Het World of Warcraft topic - Deel 127 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.601 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:45:
nawa, als je nu een ss hebt dat de gm zegtL you are the best offtank we have.....
classleader, poeh poeh
Evasion heb je niet om te tanken, afaik duren meeste bossfights langer dan 15 seconde. Elke class is volgens jouw argumenten een viable offtank, puur omdat ze paar % (met geluk) kunnen overleven. Zie je bij hunters taken staan dat ze offtank kunnen zijn omdat ze ook veel kunnen dodgen? (wel ooit filmpje lvl 60 hunter als nefarian tank gezien, lol). Bij shadowpriests omdat ze in shadowform goede dmg reduction hebben? Bij locks omdat ze met felarmor/ drainlife lang kunnen leven? Echt, maak niets uit wat er gezeg wordt, je blijft koppig volhouden het kan, JA DAT WETEN WE, MAAR HET IS GEEN TAAK VAN DE ROGUE! 1 klap, en dag 'offtank'
Sorry hoor, maar dat zeg ik toch helemaal niet?

Ik zeg nog dat je tijdelijk kan tanken. Daar miszeg ik niks mee of wel? Het kan immers. 15 seconden en langer hou ik het niet uit. Op de seconde dat evasion afloopt krijg ik echt een beuk en vlieg ik 100meter verder. Maargoed, die 15 sec extra is 15sec extra dps. dan kan het maken of breken, ben je met met eens toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:49
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:44:
[...]

Ach komop, waar bler ik: "Beter lezen" heb ik maar 1x gezegd :P

Ik vind trouwens wel dat je gelijk hebt hoor, maar je trekt dingen nu een beetje uit het verband.

Ik zei dat het kon -> ik werd geflamed, ik ben geen echte rogue -> ik zeg dat ik er echt wel wat van af weet, want ik ben CL -> vervolgens zegt iemand anders dat ik moet dpsen -> ik laat zien dat ik weldegelijk kan dpsen.

En volgens mij had ik al aangegeven waarom ik zoveel dodge wilde en waarvoor dat imho nut had. Maargoed, als mensen met dooddoeners komen dat ik niks weet etc, kan je van mij niet verwachten dat ik op een normaal niveau blijf praten. dan ga ik ook kinderachtig doen, maar als je praat zoals je nu tegen mij praat, zal ik echt niet kinderachtig doen.

Ik hou van normale gesprekken/discussies en niet van die vage welles/nietes of flame verhalen.

Mijn gems zijn idd kut trouwens (niet allemaal, die str dingen vooral :P), maarja ik doe het er maar mee, totdat ik wat betere armor heb. had toentertijd wat green dingen gekocht om het toch te socketen en ik zat aardig krap bij kas. Nog steeds trouwens ;(

enne looks > all, zeggen ze wel eens he ;)
Mag ik vragen waar je ziet staan dat je niks weet ?
Ook dat je CL bent bewijst absoluut niet dat je er wel wat van weet. (Geloof heus wel dat je er iets van weet hoor maar een loos argument.)
Als iemand zegt dat je moet dpsen - waarom zeg je dan ik sta altijd on top of everyone !!@!@ PWNZOR!

Oke nu mag jij weer ben benieuwd. :Y)

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:47:
[...]

Sorry, maar mages die die green gems hebben terwijl ze in een (casual) raiding guild zitten kan ik niet serieus als dps-er nemen. En 2 punten in blazing speed ipv 2/2 incinerate... wil zeker graag gehit worden en daarna een boss kiten ofzo.
Dat kan, maar vergelijken met onze dps''ers is hij 1 van de toppers. Ik vergelijk me niet met jullie, maar met de dpsers bij mij in de guild. En Mallus? Had je die gezien, of was dat in orde? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:31
Hydra schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:48:
Welke fora mogen dat zijn dan? Guild fora tellen logischerwijs niet namelijk. Ik heb op AD zowel aan de alliance als aan de horde kant characters, en je merkt daar duidelijk een verschil. En dan bedoel ik dus dat Horde spelers gemiddeld betere en volwassenere spelers zijn. Meeste kids gaan toch voor een male nelf huntard lijkt het :)
Ik hou van een zwik servers de fora van wow-europe in de gaten (zit al maanden te bedenken op welke server ik een nieuwe toon wil, dan wel een toon heen wil laten transferren), en dan kom je soortgelijke uitlatingen tegen. Maar niet alleen op fora, ik lees ook ontzettend veel commentaren op sites zoals thottbot, allakhazam, wowinsider, noem ze maar op. Zelfs commentaren op YouTube als ik een W.o.W.-gerelateerd filmpje bekijk. Mijn bevinding is dat er niet echt een kant (faction) doorslaat, leeftijdsgewijs dan hè. Bij ons had je een tijdje terug een topic waar ook leeftijd soms ter sprake kwam, daar zag je weer dat er aan horde-kant een klein beetje meer jongere mensen zaten maar daar zaten flink wat bloodelfs tussen, dus dat maakt het, denk ik, ook wat meer populair de laatste tijd. Het lijkt dus dat de meeste kids voor Bloodelfs gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
ImdaMned schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:47:
[...]

Sorry, maar mages die die green gems hebben terwijl ze in een (casual) raiding guild zitten kan ik niet serieus als dps-er nemen. En 2 punten in blazing speed ipv 2/2 incinerate... wil zeker graag gehit worden en daarna een boss kiten ofzo.

p.s.

rogues met 30 stamina / 10 agi op hun pants ook niet.
Ook de lock "Diamstar" bestaat niet, check armory maar :P

En je out-dpsed een hunter als rogue? gzzz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Master schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:50:
[...]

Mag ik vragen waar je ziet staan dat je niks weet ?
Ook dat je CL bent bewijst absoluut niet dat je er wel wat van weet. (Geloof heus wel dat je er iets van weet hoor maar een loos argument.)
Als iemand zegt dat je moet dpsen - waarom zeg je dan ik sta altijd on top of everyone !!@!@ PWNZOR!

Oke nu mag jij weer ben benieuwd. :Y)
Nou direct staat het er niet, maar geimpliceerd wordt het zeker. Het is dat ik te lui ben om op te zoeken, maar zulke dingen dragen zeker niet bij aan een inhoudelijke discussie.

De reden dat ik dat chatstukje postte, was dat jullie misschien wel iets van iemand die met mij samenspeelt zouden aannemen, maar helaas, kennelijk kennen jullie mij beter.

Die fax, das trouwens die hunter waarmee ik in arena speelde die die druid zo leip aan het kiten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:53:
[...]

Ook de lock "Diamstar" bestaat niet, check armory maar :P

En je out-dpsed een hunter als rogue? gzzz :D
Probeer diamster dan.

Maargoed, hier heb je weer een dooddoener. Als ik het dan wel goed doe is het: "ja je bent een rogue" :/

Die hunter doet gewoon zeer goede dps. Zijn gear is goed, blijkbaar zijn build ook. Je hebt verder zeker niks he :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:55:
[...]

Probeer diamster dan.

Maargoed, hier heb je weer een dooddoener. Als ik het dan wel goed doe is het: "ja je bent een rogue" :/
Want jeweet! Gear = skill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexji schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:57:
[...]

Want jeweet! Gear = skill!
nee andersom juist !

Iedereen weet dat je met grey armor en weps iederen die sucked met epics kan outdamagen toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:53:
[...]

Nou direct staat het er niet, maar geimpliceerd wordt het zeker. Het is dat ik te lui ben om op te zoeken, maar zulke dingen dragen zeker niet bij aan een inhoudelijke discussie.

De reden dat ik dat chatstukje postte, was dat jullie misschien wel iets van iemand die met mij samenspeelt zouden aannemen, maar helaas, kennelijk kennen jullie mij beter.

Die fax, das trouwens die hunter waarmee ik in arena speelde die die druid zo leip aan het kiten was.
Sorry maar als je een stukje post: "You are the best dps we got..."
Komt dat meer als patsen over dan een argument van iemand die met jou samenspeelt.
Maar wie weet heb ik een compleet andere kijk hierop, ik bedoel discussiëren is leuk hoor...
Maar ik raad je eens aan je eigen post terug te lezen...
Er staat gewoon teveel, Ik dat, ik zo en crit dat...

Tja nouja mischien heb ik er wel gewoon een compleet andere kijk op dan jou. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:55:
[...]

Probeer diamster dan.

Diamster loopt rond met battlecast gear (pvp), heeft tevens +stamina gems in zijn raid gear. En kijkend naar beide zijn spelldamage (828) en zijn hit rating (90) kan ik ook hem niet echt serieus nemen.
Niet dat het een super verschil is, maar waarom geen imp lifetap, geen malediction (terwijl hij wel de punten ervoor heeft), wel curse of exhaustion, wel howl of terror, wel shadowburn.

Volgens mij moet hij wat minder in battlegrounds / arena zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog maar net 70 op m'n main. Vooral veel solo content en veel pvp gedaan en nog geen enkele TBC instance van binnen gezien. Rep met de factions is dus ook niet bepaald om over naar huis te schrijven en ik ben in ieder geval niet zo handig geweest om eerst rep te grinden op bepaalde mobs vóór ik ging questen voor rep...

Springt er een faction uit waarmee relatief snel of eenvoudig voldoende rep te halen is voor een heroic key? Kan namelijk - buiten dat heroics vast nog wat leuke gear upgrades bieden - voor m'n profession wel een Primal Nether gebruiken en die 5% (?) dropkans in normal instances geven mij niet de hoop dat ik 'm snel zal krijgen daar...
Bokkie schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:21:
morogrims earthquake is een 35 tard aoe :)
Ik gok op een simpele typo, maar ik vond 'm erg leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:45:
nawa, als je nu een ss hebt dat de gm zegtL you are the best offtank we have.....
classleader, poeh poeh
Evasion heb je niet om te tanken, afaik duren meeste bossfights langer dan 15 seconde. Elke class is volgens jouw argumenten een viable offtank, puur omdat ze paar % (met geluk) kunnen overleven. Zie je bij hunters taken staan dat ze offtank kunnen zijn omdat ze ook veel kunnen dodgen? (wel ooit filmpje lvl 60 hunter als nefarian tank gezien, lol). Bij shadowpriests omdat ze in shadowform goede dmg reduction hebben? Bij locks omdat ze met felarmor/ drainlife lang kunnen leven? Echt, maak niets uit wat er gezeg wordt, je blijft koppig volhouden het kan, JA DAT WETEN WE, MAAR HET IS GEEN TAAK VAN DE ROGUE! 1 klap, en dag 'offtank'
Wat de taak is van deze rogue tijdens een raid bepaald de raid leader niet jij of een ander op dit forum. Dat een rogue niet erg geschikt is als offtank ben ik met je eens. Dat ze voor de betreffende raid geen betere offtank konden vinden is vreemd, ben ik ook met je eens. Maar het is niet aan jou om iemand anders te vertellen hoe hij of zij moet spelen. Ongeacht hoe goed je ook denkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
On_E schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:41:
[...]

En het is vrijdag, leve de lol !
nawintjuh-bash-vrijdag \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Master schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:58:
[...]

Sorry maar als je een stukje post: "You are the best dps we got..."
Komt dat meer als patsen over dan een argument van iemand die met jou samenspeelt.
Maar wie weet heb ik een compleet andere kijk hierop, ik bedoel discussiëren is leuk hoor...
Maar ik raad je eens aan je eigen post terug te lezen...
Er staat gewoon teveel, Ik dat, ik zo en crit dat...

Tja nouja mischien heb ik er wel gewoon een compleet andere kijk op dan jou.:P
Wat is hier niet duidelijk aan.

Imdamned zegt dat ik niet teveel op dodge moet focussen en dps mijn primaire taak is.
Ik laat zien dmv iets wat een guildie zegt, dat er niks mis is met mijn dps en dan is dat patsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:00:
[...]

Diamster loopt rond met battlecast gear (pvp), heeft tevens +stamina gems in zijn raid gear. En kijkend naar beide zijn spelldamage (828) en zijn hit rating (90) kan ik ook hem niet echt serieus nemen.
Niet dat het een super verschil is, maar waarom geen imp lifetap, geen malediction (terwijl hij wel de punten ervoor heeft), wel curse of exhaustion, wel howl of terror, wel shadowburn.

Ik zei toch. JIJ kan haar mss niet serieus nemen, maar zij doet erg goede dps bij ons in de guild. Ik heb het over ons. Wel raar overigens van die build want voor zover ik weet raid zij alleen maar.
Seth_Chaos schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:00:
[...]

Wat de taak is van deze rogue tijdens een raid bepaald de raid leader niet jij of een ander op dit forum. Dat een rogue niet erg geschikt is als offtank ben ik met je eens. Dat ze voor de betreffende raid geen betere offtank konden vinden is vreemd, ben ik ook met je eens. Maar het is niet aan jou om iemand anders te vertellen hoe hij of zij moet spelen. Ongeacht hoe goed je ook denkt te zijn.
Nouja misschien gebruik ik niet de goede termen. Ik ga niet mee als offtank. Ik ga mee als dps. Maar als de MT dood is, en volgens mij, hadden wij geen OT bij ons, misschien wel, maar was hij ook dood, was er niemand die zijn aggro langer dan 2 sec kon hebben.

dan is er toch niks mee om als rogue zijnde proberen te evasiontanken? Als het mislukt, jammer, je hebt het geprobeerd. Als het lukt, is het toch alleen maar mooi. Niet geschoten is altijd mis gaat hier goed op vind ik

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:00:
Ben nog maar net 70 op m'n main. Vooral veel solo content en veel pvp gedaan en nog geen enkele TBC instance van binnen gezien. Rep met de factions is dus ook niet bepaald om over naar huis te schrijven en ik ben in ieder geval niet zo handig geweest om eerst rep te grinden op bepaalde mobs vóór ik ging questen voor rep...

Springt er een faction uit waarmee relatief snel of eenvoudig voldoende rep te halen is voor een heroic key? Kan namelijk - buiten dat heroics vast nog wat leuke gear upgrades bieden - voor m'n profession wel een Primal Nether gebruiken en die 5% (?) dropkans in normal instances geven mij niet de hoop dat ik 'm snel zal krijgen daar...

[...]

Ik gok op een simpele typo, maar ik vond 'm erg leuk :P
Met quests/paar instances ben je al vrij snel revered met Lower City, Sha'tar en Cenarion Expedition.

De rest heeft veel minder rep uit quests en zul je dus meer instances voor moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot een zekere hoogte is skill belangrijker dan gear hoor.
Als je niet weet wanneer welke knopje je moet indrukken maakt het niet uit dat je in full epic rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
[...]

Wat is hier niet duidelijk aan.

Imdamned zegt dat ik niet teveel op dodge moet focussen en dps mijn primaire taak is.
Ik laat zien dmv iets wat een guildie zegt, dat er niks mis is met mijn dps en dan is dat patsen?
Je zet jezelf wel makkelijk klem zeg.

Ja, dat is patsen ja, want in plaats dat je nou lekker met een WWSje komt van een avondje raiden. Nee, iets wat een guildie tegen je zei is betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexji schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:04:
[...]

