^^ onder instr. > profielen > algemeen (bijv.) > aanpassen > berichtensignaaltoon
Goed, sinds vanochtend trotse bezitster van de E65 maar ARGH! Frustraties!
UT Wlan ingesteld, thuis WLAN (verborgen) ingesteld....
Foon vindt de netwerken wel, maar zodra ik wil gaan browsen
'Kan niet verbinden WLAN netwerk niet gevonden' Terwijl dat wel zo was...
Ok, ik het topic doorstruinen, besloten maar eens een firmware upgrade te geven die het eventueel zou kunnen oplossen (foon krijgt namelijk geen ip).
PC suite van CD geinstalleerd, telefoon is verbonden met die pc suite, ik download en installeer op mijn computer de updates (incl. nieuwe pc suite)...
Start PC suite, wil telefoon verbinden, hij ziet dat telefoon geconnect is via de kabel, maar ik kan hem niet selecteren in de verbindingswizard en nu wil hij dus mijn telefoon niet meer verbinden met de pc suite, dus krijg ik ik ook al niet voor elkaar op te updaten
Frustraties alom dus...
Herkent iemand deze frustraties en weten jullie oplossingen?
jeej

Ik had PC suite (nieuwe versie) opnieuw geinstalleerd, op een of andere wonderbaarlijke manier kreeg ik ineens een synchronisatie schermpje en zo was hij verbonden!
Maar.... hij wil nog niet de software opdaten....
Batterij heeft ook nog maar 3 streepjes, dus daar zou het evt. aan kunnen liggen...
Dus voorlopig nog ff geen WLAN voor mij op de UT of in studenthuis (of iemand moet daarvoor een tip hebben beh. software updaten) en dan hopen dat hij morgen wel wil updaten.
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 22-05-2008 23:49
]