Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Appie Heijn schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:33:
Ik heb net gemerkt dat de firmware upgrade mijn sync probleem heeft opgelost. Het was voor mij niet mogelijk om outlook volledig te syncen met mijn e65. Halverwege kapte hij er constant mee. Leek bijna wel of het te veel voor hem werd, kan ook best zo zijn trouwens. Meer dan 500 items(adres+tel, afspraken, notities) en dat voor +/- 1,5 jaar.

Nu sync't hij ook stukken vlotter.
Hopefully wil hij nu ook met Funambol (+ zimbra) gaan syncen..

Eens kijken wie zijn Windows-computer even aan me wil uitlenen ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toko666dvd
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-07 16:44
cuberob schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:53:
nvm. (nokia vind dissensamble videos blijkbaar niet cool, vandaar dat ik ze niet kan vinden :P)
ik heb er wel 2 gevonden voor je:
Uit elkaar halen: http://www.youtube.com/wa...2KPrG_QuM&feature=related
In elkaar zetten: http://www.youtube.com/watch?v=BLmnOG-cbdg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaktubbie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:44:
[...]

Heb je alle usbpoorten van je pc geprobeerd, en niet via een hub of monitor aangesloten? Ook al een andere kabel geprobeerd? En ook bij aansluiten PC Suite modus gekozen?
Ik gebruik XP SP2, alle poorten van mn laptop geprobeerd, alleen nog geen andere kabel of andere computer... En duh, PC suite modus :+

Ik heb dus ook de 'oude' PC suite (6.84), omdat de nieuwe (6.85?) bij mij dus niet werkt :( Dan verbindt hij namelijk helemaal niet met mn telefoon...

PC suite gaf vanochtend wel aan dat er dus een update is voor mn telefoon, maar zodra ik dus de updater start (met de nieuwe skin), geeft ie aan 'phone not recognized'.

Iemand anders nog een tip ipv 'probeer andere computer?' :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:19:
[...]

Ik gebruik XP SP2, alle poorten van mn laptop geprobeerd, alleen nog geen andere kabel of andere computer... En duh, PC suite modus :+

Ik heb dus ook de 'oude' PC suite (6.84), omdat de nieuwe (6.85?) bij mij dus niet werkt :( Dan verbindt hij namelijk helemaal niet met mn telefoon...

PC suite gaf vanochtend wel aan dat er dus een update is voor mn telefoon, maar zodra ik dus de updater start (met de nieuwe skin), geeft ie aan 'phone not recognized'.

De nieuwe is 6.86.9.3. Ik zou je toch aanraden om:

a) E65 backuppen met huidige PC Suite
b) E65 hard resetten
c) alle nokia software te de-installeren, loop ook even het register na eventueel
d) nieuwe PC Suite downloaden en installeren (ook even PC suite support op je E65 installeren > PC Suite > Help > Reinstall PC Suite..etc)
d) nieuwe NSU downloaden en installeren
e) kijken of ie wil updaten
f) backup terug zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:19:
[...]

Nee dit heb ik ook en ligt volgens mij nog bij Nokia want totdat de melding op Nokia verscheen dat E65 support tijdelijk werd ingetrokken kreeg ik deze melding. Het voelt bij mij alsof ze mijn fabricage code nog niet hebben vrij gegeven en er nog de tijdelijke block op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneGunman schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:34:
[...]

De nieuwe is 6.86.9.3. Ik zou je toch aanraden om:

a) E65 backuppen met huidige PC Suite
b) E65 hard resetten
c) alle nokia software te de-installeren, loop ook even het register na eventueel
d) nieuwe PC Suite downloaden en installeren (ook even PC suite support op je E65 installeren > PC Suite > Help > Reinstall PC Suite..etc)
d) nieuwe NSU downloaden en installeren
e) kijken of ie wil updaten
f) backup terug zetten
Ik zit nu toevallig op een andere computer en hier wil hij wel linken met de PC Suite 6.89.9.0 :)

Alleen... bij het updaten pakt hij de telefoon helaas nog niet :(
Harde reset gedaan en ga nu maar weer mn back-up terugzetten...

Kijken of ik binnenkort maar eens naar een NSU kan gaan... Wil ook kunnen WLAN'en op de UT ;(
(En automagisch mail checken enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi-RS4
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-07 07:18
Ik hoop dat de nieuwe update mijn probleem zal verhelpen met mijn carkit in mijn auto.

Ik heb een peugeot met een bluetooth carkit die is geïntegreerd in mijn autoradio. het probleem is dat mijn telefoon soms blijft hangen tijdens het uit zetten van mijn auto(carkit gaat dan uit) ik moet persee de accu eruit halen mocht ik hem weer willen gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:54
Weet iemand misschien waar de Wifi antenne zit van de E65? Met andere woorden, waar kun je je hand beter niet houden voor de beste ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

jack2 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 09:43:
Weet iemand misschien waar de Wifi antenne zit van de E65? Met andere woorden, waar kun je je hand beter niet houden voor de beste ontvangst?
Ik gok achterop, tussen knopje om te openen en cameralens. Tenminste, toen ik thuis v/d week via wifi wat zat te proberen na de laatste update, was het daar in half uur gloeiend heet geworden ;)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Topicstarter
Hellow iedereen... i'm back:P
Men server is hersteld (voor de geïnteresseerden het was ce Cf kaart die dood was gegaan waar men os opstond..data is nog intact :)) en ik kan dus de foto's on line zetten.
Ook ben ik bezig aan een nieuwe TS, ik zou graag horen van jullie wat er in moet wat er nog niet in zat.
Ik lees hier al wat omtrent de firmware update...? Ik zal dat er dus eens even inzetten, mar ga dat dus vandaag eerst zelf eens proberen zodat ik het goed kan beschrijven.
andere suggesties zijn ook welkom!

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAtNight
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-02 11:21
Heeft iemand de NOS Mobiel applicatie goed werkend gekregen op de E65?
Ik heb de client geinstalleerd, hij start, hij verbindt via UMTS (Telfort). Ik kan tekst berichten bekijken (video niet, maar daar schijnt momenteel iets mis mee te zijn).
Maar nadat ik de Mobiel applicatie weer afgesloten heb, werkt mijn dataverbinding (via UMTS) niet meer, ook niet bij andere applicaties zoals de web browser, email client, web radio client etc. Ik kan wel een access point selecteren, ik krijg ook het icoontje van de 3G verbinding, maar er wordt geen data uitgewisseld.
Toestel uit- en aanzetten helpt om de verbinding weer werkend te krijgen.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Welcome back L I M A.
Wellicht kun je in plaats van dat je de TS aanpast een 3de deel openen. Deze zit ook al ruim over de 1000 posts....

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Topicstarter
Dat was ik van plan ...een nieuwe is in de maak :)
Overigens lukt het software updaten niet. Ik zou hem moeten laten flashen bij een winkel maar dat kost 40€ en dat heb ik er niet voor over!
Ik heb al gelezen dat het zelf kan maar dat lijkt me te moeilijk...en ik denk ook niet dat dat mag eigenlijk? Wel jammer want mijn firmware zit nog op 1.xxx... :(

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier hoe ik op dit toestel kan bijhouden hoeveel smsjes ik heb verstuurd?
Of misschien een Programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:41:
Is er een manier hoe ik op dit toestel kan bijhouden hoeveel smsjes ik heb verstuurd?
Of misschien een Programma?
In je 'sent'-box kijken in messages? Daar een berichtje openen, en je krijgt direct te zien "1/383" of hoeveel het er ook zijn.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
sent box lekker op een max zetten..

hoe meer smsjes in de inbox hoe trager die wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik gooi alles met regelmaat leeg.
als ze boven de 750 komen, wordt de telefoon tering langzaam.

Waar kan ik trouwens de outbox op max zetten?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

L i m a schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 01:41:
Dat was ik van plan ...een nieuwe is in de maak :)
Overigens lukt het software updaten niet. Ik zou hem moeten laten flashen bij een winkel maar dat kost 40€ en dat heb ik er niet voor over!
Ik heb al gelezen dat het zelf kan maar dat lijkt me te moeilijk...en ik denk ook niet dat dat mag eigenlijk? Wel jammer want mijn firmware zit nog op 1.xxx... :(
Probeer eens een andere pc of ga langs bij het nokia service centre. Daar is de e65 van mijnn vriendin, die we ook zelf niet konden flashen, gratis geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Vaag dat je nergens een optie hebt om je gmail-box op je gsm leeg te maken; je kunt wel alles verwijderen selecteren, maar de headers blijven staan tot een volgende synchronisatie. Wel fijn is dat je (kan op N73 niet) nu ook de loze icoontjes van je standbymodus 'plug-ins act. standby' kunt uitzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Ik heb al ruim eenjaar een E65 naar volle tevredenheid. Alleen ging het van de week met het updaten van de firmware voor de tweede keer fout en viel de telefoon uit. Gelukkig vandaag zonder problemen weer hersteld bij het NSP in Schiedam. Maar goed, ik was bezig om mijn telefoon opnieuw in te stellen en ik zag dat je bij Orange ook Orange World kan nemen met tv. Nou had ik al orange world dus dat leek me wel leuk. Nu heb ik net zo'n bundel afgesloten maar ik snap er niks van hoe ik nou tv kijk op mn mobiel. Het moet toch via Orange World, want ik kan wel via 'diensten' naar orange world tv gaan en dan opent de real player. Maar als die via Orange world verbindt dan doet ie niks. Ik kan wel via internet acces verbinden. Dan geeft ie aan dat er teveel verbindingen zijn en kan ik orange world stoppen en lukt het tv kijken. Maar dan gaat het van mn databundel af lijkt me, zoals gewoon gebruik van internet acces. En dat lijkt me ook niet echt lekker... Wie helpt, ik vind het onduidelijk allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LameDog schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:49:
Ik heb al ruim eenjaar een E65 naar volle tevredenheid. Alleen ging het van de week met het updaten van de firmware voor de tweede keer fout en viel de telefoon uit. Gelukkig vandaag zonder problemen weer hersteld bij het NSP in Schiedam. Maar goed, ik was bezig om mijn telefoon opnieuw in te stellen en ik zag dat je bij Orange ook Orange World kan nemen met tv. Nou had ik al orange world dus dat leek me wel leuk. Nu heb ik net zo'n bundel afgesloten maar ik snap er niks van hoe ik nou tv kijk op mn mobiel. Het moet toch via Orange World, want ik kan wel via 'diensten' naar orange world tv gaan en dan opent de real player. Maar als die via Orange world verbindt dan doet ie niks. Ik kan wel via internet acces verbinden. Dan geeft ie aan dat er teveel verbindingen zijn en kan ik orange world stoppen en lukt het tv kijken. Maar dan gaat het van mn databundel af lijkt me, zoals gewoon gebruik van internet acces. En dat lijkt me ook niet echt lekker... Wie helpt, ik vind het onduidelijk allemaal...
real player openen-opties-instellingen-verbinding-proxy
proxy gebruiken =ja
proxyserveradres = 10.160.129.210
proxypoortnummer = 554
dan weer op terug drukken en kiezen voor netwerk
stand toegangspunt = orange world
onlinetijd= onbeperkt
laagste udp poort=6970
hoogste udp poort = 32000

volgens mij moeten dit de instellingen zijn die je mist. suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Yep, dat is tie. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
Ik heb een probleempje met de infrarood functie. Het sturen van bv contactinfo nr een andere gsm via infrarood gaat perfect (al weet ik niet waar de infrroodpoort zit...), maar ik wou nu ook eens irRemote (http://irremote.psiloc.com) proberen. Alles perfect geinstalleerd, maar geen enkel toetsle wilt de signalen opvangen. Een kameraad van me heeft de E51 en daar werkt dat perfect mee. We gebruiken allebei dezelfde 'device' om te testen en hij kan die TV zonder problemen bedienen. Mijn E65 krijgt niks voor elkaar....

Iemand deze irRemote ook al geprobeerd?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de toetsenbord verlichting uitgeschakeld worden? Die piept namelijk sinds kort enorm... Erg lastig. Verder een tevreden gebruiker al ruim een jaar . De laatste firmware update tot nu toe probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Sinds een kleine week heb ik een probleem met mijn E65 icm met mijn carkits (meervoud).
Ik heb in al mijn auto's een Parrot ck3100 ingebouwd. Dit werkte tot voorkort zonder probleem samen met mijn E65, echter ik heb waarschijnlijk ergens op gedrukt en nu staat er op allemaal als ik gebeld wordt een muzieknoot met een streep er door heen, mute dus.
Iemand die mij belt of die ik bel, hoort mij door de microfoon van de carkit,maar ik hoor de msnen niet door de speakers van de carklit maar op mijn telefoon...
Ik heb al zittten kijken bij assecoires, bij profielen en bij mijn bluetooth verbing, maar ik kan niets vinden wat niet goed schijnt te zijn....Iemand een idee?

<edit>
Ik heb net de verbinding even vergeleken met mijn N73, en toen viel me op dat deze een koptelefoontje in het scherm heeft bij verbinding met de carkit. Dit had ik eerst ook bij de E65, echter is dit niet meer het geval.
</edit>

[ Voor 15% gewijzigd door sjolmers op 25-06-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
@wars:
De infrarood connector zit aan de onderkant, het zwarte langwerpige vlak boven de datakabelaansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die overwegen een N65 aan te schaffen, wil ik hierbij ook nog wel even mijn ervaringen met dit toestel delen. Ik ben namelijk totaal niet tevreden over dit toestel. Ik heb het nu een jaar in gebruik (zakelijk) en ben zeer blij dat ie er nu weer uit kan (zat er helaas een jaar aan vast).
Ik denk dat het erg van gebruiker tot gebruiker afhangt of je dit toestel wel of niet plezierig vindt. Het zal er vooral van afhangen wat je ermee denkt te gaan doen.
Voor mij is naast veel bellen (uiteraard) ook de email functie van vitaal belang. Ik ontvang dagelijks tussen de 200 en 300 mailtjes, die allen gelezen en beantwoord moeten worden.
Voorheen had ik hiervoor een losse telefoon om te bellen en een blackberry voor de mail, maar continu en de telefoon en de blackberry meenemen vond ik erg lastig. BLackberry was in die tijd ook vrij groot. Ik heb toen de E65 aangeschaft als ideale oplossing voor bellen/mailen in één en dat is het dus absoluut niet!
Als telefoon is het een redelijk goed apparaat en zelfs VOIP bellen via de wifi verbinding lukt heel goed. Echter als mobiel email apparaat faalt het toestel in mijn optiek volledig. Bij mij crasht de telefoon minimaal 6 to 8 keer per dag en met wifi/3G ingeschakeld is de batterijduur in het afgelopen jaar teruggelopen van nauwelijks een hele dag (nieuw!) tot nu ongeveer 4 uur!
Ik ontvang volgende week mijn blackberry 8820 en de E65 gaat met een grote boog het raam uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 19:31

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:25:
Voor de mensen die overwegen een N65 aan te schaffen, wil ik hierbij ook nog wel even mijn ervaringen met dit toestel delen. Ik ben namelijk totaal niet tevreden over dit toestel. Ik heb het nu een jaar in gebruik (zakelijk) en ben zeer blij dat ie er nu weer uit kan (zat er helaas een jaar aan vast).
Ik denk dat het erg van gebruiker tot gebruiker afhangt of je dit toestel wel of niet plezierig vindt. Het zal er vooral van afhangen wat je ermee denkt te gaan doen.
Voor mij is naast veel bellen (uiteraard) ook de email functie van vitaal belang. Ik ontvang dagelijks tussen de 200 en 300 mailtjes, die allen gelezen en beantwoord moeten worden.
Voorheen had ik hiervoor een losse telefoon om te bellen en een blackberry voor de mail, maar continu en de telefoon en de blackberry meenemen vond ik erg lastig. BLackberry was in die tijd ook vrij groot. Ik heb toen de E65 aangeschaft als ideale oplossing voor bellen/mailen in één en dat is het dus absoluut niet!
Als telefoon is het een redelijk goed apparaat en zelfs VOIP bellen via de wifi verbinding lukt heel goed. Echter als mobiel email apparaat faalt het toestel in mijn optiek volledig. Bij mij crasht de telefoon minimaal 6 to 8 keer per dag en met wifi/3G ingeschakeld is de batterijduur in het afgelopen jaar teruggelopen van nauwelijks een hele dag (nieuw!) tot nu ongeveer 4 uur!
Ik ontvang volgende week mijn blackberry 8820 en de E65 gaat met een grote boog het raam uit.
200 tot 300 mailtjes beantwoorden per dag? 8)7

Dan heb je inderdaad de verkeerde keuze gemaakt.
Een E61( i ) lijkt me in dat geval veel handiger.

Verder vraag ik me af wat Nokia tegen je heeft gezegt over het crashen probleem.

Ik gebruik hm nu ruim 1,5 jaar en ben nog steeds zeer tevreden (maar ik lees ook niet zoveel emailtjes op een dag, laat staan dat ik ze beantwoord).
Ook ken ik nog 2 tevreden (zakelijke) gebruikers.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:25:
Mja. Verkeerde aankoop - als je zoveel mail moet verwerken, ben je beter af met een full keyboard.
Verder met de laatste firmware geen enkele crash meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
jack2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 21:19:
@wars:
De infrarood connector zit aan de onderkant, het zwarte langwerpige vlak boven de datakabelaansluiting.
Dat is dan dat zwarte vlak over de hele breedte van het toestel? Toch nog eens tegoei testen dan met de ir poort naar de tv gericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosZk
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-07 09:46
Netwerk probleem met E65.

Hallo.
Wie kan mij helpen met het volgende probleem:

Ik kon met mijn E65 gewoon verbinding maken met mijn thuis draadloos netwerk. Sinds enkele weken lukt dit niet meer en krijg ik telkens de melding "Wep: Geen reactie van gateway".

Ik heb mijn Linksys WRT54GR rangebooster firmware geupgrade naar Firmware Version: 1.16, April 25, 2007. Maar ook dit bied geen oplossing.

Ook heb de WPA PSK beveilig tijdelijk uitgezet om te kijken of de problemen in de beveiliging zaten maar ook dit bied helaas geen oplossing.

De E65 heeft nog de standaard (1.0633.18.01) software versie en hiermee had ik in het verleden geen problemen. Ik ben altijd wat voorzichtig met een firmware upgrade van een GSM toestel maar wellicht zou ik die uitdaging toch moeten aangaan. (Inmiddels geupdate naar versie 3 maar probleem blijft).

Ook het verwijderen en opnieuw connecten + key invullen werkt niet.

Ik hoop hier nog suggeties te krijgen waarmee ik wellicht het probleem kan oplossen.
Alvast bedankt voor het mee denken.

Groeten,
Gos :)

[ Voor 6% gewijzigd door GosZk op 13-07-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Gos,

Een firmware update komt natuurlijk niet voor niets. En ik gezien de changelog zou firmware 3 best wel eens jou probleem kunnen oplossen, aangezien er heel veel fixes zijn gekomen op gebied van WiFi, VOIP en beveiliging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosZk
Beste Red,

Bedankt voor uw snelle reactie.
Ik denk dat ik toch maar eens de stap moet gaan zetten om de firmware van het toestel te upgraden.

Heeft iemand daarbij nog tips? Of dingen waar even goed opgelet moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

GosZk schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:35:
Ik denk dat ik toch maar eens de stap moet gaan zetten om de firmware van het toestel te upgraden.

Heeft iemand daarbij nog tips? Of dingen waar even goed opgelet moet worden?
Bij mij maakt de datakabel vrij losje verbinding. Zorg dat je toestel ergens rustig ligt en je hem niet oppakt tijdens het updaten en je geen gekke crashende PC gebruikt. Verder moet je (in geval van nood) wel bij de belangrijkste telefoonnummers kunnen komen enzo. Maak dus ook een voor jou (en niet alleen voor Nokia Backup) interpreteerbare backup, zoals screenshotjes van je PC Suite telefoonboek.

Ik ben overigens half-half tevreden over de E65. Hij heeft een goeie set features, maar het is vaak maar matig geïmplementeerd. Menu's zijn traag, webbrowser crasht nog graag, etc.

Wat me op het moment irriteert is dat ik op veel webpagina's één keer op naar links druk, de knop lijkt te blijven hangen en dus naar links blijft bewegen en tegen de rand aan jutteren, tot ik op naar rechts druk.

Waarschijnlijk is dit over een maand of 8 wel hersteld als Nokia een nieuwe software-update doet :(. En als tweaker zou ik er graag zelf in prutsen of een oudere browser er in terug te zetten, maar de geslotenheid verhindert dat. Ik kijk dan ook uit naar open systemen, zoals Android, Openmoko, QTopia, ..

[ Voor 55% gewijzigd door CyberSnooP op 12-07-2008 11:46 ]

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosZk
Ik heb mijn toestel zojuist voorzien van de 3.0 firmware maar helaas bied ook dit geen oplossing.
Ik zie geen mogelijkheden meer om de oplossing zelf te vinden.

Heeft iemand nog tips??

Groeten,
Gos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gos, heel stom, maar heb het niet gelezen in je 1e post... maar als eens geprobeerd om het netwerk gewoon op nieuw te installeren?

Heb je dit probleem ook op andere wlan netwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosZk
Hallo,

Ook stom van mij maar het verwijderen en opnieuw verbinding maken heb ik meerdere malen geprobeerd.
Op mijn werk kan ik wel gebruik maken van de wlan optie en dat was ook de reden dat ik in eerste instantie de oplossing ging zoeken richting mijn accespoint.

In ieders geval bedankt voor het mee denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik nog een laatste tip die hier eerder ook in het topic heeft gestaan klik

Probeer eens met de energiebespaarstand uit.... Ik heb tegenwoordig met geen enkel Wlan netwerk meer problemen (terwijl ik ook nog met een oude firmware werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosZk
Beste Einsteintina,

Ik heb de energie bespaarstand uitgezet maar opnieuw bied dit geen oplossing. Ik denk dat het probleem in m'n router zit.

Mocht ik het probleem op korte termijn gevonden hebben dan zal ik dat hier posten.

Iedereen bedankt voor het mee denken en het aanbieden van tips.

Groeten,
Gos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Kreeg vandaag mailtje van Nokia dat er nieuwe firmware zou zijn. Link ernaartoe gaf echter geen E65 in het lijstje?! Update gister toevallig voorzien van nieuwe versie. Draaide op Vista met compatabiliteitsmodus; kon niet updaten, maar na uninstall werkte het. Ga ik van de week maar eens kijken...

Ander probleem; ik draai nu op 3.0633.69.00 en heb nummers in display met bv 0206.... als ik gebeld wordt. Kijk ik in logboek/ontvangen oproepen dan zie ik +31206... staan. In adresboek stond dat bedrijf al als +31206... Vreemd is dat ook met 06-nummers ik alleen een naam bij inkomend gesprek zie als zowel 063... als +3163... staat (dus twee entries). Herkent iemand dit probleem; bij de voorgaande firmwareversie nooit last van gehad, en volgens mij heb je nergens opties. En herkende het toestel +31 automatisch, ook in het buitenland kon je gewoon 0206... uit je adresboek bellen en zette ie zelf de NL-prefix ervoor...

/edit: krijg 1,5 dag later smsje van nokia (aangemeld via club nokia) dat er een nieuwe firmware zou zijn. updater gedraaid, en alleen huidige 3.0633.69.00 beschikbaar?!

[ Voor 8% gewijzigd door tweaktubbie op 18-07-2008 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
http://europe.nokia.com/A4577224

gewoon hier ff checken en is hij niet hoger dat je huidige versie dan was het een foutje van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:28

MrDry

Desperados!

Ik krijg het maar niet voor elkaar om mail te ontvangen op mn E65.

Verzenden gaat overigens prima. Als het adres via webmail bezoek staat er daadwerkelijk nieuwe mail maar mn foon houdt vol dat er geen nieuwe mail is.

Pop3 gaat toch altijd goed? Het gaat om een quiknet.nl adres. Ik heb een KPN mobile abbo-tje. Mis ik misschien iets in de settings. Als ik de settings gebruik die ik via de site van KPN binnen krijg krijg ik de een internet foutmelding.

Mis ik iets?

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:18
Is het ook mogelijk de E65 zo in te stellen dat hij NIET opneemt als je hem openschuift terwijl de telefoon gaat? Ik kan deze setting nergens vinden, niet in de telefoon en niet op dit forum. Word gek van mijn vrouw die het toestel altijd uit haar tas moet halen en vervolgens al doende mij opneemt en weer wegdrukt (bij het weer dicht laten schuiven van het toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
tyson69 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:04:
Is het ook mogelijk de E65 zo in te stellen dat hij NIET opneemt als je hem openschuift terwijl de telefoon gaat? Ik kan deze setting nergens vinden, niet in de telefoon en niet op dit forum. Word gek van mijn vrouw die het toestel altijd uit haar tas moet halen en vervolgens al doende mij opneemt en weer wegdrukt (bij het weer dicht laten schuiven van het toestel).
Nee ik weet zeker dat dit niet kan, net zo irritant dat je het toestel niet dicht kunt schuiven zodra het gesprek op de bluetooth headset is over gegaan. Bel je draadloos met een opengeschoven telefoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

@ Droble. Dit is wel mogelijk hoor, dan moet je alleen de linker selectietoets ingedrukt houden tijdens het dichtschuiven. Ik vind het als 'rechtshandige' beller sowieso een onmogelijke opgave, maar het is mogelijk.

@ tyson: nee, niet dat ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Red schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:21:
@ Droble. Dit is wel mogelijk hoor, dan moet je alleen de linker selectietoets ingedrukt houden tijdens het dichtschuiven. Ik vind het als 'rechtshandige' beller sowieso een onmogelijke opgave, maar het is mogelijk.
Hmmm lastig maar toch soms wel handig, tnx voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Ik merk dat sinds de laatste firmware sms-berichten moeilijker verstuurd worden. Heel vaak blijven nu berichten achter in de Concepten map....

Wel tamelijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Red schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:46:
Ik merk dat sinds de laatste firmware sms-berichten moeilijker verstuurd worden. Heel vaak blijven nu berichten achter in de Concepten map....
Concepten zijn berichten die je niet verzonden hebt (bvb door uit de berichten applicatie te gaan terwijl er nog eentje open stond).

De nog-te-verzenden berichten staan in je outbox (geen idee wat dat in het nederlands is)

Zelf heb ik er geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

devilkin schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:16:
[...]

Concepten zijn berichten die je niet verzonden hebt (bvb door uit de berichten applicatie te gaan terwijl er nog eentje open stond).

De nog-te-verzenden berichten staan in je outbox (geen idee wat dat in het nederlands is)
Outbox is in de NL-versie genaamd Outbox :+ Overigens komen niet-verzonden sms'jes niet in Concepten als verzenden niet lukt, maar blijven in Outbox. Heeft niet met firmware te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Dan ben ik denk ik te snel met sms-en, want het komt te vaak voor dat ik hierdoor dus blijkbaar sms-je niet verzend. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het snel naar hoofdmenu willen terugkeren dmv rode knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik zou graag mijn firmware willen updaten naar de nieuwste versie voor mijn E65. Volgens mij was er een tijdje geleden een FOTA ( firmware over the air ) mogelijkheid ( ik dacht dat ik dat al een keer eerder gedaan heb ). Aangezien ik een mac heb zou het mij praktisch lijken om daar gebruik van te maken maar ik kan het nu nergens meer terug vinden.

Is deze mogelijkheid ernog ? Of zijn er andere opties om met alleen een mac te update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

erikafoort schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:07:
Ik zou graag mijn firmware willen updaten naar de nieuwste versie voor mijn E65. Volgens mij was er een tijdje geleden een FOTA ( firmware over the air ) mogelijkheid ( ik dacht dat ik dat al een keer eerder gedaan heb ). Aangezien ik een mac heb zou het mij praktisch lijken om daar gebruik van te maken maar ik kan het nu nergens meer terug vinden.

Is deze mogelijkheid ernog ? Of zijn er andere opties om met alleen een mac te update ?
http://www.nokia.nl/softwareupdate -> kun je vreemd genoeg al maanden geen E65 bij vinden maar over the air wordt wel genoemd. maar met mobiel internet en onbeperkte bundel (anders niet aan beginnen) lijkt het me onbegonnen werk qua snelheid. duurt op pc al soms 5 minuten qua installatie. misschien dat het via wifi thuis/werk kan. zou gewoon ff kijken of iemand in je buurt met laptop of xp-bak 10 minuutjes voor je heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
inderdaad, die pagina had ik nog niet gevonden. maar welk model je ook aanklikt, het mag alleen maar met de pc. Ik probeer inderdaad wel even een windows computer te vinden hiervoor.
dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Red schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:55:
Dan ben ik denk ik te snel met sms-en, want het komt te vaak voor dat ik hierdoor dus blijkbaar sms-je niet verzend. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het snel naar hoofdmenu willen terugkeren dmv rode knop.
Dat heb ik ook wel redelijk vaak. Ik wil meestal zo snel mogelijk terug naar het hoofdscherm, vaak iets te snel. Nu wacht ik meestal een seconde of twee, en dan pas druk ik op de rode knop.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ,

Ik heb sinds een jaar de E65 en sinds kort ben ik verhuisd. Probleem is dat ik als Belg een sterker Nederlands netwerk heb als ik op automatisch zoeken instel en zodoende mijn eigen netwerk thuis niet kan vinden.
Als ik handmatig kies, dan lukt het uiteraard wel, maar ik kom nogal veel in Nederland (woon dicht bij de grens) en dan moet ik om bereikbaar te zijn steeds een ander netwerk kiezen.

mijn vraag: kan je in een profiel steken dat ie handmatig/automatisch zijn netwerk moet zoeken? Dan hoef ik maar gewoon van profiel te veranderen als ik in het buitenland ben.

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 00:02:
Hoi ,

Ik heb sinds een jaar de E65 en sinds kort ben ik verhuisd. Probleem is dat ik als Belg een sterker Nederlands netwerk heb als ik op automatisch zoeken instel en zodoende mijn eigen netwerk thuis niet kan vinden.
Als ik handmatig kies, dan lukt het uiteraard wel, maar ik kom nogal veel in Nederland (woon dicht bij de grens) en dan moet ik om bereikbaar te zijn steeds een ander netwerk kiezen.

mijn vraag: kan je in een profiel steken dat ie handmatig/automatisch zijn netwerk moet zoeken? Dan hoef ik maar gewoon van profiel te veranderen als ik in het buitenland ben.

Thx!
Nee volgens mij kun je alleen op de SIM (met zon stukje software en een reader) aangeven welke voorkeurs netwerken je in welke volgorde wilt hebben. Jij zou er dan 2 moeten wisselen waarschijnlijk.

Bij een Sony Ericsson kun je dit in het menu ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:05
Ik heb de nokia e65 als 6 maanden in gebruik. Maar ik heb nu een klein probleempje met de Wlan. Als ik de verbinding verbreek met een toegangspunt, maakt het automatisch weer verbinding. Ik heb gekeken welke programma's draaien in de achtergrond, maar geen enkel programa draait. Programma's die nog draaien, proberen automatisch verbinding te maken met de Wlan. Heeft iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Climbon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 11:24
Iemand al eens het volgende gehad: Nokia E65 reset zichzelf vanuit het niets (lag gewoon op m'n buro) en komt vervolgens met de melding "Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met de wederverkoper"....??

Heb al geprobeerd te starten zonder SIM, hard resetten gaat niet omdat ik met deze melding in beeld verder niets kan doen. Wordt dat een enkeltje Nokia Service Point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb sinds kort de nokia E65 van mijn broer overgenomen, vind het best een fijn telefoontje alleen vind ik hem wat traag. Ik hoorde dat dit de vodafone software was die erop stond (dat die de telefoon vertraagd).

Is het mogelijk die software te verwijderen en/of de orginele nokia software erop te zetten?

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
El Snorro schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:17:
Ik heb sinds kort de nokia E65 van mijn broer overgenomen, vind het best een fijn telefoontje alleen vind ik hem wat traag. Ik hoorde dat dit de vodafone software was die erop stond (dat die de telefoon vertraagd).

Is het mogelijk die software te verwijderen en/of de orginele nokia software erop te zetten?
Moet je even googlen op debranding, maar hij zal er niet sneller van worden hij is gewoon traag. Ook bij mij met nokia software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Climbon schreef op maandag 28 juli 2008 15:38:
Iemand al eens het volgende gehad: Nokia E65 reset zichzelf vanuit het niets (lag gewoon op m'n buro) en komt vervolgens met de melding "Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met de wederverkoper"....??

Heb al geprobeerd te starten zonder SIM, hard resetten gaat niet omdat ik met deze melding in beeld verder niets kan doen. Wordt dat een enkeltje Nokia Service Point?
Hoi, ik heb mijn E65 reeds 4x opgestuurd voor bovengenoemd probleem... (tot vervelens toe, hebben ze mij het toestel steeds "hersteld" teruggestuurd). Echter mijn gsm, deed dit ook tijdens gesprekken, of SMS'sen verzenden...

Korte historiek van herstelling
1. firmware update, want hadden niks gevonden (had nochtans zelf ook fw update gedaan)
2. nieuwe batterij
3. intern PCB vervangen
4. opnieuw PCB vervangen (echter deze keer hadden ze het toestel zelf ook beschadigd - toetsenbord schuifde niet meer goed naar binnen, en er stond aan de zijkant een stuk verbogen - knappe herstelling!)

Heden van Nokia zelf een nieuw toestel ontvangen, en tot nog toe werkt ie naar behoren...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Climbon
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:31:
[...]

Hoi, ik heb mijn E65 reeds 4x opgestuurd voor bovengenoemd probleem... (tot vervelens toe, hebben ze mij het toestel steeds "hersteld" teruggestuurd). Echter mijn gsm, deed dit ook tijdens gesprekken, of SMS'sen verzenden...
Dank mservaes, klinkt alleen niet erg geruststellend. Ik ga het toestel maar eens na laten kijken.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Zie bij netwerk instellen dat je gsm een UMTS, gsm en dual mode heeft. Weet iemand of dat voor Nederland uitmaakt voor gesprekken en sms (internet nooit); heeft het zin een van de opties bewust in te stellen? En maakt het nog uit qua stroomverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Als je nooit internet zou je GSM modus kunnen selecteren, dan wordt er geen UMTS verbinding opgebouwd en dat scheelt wel degelijk in het stroomverbruik.

Voor SMS of bellen maakt dit namelijk niet uit, gaat over GSM namelijk

[ Voor 19% gewijzigd door Red op 30-07-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Climbon
tweaktubbie schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:23:
Zie bij netwerk instellen dat je gsm een UMTS, gsm en dual mode heeft. Weet iemand of dat voor Nederland uitmaakt voor gesprekken en sms (internet nooit); heeft het zin een van de opties bewust in te stellen? En maakt het nog uit qua stroomverbruik?
Wat stroomverbruik betreft maakt het zeker een groot verschil: ik heb vaak gsm als standaard ingesteld aangezien met UMTS de batterij het net even langer dan een dag uithield. Met GSM ingesteld een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort werkt mijn camera niet meer. :( Van de 1 op de andere dag geeft hij de volgende melding:
Algemeen: functie wordt niet ondersteund.

Ik heb de firmware er opnieuw opgezet. Heeft niet geholpen.
Ben bij Nokia Care langs geweest, maar dan moet hij opgestuurd worden. Dat zie ik niet zo zitten, want dan ben ik hem weken kwijt.

Heeft iemand dit toevallig ook? Of heeft iemand er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaktubbie schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:23:
Als je vooral geinteresseerd ben in zo'n lang mogelijke stand-by tijd zou je ook kunnen overwegen om Bluetooth standaard uit te laten staan. Verder zet ik mijn toestel vaak even op alleen GSM ipv Dual-mode als de batterij nog maar 1 of 2 streepjes heeft. Maakt echt een behoorlijk verschil.
En inderdaad, SMS werkt gewoon goed hoor. (Alleen MMS duurt wat langer om te versturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 19:31

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb gemerkt dat of ik nu BT aan of uit zet het in batterij verbruik weinig uit maakt.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
karakedi schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:08:
Als ik de verbinding verbreek met een toegangspunt, maakt het automatisch weer verbinding. Ik heb gekeken welke programma's draaien in de achtergrond, maar geen enkel programa draait.
Ik heb dit ook eens aan de hand gehad. Ik heb het opgelost door tussen mijn access point en de breedband router een Ethernet hub te plaatsen en vervolgens met Wireshark te kijken wat voor netwerkverkeer er langs komt. Het is een beetje een paardenmiddel, maar het werkte wel in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
Mijn vorige GSM gaf om de x minuten een kort geluidssignaal wanneer er een SMS bericht was ontvangen dat ik nog niet had bekeken. Bij de Nokia E65 staat er alleen een melding in het scherm: "1 nieuw bericht". Ik heb gekeken, maar is er geen optie om een geluidssignaal te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
jack2 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:24:
Mijn vorige GSM gaf om de x minuten een kort geluidssignaal wanneer er een SMS bericht was ontvangen dat ik nog niet had bekeken. Bij de Nokia E65 staat er alleen een melding in het scherm: "1 nieuw bericht". Ik heb gekeken, maar is er geen optie om een geluidssignaal te geven?
Je gaat 1x een geluidssignaal krijgen, maar geen reminders. Daarvoor heb je bvb RemindMe:

http://www.mobifunsoft.com/RemindMe.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

jack2 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:24:
Dan heb je het volume erg laag staan of een profiel (bv Stil) dat niets laat horen ;)
In het Profiel (of meerdere als je die gebruikt) moet je dat instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:52
Is het ook mogelijk om een -niet standaard- toon voor een bericht in te stellen? Zoals sms of e-mail? Net zoals je dat met een MP3 bestand kan doen in het optie menu > instellen als beltoon, maar dan voor SMS of e-mail?

En weet iemand hoe je de achtergrond full screen kan weergeven?

Thanks alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

newsgroupie schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:10:
Is het ook mogelijk om een -niet standaard- toon voor een bericht in te stellen? Zoals sms of e-mail? Net zoals je dat met een MP3 bestand kan doen in het optie menu > instellen als beltoon, maar dan voor SMS of e-mail?
Ja, lees de handleiding... staat het duidelijk in.
En weet iemand hoe je de achtergrond full screen kan weergeven?

Thanks alvast.
Staat ook in het boekje.... en anders, wat heb je zelf al uitgezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Red schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:59:
[...]

Ja, lees de handleiding... staat het duidelijk in.
Bedoel je pagina 16 2e kolom? Dat is nl niet wat ik bedoel. Zoals je in mijn post kan lezen vraag ik om het instellen van een -niet standaard- toon zoals een mp3 file als er een sms- of e-mail binnenkomt. Als ik de optie zoals beschreven op deze pagina kies kan ik enkel uit een lijst van standaard *.aac tunes kiezen.
Red schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:59:

[...]

Staat ook in het boekje.... en anders, wat heb je zelf al uitgezocht?
Werkelijk? Misschien heb jij de handleiding voor slimme gebruikers? Ik kan toch echt niet in de handleiding vinden hoe het mogelijk is een foto als achtergrond beeldvullend weer te geven.

Maar bedankt voor je hulp! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 21:39
hey, voor die SMS tones .. dat wou ik ook al een hele tijd, dus hier is de oplossing (google ftw!)

sluit je phone aan op je PC alsof het een USB drive is en stop de mp3 of de aac in de veolgede map: \Nokia\Sounds\Digital of \Sounds\Digital, al naar gelang je versie van de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Kijk daar heb ik wat aan! Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Voor degene die niet konden updaten via NSU dit gaat nu weer met de laatste release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Nog een vraagje. Is het mogelijk om altijd naar de active standby modus te gaan als de slide dichtgaat? Dit was ik gewend van mijn Samsung en vond ik op zich wel handig. Nu blijft het scherm waar het op stond voordat de slide dicht ging en moet je de hang-up toets eerst indrukken als je naar active standby wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
newsgroupie, ik heb daar een speciale app voor: handy keylock, van epocware.

6 euro, via http://shop.my-symbian.co...tionId=0&productId=193238

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 17-09 13:32
Voor de geïnteresseerden, via deze ebay seller een replacement shell gekocht voor €12,5incl:

Afbeeldingslocatie: http://i22.ebayimg.com/03/i/000/da/4d/baf6_1.JPG

Lijkt origineel van nokia te zijn, alles ziet er exact hetzelfde uit en de achterkant voelt ook zo leer achtig. Tooltjes zijn ook handig, de torx6 die erbij zit kost bij de gamma los al €5.

Toppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
DrClaw schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:29:
newsgroupie, ik heb daar een speciale app voor: handy keylock, van epocware.

6 euro, via http://shop.my-symbian.co...tionId=0&productId=193238
dat heeft te maken met keylock en dat is niet wat hij bedoelt volgens mij, hij wil altijd het standby scherm zien als je hem dicht doet. En niet het berichten scherm als je hem hier dichtklikt.

Nee dit is helaas niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Giant87 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:43:
Voor de geïnteresseerden, via deze ebay seller een replacement shell gekocht voor €12,5incl:

[afbeelding]

Lijkt origineel van nokia te zijn, alles ziet er exact hetzelfde uit en de achterkant voelt ook zo leer achtig. Tooltjes zijn ook handig, de torx6 die erbij zit kost bij de gamma los al €5.

Toppertje.
Ben wel erg benieuwd naar de qualiteit. Want in de afbeelding staat bijvoorbeeld geen Nokia op de cover en E65 er naast....

Zou je je ervaringen willen posten als je hem binnen hebt? Ben namelijk wel geinteresseerd hierin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Ik heb hem al binnen ;) Hele klus om de e65 open te krijgen trouwens. Dit heb ik aan de hand van de service manual gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/08/12/1218566249-990.jpg

Prima case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw

[...]
dat heeft te maken met keylock en dat is niet wat hij bedoelt volgens mij, hij wil altijd het standby scherm zien als je hem dicht doet. En niet het berichten scherm als je hem hier dichtklikt.

Nee dit is helaas niet mogelijk
Het standby scherm is toch dat scherm met de 6 icons bovenaan en de 3 of 4 running apps in rijen daaronder ?

Nou, dat krijg ik dus als ik mn phone dicht doe. En ook nog eens locked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Thanks, voor 6 euro ga ik het wel proberen ;)

edit: het is inderdaad alleen een keylock app. Dus zit je ergens in een menu en doe je de slide dicht dan blijft hij in het menu staan. Maar de keylock werkt wel veel sneller als de freeware keylock app die ik eerst had gevonden. Maar mocht iemand nog een manier weten of app die bij slide dicht altijd terugkeert naar de active standby hoor ik het graag :)

Btw DrClaw, als het bij jou toch echt zo werkt hoe doe je dat dan?

Mijn e65 wil ook op geen enkele manier via de USB kabel werken. Als ik de kabel inplug selecteer ik wel PC-suite mode, maar mijn PC herkent geen nieuwe hardware. Ook op een ander systeem gebprobeerd. Gebruik laatste PC suite versie, hierna ook apart kabeldriver geinstalleerd, geen succes.

[ Voor 109% gewijzigd door Pimmr op 13-08-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren avond heb ik mij E65 ook, een Soft Black versie. Vind hem goed werken, misschien een beetje traag maar dat wist ik al van op voorhand. Heb alle instellingen al wat goed gezet maar het enigste wat ik niet vind is:

Als je de gsm dicht schuift vraagt hij nog altijd 'Toetsenblok blokkeren'? Dan moet je op ja of nee drukken, of een paar seconden zo laten en dan is automatisch het toetsenblok NIET geblokkeerd. Is er nergens een instelling waar ik kan zetten dat hij sobieso altijd moet blokkeren als ik hem dicht schuif?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Nee helaas niet ;)

Gister trouwens geupdate naar versie 3. nog wat. Zie/merk weinig verschil, behalve dat de telefoon weer compleet gereset was en ik alles opnieuw moest installaren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Is een programmatje voor, autolock

Ben er nogsteeds wel tevreden over, alleen de traagheid gaat me irriteren, lijkt vooral door een volle sms box te komen? Zodra ik daar wat weghaal lijkt hij weer sneller.

[ Voor 71% gewijzigd door Rev! op 13-08-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg heb ik mijn data kabel nog niet, kan ik op een andere manier bestanden naar mijn E65 krijgen? Via WLAN of BT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Bluetooth uiteraard.. Wifi zou ook wel kunnen.

Maar er zat toch standaard een data kabel bij de e65? Bij mij iig wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem dat het synchroniseren met PC Suite halverwege afgebroken wordt. Krijg vervolgens de melding "systeemfout" op het scherm te zien.

Draai PC Suite onder Vista, en heb een update gedaan naar de laatste firmware van de E65. Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Hmmm ja je moet eens zoeken in de verborgen map in Document en Settings / Application data daar staat een map PCSync en PC Suite die hebben beide weer een map die op jouw IMEI nummer is gebaseerd en die moet je even weggooien als je nokia applicatie niet draait. Daarna even reboot en kijken als je het programme opnieuw start of hij wel in outlook kan komen. Bij mij was de gedetailleerde melding nl dat hij geen geldig outlook profiel kon vinden, bleek een corupte nokia file te zijn in een van die mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welke viewer kan ik Documents en Settings benaderen? Verkenner geeft deze niet weer, terwijl de weergave van verborgen mappen en bestanden wel aanstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:53:
Is een programmatje voor, autolock
Bedankt voor de tip maar het is niet echt wat ik zoek. Bij autolock kan je minimum 10sec instellen. Dus als ik hem dichtklap en in mijn zak steek moet ik nog steeds 10sec wachten voor dat die het toetsenbord uitschakelt.

Vind het echt jammer dat er geen functie is waarmee je kan instellen dat als je hem dichtklapt hij automatisch toetsenbord uitschakelt.

• stormfly
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:56:
[...]

Bedankt voor de tip maar het is niet echt wat ik zoek. Bij autolock kan je minimum 10sec instellen. Dus als ik hem dichtklap en in mijn zak steek moet ik nog steeds 10sec wachten voor dat die het toetsenbord uitschakelt.

Vind het echt jammer dat er geen functie is waarmee je kan instellen dat als je hem dichtklapt hij automatisch toetsenbord uitschakelt.
Handy keylock doet precies wat jij wilt, dicht = auto op slot.

• DrClaw
hmm, hij wil meer dan alleen maar meteen op de keylock. hij wil graag ook, dat ie meteen naar het standby scherm springt, en dat doet keylock inderdaad niet (sorry dat ik dat eerst beweerde, maar vaste gewoonte van me om op de rode knop te duwen)

Verwijderd

Die Handy Keylock is indd perfect wat ik moest hebben, werkt ook foutloos.

Zijn er nog dingen die de smartphone zeker moet hebben? Ik heb er nu TomTom6 + mappen Western Europe erop gezet, draait perfect, alleen moet mijn bluetooth GPS receiver + wagen houder nog aankomen.

Voor de rest heb ik er een andere theme opgezet en die divx speler geïnstalleerd.

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Verwijderd

Nog een vraagje. Heb hier thuis WLAN en al paar keer gebrowsed via WLAN. Ik woon in Belgie en had nog +/- 7€ op men herlaadkaart staan. Nu check ik even en heb nog maar 1.15€ staan! Er is dus mysterieus bijna een 6€ verdwenen.

Paar keer als ik een programma wou updaten of iets in de aard zei die dat hij verbinding maakte via 'Live!' of 'Internet' ipv 'Linksys' (mijn WLAN). Meestal heb ik dat dan meteen gestopt, een paar keer niet. Zou het kunnen dat ik daardoor zoveel geld kwijt ben? Ik ken niets van WAP of dergelijke..
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste