Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
MauriceQ schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:04:
Klopt,

Email versturen kan alleen via de mailserver van degene waarmee je verbonden bent. Dus als je via vodafone verbonden bent dan moet je via Vodafone ook de mail versturen worden.
Nou, ik snap het ff niet meer. Ik heb de SMTP server voor uitgaande mail weer terug gezet naar mail.chello.nl en nu verstuurt ie de mail wel! Terwijl ik toch echt een vodafone abonnement heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 20:05
Ik heb geen problemen meer met mijn telefoon.
De oplossing? al mijn SMSjes van mijn inbox verplaatsen naar een andere folder.

Blijkbaar is de SMSviewer zo brak, dat 1000+ SMSjes in de inbox het hele toestel onderuit haalt...
Nu openen SMSjes een stuk sneller, kan ik ze beter versturen, etc. En de laatste week geen crashes oid gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 19-09 18:12
mariconjo schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:11:
[...]

Nou, ik snap het ff niet meer. Ik heb de SMTP server voor uitgaande mail weer terug gezet naar mail.chello.nl en nu verstuurt ie de mail wel! Terwijl ik toch echt een vodafone abonnement heb.
de smtp is afhankelijk van de verbinding waarmee je internet
als jij dus wirelees internet via chello moet hij op chello staan
verstuur je email via gprs met vodafone moet hij op vodafone staan

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
@driek totaal offtopic maar: ik vind het zooo irritant dat ik telkens, afhankelijk van waar ik internet, een andere SMTP server moet instellen. is hier geen 1 voor altijd smtp server voor die het overal doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
*zucht... mijn lak bladert steeds meer af. En heb hem pas 4 maanden. Scherm is nog helemaal gaaf, kras vrij, alleen die lak aan de onderkant, en bij het toetsenbord van die strepen door het sliden. Toch maar naar Nokia Service Point. Kijken wat ze zeggen. Iemand hier de white cover erop gemonteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Driek schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:32:
[...]

de smtp is afhankelijk van de verbinding waarmee je internet
als jij dus wirelees internet via chello moet hij op chello staan
verstuur je email via gprs met vodafone moet hij op vodafone staan
Maar dan begrijp ik het nog niet: in heb een vodafone abonnement, en toch bij smtp server mail.chello.nl ingevuld. Ik moet er wel bij zeggen dat ik soms een mailtje 3 of 4 keer moet verzenden voor ie eindelijk weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mariconjo schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:55:
[...]

Maar dan begrijp ik het nog niet: in heb een vodafone abonnement, en toch bij smtp server mail.chello.nl ingevuld. Ik moet er wel bij zeggen dat ik soms een mailtje 3 of 4 keer moet verzenden voor ie eindelijk weg is.
Als je een data-abonnement van Vodafone hebt (en gebruikt) moet je de SMTP-server van Vodafone instellen. Als je via wifi connect aan een netwerk (bijvoorbeeld chello) moet je de smtp van -in dat geval- chello instellen. Dit is gewoon normaal, vaak laten ISP"s toe dat je hun SMTP gebruikt vanaf een ander netwerk. Natuurlijk kun je wel SMTP-servers van anderen gebruikt, bijv. gmail. Mits je ISP deze poort ook niet blokkeerd (zoals bijv. Orange)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

jeroentje schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:30:
@driek totaal offtopic maar: ik vind het zooo irritant dat ik telkens, afhankelijk van waar ik internet, een andere SMTP server moet instellen. is hier geen 1 voor altijd smtp server voor die het overal doet?
Ja die bestaat Jeroen. De SMTP server van DDS.nl laat inloggen en dus verzenden van mail toe van buiten het DDS netwerk. Ik heb een mailadres bij dds voor een paar tientjes per jaar en kan authsmtp.dds.nl gebruiken overal waar ik ga. Ik hoef geen smtp server in te stellen als ik van lokatie verander.
Behalve op een KPN adsl want die blocken die poort uit angst voor spambots, maar daar gebruik ik op mijn laptop dan weer een TOR proxy voor.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 16:52
Hoe tevreden zijn jullie eigenlijk met je E65? Super? Gaat wel? Of is je beste tip om dit toestel over te slaan? ;)

Ik heb namelijk een N70 maar die heeft het begeven. Toestel was verzekerd dus ik heb de schade bij de verzekering geclaimd.
Ik verwacht eigenlijk een total-loss (waarschijnlijk de display controller en ik weet niet of ze die nog proberen te vervangen). Dat betekent dat ik na afwikkeling van de claim een gelijkwaardig toestel mag gaan uitzoeken. Dan kan ik simpelweg upgraden van N70 naar N73.

Maar ik wil graag WiFi erbij. Binnen de N serie is dat vrij duur (N81 wordt het dan en die is ruim 200 euro duurder dan de N73). De E65 en E61 lijken een mooi alternatief voor een veel betere prijs (niet zoveel duurer dan N73).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Laatst online: 21:35

Maverick2001

Never look back

Ik heb dit toestel sinds de release en ben er nog steeds heel blij mee. Alles werkt prima, nog niet echt problemen gehad en draai m nog op de originele firmware. Het toestel is soms een beetje traag maar dat neem ik voor lief (je draait ook symbian). Mijn tom tom werkt vlekkeloos, wifi pakt ie goed op en applicaties draaien perfect. Het is sinds jaren het eerste toestel dat ik niet na een jaar vervang, deze gaat nog een jaartje langer mee omdat ik niet echt een vervangend toestel zie die mij meer bied op dit moment.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Maverick2001 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:24:
Ik heb dit toestel sinds de release en ben er nog steeds heel blij mee. Alles werkt prima, nog niet echt problemen gehad en draai m nog op de originele firmware. Het toestel is soms een beetje traag maar dat neem ik voor lief (je draait ook symbian). Mijn tom tom werkt vlekkeloos, wifi pakt ie goed op en applicaties draaien perfect. Het is sinds jaren het eerste toestel dat ik niet na een jaar vervang, deze gaat nog een jaartje langer mee omdat ik niet echt een vervangend toestel zie die mij meer bied op dit moment.
Fijn om te horen!

Zit er eigelijk ook Opera browsertje in (zoals in de N70)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31

Gutteguttegut

CEO of TFD

t_captain schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:12:
[...]
Fijn om te horen!

Zit er eigelijk ook Opera browsertje in (zoals in de N70)?
Niet standaard maar er is natuurlijk een gratis versie te downloaden.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceQ
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 16:01
Niet standaard maar er is natuurlijk een gratis versie te downloaden.
Uhhmmm, mag ik dan vragen waar? Want die wil ik dan ook wel graag hebben...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
MauriceQ schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:37:
[...]

Uhhmmm, mag ik dan vragen waar? Want die wil ik dan ook wel graag hebben...
Ik heb even gekeken op www.opera.com. Volgens mij is opera mini de gratis versie. Helaas is het een Java applicatie, geen native Symbian S60 applicatie.

Jammer dat ze niet dezelfde Opera erop zetten als op de N70 standaard is meegeleverd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

t_captain schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:08:
[...]Ik heb even gekeken op www.opera.com. Volgens mij is opera mini de gratis versie. Helaas is het een Java applicatie, geen native Symbian S60 applicatie.

Jammer dat ze niet dezelfde Opera erop zetten als op de N70 standaard is meegeleverd ;(
Zet je Direct Messaging eens aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Gutteguttegut schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:48:
[...]
Zet je Direct Messaging eens aan..
en aan is 'ie!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
t_captain schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:56:
Hoe tevreden zijn jullie eigenlijk met je E65? Super? Gaat wel? Of is je beste tip om dit toestel over te slaan? ;)
Ik heb m nu dik een half jaar er ben er nog zeer tevreden over, erg prettig toestel en dat wifi is echt super imho. Heb er alleen een probleempje mee gehad dat ie uitviel tijdens het updaten van de firmware en daarna niks meer deed. Maar even langs een Nokia Service Point geweest en met een kwartiertje was het gefixed. En ik ben nu ook van die Orange Branded firmware af, das wel een mooie bijkomstigheid.
Maar als ik nu een nieuwe telefoon zou moeten kopen zou ik zonder aarzelen weer voor deze gaan: mooi, niet zo groot en erg veel functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
LameDog schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:47:
[...]
Maar als ik nu een nieuwe telefoon zou moeten kopen zou ik zonder aarzelen weer voor deze gaan: mooi, niet zo groot en erg veel functies.
Klinkt goed. Als ik inderdaan een total-loss verklaring krijg op de N70 dan ga ik zeker naar de E65 kijken!

Snap niet zo goed waar het prijsverschil tussen E en N series in zit. De E65 lijkt zo'n beetje de features van de N80/N81 te hebben en de prijs van der N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Is het ook mogelijk om mijn internet profiel (orange internet) te limiteren op GPRS en niet 3G. GPRS neemt minder batterij denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Don3k schreef op woensdag 19 december 2007 @ 18:58:
Is het ook mogelijk om mijn internet profiel (orange internet) te limiteren op GPRS en niet 3G. GPRS neemt minder batterij denk ik zo :)
enige mogelijkheid is in je netwerk instellingen GSM te kiezen inplaats van Dual Mode.
Dan pakt hij geen 3G Meer.

:)

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
t_captain schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:45:
[...]

Klinkt goed. Als ik inderdaan een total-loss verklaring krijg op de N70 dan ga ik zeker naar de E65 kijken!

Snap niet zo goed waar het prijsverschil tussen E en N series in zit. De E65 lijkt zo'n beetje de features van de N80/N81 te hebben en de prijs van der N73.
ik ben ook van de N80 naar de E65 gegaan. Geen spijt van !

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een programma dat avi's op mijn e65 kan afspelen
(gratis ?)

Verwijderd

Modbreak:(Ver)kopen kan via V&A

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Weet iemand een Nokia Service Point in Rotterdam? Nokia Winkel? Via de Nokia site kom ik hier terecht, http://www.nokia.nl/A4397...p://www.nokia.nl/A4394002 Geen in Rotterdam :(

[ Voor 16% gewijzigd door Don3k op 28-12-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Ik heb het al eens eerder gevraagd hier maar kom er niet uit.

Ik heb een aantal mp3-tjes op mijn telefoon staan echter kan ik deze niet als ringtone selecteren. De nummers komen niet voor in mijn lijst met ringtones. Ik kan vanuit de gallerij wel een mp3 als ringtone instellen alleen doet hij het dan gelijk voor alle profielen wat niet de bedoeling is. Weet iemand hoe ik de mp3-tjes wel in de lijst krijg met ringtones?

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Maverick2001 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 11:50:
Ik heb het al eens eerder gevraagd hier maar kom er niet uit.

Ik heb een aantal mp3-tjes op mijn telefoon staan echter kan ik deze niet als ringtone selecteren. De nummers komen niet voor in mijn lijst met ringtones. Ik kan vanuit de gallerij wel een mp3 als ringtone instellen alleen doet hij het dan gelijk voor alle profielen wat niet de bedoeling is. Weet iemand hoe ik de mp3-tjes wel in de lijst krijg met ringtones?
Ik heb geen tijd om het zelf te proberen maar zou het kunnen zijn dat je nadat je MP3-tjes hebt toegevoegd op je E65 je eerst je bibliotheek moet bijwerken voordat ze "herkent"worden in de lijst. Tenslotte is dat met je muziekspeler ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

mariconjo schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:01:
[...]

Ik heb geen tijd om het zelf te proberen maar zou het kunnen zijn dat je nadat je MP3-tjes hebt toegevoegd op je E65 je eerst je bibliotheek moet bijwerken voordat ze "herkent"worden in de lijst. Tenslotte is dat met je muziekspeler ook het geval.
Je bedoelt hiermee de 'muziek bibliotheek' bijwerken? Dat heb ik namelijk al gedaan maar ook dat heeft geen effect...

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Dat bedoelde ik inderdaad, maar het helpt dus niet..mmm..En je hebt de MP3-tjes wel op je geheugenkaart staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

mariconjo schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 09:46:
Dat bedoelde ik inderdaad, maar het helpt dus niet..mmm..En je hebt de MP3-tjes wel op je geheugenkaart staan?
Heb ze zowel op mijn geheugenkaart en telefoon geheugen gehad.. maar dat heeft beide geen invloed.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Don3k schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 11:01:
Weet iemand een Nokia Service Point in Rotterdam? Nokia Winkel? Via de Nokia site kom ik hier terecht, http://www.nokia.nl/A4397...p://www.nokia.nl/A4394002 Geen in Rotterdam :(
In Rotterdam zit er bij mijn weten inderdaad geeneen. Ik ben onlangs met mn E65 bij het Service Center in Schiedam geweest, klein zaakje, maar werd er snel en vriendelijk geholpen. Is ook redelijk makkelijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook sinds vandaag :)
Wat een heerlijke telefoon bevalt me tot nu toe goed, heb vandaag heel veel zitten spelen er mee
ook wifi en bleutooth etc geen streepje er vanaf.

Overigens mischien een stomme vraag wat je ook met wifi doet er zitten toch nergens kosten aan vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:20:
Heb hem ook sinds vandaag :)
Wat een heerlijke telefoon bevalt me tot nu toe goed, heb vandaag heel veel zitten spelen er mee
ook wifi en bleutooth etc geen streepje er vanaf.

Overigens mischien een stomme vraag wat je ook met wifi doet er zitten toch nergens kosten aan vast?
Nee, wifi is gewoon draadloos netwerk, zoals als je dat thuis ook hebt. Wat ze evt wel kunnen (zoals KPN bijvoorbeeld op Utrecht CS) is als je via hun AP op internet wil, je een pagina krijgt waar je een code moet invullen. Die code kan je dan uiteraard kopen, en dan kan je voor een x bedrag x minuten op internet.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Maverick2001 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 10:58:
[...]

Heb ze zowel op mijn geheugenkaart en telefoon geheugen gehad.. maar dat heeft beide geen invloed.
Bij mij doen de meeste mp3's het wel gewoon wanneer ze op de geheugenkaart zelf staan maar sommige ook niet. Het is me toen wel gelukt om ze als beltoon te gebruiken door ze naar de map 'digitale geluiden' te kopieren. Die zit onder 'geluidsclips'. Toen vond hij ze opeens wel bij het instellen van de beltoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

hoewel ik een heel tijd de e65 heb gehad weet ik nog steeds niet wat dat stipje eigenlijk is, wat rechtsboven zit iets onder het logo "e65" en dus gelijk naast de speaker.

Afbeeldingslocatie: http://www.smabo.de/wp-img/e65-1.JPG

iemand??

[ Voor 12% gewijzigd door SYQ op 03-01-2008 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
SYQ schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 00:52:
hoewel ik een heel tijd de e65 heb gehad weet ik nog steeds niet wat dat stipje eigenlijk is, wat rechtsboven zit iets onder het logo "e65" en dus gelijk naast de speaker.

[afbeelding]

iemand??
Wat dacht je van: lichtsensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

lichtsensor?? iig geen indicator voor gemiste oproepen of nieuwe smsjes dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

SYQ schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:05:
Hou je vinger er maar eens op in een lichte omgeving ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

SYQ schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:05:
Lichtsensor inderdaad. Dat staat althans bij mij ook in de verkorte handleiding keurig aangegeven (maar waarom zou je ook een handleiding lezen als je niet weet wat iets is).

Lichtsensor, geen indicator. "kijkertje" geen "lampje". De hoeveelheid omgevingslicht meet. Als het donker is dan wordt achtergrondverlichting van het scherm wat zwakker en gaat de toetsenbordverlichting aan.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Is de lettergrootte instelbaar,ik had de N73 en de lettertjes zijn me toch echt ff iets te klein,bij de 6230i kon het nl wel,hoop ook bij dit symbian toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

rooie60 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:06:
Is de lettergrootte instelbaar,ik had de N73 en de lettertjes zijn me toch echt ff iets te klein,bij de 6230i kon het nl wel,hoop ook bij dit symbian toestel. :)
De 6230i was geen Symbian, maar een Series 40 (S40) toestel. De E65 is een Series 60 (S60). De lettergrootte in de Series 60 applicaties is niet instelbaar (op het zoomen in de webbrowser na).

[ Voor 1% gewijzigd door CyberSnooP op 03-01-2008 23:35 . Reden: Sorry, ik vertelde iets om verwarring over "ook dit symbian toestel" weg te nemen. Dat mag niet natuurlijk. ]

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Voor het vergroten van de letters (van de gehele interface) zijn overigens wel programma'tjes beschikbaar die dat voor je doen... helaas zijn veel van deze programma's payware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Pinkelmans schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:28:
Ik heb geen problemen meer met mijn telefoon.
De oplossing? al mijn SMSjes van mijn inbox verplaatsen naar een andere folder.

Blijkbaar is de SMSviewer zo brak, dat 1000+ SMSjes in de inbox het hele toestel onderuit haalt...
Nu openen SMSjes een stuk sneller, kan ik ze beter versturen, etc. En de laatste week geen crashes oid gehad...
Heel even een bevestiging voor de mensen die last hebben van een instabiele telefoon:
Inmiddels al bijna een hele maand geen crashes of andere instabiliteiten/rariteiten gehad. Blijkbaar kan hij dus niet goed tegen een volle inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
CyberSnooP schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:24:
[...]

De 6230i was geen Symbian, maar een Series 40 (S40) toestel. De E65 is een Series 60 (S60). De lettergrootte in de Series 60 applicaties is niet instelbaar (op het zoomen in de webbrowser na).
De vraag was alleen of het bij deze E65 wél kon,je hoeft me niets te vertellen over series 40 en symbian toestellen,ik gebruik al 10 jr lang nokia,kon zijn dat ze de lettergrootte nu wel instelbaar hadden gemaakt bij symbian toestellen.

Oke CyberSnooP no hard feelings,maar vaak merk ik dat er wordt gedacht.......een vrouw,en dan krijg ik een hele waslijst met uitleg. :)

[ Voor 11% gewijzigd door rooie60 op 04-01-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om in die DivX player het geluid zachter te zetten?

Zit nu ff instellingen te proberen met wat vuurwerkfilmpjes maar die fluit schreeuwt keihard in mijn oren, hoe zet ik dat zachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

rooie60 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:57:
[..]maar vaak merk ik dat er wordt gedacht.......een vrouw,en dan krijg ik een hele waslijst met uitleg. :)
OF je denkt dat je dat krijgt omdat je vrouw bent. Het is dat je het zelf nu zegt, maar meestal neem ik stilzwijgend aan dat GoT een mannenclubje is (op de paar beruchte suffe, danwel donker blauwe uitzonderingen na).

Verder had het wel of niet Symbian OS draaien er gewoon weinig mee te maken, dus het had beter in zijn geheel weg kunnen blijven.
* CyberSnooP is er wel klaar mee en wil weer echte tips en discussie over deze prachtige telefoon.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik kan jullie wel wat zeggen over deze prachtige telefoon.
Grootste miskoop ooit.
Ik wist dat de camera niet zo goed was maar dat nam ik voor lief vanwege de voip en de wifi, en juist de wifi is datgene wat het slechtste werkt. Ieder prog heeft zijn eigen verbinding en die is bovendien instabiel. Nu heb ik bijvoorbeeld de beveiliging van mijn wifi thuis veranderd van WEP in WPA. De E65 heeft zich daar volledig in verslikt. Geen van de toepassingen is meer in staat om met de nieuwe code om te gaan omdat ik de oude er niet uit krijg. Fring, Shozu, Google maps, ze zijn allemaal onbruikbaar geworden.
Toegangspunt wissen en opnieuw instellen werkt niet want ze pakken de oude instellingen weer op. Soms lopen ze hierdoor helemaal vast en nemen de telefoon mee.
Ik word echt helemaal gek van dat ding. Het is bovendien mijn derde al nadat van de andere twee de toetsenbord verlichting is uitgevallen en bij deze laatste komt er die zoem uit mijn toetsenbord.
Ik zit dus nu met een gsm die zwaar tegenvalt en als ik dit allemaal geweten had dan had ik gewoon weer een sony genomen zoals ik al had.
Goed, sorry voor deze onderbreking, ga gerust verder met vertellen hoe geweldig de E65 is. Ik ga sparen voor een ander merk. ;)

http://www.boygeniusrepor...02/23/unboxing-nokia-e65/

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je in 1 keer alles smsjes wissen inplaats 1 voor 1 ik zie niet hoe ik dat moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15
Vmu schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:29:
Ik kan jullie wel wat zeggen over deze prachtige telefoon.
Grootste miskoop ooit.
Sorry te horen dat het tegenvalt... ik snap evenwel je probleem niet. Ik heb hier daarnet voor de fun m'n accesskey eens aangepast, ik ga in de settings van de phone en pas daar de settings aan, en dat werkt...

Zeker dat je het in de settings hebt aangepast?