Je zet jezelf wel makkelijk klem zeg.

Ja, dat is patsen ja, want in plaats dat je nou lekker met een WWSje komt van een avondje raiden. Nee, iets wat een guildie tegen je zei is betrouwbaarder.
Waarom is een WWSje, ik weet niet wat het is, maar zal vast een log van damagemeters zijn ofzo, geen patsen?

In jouw optiek zou dat nog erger moeten zijn, omdat je "harde bewijzen" hebt, en daar mee te koop loopt.

Die guildie overigens, is idd betrouwbaar want met hem raid ik veel en daar zien we altijd wie waar staat op de meters :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nawintjuh als je nu eens de tips die gegeven word gebruikt en doorspeelt naar de guild. Dan zal de dps alleen nog maar stijgen in je guild. En dus gaan bazen sneller down. IPV te zeggen ja maar die doet goed dps hoor. Hier zijn al tig punten van aandacht gegeven waarmee jij en jouw andere topdpsers nog meer damage eruit kunnen persen dan dat jullie nu doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:03:
[...]

Met quests/paar instances ben je al vrij snel revered met Lower City, Sha'tar en Cenarion Expedition.

De rest heeft veel minder rep uit quests en zul je dus meer instances voor moeten doen.
Mooi, dankjewel! Gaan we voor die factions m'n rep maar 's opkrikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:07:
[...]

Waarom is een WWSje, ik weet niet wat het is, maar zal vast een log van damagemeters zijn ofzo, geen patsen?

In jouw optiek zou dat nog erger moeten zijn, omdat je "harde bewijzen" hebt, en daar mee te koop loopt.
Nee, jij zegt dat je goede dps doet, er word door anderen op bekritiseerd en jij post vervolgens dat je volgens een guilde goede DPS doet en dat je ook rogue classleader bent.

Het zou patsen zijn als jij die link van WWS neerspamt en /flex zegt, nu kan het perfect want je zet jezelf alleen maar steeds verder klem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:07:
[...]

Imo met een stukje tekst zet je jezelf meer te koop dan met een screenshot....
Bij een screenshot kun je neerzetten.. Ik doe genoeg dps... Dus gebruik ik liever dodge gems.
Dat is altijd better dan.. Your one of the best dps dealers we got....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
maar leuk en aardig we zijn er nu allemaal wel uit de rogue's geen goeie ot of gewone tank zijn. dus laten we het maar weer over warlock talent builds hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ohja, ik kom ook even kijken. Waarom gebruik je Evasion in Raids? Ik gebruik hem eigenlijk nooit :P Gewoon Blade Flurry, Adrenaline Rush en Evasion aan, 15 seconden nuken, damagemeter toppen, doodgaan. Zo doen we dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:08:
Nawintjuh als je nu eens de tips die gegeven word gebruikt en doorspeelt naar de guild. Dan zal de dps alleen nog maar stijgen in je guild. En dus gaan bazen sneller down. IPV te zeggen ja maar die doet goed dps hoor. Hier zijn al tig punten van aandacht gegeven waarmee jij en jouw andere topdpsers nog meer damage eruit kunnen persen dan dat jullie nu doen
Euhm, dat doe ik ook. Zeker dat ik dat doe. Vorige keer met gruul ben ik hier heel goed geholpen en dat heb ik ook aangedragen (gepost op het forum) en veel mensen waardeerden mijn inzet.

Uiteraard heb ik er bijgezet dat ik dit van "vrienden" heb gehoord en niet dat ik het zelf bedacht heb. Ere wie ere toekomt zeg ik altijd maar.

maar ik heb zelf te weinig kennis over andere classes om er iets zinnigs over te zeggen. Jullie kunnen X wel beweren, als hij/zij Y beweerd weet ik niet wat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:13:
En ohja, ik kom ook even kijken. Waarom gebruik je Evasion in Raids? Ik gebruik hem eigenlijk nooit :P Gewoon Blade Flurry, Adrenaline Rush en Evasion aan, 15 seconden nuken, damagemeter toppen, doodgaan. Zo doen we dat!
Ik ben heel erg gehecht aan het leven. Ik heb geleerd dat je soms maar wat minder dps doet, maar wel leeft en daardoor uiteindelijk meer dps doet. Leven is erg belangrijk voor mij hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Hoe zit het eigenlijk?

Ik heb een Stone of the Earth zwaadje met een speed van 3.2.

Nu is de casttime van slam 1.5seconde. En ik probeer nu HS samen met slam te laten landen, dit gaat best vaak goed, maar ik las ergens dat slam je swingtimer reset. Is het dan niet verstandiger auto-attack uit te zetten en de hele tijd slam te spammen? Want dat scheelt me .2seconden op elke 2 swings.

In een pve situatie that is, waarbij threat geen rol speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexji schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:12:
[...]

Nee, jij zegt dat je goede dps doet, er word door anderen op bekritiseerd en jij post vervolgens dat je volgens een guilde goede DPS doet en dat je ook rogue classleader bent.

Het zou patsen zijn als jij die link van WWS neerspamt en /flex zegt, nu kan het perfect want je zet jezelf alleen maar steeds verder klem.
Goed, eerstvolgende keer dat ik raid, komen er zeker postings van damage meters, maar dan wil ik voortaan ook niks meer horen over mijn dps ;)

Weet alleen niet wanneer dit precies is, want ik raid atm niet al te veel.
Zal geen WWS zijn, want dat gebruiken wij niet, maar een post van gesynchte damagemeters kan je krijgen :)
Dark Master schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:12:
[...]

Imo met een stukje tekst zet je jezelf meer te koop dan met een screenshot....
Bij een screenshot kun je neerzetten.. Ik doe genoeg dps... Dus gebruik ik liever dodge gems.
Dat is altijd better dan.. Your one of the best dps dealers we got....
Je hebt gelijk :) (niet sarcastisch, maar gewoon eerlijk)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:18
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:15:
[...]

Ik ben heel erg gehecht aan het leven. Ik heb geleerd dat je soms maar wat minder dps doet, maar wel leeft en daardoor uiteindelijk meer dps doet. Leven is erg belangrijk voor mij hehe.
Tjah, wie niet. Maar een virtueel poppetje dat een grijze doorzichtige gedaante word? Ach ik overaggro ook wel eens met AoE-en, Maar da's puur om daarna de healers te flamen dat ze sucken. Heb ik wel een paar G voor over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:18:
[...]

Tjah, wie niet. Maar een virtueel poppetje dat een grijze doorzichtige gedaante word? Ach ik overaggro ook wel eens met AoE-en, Maar da's puur om daarna de healers te flamen dat ze sucken. Heb ik wel een paar G voor over :+
Pff, wel eens? Cut the crap Trollie:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Whehehe, dat zet het raiden ook wel in een ander daglicht. In plaats van altijd maar serieus te stressen, lijkt dit me wel hilarisch voor de afwisseling :')

Ik rende ook een keer op een boss af omdat het mij te lang duurde. Ventrilochat was te leuk.

Oh my god... Nawa... what exactly are you trying to do here? gevold door schatergelach

Die gast heeft dus oxford engels accent. priceless _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

[...]

Ach, ik raidde met 4k unbuffed HP in BWL en hoger ;)
Alles op DPS gooien en helemaal niks in STA of wat dan ook investeren :Y)
En daarna de Healers de schuld geven, die weer de tanks de schuld geven.. heerlijk!
En de tanks geven weer de schuld aan de moeder van de OT :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 17-08-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:31
Bosmonster schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:03:

/agree

Persoonlijk vond ik de Sha'tar heroic key halen het snelst gaan omdat ik vrij snel elke keer weer een pug bij elkaar kreeg voor een Tempest Keep instance run.

Heroic Mechanar is ook bij velen geliefd vanwege het snel 5 badges kunnen halen. Slave Pens gaat ook vrij snel maar dat is 'maar' 3 badges.

HR/BF/SH heroic key te Hellfire Peninsula is ook voor de meesten na 3 à 4 SH-runs binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

mja, ik pop wel eens een MD op een healer (pally in dit geval) als ik me verveel in karazhan. Dat houdt de mensen wakker ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WWS is een java application die je start voordat je WoW opstart. in de raid doe je dan een /combatlog en dan genereert die een logje die je als je WoW afsluit weer door die java application laad en de gegevens dan upload naar de maker zijn site (hoeft niet maar krijg je nog betere stats te zien)

http://www.lossendil.com/wws/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik dit alleen draaien, of moet iedereen dit hebben voor een accurate meting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
RaseriaN schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:22:
[...]

Ach, ik raidde met 4k unbuffed HP in BWL en hoger ;)
Alles op DPS gooien en helemaal niks in STA of wat dan ook investeren :Y)
En daarna de Healers de schuld geven, die weer de tanks de schuld geven.. heerlijk!
En de tanks geven weer de schuld aan de moeder van de OT :Y)
Als tank zou je toch moeten weten dat je nooit fout zit. :P

Blij da'k jouw healer nie was :Y)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 13:51
Je hoeft idd niet eens het WWS programma van tevoren op te starten.
Op lossendil staat wat je moet intypen om je range te vergroten naar 200 yards, en dan met /combatlog start je het loggen (en stop je het aan het eind weer).
Nadat je uitgelogd bent van WoW ga je naar de lossendil site en upload je je log. Het linkje kan je daarna hier posten om je epeen te showen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:25:
WWS is een java application die je start voordat je WoW opstart. in de raid doe je dan een /combatlog en dan genereert die een logje die je als je WoW afsluit weer door die java application laad en de gegevens dan upload naar de maker zijn site (hoeft niet maar krijg je nog betere stats te zien)

http://www.lossendil.com/wws/
Helaas kan deze log ge-edit worden wat dan gelijk verklaard waarom conundram bovenaan de dps lijst staat : /

ah wel, tijd om naar huis te gaan : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buckwhead schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:29:
Je hoeft idd niet eens het WWS programma van tevoren op te starten.
Op lossendil staat wat je moet intypen om je range te vergroten naar 200 yards, en dan met /combatlog start je het loggen (en stop je het aan het eind weer).
Nadat je uitgelogd bent van WoW ga je naar de lossendil site en upload je je log. Het linkje kan je daarna hier posten om je epeen te showen
Ok bedankt, ik ga hier dan maar mee aan de slag. Die laatste zin is ook wel grappig trouwens :')

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Afbeeldingslocatie: http://i243.photobucket.com/albums/ff278/sekdar/stunherald_final.jpg

Humor ! (en ik kon 'm nog niet)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
ImdaMned schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:29:
[...]

Helaas kan deze log ge-edit worden wat dan gelijk verklaard waarom conundram bovenaan de dps lijst staat : /

ah wel, tijd om naar huis te gaan : )
Dan heb je wel heel wat entries te veranderen of niet dan?
En als iemand opeens een max hit/crit heeft van 250k, dan valt dat toch snel genoeg op.

En misschien een linkje naar een raid van conundram? kan niks vinden in de search van WWS

[ Voor 9% gewijzigd door Alexji op 17-08-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Thank you, thankyouverymuch!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:11:
Nawa: I was thinking about deleting my rogue, dunno why, but it crossed my mind.
Fax: Your by far the best dps we've got. If you delete your rogue im gonna kill you.
Pff, emo.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:16:
Ik weet natuurlijk niks van rogues. Daarom is onze GM ook blij dat ik de guild was gejoined omdat "wij nu een zeer geskillde rogue hebben, die andere rogues wegwijs kan maken". Het zal je dan ook niet verbazen dat ik classleader ben.
Ik weet niet of het je leeftijd is, maar "mijn guildmaster vindt" is geen argument. Het authoriteitsargument is zelfs een bekende drogreden (ad verecundiam). Als je aankomt met dat rogues 'kunnen tanken' kom je over alsof je je class niet doorhebt terwijl je voor een deel gelijk hebt. Een rogue kan, net zoals een priest of een mage, tanken. In uiterste noodgevallen kun je een mob proberen over te nemen door 'em te evasion tanken, maar de rogue moet dat meestal met de dood bekopen na z'n 15s evasion, en je probeert dit danook alleen als je geen andere keus hebt. Ik heb ook wel eens een priest gered dankzei een frostnova + frostbolt + icelance en dan wegrennen, maar ik ga niet lopen beweren dat dat een van m'n taken is.

Er zijn volgens mij 2 redenen dat mensen wat allergisch reageren:
- Je beweert dat tanken een van je vaste taken is terwijl dat onzin is.
- Je ondersteunt je bewering dat je een erg goeie rogue bent door 'quotes' van guildmembers.

Mijn guildmembers hebben wel eens beweerd dat ik de beste buttseckser van Mog Nogu ben, is dat dan ook de waarheid?
Zjanzjak schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:52:
Ik hou van een zwik servers de fora van wow-europe in de gaten (zit al maanden te bedenken op welke server ik een nieuwe toon wil, dan wel een toon heen wil laten transferren), en dan kom je soortgelijke uitlatingen tegen.
Het verschilt per server, en ik geloof er niks van dat jij willekeurig realm forums bij gaat houden van realms waar jij niet op speelt.
Maar niet alleen op fora, ik lees ook ontzettend veel commentaren op sites zoals thottbot, allakhazam, wowinsider, noem ze maar op.
Als er iets de moeite niet waard is om te lezen, zijn het de thottbot comments :D
Zelfs commentaren op YouTube als ik een W.o.W.-gerelateerd filmpje bekijk. Mijn bevinding is dat er niet echt een kant (faction) doorslaat, leeftijdsgewijs dan hè. Bij ons had je een tijdje terug een topic waar ook leeftijd soms ter sprake kwam, daar zag je weer dat er aan horde-kant een klein beetje meer jongere mensen zaten maar daar zaten flink wat bloodelfs tussen, dus dat maakt het, denk ik, ook wat meer populair de laatste tijd. Het lijkt dus dat de meeste kids voor Bloodelfs gaan. :)
Het is zeker anders nu dat Horde een 'pretty' class heeft hoor, veel alliance > horde rerollers. Maar ik speel nog steeds af en toe alliance op AD, en specifiek op die server merk je gewoon dat er een enorme hoop kleuters op de alliance kant zitten. Dat merk je dan vooral aan de discussies in /1 in de steden.

Natuurlijk is mijn ervaring beperkt tot de paar servers waar ik op speel welke ook alleen RP servers zijn, en ook is een undead rogue een enorm populaire keuze voor CS kiddies, maar ik hecht toch iets meer waarde aan m'n eigen observaties dan aan commentaar op fora. Als ik me daar iets van aangetrokken had, was ik al lang gestopt met WoW ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 17-08-2007 16:39 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Hydra schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:35:

Mijn guildmembers hebben wel eens beweerd dat ik de beste buttseckser van Mog Nogu ben, is dat dan ook de waarheid?

Het is zeker anders nu dat Horde een 'pretty' class heeft hoor, veel alliance > horde rerollers. Maar ik speel nog steeds af en toe alliance op AD, en specifiek op die server merk je gewoon dat er een enorme hoop kleuters op de alliance kant zitten. Dat merk je dan vooral aan de discussies in /1 in de steden.
Tbh, geloof het meteen!

Ik heb alliance op 2 servers gespeeld (1x tot lvl 20, andere wel tot 60) en vond het kiddo gehalte idd hoger. Heb qua horde ervaring met 3 servers. Ach misschien toevallig, misschien niet :+

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:24
deadsy33 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:24:
mja, ik pop wel eens een MD op een healer (pally in dit geval) als ik me verveel in karazhan. Dat houdt de mensen wakker ;)
Wij hebben een hunter genaamd "lifestealer" die dat ook constant doet. Helaas wordt de grap nu zo langzamerhand wel minder omdat hij het idee heeft dat het ook leuk is in SCC en the EYE :/

Heb ook wel eens een hunter 10g per kill gegeven voor elke healer die hij neerkreeg in kara. En die lui maar zeuren op de tank, priceless :). Zal ze leren om heel kara afk te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:35:
[...]

Thank you, thankyouverymuch!

[...]

Pff, emo.

[...]

Ik weet niet of het je leeftijd is, maar "mijn guildmaster vindt" is geen argument. Het authoriteitsargument is zelfs een bekende drogreden (ad verecundiam). Als je aankomt met dat rogues 'kunnen tanken' kom je over alsof je je class niet doorhebt terwijl je voor een deel gelijk hebt. Een rogue kan, net zoals een priest of een mage, tanken. In uiterste noodgevallen kun je een mob proberen over te nemen door 'em te evasion tanken, maar de rogue moet dat meestal met de dood bekopen na z'n 15s evasion, en je probeert dit danook alleen als je geen andere keus hebt. Ik heb ook wel eens een priest gered dankzei een frostnova + frostbolt + icelance en dan wegrennen, maar ik ga niet lopen beweren dat dat een van m'n taken is.

Er zijn volgens mij 2 redenen dat mensen wat allergisch reageren:
- Je beweert dat tanken een van je vaste taken is terwijl dat onzin is.
- Je ondersteunt je bewering dat je een erg goeie rogue bent door 'quotes' van guildmembers.
Dat dikgedrukte zei ik dus telkens :/

En ik blijf erbij dat het 1 van de taken is. Het komt niet op elke boss voor, maar mocht de situatie zich voordoen dat de tank sterft om wat voor reden dan ook en de boss bijna down is, is het mijn taak, om evasion aan te zetten en proberen te evasiontanken.

We gaan er met ze allen toch voor om die boss te downen? Als het hiermee gaat, dan is het zeker het proberen waard. Maar zoals ik al zei, mijn guild heeft er, nadat ik dit ik denk nu iets van 5x gedaan heb, vertrouwen in.

Als de tank nu dood gaat en er is geen OT om het op te pakken, dan wordt er geroepen: Nawa evasion !

Dat doe ik dan ook braaf want ik speel in het belang van de groep. Ik moet ook wel eens dingen doen die ik helemaal niet zie zitten of dingen waar ik het nut niet van inzie, maar ik ben ondergeschikt aan de raidleader. Ik doe wat hij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

als een rogue op mijn dodge leather items rolled krijgt ie meteen klappen.. afblijven.. grrrr

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 19:51
ImdaMned schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:29:
[...]

QFT! :P
Ik kan mijn logs toch ook wel aanpassen, zodat ik overal eerste sta? Waarom zou je dat doen, .. :P
WWS gebruik je niet om aan te tonen van "hey, kijk mij een dps monster wezen!" maar meer om het feit dat je kan zien wie minder presteert.. Natuurlijk zit er een kern van waarheid in dat je een show-off doet, maar da's toch nergens voor nodig..

Net met de 19 man van de guild BT trash gefarmed voor HoD's, hoezo dedicated. :D
Vanavond hopelijk Sharahz proberen, en als we 5 uur tries op dr hebben kan ze best dood.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:54:
[...]

Dat dikgedrukte zei ik dus telkens :/
Komt misschien met name omdat je Gruul noemde, en als daar de MT doodgaat heb je best wel een probleem tenzij je een batterij offtanks bij je hebt... Over het algemeen gaan de rogues daarna lekker de hurtfull strikes (of hoe heet 't ook alweer) soaken en ligt iedereen binnen 30-60 seconden daarna plat :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
jarnotjuh schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:57:
[...]
Net met de 19 man van de guild BT trash gefarmed voor HoD's, hoezo dedicated. :D
Pffff dat doen we al een paar weken, 9 man online? BT farming :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05
leuk zeg 3 paginas discussie of rogues kunnen tanken :P iemand een lock build voor me? hijs net lvl 15, speelt eigenlijk als een spriest kwa dot-dot-drain.

En wat doet iedereen moeilijk over tankende rogues, alsie dat wilt, prima, levert hij dps in omdat hij dodge gems gebruikt? Moetie zelf weten, zijn 10 euro p/m.

En iedereen maar krampachtig proberen het tegendeel te bewijzen, omg je tank is noob, omg je healers zijn noob. Nee het komt gewoon omdat nawa te weinig dps doet, alsie meer DPS deed dan was de boss al een min eerder dood geweest en had hij em niet hoeven evasion tanken. Pffff...

Google op "shadow priest tanks onyxia". L2havefun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vor de verandering, even een lief dagboek

Lief dagboek

vandaag met m'n lvl 70 rogue (oh noes!) m'n vliegende mount gehaald. Ben hem ook gelijk nodig, want ik moet arcatraz doen voor m'n derde key deel voor de attunement voor karazhan. Misschien morgen al wel de eerste karazhan run met m'n guild (word dan ook de eerste keer dat ze hem doen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:46:
Zo vor de verandering, even een lief dagboek

Lief dagboek

vandaag met m'n lvl 70 rogue (oh noes!) m'n vliegende mount gehaald. Ben hem ook gelijk nodig, want ik moet arcatraz doen voor m'n derde key deel voor de attunement voor karazhan. Misschien morgen al wel de eerste karazhan run met m'n guild (word dan ook de eerste keer dat ze hem doen ;))
Leuke items in Arca om mee te beginnen, succes! Probeer ook snel of de Helm of the claw uit SV te halen (1x completen = quest reward) of anders de Stealthers helm uit Shadowmoon. Er goed spul als je net 70 bent.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:38:
leuk zeg 3 paginas discussie of rogues kunnen tanken :P iemand een lock build voor me? hijs net lvl 15, speelt eigenlijk als een spriest kwa dot-dot-drain.

En wat doet iedereen moeilijk over tankende rogues, alsie dat wilt, prima, levert hij dps in omdat hij dodge gems gebruikt? Moetie zelf weten, zijn 10 euro p/m.

En iedereen maar krampachtig proberen het tegendeel te bewijzen, omg je tank is noob, omg je healers zijn noob. Nee het komt gewoon omdat nawa te weinig dps doet, alsie meer DPS deed dan was de boss al een min eerder dood geweest en had hij em niet hoeven evasion tanken. Pffff...

Ja maar je werkt in een team en je team is zo sterk als je zwakste schakel. En ik denk de meeste die met nawintjuh in een clash lag waren/zijn mensen die fun halen als een raid succesvol en clean bazen in raids omlegd. En dat gaat echt zelden met mensen die hun class spelen waar ze eigenlijk niet voor ontworpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:38:

Je begrijpt het hele punt in de discussie niet. Als ik het voor je uit moet tekenen dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, zo heb ik ooit ooit eens shade of eranikus (ST) evasion tanked in een groep die eigenlijk te laag lvl was. Op 10% viel de tank weg, en ik was 2e op de aggro lijst (en ik wist nog niet om te gaan met m'n aggro dump ;)) Dus ik heb al m'n cooldowns gepopt, en we zijn tot 3% gekomen. werd er toch om gecomplimenteerd. mijns inziens is het heel simpel: mocht de tank doodgaan, en je bent de bok met aggro, kun je het net zo goed proberen. Als je wiped, kun je beter meteen maar zoveel mogelijk eruit proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:09:
[...]

Komt misschien met name omdat je Gruul noemde, en als daar de MT doodgaat heb je best wel een probleem tenzij je een batterij offtanks bij je hebt... Over het algemeen gaan de rogues daarna lekker de hurtfull strikes (of hoe heet 't ook alweer) soaken en ligt iedereen binnen 30-60 seconden daarna plat :)
Ja wie weet, ik weet het niet. Het geldt iig meer in het algemeen, maargoed. Volgens mij zijn we er nu redelijk uit
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:26:
Ach, zo heb ik ooit ooit eens shade of eranikus (ST) evasion tanked in een groep die eigenlijk te laag lvl was. Op 10% viel de tank weg, en ik was 2e op de aggro lijst (en ik wist nog niet om te gaan met m'n aggro dump ;)) Dus ik heb al m'n cooldowns gepopt, en we zijn tot 3% gekomen. werd er toch om gecomplimenteerd. mijns inziens is het heel simpel: mocht de tank doodgaan, en je bent de bok met aggro, kun je het net zo goed proberen. Als je wiped, kun je beter meteen maar zoveel mogelijk eruit proberen te halen.
Kijk, iemand die het precies snapt. Zo moeilijk is het niet te begrijpen toch. Overigens zeker wel nice van je, want die draak is echt een pain in the ass.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexji schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:34:
[...]

Dan heb je wel heel wat entries te veranderen of niet dan?
En als iemand opeens een max hit/crit heeft van 250k, dan valt dat toch snel genoeg op.

En misschien een linkje naar een raid van conundram? kan niks vinden in de search van WWS
1vd laatste en het is zonder wf:
http://www.lossendil.com/wws/?report=ajl2e2bmw3vyc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:39

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:44:
[...]

Ja wie weet, ik weet het niet. Het geldt iig meer in het algemeen, maargoed. Volgens mij zijn we er nu redelijk uit

[...]

Kijk, iemand die het precies snapt. Zo moeilijk is het niet te begrijpen toch. Overigens zeker wel nice van je, want die draak is echt een pain in the ass.
1 probleem, als je een goede rogue bent sta je niet hoog in de threat meter, dat zal eerder een shadow priest zijn of een mage.

Afgelopen dinsdag op The Eye trash, mage pulled agro en ik stond niet echt ver onder hem. We waren allebij rond 120% threat van de tank. En aangezien je op 130% agro pulled ging ik al voorzichtig doen. Mage pulled agro (die naast me stond) dus mob rend richting ons, dus in mellee range. Mage > ice block, en die mob komt dus op mij afrennen om me vervolgens te one-shotten en terug te rennen naar de tank 8)7
Altijd leuk -.-

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds een paar dagen een Warrior(Fury) begonnen en ben nu bijna level 18.
Op welk level kan ik dual wield doen?
Moet ik dat dan trainen of kan ik dat doen als ik de Fury tree volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

[Junglebeast enters #wow-roguechat]

Junglebeast set -v on all. (of zo iets, te lang geleden)

OK terug naar gewone discussie plssss

Trouwens we hebben onze eerste guild merge te pakken. Ongeveer 8 á 10 mensen zijn naar ons overgestap en daarbij sommige mains hebben meegenomen. Ervaring erbij tot Maggy en wat SSC.
Veel guilds zitten nu vaak met een redelijk vaste groep en dan vallen er wat mensen buiten de boord zeg maar die net iets minder raiden dan 5-6 dagen. Tja voor ons een leuke bijkomstigheid.

Ook hebben we alles tot Curator(chess) nu onder de knie dus gaan de bovenste helft van Kara nu 'farmen'.. Kan ik ook weer uitkijken naar wat leuke upgrades..
Oh en 2 keer curator down en 2 die mooie staff gedropped. Eerste win ik niet, en de 2de keer was ik er niet bij.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een leuk onderwerp om te bespreken. Hoe heal je als pala. Ben jij een FoL spammert, of breng je variatie in je heals aan om het voor jezelf leuk te houden. Of misschien beter/efficienter kan healen.

Ikzelf heb maandag met een andere guildy eens wat testjes gedaan bij Gruul. Hij kwam met het idee om in 25m als je single target moet healen en iedereen toch BoL heeft in die raids Holy Light r4 te spammen ipv FoL r7. Dit zou mana efficienter zijn. Doordat je een hogere crit kans op HL hebt, je een langere casttijd hebt en dus meer aan je mp5 hebt en je light's grace constant actief houdt. In de praktijk werkte het voor mij heel goed. HL rank4 healt voor 1.7k non crit iets meer dan een FoL r7. En op een gegeven moment had ik een paar crits achter elkaar kickte mijn spelsurge in en mijn metagem in mijn T4 helm en het leek gewoon oneindig te duren voordat ik op 75% mana zat (punt waar ik een manapot pak en Divine Illumination gebruik)

Maar hoe healen jullie en wat vinden jullie van deze tactiek?

Oh WWS staatje om te laten zien dat ik niet echt onzin loop te verkondigen :)

http://www.lossendil.com/wws/?report=k55z6bntjqvjk&c=pal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 11:34
Kezand schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:47:
Ik heb een probleem het het installeren van de 2.1 patch.
Ik krijg de volgende melding:
blablabla
Ik heb de oplossing niet gevonden maar ik heb het kunnen fixen in veilige modus.
Vista......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb nu dus ook een Orc warrior level 70
Maar welke kant zou ik opgang qua talents?
Wat hebben ze graag in raids?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Enige raid spec is protection. ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Ben toch anders al geruime tijd Fury spec ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Zoals beloofd, picje van mn t6 headpiece.

Beetje onduidelijk en van slechte kwaliteit, maargoed :P
Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/68ctlzm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over mining. Ik kan met mijn dwarf warrior minerals checken op de kaart. Maar soms worden er mineralen aangegeven en dan liggen die onder de grond (blijkbaar) wat moet ik doen om daar bij te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat dacht je van de ingang van de grot waar je blijkbaar bij staat vinden? ;)

Ik heb me net zitten ergeren aan mijn eigen domheid. Ik heb TBC besteld en in afwachting daarvan heb ik mijn 10-day TBC-trial maar aangezet. Blijkt dat je daarna niet meer met je account kan spelen tot je de volledige TBC-install van 1.25GB gedownload en geïnstalleerd hebt, en daarna ook nog eens opnieuw geupgrade hebt naar versie 2.1.3... Heel fijn als je eigenlijk net ZF wilde gaan doen en intussen TBC wilde downloaden. 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een prachtig gevecht vandaag
ik + pally tegen warrior+pally
normaal klinkt dat pain in the ass voor deze rogue niet :P

Ik heb echt 8 min staan te hakken op die warrior hij wou maar niet dood
uiteindelijk kreeg ik de warrior op 30% en toen wist ik het dit is mijn kans .
Blind de pally en afgemaakt die warrior /

http://img139.imageshack....rnshot081707223127hv3.jpg
Dus in principe heeft de warrior 114k hp .

Ohja vandaag ook ming in pvp tegen gekomen die gast wist niet wat hem overkwam dus hij snel uitloggen op ally end naar horde komen mijn /w
dikke gesprek gehad alleen snap nog steeds niet hoe die gast mij voor 4k criti met evi :S
hij wilt het maar niet vertellen .
Eerst geloofde ik niet dat hij ming was voordat ik zelf naar ally ging en zijn gear checkte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 04:03:
Wat dacht je van de ingang van de grot waar je blijkbaar bij staat vinden? ;)
Ik stond midden in de sneeuw en er was geen grot te bekennen. Blijkbaar moet je kunnen graven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

testserver: jij speelt met gear die je heel misschien over een half jaar hebt tegen mensen die de class niet beheersen of aankloten omdat het toch nergens om gaat. Als je dit op een live server doet met een redelijke rating ok, i'll stroke your e-peen, maar testserver met borrowed imba gear, komop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:52
cls schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:00:
[...]

Ok dat zijn hit rating bagger is valt wat over te zeggen, maar om nu gelijk te zeggen dan 828 spelldamage ook bagger is...
Ik heb zelf ook maar 825 spelldamage unbuffed, wel met 162 hitrating maar toch, voor de content waar mijn guild nu nu is, is dat als non tailor toch best behoorlijk. Niet iedereen is tailor geworden omdat die setjes toch best leuk zijn..... De enige pech die ik heb is dat gruul/prince hun spelldamage wapens niet willen droppen wanneer ik in de raid zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 05:37:
testserver: jij speelt met gear die je heel misschien over een half jaar hebt tegen mensen die de class niet beheersen of aankloten omdat het toch nergens om gaat. Als je dit op een live server doet met een redelijke rating ok, i'll stroke your e-peen, maar testserver met borrowed imba gear, komop
Dat kan maar of het zo is weten wij allebij niet
maar mij gaat het niet om dat ik heb gewonnen maar om hoeveel HP een warrior wel heeft met een pally aan zijn zij ;)

En ik zelf weet ook wel dat een warrior een rogue rauw lust in group pvp/arena
Maar ik heb echt veel warriors 1 vs 1 verslagen en niet alleen noobs die nieks van hun class weten
maar ook gasten die met Merciless Gladiator's aankwamen .
Het is een kwestie van dots en juist afstand zijn en slaan wanneer je dots weer op gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 04:25:
Wat een prachtig gevecht vandaag
ik + pally tegen warrior+pally
normaal klinkt dat pain in the ass voor deze rogue niet :P

Ik heb echt 8 min staan te hakken op die warrior hij wou maar niet dood
uiteindelijk kreeg ik de warrior op 30% en toen wist ik het dit is mijn kans .
Blind de pally en afgemaakt die warrior /

http://img139.imageshack....rnshot081707223127hv3.jpg
Dus in principe heeft de warrior 114k hp .

Ohja vandaag ook ming in pvp tegen gekomen die gast wist niet wat hem overkwam dus hij snel uitloggen op ally end naar horde komen mijn /w
dikke gesprek gehad alleen snap nog steeds niet hoe die gast mij voor 4k criti met evi :S
hij wilt het maar niet vertellen .
Eerst geloofde ik niet dat hij ming was voordat ik zelf naar ally ging en zijn gear checkte :P
Ming speelt op US Servers, maar goed geprobeerd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
gistere wer gelachen.

wij ff voorde fun naar zg met 6 man om de tiger boss te slopen voor de mount. dropt de mount ook nog.

en heb hem ook nog gewonnnen ook :P

hij is wel cool met een UD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Woei, gister 493 defense gehaald, nu nog block naar zo'n 25%.
Ben nu full prot... Maar moet een respeccen om wat punten te krijgen in arms/fury enzo. Zijn er misschien prot wars die hun build kunnen posten? Het is idee is om mij fatsoenlijk door Kara te krijgen binnenkort.
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 05:35:
[...]

Ik stond midden in de sneeuw en er was geen grot te bekennen. Blijkbaar moet je kunnen graven.
_O-
Nee, je kan niet graven in WoW...
Hij zit onder de grond, grotten in WoW kunnen dieper zitten en groter zijn dan je denkt :P

[ Voor 27% gewijzigd door Capa op 18-08-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Edit:
Tja, ik kon ook gewoon me vorige post editten 8)7

[ Voor 81% gewijzigd door Capa op 18-08-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
dit is mijn build:
http://armory.wow-europe.com/character-talents.xml?r=Emerald+Dream&n=Astennu

ik ben er op het moment wel tevreden over met im thunderclap kan ik goed aggro houden op multiple mobs.

Ik zit er echter wel over te denken om een build te maken met imp HS en imp sunder en devastate te laten voor wat het is.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
pyrofielo schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:42:
dit is mijn build:

ik ben er op het moment wel tevreden over met im thunderclap kan ik goed aggro houden op multiple mobs.

Ik zit er echter wel over te denken om een build te maken met imp HS en imp sunder en devastate te laten voor wat het is.
Prima buildje toch? Mwah ik heb dat nu om ff te proberen maar is het niet waard imo. Deva kun je net zo goed wel pakken aangezien je toch 5/5 Vitality wilt. Het is wel leuk dat sunder en HS minder rage cost, maar in raids boeit het vrijwel niet aangezien je geen gebrek aan rage hebt. Voor normal en heroics kun je gewoon naar wat dps gear swappen ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 05:35:
[...]

Er is toch echt ergens een ingang voor die grot, maar dat kan best wat verder weg zijn van waar je nu bent. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
pyrofielo schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:42:
dit is mijn build:

Ik heb zo'n beetje hetzelfde, alleen geen tac. mastery, bloodrage en improved def. stance. Misschien dat ik voor de laatste ooit nog wel een respec, maar magic damage valt me tot nu toe [Tk & SSC] meer dan genoeg mee. Ipv die talents heb ik imp. revenge en sunder armor, revenge is niet echt een raiding talent maar in 5-man heroics en kara krijg je toch best wat leuke procs ervan. Als je de beste talents uit de prot tree pakt kan je de rest laten voor wat het is, maar het is dan lastig kiezen. [Imp. Heroic Strike is het niet echt waard denk ik omdat op het moment dat ik HS tussendoor ga spammen ipv. de vaste devastate/shield slam/revenge cycle ik toch meer dan genoeg rage krijg]

Nu moet ik toch eindelijk nieuwe gloves krijgen want ik zit tot ver in SSC nu nog steeds met bold, de krengen willen gewoon niet droppen, en onze demon-vriend hebben we nog niet echt onder de knie. [ik heb die dingen uit heroic botanica ook nog eens gekregen maar die zijn best waardeloos]

[ Voor 10% gewijzigd door agentorangina op 18-08-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Lol briljant topic op het US forum,
Misschien dat WoW toch een hogerer leeftijds rating moet krijgen :)

Syphonis of Daggerspine:

hey all

i just started Wow like 2 weeks ago and i got to 20 and did this long quest to get a succubus pet. i think it really sucks :( anyway, i was in the living room and i was checking out the pet and zooming in to you know what :) and then it made this sound like

uhh uhh uuhhhhh
whiip whippp

i think warlocks will know what i mean
so then my parents looked at me and the screen and they were like omg!! what are you doing. i guess they thought it was porn or something. it told them it was a succubus, but i pronounced it like

suck -ubes

and i guess that pissed them off even more and told me i couldnt play WoW.

now im stuck and dont know what to do :(

any tipz?

PS: how do you pronounce succubus

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 06:54:
[...]

Dat kan maar of het zo is weten wij allebij niet
maar mij gaat het niet om dat ik heb gewonnen maar om hoeveel HP een warrior wel heeft met een pally aan zijn zij ;)

En ik zelf weet ook wel dat een warrior een rogue rauw lust in group pvp/arena
Maar ik heb echt veel warriors 1 vs 1 verslagen en niet alleen noobs die nieks van hun class weten
maar ook gasten die met Merciless Gladiator's aankwamen .
Het is een kwestie van dots en juist afstand zijn en slaan wanneer je dots weer op gaan
Jawel dat weten wij wel, want onder de naam van de pala is geen char hoger dan lvl 23, en die warrior staat in armory met blue gear prot specced dus zoveel ervaring in arena met high end gear heeft hij niet, zelfde als jij dus met je lvl 68 green main. Daarnaast kloppen de tactics niet, het is beter om de pala eerst te killen en dan de dpser, een pala kan met bubble uit blind komen afaik (en je zegt niet dat hij die al had gebruikt, alleen dat je 8 minuten op warrior stond te hakken).
Uiteindelijk maakt het niet veel uit, maar ik vind het knapper als je op een live server een leuk gevecht hebt, dan op ptr waar iedereen met borrowed gear 24/7 tof loopt te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
heuveltje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:03:

Syphonis of Daggerspine:

hey all

i just started Wow like 2 weeks ago and i got to 20 and did this long quest to get a succubus pet. i think it really sucks :( anyway, i was in the living room and i was checking out the pet and zooming in to you know what :) and then it made this sound like

uhh uhh uuhhhhh
whiip whippp

so then my parents looked at me and the screen and they were like omg!! what are you doing. i guess they thought it was porn or something. it told them it was a succubus, but i pronounced it like

suck -ubes

any tipz?

Lol, amerikanen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
heuveltje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:03:

Syphonis of Daggerspine:

hey all

uhh uhh uuhhhhh
whiip whippp

suck -ubes

any tipz?

hahahahahaha die is echt goed.

had dat gezicht van die ouders wel is willen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey WOW ers

Ik ben net begonnen met WOW (*bukt even onder het bureau* nu pas!!??!!) en ik ben meer een solo speler, zeker in het begin als ik nog niet zo veel van het spel begrijp/snap/weet.

Mijn vraag was eigenlijk, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, met welke class kan je het (beste) sole'en zeker de eerste 40 a 50 levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hunter/ Warlock :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 07:39:
[...]

Ming speelt op US Servers, maar goed geprobeerd hoor.
Yup daarom geloofde ik hem ook niet in het begin .
Maar toen ik naar ally ging en zag
had hij full Merciless Gladiator's
en 2x moongoose op zijn mace en er is niemand die heeft op test servers als hij niet gewoon zijn char heeft gekopieerd
Hij zij dat hij pve gear en pvp gear wou combineren voor de beste resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:43:
[...]

Yup daarom geloofde ik hem ook niet in het begin .
Maar toen ik naar ally ging en zag
had hij full Merciless Gladiator's
en 2x moongoose op zijn mace en er is niemand die heeft op test servers als hij niet gewoon zijn char heeft gekopieerd
Hij zij dat hij pve gear en pvp gear wou combineren voor de beste resultaat
Dan nog, EU PST en US PST zijn 2 aparte realms dacht ik. Zal wel een Ming kloon zijn geweest met relatief goede gear. Sorry, maar bang dat je met een neppert heb gesproken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:35:
Hey WOW ers

Ik ben net begonnen met WOW (*bukt even onder het bureau* nu pas!!??!!)
STOP! nu je nog een leven hebt! >:)

Enniewee, iedere class heeft z'n voor en nadelen imo. Zelf vind ik een mage erg prettig om te levelen, snel openbaar vervoer dmw je portals, goede controle over mobs en een lekkere dps output :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:14:
[...]

STOP! nu je nog een leven hebt! >:)

Enniewee, iedere class heeft z'n voor en nadelen imo. Zelf vind ik een mage erg prettig om te levelen, snel openbaar vervoer dmw je portals, goede controle over mobs en een lekkere dps output :)
En na elke x aantal monsters gaan zitten om te drinken/eten, nee dank je :P (ookal kan je het gratis maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
porn* schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:24:
[...]

Prima buildje toch? Mwah ik heb dat nu om ff te proberen maar is het niet waard imo. Deva kun je net zo goed wel pakken aangezien je toch 5/5 Vitality wilt. Het is wel leuk dat sunder en HS minder rage cost, maar in raids boeit het vrijwel niet aangezien je geen gebrek aan rage hebt. Voor normal en heroics kun je gewoon naar wat dps gear swappen ;)
hmmz dat zet me toch weer aan het denken he :p
Ik heb idd in boss fights wel genoeg rage en dan zal ik er qua threat niet veel op vooruit gaan.
Toch vind ik het stom dat Devastate een 41 point talent is en zo weinig te bieden heeft.
Shield Slam zit lager (hoger?) in de talent tree en geeft een veel grotere verbetering.

Ach ik laat het voorlopig wel zo, respeccen is geloof ik ook nog wel vrij prijzig. Dan is het de moeite toch niet waard.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:30:
[...]

En na elke x aantal monsters gaan zitten om te drinken/eten, nee dank je :P (ookal kan je het gratis maken)
Hence de voor en nadelen van iedere class ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan toch maar voor een Walock gegaan, het idee van een mob die alles voor me killed staat me wel aan. (speelde in diabloII ook altijd de necromancer, kon je geloof ik wel 10 skeletons achter je kont aan hebben)

Nu vond ik (na lang zoeken) deze build/guide http://www.wowhead.com/?talent=AZfxzzIbzZxx0tr0tmuI

Maar nu vroeg ik me af waar kun je nou het beste in het begin skill point in stoppen? Een echt duidelijke "build" heb ik nog niet gevonden. Of is er niet zoiets als een overzichtelijke pagina waar je als nieuwe Walock niet zo overdonderd wordt met informatie.

Ik heb nog nooit een spel gespeeld waar zo veel woorden in afgekort worden! Als ik dit topic lees is het af en toe net of er chinees staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:58:

Ik heb nog nooit een spel gespeeld waar zo veel woorden in afgekort worden! Als ik dit topic lees is het af en toe net of er chinees staat 8)7
lol dat leer je wel in warcraft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osxy schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:28:
[...]

1 probleem, als je een goede rogue bent sta je niet hoog in de threat meter, dat zal eerder een shadow priest zijn of een mage.

Afgelopen dinsdag op The Eye trash, mage pulled agro en ik stond niet echt ver onder hem. We waren allebij rond 120% threat van de tank. En aangezien je op 130% agro pulled ging ik al voorzichtig doen. Mage pulled agro (die naast me stond) dus mob rend richting ons, dus in mellee range. Mage > ice block, en die mob komt dus op mij afrennen om me vervolgens te one-shotten en terug te rennen naar de tank 8)7
Altijd leuk -.-
Ja klopt idd, ik zit nooit erg hoog in threat. Tenminste, meestal 4e a 5e. Vaak een mage/lock ervoor en daarboven de MT/OT. Alleen als ik all mijn cd's aandoe, stijg ik wel als een gek op die list. Heb wel vaker 700/800 tps met salvation gehad. Zal voor jullie niet hoog zijn, maar ik vond het wel aardig wat :P

Maar zoals ik al zei bij bij Illhoof. Hij oneshotte eerst een clothie. Ik rende er direct achter aan. Clos/Evasion aan, toen een backstab en ik had zijn aandacht. Ja en dan maar hopen he. Want het is in principe russische roulette, maar het lukte wel, en dan voel je je wel zwaar opgelucht.

Maar dat verhaaltje van jou komt me wel bekend voor. Ook eens gezien toen ik al dood op de grond lag en die boss iedereen ging 1shotten

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:58:Ik heb nog nooit een spel gespeeld waar zo veel woorden in afgekort worden! Als ik dit topic lees is het af en toe net of er chinees staat 8)7
Kijk hier eens, iets naar onder staan een aantal voorbeelden van builds.
http://forums.wow-europe....l?topicId=288950757&sid=1

En die afkortingen, tja, die leer je gaandeweg wel in het spel :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.