Zo, ik ook zo'n case besteld! Alleen in het wit... iets meer plastic, maar wel veel mooier imho

Achterkantje wel van dat leerachtig spul en het enige waaraan je ziet dat het niet origineel is:
binnenkant van je batterijklepje staat geen nokia... verder precies het zelfde en zie je als het er allemaal op zit niets van!
Helaas had ik alleen het oranje tooltje gekregen, niet het schroevendraaiertje waardoor ik juist mijn kale middelste deel niet kan vervangen... Eens kijken waar ik zo'n draaiertje kan fixen.
Maar... toen ging ik verwisselen....
Toetsen zijn
niet origineel! Niet wisselen dus! Had ik wel gedaan eerst...
Dat oranje tooltje was bij mij zo stuk... De eerste keer kreeg ik de voorkant er makkelijk af, toen de verkeerde toetsen gepakt die lossig zitten, omhoog staan en snel afbladeren... dus ik wilde weer wisselen, maar dat oranje tootje werd steeds botter en het oranje van het tooltje kwam achter mn scherm! AAAHHH!
En ik kreeg hem maar niet eraf... Eindelijk eraf (mbv een kindermesje), toetsen verwisselt, zet hem weer aan...
Beeldscherm doet het niet!
Dus... weer eraf (ging nu makkelijker

), en het stekkertje aangedrukt.... JAAAAAAAA gelukt!
Dus nu heb ik een wit / mocca (afbladerend) E65 (alleen het middelste deel dus nog niet vervangen, ga ik nog wel doen

)
Dat was ff spannend!
Edit:
Ik heb trouwens een tweede hands gekocht in tweede hands winkeltje in Enschede voor 100 euro - 30 euro inwisselen van 6230i = 70 euro.
Beetje kalig, maar ik klaag niet voor die prijs

Update gedaan, back-up opgezet, en het was weer bijna mn eigen telefoon, maar dan zonder deukje boven op.
Frontje dus gekocht voor 12,25 euro op E-bay, moet alleen nog een micro sd-kaartje kopen...
Oh, trouwens, nog 1 klein software tipje voor mensen met exchange:
Exchange service van nokia installeren: erg makkelijk!!! (Makkelijker dan via de wizard instellen

)
Synchroniseert niet alleen mail, maar ook agenda, taken en contacten in outlook via welk toegangspunt je dan ook gebruikt (wlan of 3G).
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 31-10-2008 21:12
]