[ Voor 69% gewijzigd door devilkin op 05-01-2008 23:59 ]

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:49:
kan je in 1 keer alles smsjes wissen inplaats 1 voor 1 ik zie niet hoe ik dat moet doen
Ga naar Inbox, Opties, Markeringen aan/uit, Alle markeren,(he..groene vinkjes), Verwijderen, etc etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
CyberSnooP schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:40:
[...]

OF je denkt dat je dat krijgt omdat je vrouw bent. Het is dat je het zelf nu zegt, maar meestal neem ik stilzwijgend aan dat GoT een mannenclubje is (op de paar beruchte suffe, danwel donker blauwe uitzonderingen na).

Verder had het wel of niet Symbian OS draaien er gewoon weinig mee te maken, dus het had beter in zijn geheel weg kunnen blijven.
* CyberSnooP is er wel klaar mee en wil weer echte tips en discussie over deze prachtige telefoon.
Ik vond het wél n "échte" discussie vraag,door jou laatste zin laat je merken dat je dit dus maar n "onechte" vraag vond oftewel n kulvraag.........
case closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mariconjo schreef op zondag 06 januari 2008 @ 00:29:
[...]

Ga naar Inbox, Opties, Markeringen aan/uit, Alle markeren,(he..groene vinkjes), Verwijderen, etc etc....
he bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een internet pagina opvraag (bv www.nu.nl/pda), dan wordt de pagina uit de cache getoond. Ik moet altijd zelf refreshen met Opties/Navigatiesopties/Opnieuw laden. Kan ik instellen dat een pagina ALTIJD gerefreshed moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Heren ik heb een vraag misschien dat ie al is, is gesteld maar ik kon het niet vinden. Ik heb sinds kort ook de e65 en wat apps geinstalleerd en gedeinstalleerd en blijkbaar hebben ze toch wat rotzooi achter gelaten. Is het mogelijk om de software weer in zijn orginele staat terug te brengen, zeg maar een beetje zoals een reinstal van windows. Dus dat ik alles kwijt ben, bij fabrieks instellingen worden alleen de settings terug gezet namelijk.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Paladin schreef op zondag 06 januari 2008 @ 09:53:
Heren ik heb een vraag misschien dat ie al is, is gesteld maar ik kon het niet vinden. Ik heb sinds kort ook de e65 en wat apps geinstalleerd en gedeinstalleerd en blijkbaar hebben ze toch wat rotzooi achter gelaten. Is het mogelijk om de software weer in zijn orginele staat terug te brengen, zeg maar een beetje zoals een reinstal van windows. Dus dat ik alles kwijt ben, bij fabrieks instellingen worden alleen de settings terug gezet namelijk.
Wat je even zou kunnen doen is de laatste firmware er overheen gooien. Als het goed is begin je dan weer helemaal overnieuw.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

doet ie dat ook als ik de laatse firmware al heb? ik ga het igg ff proberen thnx :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
Paladin schreef op zondag 06 januari 2008 @ 09:53:
*#7370#

Voert een harde reset uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je schermverlichting ook constant(of lange tijd) laten branden.
Heb nl een pokerclock op mijn e65 maar verlichting valt dus na 60 seconden uit

Enige wat ik zelf weet is bij telefoon--weergave instellingen op maximaal te zetten
time out verlichting...maximaal 60 seconden

Wat betekent overigens die andere instelling time out enegrgiesp. heb hem nu op 30 minuten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 01:15

xdc

de opvolger: van e65 uitgelekt ,

nieuws: Uitgelekte roadmap Vodafone toont nieuwe smartphones

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1199648351.png

[ Voor 16% gewijzigd door xdc op 06-01-2008 23:57 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 21:39
ik stel mn vraag dan nog maar een keer:

de WIFI accesspoints bij ons maken gebruik van een 64 hex-character TKIP (preshared) key .. maar om de een of andere manier krijg ik in mn E65 er maar 63 ingetypt. en nee, ik heb niks dubbel gedaan.

Heeft iemand het voor elkaar om er 64 characters in te krijgen ? Ik kan namelijk niet overal waar ik kom vragen of ze effe hun TKIP key willen aanpassen.

Het werkt allemaal wel met mn laptop en mn zaurus pda, dus waarom niet met mn mobieltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
@drclaw.
ik denk dat als mensen niet reageren, dat ze het antwoord niet weten :). als ik je omschrijving zo bekijk lijkt het me een hele harde software fout, welke pas zal opgelost zijn als er een nieuwe firmware uit is. misschien kun je 3rd party wifi managers proberen? daar kun je de keys dan invoeren, hopelijk wel 64 char.

ik herinner me een online wifi manager. met een app kun je dan connecten met de wifi's die je via een website toevoegt. je kunt ze public of private toevoegen. hier is ook over gekletst op dit forum.. ff zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebbben jullie het ook ( ik heb het even over gmail) als je mail checkt op je tel en hij word bijgewerkt en je wilt bijvoorbeeld later een paar of alle emails wissen dat ze gewoon blijven staan ? hoord dit of is dit op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:21:
hebbben jullie het ook ( ik heb het even over gmail) als je mail checkt op je tel en hij word bijgewerkt en je wilt bijvoorbeeld later een paar of alle emails wissen dat ze gewoon blijven staan ? hoord dit of is dit op te lossen ?
De emails worden pas gewist wanneer je weer verbinding met de server maakt. Je kunt aangeven ze te willen verwijderen (dan komt er alvast een rode streep door het envelopje heen) en bij de volgende keer verbinding gaan ze er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Laatst online: 08-06 09:28
DrClaw schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:27:

de WIFI accesspoints bij ons maken gebruik van een 64 hex-character TKIP (preshared) key .. maar om de een of andere manier krijg ik in mn E65 er maar 63 ingetypt. en nee, ik heb niks dubbel gedaan.

Heeft iemand het voor elkaar om er 64 characters in te krijgen ? Ik kan namelijk niet overal waar ik kom vragen of ze effe hun TKIP key willen aanpassen.

Het werkt allemaal wel met mn laptop en mn zaurus pda, dus waarom niet met mn mobieltje?
Ik heb precies hetzelfde probleem... heel irritant!
Weet er ook geen oplossing voor.... ik heb thuis maar mn TKIP key aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
DrClaw schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:27:

Ik had hetzelfde voor - dus heb ik uiteindelijk maar 1 character van de key geknipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
devilkin schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:49:
[...]

Ik had hetzelfde voor - dus heb ik uiteindelijk maar 1 character van de key geknipt.
Hoe kun je nou een key die verplicht 64 karakters moet zijn 1 char korter maken?
Dan werkt het toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Net nieuw cover erop gezet bij een Nokia Service Point. Hij ziet er BIJNA als nieuw uit. Enigste wat me nu stoort zijn de krassen op de keypad onder de 0 en dan de slide mechanisme? Valt dit ook onder garantie of kan ik het beter zelf polijsten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralphdavidvdb schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:48:
[...]

De emails worden pas gewist wanneer je weer verbinding met de server maakt. Je kunt aangeven ze te willen verwijderen (dan komt er alvast een rode streep door het envelopje heen) en bij de volgende keer verbinding gaan ze er uit.
Nou heb hem net 30 min verbinding laten hebben en die mails staan er nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Helsie schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:17:
[...]

Hoe kun je nou een key die verplicht 64 karakters moet zijn 1 char korter maken?
Dan werkt het toch niet?
Hm, waar staat dat die verplicht 64 chars moet zijn? Ik vind er namelijk niet veel over... ik kan er 8 chars intypen, 16, 1, whatever you want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilkin schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:14:
[...]

Hm, waar staat dat die verplicht 64 chars moet zijn? Ik vind er namelijk niet veel over... ik kan er 8 chars intypen, 16, 1, whatever you want.
Ik denk dat hij het verkeerd begrijpt, hij heeft in zijn modem/router 1 lettertje geknipt, minder invoeren gaat niet werken nee, aantal chars mag je zelf kiezen (ik heb mijne via WPA II beveiligd, 30 chars, lijkt me niet makkelijk te kraken)...
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:08:
[...]

Nou heb hem net 30 min verbinding laten hebben en die mails staan er nog ?
FF verbreken en opnieuw verbinden???
Ik heb bij mij geen problemen ondervonden met Tiscali...
Lokaal als totaal (ook server) werkt prima...

Helaas is mijn telefoon vanochtend TOTAAL in de soep gelopen was een podcast aan het downloaden via WiFi, en hij was aan het opladen, toen een beetje kijken hoe snel hij aan het downloaden was, en hoppa ging steeds verder hangen om een geven moment reageerde hij nergens meer op, stekker eruit halen, aan/uit knop NIKS werkte meer batterij er maar uitgehaald...

Lullig telefoon van 281 Euro en nog loopt ie in de soep...

[offtopic]
Ik breng ongeluk bij die dingen lijkt het wel, Nokia 3310 was 100% stabiel (kan ook niet anders) Motorola MPX200 haperde na 4 reparaties nog steeds bij dichtdoen klepje, kreeg daar een SDA voor (met bijbetaling) die pleurde in de WC, en de daarop volgende K750i had problemen met bellen, na een reparatie gefixed...

Toen deze, is de eerste 24 uur ook 2x vastgelopen toen geupdate en is hij minder vastgelopen maar nog steeds niet crash-vrij...

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja als ik dan op verbinding verbreken druk dan duurd het echt heel lang of er gebeurd niks voordat ie zegt verbinding verbroken dat balkje blijft maar gaan enig idee wat ik hier mee moet doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 14:51
Ik heb sinds vandaag ook een E65 geleend. Het eerste wat me opvalt is dat als ik het toestel dichtschuif, dat hij dan vraagt of ik de toetsen wil blokkeren.

Is het ook mogelijk dat hij dat gewoon niet vraagt en gewoon blokkeerd? Vind het maar lastig om steeds op 'ja' te moeten drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag overgestapt van een N73 ME naar een E65, gewoon omdat ik het toestel mooier vind. Beduidend mindere kwaliteit foto's en geen flits, maar ach... het beeldscherm met 16miljoen kleuren is al beter dan de N73. Wel irritant dat het geheugenkaartje uit de N73 (weer) niet past.
Alle applicatie's die ik op de N73 had als fullscreencaller, callrecorder en wat ander spul heb ik meteen geinstalleerd, werkt allemaal perfect, ik heb er (nog) geen spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 21:39
trancesetter,

de E65 doet dat niet standaard, helaas. ik heb echter Handy Keylock van epocware gekocht voor een paar centen, en dat werkt perfect: zodra de telefoon dicht-slide, gaat de lock aan.

Wel opletten dat je de nieuwste pakt, want die ondersteunt slide-telefoons. ik heb versie 1.05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Laatst online: 18-09 20:23
Verdorie, na een firmware update maakt de telefoon een zoemend geluid (of toch iets in die aard) telkens als de achtergrondverlichting van het keypad brandt.Vrij irritant vind ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
caoim schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:03:
Verdorie, na een firmware update maakt de telefoon een zoemend geluid (of toch iets in die aard) telkens als de achtergrondverlichting van het keypad brandt.Vrij irritant vind ik :(
Heeft echt niks te maken met firmware. Het _is_ gewoon zo ;) De achtergrondverlichting heeft een zoemend geluidje. Is ook zo op andere telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilkin schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:45:
[...]

Heeft echt niks te maken met firmware. Het _is_ gewoon zo ;) De achtergrondverlichting heeft een zoemend geluidje. Is ook zo op andere telefoons...
lol dit viel mij echt net ook op is al bekend dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
devilkin schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:45:
[...]

En waarom had ik het dan niet voordien? Het was al donker toen ik de firmware update deed, ervoor maakte de verlichting geen lawaai, en na de update start hij opnieuw op en ik merk onmiddellijk het lawaai op. Ik kom van firmware 1.0 en zoveel (had de gsm bijna onmiddellijk nadat hij op de markt was, en dit was de eerste keer dat ik een update deed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was het ook meteen vanaf het begin met de eerste firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Vind het echt niet leuk :( Stom gezoem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
caoim schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:15:
Vind het echt niet leuk :( Stom gezoem.
bij mij viel het pas na máánden op toen ik verhuisd was en in een stille ruimte ruimte een smsje 's avonds las...

Eigenlijk nooit last van, hij doet het alleen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er nou wel of niet een FM-radio op?

enneeeh, is deze Nokia een beetje gebruiksvriendelijk voor huis-tuin en keuken gebruik? Ik vind vooral de wifi functie wel lekker (altijd wat te doen bij verveling waar wifi is) en ik zou m graag voor mp3 gebruiken, beetje goede kwaliteit geluid?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:41:
zit er nou wel of niet een FM-radio op?

enneeeh, is deze Nokia een beetje gebruiksvriendelijk voor huis-tuin en keuken gebruik? Ik vind vooral de wifi functie wel lekker (altijd wat te doen bij verveling waar wifi is) en ik zou m graag voor mp3 gebruiken, beetje goede kwaliteit geluid?

Groeten
Nee, er zit geen radio op. Staat ook niet in de specificaties dat er een radio zou opzitten.

Wat betreft de MP3 kwaliteit - geen flauw idee... ik gebruik 'm er niet voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 21:59
Weten jullie of de E65 welke je direct krijgt geleverd van vodafone online voorzien is van de Vodafone software en logo's? Of zijn dit de normale E65 welke aangeboden worden, scheelt namelijk 100e bij een verlenging maar ik wil pertinent geen logo of vodafone software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je via Vodafone besteld krijg je altijd een branded versie. Een logo weet ik niet zeker, maar software zeker wel. Vraag me trouwens af of wel goedkoper uit bent bij VF, ipv bij gsmweb of 2call...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
LoneGunman schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:47:
Als je via Vodafone besteld krijg je altijd een branded versie. Een logo weet ik niet zeker, maar software zeker wel. Vraag me trouwens af of wel goedkoper uit bent bij VF, ipv bij gsmweb of 2call...
Jeps 108 euro of 0 euro;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
Pinkelmans schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:35:
[...]

bij mij viel het pas na máánden op toen ik verhuisd was en in een stille ruimte ruimte een smsje 's avonds las...

Eigenlijk nooit last van, hij doet het alleen wel.
Ik vind het gezoem echt storend. Als het voor de firmware update er al was, dan was het veeeeeel stiller dan dat het nu is. Pfff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb sinds 2 daagjes een E65. Het zoemgeluid valt mij eigenlijk niet op, omdat ik al een eerdere Nokia heb gehad, die dit geluid ook had. Bovendien is het bijna niet hoorbaar.

Even een vraagje..

Als ik een game start met geluid, staat het geluid enorm hard. Kan ik dit ook zachter zetten? Ik heb het geprobeerd met de volumeknoppen aan de zijkant, maar dit werkt niet. Ook heb ik in het profiel alles zachter gezet, maar ook dit hielp niet.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:45:
Als ik een game start met geluid, staat het geluid enorm hard. Kan ik dit ook zachter zetten? Ik heb het geprobeerd met de volumeknoppen aan de zijkant, maar dit werkt niet. Ook heb ik in het profiel alles zachter gezet, maar ook dit hielp niet.

Iemand hier ervaring mee?
Ja, ervaring...
Een spel moet zelf ondersteuning voor volume controle hebben, anders staat het (hard) aan of uit.

Erg irri....maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Zo ik heb er ook één!

Is het mogelijk om net als met mijn 6233 een FAVORIETEN knop te maken waaronder je dan een aantal profielen zet je wekker en rekenmachine, dus niet active standby want dat heeft maar 6 posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
stormfly schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:11:
Zo ik heb er ook één!

