Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Dag Mensen,

Ik heb sinds 4 dagen ook een nokiae65 en hij bevalt prima. Ik heb echter nog wel 1 dingetje wat ik nog niet opgelost heb.

Soms wil ik de hele pagina van een website opslaan. Iemand tips hoe ik dat het beste kan doen? Bij voorkeur verander ik niet van browser (gewoon de std nokia browser). Een oplossing is misschien het installeren van een PDF printer (want de pagina printen kan wel), of er moet een add-onnetje op de browser zijn.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 21:13

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik heb net even met veel verbazing dit topic zitten lezen, en ik begrijp niet dat sommige hun telefoon gewoon voor de 2e keer terugbrengen voor reparatie... Mijn toetsenbordverlichting was stuk, en ik heb bij mediamarkt gelijk een nieuwe geeisd, welke ik ook spontaan meekreeg. Een toestel wat je koopt, en wat gelijk 10 weken weg is voor reparatie, is echt te belachelijk voor woorden. Of het dan door een externe partij wordt gedaan is totaal niet relevant voor jou als consument, jij doet zaken met de persoon/zaak waar je 'm hebt gekocht, en niet met zijn contractors.

Maargoed, vooralsnog ben ik dus (buiten de toetsenbordverlichting in t begin) erg tevreden over m'n E65 :)

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
Sinds vorige week dinsdag heb ik mijn Orange 30 abbo verlengd naar een 1,5 jarige Orange Music abbo icm een Nokia E65. De reden hiervoor is omdat ik wel gebruik wil maken van de 3 gratis tracks, 300 gratis sms-jes en natuurlijk gratis Orange World.

Het TV kijken geeft geen problemen, echter het downloaden van de 3 gratis tracks lukt me maar niet. Wanneer ik via de Orange WAP portal naar de Music store wil gaan krijg ik de melding dat mn telefoon niet geschikt is voor gebruik van de Music Store. Dat kan toch niet?? Hebben hier meer Orange gebruikers last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 20:40
Spacecowboy schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:54:
Ik heb net even met veel verbazing dit topic zitten lezen, en ik begrijp niet dat sommige hun telefoon gewoon voor de 2e keer terugbrengen voor reparatie... Mijn toetsenbordverlichting was stuk, en ik heb bij mediamarkt gelijk een nieuwe geeisd, welke ik ook spontaan meekreeg. Een toestel wat je koopt, en wat gelijk 10 weken weg is voor reparatie, is echt te belachelijk voor woorden. Of het dan door een externe partij wordt gedaan is totaal niet relevant voor jou als consument, jij doet zaken met de persoon/zaak waar je 'm hebt gekocht, en niet met zijn contractors.

Maargoed, vooralsnog ben ik dus (buiten de toetsenbordverlichting in t begin) erg tevreden over m'n E65 :)
Tsja, een nieuwe telefoon eisen heb ik ook geprobeerd. believe me.

het punt is alleeen dat wanneer je met The Phonehouse een contract hebt. Dat hier instaat dat je een telefoon minimaal 3x aangeboden moet hebben voor reparatie. Dit ben je dus contractueel verplicht. natuurlijk staat in dit contract niet hoe lang de reparatietermijn mag duren. Maarja, als je goedkoop je contract kan verlengen met een nieuw toestel. tsja dan kan het voorkomen dat je aan dat soort dingen niet denkt. je kan dus niks anders. Dat The Phonehouse nu een klant kwijt is staat wel buiten kijf.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Is het mogelijk om via mijn Nokia 65 op mijn laptop te internetten?

Of heb ik een hiervoor nog iets nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
dkawa schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:52:
Sinds vorige week dinsdag heb ik mijn Orange 30 abbo verlengd naar een 1,5 jarige Orange Music abbo icm een Nokia E65. De reden hiervoor is omdat ik wel gebruik wil maken van de 3 gratis tracks, 300 gratis sms-jes en natuurlijk gratis Orange World.

Het TV kijken geeft geen problemen, echter het downloaden van de 3 gratis tracks lukt me maar niet. Wanneer ik via de Orange WAP portal naar de Music store wil gaan krijg ik de melding dat mn telefoon niet geschikt is voor gebruik van de Music Store. Dat kan toch niet?? Hebben hier meer Orange gebruikers last van?
Niemand?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vodafone abbonement maar die melding kreeg ik ook. Ik heb de telefoon opnieuw geinstalleerd (*#7370# code: 12345) en daarna deed hij het gewoon.

Je bent dan wel al je gegevens kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

kousje schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:27:
Is het mogelijk om via mijn Nokia 65 op mijn laptop te internetten?

Of heb ik een hiervoor nog iets nodig?
dit kan i.p. met elke gsm...
kRiZzZiZ schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:23:
[...]

het punt is alleeen dat wanneer je met The Phonehouse een contract hebt. Dat hier instaat dat je een telefoon minimaal 3x aangeboden moet hebben voor reparatie. Dit ben je dus contractueel verplicht. natuurlijk staat in dit contract niet hoe lang de reparatietermijn mag duren. Maarja, als je goedkoop je contract kan verlengen met een nieuw toestel. tsja dan kan het voorkomen dat je aan dat soort dingen niet denkt. je kan dus niks anders. Dat The Phonehouse nu een klant kwijt is staat wel buiten kijf.
Ai, da's wel vrij zuur ja. Als ik jou was zou ik even goed het consumentenrecht uitpluizen, want dat stinkt aan alle kanten. Ze hebben je gewoon een ondeugdelijk product geleverd.

"Als dat niet zo is en een product vertoont gebreken die de consument niet had hoeven verwachten, dan bent u verplicht het gebrekkige exemplaar te (laten) repareren of te vervangen binnen een redelijke termijn (afhankelijk van het soort product en de onmisbaarheid voor een consument)."

10 weken is imho geen echt redelijke termijn, helemaal als ze je geen leentoestel oid geven...

[ Voor 71% gewijzigd door Spacecowboy op 20-08-2007 11:54 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Spacecowboy schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:41:
[...]

dit kan i.p. met elke gsm...

[...]

Ai, da's wel vrij zuur ja. Als ik jou was zou ik even goed het consumentenrecht uitpluizen, want dat stinkt aan alle kanten. Ze hebben je gewoon een ondeugdelijk product geleverd.

"Als dat niet zo is en een product vertoont gebreken die de consument niet had hoeven verwachten, dan bent u verplicht het gebrekkige exemplaar te (laten) repareren of te vervangen binnen een redelijke termijn (afhankelijk van het soort product en de onmisbaarheid voor een consument)."

10 weken is imho geen echt redelijke termijn, helemaal als ze je geen leentoestel oid geven...
10 weken slat ook nergens op. Dynafix is gewoon aan het kloten. Heb al meerdere malen gebeld maar ze gooien steeds de hoorn erop.
Sommige nokia toestellen nu al vanaf begin juli weg. Te gek voor woorden!

Heeft helaas volgens mij allemaal te maken met het feit dat het in Polen goedkoper repareren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosZk
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-07 09:46
ik heb even zitten zoeken maar ik kan het volgende niet oplossen.
wellicht is hier iemand die mij kan helpen.

ik wil graag in m'n telefoon boek de naam + nummer zien.
standaard zie je alleen zie je alleen de namen maar als je op je werk een nummer wilt bellen die in je gsm staat dan moet je eerst naar bewerken gaan voordat je het nummer kan zien.

alvast bedankt voor de mogelijke reactie('s).

Greetz,
Gos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
GosZk schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:24:
ik heb even zitten zoeken maar ik kan het volgende niet oplossen.
wellicht is hier iemand die mij kan helpen.

ik wil graag in m'n telefoon boek de naam + nummer zien.
standaard zie je alleen zie je alleen de namen maar als je op je werk een nummer wilt bellen die in je gsm staat dan moet je eerst naar bewerken gaan voordat je het nummer kan zien.

alvast bedankt voor de mogelijke reactie('s).

Greetz,
Gos
gewoon een keer op je middelste knop drukken en klaar. Je ziet het nummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 04:45
Ik heb mijn samsung u700 hiervoor ingeruild... en geen spijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb je dan nu een E65 ipv die u700 gekregen, of andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosZk
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-07 09:46
MarkW800i schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:39:
[...]

gewoon een keer op je middelste knop drukken en klaar. Je ziet het nummer :)
lol, hoe eenvoudig kan het zijn.
bedankt.

(maar als naam + nummer ook mogelijk is dan hoor ik dat graag. scheelt weer een knopje indrukken :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Helsie schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:11:
Heb je dan nu een E65 ipv die u700 gekregen, of andersom?
de u700 voor de e65 :D

Hoe kan ik zorgen dat tomtom in een submapje op mijn microsd staat? Nu staan er zoveel mappen van tomtom, wat het onoverzichtelijk maakt. Als ik tomtom in subfolder installeer, start hij niet meer op.

[ Voor 40% gewijzigd door Don3k op 20-08-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een k*t zooi, ik kan niet eens andere oordopjes erop zetten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:46:
adaptertje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:04

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

ik heb sinds afgelopen zaterdag ook een E65, maar af en toe lijkt mn telefoon gewoon uit te vallen :? Hij werkt verder prima, maar soms is ie gewoon ineens uit... meestal schuif ik op dat moment mn telefoon 'open'. Ik vermoed dat t een software issue is, maar zeker weten doe ik t niet. Kan ik de software op de E65 ook eenvoudig updaten?

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Soms wil ik de hele pagina van een website opslaan. Iemand tips hoe ik dat het beste kan doen? Bij voorkeur verander ik niet van browser (gewoon de std nokia browser). Een oplossing is misschien het installeren van een PDF printer (want de pagina printen kan wel)
iemand :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:20
Effe een sitrep van mij, heb vandaag nogmaals contact gehad met NSP Heerenveen. Verteld dat er mensen waren die een nieuwe cover kregen ipv opsturen van het toestel. Ze zouden gaan kijken wat ze konden doen. Hoor het morgen(21e)

Natuurlijk een beetje te gek van woorden dat ik een toestel 3 weken kwijt ben voor opsturen. En iemand anders krijgt gewoon nieuwe covers.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:46:
Wat dacht je er van om gewoon de nokia HS20 headset te halen? kan je gewoon een mini jack earphone d'r op aansluiten... De headset kost nog geen 20 euro...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er zojuist eindelijk achtegekomen hoe ik mijn UMTS erop krijg }:O (door de telefoon op Dual Mode te zetten red.)
Maar nu blijft echter 3G icoontje constant in beeld staan linksboven.
Kan ik dit ook uitschakelen, of maakt het niet zoveel uit voor batterijverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Ik weet dat het bij aantal nokia's kan om het beeld landscape te draaien... kan het ook bij de E65? En hoe krijg ik tomtom in landscape mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:19
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:40:
Ben er zojuist eindelijk achtegekomen hoe ik mijn UMTS erop krijg }:O (door de telefoon op Dual Mode te zetten red.)
Kan ik dit ook uitschakelen, of maakt het niet zoveel uit voor batterijverbruik?
Het 3G icoontje geeft alleen aan dat het beschikbaar is. Als er 2 pijltjes bijkomen dan heb je pas verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

kRiZzZiZ schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:23:
[...]

Hey Krizizz wat denk je:
Vandaag telefoon terug bij T for telecom (na een week of 6) en het is een nieuwe :)
En dat na tweede keer wegbrengen, ze zijn het zeker zat bij Nokia al die kapotte toetsenborden en vervolgschade, haha.
Moest daarna alleen alsnog even lang Teleworld omdat de telefoon geen Nederlands kent.
De taal flashen kost eigenlijk 20 euro maar dat deden ze toch voor rekening Nokia omdat Dynafix dat wel vaker fout schijnt te doen. Aardig van ze en in ruil daarvoor bel ik Nokia om te vertellen dat Dynafix de zoveelste telefoon met de verkeerde taal heeft afgeleverd.
Ik ben nu weer tevreden maar wel vraag ik me af waarom het 6 weken moet duren om tot de conclusie te komen dat een tel moet worden vervangen....

