Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
wars schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:13:
[...]

Normaal kijken ze naar het serienummer en dat weten ze hoe het met de garantie zit. bij mij hebben ze nog nooit naar het kassaticket gevraagd ofzo. Ze kijken gewoon effe in hun database.
Of ze covers gratis vervangen weet ik niet.
Bij mij 3x _/-\o_

1000e reply @ dit topic :9

[ Voor 6% gewijzigd door Appie Heijn op 17-03-2008 20:02 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob G
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-01 22:14
Gutteguttegut schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:54:
[...]
Als je er aparte alarm software opzet en de ingebouwde alarm functie ook gebruikt werken je snel toetsen niet meer.
Ik heb Best Alarms geinstalleerd. Heb je dit probleem bij iedere 'andere' alarmsoftware??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hbe inderdaad ook bestalarms maar hoe schakel je dan je interen alarm uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomikoV1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
tilt schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:49:
heeft iemand ervaring met een 4GB micro sd kaartje voor dit toestel?
Ik wil graag weten of 4GB ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standaard browser die op mijn nieuwe E65 zit, sluit zich vaak plotseling vanzelf uit. Dan ben ik ineens in het hoofdscherm terug. Lijkt wel microsoft :( Heeft iemand hier ervaringen mee?

Opera mini heb ik als alternatief en browsen gaat veeeel fijner. Het punt is alleen dat op een van de fora waar ik post de berichten niet doorkomen (of pas na 3x ofzo) nadat ik op bevestigen druk. Vandaar dat ik de standaardbrowser graag zou gebruiken.

Zijn er nog andere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Laatst online: 21-08 21:39
de standaard browser gaat echt snel out of memory. vandaar dat je dus weer terug in het hoofdscherm komt. jammer, maar helaas :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:05
Opera Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is betaald toch?

Als ik daar geen problemen zou hebben bij het bevestigen van forumberichten ben ik daar wel ok mee, maar ik zou verwachten dat Opera Mobile dezelfde kuren heeft als Opera Mini... alleen dat er wat meer opties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:00:
Dat is betaald toch?

Als ik daar geen problemen zou hebben bij het bevestigen van forumberichten ben ik daar wel ok mee, maar ik zou verwachten dat Opera Mobile dezelfde kuren heeft als Opera Mini... alleen dat er wat meer opties zijn.
Probeer in ieder geval de trail zou ik zeggen, Mini = java Mobile = Symbian. Een compleet andere source dus probeer het zou ik zeggen. Het is inderdaad wel betaald als je trail periode voorbij is.

[ Voor 5% gewijzigd door stormfly op 21-03-2008 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:56

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Schaamteloze crosspost uit het pc suite topic:

Mooi;

Ik probeer te synchroniseren (vista - outlook 2007). Met mijn N70 gaat het prima. Pak ik dan de E65 van mevrouw teacher:

verbinden met E65
wachten op E65

En dan gebeurd er niets....

Wat nu?

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
teacher schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:02:
Schaamteloze crosspost uit het pc suite topic:

Mooi;

Ik probeer te synchroniseren (vista - outlook 2007). Met mijn N70 gaat het prima. Pak ik dan de E65 van mevrouw teacher:

verbinden met E65
wachten op E65

En dan gebeurd er niets....

Wat nu?
- (Nieuwste) PC-suite even opnieuw installeren?
- 'Ondersteuning voor PC-suite opnieuw op uw telefoon installeren' (Menu Help) even proberen
- Checken of de E65 wel goed gevonden/verbonden wordt door de pc/suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Rob G schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:27:
[...]Ik heb Best Alarms geinstalleerd. Heb je dit probleem bij iedere 'andere' alarmsoftware??
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:45:Ik hbe inderdaad ook bestalarms maar hoe schakel je dan je interen alarm uit?
Gewoon bij: Menu -> Kantoor -> Klok geen alarm instellen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:56

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

LoneGunman schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:12:
[...]

- 'Ondersteuning voor PC-suite opnieuw op uw telefoon installeren' (Menu Help) even proberen
heb de laatste (6.84.1.41)
geen enkel probleem
Al gedaan, toch nog een keer gedaan, nu werk het wel! :)

Thanks!

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
teacher schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 23:48:
[...]

heb de laatste (6.84.1.41)
geen enkel probleem
Al gedaan, toch nog een keer gedaan, nu werk het wel! :)

Thanks!
6.85.14.1 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft het apparaat een soort van task manager waarbij je kan zien welke processen er actief zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 00:40:
Heeft het apparaat een soort van task manager waarbij je kan zien welke processen er actief zijn?
Ja applicaties kun je zien maar met de standaard taskmanager geen processen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zit die taskmanager dan, want ik heb de hele telefoon binnenstebuiten gekeerd, maar ik kan helemaal niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:43:
Waar zit die taskmanager dan, want ik heb de hele telefoon binnenstebuiten gekeerd, maar ik kan helemaal niets vinden...
De menu toets langer in gedrukt houden, die knop waar de C op zit maar dan de linker helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gutteguttegut.......het alarm dat daar in gesteld staat heb ik daar niet ingesteld maar juist via bestalarms
Dus als ik deze verwijder ....verwijder ik ook het alarm in bestalarms ....en wordt ik dus niet wakker:-)

