Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn eigen schuld omdat je niet als een klootviool hard drukkend je slider omhoog moet doen. Daar kan je denk ik niet zo goed een telefoon tegen bestand maken. Bij normaal gebruik mag het niet ontstaan, dat ben ik zeker met je eens. Maar ik heb gewoon teveel neerwaardse druk uitgeoefend op het mechanisme waardoor hij over mijn toetsenboard ging, waardoor er onder de nul nu twee streepjes zitten.

Als het bij jou tijdens normaal gebruik is ontstaan, dan is dat niet goed nee. Maar bij mij dus door te veel druk.

Wel heb ik last van de bovenkant waar de lak los laat, hier moet ik nog voor mailen met de Smartphoneshop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:01:
Nou mijn eigen schuld omdat je niet als een klootviool hard drukkend je slider omhoog moet doen. Daar kan je denk ik niet zo goed een telefoon tegen bestand maken. Bij normaal gebruik mag het niet ontstaan, dat ben ik zeker met je eens. Maar ik heb gewoon teveel neerwaardse druk uitgeoefend op het mechanisme waardoor hij over mijn toetsenboard ging, waardoor er onder de nul nu twee streepjes zitten.
Heb ik ook, ik duw niet meer op de onderkant maar op het scherm. Aan beide zijkanten van het toetsenbord ter hoogte van * en # zitten twee puntjes ingesleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

wars schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:19:
De plaatsing van het pennetje is echt wel niet goed gekozen. Bij de N80 gebruikte ik het superveel om in berichten grote stukken tekst te selecteren en weg te doen of stukken te kopiëren. Dit is nu wel echt lastig om te doen.

Heb op de nokia website de Nederlandse stem gevonden om te gebruiken bij het voorlezen van o.a. de berichten.
Text-to-Speech packages for Dutch

Language package for Dutch (303.0 KB) http://europe.nokia.com/A...es/software/TTS_Dutch.SIS
Voice package Ingrid for Dutch (1557.0 KB) http://europe.nokia.com/A...ware/TTS_Ingrid-Dutch.SIS

Klinkt zo een pak beter natuurlijk dan die engelse.

andere talen zijn natuurlijk ook te downloaden: http://europe.nokia.com/A4286225
Best oud nieuws ;)
Gutteguttegut in "Het Nokia E65 Topic"

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een 2 tal interessante sites voor de E65.

De eerste gaat over nieuwe desktop software voor je S60 phone.

http://www.pocketinfo.nl/nieuws/symbian/8963/nieuwe-beta-van-download-for-pc-nu-verkrijgbaar-via-nokia-beta-labs.html

De tweede is een media player van Core die nu een versie uit heeft voor S60 3rd edition. Deze player speelt werkelijk bijna alles.

http://www.pocketinfo.nl/nieuws/symbian/8955/coreplayer-mobile-voor-symbian-uitgebracht.html

Greetz Neosto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 11:19:

http://www.pocketinfo.nl/nieuws/symbian/8963/nieuwe-beta-van-download-for-pc-nu-verkrijgbaar-via-nokia-beta-labs.html

De tweede is een media player van Core die nu een versie uit heeft voor S60 3rd edition. Deze player speelt werkelijk bijna alles.

http://www.pocketinfo.nl/nieuws/symbian/8955/coreplayer-mobile-voor-symbian-uitgebracht.html

Greetz Neosto
Krijg foutmelding bij het installeren van Download Beta op de E65. "Kan niet installeren".

Jammer dat de CorePlayer geen trailversie heeft. Ik wil eerst weten of deze player wel goed werkt voordat ik hem aanschaf.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:24:
[...]

Krijg foutmelding bij het installeren van Download Beta op de E65. "Kan niet installeren".

Jammer dat de CorePlayer geen trailversie heeft. Ik wil eerst weten of deze player wel goed werkt voordat ik hem aanschaf.
Hee Juup,

heb je wel je software certificaat aanstaan voor alle software??
En wat betreft de coreplayer ik gebruikte hem al een hele tijd geleden op mijn PPC en die is echt een van de beste die ik ken. Dus don't worry about that, zal het zeker goed doen.

greetz Neosto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, ik heb sinds vandaag een Nokia e65, en ben er dus allemaal dingen op aan het installeren, maar ik heb een vriend die zijn achtergrond altijd heeft, ook bij het navigeren door menu's.. weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg??

En weet iemand een goede messenger + skype enzo? die vriend zei dat frings een goede was, maar als ik daar bij de download page kom kan ik alleen windows mobile download vinden :s

Alvast bedankt!

(btw die Download! werkt bij mij ook niet, waar kan je alle software accepteren aanzetten dan?)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:22
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:04:
Hoi allemaal, ik heb sinds vandaag een Nokia e65, en ben er dus allemaal dingen op aan het installeren, maar ik heb een vriend die zijn achtergrond altijd heeft, ook bij het navigeren door menu's.. weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg??

En weet iemand een goede messenger + skype enzo? die vriend zei dat frings een goede was, maar als ik daar bij de download page kom kan ik alleen windows mobile download vinden :s

Alvast bedankt!

(btw die Download! werkt bij mij ook niet, waar kan je alle software accepteren aanzetten dan?)
Fring voor Symbian kan je verkrijgen door op http://www.fring.com/download/ je gsm nummer en dergelijke in te vullen. Dan krijg je een smsje met daarin de applicatie.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-09 11:23
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 11:19:

ik krijg dit niet op m'n e65 geinstalleerd. Wanneer t balkske bijna vol is, krijg ik melding 'kan niet installeren'

het pc programma werkt wel, en herkend de e65, maar ondersteund deze nog niet

[ Voor 6% gewijzigd door wars op 04-09-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilkin schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:50:
[...]

Fring voor Symbian kan je verkrijgen door op http://www.fring.com/download/ je gsm nummer en dergelijke in te vullen. Dan krijg je een smsje met daarin de applicatie.
het is toch +316------- ? of +3106? ik krijg namelijk geen smsje :/ hoelang duurt dat gemiddeld
heb nog steeds geen sms gehad, en ik krijg steeds zo'n pagina te zien van
Download fring to your Wi-Fi only device.

btw, ik heb een skin gedownload en software alles uitgezet, dus nu heb ik dat 'background' ding wat ik wilde haha :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:59:
[...]

Hee Juup,

heb je wel je software certificaat aanstaan voor alle software??
En wat betreft de coreplayer ik gebruikte hem al een hele tijd geleden op mijn PPC en die is echt een van de beste die ik ken. Dus don't worry about that, zal het zeker goed doen.

greetz Neosto
:Y staat aan. Maar ik zie net dat ik niet de enig ben met het probleem. Ben benieuwd of het ligt aan het feit dat de telefoon niet ondersteund wordt volgens de melding in het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:16
@AMP en de rest !!

Probeer truphone maar eens.
Als je in de buurt bent van je (een) wlan, logt de telefoon automatisch in
op je netwerk.

Je belt dan via VOIP, gratis naar vaste nummers in vele landen.
(o.a. nederland :) )
http://www.truphone.com/m...t_cost.tru#free_countries

Zelf inmiddels getest, uur naar Belgie gebeld enz enz....

Alleen maar een sms te sturen naar het nummer van truphone.
SMS the word ‘Tru’ to +44 7624 000 000
Zorg wel dat je bij je wlan bent want je moet een bestandje downloaden met je telefoon.

http://www.youtube.com/watch?v=6yxk-fLEn0I

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
driel24 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:07:
Zorg wel dat je bij je wlan bent want je moet een bestandje downloaden met je telefoon.
Of, je download het gewoon van http://www.truphone.com/downloads/downloads.tru en zet het manueel op je phone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Dat kan natuurlijk ook !
Heb jij er al mee gewerkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Net geinstalleerd, maar bij gebrek aan wifi hier nog niks verder mee gedaan. Vanavond thuis eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@AMP en de rest !!

op je netwerk.

ok bedankt :) zal het even doen, heb toch nog beltegoed over die ik op moet maken, ik stap over naar simyo nmlijk :)

overigens kreeg ik net een email dat er iets mis wat met Frings, dat hebben ze nu gefixed, eerder werd ik doorverwezen naar Windows Mobile pagina..

Edit: Trouwens,
FREE calls for the rest of the year

All new and existing Truphone users who joined before 30th September 2007 will now get FREE calls to landlines (and some mobiles) in 40 countries worldwide for the rest of year.

is dus tot het einde van het jaar gratis :) ach gratis bellen is niet verkeerd ^^
maar je kan ook toch via skype oid naar een digitale telefoon bellen? (als je digitale telefonie hebt)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Topicstarter
onlangs is hier een tip gekomen voor je gsm niet altijd automatisch te laten switchen tussen 3G en gsm voor je accuduur. Wel ik heb dit getest en mijn batterij gaat 2 dagen langer mee!!!
Dus het is zeker het proberen waard!
deze tip komt ook in de ST.

Techno>Music

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door jeroentje op 20-10-2007 21:59 ]

• jeroen84
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:42
abjeroen schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:20:
weet iemand ook hoe ik een achtergrond over het gehele scherm krijg? als ik een foto gemaakt met de camera als achtergrond instel, krijg ik aan de boven en onderkant in het home-screen grijze balken. moet ik de foto in een bepaalde afmeting snijden?
Er is een gratis programaatje genaamd Theme DIY. Hiermee kan je heel makkelijk een foto als thema instellen, en dus het volledig scherm in laten nemen. Enige nadeel is dat het een volledige foto neemt, en niet afsnijd maar uit/in-rekt. Beste is dus voor sommige foto's om deze op de pc te bewerken, terug op de E65 te zetten en daarna als thema achtergrond in te stellen. Zit op werk dus kan niet de link voor je posten, maar is wel te vinden met google. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
-

[ Voor 98% gewijzigd door jeroentje op 20-10-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb net nog even de FAQ gelezen, maar kan zo gauw niets vinden over het veranderen van een operator logo.
Zou dit nu wel of niet besproken mogen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op je netwerk.

Ik het truphone geinstalleerd en een testcall gedaan.
Wat ik niet begrijp is: als ik thuis ben en connectie heb met wifi en een nummer bel, bel ik dan automatisch via truphone of bel ik via mijn netwerk (Vodafone)? Het lijkt erop dat ik via truphone bel, en dat is niet de bedoeling. Landlines zijn weliswaar gratis tot eind dit jaar, maar 06 nummers dus niet.
Ik had verwacht dat je naar de truphone applicatie moet overschakelen en vanuit die applicatie gaat bellen. Maar ik toets op het hoofdscherm 130 in en hij maakt meteen een truphone testcall. Erg tricky.
Wie kan mij hier meer over vertellen? Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
De truphone app. starten.
settings > gsm net gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:58

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Is er al iemand een goeie (gratis) msn client tegengekomen? Ik heb Agile messenger geprobeerd, maar die vind ik vrij prijzig voor zo'n simpele applicatie. Voor de rest heb ik eigenlijk nog niks werkends gevonden, jullie?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Spacecowboy schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 14:39:
Is er al iemand een goeie (gratis) msn client tegengekomen? Ik heb Agile messenger geprobeerd, maar die vind ik vrij prijzig voor zo'n simpele applicatie. Voor de rest heb ik eigenlijk nog niks werkends gevonden, jullie?
euh, gewoon van Windows zelf.... voorlopig is die nog gratis en werkt perfect.