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:21
Ik heb een "debitel" e65. Volgens debitel moet ik hem opsturen naar Pro-Assist.
Gewoon met een briefje met uitleg, dat de verlichting defekt is.

Niet eens een RMA nr of zo.
Hij zei alleen: noteer het imei nr.

vreemde zaak.....

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
driel24 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:11:
Ik heb een "debitel" e65. Volgens debitel moet ik hem opsturen naar Pro-Assist.
Gewoon met een briefje met uitleg, dat de verlichting defekt is.

Niet eens een RMA nr of zo.
Hij zei alleen: noteer het imei nr.

vreemde zaak.....
Bij mij kwam ProAssist de E65 ophalen, en ze namen een leen-toestel mee (6230 :P ). Maar dat is wel Orange ProAssist. Misschien werkt dat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Vmu schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:54:
[...]

Hey Krizizz wat denk je:
Vandaag telefoon terug bij T for telecom (na een week of 6) en het is een nieuwe :)
En dat na tweede keer wegbrengen, ze zijn het zeker zat bij Nokia al die kapotte toetsenborden en vervolgschade, haha.
Moest daarna alleen alsnog even lang Teleworld omdat de telefoon geen Nederlands kent.
De taal flashen kost eigenlijk 20 euro maar dat deden ze toch voor rekening Nokia omdat Dynafix dat wel vaker fout schijnt te doen. Aardig van ze en in ruil daarvoor bel ik Nokia om te vertellen dat Dynafix de zoveelste telefoon met de verkeerde taal heeft afgeleverd.
Ik ben nu weer tevreden maar wel vraag ik me af waarom het 6 weken moet duren om tot de conclusie te komen dat een tel moet worden vervangen....
Haha wat een verhaal!! Mijnes moet ik op the phonehouse liggen volgens de track en trace van dynafix. Ik vandaag langsgeweest. Is de telefoon zoek?? Ze wisten niet waar deze was terecht gekomen?? Ze zijn dus nu opzoek, maar ben benieuwd wat ik terug krijg ..

Vriend van me werkt weer bij deze phonehouse dus hij regelt alles wel voor me. Ik krijg nu wat geld terug en ik hoop dus ook een nieuw toestel. Zeker nu jij er ook eentje hebt! Onze telefons hebben echt hetzelfde reparatietraject gevolgd!

Je hoort het nog ff

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

HOe doe je dat eigenlijk? Ik heb de handleiding ff nagezocht maar kon er zo snel niks over vinden...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:27:
[...]

Ik heb een vodafone abbonement maar die melding kreeg ik ook. Ik heb de telefoon opnieuw geinstalleerd (*#7370# code: 12345) en daarna deed hij het gewoon.

Je bent dan wel al je gegevens kwijt.
Hoe kun jij dit probleem ook hebben? Je hebt toch Vodafone? Ik heb een probleem met de link naar de Orange Music Store via de Orange WAP portal.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Spacecowboy schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:30:
[...]

HOe doe je dat eigenlijk? Ik heb de handleiding ff nagezocht maar kon er zo snel niks over vinden...
Via Menu-->Instellingen-->Netwerk

Ik krijg gratis nieuwe covers vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Don3k schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:53:
Ik weet dat het bij aantal nokia's kan om het beeld landscape te draaien... kan het ook bij de E65? En hoe krijg ik tomtom in landscape mode?
Er is een progje, rotateme waarmee het moet lukken echter moet je deze signen voor je eigen phone
en aangezien dit niet meer kan is het wachten... helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_
  • Nu online
Voor betere batterij prestaties zou ik het uit laten staan, dit stond ook al geactiveerd op mijn E65 toen ik hem net had en vrat energie (constant wisselen 'gewone' gsm net werk en 3G).

Voorheen ging mijn E65 met veelvuldig WLAN activiteit(MFE), en Bluetooth(PC-SYNC) i.c.m 3G
zo'n 2 dagen mee, nu zonder 3G toch wel 6 dagen als het geen week is.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Henry_ schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:17:
[...]

nu zonder 3G toch wel 6 dagen als het geen week is.
8)
Van mij loopt nu al 48+ uur met tv kijken enzo... mooiste is.. batterij is helemaal nog vol, als ik de streepjes mag geloven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

3g stond al aan :o

kheb het eens even uitgezet, kijken of dat scheelt in de batterij...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds twee weken werkt mijn optie toets niet meer in Agenda of Taken. Ik kan dus ook niets verwijderen. Heb het toestel weer op fabrieksinstellingen gezet, maar het maakt niets uit. Iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Jeej, vrijdag krijg ik m'n zwaar gemiste E65 terug! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Helsie schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:15:
Jeej, vrijdag krijg ik m'n zwaar gemiste E65 terug! :)
haha ben benieuwd :)

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Nou mijn E65 is weer als nieuw. Nieuwe covers, voor/achter/batterij. Super service van nokia service punt Heerenveen

• Joepie007
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-08 18:25
Appie Heijn schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:28:
[...]

Bij welk service punt ben je geweest? Ik ben vandaag in Heerenveen bij Nokia SP geweest. Ze moesten hem opsturen, maar mss als ze onderling even contact met elkaar opnemen dat het dan wel kan.
Sorry, ik kom hier eigenlijk nooit. Had je bericht dus niet gezien.
Ik heb gebeld met Arnhem. Zij bellen mij deze week als het goed is op zodra zij de covers binnen hebben. Die hebben zij dus eerst moeten bestellen, maar dat kon een week duren.

Eind van de week / begin volgende week laat ik hier wel weer een bericht achter hoe het gegaan is.

• Appie Heijn
milenco1980 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 00:53:
[...]

Sorry, ik kom hier eigenlijk nooit. Had je bericht dus niet gezien.
Ik heb gebeld met Arnhem. Zij bellen mij deze week als het goed is op zodra zij de covers binnen hebben. Die hebben zij dus eerst moeten bestellen, maar dat kon een week duren.

Eind van de week / begin volgende week laat ik hier wel weer een bericht achter hoe het gegaan is.
Hehe grappig ;) ik zeg tegen NSP Hveen dat een ander NSP gewoon de covers kosteloos vervangt. Moet dus bij jouw nog gebeuren. Ik wordt meteen de volgende dag gebeld dat ik langs kan komen :)

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:21
Ik heb op vakantie mijn e-mail binnengehaald via pop3. Werkt zeer goed.
Versturen wou maar niet lukken.
Thuis kan ik wel via mijn acces point versturen.

Na een beetje testen blijkt dat ik op 100% van de open wlan kan mail ontvangen.
Maar bij 50% van de gevallen kan ik versturen.

Iets in de settings ?

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 16:14
Henry_ schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:13:
[...]

Er is een progje, rotateme waarmee het moet lukken echter moet je deze signen voor je eigen phone
en aangezien dit niet meer kan is het wachten... helaas :/
Is het niet zo dat je in kunt stellen dat hij iedere software accepteert. Onder de instellingen van Toepassing Beheer kun je instellen dat hij niet alleen de ondertekende software installeert maar alles.

Weet niet zeker of we het hier dan over hetzelfde hebben, maar het lijkt er wel op.

• Helsie
  • Niet online
driel24 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:20:

Iets in de settings ?
Je moet een SMTP server gebruiken op het netwerk van het WLAN waarover je verzendt. En dat weet je niet (altijd).

Verwijderd

Appie Heijn schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:13:
Nou mijn E65 is weer als nieuw. Nieuwe covers, voor/achter/batterij. Super service van nokia service punt Heerenveen
Bij mij is juist het 'vaste deel' van de behuizing beschadigd. Niet de covers. Is dit bij jouw ook niet zo?

Vaste deel = het matzwarte gecoate deel van de achterkant en zijkant.

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:14:
[...]

Bij mij is juist het 'vaste deel' van de behuizing beschadigd. Niet de covers. Is dit bij jouw ook niet zo?

Met een volledige cover vervang je gewoon alles wat aan de buitenkant te zien is, dus dat zit vast ook binnen 'nieuw covers, voor/achter/batterij' :P

• Vmu

Vmu

Rotatate

driel24 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:20:

Iets in de settings ?
Er zijn providers zoals KPN die de uitgaande mailpoort blokkeren voor servers anders dan die van hunzelf. Dat doen ze om spam vanuit besmette pc's te voorkomen. Je kunt dan geen mail versturen via je eigen smtp server ook al accepteert die wel verbindingen van buitenaf.

Vmu

• Appie Heijn
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:14:
[...]

Ja dat zijn nou juist de covers ;) ook batterij klepje hoort daarbij ;)

Verwijderd

Modbreak:Lees: [PSGG] Policy

Daarna pas weer posten ajb

[ Voor 94% gewijzigd door Ginz op 23-08-2007 17:45 ]

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:44
Appie Heijn schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:13:
mazelaar, ik heb net teleworld in amsterdam gebeld deze vertelde mij dat ik alleen onder garantie dit soort dingen kan laten maken als ik het toestel opstuur... Als ze het in de winkel doen dan zal ik ervoor moeten betalen BELACHELIJK gewoon. Toestel is nog geen 5 maanden oud.

net nokia nederland gebeld en doorverb met afdeling nazorg die gaan me terugbellen

ben heel benieuwd

[ Voor 3% gewijzigd door Wognummer op 23-08-2007 17:50 ]

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:36
Wie weet of de nieuwe covers ook dezelfde problemen hebben? Als je ze laat vervangen voor een zelfde soort als vanaf de fabriek erop zit blijf je met het probleem zitten.

• Don3k
Locks schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:49:
[...]

mazelaar, ik heb net teleworld in amsterdam gebeld deze vertelde mij dat ik alleen onder garantie dit soort dingen kan laten maken als ik het toestel opstuur... Als ze het in de winkel doen dan zal ik ervoor moeten betalen BELACHELIJK gewoon. Toestel is nog geen 5 maanden oud.

net nokia nederland gebeld en doorverb met afdeling nazorg die gaan me terugbellen

ben heel benieuwd
we kunnen ook met z'n allen naar heerenveen gaan :P

• Appie Heijn
Locks schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:49:
[...]

ben heel benieuwd
NSP Heerenveen heeft voor mij naar Nokia gebeld. Die erkende dat er een aantal toestellen waren die daar last van hebben.

Hoe het met de vervangende covers zit, of ze overmatige slijtage tonen? De tijd zal het leren. De orginele waren na 2,5 maand in beginnend stadium. Nu 5 maanden later zag ie er echt niet meer uit. Dit terwijl ik het plastic laagje nog op mn scherm had. Die was nog erg goed leesbaar en nauwelijks lichtjes bekrast. Hier konden ze natuurlijk ook goed aan zien dat ik er zuinig mee omging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-01-2010
Als ik software installeren op m'n E65, dan krijg ik heel vaak de melding:

"Certificaatfout. Neem contact op met de leverancier van de toepassing".

Wat houd dit precies in? En hoe kan ik er voor zorgen dat dit verdwijnt, zodat ik toch gewoon software kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_
  • Nu online
ralphdavidvdb schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:01:
[...]

Is het niet zo dat je in kunt stellen dat hij iedere software accepteert. Onder de instellingen van Toepassing Beheer kun je instellen dat hij niet alleen de ondertekende software installeert maar alles.

Weet niet zeker of we het hier dan over hetzelfde hebben, maar het lijkt er wel op.
Ja dat klopt, maar volgens mij is het zo dat deze app gesigned moet worden op basis van de IMEI van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:44
Appie Heijn schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:26:
[...]

NSP Heerenveen heeft voor mij naar Nokia gebeld. Die erkende dat er een aantal toestellen waren die daar last van hebben.

Hoe het met de vervangende covers zit, of ze overmatige slijtage tonen? De tijd zal het leren. De orginele waren na 2,5 maand in beginnend stadium. Nu 5 maanden later zag ie er echt niet meer uit. Dit terwijl ik het plastic laagje nog op mn scherm had. Die was nog erg goed leesbaar en nauwelijks lichtjes bekrast. Hier konden ze natuurlijk ook goed aan zien dat ik er zuinig mee omging.
vanmorgen nokia weer gebeld die bleven ontkennen dat het onder garantie bij een NSP gemaakt kon worden, moest opgestuurd worden

voordat ik nokia gister belde had ik al even contact gehad met een ander NSP in hoorn en die gaan het nu gewoon onder garantie maken ze bestellen de covers en bellen me als die er zijn

blijf het nog steeds vreemd vinden dat elk NSP schijnbaar een ander beleid voert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crxtreem schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:29:
Is er al een Skype versie voor de E65?

Op de site van Skype zie ik alleen de Nokia N800.
Geen idee, maar je heb wel Fring. Dat is een open source app waarmee je kunt bellen en chatten met : Skype®, MSN® Messenger, ICQ, Google Talk™, SIP and Twitter,

http://www.fring.com/

Ik krijg mn telefoon hopelijk maandag of dinsdag!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Nou, mijn telefoon is echt slecht gerepareerd:
- slider wordt niet meer gedecteerd (heeft ook voordelen, maar toch vooral nadelen)
- zit nu een deukje in de behuizing naast de speaker
- behuizing kraakt als ik de telefoon net ietsjes harder tegen mijn oor duw...

Maar het scherm doet het weer, en aangezien ik vlg week 2 weken naar Corfu vertrek, wil ik hem nu niet weer kwijt. Heb ProAssist verteld dat ze hem lekker daarna weer op mogen komen halen, zonder dat ik opnieuw ga betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:54

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en de E65 leek me wel wat. Maar als ik dat nu zo lees is er dus veel mis met die telefoon. Of komt het door de bekende werking dat over het algemeen de gebreken naar boven komen en de mensen die nergens last van hebben niet reageren.

Ik heb namelijk geen zin om een telefoon aan te schaffen die ik over een maand weer fijn terug kan sturen. Oftewel zijn de problemen nog steeds voor handen of heeft nokia het ondertussen braaf opgelost?

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Boely schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:49:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en de E65 leek me wel wat. Maar als ik dat nu zo lees is er dus veel mis met die telefoon. Of komt het door de bekende werking dat over het algemeen de gebreken naar boven komen en de mensen die nergens last van hebben niet reageren.

Ik heb namelijk geen zin om een telefoon aan te schaffen die ik over een maand weer fijn terug kan sturen. Oftewel zijn de problemen nog steeds voor handen of heeft nokia het ondertussen braaf opgelost?
Wat is er dan 'allemaal mis mee'? Mijn defect was een 'eigen schuldje' en de reparatie is verprutst door een derde partij (verzekeraar of de daardoor ingehuurde reparateur). Ben ontzettend blij met het ding en zou niet meer zonder willen... Alle telefoons zijn ruk in vergelijking met de E65 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Helsie schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:54:
[...]

Alle telefoons zijn ruk in vergelijking met de E65 8)
mee eens :P heb zelf ook een HTC, maar mis de touchscreen echt niet... verder nog geen problemen met E65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Merk de laatste tijd op dat er wat speling tussen de twee "slidende" delen komt. Is hier wat aan te doen? Of hebben meer hier " last" van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die ook Tiscali ADSL met telefonie heeft en via die sip server wil bellen? Ik heb alles ingesteld zoals ook in de modem zelf voor de voip lijnen die we normaal gebruiken. Ik neem aan dat ik dezelfde instellingen moet gebruiken voor via WLan voipen, of kan dat niet??
Ik heb het MAC adres van de telefoon ook laten accepteren voor de zekerheid, maar dat zou eigenlijk niet nodig zijn. Volgens mij moet ik met deze instelling overal via tiscali kunnen bellen, of is dat dom denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
De E65 kent 2 kleine problemen:
  • Toetsenbord verlichting die het niet (meer) doet
  • Overmatige slijtage behuizing
Over de slijtage is mij verteld dat er een aantal toestellen waren met een slechte hechtlaag waardoor de lak los laat.
Toetsenbord verlichting durf ik niets over te zeggen

Van NSP Heerenveen kreeg ik te horen dat dit nog maar de 2e E65 was die terugkwam. Andere had een kapotte bluetooth modulle. Hij vond het een erg goed toestel. Net als ik, super tevreden _/-\o_

Garantie is ook super moet ik zeggen :) 2 jaar lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:28:
[...]

Geen idee, maar je heb wel Fring. Dat is een open source app waarmee je kunt bellen en chatten met : Skype®, MSN® Messenger, ICQ, Google Talk™, SIP and Twitter,

http://www.fring.com/
Ik heb fring een tijdje via mijn wlan gebruikt en daarna gedeinstalleerd. Ik was er niet tevreden over. Wat ik mij kan herinneren waren dit de overwegingen:
- Je kunt niet zien welke Skype contacts online zijn
- Je kunt niet een contact selecteren en dan bellen; in plaats daarvan moet je de skype naam intoetsen (en hopen dat die persoon online is)
- Je kunt niet gebeld worden (je bent immers via fring niet online op skype)
- Geluidskwaliteit was slecht; veel gekraak en gestotter

Sinds kort is er IM+ for Symbian. De specificaties zijn goed, maar ... je moet er (eenmalig) voor betalen. Ik heb de trial nog niet uitgeprobeerd. Google maar en je zult er veel over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:04
Nieuw handigheidje dat ik onlangs heb ontdekt:

TextQuick - http://mind-flip.com/textquick/index.html

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Nieuw handigheidje dat ik onlangs heb ontdekt:

TextQuick - http://mind-flip.com/textquick/index.htm
jammer dat je er wel voor moet betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Niet online
Heeft iemand de Bureaulader DCV-14 van nokia al geprobeerd?

Volgens GSMpunt.nl is deze ook voor de E65.
Kan iemand dat bevestigen?

En heeft er al iemand de brodit houder voor de Nokia carkit al in gebruik?
http://www.smartphoneshop...e65-for-nokia-carkit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RealRico schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:44:
Als ik software installeren op m'n E65, dan krijg ik heel vaak de melding:

"Certificaatfout. Neem contact op met de leverancier van de toepassing".

Wat houd dit precies in? En hoe kan ik er voor zorgen dat dit verdwijnt, zodat ik toch gewoon software kan installeren?
http://www.e-series.org/archives/192
Als je dit doet kan je wel dingen installeren van internet. Het is een soort beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb zelf ook een E65, maar vroeg mij af of iemand al ervaring met navigatie op de nokia E65 heeft (Tom Tom 6)? Is het scherm goed zichtbaar in de auto? Is de stem ook luid genoeg te zetten (bellen op microfoon in auto is soms nogal slecht te verstaan)? Welke bluetooth GPS ontvanger is het beste voor weinig geld? Ik had de Adapt AD-300 gezien voor 50 euro, iemand hier ervaringen mee? Moet je trouwens ook een internetverbinding hebben voor de Tom tom 6? Ik heb wel WLAN thuis, maar geen mobiel internet abbonnement, krijg je dan geen file info etc? Kortom: Is die 50 euro weggegooid geld en kan ik beter investeren in een tom tom go of niet? :*)

Gr

Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Niet online
Ik heb nu Tomtom 6 draaien op de E65.
Ik gebruik hiervoor een Adapt AD-700.
Deze werkt perfect en bij Adapt altijd goede service.

Scherm is duidelijk genoeg voor mij en stem is ook goed hoorbaar.
Als je trafic oid wil zal je wel een abbo moeten afsluiten,maar hoe dat werkt weet ik ook niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Voor alle realtime info (oa file informatie) moet je een TomTom Plus abonnement afsluiten, plus een data abonnement bij jouw gsm-provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Accu klepje begint beetje te kraken als je telefoon vasthoud...
Na beetje dikke tape aan de binnenkant te hebben geplakt is hij weer stil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:57:
Hallo,

Ik heb zelf ook een E65, maar vroeg mij af of iemand al ervaring met navigatie op de nokia E65 heeft (Tom Tom 6)? Is het scherm goed zichtbaar in de auto? Is de stem ook luid genoeg te zetten (bellen op microfoon in auto is soms nogal slecht te verstaan)? Welke bluetooth GPS ontvanger is het beste voor weinig geld? Ik had de Adapt AD-300 gezien voor 50 euro, iemand hier ervaringen mee? Moet je trouwens ook een internetverbinding hebben voor de Tom tom 6? Ik heb wel WLAN thuis, maar geen mobiel internet abbonnement, krijg je dan geen file info etc? Kortom: Is die 50 euro weggegooid geld en kan ik beter investeren in een tom tom go of niet? :*)

Gr

Chris
Ik gebruik hem nu zo'n 4 maanden als navigatie systeem. Bevalt erg goed.Scherm kijk ik nooit naar, alleen bij complexe verkeersknooppunten. Stem is zeer duidelijk, ook met radio aan nog zeer duidelijk te verstaan.

Ik heb een cheapy gps ontvanger via ebay. Al 3 jaar in gebruik. Kon denemarken heen en terug op 1 batterij. Zo'n 20 uur.

Internetverbinding heb je niet nodig. Voor verkeersinformatie moet je een abo hebben @ tomtom. Via GPRS/UMTS kun je dit binnenhalen. Je hebt er niet persé een abo bij je gsm provider voor nodig.

Het enige voordeel wat ik me kan bedenken is wanneer je veel belt onderweg met je E65 dat je dan niet meer de tomtom instructie's krijgt --> logisch natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een week mijn E65 via debitel One.
Tot nu to bevalt ie supergoed! Debitel one is makkelijk in te stellen en nog makkelijker in gebruik.
Ik gebruik ook TomTom met een adapt-300 en dat werkt prima.
Het is een hele verbetering ten opzichte van mijn 6680.

Mijn pluspuntjes:
- speakervolume
- erg fijne toetsen
- snelheid
- Wifi
- Helder scherm
- standby tijd ( 4dagen met veel wifi en tomtom gebruik)

Mijn minpuntjes:
- De cover van de batterij voelt gammel aan.
- De knopjes aan de zijkant (memo, volume en pen) zijn lastig te bedienen. Ze moeten ver ingedrukt worden met mijn lompe vingers.... :)
- Wanneer ik de e65 open slide dan kraakt het eerste stukje. Het lijkt net of de toetsen dan geraakt worden. Dit was in het begin niet zo. Het lijkt of er nu al wat speling is ontstaan, zonder te laten vallen enz.

De minpuntjes wegen niet op tegen de pluspuntjes. Ik heb ook nog nooit eerder een slide-phone gehad en dat is erg wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me e65 nu 4 maand, maar heb al de volgende problemen:
- lak laat los
- valt soms uit bij open schuiven (vooral als ik word gebeld/ sms krijg)
- connector op de usb kabel is niet goed, verbinding valt telkens weg
- hij kraakt heel erg bij het indrukken van de toetsen
- en het middelste knopje laat de zilver (verhroomde) laat ook los

Kom ik bij NSP harderwijk, die verteld mij dat er nog geen nieuwe firmware is.
dat de connector wel een beetje vies was, had ie even schoon gemaakt (hielp niks)
en die lak was slijtage, kon niemand wat aan doen :?
En dat kraken hoorde bij et toestel..

ik vind dit maar een beetje matig. denk dan ook dat mijn volgende gewoon weer een echte windows smartphone wordt! O-)

zit er bij dat frontje van mobiel bereikbaar ook de achterkant erbij (niet de batterycover) of alleen wat op de foto staat?
Zie et al, dat middelste gedeelte staat bij onderdelen..:P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-08 14:40
Ik heb de beveiliging uitgeschakeld. Bij het installeren van het programma Rotate Me krijg ik nog steeds een melding over het certificaat. Het lukt dus nog steeds niet.
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:10:
[...]

http://www.e-series.org/archives/192
Als je dit doet kan je wel dingen installeren van internet. Het is een soort beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Het is officieel!! The Phone house is mijn toestel NA terugkomst uit POLEN kwijtgeraakt :) :)

Hij was al een week kwijt en ik werd vandaag gebeld met het verhaal dat ik een nieuwe mocht op komen halen. Na dat toestel 12 weken totaal kwitj te zijn geweest en 4 weken gehad te hebben ofzo eindelijk een nieuwe. HE HE. Kijken of daar de toetsenbord verlichting nog van kapot gaat :)

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
mavical schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:11:
Ik heb de beveiliging uitgeschakeld. Bij het installeren van het programma Rotate Me krijg ik nog steeds een melding over het certificaat. Het lukt dus nog steeds niet.

[...]
Iemand zei tegen mij over 'Rotateme' dat het niet werkt op de E65 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

kRiZzZiZ schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:56:
Het is officieel!! The Phone house is mijn toestel NA terugkomst uit POLEN kwijtgeraakt :) :)

Hij was al een week kwijt en ik werd vandaag gebeld met het verhaal dat ik een nieuwe mocht op komen halen. Na dat toestel 12 weken totaal kwitj te zijn geweest en 4 weken gehad te hebben ofzo eindelijk een nieuwe. HE HE. Kijken of daar de toetsenbord verlichting nog van kapot gaat :)
Haha ik dacht al waar blijft de afloop van jouw verhaal.
Goed we hebben nu dus allebei een nieuwe na heel lange afwezigheid en nu hopen dat ze het blijven doen. Hopelijk laat nu niet de lak los >:)

Vmu

• Appie Heijn
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:04:
Ik heb me e65 nu 4 maand, maar heb al de volgende problemen:
- lak laat los
- valt soms uit bij open schuiven (vooral als ik word gebeld/ sms krijg)
- connector op de usb kabel is niet goed, verbinding valt telkens weg
- hij kraakt heel erg bij het indrukken van de toetsen
- en het middelste knopje laat de zilver (verhroomde) laat ook los

Kom ik bij NSP harderwijk, die verteld mij dat er nog geen nieuwe firmware is.
dat de connector wel een beetje vies was, had ie even schoon gemaakt (hielp niks)
en die lak was slijtage, kon niemand wat aan doen :?
En dat kraken hoorde bij et toestel..

ik vind dit maar een beetje matig. denk dan ook dat mijn volgende gewoon weer een echte windows smartphone wordt! O-)
Ga eens naar een ander NSP zou ik zeggen, desnoods in Heerenveen ;) Dat de lak los laat is een door Nokia erkend probleem. Zeg maar dat ze contact met Nokia moeten opnemen hiervoor.

Connector kan ik niks over zeggen. Weet wel dat mijn E70 dit ook had maar dat was een bekende kwaal.

Mss dat ze in harderwijk wat moeilijk deden omdat je knopje ook al versleten is. Dit kan natuurlijk erg goed komen door "onvoorzichtig" of erg "overmatig" gebruik. Ik weet niet hoe je er mee omgaat, daar ga ik dus niets over zeggen.

Mss wel niet van toepassing. Toen ik in een kaasfabriek werkte sleet mijn logitech flat keyboardje zeer snel. Bleek dus gewoon aan het reinigingsmiddel te liggen die in de kaasfabriek werd gebruikt. Wanneer ik zweterige handjes kreeg werd dat spul weer actief en taste het de toetsen aan.

Verwijderd

Heb m'n E65 eindelijk binnen. Ben na een series 40 toestel eindelijk weer terug bij S60....
Wat een heerlijk toestel is dit zeg. Alles voelt goed aan en echte nadelen heb ik nog niet kunnen ontdekken...

Ongetwijfeld zullen er dingen zijn die mij niet bevallen, maar mijn eerste indruk is zeer positief.

Weet iemand hoe je youtube filmpjes kunt kijken? Als ik vanaf http://m.youtube.com een link aanklik, opent hij realplayer. 8)7
Moet je dan een andere flash versie hebben of iets dergelijks?

• Henry_
  • Nu online
Helsie schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:36:
[...]

Iemand zei tegen mij over 'Rotateme' dat het niet werkt op de E65 :?
Het werkt wel zie hier, echter hier kun je lezen dat ik hem al eens gerequest had maar dit niet kon i.v.m.
andere IMEI-code in je eigen toestel.

Om het wel te kunnen gebruiken heb je een eigen-signed certificaat nodig voor je eigen IMEI, echter gaat dit niet (gratis) meer zie hier.

Hopelijk is het nu duidelijk voor de meesten die vragen hebben over RotateMe.

Als iemand het wel werkend krijgt lees ik dat graag terug hier :*)

• Crxtreem
  • Niet online
Hoe ver is bij de mensen het baterijniveau als de telefoon crasht?

Ik heb het gevoel dat als mijn telefoon nog 2 baterijstreepjes hebt hij crasht.
Is dat bij meerdere mensen zo?

• bluecupra
Crxtreem schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:06:
Hoe ver is bij de mensen het baterijniveau als de telefoon crasht?

Ik heb het gevoel dat als mijn telefoon nog 2 baterijstreepjes hebt hij crasht.
Is dat bij meerdere mensen zo?
Hier totaal geen last van, zie ook de link niet tussen het accu niveau en het crashen van de telefoon

[ Voor 10% gewijzigd door bluecupra op 30-08-2007 18:19 ]

• Vmu

Vmu

Rotatate

OK daar gaan we weer.
Wanneer de toetsenbordverlichting aan staat komt er dat zoemde geluidje uit dat anderen ook al hebben beschreven. Het is niet alleen irritant maar laat me het ergste vermoeden over komende storingen want het geluidje komt precies achter de nummertoetsen vandaan waar ik al twee keer storing in heb gehad.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn schoonvader heeft nu sinds een paar dagen ook de E65 en deze valt al vanaf het begin regelmatig uit (geen herstart). Debitel Uden heeft nu aangeboden het toestel om te ruilen tegen een nieuwe maar hadden deze niet op voorraad. Ze proberen het nu bij een ander filiaal van Debitel en anders wordt ie besteld. Dat is wel een nette service.

Mijn toetsenbord kraakt opeens niet meer bij het openschuiven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Onder het toetsenbordje bij de 0 knop beginnen 4 vertikale krassen zichtbaar te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Don3k schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:43:
Onder het toetsenbordje bij de 0 knop beginnen 4 vertikale krassen zichtbaar te worden...
Daar heb ik ook al last van. Vervelend is dat...

Zijn er nog meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik ook last van... Bij mij gekomen omdat hem een keer te hard drukkend op de onderkant heb open geschoven, toen kraste het onder de toetsen...

Verder ook de loslatende lak. Vandaag maar eens voor gaan mailen met de Smartphoneshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
dkawa schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:06:
[...]

Daar heb ik ook al last van. Vervelend is dat...

Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Dat is wel een plaats waar vuiligheid tussen kan komen en bij het openschuiven krassen kan veroorzaken... Vind ik op zich nog beter te begrijpen dan loslatende toplagen aan de buitenkant enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Helsie schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:36:
[...]

Dat is wel een plaats waar vuiligheid tussen kan komen en bij het openschuiven krassen kan veroorzaken... Vind ik op zich nog beter te begrijpen dan loslatende toplagen aan de buitenkant enzo..
Vuiligheid? Ja dat kan wel.. maar ik had het al in het begin toen ik hem een paar dagen in gebruik had. Vind het niet horen hoor!

Ik heb gelukkig geen lakproblemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08 09:56
Ik ben sinds gisteren ook eigenaar geworden van de e65. Was mijn N80 beu, en er begonnen een hoop mankementen aan te komen.

Het meeste is wel hetzelfde, maar ik gebruikte als screensaver altijd de Large Time 1.02. Heb hem perfect kunnen installeren, heb deze dna gekozen bij de them's, maar meestal toont hij toch de datum & tijd... en toch staat bij 'energiespaarstand' Large Time geslecteerd. Wat loopt er mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
wars schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:48:
Ik ben sinds gisteren ook eigenaar geworden van de e65. Was mijn N80 beu, en er begonnen een hoop mankementen aan te komen.

Het meeste is wel hetzelfde, maar ik gebruikte als screensaver altijd de Large Time 1.02. Heb hem perfect kunnen installeren, heb deze dna gekozen bij de them's, maar meestal toont hij toch de datum & tijd... en toch staat bij 'energiespaarstand' Large Time geslecteerd. Wat loopt er mis?
Heb je een gesigneerde versie van Large Time? Kan je die eventueel eens doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
k heb die zelf gesigned, je moet dat doen aan de hand van je serienummer. Jij kunt niks doen met mijn versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ik heb hem 4,5 maand, geen slijtage op de toetsen. Mss kwestie van schoon houden zodat het niet kan krassen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie Heijn schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 00:08:
Ik heb hem 4,5 maand, geen slijtage op de toetsen. Mss kwestie van schoon houden zodat het niet kan krassen :?
De slijtage zit onder de toetsen, bij mij onder de nul. Zoals ik al had gezegd is het omdat ik zelf een keer te hard drukkend hem open heb geschoven, bij mij dus eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
De plaatsing van het pennetje is echt wel niet goed gekozen. Bij de N80 gebruikte ik het superveel om in berichten grote stukken tekst te selecteren en weg te doen of stukken te kopiëren. Dit is nu wel echt lastig om te doen.

Heb op de nokia website de Nederlandse stem gevonden om te gebruiken bij het voorlezen van o.a. de berichten.
Text-to-Speech packages for Dutch

Language package for Dutch (303.0 KB) http://europe.nokia.com/A...es/software/TTS_Dutch.SIS
Voice package Ingrid for Dutch (1557.0 KB) http://europe.nokia.com/A...ware/TTS_Ingrid-Dutch.SIS

Klinkt zo een pak beter natuurlijk dan die engelse.

andere talen zijn natuurlijk ook te downloaden: http://europe.nokia.com/A4286225

[ Voor 59% gewijzigd door wars op 03-09-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:28:
[...]

De slijtage zit onder de toetsen, bij mij onder de nul. Zoals ik al had gezegd is het omdat ik zelf een keer te hard drukkend hem open heb geschoven, bij mij dus eigen schuld.
Hoezo eigen schuld? Een slide phone moet met 1 hand opengemaakt kunnen worden, en wel door 'm met de duim in het midden (dus op de 0) open te schuiven. Je kunt hier mijn inziens spreken van een constructiefout. Nokia heeft nog niet zoveel ervaring met slide phones. Je begrijpt wel dat ook ik krassen heb van het openschuiven.
En ook ik heb inmiddels meer speling op de rails. Toen het toestel nog nieuw was (3 mnd geleden) gleed hij perfect over de rails open.
Verder sluit het batterij deksel niet goed. Er is speling tussen de deksel en de simkaart. Als je erop drukt, dan hoor en voel je een 'pok' geluidje, alsof het een goedkoop mobieltje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:07:
[...]

Hoezo eigen schuld? Een slide phone moet met 1 hand opengemaakt kunnen worden, en wel door 'm met de duim in het midden (dus op de 0) open te schuiven. Je kunt hier mijn inziens spreken van een constructiefout. Nokia heeft nog niet zoveel ervaring met slide phones. Je begrijpt wel dat ook ik krassen heb van het openschuiven.
En ook ik heb inmiddels meer speling op de rails. Toen het toestel nog nieuw was (3 mnd geleden) gleed hij perfect over de rails open.
Verder sluit het batterij deksel niet goed. Er is speling tussen de deksel en de simkaart. Als je erop drukt, dan hoor en voel je een 'pok' geluidje, alsof het een goedkoop mobieltje is.
Tja, wat kunnen we er tegen doen? De mijnes heb ik bij de Orange Shop gekocht. Kan ik hiermee langs een Nokia SP gaan of doen ze hier niets aan?
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste