Programma's |
De programma's die op de deze Nokia kunnen geïnstalleerd worden moeten ofwel in java geschreven zijn (de welbekende .jar extensie) of speciaal voor het Symbian besturingssysteem geschreven zijn. Als je een symbian programma wilt installeren op deze telefoon moet je ervoor zorgen dat je de juiste versie download. De Nokia E65 heeft de versie Symbian 60 3rd Edition aan boord. De extensie voor zulke programma's is .sisx. Ook kan je .sis bestanden installeren als ze specifiek geschreven zijn voor deze symbian versie. Als sommige programma's niet willen installeren kan je best eens kijken of je bij instellingen de software installatie op alles hebt gezet. Deze optie kan je hier vinden: Menu - Installatie - Toep.beh. - Opties - Instellingen - Software-installatie. |
Freeware Programma's |
![]() Deze File explorer vind ik persoonlijk de beste die er tot nu toe is. Op www.gosymbian.com is er nog een andere in ontwikkeling maar die is nog beta momenteel. ![]() Deze speelt de laatste divx codec af zonder problemen! Met heel veel opties zoals bv landscape is dit een zeer goede video speler! Als je je niet wilt registeren kan je ook deze directe link gebruiken: klik Tevens is er een speciaal programma waarmee je bijna alle videobestanden kan converteren zodat je ze naar je gsm kan sturen en afspelen. ![]() Zoals hiervoor al gezegd kan deze de meeste codecs omvormen naar divx voor op je gsm. De resolutie van je scherm is 320 x 240. Dus bij herschalen naar breedte typ je 320. Bij de codec instelling kies ik 320 kbps. Dit is geeft een hoge kwaliteit als beeld zonder te haperen, maar dit kan je altijd verlagen natuurlijk. ![]() Surf naar http://www.google.com/gmm met je gsm, en daar krijg je de verdere installatie instructies. ![]() Dit is de veruit beste msn van alle msn programma's die ik ben tegen gekomen. Er is slechts 1 groot nadeel. Het heeft wat bugs en als je je aanmeldt dan gaat het ophalen van je contactpersonen erg traag. Verder implementeerd dit programma je mailbox bij je berichten sectie, erg handig! Ook zijn al je contactpersonen beschikbaar bij je contactpersonen in je gsm. Maar dit werkt niet goed. Alle andere msn programma's zijn betalend... ![]() Dit is een pakket waarbij je zelf kan kiezen welke plugins je installeert. Je kan onder andere de CPU belasting bekijken en het vrije RAM-geheugen. Verder kan je ook alle draaiende processen zien. Helaas kan je nog geen processen stoppen, tenzij je de main server plugin download, zelf ondertekend en installeerd. Erg omslachtig dus, maar als observatie programma erg handig. |
Freeware Games |
![]() Dit is bomberman op je gsm, zelfs met multiplayer! ![]() Dit is een fantastisch spelletje voor als je je verveelt, dit is een spel wat origineel op een linux computer draait. ![]() Dit is de super bekende tetris voor op je gsm, volledig gratis! ![]() Dit is een spel waarbij je stuurt door je gsm te bewegen. Je raadt het al hij gebruikt je camera hiervoor.Hiervan vond ik geen homepage.WAARSCHUWING, er zijn al mensen die systeemfouten kregen bij het installeren van dit spel, op eigen risico dus! ![]() Dit is een spel waarbij je vliegen moet doodbijten. |
Reviews |
Handige Links |
Handige Tips! |
Hier heb ik een paar handige tips verzameld, als er nog tips zijn gelieve deze te melden!
|
Montage en Demontage |
Ik ken nog niemand op GoT die er in geslaagd is de Nokia E65 te demonteren en terug te monteren. Als dit iemand gelukt is gelieve dit dan te melden! Ik voeg dit stuk erbij omdat bij de meesten de verf af begint te pellen. De enige remedie hiertegen is een nieuwe cover opsteken. Daarvoor heb je deze foto's dus nodig... Verder bespreek ik nog welke tools je nodig zou hebben... |
Cover |
![]() Op mobielbereikbaar kan je al een cover bestellen. |
Demontage |
![]() |
Montage |
![]() |
Benodigd materiaal |
Voor het demonteren van deze nokia zonder hem te beschadigen heb je goed gerief nodig...Daarom stel ik ook voor om misschien in de toekomst een inkoopactie houden? Je hebt een Nokia SRT-6 Opening Tool nodig, velen zeggen dat dit niet nodig is en het evengoed gaat met een gewone schroevendraaier. Maar geloof me ik heb het iemand zien doen met en zonder deze tool en het is heel moeilijk om je Nokia niet te beschadigen met een schroevendraaier. Verder heb je deze Torx schroevendraaiers nodig: Torx 3,Torx 4,Torx 5, Torx 6.Ook deze kan je kopen op Mobielbereikbaar. Ook een pincet en je Nokia lader moet je bij de hand hebben. |
Afbeeldingen |
De Nokia SRT-6 Opening Tool ![]() |
Kwantakosta? |
Dit zijn de prijzen uit de pricewatch op dit moment voor de verschillende types: Nokia E65 Rood Nokia E65 Bruin Nokia E65 Zwart Nokia E65 |
Verder... |
Hier komt nog allerlei info... Links naar vorige delen Specs van de Nokia E65 Tomtom info Voip info verder ontbrekende items ben ik nu vergeten..:p dus jullie moeten maar nog zeggen wat jullie er graag in zouden zien... |
[ Voor 44% gewijzigd door Lima op 05-05-2008 20:14 ]
Techno>Music