Het World of Warcraft topic - Deel 127 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.599 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:55:
Helemaal eens eigenlijk met spooof. Hij legt het goed uit.
[...]
Kortom: spreken dingen als stealth, poison, 2 wapens, veel dps kunnen doen jou aan, dan zul je rogue echt leuk vinden om te spelen. Ik vond het persoonlijk na lvl40 echt leuk worden. In het begin was het wat saai, maar dat zal iedere class wel hebben.
Hmm, rogue is eigenlijk de enige class die ik niet na lvl xx leuker vond worden. Je doet eigenlijk al vanaf het begin veel (en vaak) damage, en je hebt al vrij snel veel controle over je gevechten (gouge/sprint enz). Ook bouwt de rogue class zich goed op, naarmate je hoger level word (steeds meer skills, hogere tallents betekenen vaak andere speelstijlen enz).

Ik heb een 63 rogue, 61 priest, 50 warrior en 43 shaman, en m`n rogue was eigenlijk het enige character die redelijk constant hetzelfde bleef spelen.

Met m`n priest vond ik tot level 20 echt maar wat aanpappen, de eerste 20 levels zijn vrij waardeloos als priest, daarna krijg je wat meer shadowspells en zul je effectiever kunnen levelen. En dan natuurlijk op level 40 shadowform, de grootste verandering in heel je "levelperiode" als priest.

Mijn warrior was tot level 40 vooral veel auto-attack gecombineerd met af en toe wat overpower of iets dergelijks. Na level 40 kon je geloof ik goed gaan dual wielden, en een fatsoenlijke fury build beginnen, waardoor je veel meer damage deed, en ook meer controle had over je damage.

De shaman was ook vooral veel auto-attack, op level 20 met een 2hander, en op level 40 dual wield. Als je windfury krijgt zul je eigenlijk constant bezig zijn met wachten op een proc, en als hij proc`t zul je mobs bijna one-shotten.

Al met al vond ik de rogue-class niet echt grote veranderingen krijgen naar mate je levelt, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik mijn rogue vanaf dag 1 heb geleveled, en de alts pas nadat mijn rogue al een tijd level 60 was, maar ik heb niet echt het idee dat de rogue-class zoveel is verandert.

Nawintjuh: Wat vond jij dan zo leuk worden na level 40? Het enige wat ik me kan bedenken dat je rond level 40 krijgt is kidney shot (en een mount). Ik ben benieuwd naar je uitleg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:24
cannibal schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:10:
Raar hè, vertaal je wat termen uit het spel, komt het ineens een stuk minder stoer over ;)
Mage != tovenaar.
Ik vind magier al een stuk beter klinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:42
ImdaMned schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:05:
Echt... hoeveel friesche vlag koffiemelk heb jij naar binnen gegoten?

Je bent wel heel erg mild !
_O-

Maar echt, er zijn veel ergere dingen waar men zich druk om kan maken hoor. Ik heb wel respect voor een ieder zijn 'spelbeleving' de een neemt het wat serieuzer dan de ander maar het woord 'spel' zit er nog steeds in en kom op, je maakt je toch niet druk om een spelletje. ;)

Ik doe trouwens wat koffie bij mijn suiker, voor mij geen melk.
cannibal schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:10:
Raar hè, vertaal je wat termen uit het spel, komt het ineens een stuk minder stoer over ;)
Ik las dit gister, schitterend; Ik ben zojuist een priester gestart en door het elwynn-bos ben ik naar storwindstad gerend om daar een partij te zoeken voor de doodmijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen daarom al zou een nederlandstalige versie van WoW heel erg fout zijn.... :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
ImdaMned schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:12:
Enige boss waar rogues ooit hebben moeten off tanken was instructor razuvious : )

maar al die rogues gingen uiteindelijk dan ook stuk voor stuk neer })

wich is a good thing offcourse...
"A good thing"?

Zodat mages eindelijk ook eens wat hoger op de dps-list konden komen?

/poke

EDIT: haha, babelfish vertaalt rogue naar "schurk", en ik maar trots zijn op mijn niveau 60 nacht-elf schurk, met volle bloedklauw set.

[ Voor 14% gewijzigd door Spooof op 17-08-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooof schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:24:
"A good thing"?

/poke
wen er maar vast aan, rogues zijn nu eenmaal niet de meest geliefde class in WoW.... ;)

(moet ze zelf ook eigenlijk niet hoor, stunlock in pvp met je trinket op cd, en CloS... *shiver*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14

On_E

Housemusic

Over Rogues, en dat ze leuker worden na lvl 40, dat snap ik dus ook niet.

Na lvl 40 krijg je alleen nog maar upgrades van bestaande abilities (tot lvl 60 iig geloof ik), bij mijn lock kreeg ik na lvl 40 nog steeds compleet nieuwe spells, dat is toch leuker om naar uit te kijken.

Niet dat mijn huidige Rogue alt me niet bevalt hoor, maar toch.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:20
[...]

"A good thing"?

/poke
Goede poging, maar helaas ben ik niet 1 van die mage whiners op de mage fora. Ik ben erg blij met m'n class. Ik ben zelfs van mening dat een goede rogue een goede mage moet out dps-en met gelijke gear (met mage als goede 2e natuurlijk ;) )

Maar rogues moeten nu op 1 of andere manier gewoon dood, net zoals hunters btw (kweet dat een hunter uit m'n guild hier mee kijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:29:
[...]

Goede poging, maar helaas ben ik niet 1 van die mage whiners op de mage fora. Ik ben erg blij met m'n class. Ik ben zelfs van mening dat een goede rogue een goede mage moet out dps-en met gelijke gear (met mage als goede 2e natuurlijk ;) )

Maar rogues moeten nu op 1 of andere manier gewoon dood, net zoals hunters btw (kweet dat een hunter uit m'n guild hier mee kijkt)
ehm, dpswarriors dpsen iedereen eruit nub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
[...]
haha, babelfish vertaalt rogue naar "schurk", en ik maar trots zijn op mijn niveau 60 nacht-elf schurk, met volle bloedklauw set.
Wat dacht je van Vurige Notenkraker van de Beer?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Vanavond gaan onze guild voor het eerst naar gruul, en het is ook de eerste keer dat we gaan raiden met 25 man. We hebben 2 groepen, waarvan 1 Karazhan al een maand of 2 volledig op farm heeft. De 2e groep heeft net vorige week de Prince neergelegd.
Nu heb ik al een hoop info opgezocht over HKM en het tanken van deze mobs zal niet zo'n probleem zijn, alleen kan ik net iets te weinig informatie vinden op de eerste pull. Iemand die hier wat tips over kan geven?
We hebben onze MT met 19k hp buffed op HKM, mage tank met 10k hp unbuffed, en de OT's die allemaal over de 13k hp unbuffed zitten. Totaal hebben we 8 healers.

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

M1lamb3r schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:36:
[...]

Wat dacht je van Vurige Notenkraker van de Beer?
Borstplaat van de Walvis :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 13:47
Was gister met mijn fury-warrior een aardige tweede op de Curator (speel us, dus maar 1 boss meegeholpen).
MM-hunter op 1, rogue 3 (maar had shadowstep build voor pvp) en een mage (arc/frost).
Meeste dan nog in een mix van end-lvl blues en kara-gear. Ikke in volledig non-raid (en non heroic) blues en 2 goeie groene questitems.

Was trouwens ook meteen mijn eerste raid-ervaring. Normaal gesproken gaat raiden niet echt makkelijk omdat ik 6 uur voorloop op de us (east-coast) en mijn nachtrust is toch al niet zo goed momenteel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 13:47
Hmmmm, lekker, borstplaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 11:34
Ik heb een probleem het het installeren van de 2.1 patch.
Ik krijg de volgende melding:

The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml" could not be renamed to "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.Trash". (ConflictManager::ResolveConflicts/3)
To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors
.

Ik heb het ook proberen te repareren maar er is dan geen fout melding. Bij het opstarten van WoW installeerd hij de patch weer en krijg ik dezelfde melding.
Op het WoW forum kan ik alleen vinden dat het misschien aan de virusscanner ligt.
Ik draai AVG en heb deze al uitgeschakeld maar het helpt niets.
Daarnaast staat er nog iets in het frans maar mijn frans is ÜBER SLECHT
Andere gegevens:
  • Vista Home Premium 8)7
  • AVG virusscanner
  • Zonealarm
  • Intel core 2 duo 7100
  • 2 gb ram
Kan iemand mij helpen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:07:
[...]

welk spel speel jij? Tovenaars, wtf! Heb ik iets gemist dat je het zo kinderachtig uitlegt?
Vond dit juist een fantastische uitleg :)
roleplaying game remember.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:27:

wen er maar vast aan, rogues zijn nu eenmaal niet de meest geliefde class in WoW.... ;)

(moet ze zelf ook eigenlijk niet hoor, stunlock in pvp met je trinket op cd, en CloS... *shiver*)
Ik weet het, rogue sinds dag 1. Ik denk nog steeds dat het komt omdat gankers vaak rogue rollen, en gankers zijn nou ook bepaald niet geliefd :)
[...]

Was maar een grapje hoor :+
Lees dit topic (deze topics) al een tijdje en ik weet best dat je geen whiner bent.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:49:
[...]

Vond dit juist een fantastische uitleg :)
roleplaying game remember.....
Ik ben meer een voorstander van de engelse termen gebruiken. Op een of andere manier komen de nederlandse termen zo knullig over...

[ Voor 13% gewijzigd door Spooof op 17-08-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Spooof schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:52:
Was maar een grapje hoor :+
Lees dit topic (deze topics) al een tijdje en ik weet best dat je geen whiner bent.
Was het maar een whiner :/
Al die dingen die die wel is...

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Kezand schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:47:
Ik heb een probleem het het installeren van de 2.1 patch.
Ik krijg de volgende melding:
blabla
Lijkt erop alsof je geen rechten heb om dat bestand zichzelf te laten renamen. Heb je een beheerders account? Zo ja doe is runas administrator op wow en/of die patch. Heb je het niet log dan in op die pc met een account welke dat wel heeft.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Haha, is The Inner Circle eigenlijk een migrated guild? Die was er namelijk vroeger ook een op Stormreaver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 13-09 19:50
Spooof schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:58:
Haha, is The Inner Circle eigenlijk een migrated guild? Die was er namelijk vroeger ook een op Stormreaver.
en wat zou daar grappig aan moeten zijn?

o ja er bestaan wel meerdere guilds met dezelfde namen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:07:
[...]

welk spel speel jij? Tovenaars, wtf! Heb ik iets gemist dat je het zo kinderachtig uitlegt? En fyi, rogues zijn geen offtanks in raids.... Ja je paar klappen dodgen, maar rogues offtanks noemen ook al vind je dodge een goede rogue stat is teveel van het goede, zeker als je zelf nog zegt dat ze zeer weinig klappen kunnen vangen (lees 1 of 2)
Ik kan ook wel in wow termen praten maar snapt een beginner dat? Ik postte voor hem. Het moet dus duidelijk zijn voor hem. Wat jij er van vind, vind ik eigenlijk niet interessant. Het was ook niet aan jou gericht namelijk. Voor een outsider is het in "kindertaal" nu eenmaal makkelijker te begrijpen en ik kan het weten. Toen ik nog op school zat waar iedereen over wow praatte. Ik snapte er geen zak van. Totdat iemand het "kinderachtig" ging uitleggen.

En fyi ik heb in raids wel al geofftanked. Illhoof van 10 naar 0% en prince een paar %. En dat is dan gewoon van de laatste week, waarin ik precies 1x geraid had. Het is wel vaker voorgekomen, in gruul's lair bijv. Als je de boss bijna dood hebt kan zoiets het verschil tussen een wipe en een bosskill zijn.

Maar hier gaat het "think out of the box" prima op. Iedereen denkt dat het niet kan, terwijl ik het wel degelijk heb gedaan. En ik ben niet de enige :) Een maat van mij die ook rogue is, kan gewoon lvl70 instances tanken.

Misschien snap je nu ook waarom ik zoveel gehecht ben aan dodge.
Nouja, sowieso is het mijn 1e character geweest dus ik snapte er vrij weinig van. Had rogue bij een maat gezien en ik wilde dat graag ook, vandaar dat ik het ook heb aangeschaft.

Ik vond het voor lvl40 saai, waarom weet ik niet precies, maar echt superleuk vond ik het niet. Ik speelde eigenlijk alleen maar omdat ik betaald had. Maar na lvl 40 vond ik het leuk. Ik was in Tanaris had een mount en begon toen pas eigenlijk het spelletje te snappen. Kreeg wotf door en leerde dat ik kon sappen ( :X dont ask). Ik was ook wat krachtiger, het was voor mij opeens leuker geworden.
Misschien ook omdat lvl 60 in de buurt kwam.

Naarmate ik meer lvlde werd het eigenlijk alleen maar leuker omdat ik meer kon. Nu op 70 heeft de fun zijn hoogtepunt bereikt. Ik heb alle vrijheid, kan doen wat ik wil, heerlijk gewoon :)

Maar rogue past ook precies bij wat ik in een spel zoek. Ik vergelijk het even met een cs, wat ik ook erg vermakelijk vind:

CS: De kick om iemand met een mooi snelle hs om te leggen (glock/ak47)
Wow: De kick om een clothie te besluipen en te one/two shotten

CS: De kick om met een goed terorristenteam een target op te blazen
Wow: De kick om met een goede party instance X, perfect te ccen en gecoordineert alles af te slachten.

CS: De "godmode" die je wel eens had waarmee je 1 team in je eentje omlegt.
Wow: Meerdere players die jou proberen aan te vallen, 1 voor 1 afslachten

Maar het allerleukste is de competitie. Wie is de beste? Hier hou ik vooral erg van. maakt niet uit in wat voor game. Cs 1 on 1 vond ik ook heerlijk. Ik hou ervan om in een spel gelukselementen te elimineren en echt puur voor skill te gaan.

Eigenlijk heb ik dit met alles wel. Met school had ik dit met cijfers, op voetbal weer met doelpunten (ik was aanvaller), met cs weer je ratio (23-1/41-2 was heerlijk, kheb nog screenies :P )

Met wow heb je dit natuurlijk met gear. Ik vind het gewoon leuk om ermee te "patsen".
Gewoon ergens rondlopen en dat mensen naar je kijken en vinden dat je mooi spul hebt. Het geeft een fijn gevoel, een winnaarsgevoel.

Sowieso vind ik het rogue idee errug gaaf. Ik vind ninja's namelijk ook supervet. wat dat betreft hebben ze ook veel raakvlakken. Stijl van vechten bijvoorbeeld.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooof schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:58:
nope rename van Exomna bij overgang TBC ivm met downsizen van guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
ph4nt0m schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:10:
[...]
en wat zou daar grappig aan moeten zijn?

o ja er bestaan wel meerdere guilds met dezelfde namen ;)
Dat "haha" was @ RaseriaN.

En The Inner Circle is naar mijn weten nooit gedisband, maar stormreaver heeft wel meerdere mogelijkheden gehad ok (gratis) naar trollbane te migraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RaseriaN schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:55:
[...]

Was het maar een whiner :/
Al die dingen die die wel is...

:>
/hug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik ga maar is een duitse client installen hexenmeister > warlock for sure !!111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over warlocks gesproken. Een vriend van mij op msn was zo gefrustreert blijkbaar door een lock, dat hij wat naampjes ging verzinnen.

WarloQQs, Warlolks, Whorelocks. Ik heb wel gelachen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 22:45

Rmg

[...]

Nou, we mogen wel weer eens een buff krijgen of een aanpassing dat we wat beter dmg kunnen doen / minder downtime zonder een shadowpriest/mana batterij in de group ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osxy schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:49:
[...]

En de resistance gear die de tanks nodig hebben in SSC en verder? Door welk geld word dat dan betaald?
Dat word bij ons grotendeels door de guild bank en door aantal mensen die farmen verzorgd, zo heb ik vorige week 50 primal life aan de bank gedoneerd.
Door geld van de bank en donaties. Stackje arcane dust gaat voor 35-40g op onze realm dus 1 raid groep kara levert al flink wat op. En we hebben max 3 kara groepen (2 core 1 casual)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
FireAge schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 02:21:
[...]

Zekers wel.
Een lv73 boss heeft 5.6% kans om je te critten.
Dit kun je verwijderen met (als beertje):
Talent "Survival of the Fittest": 3% minder kans op crit.
Defense: 25 defense skill = 1% minder kans op crit ( 2.4 defense rating = 1 defense skill)
Resilience: 39.4 defense rating = 1% minder kand op crit

Dus om de 2.6% crit die over blijft na SotF te verwijderen, heb je nodig:
156 defense rating (350 defense skill + 65 defense skill (156/2.4) = 415 defense)
102.44 resilience rating
een combinatie van beide

Ik heb zelf 1,64% crit reduce van defense en 0.96% crit reduce van resilience. Waardoor ik in totaal net crit immunity behoud. (theoretisch dan)
Mij is altijd verteld dat defence en resiliance niet cummilatief zijn.
Het is of defence of resilience die voor je crit-immunitie zorgen.

Kan iemand hier iets meer over zeggen ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Iemand enig idee of de Earthquake bij Morogrim Tidewalker een LoS ding is of niet? Wij krijgen die prutser maar op 60% en zijn dan allemaal oom :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Atlas schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:15:
Iemand enig idee of de Earthquake bij Morogrim Tidewalker een LoS ding is of niet? Wij krijgen die prutser maar op 60% en zijn dan allemaal oom :P
Nope, puur range. Onze pallie tank staat op +50 yards afstand en krijgt hem niet. Ik btw ook niet omdat ik er bij loop te slacken voor de AoE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Atlas schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:15:
morogrims earthquake is een 35 tard aoe :)

dus als het goed is kan je net op de rand staan als healer en als ranged dps kan je gewoon uit range blijven

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hmm dat zal dan wel weer een avond wipen worden :')
We snappen echt niet wat we verkeerd doen. Prot pallie vangt de murlocs op, worden ge AOE-ed door de mages/ locks en dan weer verder op de boss. Beste try is 66% :/

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
sabriel schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:13:
[...]

Mij is altijd verteld dat defence en resiliance niet cummilatief zijn.
Het is of defence of resilience die voor je crit-immunitie zorgen.

Kan iemand hier iets meer over zeggen ?
Volgens mij stacken ze wel, echter nemen veel PVE tanks (voornamelijk warriors) defense inplaats van resilience aangezien in PVE defense vele malen beter is dan resilience. resilience geeft nl alleen -% kans om gecrit te worden en minder damage bij een crit, echter in PVE willen tanks uncrittable zijn waardoor het 2de component van resilience niets doet in PVE. terwijl defense ook +parry,+shieldblock en +% misschance voor de mob geeft wat in PVE ook helpt wanneer je crit immune bent. Ook heb je minder defense rating nodig om het zelfde effect te halen dan dat je resilience rating nodig hebt.

Voor druids kan dit iets anders liggen aangezien voor druids resilience en defense bijna hetzelfde effect hebben aangezien druids geen parry en geen shieldblock hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Atlas schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:21:
Hmm dat zal dan wel weer een avond wipen worden :')
We snappen echt niet wat we verkeerd doen. Prot pallie vangt de murlocs op, worden ge AOE-ed door de mages/ locks en dan weer verder op de boss. Beste try is 66% :/
wat wij doen

- boss wordt getankt vlakbij de tunnel aan de noordzijde
- dps staat op de trap/bovenaan de trap
- onderaan de trap staat 1 pally voor de murlocs

murlocs zuidkant worden door de pally vanzelf gepulled door range en healing aggro
healers healen alleen de tank, de murloc pally raidhealed solo alles bij omhealing aggro van murlocs te krijgen eventueel geholpen door een warrior die de murlocs van de noordkant oppakt en naar beneden brengt -> aoe

rinse en repeat
op 25% wordt moro getankt bij de noordelijke ingang voor de bubbles

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:29:
Seal of Vengeance en een traag zwaard? wil je juist niet zo snel mogelijk 3 ticks op de mob/baas hebben. Dan te judgen om het dan verder naar 5 op te bouwen weer te judgen en dan SoR te gaan gebruiken?? Volgens mij bedoel je het andersom.
SoV met een snel wapen. SoR met een trage

Goede Tankadin zwaarden zijn die van Revered Keepers of Time (continuum blade) en exalted Lower city (Gavel of Unearthed secrets)
Gooi hier +40 spelldamage + een oil op en je kan verder gewoon prot warrior gear aan de slag
Tuurlijk niet, Seal of Vengeance heeft een PPM, dus met een 1.5 attack speed wapen procced hij minder vaak dan met een langzaam wapen. Met een langzaam wapen is de kans dat je SoV ophoudt veel groter. Die paar seconden die het langer duurt om hem op te bouwen kan je natuurlijk verwaarlozen.

SoR wil je juist een wapen waar je al je reckoning charges mee gebruikt, SoR krijgt veeeel minder bonus van spelldamage dan SoV krijgt, dus heb je je reckoning nodig om de threat op peil te houden. Een langzaam wapen met SoR maakt echt niks uit, de spelldamage bonus is altijd gelijk (de % coefficient die je er bij krijgt scaled met weaponspeed, dus je je TPS blijft gelijk bij zelfde amount spelldamage)

Het beste tank wapen qua mitigation en spelldamage is uiteraard het Ogri'la zwaardje. En geloof me, als je jou dps'ers in tier 4/5 rondlopen is 200 spelldamage echt niet genoeg om een goede TPS te krijgen. Ik heb nu ongeveer 350 spelldamage unbuffed en ik judge JoW ipv JoCr maar dat gaat op dit moment nog erg goed. (en dan heb ik het over Gruul/Maggie/Hyrdross/Lurker/Morogrim) maar veel lager moet ik niet gaan zitten.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Dennism schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:22:
[...]

Volgens mij stacken ze wel, echter nemen veel PVE tanks (voornamelijk warriors) defense inplaats van resilience aangezien in PVE defense vele malen beter is dan resilience. resilience geeft nl alleen -% kans om gecrit te worden en minder damage bij een crit, echter in PVE willen tanks uncrittable zijn waardoor het 2de component van resilience niets doet in PVE. terwijl defense ook +parry,+shieldblock en +% misschance voor de mob geeft wat in PVE ook helpt wanneer je crit immune bent. Ook heb je minder defense rating nodig om het zelfde effect te halen dan dat je resilience rating nodig hebt.

Voor druids kan dit iets anders liggen aangezien voor druids resilience en defense bijna hetzelfde effect hebben aangezien druids geen parry en geen shieldblock hebben.
Yup, druids hebben ook liever geen resilience, omdat je dan wel de +mis% van +def niet meepakt, maar er is gewoon niet zoveel +def gear voor druid tanks.

Zodra je je T4/5/6 aan gaat trekken, en je dus de heavy clefthoof set weg doet, gaat je defense met sprongen omlaag. Dit kun je dan compenseren door ofwel een gimp trinket met +def te gebruiken, ofwel all je gemslots met +def en +def/stam te vullen, of, je neemt de PVP bracer en belt om zo wat goedkope resilience te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:27:
[...]

Tuurlijk niet, Seal of Vengeance heeft een PPM, dus met een 1.5 attack speed wapen procced hij minder vaak dan met een langzaam wapen. Met een langzaam wapen is de kans dat je SoV ophoudt veel groter. Die paar seconden die het langer duurt om hem op te bouwen kan je natuurlijk verwaarlozen.

SoR wil je juist een wapen waar je al je reckoning charges mee gebruikt, SoR krijgt veeeel minder bonus van spelldamage dan SoV krijgt, dus heb je je reckoning nodig om de threat op peil te houden. Een langzaam wapen met SoR maakt echt niks uit, de spelldamage bonus is altijd gelijk (de % coefficient die je er bij krijgt scaled met weaponspeed, dus je je TPS blijft gelijk bij zelfde amount spelldamage)

Het beste tank wapen qua mitigation en spelldamage is uiteraard het Ogri'la zwaardje. En geloof me, als je jou dps'ers in tier 4/5 rondlopen is 200 spelldamage echt niet genoeg om een goede TPS te krijgen. Ik heb nu ongeveer 350 spelldamage unbuffed en ik judge JoW ipv JoCr maar dat gaat op dit moment nog erg goed. (en dan heb ik het over Gruul/Maggie/Hyrdross/Lurker/Morogrim) maar veel lager moet ik niet gaan zitten.
Oke weer wat geleerd, wist niet van die PPM af, daarom ook die vraagtekens :)

Kan je me dan ook uitleggen waarom je: crystalforge sword verkiest boven Gavel of Unearthed secrets? Aangezien ik wel eens offtank op trash in 25m raids en ik die laatste als tankwapen heb.

Onze paly tank heeft 237 unbuffed spelldamage en onze DPS krijgt met geen mogelijkheid agro van mobs/bosses. Ze heeft wel nog niet verder dan HKM getankt. Ze durfde het nog niet aan om gruul te pakken met die silence :)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 01:01:
Maar is dat altijd zo geweest waren zij altijd zo goed of waren er ook tijden dat ze echt nieks waren :P ?
Vroeger waren locks op zich best een leuke class maar niet echt wat bijzonder. Je nam ze vooral mee naar een instance vanwege hun soulstones. Ze zijn nu een heel stuk sterker met de nieuwe talents.
Zjanzjak schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:28:
Maar ik hoor ook; 'Het is geen groot geheim dat de gemiddelde leeftijd aan Alliance wat hoger ligt dan aan Horde kant hoor.' in tegenstelling tot jouw uitspraak en dat ook weer op diverse fora die ik afstruin.
Welke fora mogen dat zijn dan? Guild fora tellen logischerwijs niet namelijk. Ik heb op AD zowel aan de alliance als aan de horde kant characters, en je merkt daar duidelijk een verschil. En dan bedoel ik dus dat Horde spelers gemiddeld betere en volwassenere spelers zijn. Meeste kids gaan toch voor een male nelf huntard lijkt het :)

[ Voor 44% gewijzigd door Hydra op 17-08-2007 13:55 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Bokkie schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:25:
[...]

wat wij doen

- boss wordt getankt vlakbij de tunnel aan de noordzijde
- dps staat op de trap/bovenaan de trap
- onderaan de trap staat 1 pally voor de murlocs

murlocs zuidkant worden door de pally vanzelf gepulled door range en healing aggro
healers healen alleen de tank, de murloc pally raidhealed solo alles bij omhealing aggro van murlocs te krijgen eventueel geholpen door een warrior die de murlocs van de noordkant oppakt en naar beneden brengt -> aoe

rinse en repeat
op 25% wordt moro getankt bij de noordelijke ingang voor de bubbles
Wij doen bijna hetzelfde, met als klein verschil dat wij onze pala tank (of healer in tank gear) midden in de groep laten staan. Hij pakt daar gewoon met consecration alll murlocks op, en die worden temidden van iedereen geaoed. Geen frostnovas of dat soort spul. Op deze manier kun je je aoe damage mooi ook nog op moro doen, waardoor het gevecht wat korter wordt.
Onze pala bewaard zijn bubble voor als hij watery grave krijgt, en mocht hij het meer dan eens krijgen, dan vangen ik en de warriors het op met aoe taunts. We proberen 8 aoe (mages+locks) mee te nemen zodat de murlocks nog net met hun ogen kunnen knipperen voordat ze tot moes vergaan. En omdat onze pala ze allemaal tankt, hebben de clothies geen healing nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:47:
[...]

Oke weer wat geleerd, wist niet van die PPM af, daarom ook die vraagtekens :)

Kan je me dan ook uitleggen waarom je: crystalforge sword verkiest boven Gavel of Unearthed secrets? Aangezien ik wel eens offtank op trash in 25m raids en ik die laatste als tankwapen heb.

Onze paly tank heeft 237 unbuffed spelldamage en onze DPS krijgt met geen mogelijkheid agro van mobs/bosses. Ze heeft wel nog niet verder dan HKM getankt. Ze durfde het nog niet aan om gruul te pakken met die silence :)
Gavel is zeker een stuk beter als je puur voor spelldamage gaat, maar crystal forged sword i de beste combinatie van mitigation en spelldamage die je op dit moment kan krijgen. Dat beetje defense/armor doet het voor mij een stuk beter dan de betere spelldamage. Hierdoor kan ik me op andere gear weer wat meer op stamina concentreren zodat ik toch weer wat meer leven heb.

Ligt helemaal aan de fight natuurlijk wel wapen je gebruikt, Gavel is gewoon het perfecte mass threat wapen voor een pala!

Ik wissel erg veel mijn buffs af op de fights zelf, soms ga ik mass sta met elixirs, wapen, foodbuffs en de andere keer ga ik mass Spelldamage omdat de damage makkelijker te healen is.

Maulger (Versie 3) is heel simpel te healen met zijn lagere damage, ik kan het me dus veroorloven voor meer spelldamage te gaan omdat zijn arcing smash niet meer zo hard slaat. Magtheridon daar en tegen slaat tering hard, dan ga ik liever wat minder spelldamage en meer sta, zeker omdat DPS bijna allemaal moet clicken bij ons.

De silence van gruul doet mij eigelijk weinig, DPS is ook vaak gesilenced op dat moment en missen dus ook hun TPS, verder sta ik vaak zo ver boven de normale DPS qua threat dat ik me niet echt zorgen maak. (naast shamans en shadow priests dan, dus zijn eng in threat ^^, onze SP trekt rustig 1100/1200 tps :> Nou dat trek niet hoor!)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:12:
[...]

Ik kan ook wel in wow termen praten maar snapt een beginner dat? Ik postte voor hem. Het moet dus duidelijk zijn voor hem. Wat jij er van vind, vind ik eigenlijk niet interessant. Het was ook niet aan jou gericht namelijk. Voor een outsider is het in "kindertaal" nu eenmaal makkelijker te begrijpen en ik kan het weten. Toen ik nog op school zat waar iedereen over wow praatte. Ik snapte er geen zak van. Totdat iemand het "kinderachtig" ging uitleggen.

En fyi ik heb in raids wel al geofftanked. Illhoof van 10 naar 0% en prince een paar %. En dat is dan gewoon van de laatste week, waarin ik precies 1x geraid had. Het is wel vaker voorgekomen, in gruul's lair bijv. Als je de boss bijna dood hebt kan zoiets het verschil tussen een wipe en een bosskill zijn.

Maar hier gaat het "think out of the box" prima op. Iedereen denkt dat het niet kan, terwijl ik het wel degelijk heb gedaan. En ik ben niet de enige :) Een maat van mij die ook rogue is, kan gewoon lvl70 instances tanken.

Misschien snap je nu ook waarom ik zoveel gehecht ben aan dodge.
Nee een beginner gaat dit begrijpen:
Interupts zijn onderbrekingen die ik in het "toveren" van mijn tegenstanders (tovenaars) kan doen, zodat de schadelijke tovertruukjes worden afgebroken
Natuurlijk komt er een stortvloed aan informatie op je af, en keuzes, keuzes en nog meer keuzes, maar daar is oa http://www.wow-europe.com/en/info/basics/guide.html voor, de 'versimpelde' uitleg van jou versie van bv rogues is een belediging van iemands intellect imo.

En blijf maar rogue dodgetanken verdedigen, het HOORT niet eens nodig te zijn dat jij een mob (off)tankt, en als je een boss enkele procenten kan tanken leuk, maar tanken is geen dodgeversie van het rad van fortuin, naast het feit dat het al fout is dat de tank dood is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Zjanzjak schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:02:

Wil jij mijn kinderen baren!?

Ontzettend handig dit zeg, thottbot e.d. helpen natuurlijk ook maar dit uitgeprint naast je toetsenbord is ook fijn.
hehe np, maarre kinderen baren wordt een beetje lastig denk ik >.>

Las ik van de week hier over iemand die een addon zoekt waarmee je alle NPC's kan vinden, loop ik daar net stomtoevallig tegen aan:
MobMap - http://wowui.incgamers.com/ui.php?id=4137

Btw, ik had die temp fix hier ook al gepost, maar heb 'm nu ook op het wow forum gezet:
"Temp fix for low fps after alt-tabbing".

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:02:
[...]
De silence van gruul doet mij eigelijk weinig, DPS is ook vaak gesilenced op dat moment en missen dus ook hun TPS, verder sta ik vaak zo ver boven de normale DPS qua threat dat ik me niet echt zorgen maak. (naast shamans en shadow priests dan, dus zijn eng in threat ^^, onze SP trekt rustig 1100/1200 tps :> Nou dat trek niet hoor!)
Wordt je niet gecrushed door Gruul tijdens die silences? of zit die silence op vaste intervals?
Voor threat gebruik ik Blade of the Archmage + 40SP, voor avio Sun Eater + Mongoose en voor overal een Kings Defender + 40SP. Helaas heb ik Lower City nog niet op exalted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Zit ik op de officiele boards uit te leggen dat 5/5 Shadow Embrace een waste van talent points is omdat een 3k hit van een boss bv. dan alsnog een 2850 hit is, voor 5 talent points.

Komt er een lock met : ‘’but what if Gruul would hit for 500k ? Then it would be 25k lower damage’’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:09:
Zit ik op de officiele boards uit te leggen dat 5/5 Shadow Embrace een waste van talent points is omdat een 3k hit van een boss bv. dan alsnog een 2850 hit is, voor 5 talent points.

Komt er een lock met : ‘’but what if Gruul would hit for 500k ? Then it would be 25k lower damage’’

Prachtig voorbeeld van wat voor nivo er op de WoW fora heerst.
Gigantisch dom gewoon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whahahaha lol, dat meen je niet, wat een paupers zitten daar op dat WoWforum zeg, blij dat ik het nooit lees >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik reageerde maar met : what if my aunty had balls, then it would be my uncle !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Wiebbe schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:02:
[...]

Pally tank verhaal

Ik hap vast, maar....

Er vanuit gaande dat hij 3 punten in shadow affinity heeft en standaard blessing of salvation dan zou dit betekenen dat deze shadowpriest rustig 2100 dps aflevert....

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 17-08-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
ImdaMned schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:18:
[...]

Ik hap vast, maar....

Er vanuit gaande dat hij 3 punten in shadow affinity heeft en standaard blessing of salvation dan zou dit betekenen dat deze shadowpriest rustig 2100 dps aflevert....
Nej, want hij healed namelijk ook terwijl hij dps-ed.
Dus dps + hps = imba tps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:09:

Ook even zeggen dat je zijn post eigenlijk helemaal niet begreep en hij wel een punt maakte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:04:
[...]

Nee een beginner gaat dit begrijpen:
Interupts zijn onderbrekingen die ik in het "toveren" van mijn tegenstanders (tovenaars) kan doen, zodat de schadelijke tovertruukjes worden afgebroken
Natuurlijk komt er een stortvloed aan informatie op je af, en keuzes, keuzes en nog meer keuzes, maar daar is oa http://www.wow-europe.com/en/info/basics/guide.html voor, de 'versimpelde' uitleg van jou versie van bv rogues is een belediging van iemands intellect imo.

En blijf maar rogue dodgetanken verdedigen, het HOORT niet eens nodig te zijn dat jij een mob (off)tankt, en als je een boss enkele procenten kan tanken leuk, maar tanken is geen dodgeversie van het rad van fortuin, naast het feit dat het al fout is dat de tank dood is
Ja ik weet zeker dat iemand het begrijpt. Waarom? Glashelder, Nederlandse woorden, geen wowtermen. Het is je ook opgevallen dat jij de enige bent, die mij aanvalt, terwijl ik alleen iemand probeer te helpen. Wat draag jij verder bij daaraan? Wil je laten zien dat ik zuig wat uitleggen betreft? Daar is dit niet het juiste kanaal voor.

Maargoed als jij dat zo wil zien, jammer dan. Ik kan toevallig wel goed uitleggen, en dat baseer ik niet op dit voorbeeld, maar vooral uit dingen uit mijn echte leven.

Uit jouw verhaal begrijp ik dat de tank bij jullie nooit dood gaat, want dat is fout he. goed dat hij bij jullie nooit doodgaat, respect, kudo's, wat je maar wil. Bij ons gebeurt dat wel, en de overige 9/25 spelers staan wel te juichen op ventrilo, en rouge tanking ftw te roepen als ik hem de laatste procenten offtank en wij daarmee een boss neerleggen. Maargoed het hoort niet he, waarom zou ik moeite doen om het uberhaupt te halen als de tank dood is.

Gewoon afk gaan. Die beredenatie van je slaat nergens op echt waar niet. Dat het niet hoort, wil niet zeggen dat het niet kan, en sterker nog, succesvol kan zijn.

Gelukkig dat wij in de guild niet het bijltje bij de 1e tegenslag erbij neer gooien. Wij zijn doorzetters :)

Dat jij vindt dat het niet hoort, niet kan, of wat dan ook, doet niks af aan onze teamprestatie.

Overigens ben ik wel benieuwd naar 1 ding.
Wat zou jij beter vinden?

1. Een tank die doodgaat op, laten we zeggen 7% en een rogue evasiontanked em de laatste 7% waardoor hij alsnog down gaat
2. Een tank die doodgaat op 7% en de rogue mindless doorgaat, waardoor de raid uiteindelijk wiped.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:27:
[...]

Ook even zeggen dat je zijn post eigenlijk helemaal niet begreep en hij wel een punt maakte?
Ik heb inderdaad net gezegd dat ik misschien zijn post verkeerd begreep (al heeft ie dat zelf nog niet bevestigd), en dan klopt er alsnog niets van.

(Als Gruul 500k damage in totaal doet, hoef je niet 25k damage minder te healen, aangezien je nog steeds die 3k hits hebt, die 2850 hits worden, wat weinig uit maakt voor healers)

Oh en wel tof dat je even komt kijken ;)

[ Voor 18% gewijzigd door On_E op 17-08-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
FireAge schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:26:
[...]

Nej, want hij healed namelijk ook terwijl hij dps-ed.
Dus dps + hps = imba tps.
Gaat er nog steeds niet in bij mij. om 1 threat te creëren heb je 2 healing nodig (en dan telt BoS nog mee). Dat zou betekenen dat bij een dps van 1100 je 575 theat hebt. Dan blijft er 525 threat over wat zich vertaald naar 1500 healing per seconde. Wat heeft ie dan in zijn party? 4 lifetappende warlocks bij zich die niets anders doen? Ik geloof best dat hij 1100 tps piek heeft na een shatter. Maar no wai dat hij rustig het gevecht volhoud.

[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 17-08-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Dat, of misschien hellfirende warlocks?
Of misschien zijn het rogues die de cave-in proberen te dodge tanken >:-)

Maar tis idd wel veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:28:

Ja ik weet zeker dat iemand het begrijpt. Waarom? Glashelder, Nederlandse woorden, geen wowtermen. Het is je ook opgevallen dat jij de enige bent, die mij aanvalt, terwijl ik alleen iemand probeer te helpen. Wat draag jij verder bij daaraan? Wil je laten zien dat ik zuig wat uitleggen betreft? Daar is dit niet het juiste kanaal voor.
Ik neem de moeite er niet meer voor om jou aan te vallen te discuzeurenssieren.
Maar serieus, waar zit je op te bitchen? Heb je een probleem ofzo?
Die hocuspocus verhalen met Rogue's die bosses Evasion tanken is gewoon een beetje oud.
Vroeger gebeurde het al in MC, maar dat het niet zinvol was wist iedereen toen al.
Sowieso, als jij gaat OT'en met je Evasion waar is de echte OT dan heen gewandeld?
Ze kunnen een MT, die gemaakt is om damage te soaken/mitigaten NIET op houden, maar een Evasion tankende manaspons Rogue wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoW blijft soms ook een raadsel voor mij en ik leer elke dag weer ^.^ Zoals deze ring http://www.thottbot.com/i30834. Wat houd die 20 feral combat skill in? Wat doet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:46:
WoW blijft soms ook een raadsel voor mij en ik leer elke dag weer ^.^ Zoals deze ring http://www.thottbot.com/i30834. Wat houd die 20 feral combat skill in? Wat doet dat?
Feral Combat Skill Rating will lower your chance to miss a higher level opponent, but will not get you past the base 5% miss rate. That can only be lowered by Hit Rating. 3.9 Feral Combat Skill Rating is equal to 1 Feral Combat Skill. 5 Feral Combat Skill points is equal to one level, or 1.2% to hit (See Wowwiki as mentioned in 4a for an additional possible benefit). It also reduces the chance for your opponent to dodge, parry, and block. Also, it grants a small chance to crit higher level opponents. Against same level opponents it is not very useful unless you are pvp'ing against someone with a high defense skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:44:
[...]

Ik neem de moeite er niet meer voor om jou aan te vallen te discuzeurenssieren.

[...]

Die hocuspocus verhalen met Rogue's die bosses Evasion tanken is gewoon een beetje oud.
Vroeger gebeurde het al in MC, maar dat het niet zinvol was wist iedereen toen al.
Sowieso, als jij gaat OT'en met je Evasion waar is de echte OT dan heen gewandeld?
Ze kunnen een MT, die gemaakt is om damage te soaken/mitigaten NIET op houden, maar een Evasion tankende manaspons Rogue wel?
In ieder geval niet op basis van argumenten, dat geef ik toe.

En waarom denk je dat ik overleef? Hij one of twoshot mij. Ik dodge/parry alles, daardoor blijf ik leven. Ik heb geen healing nodig, die krijg ik ook niet. iedereen die leeft dps'ed op dat moment.

Bij illhoof bijvoorbeeld zat ik op 300hp. Tank ging om de een of andere reden dood, Illhoof rent naar een clothie en oneshot em. Ik rende er gelijk achteraan. Evasion/clos aan en 1 backstab. Had gelijk aggro en al dodgend/parriend ging hij neer.

Dat zoiets volgens jullie niet kan, zegt veel over de skills van de rogues die jullie kennen. Ik ken sowieso al een vriend van mij die kan tanken in lvl 70 instances en de guild verwacht van mij dat ik dit in raids ook probeer.

Als de tank doodgaat is het ook. "Nawa, evasion !"

Tuurlijk lukt dit niet altijd, omdat je maar 15 seconden zou kunnen tanken. Maar waarom niet proberen. Het kan namelijk zeker wel. gelukkig zijn ze daar bij mij in de guild ook van overtuigd :)

Maar ik heb nog een vraagje. Omdat zovelen van jullie, dingen alleen vanuit het raidperspectief bekijken, het volgende.

Welk nut heeft evasion volgens jullie dan in raids?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
This ring will give you +5.1 feral/dagger skill at 70, it'll be rounded to +5 weapon skill:

Here's what +5 weapon skill will do after you hit 70 and reach 350 skill on the specific weapon:

(Taken from wowwiki.com)

* Your chance to miss decreases by 0.2%.
* Your chance to score a critical hit increases by 0.2%.
* Your opponent's chance to block your attack decreases by 0.2%.
* Your opponent's chance to parry your attack decreases by 0.2%.
* Your opponent's chance to dodge your attack decreases by 0.2%.

Additionally the 2.0.1 patch notes say

* The player will gain 0.1% to their critical strike rating per weapon skill against monsters above their level. (+5 skill = +0.5% crit)
Staat er notabene onder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:28:

Maar serieus, waar zit je op te bitchen? Heb je een probleem ofzo?
lol, ik val je niet persoonlijk aan, maar ok bij deze dan: Ik vind je hele manier van spelen, inzicht, uitleg etc simpel. Het typische rogue= CS puber vooroordeel.
Ik reageer als je iets zegt wat eigenlijk niet klopt en dat stoort me als mensen hier komen voor informatie. De rest van je verhalen of anderen in het algemeen boeien me niet, en voor de rest verveel ik me soms op werk dus flame ik eff raak, jij bent dan met je letterlijk ongeloofwaardige verhalen een makkelijk doelwit. Want zoals RaseriaN aangeeft (die denk ik 5x zoveel rogue ervaring heeft als jij) is rogue dodgetanken onzin. de taak van een rogue is idd dps, interrupt/ stuns, maar dodge/offtanken verre van. En dan mag jij blijven claimen dat je het deed/ doet etc en er zelfs dogde gems voor loot, als het je blij maakt prima. Ik zal blijven reageren als je weer met iets stoms komt, al heb je de meeste dingen al wel gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:52:
Puh, ja tuurlijk! Beetje slap geouwehoer gaan beargumenteren? Nee dank je :Y)
En waarom denk je dat ik overleef? Hij one of twoshot mij. Ik dodge/parry alles, daardoor blijf ik leven. Ik heb geen healing nodig, die krijg ik ook niet. iedereen die leeft dps'ed op dat moment.
Hier geef je perfect weer waarom een Rogue gewoon geen OT is en ook niet moet zijn.
Als je niet Dodge'd of Parry'd ben je sowieso meteen de zak omdat hij je eventjes crushed/crit.
Dat zoiets volgens jullie niet kan, zegt veel over de skills van de rogues die jullie kennen. Ik ken sowieso al een vriend van mij die kan tanken in lvl 70 instances en de guild verwacht van mij dat ik dit in raids ook probeer.
Ja bedankt, noem mij even een slechte Rogue :Y)
Maargoed, dit bedoel ik dus.. je neemt NIKS aan van een ander en alleen JIJ hebt gelijk.
Nogmaals het KAN wel, maar het is VERRE van optimaal en niet iets waar je op moet gaan rekenen.
Sowieso, een Rogue op Dodge gear gaat raten is fout bezig want dat is je taak niet.
Evasion heeft het nut dat je Cleave's en AoE's eventueel kan Dodgen en dus niet doodgaat.
Vroeger had het meer nut omdat je toen 360 Cleave/Sweeping Strike mobs had en niet die lieverdje van nu ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RaseriaN op 17-08-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:55:
[...]

lol, ik val je niet persoonlijk aan, maar ok bij deze dan: Ik vind je hele manier van spelen, inzicht, uitleg etc simpel. Het typische rogue= CS puber vooroordeel.
Ik reageer als je iets zegt wat eigenlijk niet klopt en dat stoort me als mensen hier komen voor informatie. De rest van je verhalen of anderen in het algemeen boeien me niet, en voor de rest verveel ik me soms op werk dus flame ik eff raak, jij bent dan met je letterlijk ongeloofwaardige verhalen een makkelijk doelwit. Want zoals RaseriaN aangeeft (die denk ik 5x zoveel rogue ervaring heeft als jij) is rogue dodgetanken onzin. de taak van een rogue is idd dps, interrupt/ stuns, maar dodge/offtanken verre van. En dan mag jij blijven claimen dat je het deed/ doet etc en er zelfs dogde gems voor loot, als het je blij maakt prima. Ik zal blijven reageren als je weer met iets stoms komt, al heb je de meeste dingen al wel gezegd.
Ok, prima, dat jij het onzin vindt. Ik weet dat het kan. Zegt ook wel wat over de "ervaring" die jullie hebben :)
Zullen we er nu dan over ophouden? Jij bent er van overtuigt dat het niet kan, ik dat het wel kan.

Vind het wel schandelijk overigens dat iemand die 5x zoveel rogue ervaring dan mij heeft, zoiets niet weet, maar dat terzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:12:
[...]

Het is geen groot geheim dat de gemiddelde leeftijd aan Horde wat hoger ligt dan aan Alliance kant hoor. Iedereen die beide kanten gespeeld heeft kan hierover meepraten. Maar uiteraard zitten er kiddo's en eikels aan beide kanten, niemand zegt ook dat dat niet zo is.

Jongere mensen kiezen blijkbaar nu eenmaal sneller voor de standaard mensje, elfje of dwergje.
Ja ik zou het niet weten. Ik ben zelf 25 en de leeftijd in mijn guild is redelijk hoog. 18+ zijn toch wel de jongste.

En om even intehaken op dat bg teamplay. Nog steeds zie ik mensen naar een hord rennen waar al 3 alliance naar toe rent. Als je een beetje slim bent weet je dat die 3 de hord makkelijk kunnen killen en dus ga je naar de frontlinie ipv als een zot erachter aan rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:52:
[...]

Bij illhoof bijvoorbeeld zat ik op 300hp. Tank ging om de een of andere reden dood, Illhoof rent naar een clothie en oneshot em. Ik rende er gelijk achteraan. Evasion/clos aan en 1 backstab. Had gelijk aggro en al dodgend/parriend ging hij neer.

Als de tank doodgaat is het ook. "Nawa, evasion !"

Tuurlijk lukt dit niet altijd, omdat je maar 15 seconden zou kunnen tanken. Maar waarom niet proberen. Het kan namelijk zeker wel. gelukkig zijn ze daar bij mij in de guild ook van overtuigd :)

Maar ik heb nog een vraagje. Omdat zovelen van jullie, dingen alleen vanuit het raidperspectief bekijken, het volgende.

Ik heb met mijn warlock afgelopen donderdag Atuman door de laatste 20% heen getankt :P Ik kreeg aggro en had mn shatter al gebruikt... dus ben maar even gaan drainen en samen met wat heals hebben we hem zo neergekregen..

Iedereen kan tanken :+

(41/0/20 trouwens, geen sta talents of soul link ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:57:
[...]
Ja bedankt, noem mij even een slechte Rogue :Y)
Maargoed, dit bedoel ik dus.. je neemt NIKS aan van een ander en alleen JIJ hebt gelijk.
Nogmaals het KAN wel, maar het is VERRE van optimaal en niet iets waar je op moet gaan rekenen.
Sowieso, een Rogue op Dodge gear gaat raten is fout bezig want dat is je taak niet.
Het dikgedrukte stukje:

Doen jullie niet hetzelfde? Ik vertel trots dat ik zoiets gedaan hebt en het enige wat ik hoor is:

Nee, kan niet. Nee ben je niet voor gemaakt. Nee, onmogelijk.

Het cursieve gedeelte:

Het kan, daar had ik het geloof ik over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:02:
[...]

Ik heb met mijn warlock afgelopen donderdag Atuman door de laatste 20% heen getankt :P Ik kreeg aggro en had mn shatter al gebruikt... dus ben maar even gaan drainen en samen met wat heals hebben we hem zo neergekregen..

(improved) fel armor is ook niet onbelangrijk met die healing die je dan nodig hebt : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:02:
[...]

Nee kan niet, jij bent een lock, sorry, alleen mensen met plate, die critimmune en weet ik veel wat voor immune nog meer, kunnen dit alleen :z

serieus:
Hehe das wel vet, ik ken ook wel locks die in heroics bazen hebben getanked. Leipe shit is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:02:
[...]

Het dikgedrukte stukje:

Doen jullie niet hetzelfde? Ik vertel trots dat ik zoiets gedaan hebt en het enige wat ik hoor is:

Het cursieve gedeelte:

Goed HTT-Thalan Nawintjuh, echte Rogue's doen het niet maar jij wel.
Zo beter geformuleerd voor je?

En als je minder aan je 'jonkos' had gehangen had je 1 regel verder gelezen en zag je dit :

[ Voor 16% gewijzigd door RaseriaN op 17-08-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Toch leuk om te zien dat er kwa 'discussieerstijl' niet veel veranderd is de laatste jaren :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:04:
[...]

Wat jij wil man.

Voorlopig zie ik een boss downen als een betere bezigheid als wipen omdat je iets niet probeert.

Enne, echte rogues, zijn 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:02:
[...]

Het dikgedrukte stukje:

Het cursieve gedeelte:

Nawin.

Conundram en Raserian vallen waarschijnlijk over het volgende gedeelte:
Waar ben ik nuttig voor in raids:

-Mijn dps
-Interupts/poison
-Tijdelijk offtanken
En dat offtanken is dus pure bullshit. Jij loot daarvoor al zelfs dodge spul terwijl dat ten koste gaat van je primaire taak. En dat is snoeiharde dps leveren.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:07:
[...]

Wat jij wil man.

Voorlopig zie ik een boss downen als een betere bezigheid als wipen omdat je iets niet probeert.

Enne, echte rogues, zijn 70
Als je door een evasion die 1% eraf krijgt is dat leuk (maar nog steeds een teken dat je het gevecht niet beheerst). Die laatste opmerking is kansloos, daar verlaag je jezelf mee.

@ hydro: welcome back : )
porn* schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:11:
[...]

Als die de boel loopt te healen niet. Met VE en VT up heb ik op mijn bijzonder crap gearde spriest ook al vrij constant over de 1k tps gezeten (3 tailoring epix en rest blues).
Dat had ik al meegenomen in m'n berekening : P

[ Voor 36% gewijzigd door ImdaMned op 17-08-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:04:
[...]

En als je minder aan je 'jonkos' had gehangen had je 1 regel verder gelezen en zag je dit :
Als jij beter las, zag jij dat ik die zin cursief had gemaakt :')
Ga vooral door _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
ImdaMned schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:18:
[...]

Ik hap vast, maar....

Als die de boel loopt te healen niet. Met VE en VT up heb ik op mijn bijzonder crap gearde spriest ook al vrij constant over de 1k tps gezeten (3 tailoring epix en rest blues).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:07:
[...]

Nawin.

Conundram en Raserian vallen waarschijnlijk over het volgende gedeelte:

[...]

En dat offtanken is dus pure bullshit. Jij loot daarvoor al zelfs dodge spul terwijl dat ten koste gaat van je primaire taak. En dat is snoeiharde dps leveren.
Correctie. Ik lootte een gem, waar inderdaad dodge opzat, die een verbetering was op mijn hudige gem.

Ik weet dat mijn primaire taak snoeiharde dps is en dat is ook mijn belangrijkste doel. Ik heb daarnaast nooit beweerd dat evasiontanken een gegarandeerd succes is. Ik heb wel voorbeelden waar het succesvol was. Dit vermelde ik alleen.

Om maar even een stukje chat te quoten.

Nawa: I was thinking about deleting my rogue, dunno why, but it crossed my mind.
Fax: Your by far the best dps we've got. If you delete your rogue im gonna kill you.

Ik heb daar toevallig een screenie van ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:07:
Toch leuk om te zien dat er kwa 'discussieerstijl' niet veel veranderd is de laatste jaren :P
Ik kan gewoon niet tegen mensen die proberen zichzelf in een taak te persen waar ze niet voor zijn.
Ik sta open voor offspecs (hallo Paladintanking en PewPewDruids) maar Tanking Rogues.. errr :P
Ach, leuke steek onder water maargoed.
Ik was gestopt met mijn Rogue omdat raiden steeds minder leuk werd voor DPS Melee classes.
360graden AoE Cleaves, Sweeping Strike mobs en random AoE's waren zaak bij elke boss.
Maargoed, dat jij 70 bent en ik niet, zegt echt helemaal niks over kennis van een class.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:08:
Als jij beter las, zag jij dat ik die zin cursief had gemaakt :')
Ga vooral door _/-\o_
Ik moet beter lezen? Ik bevestig jouw verhaaltje over dat Evasion tanken kan maar ik beargumenteer het ook direct met dat het verre van optimaal is en NOG blijf je doorwauwelen over je verhaaltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde je de spiegel voorhouden. Ik ontvang zeker geen steken onder water. Just returnin' the favour.
Maargoed als jij van mening ben dat het kan, dan zijn we het daar in ieder geval over eens. dat was namelijk het enige wat ik zei.

Maar lees ff dat ene stukje van mij terug. Ik denk dat je toch iets over het hoofd heb gezien. Het stukje van jezelf wat je zo mooi aanhaalt, had ik cursief gedrukt en antwoorde ik op.

"Het kan, daar had ik het geloof ik over?"

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:11:
[...]

Om maar even een stukje chat te quoten.

Nawa: I was thinking about deleting my rogue, dunno why, but it crossed my mind.
Fax: Your by far the best dps we've got. If you delete your rogue im gonna kill you.

Ik heb daar toevallig een screenie van ;)
Tjah... Ik heb een screenie dat ik iemand vraag of hij de vader van mijn kinderen wil worden... maar dat heeft voor de rest niets met de discussie te maken : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, behalve in mijn geval dat, ondanks ik ook om dodge geef mijn dps nog steeds zeer goed is. Maar iets zegt me, dat je dat ook wel snapte ;)

Overigens over de class kennis Ras.

Ik weet natuurlijk niks van rogues. Daarom is onze GM ook blij dat ik de guild was gejoined omdat "wij nu een zeer geskillde rogue hebben, die andere rogues wegwijs kan maken". Het zal je dan ook niet verbazen dat ik classleader ben.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:40
Ik volg deze topics nogal vaak. Maar voor jou nawin?
Wil ik best mijn account weer activeren en een duel met je houden...
Valt het je niet op dat je wel erg overdrijft over je eigen rogue?

Nu word je een keer op de neus gedrukt dat de class daar niet voor gemaakt is...
En je valt gelijk de persoon aan dat JIJ het wel kan en DOET.
Ook de opmerking "your far the best dps we got"? Waarvoor is dit nodig?
Voegt dat iets toe aan het verhaaltje over evasion tanking...
Sorry maar in dit geval ben ik het ook absoluut eens met de andere partij...
Een rogue is er gewoon niet voor gemaakt... Leuk dat je het doet hoor.

Maar kom niet met PEW PEW ik ben de beste rogue verhaaltjes aan...
Want als ik jou meeste posts lees... Krijg ik gewoon het idee dat je jezelf helemaal aan het ophemelen bent.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:16:

Ik weet natuurlijk niks van rogues. Daarom is onze GM ook blij dat ik de guild was gejoined omdat "wij nu een zeer geskillde rogue hebben, die andere rogues wegwijs kan maken". Het zal je dan ook niet verbazen dat ik classleader ben.
Dit bedoel ik nou...

[ Voor 20% gewijzigd door Dark Master op 17-08-2007 15:23 ]

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:16:
Klopt, behalve in mijn geval dat, ondanks ik ook om dodge geef mijn dps nog steeds zeer goed is. Maar iets zegt me, dat je dat ook wel snapte ;)

Wat zegt dat over skill? Helemaal niks, want elke retard kunnen ze tot leader bombarderen.
Dat je met nonfeiten en argumenten komt tijdens het discussieren is voor mij een feit dat je van bepaalde punten weinig weet en je eigen ophemelt tov. andere mensen.

Fijn dat mensen dat over jouw DPS zeggen btw, alsof dat een argument is?
Kan ook roepen "zomg ik heb bij een high end raiding guild gezeten" is dat dan ook een argument?

Trouwens, als je echt zo gehecht bent aan je damage, dan stop je AGI gems in je gear en geen AP.
Waarom vraag je je dan af? Nou met Kings heb je dan toch zeker wel een paar AGI meer wat dus meer AP en Crit rating is.

[ Voor 10% gewijzigd door RaseriaN op 17-08-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Dark Master schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:21:

Nu word je een keer op de neus gedrukt dat de class daar niet voor gemaakt is...

Want als ik jou meeste posts lees... Krijg ik gewoon het idee dat je jezelf helemaal aan het ophemelen bent.

[...]

Dit bedoel ik nou...
Die gast is 14, hij speelt CS en denkt dat ie de bomb is in alles wat met WoW te maken heeft.
Ik bedoel, zn guild vind dat ook!

Echt nawhatever, als jij over een paar jaar je posts terugleest dan zal je toch echt opkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Master schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:21:

Prima ga je gang :)

1.De class is er niet voor gemaakt. Ok, kan ik in meekomen. dan de volgende vraag: Welk nut heeft evasion in raids? Even los van het feit, dat de pro rogue Raserian, bevestigd heeft dat het kan.
Op deze vraag heb ik geen antwoord gekregen.

2.Die opmerking was gericht aan Imdamned die zei, dat mijn primaire taak dps is en niet offtanken. Dat mijn dps goed is, laat ik zien met dit verhaal.

3.Een rogue is inderdaad niet gemaakt om te tanken. Toevallig kan je als rogue 15 seconden tanken. Dit was het enige wat ik zei toch?

Conclusie:

Ik zeg dus niet dat hij ervoor gemaakt is, maar dat het kan. Iets waar uiteindelijk (voorlopig jij en Ras) het wel mee eens zijn. Dus hoe hemel ik mijn rogue precies op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:24:
[...]

Wat zegt dat over skill? Helemaal niks, want elke retard kunnen ze tot leader bombarderen.
Dat je met nonfeiten en argumenten komt tijdens het discussieren is voor mij een feit dat je van bepaalde punten weinig weet en je eigen ophemelt tov. andere mensen.

Fijn dat mensen dat over jouw DPS zeggen btw, alsof dat een argument is?
Kan ook roepen "zomg ik heb bij een high end raiding guild gezeten" is dat dan ook een argument?
Tuurlijk kan het, maar is het wenselijk? Maargoed, zo kan je elk antwoord met een dooddoener pareren. Zonde, want ik doe dit niet.

En ik denk wel, dat als mensen met wie ik raid, die goede dps doen, recht van spreken hebben als ze zeggen dat ik gewoon goed dps.

Ik vind het overigens wel grappig hoe mensen mij van alles verwijten, maar zichzelf er allemaal schuldig aan maken. Maargoed ik heb een brede rug en veel geduld, het deert me gelukkig niet zo erg en ik lees toch altijd met plezier dit topic.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:25:
[...]

Prima ga je gang :)

1.De class is er niet voor gemaakt. Ok, kan ik in meekomen. dan de volgende vraag: Welk nut heeft evasion in raids? Even los van het feit, dat de pro rogue Raserian, bevestigd heeft dat het kan.
Rogues zijn de enige class die echt AL hun abilities nodig hebben in raids :+
2.Die opmerking was gericht aan Imdamned die zei, dat mijn primaire taak dps is en niet offtanken. Dat mijn dps goed is, laat ik zien met dit verhaal.
Ligt er aan hoe brak goed de rest van de rogues in je guild zijn.
Dus hoe hemel ik mijn rogue precies op?
Zelfreflectie ftw >:) :+

btw, kunnen jullie deze heerlijke discussie nog zo'n 1.5 uur voortzetten? Dan kom ik de rest van mn werktijd nog wel door :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Heb wel geantwoord maarja, kan nu wel zeggen "beter lezen" maar dat is zo 2006.
Iets minder focussen op het ontwijken van bepaalde posts en opmerkingen zou je goed sieren.
Evasion heeft het nut dat je Cleave's en AoE's eventueel kan Dodgen en dus niet doodgaat.
Vroeger had het meer nut omdat je toen 360 Cleave/Sweeping Strike mobs had en niet die lieverdjes van nu die alleen frontal Cleave's doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:40
[...]
Hmmm... Mischien als je eens per ongeluk lostbarst met aggro of als de tank gestunned, gefeared word....
Is het best handig dat jij even evasion gebruikt zodat je niet geoneshot word.... (Als je 2de op de aggro list staat dan)
Dit is wat ik denk hoor... Ik bedoel ik heb zelf geen rogue.

En over dat ophemelen... Opmerking zoals wtf ik ben classleader etc ik heb wel claskennis...
Als je toch zo goed bent hoef je dat echt niet hier te vertellen...
Nouja hopelijk snap je me een beetje.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:27:
[...]

Tuurlijk kan het, maar is het wenselijk? Maargoed, zo kan je elk antwoord met een dooddoener pareren. Zonde, want ik doe dit niet.

En ik denk wel, dat als mensen met wie ik raid, die goede dps doen, recht van spreken hebben als ze zeggen dat ik gewoon goed dps.

Ik vind het overigens wel grappig hoe mensen mij van alles verwijten, maar zichzelf er allemaal schuldig aan maken. Maargoed ik heb een brede rug en veel geduld, het deert me gelukkig niet zo erg en ik lees toch altijd met plezier dit topic.
Mag ik vragen waar je bent met je guild raiding wise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:28:
[...]

Rogues zijn de enige class die echt AL hun abilities nodig hebben in raids :+

[...]

Ligt er aan hoe brak goed de rest van de rogues in je guild zijn.

[...]

Zelfreflectie ftw >:) :+

btw, kunnen jullie deze heerlijke discussie nog zo'n 1.5 uur voortzetten? Dan kom ik de rest van mn werktijd nog wel door :P ;)
Die andere rogues, daar vergelijk ik me liever niet mee. Zal wel weer arrogant overkomen, maar zij hebben veel mindere gear dan mij. Daarom raid ik nu niet zoveel zodat zij ook kunnen gearen.

In gruul, waar met mij nog 1 rogue meegaat, doe ik makkelijk meer dan het dubbele van zijn dps. Ik meet mezelf liever met de andere top dpsers in de guild en ik kan heel erg goed meekomen nu.
Onze beste hunter in de guild kwa dps is Mallus. Zoek maar op armory. Ook die outdps ik met 2 a 3% over een gehele raid. Mage hebben we ook, das Nalar. Zoek ook maar op. Outdps ik ook.
Dan hebben we nog een goede lock. Diamstar. Ook die outdps ik.

Zij hebben toch vrij goede gear en hebben pre tbc tm nax gecleared. Geen noobies lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:31:
[...]

Heb wel geantwoord maarja, kan nu wel zeggen "beter lezen" maar dat is zo 2006.
Iets minder focussen op het ontwijken van bepaalde posts en opmerkingen zou je goed sieren.

[...]
Helemaal mee eens Ras. Maar was jij niet degene die begon over jonko's? Ik probeer overigens niks te ontwijken. reageer overal op, maar ik heb ook maar 1 hoofd en 2 armen. Gaat een beetje hard nu :)
cWaVe1 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:33:
[...]

Mag ik vragen waar je bent met je guild raiding wise?
Uiteraard. Wij zijn niet ver hoor :)
Meeste mensen hier zijn verder. Wij hebben Gruul en Kara cleared atm. Mja wij zijn ook een casual guild, en zijn net uit een dip van 2 maanden. Niet als excuus bedoelt, maar zo is het nu eenmaal.
Dark Master schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:33:
[...]

Hmmm... Mischien als je eens per ongeluk lostbarst met aggro of als de tank gestunned, gefeared word....
Is het best handig dat jij even evasion gebruikt zodat je niet geoneshot word.... (Als je 2de op de aggro list staat dan)
Dit is wat ik denk hoor... Ik bedoel ik heb zelf geen rogue.

En over dat ophemelen... Opmerking zoals wtf ik ben classleader etc ik heb wel claskennis...
Als je toch zo goed bent hoef je dat echt niet hier te vertellen...
Nouja hopelijk snap je me een beetje.
Ja zou idd handig zijn. Ik ben alleen trouw aan KTM. Ik let daar heel erg goed op. Begin ook erg laat met dpsen. Sowieso heb ik altijd salvation en de keren dat ik dan overaggro of er in de buurt kom, vanish ik. dat werkt veel beter. Heel af en toe een feint hier en daar, maar das ook niet je van het.

Evasion bewaar ik echt voor offtanken.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ik vind het maar een saaie discussie jongens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:34:
[...]

Helemaal mee eens Ras. Maar was jij niet degene die begon over jonko's? Ik probeer overigens niks te ontwijken. reageer overal op, maar ik heb ook maar 1 hoofd en 2 armen. Gaat een beetje hard nu :)
Als je niet telkens alles zou beargumenteren met "beter leren lezen" dan had ik je het vergeven.
Maar als je iemand van iets probeert te beschuldigingen, moet je het zelf ook niet doen he ;)

Goed, laatste post hierover :
Je zult vast wel een goede Rogue zijn, want sommige dingen begrijp je goed.
Maar dingen zoals Offtanken met je Rogue en dan ook stellig gaan verdedigen en dan met argumenten komen dat jij "top DPS" bent en "Classleader" bent maken echt geen goede indruk.
Ipv. met argumenten te komen waarom jij het wel vindt, schilder je andere af als "niet wetend" , "niet genoeg ervaring" of als mensen die moeten "leren lezen".

Trouwens, als je top DPS was, had je wel Human gerolled net zoals ik ;)
Tenminste een echte racial (Sword/Mace spec ftw) die tenminste nut heeft in PvE!
En had je AGI gems en geen AP gems of gems met STR ;)
Laat maar komen die opmerkingen! :Y)
Bosmonster schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:37:
Gaat het een keer NIET over Warriors zit je weer te zeuren -O-

[ Voor 8% gewijzigd door RaseriaN op 17-08-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
aha :)

Om even "goede dps" in perspectief te zetten.
Wat voor jou goede dps is, is voor ons een "passenger spot" ;)

En remove KTM
Get Omen http://www.wowace.com/wiki/Omen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:33:
[...]

Die andere rogues, daar vergelijk ik me liever niet mee. Zal wel weer arrogant overkomen, maar zij hebben veel mindere gear dan mij. Daarom raid ik nu niet zoveel zodat zij ook kunnen gearen.
Nobel van je...
In gruul, waar met mij nog 1 rogue meegaat, doe ik makkelijk meer dan het dubbele van zijn dps. Ik meet mezelf liever met de andere top dpsers in de guild en ik kan heel erg goed meekomen nu.
Onze beste hunter in de guild kwa dps is Mallus. Zoek maar op armory. Ook die outdps ik met 2 a 3% over een gehele raid. Mage hebben we ook, das Nalar. Zoek ook maar op. Outdps ik ook.

Zij hebben toch vrij goede gear en hebben pre tbc tm nax gecleared. Geen noobies lijkt mij.
Can I touch you now?

Iemands lvl of speeltijd of gear is voor mij, en vast ook voor anderen in dit topic, geen maatstaaf voor hoe goed hij of zij is. Net zoals dps metertjes dat (in een aantal opzichten) ook niet zijn.

Helaas heb ik vroeger, toen ik nog actief raidde, het te vaak meegemaakt dat er een nieuw persoon werd gerecruit, die in zn vorige guild ook BWL/AQ40/Naxx heeft geraid, en waarbij je je dan echt afvraagt, hoe ie zover is gekomen.
On_E schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:41:
[...]
En het is vrijdag, leve de lol !
Wou al zeggen, voor een vrijdagmiddag is ie nog best wel leuk >:) :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:37:
En het is vrijdag, leve de lol !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:39:
[...]

Als je niet telkens alles zou beargumenteren met "beter leren lezen" dan had ik je het vergeven.
Maar als je iemand van iets probeert te beschuldigingen, moet je het zelf ook niet doen he ;)

Goed, laatste post hierover :
Je zult vast wel een goede Rogue zijn, want sommige dingen begrijp je goed.
Maar dingen zoals Offtanken met je Rogue en dan ook stellig gaan verdedigen en dan met argumenten komen dat jij "top DPS" bent en "Classleader" bent maken echt geen goede indruk.
Ipv. met argumenten te komen waarom jij het wel vindt, schilder je andere af als "niet wetend" , "niet genoeg ervaring" of als mensen die moeten "leren lezen".

Trouwens, als je top DPS was, had je wel Human gerolled net zoals ik ;)
Tenminste een echte racial (Sword/Mace spec ftw) die tenminste nut heeft in PvE!
En had je AGI gems en geen AP gems of gems met STR ;)
Laat maar komen die opmerkingen! :Y)

[...]

Gaat het een keer NIET over Warriors zit je weer te zeuren -O-
Ach komop, waar bler ik: "Beter lezen" heb ik maar 1x gezegd :P

Ik vind trouwens wel dat je gelijk hebt hoor, maar je trekt dingen nu een beetje uit het verband.

Ik zei dat het kon -> ik werd geflamed, ik ben geen echte rogue -> ik zeg dat ik er echt wel wat van af weet, want ik ben CL -> vervolgens zegt iemand anders dat ik moet dpsen -> ik laat zien dat ik weldegelijk kan dpsen.

En volgens mij had ik al aangegeven waarom ik zoveel dodge wilde en waarvoor dat imho nut had. Maargoed, als mensen met dooddoeners komen dat ik niks weet etc, kan je van mij niet verwachten dat ik op een normaal niveau blijf praten. dan ga ik ook kinderachtig doen, maar als je praat zoals je nu tegen mij praat, zal ik echt niet kinderachtig doen.

Ik hou van normale gesprekken/discussies en niet van die vage welles/nietes of flame verhalen.

Mijn gems zijn idd kut trouwens (niet allemaal, die str dingen vooral :P), maarja ik doe het er maar mee, totdat ik wat betere armor heb. had toentertijd wat green dingen gekocht om het toch te socketen en ik zat aardig krap bij kas. Nog steeds trouwens ;(

enne looks > all, zeggen ze wel eens he ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nawa, als je nu een ss hebt dat de gm zegtL you are the best offtank we have.....
classleader, poeh poeh
Evasion heb je niet om te tanken, afaik duren meeste bossfights langer dan 15 seconde. Elke class is volgens jouw argumenten een viable offtank, puur omdat ze paar % (met geluk) kunnen overleven. Zie je bij hunters taken staan dat ze offtank kunnen zijn omdat ze ook veel kunnen dodgen? (wel ooit filmpje lvl 60 hunter als nefarian tank gezien, lol). Bij shadowpriests omdat ze in shadowform goede dmg reduction hebben? Bij locks omdat ze met felarmor/ drainlife lang kunnen leven? Echt, maak niets uit wat er gezeg wordt, je blijft koppig volhouden het kan, JA DAT WETEN WE, MAAR HET IS GEEN TAAK VAN DE ROGUE! 1 klap, en dag 'offtank'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:33:
[...]

Sorry, maar mages die die green gems hebben terwijl ze in een (casual) raiding guild zitten kan ik niet serieus als dps-er nemen. En 2 punten in blazing speed ipv 2/2 incinerate... wil zeker graag gehit worden en daarna een boss kiten ofzo.

p.s.

rogues met 30 stamina / 10 agi op hun pants ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon door de opmerking van evasion klaar houden om te OT'en. Hierdoor verlies je alle geloofwaardigheid voor mij. Een rogue hoort niet te OT'en en als je gaat OT'en is het in 99% van de gevallen toch gewoon een wipe want 15 seconden is niet zo heelveel DPS tijd extra en zeker op bazen van nu die 4m HP hebben. 15 seconden full nukage is wat 100-150k damage met de gear die jullie nu hebben? Zal hooguit de laatste 3-5% zijn.

Meeste mensen denken altijd dat ze imba zijn maar juist de mensen die het het hardst roepen zijn juist de grootste slackers imo

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 15:49 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.