Toon posts:

Bittorrent sites ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nav deze fp post: meuktracker: TorrentFlux 1.3 Linux

Daar wordt gesproken over een bittorrent-site. Deze staat als laatste genoemd in de change-log van het bt-proggie.

Nu heb ik een paar maanden geleden een OW gehad toen ik deze site vermelde, en nu doen jullie het zelf.

Enne . . . het lokt ook reacties uit van anderen die weer betere bittorrent sites weten.

Voor mij staat voorop dat niemand die daar heeft gepost een OW verdient nu jullie zelf e.a. hebben uitgelokt.

Maar het lijkt mij goed dat een mod ff hier en daar wat edit en rechtzet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:33
Ik wou die vraag eigenlijk ook stellen. Ik ben dus bezig met een bittorrent site te bouwen, en stel dat ik die ier post, ben ik dan illigaal bezig. De bittorrent file opzich is toch legaal?

Nu lijkt me de policy hier helder, grijs = not done.. Maar hoe zit dit in't algemeen?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Simon schreef op 26 juni 2004 @ 20:18:
Ik wou die vraag eigenlijk ook stellen. Ik ben dus bezig met een bittorrent site te bouwen, en stel dat ik die ier post, ben ik dan illigaal bezig. De bittorrent file opzich is toch legaal?

Nu lijkt me de policy hier helder, grijs = not done.. Maar hoe zit dit in't algemeen?
Wat is schreef, je krijgt een OW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:33
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 20:19:
[...]

Wat is schreef, je krijgt een OW.
Hmm, wat ik meer bedoel, is de torrent file al illigaal, of het downloaden. Dus stel dat ik een torrent file-link plaats met daar de meta info voor een illigale download, ben ik dan 'bij de wet' crimineel aan het handelen, of is het sharen van de download illigaal?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Nu heb ik een paar maanden geleden een OW gehad toen ik deze site vermelde, en nu doen jullie het zelf.
Policies voor het forum en de FP zijn niet exact aan elkaar gelijk. Ten aanzien van dubieuze sites mag op de FP meer dan op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, het gaat toch om het bestand zelf? Dus zolang je een link plaatst naar freeware is er geen probleem. Op welke download-manier dan ook. Maar linken naar illegale software is dus foei ;) Of dat nou via Torrent is, of direct van 'n webserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 09:35

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 20:36:
Ehm, het gaat toch om het bestand zelf? Dus zolang je een link plaatst naar freeware is er geen probleem. Op welke download-manier dan ook. Maar linken naar illegale software is dus foei ;) Of dat nou via Torrent is, of direct van 'n webserver.
Ik meen mij te herinneren dat er eens een discussie is geweest over eDonkey links.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb de semi-directe link uit het changelog gehaald. Vooralsnog is het niet erg om te praten over sites zoals Suprnova, maar het direct linken naar zulke site is niet gewenst. Het valt inderdaad onder het grijze gebied van Tweakers.net en daarom willen wij niet dat er naar zulke sites gelinkt wordt. Het praten over dat soort sites is niet erg, zolang het maar niet gepaard gaat met links naar de betreffende sites.

Dit topic hoort trouwens thuis in Frontpage Algemeen. Tweakers.net Moddereter Forum is bedoeld voor vragen, opmerkingen en aanmerkingen met betrekking tot het modereren op de frontpage.

[ Voor 17% gewijzigd door Robin op 27-06-2004 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:07

botoo

💀 too old to die young

Robin Vreuls schreef op 27 juni 2004 @ 00:02:
Dit topic hoort trouwens thuis in Frontpage Algemeen. Tweakers.net Moddereter Forum is bedoeld voor vragen, opmerkingen en aanmerkingen met betrekking tot het modereren op de frontpage.
done :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1