Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:19:
Heb nu een twee en half jaar oude e65 (dus geen garantie meer). Helaas ging het opladen steeds moeilijker. Moest telkens met het stekkertje van de oplader friemelen om het contact met de gsm te laten maken. Waar ligt dit aan? Hoe kan ik dit fixen?
Heb je al een andere lader geprobeerd?
Ik had dit ook bij een auto lader, en bleek dus aan de lader te liggen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb speciaal een nieuwe lader gehaald. maar daar ging het ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:50

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:19:
Heb nu een twee en half jaar oude e65 (dus geen garantie meer). Helaas ging het opladen steeds moeilijker. Moest telkens met het stekkertje van de oplader friemelen om het contact met de gsm te laten maken. Waar ligt dit aan? Hoe kan ik dit fixen?
Heb exact hetzelfde probleem behalve dat ik hem 2 jaar en 9 maanden heb... Popport werkt ook al een half jaar niet meer :(

Ben dus nu maar aan t wachten tot de Nokia 6700 Slide uit is ;) (Komt op mij over als een aardige vervanger; hopelijk met een wat snellere processor :P Want mijn god wat kan de E65 soms traag zijn !)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Tomba schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:18:
[...]
...
(Komt op mij over als een aardige vervanger; hopelijk met een wat snellere processor :P Want mijn god wat kan de E65 soms traag zijn !)
Als je veel mail hebt wordt hij inderdaad erg traag.
Ik heb al ruim een jaar een E71 en die is een stuk sneller maar ook met heel veel mail wordt het een slak.
Leeg houden dus die mail box(en). :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammers
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-02-2024
Slammers schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:49:
Ik heb een probleem met mijn E65. Ten eerste werkt de aan/uit knop alleen als de telefoon ingeschoven is. Verder blokkeert hij mijn toetsen niet meer als ik hem inschuif en als hij ingeschoven is staat tussen het menu'tje onder de uitknop ook niet meer 'toetsen blokkeren'. Heb de firmware al helemaal geupdate, maar maakt niets uit.
Iemand hier nog een oplossing voor? Eigenlijk doet geen 1 slide functie het. :/
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste