Het World of Warcraft topic - Deel 127 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.604 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ok, heb nu een level 10 Troll Rogue en bevalt me echt goed.
Maar, welke Professions zal ik kiezen?
Herbalism + Alchemy of Skinning + Leatherworking?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
T!m0n schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:28:
Ok, heb nu een level 10 Troll Rogue en bevalt me echt goed.
Maar, welke Professions zal ik kiezen?
Herbalism + Alchemy of Skinning + Leatherworking?
mining/jewelcrafting als je wat geld wil verdienen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09
Bedankt voor de uitleg, en zie nu dat ik level 53 moet zijn om neiuwe alchemy te krijgen, ben zelf 45. Naja dan maar ff doorlevelen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Timocos schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:29:
Bedankt voor de uitleg, en zie nu dat ik level 53 moet zijn om neiuwe alchemy te krijgen, ben zelf 45. Naja dan maar ff doorlevelen.
Je moet lvl 35 zijn om een (niet secondary) profession van 225 naar 300 te tillen. Lvl 50 voor 300 naar 375. Check bijv. http://www.wowhead.com/?spell=11611

Secondary professions zijn fishing / cooking / first aid

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 20-08-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
ImdaMned schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:35:
[...]

Je moet lvl 35 zijn om een (niet secondary) profession van 225 naar 300 te tillen. Lvl 50 voor 300 naar 375. Check bijv. http://www.wowhead.com/?spell=11611

Ik snap er echt niks meer van. Ben bij een Alchemy trainer ( expert ) geweest in IronForge, maar die had alleen maar die skills die onder expert zitten ( dus daar kon ik niet kiezen voor 225+ ), ben bij eentje in Feralas geweest waar ik alleen de recepten kon kopen voor hoger dan 225, maar kan nergens de training kopen voor 225+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Timocos schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:41:
[...]

Ik snap er echt niks meer van. Ben bij een Alchemy trainer ( expert ) geweest in IronForge, maar die had alleen maar die skills die onder expert zitten ( dus daar kon ik niet kiezen voor 225+ ), ben bij eentje in Feralas geweest waar ik alleen de recepten kon kopen voor hoger dan 225, maar kan nergens de training kopen voor 225+
Je moet ook naar de (grand) master trainer, niet de expert ;)

Voor Alliance zit er een in Feralas en Ironforge, Outlands even niet meegerekend.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 20-08-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Bosmonster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:42:
[...]

Je moet ook naar de (grand) master trainer, niet de expert ;)

Voor Alliance zit er een in Feralas en Ironforge, Outlands even niet meegerekend.
die in Feralas zit in Feathermoon Stronghold?

edit: ok vreemd. Ik ga nu terug naar die in Feralas, en ineenkeer kan ik hem wel trainen. Nu stond ie ineenkeer wel in het rijtje om te selecteren.

[ Voor 19% gewijzigd door Ikkuh84 op 20-08-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Bosmonster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:29:
[...]

Raiden is van 20:00 tot 23:30. Soms iets later als we nog net iets neer willen krijgen natuurlijk en iedereen daarmee instemt.

Momenteel hebben we woensdag/donderdag voor Karazhan en zondag voor Gruul. Maandag is onze oefenavond nu voor wat nieuwe dingen zoals Mag en dalijk Lootreaver. Uiteindelijk willen we die allemaal op zondagavond zien te krijgen, zodat we daarna met SSC kunnen beginnen. Hoe (en of) we dat gaan combineren met Karazhan moeten we nog bedenken, voorlopig zijn we nog even zoet met Mag/Lootreaver op farm krijgen.
Ik heb de knoop doorgehakt en een apply gemaakt bij Reverence. Wish me luck :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Timocos schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:22:
Waar kan ik Alchemy hoger dan level 225 krijgen? Heb ik daarvoor uitbreiding nodig, en welk level moet ik ervoor zijn. Ben al in Feralas geweest, maar kon daar alleen maar nieuwe potions kopen voor hoger dan lvl 225, en niet de training zelf ervoor ( dus om hoger dan lvl 225 te komen ). Ben ook in IF geweest, zit een expert trainer alleen die heeft niet expert training :? :?
Het is in ferelas (feathermoon) en je moet lvl36 zijn. (dit geld voor alliance-zijde)
En tevens wordt inderdaad aangegeven door de trainers waar de volgende trainer te vinden is

edit: volgende keer moet ik eerder reageren

[ Voor 3% gewijzigd door sabriel op 20-08-2007 12:51 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Perox schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:49:
[...]

Ik heb de knoop doorgehakt en een apply gemaakt bij Reverence. Wish me luck :*)
Ik zag het al :P Je hebt gelijk ene Debbie ook overgehaald? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Bosmonster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:52:
[...]

Ik zag het al :P Je hebt gelijk ene Debbie ook overgehaald? ;)
Nee, dat heeft ze helemaal zelf gedaan. :D

Maar misschien volgen er meer, alles valt rap uit elkaar nu.

Zij is trouwens een goede hunter, iemand met kijk op alle classes ook (zie die hoeveelheid alts), dus erg waardevolle speler imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bosmonster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:26:
[...]

We hebben redelijk capabele mensen in de guild, dus dat komt dan hopelijk wel goed :) Ik hoop dat alle 4 de tanks er maar zijn vanavond... anders is lootreaver proberen misschien beter plan.
als je 1 dps warrior/paladin hebt is het niet zo'n probleem. Maar als je echt maar 4 warriors/feral druids hebt ga je dat niet redden.

de eerste add doet weinig dmg en gaat snel neer, alleen krijgen de overgebleven adds telkens een buff als er 1tje dood gaat.. en aan het einde doen ze heul veel pijn

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Crafting professions: voor 225-300 moet je 35 zijn. voor 300+ moet je 55 zijn (of 52....)
Gathering professions: is vrij.
Secondary professions: is vrij.

[ Voor 13% gewijzigd door cannibal op 20-08-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cannibal schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:20:
Crafting professions: voor 225-300 moet je 35 zijn. voor 300+ moet je 55 zijn (of 52....)
Gathering professions: is vrij.
Secondary professions: is vrij.
voor gathering/secondary gelden ook level minima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Heb mijn gathering altijd door kunnen levelen. Al hoewel dat altijd minder opvalt, omdat gatheren nu eenmaal moet gebeuren in higher lvl areas, waar je gewoon vlug dood bent als low lvl. Maar het is iig geen lvl35 cap, ligt dan iig lager voor een gathering prof

wowhead geeft bij herbing iig geen lvl aan:
http://www.wowhead.com/?spell=11993

[ Voor 20% gewijzigd door cannibal op 20-08-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cannibal schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:26:
Heb mijn gathering altijd door kunnen levelen. Al hoewel dat altijd minder opvalt, omdat gatheren nu eenmaal moet gebeuren in higher lvl areas, waar je gewoon vlug dood bent als low lvl. Maar het is iig geen lvl35 cap, ligt dan iig lager voor een gathering prof

wowhead geeft bij herbing iig geen lvl aan:
http://www.wowhead.com/?spell=11993
weird, njah misschien nooit opgevallen :)

Wowwiki zegt dat het voor sommige gathering/secondary levels inderdaad geen level-minimum heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 20-08-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Sta ik op ignore ofzo?
ImdaMned schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:35:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Niet je eigen post binnen 24 uur bumpen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nee, maar je zegt weinig over de level-minima die er eventueel wel zijn voor gathering/secondary skills. Gathering skills laat je zelfs geheel achterwege.

Maar maak je niet druk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Niet op ignore ;) maar na de pauze wat vlug doorgelezen en over jouw post heen gelezen.....
Sorry 8)
Mooi trouwens dat het zelfs maar lvl50 is voor 300+, kan ik mooi nog 10lvls snel doen op mijn druid en alchemy gaan naar 375, zit nu beetje vast op 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:38:
[...]

Nee, maar je zegt weinig over de level-minima die er eventueel wel zijn voor gathering/secondary skills. Gathering skills laat je zelfs geheel achterwege.

Maar maak je niet druk...
Mining/skinning/herbalism zijn primary professions. En van jou kan ik het nog wel begripen dat je me ignored :P . Maar meerderen deden het en dan voel ik me zielig enzo :'(

van http://www.wowwiki.com/Artisan

- Not counting any racial or other bonuses, at a certain skill level—200 skill points for primary professions, 225 for secondary—you can learn the Artisan stage and gain up to a maximum of 300 points.
- You must be level 35 to become an Artisan.
- The trainer who will train Artisan stage for each profession is usually called a Master trainer and needs to be found in a particular location and not among the normal trainers.
- Most of the secondary professions (Cooking, First Aid and Fishing) require completion of a quest to gain Artisan skill.

[ Voor 53% gewijzigd door ImdaMned op 20-08-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
maar zijn gathering en blijken dus geen lvl requirement te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
FireAge schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:59:
[...]

Meh, valt mee, ik heb in full kitty dps gear:
25k armor (als ik naar bear shift)
2700 ap
11k health (in kitty)
35% crit
6% hit
7k mana

Dus dps en tank ineen klopt wel aardig. Healing is inderdaad niet erg geweldig, maar genoeg voor duels om jezelf 2x (innervate) weer vol te healen.

Ik denk echter dat hij boomkins bedoelt die inderdaad voor pvp behoorlijk goed zijn :)
Ik mag dan leuke gear hebben, bij een blue geared boomkin mag ik in een duel blij zijn als ik hem op 50% krijg :/
Maim ftw. Alleen met die 10 sec CD wordt je alsnog gepiepeld door moonfire :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

FireAge schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:59:
[...]

Meh, valt mee, ik heb in full kitty dps gear:
25k armor (als ik naar bear shift)
2700 ap
11k health (in kitty)
35% crit
6% hit
7k mana

Dus dps en tank ineen klopt wel aardig. Healing is inderdaad niet erg geweldig, maar genoeg voor duels om jezelf 2x (innervate) weer vol te healen.

Ik denk echter dat hij boomkins bedoelt die inderdaad voor pvp behoorlijk goed zijn :)
Ik mag dan leuke gear hebben, bij een blue geared boomkin mag ik in een duel blij zijn als ik hem op 50% krijg :/
maar dat doe je niet allebij tegelijk en daar gaat het om. Als jij in bear zit met je kittygear doe je wel dmg maar niet zoveel als in cat en heb je ook nietzoveel attack mogelijkheden. En je 7k mana is leuk, maar je switched naar caster en dan heb je nog maar 7k armor en een stuk minder hp. 1 pom pyro later en je bent dood

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
En derhalve vind ik dat Nature's Swiftness net zoals Innervate toen een native ability moet worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
rodie83 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:27:
En derhalve vind ik dat Nature's Swiftness net zoals Innervate toen een native ability moet worden :+
Tssss, loot gewoon 2 stuks van de feral tier 5 set : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 01:24
Ja wtf is dat, pvp ability op me 2 set bonus t5, wat een bull.
Ik blijf mooi op mijn T4 zitten voorlopig. Dat geeft me gewoon meer dps dan T5.
Misschien dat ik dan van T5 mijn tank gar maak, hoewel ook daar de bonus lam voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
eendje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:22:
[...]

maar dat doe je niet allebij tegelijk en daar gaat het om. Als jij in bear zit met je kittygear doe je wel dmg maar niet zoveel als in cat en heb je ook nietzoveel attack mogelijkheden. En je 7k mana is leuk, maar je switched naar caster en dan heb je nog maar 7k armor en een stuk minder hp. 1 pom pyro later en je bent dood
Ehm, nee als ik 11k health in kitty heb, heb ik dus ook 11k health in caster :).
Tevens zei ik al dat het genoeg was voor in een duel, en daar heal je alleen als je tegenstander in een bash/maim -> cyclone zit.
Feral healing in arena/bg is om te huilen.

Ow je, heb nog maar 50% health, shift out, heal, hot hot, shift terug, dood :/
Geef mij maar een talent waarmee je bear armor bonus nog 10 seconden door werkt nadat je uit bear geshift bent :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
FireAge schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:48:
[...]

Ehm, nee als ik 11k health in kitty heb, heb ik dus ook 11k health in caster :).
Tevens zei ik al dat het genoeg was voor in een duel, en daar heal je alleen als je tegenstander in een bash/maim -> cyclone zit.
Feral healing in arena/bg is om te huilen.

Ow je, heb nog maar 50% health, shift out, heal, hot hot, shift terug, dood :/
Geef mij maar een talent waarmee je bear armor bonus nog 10 seconden door werkt nadat je uit bear geshift bent :Y)
Wel lezen he:
eendje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:22:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Maar goed, bijna elke klasse heeft last van de pom-pyro combinatie, ./care dus eigenlijk. Sterker nog, druid heeft aardig wat kans om het te overleven in tegenstelling tot lets say, een hunter, warlock, priest etc.

Druids aint that bad, really :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
rodie83 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:59:
Maar goed, bijna elke klasse heeft last van de pom-pyro combinatie, ./care dus eigenlijk. Sterker nog, druid heeft aardig wat kans om het te overleven in tegenstelling tot lets say, een hunter, warlock, priest etc.

Ik vind mijn POM pig combo veel leuker.
Say oink bitch! Oink! Dan rustig nog een keer sheep casten (ze komen er toch wel uit).
Dan rustig een fireball/fireblast/FrostNova icelance erover, indien nodig nog even AM knallen en dan een pilsje pakken terwijl ik in 5 secs netjes 5K damage doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKnight schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:30:
Vandaag ook maar weer eens begonnen sinds een stop van een half jaar.

Mijn lvl 70 warrior op Turyalon op inactive gezet en maar weer eens een rogue begonnen op Deathwing.

Zijn er nog meer mensen van GoT op deathwing? De server lijkt wel een beetje uitgestorven..
Ik zit op Deathwing, maar het is niet bepaald een nieuwe server, dus meeste mensen zijn allang verhuisd naar Outlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
barfieldmv schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:03:
[...]

Ik vind mijn POM pig combo veel leuker.
Say oink bitch! Oink! Dan rustig nog een keer sheep casten (ze komen er toch wel uit).
Dan rustig een fireball/fireblast/FrostNova icelance erover, indien nodig nog even AM knallen en dan een pilsje pakken terwijl ik in 5 secs netjes 5K damage doe.
Nu we het toch over druids hadden (feral) lijkt dit me wel de slechtste combi die je kiezen kan. Bear, charge, sta je dan. Then what. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

rodie83 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:08:
[...]

Nu we het toch over druids hadden (feral) lijkt dit me wel de slechtste combi die je kiezen kan. Bear, charge, sta je dan. Then what. :P
melee < mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moonkin is veel sterker in pvp :P

Ze criti mij voor 2.5k en die afterburn doet ook nog 1k damage ofzo :S

Ik blijft voorlopig uit de buurt van die gasten :P

Warlocks,mages,priests yammie :D
Gisteren nog 4.5k criti op een lock met dubbele criti van mutilate met berserkering buf :P

En ik wou voor de grap de maximale uit pyro halen en maximale was 8.3k zonder die berserkering buf.
Wat ik heb ontdekt als rogue is dat je niet moet aanvallen wanneer je tegenstander sterk is , dus als hij 100% health blijf gewon in stealth pas als die onder de 60% is en moet je in actie komen .
Ik vroeg mij altijd af waarom ik altijd de main target was van ally .
Toen ik gisteren op mijn mage speelde zag ik waarom ze zijn gewoon verdomd iri end maken je het leven zuur :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
rodie83 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:59:

Had gisteren in AV toch een mooie 6.5k pyro + 3.5k fireblast crit. En op druids in bearform heb ik 5% meer dmg omdat ik een Troll ben (beastslaying ftw). Alleen met veel resilience blijft er weinig meer over : /

@ hierboven:

8.3k... gifv?
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:41:
hmm ik heb een probleem bij het installeren van WoW, zodra ik de 2de CD er in doe krijg ik dit bericht:

Installer tome2.mpq could not be opened error 102

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? :(
Image van maken en installeren via daemon tools?

[ Voor 25% gewijzigd door ImdaMned op 20-08-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:22:
[...]

Moonkin is veel sterker in pvp :P

Ze criti mij voor 2.5k en die afterburn doet ook nog 1k damage ofzo :S

Ik blijft voorlopig uit de buurt van die gasten :P

Warlocks,mages,priests yammie :D
Gisteren nog 4.5k criti op een lock met dubbele criti van mutilate met berserkering buf :P

En ik wou voor de grap de maximale uit pyro halen en maximale was 8.3k zonder die berserkering buf.
Wat ik heb ontdekt als rogue is dat je niet moet aanvallen wanneer je tegenstander sterk is , dus als hij 100% health blijf gewon in stealth pas als die onder de 60% is en moet je in actie komen .
Ik vroeg mij altijd af waarom ik altijd de main target was van ally .
Toen ik gisteren op mijn mage speelde zag ik waarom ze zijn gewoon verdomd iri end maken je het leven zuur :S
Kap nou met je 'criti', schiet elke keer in de lach als ik dat lees :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb een probleem bij het installeren van WoW, zodra ik de 2de CD er in doe krijg ik dit bericht:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:23:
[...]

Had gisteren in AV toch een mooie 6.5k pyro + 3.5k fireblast crit. En op druids in bearform heb ik 5% meer dmg omdat ik een Troll ben (beastslaying ftw). Alleen met veel resilience blijft er weinig meer over : /

@ hierboven:

8.3k... gifv?
2 words: P T R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 13:51
Wij hebben gisteren ook wel een leuk raid avondje gehad.
We bogeonnen (erg) langzaam met een hoop wipes op Fathom Lord Karathress.
Het was de tweede keer dat we hem zouden killen, de rest van SSC hadden we vorige keer gecleard.
Na trash respawns (na 2 uur dus) hebben we een 5 minute break genomen en daarna ging ie in een keer neer.
Toen was het half 11 ofzo, dus wij ons eerste bezoekje aan Vashj brengen. Geen serieuse try, gewoon een keer in full stamina gear om te kijken wat er gebeurde in het gevecht.
Najah dikke pret natuurlijk, iedereen die al doodging in Phase1 (terwijl dat toch de makkelijkste phase hoort te zijn :P) kregen d'r tot 76% met gewoon tank+spank werk.

Hierna gingen we naar Magtheridon, met 2 warlocks was het een beetje hectisch, maar ging best goed. 5 adds neer toen ie loskwam uit zijn banish, en daarna relatief easy. 1shot Magtheridon dus

Toen was het 23:40, nog net tijd om Gruul's lair te bezoeken.
Gruul down nog voor zijn 10e grow o_O

De raid dps op sommige gevechten was meer dan 11k dps!
Hier een webstat: http://www.lossendil.com/wws/?report=kl5h1wdyryks3
(let niet op mijn dps, is niet zo bijster hoog hehe. Had een hoop rondrennen te doen om bij Karathress te silencen, magtheridon natuurlijk ook in phase 1 alleen maar banishen/rondrennen/clickduty, en bij Maulgar enslave duties)

Was dus na een moeizame raid-start een leuk einde van de avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Zo te lezen is je CD kaduk. Even WoW helpdesk bellen lijkt me het handigste, misschien dat zij je kunnen helpen met nieuwe CD. (je hebt alleen licentie op de software, dus ze zouden je, eventueel tegen kostprijs, een nieuwe CD op moeten sturen).

Of als je haast hebt inderdaad trial installeren, maar ik zou sowieso mn CD willen laten vervangen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 20-08-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

klinkt als een gare cd. Download de BC trial hoef je geen cd's te gebruiken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
rodie83 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:08:
[...]
Rustig dood neervallen en kijken hoe mijn Hunter arena mage 10 minuten kitend later ook dood neervalt.

Een druid probeer ik meestal spellstealend klaar te maken voor mijn hunter buddy.
Meestal 2 vs 2 arena.

Ik speel mage / hunter arena combo (sub optimaal 1337 rating atm )

Door druid / shaman zijn we eerst een keer ingemaakt. De tweede keer konden we de druid neernuken en de shaman even counterspellen tijdens zijn heal. Toen kon de hunter rustig zijn pet op de shaman afsturen en ik had zijn totems al met icelances neer geschoten.

Als mage heb ik het trouwens zwaar tegen een charging warrior twee crits en ik ben heel erg dood. Ik stond laatst met /chicken en boem daar lag ik (met POM PIG klaar..) Aan de andere kant is een Frost nova blink combo heerlijk tegen een warrior(zonder second wind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:07:
[...]

Ik zit op Deathwing, maar het is niet bepaald een nieuwe server, dus meeste mensen zijn allang verhuisd naar Outlands.
Ik zie die post nu pas, maar ik zit ook op Deathwing. Maar dan aan de alliance kant.
Wave maar eens als je DarkerKnight voorbij ziet komen :)

Trouwens, Deathwing is sowieso vrij "leeg" dankzij de twee free migrations. ;(
Maarja... ik overleef het wel.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
FireAge schreef etc
11k health (in kitty)
eendje schreef etc
En je 7k mana is leuk, maar je switched naar caster en dan heb je nog maar 7k armor en een stuk minder hp. 1 pom pyro later en je bent dood
FireAge schreef etc[/b]
Ehm, nee als ik 11k health in kitty heb, heb ik dus ook 11k health in caster
Dus wat betreft:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik had het over bearform. want anders zou je armor ook niet naar beneden gaan als je naar caster switched :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:20:

maarja heb besloten toch maar wat meer met men warrior te gaan raiden ben een karazhan raid guild gejoined als fury warrior / offtank. best geinig mocht meteen mee komen na de raid gingen na opera.. was de encounter gebugged :< onderandere Roar die niet spawned en strawman spawnde niet, tinhead kon niet geattacked worde en deed zelf ook niks. raidleader ticket gemaakt kregen we te horen 30 min softreset houde. wij gedaan zelfs 35+ min er op gehad voor zeker te zijn. bugged de zooi weer... weer ticket gemaakt kregen we een andere GM hij ons 1 voor 1 na opera geteleporteerd als we er nog niet waren. event geresset en kwam ie even GL zegge :P maarja toen ging et gordijn niet dicht encounter starte roar was meteen released terwijl de timer nog zei dat ie nog niet moest komen dus ja ware nog al wat overrompeld en roar vond et leuk om maar meteen na de healers te renne en die te ownen.. wipe dus. daarna vol goede moed weer begonne, en ja hoor encounter bugged weer. weeeer ticket gemaakt moesten we maar een 40 min soft reset houde zei weer een nieuwe GM toen was et kwart over 10 's avonds toen zijn we maar gekapt met de raid.. enigste goeie is dat we voor elke dorothee en tito kill rep kregen en dat hebbe we zeker 10x gedaan...

hadden zelfs try's waar de helft spawnde begonne we toch maar et gevecht ging halver wege het gordijn omlaag en de deur open. of de deur bleef dicht en de enigste oplossing om uit de event te komen was portal/healthstone of over 't balkon na benede springen :'(

best fucked up avond dus maarja wel fun gehad en daar gaat 't tenslotte toch om ^^
Bij ons is Oz ook 1x gebugged, dit kwam doordat mensen of buiten bleven staan of het event in combat aan het resetten waren.

Zolang je gewoon whiped vanaf de eerste try (dus niet eerst checken welk event je hebt of in combat proberen te resetten/over het balkon te springen) dan zal het event niet buggen (iig bij ons nog nooit gebeurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 15:44
rodie83 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:27:
Inderdaad de shaman Nature's swiftness zou net als 2h weapon speciality en mana tide totem een native ability moeten worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom denk ik dat de members van dit arenateam bij elkaar misschien net 20 zijn?

http://armory.worldofwarc...sness&select=recklessness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:21:
waarom denk ik dat de members van dit arenateam bij elkaar misschien net 20 zijn?

http://armory.worldofwarc...sness&select=recklessness
Mage met 178 frost dmg?

World first lvl 70 mage onder de 200 dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn rogue partner heeft meer speldmg ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

hehe zat net te kijken

Crystalforged Sword
(41.4 damage per second)
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 121.

Nou niet echt nuttig voor een rogue :)
tis dat het geen drop is, anders kon ie het nog ninjaen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Hoe krijgen die het voor elkaar om dan toch nog 40+ potjes te winnen... Of is die Rogue gewoon erg goed?

Oh las het verkeerd, idd die rogue heeft blijkbaar met een oude partner die partijtjes gewonnen..

[ Voor 32% gewijzigd door junglebeast op 20-08-2007 23:49 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

junglebeast schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:47:
Hoe krijgen die het voor elkaar om dan toch nog 40+ potjes te winnen... Of is die Rogue gewoon erg goed?
Kom denk ik eerder omdat op 1200 rating heel veel nubs zitten zoals zij :x en mischien kan die rogue wel aardige pvpen maar issie oerdom ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Komt vast door die ring van de rogue

Lucky Circle of the Fool
+13 Intellect
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 29.
Equip: Restores 5 mana per 5 sec

Hij heeft IIG wel een toepasselijke naam :)

[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 20-08-2007 23:49 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 13:58
Daarstraks 41 gedingd op mijn enhancement shaman, had op 40 dual wield gekozen, maar aangzien ik (nog) geen goeie 1h'ers heb (gebruik Ravager van SM) heb ik nu maar stormstrike gekozen. Maar ehm, nu zie ik dat nergens in mijn spellbook staan. :(

Ook vroeg ik me af rond welk level ik zo ongeveer kan beginnen uit te kijken naar goede 1h'ers om te dualwielden, die hele tijd 2h'ers wordt me een beetje saai en traag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Gewoon zo snel mogelijk twee one-handers zoeken (van mijn part groene krengen) en dual-wielden. Je DPS vliegt omhoog. En Stormstrike staat bij je Enhancement tap ergens ertussen :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Maakt niet uit, deze wint toch alle prijzen:
http://img245.imageshack.us/img245/5452/epixxxho1.jpg

(Heb ik net een Heroic Ramparts meegeprobeerd).

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

DarkKnight schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:48:

Nou eigelijk heb ik die dingen ook altijd al een keer willen proberen ^^

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
eendje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:45:
ik had het over bearform. want anders zou je armor ook niet naar beneden gaan als je naar caster switched :)
Knappe pyro die mij 11k lichter maakt. Maar het argument is irrelevant, want ik verlies altijd van (gelijk gegearde) mages.

Gisteren, nog. (firemage, beide pve spec)
Pounce, mangle, blink, sprint, mangle, frost nova, powershift, icebolt, casting firesomething, shift to bear, feral charge, blink, shift to cat, frostbolt, powershift, fire, maim(missed), fire, loose :( (zaten nog wel wat meer fires tussen volgens mij, maar zoiets)

Beste result was dat ik em op 100 health had, close, maar nog steeds verloren.
Daarna nog even random nub warlock afgemaakt. Zal wel bagger gear gehad hebben, want hij was binnen 10 seconden dood. [ I ar haf lag, 600 ms] [yeah whatever]

Rest van de avond rogues en warriors gedueled om mijn humeur weer op te vijzelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:40:
zijn rogue partner heeft meer speldmg ><
http://armory.worldofwarc...xml?r=Duskwood&n=Roctrene

Deze rogue is goed, Riding Crop en Carrot on a Stick. Block rating op zijn wapen. Twee spell damage en healing rings!! Zou hij ook een lucky rabit foot in zijn inventory bewaren voor extra geluk?

Of is dit alles een Goede Arena rogue die zichzelf voor de armory verstopt, zelf zit ik meer te denken aan een Ebayer.

[ Voor 22% gewijzigd door barfieldmv op 21-08-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Laatst online: 31-05 16:00
barfieldmv schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:17:
[...]

Deze rogue is goed, Riding Crop en Carrot on a Stick. Block rating op zijn wapen. Twe spell damage en healing rings!!
Om het dan nog maar niet over de gems in sommige items te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tering als ik toch zo de arena inging met die gear van die mage en rogue zou ik me echt kapot schamen 0.o ergste is ook nog ze leeche gwn constant arena potjes en ze krijge easy epix -_-

lol @ de trinket van die mage btw alleen increase healing -_-'

lolol hij loopt ook nog met soulcloth gloves -_-

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Wipefest in SSC, Hydros. :(
Sommige mensen willen het gewoon niet begrijpen. Of ze rennen te vroeg naar Hydross toe waardoor ze aggro pakken ipv de tank die met een invisibilitypot rondloopt. En niet één keer, maar gewoon een paar keer.
Of continue aggro pakken tijdens een transit phase. Sommige zijn blijkbaar nogal trigger happy en dpsen vrolijk door als de tank maar 1k threat heeft opgebouwd, zelfs de healers die een tank healen voor 6k terwijl deze nog full health heeft. Of een shaman die zijn elemental pet gebruikt bij een 50-100% mark en Hydross aan blijft vallen tijdens de transit :|

Maargoed, 73% best try, maar als we op deze voet door blijven gaan kan het lang duren voordat hij neer gaat. Ik heb eigenlijk wel twijfels aan sommige mensen, maar ik voel me niet echt de gewezen persoon om deze personen aan te spreken. Een Moonkin die maar 0.3% meer damage doet dan een druidtank bijvoorbeeld. Dat kan toch veel hoger?? Had wel eens eerder gebabbeld met de RL die eveneens toegaf dat sommige personen onder hun kunnen spelen (qua damage).

BTW, heeft iemand wat tips hoe je het beste de adds z.s.m. neer kan halen.

- AoE ?
- 2 x banish, 2 x kill en dan vervolgens 1 voor 1 doden?
- iets anders?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
deadsy33 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:28:
[..]

- AoE ?
- iets anders?
2x rank 1 banish
en per 2 neernuken asap (de ranged)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
In nature fase AoE-en we de adds, in frost fase gaan we single target. (en dan 1 of 2 banish idd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen willen het gewoon niet begrijpen. Of ze rennen te vroeg naar Hydross toe waardoor ze aggro pakken ipv de tank die met een invisibilitypot rondloopt. En niet één keer, maar gewoon een paar keer.
Of continue aggro pakken tijdens een transit phase. Sommige zijn blijkbaar nogal trigger happy en dpsen vrolijk door als de tank maar 1k threat heeft opgebouwd, zelfs de healers die een tank healen voor 6k terwijl deze nog full health heeft. Of een shaman die zijn elemental pet gebruikt bij een 50-100% mark en Hydross aan blijft vallen tijdens de transit :|

Maargoed, 73% best try, maar als we op deze voet door blijven gaan kan het lang duren voordat hij neer gaat. Ik heb eigenlijk wel twijfels aan sommige mensen, maar ik voel me niet echt de gewezen persoon om deze personen aan te spreken. Een Moonkin die maar 0.3% meer damage doet dan een druidtank bijvoorbeeld. Dat kan toch veel hoger?? Had wel eens eerder gebabbeld met de RL die eveneens toegaf dat sommige personen onder hun kunnen spelen (qua damage).

- AoE ?
- iets anders?
dat verhaal ken ik ja :| wij hadden bij de guild een stel nieuwe members gekrege was een groep vrienden/familie uit turkije nix mis mee enzo maarja 1 van hun was ook tank op hydros maar volgens my verstond ie nix van engels of zo :/ ware adds aan't kill zodat ie rage kreeg maar hij bleef zen rage gebruike om agro te houden iedereen hele tijd op TS / raid chat etc zeggen van gast gebruik je rage niet en hij blijft maar gebruiken opeens zegt 1 van die vrienden 't in het turks 2 sec was zen rage balk vol :X we hadde geen invis pots bij ons dus wij gebruikte een mage die in invisibilit ging en dan door de tank geinterverned moest worden(of hoe je et ook schrijft xD) maar daar snapte ie ook nix van hebbe zelfs een 10 min break genomen en toen zijn die vrienden van em de tactics voledig in 't turks gaan uit leggen maar daarna ging 't nog niet echt,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 14:31
Hydra schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:35:

Het verschilt per server, en ik geloof er niks van dat jij willekeurig realm forums bij gaat houden van realms waar jij niet op speelt.

[...]

Als er iets de moeite niet waard is om te lezen, zijn het de thottbot comments :D

[...]

Het is zeker anders nu dat Horde een 'pretty' class heeft hoor, veel alliance > horde rerollers. Maar ik speel nog steeds af en toe alliance op AD, en specifiek op die server merk je gewoon dat er een enorme hoop kleuters op de alliance kant zitten. Dat merk je dan vooral aan de discussies in /1 in de steden.

Natuurlijk is mijn ervaring beperkt tot de paar servers waar ik op speel welke ook alleen RP servers zijn, en ook is een undead rogue een enorm populaire keuze voor CS kiddies, maar ik hecht toch iets meer waarde aan m'n eigen observaties dan aan commentaar op fora. Als ik me daar iets van aangetrokken had, was ik al lang gestopt met WoW ;)
Ik ben te oud om te gaan liegen danwel mijn gelijk te halen (40 here I come!), ik post alleen mijn bevindingen. Ik hou wel degelijk van veel servers de fora bij (wow-europe) want zoals eerder gezegd, ik wil een transfer danwel ergens opnieuw een toon beginnen. Dat jij dat niet gelooft is jouw goed recht maar dan heeft verdere argumentatie weinig nut. Maar wat je zegt aan het einde, je houdt vast aan je eigen observaties en dat doe ik ook, mijn bevindingen verschillen t.o.v. die van jou, geen man over boord, het zij zo, even goeie vrienden. :)
RaseriaN schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 00:43:
[...]

Ben toch anders al geruime tijd Fury spec ;)
God, wat bevalt mij dit zeg, de main is arms opgegroeid en toen 70 bereikt was, prot geworden (wat je ook niet 1 2 3 onder de knie hebt trouwens), maar met de alt warrior ben ik voor fury gegaan, nu alweer lvl 66 en wat zijn mobs nu een stuk makkelijker te kill'en dan met de main zeg. Heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat je nu een stuk beter weet hoe alles in elkaar steekt maar toch, een waar genot.
DarkKnight schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:48:

Wiebbe schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:59:
[...]

Nou eigelijk heb ik die dingen ook altijd al een keer willen proberen ^^
Ben er ook altijd nieuwsgierig naar geweest vanaf het moment dat ik destijds tegen die vendor aanliep. Heb toen ook wat gezocht om uit te vogelen wat het dan precies inhoudt alhoewel de beschrijving al wat weg geeft is het, voor mij althans, nogal vaag maar kon er toen niets duidelijks over vinden. Gister liep ik er weer tegenaan en dacht, oh ja, die vage dingen, en de nieuwsgierigheid was weer gewekt. Heb er nog geen onderzoek naar gedaan maar misschien iemand hier die wat meer duidelijkheid kan verschaffen bezijdens de omschrijvingen.

@ DarkKnight: Had hij dat ook aan tijdens de heroic ramparts? Of ben je 'em later gaan inspecten op armory (waar een ontzettende vertraging op zit soms)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Gisteren Loot Reaver maar geprobeerd ipv Magtheridon, omdat de setup niet ideaal was en Loot Reaver + wat trash in principe een betere progress is dan alleen Maggie. (Nether Vortexes enzo :9)

De trash was al pittig voor ons, maar daar hebben we ons uiteindelijk doorheen gewerkt. We hadden nog tijd voor een paar pogingen Void Reaver en kregen hem tot 55%. We hadden geen Paladin, en zonder blessings of salvation scheelt dat toch wel een hoop potentiele DPS. En mensen moesten even wennen aan het orb-ontwijken. Volgende keer de trash wat sneller neer en dan gaat Void Reaver ook wel plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayre
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:34
Gisteren een paar tries op Prince gedaan.
Best een grappig gevecht, maar idd wat luck based. We weten onderhand wel redelijk vaak door phase 2 te komen, beste try na 2 daagjes was 6%

Volgende reset gaat ie neer :Y)

Iemand die nog kleine tips heeft?

Groep bestond uit:

1x warrior
2x warlock
2x priest (shadow en healing als ik t wel heb)
1x resto druid (ik)
1x mage
1x hunter
1x rogue
1x shammy (resto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Zjanzjak. Een grifter is een oplichter.

Voor de rest doen al die items wat ze zeggen dat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SLAyRe schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:56:
Gisteren een paar tries op Prince gedaan.
Best een grappig gevecht, maar idd wat luck based. We weten onderhand wel redelijk vaak door phase 2 te komen, beste try na 2 daagjes was 6%

Volgende reset gaat ie neer :Y)

Iemand die nog kleine tips heeft?

Groep bestond uit:

1x warrior
2x warlock
2x priest (shadow en healing als ik t wel heb)
1x resto druid (ik)
1x mage
1x hunter
1x rogue
1x shammy (resto)
Prince is inderdaad beetje mazzel, al kun je een hoop goedmaken met goede movement. Geef een van je mensen 'movement duty' en een mark. Alle ranged blijft bij hem staan en hij bepaalt waar men heen moet. Hij kijkt ook waar infernals terecht gaan komen dus en bekijkt ook of de tank moet verplaatsen en waarheen. Zo kan de rest zich blijven focussen op DPS/healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Beetje overrompeld hier, na 5 weken vast te heben gezeten en talloze wipes op Kael, ging winterchill vorige week al in en keer plat, nadat dat deze week nog een keer herhaald was (die boss is zoo easy, Bloodwarder Centurions zijn al moeilijker bij wijze van spreken), hadden we nu genoeg man om te beginnen in de Black Temple, maar daarbinnen viel mijn mond open van verbazing wat is dat in het begin piss-easy zeg, Naj'entus, Supremus, Shade of Akama in een keer plat terwijl meer dan de helft van de raid niet voorbereid was voor alles na Supremus, na Akama doorgegaan naar Teron Gorefiend maar na 2 tries (mensen moeten leren die ghost-mode te handelen) was het na middernacht en zijn we gestopt.

Naj'entus was heel erg aardig voor deze arme hunter die nog steeds Sonic Spear (http://www.wowhead.com/?item=27903) gebruikte omdat Legacy (http://www.wowhead.com/?item=28587) maar niet wou droppen in Kharazan en dropte de Halbard of Desolation (http://www.wowhead.com/?item=32248) voor mij.

IIG het eerste stuk BT is een verademing na Kael en dat klote trash daarzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Ashrah op 21-08-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:58:
Zjanzjak. Een grifter is een oplichter.

Voor de rest doen al die items wat ze zeggen dat ze doen.
Haha ja.. je moet de descriptions maar eens echt goed lezen.

"You might find the rarest of loot in the most mundane of locations."

Daar heb je geen amulet voor nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vendor is geniaal. Ook leuk de amulet die precies beschrijft wat er gebeurt als je dood gaat :P

Zal laatst iemand iet kopen daar (ik inspecte hem en hij droeg het echt, ik zei niets :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:03:
Die vendor is geniaal. Ook leuk de amulet die precies beschrijft wat er gebeurt als je dood gaat :P

Zal laatst iemand iet kopen daar (ik inspecte hem en hij droeg het echt, ik zei niets :) )
Die dingen zijn gewoon grappig...
Zo dragen ook veel mobs bijv een boek bij zich als een rogue deze mobs pickpocked :)
Een ogre kok heeft bijv een boek bij zich 'How to cook humans' enz. Je hebt er niets aan maar het is wel grappig :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:51:
Gisteren Loot Reaver maar geprobeerd ipv Magtheridon, omdat de setup niet ideaal was en Loot Reaver + wat trash in principe een betere progress is dan alleen Maggie. (Nether Vortexes enzo :9)

De trash was al pittig voor ons, maar daar hebben we ons uiteindelijk doorheen gewerkt. We hadden nog tijd voor een paar pogingen Void Reaver en kregen hem tot 55%. We hadden geen Paladin, en zonder blessings of salvation scheelt dat toch wel een hoop potentiele DPS. En mensen moesten even wennen aan het orb-ontwijken. Volgende keer de trash wat sneller neer en dan gaat Void Reaver ook wel plat.
Zelfs met Salvation kom ik op een gegeven moment in de problemen met threat ;(
Maarja, Fury Warrior + Enhancement Shaman is natuurlijk een hoop threat en DPS!
Wij hebben gisteren Void Reaver op 25% ofzo gehad en moet zeggen dat het best goed ging.
Nu nog even iedereen wakker schudden en dan gaat die plat :Y)

Nu stiekem hopen op Fel-Steel Helmet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:03:
Haha,ja die vendor is idd wel grappig :P

Hier staan alle items van die vendor:
http://www.wowhead.com/?npc=19227

Griftah doet ook nog een hele conversatie met andere NPC's :D

Afbeeldingslocatie: http://www.wowhead.com/images/screenshots/27414.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 21-08-2007 10:29 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:21:
[...]

Wij hebben gisteren Void Reaver op 25% ofzo gehad en moet zeggen dat het best goed ging.

Ik weet niet precies hoe de logica werkt met tanken, maar bijvoorbeeld bij Gruul kan ik makkelijk fullout gaan zonder aggro problemen, terwijl het bij Void Reaver elke keer kielekiele was en zelfs na mn Soulshatter ik weer zo tegen de tank aan zat. Een tank die dat wil uitleggen misschien?

Ik heb in ieder geval al bedacht dat ik mn shatters iets slimmer ga gebruiken. Bijvoorbeeld na 2 en 7 minuten. Zo kan ik 2 shatters gebruiken ipv 1 (gebruikte hem nu op de helft ongeveer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

void reaver doet een agro dump bij een knockback. daarom zitten er ook meerdere tanks op em. Je hebt dus niet de kans als MT om constant threat op te bouwen zoals bij gruul

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
eendje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:27:
void reaver doet een agro dump bij een knockback. daarom zitten er ook meerdere tanks op em. Je hebt dus niet de kans als MT om constant threat op te bouwen zoals bij gruul
Ah, dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Bosmonster schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:51:

Ik moest wel even wennen and de nieuwe groep, nieuwe raid instance en Ventrilo. Vent maakt alles wel razend anders. Ik had 2 tries met vette pech met die stomme orbs, nouja, ook wel een beetje dommigheid bij natuurlijk ;)

Voor de rest ging ie wel aardig gisteren, Reaver is zeker binnen bereik van Reverence. :*)

PS als je nog WWS stats hebt, PM effe een link oid, ben vergeten combatlog aan te zetten in alle hectiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Perox schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:28:
[...]

Ik moest wel even wennen and de nieuwe groep, nieuwe raid instance en Ventrilo. Vent maakt alles wel razend anders. Ik had 2 tries met vette pech met die stomme orbs, nouja, ook wel een beetje dommigheid bij natuurlijk ;)

Voor de rest ging ie wel aardig gisteren, Reaver is zeker binnen bereik van Reverence. :*)

PS als je nog WWS stats hebt, PM effe een link oid, ben vergeten combatlog aan te zetten in alle hectiek
We gebruiken geen WWS volgens mij, moet er maar eens induiken :) Ook Omen maar eens installeren ipv KTM (schijnt toch beter te zijn?).

Maar ja, ging inderdaad niet slecht voor eerste try, eerste trash was wat pittiger dan gedacht :P

Ventrilo is wel lekker, zeker met mensen als Sarjin die aan een stuk doorlullen over tactics etc :P Ik heb zelf mn mic eignelijk altijd uitstaan, maar vind het luisteren wel erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Voor het grootste deel idd dom, maar ik kan je garanderen dat een healer geen agro kan pakken door een tank met full health te healen :).
Tsja dat hou je altijd, op een gegeven moment moet je afwegingen gaan maken of je het belangrijker vind om snelle progress te maken of om een gezellige groep mensen te houden. Wij hebben bijvoorbeeld een groep locks die om te huilen zijn, geen +hit, lifedrain als dps spell :/, maar het zijn wel al jaren vaste klanten om het zo maar te zeggen. Sommige hebben bijvoorbeeld alleen maar +stam gems in hun gear. Nou ga je mij niet vertellen dat dat voor pve is.

- AoE ?
- iets anders?
Hangt ervan af hoeveel tank etc je hebt. Wij doen het als volgt:
2 MT, 1 frost resist, 1 nature resist
3 OT (DPS war of feral druid)
Frost phase, frsty tanked. Bij 100% mark, stop dps, tank loopt over de lijn. Nature pakt Hydross op.
Adds spawnen, elke OT heeft een vaste add, links voor, rechts voor, links achter, en de frost MT pakt de 4e. Alle adds worden onder de voeten van hydross gebracht, en daar met AoE afgemaakt.
Omdat alle adds door een tank worden gesingle-dpsed, kunnen ze nooit wegkomen, chain taunt, stun whatever, en gaan ze vrij rap dood. Bij het omschakelen naar frost phase, pakt de nature tank de 4e add.

Op deze wijze is Hydross bij ons meestal dood ongeveer 1-1.5 minuten voor de enrage timer.

Belangrijke dingen:
- Warlocks mogen maar 1 keer dotten per phase, dots worden niet gereapplied.
- Healers mogen alleen kleine heals doen bij phase transitie.

Indien we twee hunters mee hebben, gebruiken die MD tijdens de fase transitie om te zorgen dat de dps weer sneller los kan op Hydross.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Lief dagboek :)

Eergister mijn eerste Kara ervaring opgedaan, zat bij een vriend en wilde net naar huis gaan toen ik op zijn scherm in trade zag dat een raid opzoek was naar een OT. Snel naar huis en gevraagd of ze die nog zochten, dat was zo en ik mocht mee :)
Bij de eerste boss had ik al een omgwtfbbq moment, opeens zag ik staan: "You recieve loot Vambraces of Courage .
Ik zo van wtf? Bleek de MT ze al te hebben _/-\o_
En bij de tweede boss hoorde ik over TS: "The offtank is lucky today"
Bleek ik dit te krijgen:
Crimson Girdle of the Indomitable
Emerald Ripper

Nou, mijn avond kon niet meer stuk, je gaat heen met de verwachting alleen een beetje ervaring op te doen, maar je ipv daarvan krijgt je gear een update *O*

We zijn die avond to Maiden gekomen, gister weer verder tot en met Curator en die ging bij de 2e try down in 6:30. Hij dropte wel T4 warrior gloves, maar die waren wel voor de MT :'(
Vanavond weer verder, woensdag weer overnieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Rakkerzero schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:22:
[...]

Haha,ja die vendor is idd wel grappig :P

Hier staan alle items van die vendor:
http://www.wowhead.com/?npc=19227

Griftah doet ook nog een hele conversatie met andere NPC's :D

[afbeelding]
Die Peacekeeper hebben ze in een van de laatste patches toegevoegd. Ze vonden het toch wel erg verdacht ook namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

gisteren trouwens ook loot reaver geprobeerd. Ging opzich best oke behalve dat onze MT/RL/Rambo het leuk/nodig vond om bij elke pull gewoon direct de groep in te rennen en dan maar hopen dat de healers niet out of range waren en de mages in de buurt waren om te sheepen.. heerlijk chaotisch :/ En dan na 4 pulls gaan zeuren dat er mensen dood gaan.. no fucking shit sherlock..

iig het ging oke tot aan de voidreaver room, eerste 2 packs gecleared en toen crashte de hele server.. 5 minuten later was ie terug maar ook alle trash en mensen die nog in de instance zaten kregen de "no instanceserver available" msg.. toen maar gecalled.. erg vervelend

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Ik heb een vraag... Is het voor mij verstandig om achter de Frostfire Regalia-set aan te gaan ???
Ben op dit moment level 60, Holypriest. En net gisteravond de knoop doorgehakt om alle quests uit mijn Questlog te gooien en richting Outlands te gaan. Op dit moment lowbudget ongeveer 180 gold.
En ik zag dat je deze set, doormiddel van Quests in Eastern Plaquelands kan verkrijgen.
Voordat ik nu weer Outlands verlaat om hiervoor te gaan questen in Eastern Plaguelands, wilde ik eigenlijk de vraag hier "neerleggen". Gezien de meeste hier veel meer ervaring hebben dan ik.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
barfieldmv schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:17:
[...]

Deze rogue is goed, Riding Crop en Carrot on a Stick. Block rating op zijn wapen. Twee spell damage en healing rings!! Zou hij ook een lucky rabit foot in zijn inventory bewaren voor extra geluk?

Of is dit alles een Goede Arena rogue die zichzelf voor de armory verstopt, zelf zit ik meer te denken aan een Ebayer.
Als je ff goed kijkt zit ie op z'n mount, bij mij switcht ie dan ook automagisch naar m'n crop dus die heb ik ook regelmatig op op de Armory :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:58:
Goedemorgen,

Ik heb een vraag... Is het voor mij verstandig om achter de Frostfire Regalia-set aan te gaan ???
Ben op dit moment level 60, Holypriest. En net gisteravond de knoop doorgehakt om alle quests uit mijn Questlog te gooien en richting Outlands te gaan. Op dit moment lowbudget ongeveer 180 gold.
En ik zag dat je deze set, doormiddel van Quests in Eastern Plaquelands kan verkrijgen.
Voordat ik nu weer Outlands verlaat om hiervoor te gaan questen in Eastern Plaguelands, wilde ik eigenlijk de vraag hier "neerleggen". Gezien de meeste hier veel meer ervaring hebben dan ik.

Alvast bedankt.
Is frostfire goed, hell yeah ! Maar ik gok dat jij hem nooit zal krijgen : ) Daarvoor moet je naxxramas in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
BootVluchteling schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:54:
uh jongens, ik gebruik titan bar, maar die kan dus ook uh itembonus uitrekenen..

nu rekent het alleen niet mijn headenchant mee.. weet iemand hoe ik dat wel krijg..? nieuwe versie is er geloof ik niet..
Er bestaat een BonusScanner Continued v2.8 maar die heb ik zelf nog niet gebruikt.

Tevens is RatingBuster wel relaxed aangezien die per gear item in je tooltip laat zien wat de verschillen zijn tussen het item dat je aanhebt en het item dat je ermee vergelijkt, zoals oa hp/mana/AP/MP5/crit/hit und so weiter. Per char verschilt de info weer, op me druid zie ik dan bijvoorbeeld feral ap staan en op me rogue de gewone ap. Gear enchants telt die ook mee.
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 14:51:
Bestaat er iets van een soort addon zodat je de herbs in de worldmap ziet?
Ja Gatherer maar die is al tijden niet geüpdate, of anders Cartographer + Cartographer_Data + Cartographer_Herbalism.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
RaseriaN schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:21:
[...]

Tijd om je tanks wat te leren dan. Gewoon zerker rage gebruiken en in de poundings gaan staan, als je dan nog niet genoeg rage hebt ga dan gauw pewpew ezmode dps rerollen ipv tank ;)

@bos 55% na 2 tries is niet slecht, wij kwamen de 2e try niet onder de 70% dacht ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 21-08-2007 11:05 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
ImdaMned schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:04:
[...]
Is frostfire goed, hell yeah ! Maar ik gok dat jij hem nooit zal krijgen : ) Daarvoor moet je naxxramas in.
En een mage-set lijkt me zowiezo niet echt heel bevorderlijk voor een holy-priest? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:04:
[...]

Oke voel me nu echt een "noob" hier... lol. Kan hier op het werk er niet naar zoeken, maar Naxxramas. Nog nooit van gehoord .... lol. Ik heb het vermoedde dat het een pittig gebied/instance is. :'(

Wie weet ooit... gaat het me lukken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Ik zou als ik jou was niet proberen de frostfire te pakken te krijgen daar dit je niet gaat lukken ...

Frsotfire is de t3 oftewel Naxxramas set en er is niemand die nog een ful Naxx clear doet op dit moment.

Wat je beter kan doen is gaan sparen voor de Primal-Mooncloth tailoring set en gewon in Outland blijven.

----- edit -----

Bah te lang gewacht met ok drukken .....

Naxxramas was DE 40 man raidinstance voordat TBC uitkwam, maar het is "maar" een level 60 instance en er is niemand meer die dat nog volop raid.

[ Voor 55% gewijzigd door Ashrah op 21-08-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
porn* schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:00:
[...]

Als je ff goed kijkt zit ie op z'n mount, bij mij switcht ie dan ook automagisch naar m'n crop dus die heb ik ook regelmatig op op de Armory :P
Dit is wel heel erg hoor :P dat je niet weet dat carrot/crop niet stacken, ok... maar 2 caster ringen als rogue? Dat gaat wel erg ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:04:
Tijd om je tanks wat te leren dan. Gewoon zerker rage gebruiken en in de poundings gaan staan, als je dan nog niet genoeg rage hebt ga dan gauw pewpew ezmode dps rerollen ipv tank ;)

@bos 55% na 2 tries is niet slecht, wij kwamen de 2e try niet onder de 70% dacht ik :)
Nu hopen dat Carnage niet mee leest :Y) Maar ja, heb die tip al gegeven aan de tanks.
Dat ze gewoon naar Beserker Stance moeten switchen en Beserker Rage moeten poppen.
Lekker poundings vangen en dan massive threat opbouwen ;)

Maargoed, we komen er wel.. ik moet alleen leren met mn threat om te gaan ;)
Beetje Rage in overvloed en ik ben dan nogal geneigt om HS te gaan spammen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
porn* schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:00:
[...]

ja maar crop stacked nergens mee, dus carrot is overbodig als je crop hebt, net als de andere pre-tbc riding speed enhancements

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:09:
[...]

Oke voel me nu echt een "noob" hier... lol. Kan hier op het werk er niet naar zoeken, maar Naxxramas. Nog nooit van gehoord .... lol. Ik heb het vermoedde dat het een pittig gebied/instance is. :'(

Wie weet ooit... gaat het me lukken. 8)
Naxxramas is de top 40-man raid instance van voor TBC :P

Maar wie weet.. misschien kun je het als level 80 solo'en (betwijfel het, maar succes ;))

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 21-08-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 13:51
FireAge schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:40:
Belangrijke dingen:
- Warlocks mogen maar 1 keer dotten per phase, dots worden niet gereapplied.
- Healers mogen alleen kleine heals doen bij phase transitie.
Wij killen de Hydross adds ook altijd met AoE. Geen banishes dus, vinden we teveel tijd kosten.
Ik kan als lock vaak wel 2 dotcycles op Hydross zetten (of in ieder geval een aantal van mijn dots).
Vlak na de transitie moeten de offtanks de adds oppakken en aggro genereren. in die tijd zet ik mijn eerste dots op Hydross, en ga daarna over op SoC. Als het goed is hebben de offtanks dan genoeg aggro opgebouwd om te zorgen dat de AoE-ers geen aggro trekken.
Meestal zijn dan de adds dood en kan ik nog korte dots (UA/Corruption/Immolate) recasten.
Hun duur is 18 seconden, dus je moet even kijken of er nog ruimte voor is.

Onze tanks switchen (meestal) vlak voor de 250% mark, dus wanneer de 100% mark is applied heb ik meestal nog 10 seconden waarin mijn dots kunnen aflopen.
Als je dus je tanks een beetje kent en weet wanneer ze switchen, kan je zelf dus inschatten of je 1 of 2 dotsequences kan plaatsen
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.