Heeft iemand overiges al een antwoord op mijn vraag.....als ik in contacten een M invul krijg ik alle contacten te zien waar een M inzit bv emma,oma enz ?????dit heb ik nog bij geen telefoon meegemaakt iemand enig idee hoe ik dit aan kan passen zodat ik alleen ma,martin,mark enz krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 19:22:
Heeft iemand overiges al een antwoord op mijn vraag.....als ik in contacten een M invul krijg ik alle contacten te zien waar een M inzit bv emma,oma enz ?????dit heb ik nog bij geen telefoon meegemaakt iemand enig idee hoe ik dit aan kan passen zodat ik alleen ma,martin,mark enz krijg
Voor zover ik me kan herinneren kan je dit niet zomaar wijzigen. 3rd party software kan misschien helpen (dus een contacts replacement)

[ Voor 5% gewijzigd door devilkin op 24-03-2008 06:32 ]

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 16:27
Al speurend hier en op andere fora heb ik tot nu toe voornamelijk gelezen dat microsd 2gb wordt ondersteund. Echter hier gelezen dat : It works perfectly with 4GB Ultra II T-Flash ...

Iemand al 4gb aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:34
Stefangrp schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:30:
Ik laat mijn smsjes op mijn sd-kaartje opslaan bij binnenkomst. Nu heb ik een erg volle inbox die ik een beetje wil opruimen door een deel van die 800 smsjes te verwijderen. Dat wil ik via mijn pc doen omdat dat waarschijnlijk een heel stuk sneller gaat dan via mn telefoon.
Ik kan alleen die smsjes nergens vinden met de Phone Browser :'( Heeft iemand een idee in welke folder ze staan / hoe ik ze kan benaderen via de phone browser op de pc?
Het betreft dus smsjes opgeslagen op mijn sd-kaart. Maar in de folders van die kaart kan ik ze niet vinden |:(
niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje...
Ik hed paar thema's geïnstalleerd op de memory kaart, maar heb gisteren me mermory kaart geformatteerd. En nu als ik hetzelde thema wilt installeren loopt het goed tot dat bij installatie. De balkje loopt vol en na zo 30 seconden zegt die installatie mislukt o.0 dat gebeurt zowel via PC Suite en bluetooth (nieuwste firmware en versie gebruik ik)
Ik heb al bij opties certi al op alles gezet. Iemand enige idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 15:15

MrDry

Desperados!

Je kan in de nokia suite toch gewoon naar de berichten? Hoe heb je ze dan op je SD kaart gekregen?

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:03:
Klein vraagje...
Ik hed paar thema's geïnstalleerd op de memory kaart, maar heb gisteren me mermory kaart geformatteerd. En nu als ik hetzelde thema wilt installeren loopt het goed tot dat bij installatie. De balkje loopt vol en na zo 30 seconden zegt die installatie mislukt o.0 dat gebeurt zowel via PC Suite en bluetooth (nieuwste firmware en versie gebruik ik)
Ik heb al bij opties certi al op alles gezet. Iemand enige idee?
Thema's desinstalleren eerst? Kijk eens in de application manager of ze er nog instaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilkin schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:33:
[...]

Thema's desinstalleren eerst? Kijk eens in de application manager of ze er nog instaan...
Nee ze staan er niet in, ik heb volgens mij gewoon probleem als ik mijn memory kaart met daarop paar thema's formatteer. Dat ik volgende keer hetzelfde thema dan niet meer kan installeren, net nog een keer geprobeerd en bij laatste balkje blijft die hangen en dan zie ik van kan niet installeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

mpx200_05 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:53:
Al speurend hier en op andere fora heb ik tot nu toe voornamelijk gelezen dat microsd 2gb wordt ondersteund. Echter hier gelezen dat : It works perfectly with 4GB Ultra II T-Flash ...

Iemand al 4gb aan de praat gekregen?
Hier ben ik ook benieuwd naar, mijn 2GB zit alweer vol.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Laatst online: 22:34
MrDry schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:08:
[...]Je kan in de nokia suite toch gewoon naar de berichten? Hoe heb je ze dan op je SD kaart gekregen?
daar zie ik alleen de berichten die op mn telefoongeheugen / simkaart staan, niet die op mn SD.
Die kan je daarop krijgen door ergens bij instellingen aan te geven dat berichten op je SD opgeslagen moeten worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Heeft iemand een toevallig nog het bestand met de (de)montage foto's op zijn/haar pc staan? De foto's en de link uit de TS zijn helaas dood.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Stefangrp schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 14:02:
[...]
daar zie ik alleen de berichten die op mn telefoongeheugen / simkaart staan, niet die op mn SD.
Die kan je daarop krijgen door ergens bij instellingen aan te geven dat berichten op je SD opgeslagen moeten worden ;)
Als je alleen de berichten uit je telefoongeheugen in beeld krijgt moet je ff een instelling veranderen. Ga naar berichten-opties-instellingen-overige. Onderaan verander je "gebruikt geheugen" in geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:25:
[...]

Nee ze staan er niet in, ik heb volgens mij gewoon probleem als ik mijn memory kaart met daarop paar thema's formatteer. Dat ik volgende keer hetzelfde thema dan niet meer kan installeren, net nog een keer geprobeerd en bij laatste balkje blijft die hangen en dan zie ik van kan niet installeren :?
Iemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRRudi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 09:27
Hi All,

Is er iemand die ervaring heeft met CalSyncS60 op zijn Nokia E65?

http://www.symbian-freak.com/news/008/02/calsync60.htm

Ik heb deze geinstalleerd, alles verloopt prima. Daarna programma gestart, gegevens ingevoerd.
Druk op synchroniseren. Tot nu toe alles prima, na het authenticating gaat hij de calendar downloaden. Als hij dan ongeveer 10kb heeft gedownload sluit het programma ineens af en gebeurt er verder niks meer.. Geen sync met m'n google calender dus. Iemand een idee hoe dit kan / hoe ik dat kan verhelpen?

Groeten Rudi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook een E65 en hij bevalt mij wel. Het enigste nadeel is dat hij soms wat te traag reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:56

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

Heb ook al een tijdje een branded E65 van vodafone.
Nu is het me gelukt om hem te unbranden en te updaten zodat alle vodafone onzin van de tel af is. Echter dan gooit hij er een engelse update op.
Waarschijnlijk heb ik de verkeerde produkt code te pakken.
Kan iemand mij de productcode van een unbranded E65 geven? Waarschijnlijk lukt het me dan wel om de goede software erop te krijgen.

Mijn netwerkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Als ik mijn E65 met kabel aansluit op mijn laptop kan ik met One Touch Access het internet op. Hoe zie ik welke profiel hij gebruikt. Ik heb er namelijk 2. wap & internet (orange). Zou graag willen dat hij met wap connect. Als ik dat handmatig invul doet hij het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Heb zojuist een dual sim in mijn nokia E65 gedaan.
Werkt op zicht goed maar met 1 groot probleem.

Hij vraagt nu telkens tijdens switchen:

Bijwerken SIM-kaart toegestaan?

Keuze ok of annuleren

Ik kies elke keer wel ok maar kan ik dit ook uitzetten dat hij dit vraagt.
Ik heb al overal gezocht maar kan hier super weinig over vinden helaas dus ik heb goede hoop dat iemand hier weet waar ik deze instelling kan vinden dat hij dit automatich zal doen of gewoon niet meer zal vragen.

Een zeer tevreden Nokia E65 user

Gadget Freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel Nokia toestellen te hebben gehad is dit toch wel de minste van het stel. Wat is er aan de hand? Nou dat m'n Nokia E65 na ca. 10 minuten telefoneren het wel genoeg vindt en bij opengeschoven keypad – in donkere toestand – begint de speaker te fluiten. De ene keer harder dan de andere keer maar het blijft bijzonder irritant.
Aangezien ik het toestel slechts enkele weken in m’n bezit had ben ik er mee teruggegaan naar de Vodafone-winkel. Na de eerste “reparatie”-ronde stond er op de bon dat de software was geüpdate. Na een kwartiertje bellen bleek al dat het geen enkel effect had gehad. Ook het fluiten bleek er nog steeds te zijn.
Nog dezelfde dag weer terug naar de winkel en m’n bevindingen teruggekoppeld. Het enige wat ze konden doen is het toestel opsturen. Ik heb toegestemd en wederom drie weken gewacht. Resultaat NRC; ‘problemen niet geconstateerd’. Gloeiende, gloeiende…
Het vriendelijke personeel in de Vodafone-winkel wilde het toestel wederom opsturen maar ik ben een andere weg gaan bewandelen. Ik heb Nokia zelf benaderd met uitleg v.d. situatie. Let wel, het toestel is zó nieuw dat het folie zelfs nog op het schermpje zit. Maar goed, antwoord Nokia; opsturen!
Toen kwam Tros-Radar met de N73-problemen en ben daarop “meegelift” door ook een mail te sturen met de problemen van m’n E65. Antwoord NRC; opsturen met de opmerking dat de reparateur bepaald óf er iets vervangen gaat worden. Oftewel, het kan goed zijn dat m’n toestel voor de vierde (!) keer opgestuurd moet worden.
Ik twijfel nu sterk of ik het toestel nogmaals ga opsturen en wederom drie weken moet wachten of dat ik de problemen voor lief neem. Dat laatste gaat vroeg of laat waarschijnlijk toch steken….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:41:
Na veel Nokia toestellen te hebben gehad is dit toch wel de minste van het stel. Wat is er aan de hand? Nou dat m'n Nokia E65 na ca. 10 minuten telefoneren het wel genoeg vindt en bij opengeschoven keypad – in donkere toestand – begint de speaker te fluiten. De ene keer harder dan de andere keer maar het blijft bijzonder irritant.
Aangezien ik het toestel slechts enkele weken in m’n bezit had ben ik er mee teruggegaan naar de Vodafone-winkel. Na de eerste “reparatie”-ronde stond er op de bon dat de software was geüpdate. Na een kwartiertje bellen bleek al dat het geen enkel effect had gehad. Ook het fluiten bleek er nog steeds te zijn.
Nog dezelfde dag weer terug naar de winkel en m’n bevindingen teruggekoppeld. Het enige wat ze konden doen is het toestel opsturen. Ik heb toegestemd en wederom drie weken gewacht. Resultaat NRC; ‘problemen niet geconstateerd’. Gloeiende, gloeiende…
Het vriendelijke personeel in de Vodafone-winkel wilde het toestel wederom opsturen maar ik ben een andere weg gaan bewandelen. Ik heb Nokia zelf benaderd met uitleg v.d. situatie. Let wel, het toestel is zó nieuw dat het folie zelfs nog op het schermpje zit. Maar goed, antwoord Nokia; opsturen!
Toen kwam Tros-Radar met de N73-problemen en ben daarop “meegelift” door ook een mail te sturen met de problemen van m’n E65. Antwoord NRC; opsturen met de opmerking dat de reparateur bepaald óf er iets vervangen gaat worden. Oftewel, het kan goed zijn dat m’n toestel voor de vierde (!) keer opgestuurd moet worden.
Ik twijfel nu sterk of ik het toestel nogmaals ga opsturen en wederom drie weken moet wachten of dat ik de problemen voor lief neem. Dat laatste gaat vroeg of laat waarschijnlijk toch steken….
Mijn E65 heeft hetzelfde probleem en zo aan de posts in dit topic te zien hebben veel e65's dit probleem. Mijn toetsenbordverlichting werkte niet meer. Bij de eerste reparatieronde was de toetsenbordverlichting wel gemaakt, maar ging ie niet meer op toetsenbordblokering.
Bij de tweede ronde was dit nog niet verholpen en mijn e65 is nu weg voor de derde ronde.
Ik vind deze service niet normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41

Vmu

Rotatate

Mr M en Coolsick, jullie verhalen klinken maar al te bekend.
Kijk maar eens op pagina 2 van dit topic naar de ervaringen van mij en kriziz.
Mijn toetsenbordverlichting was stuk zomer vorig jaar, twee dagen oude telefoon. Niet vervangen maar opgestuurd, zes weken kwijt, kwam ongerepareerd terug met alleen een software-update.
Weer opgestuurd, vijf weken kwijt, er kwam een nieuw toestel terug. Deze heeft een zoemend geluid achter het toetsenbord als het licht brandt. Ik wilde niet weer mijn tel kwijt dus heb m gehouden en deze week toch maar WEER opgestuurd en ik ben benieuwd wat er nu gebeurt.
Ik hoop dat ze omruilen voor een nieuwe zodat ik 'm kan verkopen en een ander merk kopen. Ondertussen gebruik ik mijn oude SE K750 weer. Die doet het tenminste.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen vrijdag was mijn E65 "klaar". Nou niet dus, nog steeds hetzelde probleem. Ze vragen nu een Swap aan voor een nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook overstag gegaan en m'n E65 weer bij de vodafonewinkel ingeleverd voor de 3e "reparatie"ronde. Met het personeel heb ik afgesproken dat we naar een andere oplossing gaan zoeken op het moment dat het nu nog niet goed mocht zijn.
Natuurlijk kan je de E65 niet vergelijken met vorige Nokia's als de 3310, 6230i, etc. etc. maar wanneer een product niet goed is dan moet je het óf nog niet op de markt brengen óf - en eigenlijk altijd - goede service bieden en gebruikers niet vermoeien met een norm van 3 reparaties à 2 à 3 weken die praktisch niets opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
ik wil zojuist bij mijn e65 een fw upgrade uitvoeren, maar nsu blijft zeggen phone is not recognized.
ik heb de nieuwste versie van nsu en ps.
als ik wil update heb ik wel gewoon verbinding met pc suite , dus de kabel is goed.

wat kan ik hier aan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
wd200 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:12:
ik wil zojuist bij mijn e65 een fw upgrade uitvoeren, maar nsu blijft zeggen phone is not recognized.
ik heb de nieuwste versie van nsu en ps.
als ik wil update heb ik wel gewoon verbinding met pc suite , dus de kabel is goed.

wat kan ik hier aan doen ?
http://europe.nokia.com/A4577225

Wachten totdat Nokia de firmware weer teruggeplaatst heeft op de server 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikske_007
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 12:51
Heb een vraagje ivm freeware software.
Als ik deze wil installeren verteld hij mij soms dat deze software niet herkend is
en mijn toestel kan beschadigen?
Het is via de site van symbian-freek.
Kan ik hiermee iets fout doen eigenlijk?
Alvast bedankt.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Als ik een hard reset wilt doen vraagt hij om een lock key :? Iemand een idee wat hiermee wordt bedoeld. Heb al 0000 geprobeerd en mijn pincode. Beide pakt hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Don3k schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:36:
Als ik een hard reset wilt doen vraagt hij om een lock key :? Iemand een idee wat hiermee wordt bedoeld. Heb al 0000 geprobeerd en mijn pincode. Beide pakt hij niet.
12345 is de standaard blokkeringscode (= lock key)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
LoneGunman schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:50:
[...]

12345 is de standaard blokkeringscode (= lock key)
werkt! thank you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 10:09
Bovenstaand probleem (piepende toetsenbordverlichting) heb ik ook, hier stoor ik me niet heel erg meer aan, maar ga hem wel even terugbrengen.

Wat mij vooral irriteert is het krakende batterijklepje. Precies waar je de telefoon vasthoudt, kraakt hij. Heel vervelend bij SMS-en.

Ook valt mijn toestel de laatste tijd regelmatig uit bij het openschuiven, als ik een inkomend gesprek heb, schuif ik hem open en op dat moment wordt het beeld zwart. Moet de telefoon dan opnieuw aanzetten om er weer iets mee te kunnen doen. Erg vervelend, want je bent ook het nummer kwijt wat je belde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Boeie schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:15:
Bovenstaand probleem (piepende toetsenbordverlichting) heb ik ook, hier stoor ik me niet heel erg meer aan, maar ga hem wel even terugbrengen.
Heb ik ook helaas last van.

Wat mij vooral irriteert is het krakende batterijklepje. Precies waar je de telefoon vasthoudt, kraakt hij. Heel vervelend bij SMS-en.

Haal het klepje open en plak een stukje ductape op de achterkant. Het gekraak is weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Topicstarter
@sjolmers:
De foto's zijn inderdaad moeilijk vindbaar...momenteel is mijn NAS server gecrashed door stromuitval (500GB weg..:'(), de foto's staan daar nog op. Als ik ze kan redden dan zet ik ze zeker nog eens on line ;)
Verder is de TS geupdate met prijzen vanuit de pricewatch.

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Super Lima, ik hoop dat het lukt! Succes met de herstelwerkzaamheden!! 8)

[ Voor 37% gewijzigd door sjolmers op 05-05-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeie schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:15:

Ook valt mijn toestel de laatste tijd regelmatig uit bij het openschuiven, als ik een inkomend gesprek heb, schuif ik hem open en op dat moment wordt het beeld zwart. Moet de telefoon dan opnieuw aanzetten om er weer iets mee te kunnen doen. Erg vervelend, want je bent ook het nummer kwijt wat je belde!
Dit zijn exact de klachten die ik ook heb. Ondertussen is m'n telefoon weer terug van een vierweekse logeerpartij bij Nokia "Repair" Center. Voor de 2e maal; klacht niet geconstateerd. Wat moet je hier nu mee?
Bij de Vodafone-winkel kunnen ze enkel opsturen en áls ik dat dan doe dan komt ie na 3 / 4 weken terug met 'klacht niet geconstateerd'. Dit is een onmogelijke situatie en valt me vies tegen van Nokia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, 't is me wat geweest om het voor elkaar te krijgen maar eindelijk, na 2,5 maand wachten, komt er dan een nieuwe E65! Ik ben benieuwd of die het wél goed doet...(ga er wel vanuit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Ik heb nu de E65 van iemand overgekocht, en zoek me wezenloos waar ik de toetstoon kan uitzetten? Ik kan uberhaubt niet vinden waar ik iets van een ringtoon instel.

Boekje heb ik er niet bij helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens bij profielen > Algemeen > Opties > Aanpassen > Toetsenbordtonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Had het al gevonden, maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Iemand toevallig enig idee of je extra T9 dictionaries kunt installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Sinds week in bezit; wlan refreshen (scan uit, maar wlan wizard) levert soms bizarre zaken op.
Heb FON router naast me, en vind soms geen enkel netwerk. Refresh, 3 netwerken, refresh m'n eigen FON, refresh 1 ander netwerk, refresh 2 andere netwerken en eigen 'hidden' FON-kanaal.

Waar zit die wlan ergens op het toestel (voor/achter/zijkant)? En is bovenstaande met scans normaal?

Kan me niet heugen dat ik iets hen aangezet; krijg soms die vier vierkantjes als teken van een WLAN in de buurt. En dat terwijl wifi-scan uitgeschakeld is. Waar is die scan en hoe zet je die uit of pas je die aan?

Overigens is dat fring niet stabiel; soms 'freezed' ie en doet hele toestel niets meer.
Heb ook al 2 keer gehad dat ie 'ineens' uit bleek te staan. Volle accu, keys gelocked.
Sneller dan N73 maar ook hoop vaagheid erbij gratis...

[ Voor 16% gewijzigd door tweaktubbie op 09-05-2008 23:48 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
tweaktubbie schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:47:

Kan me niet heugen dat ik iets hen aangezet; krijg soms die vier vierkantjes als teken van een WLAN in de buurt. En dat terwijl wifi-scan uitgeschakeld is. Waar is die scan en hoe zet je die uit of pas je die aan?
Klopt dan is er een applicatie die gebruik wil maken van WLAN dat hoeft niet continu te zijn maar bijvoorbeeld eens per uur voor je email check, dan heb je dat icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Deze telefoon is niet geschikt voor games? De s60 games die ik tot nu toe heb geprobeerd lopen vrij broerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Had Nokia Updater voor m'n N73 nog staan onder Vista; start de software, gaat updaten en roept dan... dat ie niet voor vista geschikt is. Via de nokiasite gedownload (staat bij: ook voor vista), zelfde issue.

Dan maar XP SP2 compatabiliteitsmodus aangevinkt, maakt niet uit. Onder XP dan maar gedaan, herkent de software van Nokia m'n GSM niet. Iemand wel idee hoe te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Rev! schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:32:
Deze telefoon is niet geschikt voor games? De s60 games die ik tot nu toe heb geprobeerd lopen vrij broerd
Hangt er een beetje vanaf welke games je probeerd.
N95 games lopen inderdaad minder (N95 heeft hardware 3D onboard) maar de meeste Symbian 9.1 games lopen bij mij prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
aha, ik had idd N95 games geprobeerd (sonic enz).
Wat zit er voorop trouwens naast de speaker? Cam of lampje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Rev! schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:45:
aha, ik had idd N95 games geprobeerd (sonic enz).
Wat zit er voorop trouwens naast de speaker? Cam of lampje?
Licht sensor. (staat in dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Begin hem steeds meer te waarderen.

Tomtom zit erop, Windows live kan ik binnenhalen via Vodofone Live. Op mijn werk hier haalt hij nu automatisch mijn Exchange mail op via wlan. Cam is best ok. En vooral de Agenda op het homescreen is superhandig, ik vergeet echt constant dingen, maar doordat ik daar taken kan opzetten denk ik er toch weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer gebruikers van de E65 met Keychain GPS 2000? TomTom werkt prima, maar programma's op de E65 (zoals navigator) en Googlemaps hebben zo nu en dan problemen om de GPS ontvanger te zien.

Mijn oplossing voor een terugkerend probleem va het uitvallen van de E65 bij open en dichtschuiven:
De contactjes op de batterij iets strakker gezet. Nu al lange tijd niet 1 keer meer uitgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01
ik heb deze telefooninmiddels een jaar verbaast me dat er zoveel mensen problemen hebben ik heb denk ik geluk gehad alles doet het heb um al 2x uit me klauwen laten vallen op straat en behalve wat krasjes aan de onderkant is er niets te zien :P Ik heb wel die piep in het toetsenbord als het licht ervan aanstaat maarja daar is mee te leven.

Enige wat niet werkt is de stnd gps software. Tom tom werkt prima maar navigator etc scheint er maar geen zin in te hebben. IK lees net dat edje dit ook heeft is hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 14:10

Ginz

Trek Superfly 5 powered

tweaktubbie schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:07:
Had Nokia Updater voor m'n N73 nog staan onder Vista; start de software, gaat updaten en roept dan... dat ie niet voor vista geschikt is. Via de nokiasite gedownload (staat bij: ook voor vista), zelfde issue.

Dan maar XP SP2 compatabiliteitsmodus aangevinkt, maakt niet uit. Onder XP dan maar gedaan, herkent de software van Nokia m'n GSM niet. Iemand wel idee hoe te updaten?
NSU support Vista momenteel even niet meer. Waren teveel problemen mee.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Ginz schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:07:
[...]

NSU support Vista momenteel even niet meer. Waren teveel problemen mee.
Is me gisteren wel gelukt :D Op usbpoorten voorop pc (ook usb2.0) werkte het niet; achterop aansluiten wel. Via xp sp2-compatability modus.

Overigens nog 1 detail wat storend is; soms bij inschuiven numerieke deel, of bij opnemen gesprek door uitschuiven daarvan gaat het toestel uit. Anderen ook die ervaring gehad? Had dit zowel voor als na update, dus daar ligt het niet aan. Nadeel van de update is dat ik nu verder alleen 'dots' themes heb waar je niets aan hebt; had ervoor default meer dan alleen nokiatheme erop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe stel ik nieuwe tonen in voor sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ onder instr. > profielen > algemeen (bijv.) > aanpassen > berichtensignaaltoon

Goed, sinds vanochtend trotse bezitster van de E65 maar ARGH! Frustraties!

UT Wlan ingesteld, thuis WLAN (verborgen) ingesteld....
Foon vindt de netwerken wel, maar zodra ik wil gaan browsen
'Kan niet verbinden WLAN netwerk niet gevonden' Terwijl dat wel zo was... :/

Ok, ik het topic doorstruinen, besloten maar eens een firmware upgrade te geven die het eventueel zou kunnen oplossen (foon krijgt namelijk geen ip).

PC suite van CD geinstalleerd, telefoon is verbonden met die pc suite, ik download en installeer op mijn computer de updates (incl. nieuwe pc suite)...
Start PC suite, wil telefoon verbinden, hij ziet dat telefoon geconnect is via de kabel, maar ik kan hem niet selecteren in de verbindingswizard en nu wil hij dus mijn telefoon niet meer verbinden met de pc suite, dus krijg ik ik ook al niet voor elkaar op te updaten :(

Frustraties alom dus...

Herkent iemand deze frustraties en weten jullie oplossingen?

jeej :)
Ik had PC suite (nieuwe versie) opnieuw geinstalleerd, op een of andere wonderbaarlijke manier kreeg ik ineens een synchronisatie schermpje en zo was hij verbonden! *O*

Maar.... hij wil nog niet de software opdaten....
Batterij heeft ook nog maar 3 streepjes, dus daar zou het evt. aan kunnen liggen...

Dus voorlopig nog ff geen WLAN voor mij op de UT of in studenthuis (of iemand moet daarvoor een tip hebben beh. software updaten) en dan hopen dat hij morgen wel wil updaten.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg ik de battery en signaal indicator van mijn E65 op mijn nokia carkit ck15w mijn 6300 doet dit wel

joep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(
Had de nieuwste PC suite geinstalleerd, en daarbij wil hij niet linken met mn nokia
Oplossing: ouwe pc suite (meegeleverd) weer geinstalleerd en nu linkt hij wel en kan makkelijk synchroniseren

Ik wil mn een update op de nokia gooien om op wlan te komen, lukte niet (herkende telefoon weer niet, weer problemen met linken / synchroniseren), op nokia site gekeken, bleek al de nieuwste software te hebben...

Dus... nu blijf ik met het WLAN probleem zitten (precies zoals teacher had beschreven)
E65 vindt de netwerken wel, maar zodra ik wil surfen / e-mail checken, heb ik geen verbinding meer :?

Heeft iemand hier een oplossing voor?!?!

(het is oa het UT WLAN netwerk wat niet wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Browsen via Wlan sux gewoon, krijg ik ook niet lekker werkend. Mail/Agenda ophalen gaat daarintegen prima :?, doet hij zelfs automatisch zodra ik het bedrijf binnen loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mn ouders werkt wlan wel *O* met browsen dan...

Nu mn mail nog aan de praat zien te krijgen...
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:45:
[...]

Het kan vrij lastig zijn om je E65 te gebruiken in een WLAN omgeving met dynamische WEP keys is mijn ervaring hier op de UT. Ik hoef niet mijn MAC adress te laten registeren omdat we een certificaat moeten downladen waardoor met studentnummer en ww geverifieerd wordt of je een geautoriseerde gebruiker bent.Dit geef ik aan bij CA certificaat (zie hieronder). Wellicht dat jij juist User certificaat moet instellen en CA niet definieren.

[...]
> > > CA certificate: <TUE certificaat?>
Weet iemand de instellingen voor de UT mailbox toevallig? En wat de CA certificate is wat ik op de UT moet gebruiken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:43
@tweaktubbie en @einsteintina:

Voor al uw WLAN problemen ga naar Menu -> Instrumenten -> Instell. -> Verbinding -> Wireless LAN -> Opties -> Geavan. instellingen -> Energiespaarstand en zet deze op Uitgeschakeld.

Hiermee zou de verbinding een stuk stabieler moeten zijn. Helaas heeft het wel als nadeel dat je batterij bij continu gebruik van WLAN binnen een uur leeg is...

Een andere optie is mogelijk om een WLAN router te kopen die Wi-Fi Multimedia (WMM) of Cisco Compatible Extensions (CCX) ondersteunt. Dan zou de stroomspaarstand wel moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh, ik kan moeilijk alle accespoints op de campus gaan vervangen :+ (beetje de gehele campus... denk niet dat ze daar aan willen ;) )

Maar opzich, bij ouders werkt het wel.... nu nog op de UT en bij mij thuis enzo...

Maar energiebespaarstand had ik nog niet gevonden, zal dat es gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:28:
^^ onder instr. > profielen > algemeen (bijv.) > aanpassen > berichtensignaaltoon

Dank je _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
ik gebruik hem nu 10 mnd en begin nu op sommige plekjes een heel klein beetje lak beschadeging te zien.

*hij is evt te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Hmm. Ik lees hier net op http://discussions.europe...651&query.id=35991#M33651 dat er een nieuwe firmware uit is? Iemand al kunnen bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
lol, ik dacht dat ik de nieuwste had, dus ik sluit vandaag voor het eerst die kabel aan, en vervolgens geeft hij aan dat er een nieuwe Firmware is, puur toeval dus? :)

Current: 206336501
Update: 306336900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Van E65: New Firmware 3.0633.69.00 with change log:

Changes made from v2.0633.65.01 to v3.0633.69.00

SB-036/17.04.08

Messaging
* Reading fo SMS time stamp information unified between regions
* SMS sending from SIM Toolkit - Profile 07 improved
* Unicode Handling with Turkish characters corrected
* Correction to fetching email from freemail server
* Intellisync: Searching a contact for the first time improved

SIM
* After the startup, the phone recognizes the language to use from the SIM card
* SMSC is re-read from SIM after switch on

VOIP
* Improvement of co-operation of Gizmo VoIP client and Internet voice mailbox
* SIP Proxy Authentication corrected in outgoing call if two SIP profiles with same realm and user name

WAP
* Correction of Chinese word corruption with WAP browser
* Searching in hebrew from portal corrected
* Wap GET/POST forms corrected when using Greek characters
* Reset during WAP browsing and MT calls corrected

Other changes
* Start-up settings updated
* Settings Wizard updated
* Start-up date changed to 1.1.2008
* Correction of NITZObserver with negative time zone values
* Localization improvements Needed equipment for software update:
* Phoenix Service Software version 2007.44.4.31162 or later
* Product Data Package v6.0
* PKD-1/PK-1 Dongle & Flash Prommer FPS-10 or CA-53 USB Cable
* Product specific service tools

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Ondertussen geupgrade, ding is precies wel ietsje snappier geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik de update downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Ik denk dat het updaten alleen mogelijk is me de (illegale) Phoenix software want als ik mijn E65 aansluit dan krijg ik nog steeds "phone not recognized"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

stormfly schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:44:
Ik denk dat het updaten alleen mogelijk is me de (illegale) Phoenix software want als ik mijn E65 aansluit dan krijg ik nog steeds "phone not recognized"
Ik heb gisteren geupdate met de Nokia Software Updater. Kan alleen onder windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Azqi schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:09:
[...]

Ik heb gisteren geupdate met de Nokia Software Updater. Kan alleen onder windows XP.
Welke product code heb jij? Ik 0553318 de zwarte variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Azqi schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:09:
[...]
Nee, als je compatabiliteitsmodus (zie pagina hiervoor/boven) onder Vista instelt lukt het wel.Probeer de kabel ook in andere hubs voor/boven/achter als ie eerst niet herkent wordt.

Moet zeggen na ruim 2 weken gebruik dat wifi echt bagger slecht werkt. Zelfs na energiespaarstand-tip hierboven. Moet je aan die mwa stand in geavanceerde opties, en andere parameters iets aanpassen. Mwa geeft mee beetje microwave-standidee :P Als je punten met sterkte >80% ziet, en vernieuwt, dan heb je soms bv 5 punten, dan weer 1, dan weer 3 - het lijkt niet echt betrouwbaar.

Ook als je scherm inschuift of via bluetooth foto's naar je pc wilt halen hangt ie soms, of gaat ie gewoon uit. Een stukkie sneller dan m'n N73, maar krijg toch neiging om nokia 3120 ergens vandaal te kopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-09 11:23
Het updaten liep zeer vlot en snel (windows XP, onder vista wou de nokia software updater niet werken).

Zo meteen geen nieuwe dingen opgemerkt. kon je met de vorige firmware ook de laatste 2 sms in de actieve standby displayen. ietske sneller heb ik wel de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Update was traag.
• Enkele minuten met binnenhalen nieuwe NSU en installatie daarvan
• 5 minuten backup maken,
• > 10 minuten NSU downloaden + installeren
• Enkele minuten reboot + installatie gebruikerssoftware op telefoon.
• 5 minuten backup terugzetten (was van 1.x naar 2.x niet nodig dacht ik, maar nu was echt alles weg)
• "Onvertrouwde" software handmatige installeren (via traag toepassingsbeheer op telefoon)
• Paar verloren instellingen terugzetten (snelkeuzes in balkje onder klok, automatisch verbinden met bluetooth op PC..)

Heb inmiddels de webbrowser al weer aan het crashen gekregen, maar contacten en berichten lijken iets sneller te werken (niet gemeten, dus mogelijk psychologisch effect).

Telefoon blijft al met al nog maar net dragelijk qua snelheid. Voor de grap heb ik eens geklokt wat het kost om de laatst genomen foto op volledig scherm te laten zien als je telefoon uitstaat:
• 0:00 aanknop
• 0:15 Nokia verschijnt
• 0:45 Pincode invoeren
• 0:55 Active Standbyscherm, druk op menu.
• 1:05 Menu verschijnt, kies Media > Galerij
• 1:10 Galerij verschijnt, kies Afbeelding
• 1:35 Afbeeldingen verschijnt, thumbnails worden nu 1 voor 1 ingevuld
• 1:37 Bovenste foto geopend.

Dit alles gaat wat beter als de telefoon 'warm' is, gelukkig.. maar het blijft een traag monstertje.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Tot hiertoe ben ik een irritante bug nog niet terug tegengekomen: als je in je contacts gaat zoeken kon het soms zijn dat de telefoon blokkeerde voor bijna een minuut vooraleer eindelijk de contact info te geven.

Ik leef op hoop dat die eruit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Ik snap nog steeds niet dat mensen de normale EU/NL zwarte E65 kunnen updaten via NSU. Ik krijg nog steeds "phone not supported"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Helaas mis ik nogsteeds ondersteuning voor 4Gb in de nieuwe firmware :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

stormfly schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:29:
Ik snap nog steeds niet dat mensen de normale EU/NL zwarte E65 kunnen updaten via NSU. Ik krijg nog steeds "phone not supported"
Heb je alle usbpoorten van je pc geprobeerd, en niet via een hub of monitor aangesloten? Ook al een andere kabel geprobeerd? En ook bij aansluiten PC Suite modus gekozen?

@sjolmers: die 4Gb is toch alleen mogelijk voor (micro)SDHC wat alleen N95/E82 volgens mij aankunnen?

Overigens ook vreemd dat met N73 update Nokia Maps meekomt, en bij E65 niet?

[ Voor 18% gewijzigd door tweaktubbie op 03-06-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-10 16:46
nvm. (nokia vind dissensamble videos blijkbaar niet cool, vandaar dat ik ze niet kan vinden :P)

[ Voor 88% gewijzigd door cuberob op 04-06-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Lima had foto's hiervan, echter is zijn hardeschijf gecrashed. Hij was eea aan het recoveren, echter heb ik nooit meer iets hierover gehoord...LIMA????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Zojuist ook even mijn (Europese/Nederlandse) E65 geupdate naar v3.0633.69.00, onder Vista. Gewoon even nsu_ui_client.exe (1.4.39) uitgevoerd in compatibility mode (Windows XP SP2) en als Administrator. Of dit laatste nog effect heeft weet ik niet, maar hij doet het wel. Nog 10 minuten and counting momenteel...

Edit: klaar! Nu even backup terugzetten.
MrBarBarian schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:28:
Ey, nieuwe firmware! Wat zijn de fixes?
Blader even een paar posts omhoog :P

[ Voor 27% gewijzigd door LoneGunman op 04-06-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Ey, nieuwe firmware! Wat zijn de fixes?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Weet iemand nog een goede muziek speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ik heb net gemerkt dat de firmware upgrade mijn sync probleem heeft opgelost. Het was voor mij niet mogelijk om outlook volledig te syncen met mijn e65. Halverwege kapte hij er constant mee. Leek bijna wel of het te veel voor hem werd, kan ook best zo zijn trouwens. Meer dan 500 items(adres+tel, afspraken, notities) en dat voor +/- 1,5 jaar.

Nu sync't hij ook stukken vlotter.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste