Omzeiling van de censuur, of censuur frontpage.

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 12:34
In topic [iPhone] Discussietopic Deel 2 gebeurde DIT:
Daedalus schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:36:
[modbreak]Mag ik trouwens iedereen erop wijzen dat bespreken en/of aanbieden van GSM-unlockers of -flashers hier not-done is. Zie hiervoor Het algemeen beleid - Licentie- of copyrightschendingen en Ik wil (laten) weten hoe ik mijn telefoon kan unlocken / firmware aanpassen[/]
Nu komt het er volgens mij op neer dat ik mag refereren naar sites waar nieuws op staat betreffende hacks etc. die eventueel door linken naar de hacks of ligt daar dan de grens het doorlinken?

Anders moet de frontpage de censuur maar doorvoeren en niet meer publiceren over enigerlei hacks zoniet indien ik hack info geef door middel van nieuws referenties zal dat niet weggemodereerd worden neem ik aan!

Ik wil even de afbakening van de moderatie intereceptie aftasten...
De policy heeft het alleen over direct doorlinken naar illegale zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Zoals je in vele topic in Frontpage Algemeen kan vinden is de policy voor de frontpage nieuwsberichten niet hetzelfde is als voor de rest van de site op dit vlak :) . Linken naar onze eigen artikelen verbieden lijkt me overigens te ver gaan.

Zie bijvoorbeeld Foute link in artikel, Bittorrent sites ?, [warezbeleid] Canon 300D hacked firmware, Policy ?, en nog veel meer.

Ik neem overigens aan dat voor wat betreft de moderatie op de frontpage dezelfde eisen zijn verbonden aan reacties op het gebied van torrents etc. als op het forum, maar ook dat linken naar t.net niet bestraft zal worden. Maar dan kan denk ik beter een PM uitsluitsel over geven :) .

Wat dit met censuur te maken heeft snap ik overigens niet.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dawuss in "[iPhone] Discussietopic Deel 2"
Nogmaals, laat die hacks nog even achterwege. We zijn in overleg over of en hoe we dat gaan toestaan, maar tot die tijd zijn vragen en opmerkingen over het unlocken van de iPhone gewoon not-done. Verwacht billenkoek bij overtreding.
Even afwachten dus :) FP en het forum zijn 2 losse onderdelen
edit:
Nvm ben al weer te laat
, ik zou zeggen neem contact op met dawuss en vraag hem even of er al nieuws is en hoe dit eventueel 'opgelost' kan worden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 12:34
JHS schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:30:
Zoals je in vele topic in Frontpage Algemeen kan vinden is de policy voor de frontpage nieuwsberichten niet hetzelfde is als voor de rest van de site op dit vlak :) . Linken naar onze eigen artikelen verbieden lijkt me overigens te ver gaan.

Zie bijvoorbeeld Foute link in artikel, Bittorrent sites ?, [warezbeleid] Canon 300D hacked firmware, Policy ?, en nog veel meer.

Ik neem overigens aan dat voor wat betreft de moderatie op de frontpage dezelfde eisen zijn verbonden aan reacties op het gebied van torrents etc. als op het forum, maar ook dat linken naar t.net niet bestraft zal worden. Maar dan kan denk ik beter een PM uitsluitsel over geven :) .

Wat dit met censuur te maken heeft snap ik overigens niet.
Dat is een algemene misconceptie censuur kun je puur theoretisch op vatten als subjectieve filtering in het belang van een partij in ieder geval zo bedoelde ik het.

[warezbeleid] Canon 300D hacked firmware
deze even doorgelezen ik zie de wrijvings punten wel, wat ik voornamelijk zie is een pragmatisch beleid om uit de problemen te blijven dus consistentie en dergelijke hoeven we niet te verwachten..

[ Voor 9% gewijzigd door EnderQ op 12-08-2007 18:35 ]