Hmm, rogue is eigenlijk de enige class die ik niet na lvl xx leuker vond worden. Je doet eigenlijk al vanaf het begin veel (en vaak) damage, en je hebt al vrij snel veel controle over je gevechten (gouge/sprint enz). Ook bouwt de rogue class zich goed op, naarmate je hoger level word (steeds meer skills, hogere tallents betekenen vaak andere speelstijlen enz).Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:55:
Helemaal eens eigenlijk met spooof. Hij legt het goed uit.
[...]
Kortom: spreken dingen als stealth, poison, 2 wapens, veel dps kunnen doen jou aan, dan zul je rogue echt leuk vinden om te spelen. Ik vond het persoonlijk na lvl40 echt leuk worden. In het begin was het wat saai, maar dat zal iedere class wel hebben.
Ik heb een 63 rogue, 61 priest, 50 warrior en 43 shaman, en m`n rogue was eigenlijk het enige character die redelijk constant hetzelfde bleef spelen.
Met m`n priest vond ik tot level 20 echt maar wat aanpappen, de eerste 20 levels zijn vrij waardeloos als priest, daarna krijg je wat meer shadowspells en zul je effectiever kunnen levelen. En dan natuurlijk op level 40 shadowform, de grootste verandering in heel je "levelperiode" als priest.
Mijn warrior was tot level 40 vooral veel auto-attack gecombineerd met af en toe wat overpower of iets dergelijks. Na level 40 kon je geloof ik goed gaan dual wielden, en een fatsoenlijke fury build beginnen, waardoor je veel meer damage deed, en ook meer controle had over je damage.
De shaman was ook vooral veel auto-attack, op level 20 met een 2hander, en op level 40 dual wield. Als je windfury krijgt zul je eigenlijk constant bezig zijn met wachten op een proc, en als hij proc`t zul je mobs bijna one-shotten.
Al met al vond ik de rogue-class niet echt grote veranderingen krijgen naar mate je levelt, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik mijn rogue vanaf dag 1 heb geleveled, en de alts pas nadat mijn rogue al een tijd level 60 was, maar ik heb niet echt het idee dat de rogue-class zoveel is verandert.
Nawintjuh: Wat vond jij dan zo leuk worden na level 40? Het enige wat ik me kan bedenken dat je rond level 40 krijgt is kidney shot (en een mount). Ik ben benieuwd naar je uitleg