Is het mogelijk om net als met mijn 6233 een FAVORIETEN knop te maken waaronder je dan een aantal profielen zet je wekker en rekenmachine, dus niet active standby want dat heeft maar 6 posities.
Wat ik zelf doe is de icoontjes van het menu reorganiseren, zodat je na indrukken van de menu knop snel naar de gewenste programma's kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Goed idee van het reorganiseren van de iconen, heeft iemand een idee hoe je smiles in een sms krijgt (waarschijnlijk niet) en hoe beantwoorden jullie een sms snel? Mijn 6233 was ubersnel met smsen en ik dus ook 8) maar dat is nu flink langzamer geworden door de E65 je moet nl net ff wat meer toetsen indrukken voordat je weer kunt gaan tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
Ik heb bij de sjablomen enkele smilies gezet, dan moet je tijdens het tikken gewoon naar opties - invoegen - sjabloom gaan.

en in m'n active syandby staat 'nieuwe sms' op de eerste positie, dus gewoon effe op de middelste toets duwen en ik kan beginnen typen. Als je niet met de standby werkt, kun je 'nieuwe sms' ook onder één van de andere knoppen zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
hallo mensen,

Mijn e65 is de laatste tijd steeds traag met het openen van smsjes
nu heb ik in mijn inbox iets van 2000 smsjes staan die opgeslagen zijn op een 1gb micro sd kaartje.

ik heb FW 1.0633

zal dit beter gaan met een nieuwe FW of iemand anders een optie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
wd200 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:22:
hallo mensen,

Mijn e65 is de laatste tijd steeds traag met het openen van smsjes
nu heb ik in mijn inbox iets van 2000 smsjes staan die opgeslagen zijn op een 1gb micro sd kaartje.

ik heb FW 1.0633

zal dit beter gaan met een nieuwe FW of iemand anders een optie ?
Smsjes moven naar een folder ipv de inbox kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03:30

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Mevrouw teacher heeft een E65, en ik probeer nu al 1,5 uur de wlan mét WPA aan de praat te krijgen. De PDF die nokia op de site heeft volg ik netjes, maar op de een of andere manier gaat er iets fout.

Zonder, en het netwerk wijd open kan ik zonder problemen "surfen". WPA aan en ik krijg non-stop "WPA verificatie mislukt".

Mijn key bestaat uit 30 karakters, en heeft een tkip encryptie (dat kan ik niet instellen op de E65?)
naam verbinding: bla
drager gegevens: wireless lan
netwerknaam: bla
netwerkstatus: verborgen
netwerkmodus: infrastructuur
beveiligingsmodus: wpa/wpa2
wlan beveiligings instellingen: wpa/wpa2: vooraf gedefinieerde sleutel
sleutel: hiermijnsleutelvan30karakters

Zie ik iets over het hoofd?

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 19-09 17:50
Heeft iemand trouwens hier er ook last van dat zijn/haar E65 wel eens spontaan wil rebooten? Bij mij gebeurd het altijd als ik Opera gebruik over wifi, dan blijft ie ff hangen en dan gaat de hele telefoon rebooten :?.

En ik merk net dat de lak van mn frontje begint los te laten :'(

[ Voor 13% gewijzigd door De_Bastaard op 21-01-2008 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
teacher schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:53:
Mevrouw teacher heeft een E65, en ik probeer nu al 1,5 uur de wlan mét WPA aan de praat te krijgen. De PDF die nokia op de site heeft volg ik netjes, maar op de een of andere manier gaat er iets fout.

Zonder, en het netwerk wijd open kan ik zonder problemen "surfen". WPA aan en ik krijg non-stop "WPA verificatie mislukt".

Mijn key bestaat uit 30 karakters, en heeft een tkip encryptie (dat kan ik niet instellen op de E65?)
naam verbinding: bla
drager gegevens: wireless lan
netwerknaam: bla
netwerkstatus: verborgen
netwerkmodus: infrastructuur
beveiligingsmodus: wpa/wpa2
wlan beveiligings instellingen: wpa/wpa2: vooraf gedefinieerde sleutel
sleutel: hiermijnsleutelvan30karakters

Zie ik iets over het hoofd?
Het is makkelijker om je netwerk eerst ZICHTBAAR te maken en dan te testen want dan kan het toestel nl de instellingen "inlezen" en hoef je alleen de key te pasten. Daarna kan je het netwerk op de router weer onzichtbaar maken en vindt de telefoon hem vanzelf weer omdat de SSID (netwerk naam) nog bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03:30

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Het probleem zit hem niet in zichtbaar/onzichtbaar. (maakt geen verschil)

Alleen zodra ik WPA aanzet en een key (heb ook kortere van 10 karakters geprobeerd) invoer krijg ik geen verbinding meer en die "WPA verificatie mislukt" melding.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
teacher schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:36:
Het probleem zit hem niet in zichtbaar/onzichtbaar. (maakt geen verschil)

Alleen zodra ik WPA aanzet en een key (heb ook kortere van 10 karakters geprobeerd) invoer krijg ik geen verbinding meer en die "WPA verificatie mislukt" melding.
Geen MAC adres controle aanstaan, en hem dan vergeten toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
LoneGunman schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:47:
Toen ik ging heb ik gevraagd of branded duurder was en dit was niet zo , maar deze geven ze normaal alleen uit bij verlengingen.
maar ik krijg dus een unbranded toestel voor de prijs van een branded
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste