Bij mij maakt de datakabel vrij losje verbinding. Zorg dat je toestel ergens rustig ligt en je hem niet oppakt tijdens het updaten en je geen gekke crashende PC gebruikt. Verder moet je (in geval van nood) wel bij de belangrijkste telefoonnummers kunnen komen enzo. Maak dus ook een voor jou (en niet alleen voor Nokia Backup) interpreteerbare backup, zoals screenshotjes van je PC Suite telefoonboek.
Ik ben overigens half-half tevreden over de E65. Hij heeft een goeie set features, maar het is vaak maar matig geïmplementeerd. Menu's zijn traag, webbrowser crasht nog graag, etc.
Wat me op het moment irriteert is dat ik op veel webpagina's één keer op naar links druk, de knop lijkt te blijven
hangen en dus naar links blijft bewegen en tegen de rand aan jutteren, tot ik op naar rechts druk.
Waarschijnlijk is dit over een maand of 8 wel hersteld als Nokia een nieuwe software-update doet

. En als tweaker zou ik er graag zelf in prutsen of een oudere browser er in terug te zetten, maar de geslotenheid verhindert dat. Ik kijk dan ook uit naar open systemen, zoals Android, Openmoko, QTopia, ..
[
Voor 55% gewijzigd door
CyberSnooP op 12-07-2008 11:46
]