Ik heb vorige week al eens aangehaald dat wanneer ik een screensaver instel dat ie telkens terugschkaled naar de standaard. Ben ik nu de enige met die probleem? Heb wel al gemerkt dat hij pas terugschakeld naar de originele, nadat ik met de gsm gewerkt heb. Dus wanneer ik een screensaver instel en ik doe niks met degsm, blijft die ook staan... Maar t rare is dus dat hij vanzelf zomaar veranderd en troch staat de juiste screensaver nog geslecteerd. Heb die al getest met Large Time en nu ook met cClock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Of een goeie Jabber client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik nu Frings, werkt prima, zit ook skype en e.d bij..
trouwens, als ik mijn mobiel opstart doet ie metteen Frings, waar kan ik dat uitzetten? want dan gaat ie steeds whinen om connectie instellen enzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRRudi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 09:27
Hi all,

Ik heb deze telefoon nu ongeveer vier maand en tot zover bevalt hij prima.

Alleen heb ik de laatste weken last dat om de zoveel tijd de vier grote sneltoetsen (My Own enzo) ineens niet meer werken. Als ik de telefoon dan uitzet en weer aanzet doen ze het weer. Vind het wel erg vervelend, maak vrij veel gebruik van deze knoppen. Het lijkt iets softwarematigs, omdat ze het na een restart weer doen.

Iemand dit gehad? of er een oplossing voor?

Groeten Rudi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 20:24
Heb de laatste tijd ook dat de " eigen" toets niet werkt. Ook heb ik deze week al twee keer een restart meegemaakt tijdens het typen van een SMS bericht.. erg vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

DeRRudi schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:29:
Hi all,

Ik heb deze telefoon nu ongeveer vier maand en tot zover bevalt hij prima.

Alleen heb ik de laatste weken last dat om de zoveel tijd de vier grote sneltoetsen (My Own enzo) ineens niet meer werken. Als ik de telefoon dan uitzet en weer aanzet doen ze het weer. Vind het wel erg vervelend, maak vrij veel gebruik van deze knoppen. Het lijkt iets softwarematigs, omdat ze het na een restart weer doen.

Iemand dit gehad? of er een oplossing voor?

Groeten Rudi
Lees even het topic goed door, dit is al minimaal 2x ter spraken gekomen ;)

Voor de mensen die hun programma's willen signen... Sybian Signed laat weer registraties toe heb ik begrepen.
Alleen geloof ik niet dat gratis email adressen (hotmail e.d.) worden geaccepteerd.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al Quake of iets wat er op lijkt op zijn telefoon? zoja, kun je een link geven ? :) ik zag quake op de mobiel staan maar weet niet precies of het e65 compatible is..

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:35
En ja hoor 2 weken oude covers. Ook op deze begint de coating los te laten. Naja over een maandje maar effe kijken of ie er dan weer net zo uit ziet als eerst.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Verwijderd

Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het surfen in Landscape mode? Er schijnt een programma te zijn Rotateme maar dat is een unsigned versie en ik krijg het niet geinstalleerd.

Zijn er andere programma's in omloop?

Mijn tweede vraag gaat over een QWERTY bluetooth toetsenbord. Zijn er mensen die er 1 (niet die van Nokia zelf want die is duur) gebruiken en welke dan?

Bedankt.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:21:
Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het surfen in Landscape mode? Er schijnt een programma te zijn Rotateme maar dat is een unsigned versie en ik krijg het niet geinstalleerd.
Gutteguttegut schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:02:
Voor de mensen die hun programma's willen signen... Sybian Signed laat weer registraties toe heb ik begrepen.
Alleen geloof ik niet dat gratis email adressen (hotmail e.d.) worden geaccepteerd.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
Dit is de enige manier om een unsigned programma gesigned te krijgen.

Verwijderd

Gisteren geprobeerd maar meerdere emailadressen (betaalde) worden niet geaccepteerd. Enig idee of Rotateme wel werkt op een E65?

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:53:
Gisteren geprobeerd maar meerdere emailadressen (betaalde) worden niet geaccepteerd. Enig idee of Rotateme wel werkt op een E65?
Ja ik heb het op mn telefoon staan...en kon me ook gewoon aanmelden op Symbian Signed. (met een quicknet.nl account).

Verwijderd

Net weer geprobeerd en inderdaad, nu lukt het wel! Ik ga eens kijken of het me gaat lukken. Dank gutugutetc.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:03:
Net weer geprobeerd en inderdaad, nu lukt het wel! Ik ga eens kijken of het me gaat lukken. Dank Ggutteuguttegutetc.
Graag gedaan ;)

Verwijderd

Het signen is ook gelukt en inderdaad werkt het perfect op de E65!

Nu nog mijn vraag over een geschikt keyboard voor de Nokia en het ding is helemaal perfect. Iemand ervaring met ADAPT-Mobile Bluetooth Keyboard of de Dell Stowaway Bluetooth Keyboard?

