middag de raid guild van men mage gedisband was ( Titans @ talnivarr ) ivm veel mense geleaved hadde nog maar 1 tank die main was rest was alts en niet echt goed gegeared. hadden op 't eind alleen maar gezeik in de guild chat en kregen nauwelijks nog een kara raid bij elkaar en dat terwijl we void reaver al down hadde en nog bezig waren met magtheridon en hydross >.< ..

maarja heb besloten toch maar wat meer met men warrior te gaan raiden ben een karazhan raid guild gejoined als fury warrior / offtank. best geinig mocht meteen mee komen na de raid gingen na opera.. was de encounter gebugged :< onderandere Roar die niet spawned en strawman spawnde niet, tinhead kon niet geattacked worde en deed zelf ook niks. raidleader ticket gemaakt kregen we te horen 30 min softreset houde. wij gedaan zelfs 35+ min er op gehad voor zeker te zijn. bugged de zooi weer... weer ticket gemaakt kregen we een andere GM hij ons 1 voor 1 na opera geteleporteerd als we er nog niet waren. event geresset en kwam ie even GL zegge :P maarja toen ging et gordijn niet dicht encounter starte roar was meteen released terwijl de timer nog zei dat ie nog niet moest komen dus ja ware nog al wat overrompeld en roar vond et leuk om maar meteen na de healers te renne en die te ownen.. wipe dus. daarna vol goede moed weer begonne, en ja hoor encounter bugged weer. weeeer ticket gemaakt moesten we maar een 40 min soft reset houde zei weer een nieuwe GM toen was et kwart over 10 's avonds toen zijn we maar gekapt met de raid.. enigste goeie is dat we voor elke dorothee en tito kill rep kregen en dat hebbe we zeker 10x gedaan...

hadden zelfs try's waar de helft spawnde begonne we toch maar et gevecht ging halver wege het gordijn omlaag en de deur open. of de deur bleef dicht en de enigste oplossing om uit de event te komen was portal/healthstone of over 't balkon na benede springen :'(

best fucked up avond dus maarja wel fun gehad en daar gaat 't tenslotte toch om ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren moroes neer, voor de tweede keer (weer m'n cloak niet gedropt /sigh)... daarna opera event, romeo en julianne....

dat ging toch niet goed hoor... om een of andere reden bleven de tanks neer gaan op het moment dat ze samen waren.... of het nu aan de healers lag of gewoon pech was weet ik ook niet.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

als de tanks blijven doodgaan als ze beiden up zijn is het gewoon een lack of healing. Je hebt nu nl 2 tanks die je moet healen IPV 1 en als je healers dat niet kunnen/oom zijn/crappy gear hebben/te weinig healers zijn ga je dat gewoon niet halen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En je houdt ze wel ver uit elkaar he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:31:
gisteren moroes neer, voor de tweede keer (weer m'n cloak niet gedropt /sigh)... daarna opera event, romeo en julianne....

dat ging toch niet goed hoor... om een of andere reden bleven de tanks neer gaan op het moment dat ze samen waren.... of het nu aan de healers lag of gewoon pech was weet ik ook niet.... :S
Voor de 2e keer een boss nee en dan klagen dat je hem NOG niet hebt... Erg jammer dit. Zeker pre TBC niet geraid? of bijv UBRS niet gedaan voor chest? Of DM north voor Rod of the Ogre magi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
@Phantas dacht dat je dan een 2 uur soft reset moest houden?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:39:
[...]

Voor de 2e keer een boss nee en dan klagen dat je hem NOG niet hebt... Erg jammer dit. Zeker pre TBC niet geraid? of bijv UBRS niet gedaan voor chest? Of DM north voor Rod of the Ogre magi?
Jeugd van tegenwoordig :+

Ik ben al lang exalted met Violet Eye en heb nog nooit de caster gloves zien droppen van Atuman :X Staan al veel te lang op mn wishlist. Draag nu uit pure armoede maar de Voidheart gloves, omdat het anders gedissed zou worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

wou net zeggen, 2e keer en alweer niet gedropt :O
kom maar terug over 3 maanden als ie dan nog niet gedropt is.

ik heb nu de pvp cloak en wacht wel op een MH/bt cloak, schijtding van moreos/prince hoef ik al niet meer :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm yeah, ze werden uit elkaar getanked.... we hadden twee priests en een pally bij ons... onze vaste resto druid was er gisteren helaas niet... we misten ook onze spriest... we hadden een prot warrior als MT en een feral druid als tweede tank...
hehe nee hoor, ben gewoon verwend wat betreft outland purples.... :P

fire trial trousers op eerste kill opera, tier 4 gloves op eerste kill curator (en al de hele week van tevoren zeggen dat ie zou droppen en ik 'm zou winnen he 8) ), boots of foretelling op 2e kill maiden.... :+

enneh, vaak zat bv naar onyxia en maar één keer nemesis head zien droppen en dan de roll verliezen, kan me dat nog goed herinneren hoor.... in MC vond ik het wel meevallen, daar had ik eigenlijk ook m'n halve tier set de eerste run.... :P

alleen onyxia voor nemesis head.... die heb ik echt zo vaak gedaan en die ene keer dat ie dropte ging ie naar een andere lock.... :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:43

JSchut

.....

Ik wacht nu ook al 4 weken op 3 drops.... naja shit happens .... Kga er al nooit vanuit dat mijn loot dropt... en dat is ook niet de hoofdreden dat ik met de raids mee ga :) We hebben de grootste lol en dat is voor mij belangrijker dan alle loot bij elkaar :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
JSchut schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:53:
Ik wacht nu ook al 4 weken op 3 drops.... naja shit happens .... Kga er al nooit vanuit dat mijn loot dropt... en dat is ook niet de hoofdreden dat ik met de raids mee ga :) We hebben de grootste lol en dat is voor mij belangrijker dan alle loot bij elkaar :D
Precies, dat is een van de redenen dat ik zelf veel gecraft heb, zodat ik niet de hele tijd achter raid loot aan hoef en gewoon kan genieten :P

Frozen shadoweave set, Spelltstrike set en Girdle of Ruination, dat schiet dan al aardig op, zelfs voor je een voet in Kara hebt gezet :)

Ik pass op bijna alles, omdat het voor mij nauwelijks een upgrade is nog (dat wordt wel anders als we SSC in gaan).

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 20-08-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 14-09 01:24
eendje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:50:
[...]

veel dmg alleen in catform met goede dps gear, dus geen 30k armor en hotten kan je ook wel vergeten omdat je dan uit cat moet. Zelfde voor bearform dan heb je je tankinggear aan en doe je geen kut dmg meer. En hotten tjah leuk maar dan moet je wel resto specced zijn om het een beetje leuk te maken en dan heb je geen 30k armor meer en geen dps.

dus dat druids alle 3 tegelijk doen en overpowered zijn is ook dikke onzin.
Meh, valt mee, ik heb in full kitty dps gear:
25k armor (als ik naar bear shift)
2700 ap
11k health (in kitty)
35% crit
6% hit
7k mana

Dus dps en tank ineen klopt wel aardig. Healing is inderdaad niet erg geweldig, maar genoeg voor duels om jezelf 2x (innervate) weer vol te healen.

Ik denk echter dat hij boomkins bedoelt die inderdaad voor pvp behoorlijk goed zijn :)
Ik mag dan leuke gear hebben, bij een blue geared boomkin mag ik in een duel blij zijn als ik hem op 50% krijg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 14-09 01:24
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:51:
hmmm yeah, ze werden uit elkaar getanked.... we hadden twee priests en een pally bij ons... onze vaste resto druid was er gisteren helaas niet... we misten ook onze spriest... we hadden een prot warrior als MT en een feral druid als tweede tank...
Werd de "daring" buff van romeo wel verwijderd door jullie mage/lock met felhound?
Anders kan hij namelijk best wel schade doen :)
Je kunt ook disarm doen tijdens "daring", maar gewoon verwijderen is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

gisteren even voor de gein wat old skool instances gedaan

eerst Naxx wat met 10 man toch iets te lastig bleek (zeker als je 3 lvl 62 mensjes bij je hebt) daarna ony (wat een geweldige fight zo zonder FR :D ) dropte 2x paladin head.. met geen paladins in je raid (like the good old times) daarna aq20 gecleared (2de boss gewoon gedaan zonder dat die bugte.. wat een verademing)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:46:
[...]

wou net zeggen, 2e keer en alweer niet gedropt :O
kom maar terug over 3 maanden als ie dan nog niet gedropt is.

ik heb nu de pvp cloak en wacht wel op een MH/bt cloak, schijtding van moreos/prince hoef ik al niet meer :( :P
Haha, heb precies hetzelfde. Loop met mn Imba Sergeant's Cloak met Increased Stealth enchant in Ssc/Tk. W00t!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Bosmonster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:09:
Gister op derde try ook Gruul neer voor mn nieuwe guild. Het schiet al op. We willen op de zondagaovond ook Mag en Lootreaver zien te proppen en daarna door naar SSC. Horde raiding is op onze server nogal matig, er zijn alleen 2 alliance guilds die MH/BT doen. Nou ja, er is ook een andere nieuwe Horde guild op het moment waar we goed mee bevriend en een beetje mee aan het racen zijn, ook zij hadden net Gruul neer. Hoop dat Horde raiden weer beetje terugkomt op de server zo :) Nogal een flinke dip gehad na TBC, met de 2 grootste horde raiding guilds die verhuist zijn...

Nog een recente screeny van mn interface, zoals ooit beloofd :P

[afbeelding]
Reverence, any good?
Clan Wulf dreigt mee te vallen met de val van Reprisals Call, dus qua raiding zit het nu ernstig in het slop.

Leuk, van vakantie terugkomen om te zien hoe alles qua raiding in elkaar is geploft. De core members van Clan Wulf zitten inmiddels bij Mediocre Prodigies, maar die zitten tot vol nu.. :(

Ik ben nu bezig mijn opties te inventariseren, als jullie al Gruul doen, en nog een redelijk goed gegearde mage kunnen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:08:
[...]

Haha, heb precies hetzelfde. Loop met mn Imba Sergeant's Cloak met Increased Stealth enchant in Ssc/Tk. W00t!
En je had niet een paar badges over voor Blood Knight War Cloak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, nee. En die cloak is nou ook niet om over naar huis te schrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Perox schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:13:
[...]

Reverence, any good?
Clan Wulf dreigt mee te vallen met de val van Reprisals Call, dus qua raiding zit het nu ernstig in het slop.

Leuk, van vakantie terugkomen om te zien hoe alles qua raiding in elkaar is geploft. De core members van Clan Wulf zitten inmiddels bij Mediocre Prodigies, maar die zitten tot vol nu.. :(

Ik ben nu bezig mijn opties te inventariseren, als jullie al Gruul doen, en nog een redelijk goed gegearde mage kunnen gebruiken...
Mediocre Prodigies is die andere guild waar we mee bevriend zijn. Lenen af en toe ook mensen aan elkaar uit als de ander iets te kort komt.

Wij hebben nog wel een paar plekken vrij overigens als je interesse hebt, met name mages hebben we te kort aan op het moment. (das ook voor het eerst :P)

Dus als je wilt zou ik zeker een apply doen. Vanavond gaan we dus Magtheridon voor het eerst proberen. Aanneemprocedure kan soms even duren, aangezien we vrij streng zijn en stemming houden, maar als goedgegearde Mage zal je wel wat prioriteit meekrijgen :)

http://www.harukalab.net/reverence/index.php

(voordeel van Reverence tegenover MP voor jou is waarschijnlijk ook dat er in Rev heel veel nederlanders zitten)

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 20-08-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:42:
@Phantas dacht dat je dan een 2 uur soft reset moest houden?
nou we hadden een ticket gemaakt en de GM die er op reply'd zei dat et een 30min soft reset moest zijn en de 3de GM zei een 40min soft reset voor de zekerheid

en idd klagen als je na 2 weke je ding al niet hebt xP

op men mage al van dat we de 1ste keer prince killde aan't wachten op naztherim's mindblade maar of hij dropt niet of er zit weer iemand bij die me outrolled :/ op men warrior ben ik al zo vaak na BM geweest voor die trinket of SL voor die cloak of the inciter en nog nooit zien droppe |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:16:
Hmm, nee. En die cloak is nou ook niet om over naar huis te schrijven...
Ah, zie je maar weer dat ik geen verstand heb van alles wat met str, agi en ap te maken heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Ik ben al meer dan 5 maanden exalted en heb m'n shoulders en chest nog nooit zien droppen... ga er ook niet meer vanuit dat dat gaat gebeuren :|

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:03:
Werd de "daring" buff van romeo wel verwijderd door jullie mage/lock met felhound?
Anders kan hij namelijk best wel schade doen :)
Je kunt ook disarm doen tijdens "daring", maar gewoon verwijderen is beter.
alleen de heals van julianne... daar hadden we de felpups op....

daring op romeo ook dus he.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Bosmonster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:16:
[...]

Mediocre Prodigies is die andere guild waar we mee bevriend zijn. Lenen af en toe ook mensen aan elkaar uit als de ander iets te kort komt.

Wij hebben nog wel een paar plekken vrij overigens als je interesse hebt, met name mages hebben we te kort aan op het moment. (das ook voor het eerst :P)

Dus als je wilt zou ik zeker een apply doen. Vanavond gaan we dus Magtheridon voor het eerst proberen. Aanneemprocedure kan soms even duren, aangezien we vrij streng zijn en stemming houden, maar als goedgegearde Mage zal je wel wat prioriteit meekrijgen :)

http://www.harukalab.net/reverence/index.php

(voordeel van Reverence tegenover MP voor jou is waarschijnlijk ook dat er in Rev heel veel nederlanders zitten)
Klinkt goed :) , wat zijn de raid days en tijden bij Reverence? Kan zo geen info vinden.. Ik hoop toch gewoon zo om 20:00 uur beginnen? eerder lukt me namelijk vaak maar slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Perox schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:26:
[...]

Klinkt goed :) , wat zijn de raid days en tijden bij Reverence? Kan zo geen info vinden.. Ik hoop toch gewoon zo om 20:00 uur beginnen? eerder lukt me namelijk vaak maar slecht.
Raiden is van 20:00 tot 23:30. Soms iets later als we nog net iets neer willen krijgen natuurlijk en iedereen daarmee instemt.

Momenteel hebben we woensdag/donderdag voor Karazhan en zondag voor Gruul. Maandag is onze oefenavond nu voor wat nieuwe dingen zoals Mag en dalijk Lootreaver. Uiteindelijk willen we die allemaal op zondagavond zien te krijgen, zodat we daarna met SSC kunnen beginnen. Hoe (en of) we dat gaan combineren met Karazhan moeten we nog bedenken, voorlopig zijn we nog even zoet met Mag/Lootreaver op farm krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:22:
Ah, zie je maar weer dat ik geen verstand heb van alles wat met str, agi en ap te maken heeft :P
gaat om de caster cloak he.... shadow cloak of dalaran zeg ik uit het hoofd... (kan het niet checken, veel sites geblokkeerd hier op het werk :X )

is voor mij iig een goede upgrade....

ben hard aan het werk om snel de shadoweave set klaar te krijgen, had eerst de spellfire set maar na m'n respec heb ik daar nu niet zo veel meer aan... ;)

en om het even te nuanceren, ik maak me er ook echt geen zorgen over dat ie na twee keer niet gedropt is.... had wellicht alleen :P er bij moeten zetten om de juiste intentie over te brengen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Gisteravond was de Southpark episode Make Love, Not Warcraft op ComedyCentral te zien. http://en.wikipedia.org/wiki/Make_Love,_Not_Warcraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:31:
[...]

gaat om de caster cloak he.... shadow cloak of dalaran zeg ik uit het hoofd... (kan het niet checken, veel sites geblokkeerd hier op het werk :X )

is voor mij iig een goede upgrade....

ben hard aan het werk om snel de shadoweave set klaar te krijgen, had eerst de spellfire set maar na m'n respec heb ik daar nu niet zo veel meer aan... ;)

en om het even te nuanceren, ik maak me er ook echt geen zorgen over dat ie na twee keer niet gedropt is.... had wellicht alleen :P er bij moeten zetten om de juiste intentie over te brengen... :+
Die cloak heb ik wel, maar was ook tweede keus. De cloak van Prince staat ook nog op mn wishlist... maar ook die dropt zelden.

Maar ik heb niks te klagen, ben al volledig epic en Karazhan is vaak met mensen waarvoor alles een veel betere upgrade is, dus als er wat dropt ben ik al vaak geneigd te passen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 20-08-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metalant schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:32:
Gisteravond was de Southpark episode Make Love, Not Warcraft op ComedyCentral te zien. http://en.wikipedia.org/wiki/Make_Love,_Not_Warcraft
niet de 1ste keer dat ie er op is hoor :p blijft wel leuk imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:36:
[...]

niet de 1ste keer dat ie er op is hoor :p blijft wel leuk imo
Was de eerste keer dat ik hem op TV zag. Het blijft een hele geslaagde WoW parodie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:19

vhal

ಠ_ಠ

ach, ik wacht al..
* 5mdn op die 2H axe van R&J, nog nooit gedropped
* 4mdn op de Sunfury boog van de prince (pas 1x gedropped en een rogue heeft hem ffs, op dat moment waren er geen hunters in de raid)
* 4mdn op de ring van de curator + prince

of in vanilla WoW

BWL - T2 shoulders van Chromaggus. Nóóóit gedropped in tig runs.
BWL - Crossbow van Chromaggus, slechts één keer gedropped maar werd daarna min of meer overbodig vanwege TBC.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:34:
Die cloak heb ik wel, maar was ook tweede keus. De cloak van Prince staat ook nog op mn wishlist... maar ook die dropt zelden.

Maar ik heb niks te klagen, ben al volledig epic en Karazhan is vaak met mensen waarvoor alles een veel betere upgrade is, dus als er wat dropt ben ik al vaak geneigd te passen :P
hmmm de cloak van prince zou ik ook wel willen hebben, maar het is nog niet realistisch daar op te hopen voorlopig.... net zoals tier 4 head....

dit is pas tweede keer dat we moroes neer hadden, twee keer opera event.... en met deze bosses (attumen, moroes, maiden, opera, curator) die toch redelijk goed te doen zijn zullen we eerst de boel maar wat verder in goede gear moeten steken.... shade of aran kwam vorige week nog net even te vroeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:20:

PS.: Raserian L2surviveontrash noob ;)
Hehe wij gisteren ook weer VR gedaan. We hadden hem een paar weken terug gedaan (voordat we gruul hadden) maar nu we gruul elke week killen toch maar weer proberen. Dit keer een 1% !! wipe :( maar hij gaat zeker neer nu >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:51:

[...]

hehe nee hoor, ben gewoon verwend wat betreft outland purples.... :P

fire trial trousers op eerste kill opera, tier 4 gloves op eerste kill curator (en al de hele week van tevoren zeggen dat ie zou droppen en ik 'm zou winnen he 8) ), boots of foretelling op 2e kill maiden.... :+

enneh, vaak zat bv naar onyxia en maar één keer nemesis head zien droppen en dan de roll verliezen, kan me dat nog goed herinneren hoor.... in MC vond ik het wel meevallen, daar had ik eigenlijk ook m'n halve tier set de eerste run.... :P

alleen onyxia voor nemesis head.... die heb ik echt zo vaak gedaan en die ene keer dat ie dropte ging ie naar een andere lock.... :+
Aha! een warlock!. Nee, voor een warlock word je inderdaad wel hard genaaid als ie voor de 2e x niet dropped. Normaal dropped lock spul al de 1e keer. Dus alles meer dan 1 is slecht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Damn, vanavond dus Magtheridon en net even tactics zitten lezen op Wowhead.. klinkt als een ingewikkeld gevecht, waar je ook nog eens eerst 5 adds moet tanken/neerhalen (we hebben maar 4 tanks geloof ik op z'n best.. als ze allemaal aanwezig zijn). Iets met cubes die je moet channelen en weet ik het allemaal niet :P

Als dat maar goed gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:12:
Damn, vanavond dus Magtheridon en net even tactics zitten lezen op Wowhead.. klinkt als een ingewikkeld gevecht, waar je ook nog eens eerst 5 adds moet tanken/neerhalen (we hebben maar 4 tanks geloof ik op z'n best.. als ze allemaal aanwezig zijn). Iets met cubes die je moet channelen en weet ik het allemaal niet :P

Als dat maar goed gaat..
Adds + maghteridon is het probleem niet. 't probleem is om 10 retardvrije mensen te vinden in de guild om te clicken : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, daarom hoef ik nooit te klikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:28
2 vraagjes :) :

Waar kan ik Alchemy hoger dan level 225 krijgen? Heb ik daarvoor uitbreiding nodig, en welk level moet ik ervoor zijn. Ben al in Feralas geweest, maar kon daar alleen maar nieuwe potions kopen voor hoger dan lvl 225, en niet de training zelf ervoor ( dus om hoger dan lvl 225 te komen ). Ben ook in IF geweest, zit een expert trainer alleen die heeft niet expert training :? :?

Vraag 2:

Ik snap 2 spells niet ( althans niet precies wat ze doen en betekenen ):

Dampen Magic: used against targeted party member, decreasing damage taken from spells up to 40 and healing spells by up to 80

Amplify Magic: used against targeted party member, increasing damage taken from spells up to 50 and healing spells by up to 100

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Timocos schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:22:

Waar kan ik Alchemy hoger dan level 225 krijgen? Heb ik daarvoor uitbreiding nodig, en welk level moet ik ervoor zijn. Ben al in Feralas geweest, maar kon daar alleen maar nieuwe potions kopen voor hoger dan lvl 225, en niet de training zelf ervoor ( dus om hoger dan lvl 225 te komen ). Ben ook in IF geweest, zit een expert trainer alleen die heeft niet expert training :? :?

Vraag 2:

Dampen Magic: used against targeted party member, decreasing damage taken from spells up to 40 and healing spells by up to 80

Amplify Magic: used against targeted party member, increasing damage taken from spells up to 50 and healing spells by up to 100
Voor alchemy:
http://www.wowhead.com/?spell=11611

Die spells doen 2 dingen: verhogen/verlagen de damage die je van spells ontvangt en verlagen/verhogen de healing die je van spells ontvangt.

Amplify Magic is bijvoorbeeld handig tegen een boss die alleen melee damage doet. Je krijgt meer spelldamage, maar dat boeit dan niet, maar ontvangt wel meer healing van de healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:16:
[...]

Adds + maghteridon is het probleem niet. 't probleem is om 10 retardvrije mensen te vinden in de guild om te clicken : P
We hebben redelijk capabele mensen in de guild, dus dat komt dan hopelijk wel goed :) Ik hoop dat alle 4 de tanks er maar zijn vanavond... anders is lootreaver proberen misschien beter plan.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 20-08-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:22:

Vraag 2:

normaal zou de trainer je moete kunnen zeggen waar je heen moet ( bijv check pietje in amsterdam ens om meer te leren )

dampen magic zorgt dat de gene waar je die spell op cast 40 minder damage krijgt van magical spells die op hem gecast worden maar de heals die hij krijgt healen wel voor 80 minder

amplify magic is precies anders om je krijgt meer damage en meer healing
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.