• wars
Waarom zit op de E60 eigenlijk wel een ingebouwde optie om naar landscape te gaan en bij de e65 niet? zijn toch bijna dezelfde telefoons? En wanneer zet Nokia een optie in z'n sliders zodat het toetsenbord zich vanzelf blokkeerd bij het dichtschuiven? Gelukkig is er het programma Handy Keylock die deze taak perfect uitvoert. Ik meende thans dat ik bij de 6280 deze optie wel had...

edit: cClock is trouwens een super handige screensaver (net zoals Large Time). is volledig freeware: http://pachome1.pacific.net.sg/~welic/cClock.html Nu hopen dat Nokia snel het probleem oplost van de screensaver.

[ Voor 26% gewijzigd door wars op 13-09-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
hey mensen, ik erger me eraan dat het T9 woordenboek niet optimaal werkt. Mijn vorige telefoon (SE k750i) onthield altijd welk woord uit de lijst ik vaak gebruikte. Zo kreeg 'love' voorrang op 'koud', als ik 5683 intypte.

Is er een manier waardoor mijn woordenboek wel slimmer wordt? Ik moet er telkens aan denken dat ik een woord moet aanpassen met *, en dat bevorderd de sms snelheid natuurlijk niet :)

iemand dezelfde ergernis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
abjeroen schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:50:
hey mensen, ik erger me eraan dat het T9 woordenboek niet optimaal werkt. Mijn vorige telefoon (SE k750i) onthield altijd welk woord uit de lijst ik vaak gebruikte. Zo kreeg 'love' voorrang op 'koud', als ik 5683 intypte.

Is er een manier waardoor mijn woordenboek wel slimmer wordt? Ik moet er telkens aan denken dat ik een woord moet aanpassen met *, en dat bevorderd de sms snelheid natuurlijk niet :)

iemand dezelfde ergernis?
Ja ik ook. Hiervoor een W800i gehad en dat ging veel beter. Snap het ook niet waarom nokia het niet wat beter maakt allemaal. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
edit: cClock is trouwens een super handige screensaver (net zoals Large Time). is volledig freeware: http://pachome1.pacific.net.sg/~welic/cClock.html Nu hopen dat Nokia snel het probleem oplost van de screensave
Als ik het probeer te installeren krijg ik dit:
certificaatfout. Neem contact op met leverancier

* moet ik alle certificaten in het certificaat beheer stuk voor stuk op vertrouwd zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
abjeroen schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:17:
[...]

Als ik het probeer te installeren krijg ik dit:
certificaatfout. Neem contact op met leverancier

* moet ik alle certificaten in het certificaat beheer stuk voor stuk op vertrouwd zetten?
Nee je moet hem signen. Maar heb hem geprobeerd, werkt voor geen meter op mijn e65 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wars schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:33:
Waarom zit op de E60 eigenlijk wel een ingebouwde optie om naar landscape te gaan en bij de e65 niet? zijn toch bijna dezelfde telefoons? En wanneer zet Nokia een optie in z'n sliders zodat het toetsenbord zich vanzelf blokkeerd bij het dichtschuiven? Gelukkig is er het programma Handy Keylock die deze taak perfect uitvoert. Ik meende thans dat ik bij de 6280 deze optie wel had...

edit: cClock is trouwens een super handige screensaver (net zoals Large Time). is volledig freeware: http://pachome1.pacific.net.sg/~welic/cClock.html Nu hopen dat Nokia snel het probleem oplost van de screensaver.
Werkt perfect op mijn E65 _/-\o_

Bedankt voor de tip, vind het een mooie screensaver/clock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Ik bedoel eigenlijk irc 8)7. MSN gebruik ik al tijden ebuddy voor, wekrt perfect en is gratis :)

Maargoed, nu opzoek naar 'n irc client :)

Hebbes:

linkje Niet geheel gratis, maar t werkt wel :)

[ Voor 21% gewijzigd door Spacecowboy op 14-09-2007 12:42 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:38:
[...]

Werkt perfect op mijn E65 _/-\o_

Bedankt voor de tip, vind het een mooie screensaver/clock.
Heb jij geen problemen met het feit dat de screensaver zich automatisch op tijd&datum zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revocx
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Voor mensen die gratis themes willen downloaden
En als je probleem hebt met je certificaten :
http://www.onsmartphone.com/faq.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Hmm, die bestkeylocker krijg ik niet geinstalleerd. "installatie niet ondersteund", die andere keylocker werkt wel, maar die vindt ik wat minder qua fucntionaliteit :|

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wars schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:36:
[...]

Heb jij geen problemen met het feit dat de screensaver zich automatisch op tijd&datum zet?
Geen idee eerlijk gezegd, ik wil namelijk tijd en datum e.d. in beeld hebben. Voor mij is het programma perfect op deze manier.

[test]
Maar ik heb het even getest, en ik kan kiezen of ik de datum wil laten zien samen met de tijd of niet. Geen probleem dus.[/test]

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2007 20:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap jullie probleem niet echt met die handy keylock, als je em wil blokeren doe je slider naar benee en druk je op ja? :p
heeft iemand een leuk spel op zijn telefoon (shooter/strategy ofzo?)

bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:59:
ik snap jullie probleem niet echt met die handy keylock, als je em wil blokeren doe je slider naar benee en druk je op ja? :p
bedankt :)
Wanneer je belt en je hangt op dmv het dicht sliden,dan krijg je die vraag niet ;) Beetje jammer van Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 20:30:
[...]

Geen idee eerlijk gezegd, ik wil namelijk tijd en datum e.d. in beeld hebben. Voor mij is het programma perfect op deze manier.

[test]
Maar ik heb het even getest, en ik kan kiezen of ik de datum wil laten zien samen met de tijd of niet. Geen probleem dus.[/test]
jaja dat is bij cClock, maar als ik dus een screensaver selecteer (bv cClock), dan schakelt m'n e65 na n tijdje vanzelf naar de standaard screensaver van Nokia (Datum en tijd). cClock is nog steeds geslecteerd, maar toch krijg ik de standaard screensaver te zien...

Krijgen jullie ook de smstoon, wanneer jullie zo n operatorcode ingeven (bv #120# voor t belkrediet)?

Verwijderd

wars schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 23:57:
[...]

jaja dat is bij cClock, maar als ik dus een screensaver selecteer (bv cClock), dan schakelt m'n e65 na n tijdje vanzelf naar de standaard screensaver van Nokia (Datum en tijd). cClock is nog steeds geslecteerd, maar toch krijg ik de standaard screensaver te zien...
Aha op die fiets, nee ik blijf dan cClock zien. Er word door de telefoon niet teruggeschakeld naar de standaard screensaver van Nokia. Ik zie wel de eerste minuut (ongeveer) na het sluiten van de telefoon de screensaver van Nokia, en daarna pas cClock.

• jeroentje
  • Niet online
is het ook mogelijk dat bluetooth na 10 minuten uitschakeld bij niet-actief gebruik?

en kan bleutooth ook sneller (t liefst met 1 klik) ingeschakeld worden, zonder dat je via het bleutooth, en dan aan/uit moet wijzigen?

Verwijderd

abjeroen schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:46:
is het ook mogelijk dat bluetooth na 10 minuten uitschakeld bij niet-actief gebruik?

en kan bleutooth ook sneller (t liefst met 1 klik) ingeschakeld worden, zonder dat je via het bleutooth, en dan aan/uit moet wijzigen?
Nee, ietsjes sneller kan wel door bluetooth-menu onder de "Eigen" toets te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze GSM sneller qua menu/starten van progs/maken vab foto etc. dan de beetje slome N73?
Zo heeft de N73 ook een beetje moeite met filmpjes afspelen, op een K800 etc gaat dit veel vloeiender. Gaat dit op de E65 wel goed?

Kun je met deze bijvoorbeeld youtube filmpjes afspelen? (Wat ik heb gelezen/begrepen heeft deze GSM HSDPA waarmee ik gewoon via bv Vodafone internet snel zou moeten kunnen internetten)

Ik ben aan het twijfelen tussen deze en de K800i.
WIFI, de grootte, beter videos opnemen en meer programma's etc spreekt mij wel aan.
Alleen ik ben een beetje huiverig. Ik lees naar verhouding veel berichten hier en op andere sites over de verlichting die kapot gaat... Ook lees ik tamelijk vaak over dat de telefoon uitvalt, bv bij het opnemen/uitschuiven. Iets wat ik totaal niet zou willen voor die prijs. Zijn deze problemen ondertussen al opgelost door bv een firmware upgrade? Of zijn ze gewoon goed te maken?
Ik ben namelijk bang dat ik dan straks een toestel heb wat ik dan 1 keer of vaker moet opsturen. En dat ik hem dan dagen/weken kwijt ben.
Ik weet natuurlijk dat je klachten relatief veel vaker tegenkomt dan de goede verhalen, maar het lijkt alsof heel veel E65 deze problemen hebben.

[ Voor 134% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 00:13:
Is deze GSM sneller qua menu/starten van progs/maken vab foto etc. dan de beetje slome N73?
Zo heeft de N73 ook een beetje moeite met filmpjes afspelen, op een K800 etc gaat dit veel vloeiender. Gaat dit op de E65 wel goed?

Kun je met deze bijvoorbeeld youtube filmpjes afspelen? (Wat ik heb gelezen/begrepen heeft deze GSM HSDPA waarmee ik gewoon via bv Vodafone internet snel zou moeten kunnen internetten)

Ik ben aan het twijfelen tussen deze en de K800i.
WIFI, de grootte, beter videos opnemen en meer programma's etc spreekt mij wel aan.
Alleen ik ben een beetje huiverig. Ik lees naar verhouding veel berichten hier en op andere sites over de verlichting die kapot gaat... Ook lees ik tamelijk vaak over dat de telefoon uitvalt, bv bij het opnemen/uitschuiven. Iets wat ik totaal niet zou willen voor die prijs. Zijn deze problemen ondertussen al opgelost door bv een firmware upgrade? Of zijn ze gewoon goed te maken?
Ik ben namelijk bang dat ik dan straks een toestel heb wat ik dan 1 keer of vaker moet opsturen. En dat ik hem dan dagen/weken kwijt ben.
Ik weet natuurlijk dat je klachten relatief veel vaker tegenkomt dan de goede verhalen, maar het lijkt alsof heel veel E65 deze problemen hebben.
youtube kan via tinytube.com geloof ik :) iig een vriend van me had het op zijn e65 gedaan dus.. mss een andere flashspeler ervoor nodig, maar dat is dan ook alles

overigens heb ik mijn mobiel bijna 2 weken nu, en hij nog prima ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlark
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:30
Heeft er nog iemand last van dat het scherm soms knippert? Mijn scherm gaat soms een halve seconde helemaal op zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
jammer genoeg vind ik het enige grote nadeel aan dit toetsel dat ie wel traag is. Hij kan filmpjes vloeiend afspelen, maar apps zoals simpel mijn sms inbox openen, een sms opmaken of het menu openen duurt soms toch nog wel een tijdje. Zodra je het een keer gedaan hebt staat ie in de cache en gaat t wat sneller, maar ik vind het nog steeds een irriterend minpunt

ook als je toevallig bezig bent op je foon, en je wordt gebelt, zie jehet scherm ff wegslaan naar de achtergrond... je denkt 'huh' en na 1 seconde komt de beller in beeld. het is allemaal dus net iets trager.

kun je hier helemaal niet tegen, dan zou ik echt voor een 400mhz foon kiezen, dat had ik ook eigenlijk moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Ik heb nu een leuke thema.. en wil alleen de achtergrond aanpassen zodat deze fullscreen is. Is er geen tool hiervoor? Behalve om een gehele nieuwe theme aan te maken weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:52
Locks schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:45:
[...]

vanmorgen nokia weer gebeld die bleven ontkennen dat het onder garantie bij een NSP gemaakt kon worden, moest opgestuurd worden

voordat ik nokia gister belde had ik al even contact gehad met een ander NSP in hoorn en die gaan het nu gewoon onder garantie maken ze bestellen de covers en bellen me als die er zijn

blijf het nog steeds vreemd vinden dat elk NSP schijnbaar een ander beleid voert
update maar afgelopen zaterdag mijn telefoon om kwart voor 11 bij NSP hoorn gebracht en om 12 uur
kon ik hem weer halen en zag ie er weer als nieuw uit ben benieuwd hoe lang het zo blijft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Spacecowboy schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 20:24:
Hmm, die bestkeylocker krijg ik niet geinstalleerd. "installatie niet ondersteund", die andere keylocker werkt wel, maar die vindt ik wat minder qua fucntionaliteit :|
Iemand?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Mannen... vraagje.
Ik wil onder mijn "eigen toets" dat ik meteen naar het menu "Installaties" zien, om mijn programma's snel op te starten. Dit is echter geen optie. Wel "toepassingsbeheer", maar daar kan ik alleen gegevens van de applicaties zijn. Iemand enig idee?

Oh, en ik heb de 2 threads al doorgenomen, maar ik kom nergens het antwoord tegen op de vraag of je in kan stellen dat de aplicaties automatisch afgesloten kunnen worden als je de telefoon dichtschuift. Ik heb bestkeylocker geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

AlexR schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:00:
Mannen... vraagje.
Ik wil onder mijn "eigen toets" dat ik meteen naar het menu "Installaties" zien, om mijn programma's snel op te starten. Dit is echter geen optie. Wel "toepassingsbeheer", maar daar kan ik alleen gegevens van de applicaties zijn. Iemand enig idee?

Oh, en ik heb de 2 threads al doorgenomen, maar ik kom nergens het antwoord tegen op de vraag of je in kan stellen dat de aplicaties automatisch afgesloten kunnen worden als je de telefoon dichtschuift. Ik heb bestkeylocker geinstalleerd.
Volgens mij kan dat inderdad niet. Wat je wel zou kunnen doen is veelgebruikte applicaties in "toepassingen actief standby" zetten, maar dat is denk ik ook niet wat je wil...

Hoe heb je die bestkeylocker eigenlijk geinstalleerd? Ik krijg 'm niet aan de praat :|

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Heb je wel de goede versie?
Anders even contact opnemen met je leverancier.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Spacecowboy schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:17:
[...]

Volgens mij kan dat inderdad niet. Wat je wel zou kunnen doen is veelgebruikte applicaties in "toepassingen actief standby" zetten, maar dat is denk ik ook niet wat je wil...

Hoe heb je die bestkeylocker eigenlijk geinstalleerd? Ik krijg 'm niet aan de praat :|
Nee dat bedoelde ik inderdaad niet.
Neem ook aan dat de meeste van ons wel meer dan 6 (= aantal progs wat je op desktop onder actief standby kan zetten) veelgebruikte applicaties hebben? Dus vandaar dat ik snel naar de map "Installatie" wilde.

En ik heb BestKeyLocker gewoon geinstalleerd met die Nokia Suite. Niks bijzonders gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

AlexR schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:38:
[...]

Nee dat bedoelde ik inderdaad niet.
Neem ook aan dat de meeste van ons wel meer dan 6 (= aantal progs wat je op desktop onder actief standby kan zetten) veelgebruikte applicaties hebben? Dus vandaar dat ik snel naar de map "Installatie" wilde.

En ik heb BestKeyLocker gewoon geinstalleerd met die Nokia Suite. Niks bijzonders gedaan.
Toch nog eens proberen. Meeste apps installeer ik door die file handmatige naar mn phone te transferren, en m dan te installeren (via bestandsbeheer). Ik ga het eens volgens bovenstaande manier doen.

[edit]

Fuck zeg, ook al doe ik het via de nokia application installer, dan zegt m'n phone "applicatie niet ondersteund" :|

[ Voor 8% gewijzigd door Spacecowboy op 17-09-2007 15:09 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Spacecowboy schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:04:
[...]
Fuck zeg, ook al doe ik het via de nokia application installer, dan zegt m'n phone "applicatie niet ondersteund" :|
Ik heb versie Best KeyLocker 1.01... misschien wil jij een andere installeren ofzo?
Kijk even of je die kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
AlexR schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:49:
[...]

Ik heb versie Best KeyLocker 1.01... misschien wil jij een andere installeren ofzo?
Kijk even of je die kunt downloaden.
HandyKeylock 1.05 doet het perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

wars schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:21:
[...]
HandyKeylock 1.05 doet het perfect!
Spacecowboy schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 20:24:
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abjeroen schreef op zondag 16 september 2007 @ 17:10:
[...]

jammer genoeg vind ik het enige grote nadeel aan dit toetsel dat ie wel traag is. Hij kan filmpjes vloeiend afspelen, maar apps zoals simpel mijn sms inbox openen, een sms opmaken of het menu openen duurt soms toch nog wel een tijdje. Zodra je het een keer gedaan hebt staat ie in de cache en gaat t wat sneller, maar ik vind het nog steeds een irriterend minpunt

ook als je toevallig bezig bent op je foon, en je wordt gebelt, zie jehet scherm ff wegslaan naar de achtergrond... je denkt 'huh' en na 1 seconde komt de beller in beeld. het is allemaal dus net iets trager.

kun je hier helemaal niet tegen, dan zou ik echt voor een 400mhz foon kiezen, dat had ik ook eigenlijk moeten doen.
ik heb daar nou geen last van, zit je telefoon geheugen mss erg vol?
ik probeer zoveel mogelijk op mijn Micro SD te zetten, denk dat het wat uit kan maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
AlexR schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:00:
Mannen... vraagje.
Het is inderdaad voor zover ik weet niet mogelijk om Installaties toe te voegen aan de standby applicaties. Wat je wel kunt doen is de sortering van alle iconen in dat menu veranderen, zodat je na indrukken van de menu knop meteen op installaties komt. Druk op de grote knop en je zit er ook al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag misschien maare, zit er op de E65 ook toetsenbordverlichting? Ik kan nl. geen smsjes ingeven in het donker want ik zie mijn toetsen niet.... :?

EDIT: Tja, het ziet er naar uit dat ook ik een slachtoffer ben van het "kapotte toetsenbordverlichting syndroom". Wordt dus binnenbrengen vrees ik....

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
ik probeer zoveel mogelijk op mijn Micro SD te zetten, denk dat het wat uit kan maken
ik spaar mn interne geheugen ook;) volgens handy taskman is er 19mb aan intern geheugen vrij, 44mb aan phone disk en nog 1.1gb aan geheugenkaart van de 2gb:)

daar zal het niet aan liggen. wel heb ik wat extra processen lopen,

besttaskman = 499kb
keylockservice = 21kb
CogLaunc (Shozu Flickr service) = 50kb
Shozu = 380kb
Cog0bsshoz (shozu nog iets) = 165 kb

wellicht dat die dingen het vertragen :)

PS
is iedereen het met mij eens dat een nieuwe sms composen, of naar de inbox gaan, best traag gaat. (of weet iemand hier een oplossing voor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 23:52
Kan iemand mij vertellen of het 'rubber coating' probleem door een NSP opgelost wordt? Want ik heb nu ook al een paar kleine plekjes waar het verf afbladdert... :'(

Ik heb het toestel bij de Orange Shop in Eindhoven gekocht. Ik kan het hier ook inleveren maar ik denk ik dit het beste bij PHC Telecom (NSP) in Eindhoven kan inleveren. Misschien dat ik daar direct geholpen kan worden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
laat ze het navragen bij nokia anders even of NSP heerenveen of NSP hoorn bellen die doen het zoiezo als ik het goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Locks schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:08:
laat ze het navragen bij nokia anders even of NSP heerenveen of NSP hoorn bellen die doen het zoiezo als ik het goed heb
Dat kan ik bevestigen.

• Wognummer
ik kan overigens alweer terug nog geen week later wederom afbladderende lak..... zucht

• jeroentje
  • Niet online
ik zou deze foon dolgraag weer willen inruilen :) en dan er iets anders/beters voor terug. de samsung i620 lijkt me wel wat ^^ maja de toetsjes natuurlijk weer te klein.

- edit -
Na het zorgvuldig napluizen van de specs kom ik er achter dat ie geen eens wifi heeft :p een dikke tegenvaller

[ Voor 26% gewijzigd door jeroentje op 19-09-2007 10:59 ]

Verwijderd

Locks schreef op woensdag 19 september 2007 @ 08:44:
[...]

ik kan overigens alweer terug nog geen week later wederom afbladderende lak..... zucht
Ook al heeft het geen nut, ik vind gewoon dat nokia verplicht is om de covers te vervangen. Ik denk ook, dat als iedereen met deze klacht terugkomt voor een nieuwe cover dat Nokia ervoor zorgt dat er een goede oplossing komt voor de E65 of in ieder geval ervoor zorgt dat volgende modellen er geen last meer van hebben. Kortom: iedereen gewoon terug gaan met hun afbladerende E65! Ik doe het in ieder geval ook.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Toch vreemd, bij mij nog niets van loslatende verf te zien en ik haal hm de hele dag in en uit mn zak.
Zou het dan alleen bij de eerste serie goed vast zitten?

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:27

Christiano007

Ich bin der champion

Gutteguttegut schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:28:
Toch vreemd, bij mij nog niets van loslatende verf te zien en ik haal hm de hele dag in en uit mn zak.
Ik heb er ook geen last van sinds ik hem gekocht heb (als in: De eerste serie)

[ Voor 7% gewijzigd door Christiano007 op 19-09-2007 11:32 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

• AlexR
In het grote ..Deel 1 topic is ooit eens de vraag gesteld door iemand die ook last had van dat hij in zijn Inbox van SMS eerst de achternaam te zien kreeg en dan de voornaam.
Even voor de duidelijkheid: ik heb in mijn contactenlijst wel geselecteerd dat ik eerst de voornaam zie en dan de achternaam. Maar in mijn Inbox zie je eerst de achternaam en dan de voornaam.

Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen? Ja ik heb al gezocht in de handleiding enzo....

• Wognummer
ik heb hem als een van de eerste van vodafone gekregen dus ik denk dat mijn toestel ook van de eerste versie is... :(

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 20:24
Heb zelf gelukkig geen last van afbladderende lak.. hoop dat het zo blijft

• devilkin
Ik ook niet.. ik heb evenwel een harde plastic cover gekocht voor errond, zodat het toestel zelf ook beter beschermd is tegen krassen.

Enige nadeel is dat het scherm bij sterke reflectie slecht leesbaar is.

• jeroentje
  • Niet online
he mensen, ik heb zon leuke screensaver gedownload waarin de tijd eindelijk een keer groot in beeld komt. nu kan ik alleen licht op mn scherm krijgen als ik de foon unlock.. maar dan gaat de screensaver weer weg. Kan ik niet dmv de potlood toets (ofzo) het scherm oplichten? Zonder dat deze van de saver afgaat?

Verwijderd

Dito.

• jeroentje
  • Niet online
ik heb mijn foon pas 5 weken geleden gekocht bij een primafoon winkel. Was welliswaar de laatste maar ik denk niet dat deze uit de eerste serie komt. ik heb tot nu toe nog geen last van bladerende verf of andere beschadigingen (achterkant leer kraakt wel goedkoop)

• dkawa
dkawa schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:14:
Kan iemand mij vertellen of het 'rubber coating' probleem door een NSP opgelost wordt? Want ik heb nu ook al een paar kleine plekjes waar het verf afbladdert... :'(

Ik heb het toestel bij de Orange Shop in Eindhoven gekocht. Ik kan het hier ook inleveren maar ik denk ik dit het beste bij PHC Telecom (NSP) in Eindhoven kan inleveren. Misschien dat ik daar direct geholpen kan worden.. ;)
Gisteren laat in de middag opgehaald. Had het gisteren in de pauze ff weggebracht bij PHC. Complete cover is vervangen, echter wel stof onder het display dus dat is wel erg balen.. :'( Wel superservice hoor!! Misschien toch maar even terug om het stof weg te laten halen??

Als je het toestel uitschuift heb ik het rechthoekig stuk plastic niet meer achterop het displa. Nu zie ik een rechthoekig vlak met een grijs gat erin. Moet dit bedekt worden?

• jeroentje
  • Niet online
misschien wordt het duidelijker met een afbeeldinkje :)

Verwijderd

dkawa schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:50:
[...]

Als je het toestel uitschuift heb ik het rechthoekig stuk plastic niet meer achterop het displa. Nu zie ik een rechthoekig vlak met een grijs gat erin. Moet dit bedekt worden?
Ik denk dat daar normaal een nieuw op moet. Je moet eens kijken in de beginpost, daar staat ergens een handleiding (met pics) om je nokia te demonteren. Ergens staat daar ook bij om dat rechthoekig stukje eraf te halen, waar erlangs staat iets van " you can't use it anymore".

Lijkt mij dus dat diegene die jouw foon heeft behandeld er lichtzinnig mee omgegaan is...

• Appie Heijn
Ook de mijne begint na een kleine maand opnieuw te bladeren. Volgende week maar even weer langs gaan.

• dkawa
dkawa schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:50:
[...]

Gisteren laat in de middag opgehaald. Had het gisteren in de pauze ff weggebracht bij PHC. Complete cover is vervangen, echter wel stof onder het display dus dat is wel erg balen.. :'( Wel superservice hoor!! Misschien toch maar even terug om het stof weg te laten halen??

Zo vanmiddag weer langsgegaan bij PHC Telecom. Stof is verwijderd en het rechthoekig plaatje zit erop. Mn E65 ziet er weer als nieuw uit _/-\o_ Ben benieuwd of deze mooi gaaf blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

abjeroen schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:35:
he mensen, ik heb zon leuke screensaver gedownload waarin de tijd eindelijk een keer groot in beeld komt. nu kan ik alleen licht op mn scherm krijgen als ik de foon unlock.. maar dan gaat de screensaver weer weg. Kan ik niet dmv de potlood toets (ofzo) het scherm oplichten? Zonder dat deze van de saver afgaat?
Lol; dit is een beetje in de trend van mensen die de helpdesk bellen met de opmerking "ik heb zo'n leuke screensaver, maar als ik m'n muis beweeg gaat 'ie weg?!"

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Lol; dit is een beetje in de trend van mensen die de helpdesk bellen met de opmerking "ik heb zo'n leuke screensaver, maar als ik m'n muis beweeg gaat 'ie weg?!"
mijn vorige foon (se k750i) bleef gewoon op zijn ssaver staan als ik de volume toetsen indruk. Als nokia een screensaver maakt met de tijd en andere meldingen erop, dan lijkt het me toch wel handig dat je dat ook kan bekijken in het donker :) zo gek lijkt me mijn vraag dus nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

abjeroen schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:17:
[...]

mijn vorige foon (se k750i) bleef gewoon op zijn ssaver staan als ik de volume toetsen indruk. Als nokia een screensaver maakt met de tijd en andere meldingen erop, dan lijkt het me toch wel handig dat je dat ook kan bekijken in het donker :) zo gek lijkt me mijn vraag dus nog niet
Mja, als je het van die kant bekijkt heb je ook wel ergens gelijk. Ik slide 'm meestal even open en dicht om te kijken hoe laat het is...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
ik heb dan wel mn gelijk maar nog geen oplossing :p

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41

Vmu

Rotatate

Gisteren kocht ik een mooie bluetooth gps van Holec.
Blijkt dat de E65 niet werkt met dat ding :(
Daar kom je uiteraard pas na veel frusto en google achter.
Bllijkbaar zijn er maar enkele die wel werken met de E65. Wat een rottoestel is het aan het worden op die manier zeg.
Link naar Nokia discussie hier

Vmu

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste