• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:35
Vmu schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 20:57:
Gisteren kocht ik een mooie bluetooth gps van Holec.
Blijkt dat de E65 niet werkt met dat ding :(
Daar kom je uiteraard pas na veel frusto en google achter.
Bllijkbaar zijn er maar enkele die wel werken met de E65. Wat een rottoestel is het aan het worden op die manier zeg.
Link naar Nokia discussie hier
ik heb zelf 4 bt gps ontvangers getest op de e65 en deze werkte alle 4 zonder problemen.
Maar uiteraard is het altijd handig om van te voren te kijken of iets werkt met elkaar. Kan je een hoop ellende besparen

Tijd van werken, tijd van rusten

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41

Vmu

Rotatate

Driek schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:00:
[...]

ik heb zelf 4 bt gps ontvangers getest op de e65 en deze werkte alle 4 zonder problemen.
Maar uiteraard is het altijd handig om van te voren te kijken of iets werkt met elkaar. Kan je een hoop ellende besparen
Ik zoek een BT ontvanger die je kunt laden via USB (scheelt weer een extra lader) en met een SIRFIII chipset of beter.
Zat er zo eentje tussen die 4?
tnx :)

Vmu

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:35
http://www.pocketinfo.nl/...etooth-gps-ontvanger.html

heb zelf nu deze (geen sirf, maar volgens vele zelfs beter)
Heb altijd minimaal 7 satelieten zelfs in mijn handschoenenkastje.
gebruik hem zelf ook voor het nokis sport tracker programma en dit werkt ook perfect. Hierbij is het nl bij lage snelheden van belang om goed ontvangst te hebben.

vooral de batterij duur van 32 uur en opladen via usb vind ik erg handig

Tijd van werken, tijd van rusten

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:20
Vmu schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 20:57:
Gisteren kocht ik een mooie bluetooth gps van Holec.
Blijkt dat de E65 niet werkt met dat ding :(
Daar kom je uiteraard pas na veel frusto en google achter.
Bllijkbaar zijn er maar enkele die wel werken met de E65. Wat een rottoestel is het aan het worden op die manier zeg.
Link naar Nokia discussie hier
Ik heb een cheapy gps via ebay gekocht al 4 jaar geleden. Deze werkt perfect met de e65

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:30
Ook geen enkel probleem met een cheapo bluetooth GPS module, gekocht vorig jaar op pdashop.be

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41

Vmu

Rotatate

Bedankt Driek, Appie en Devil. _/-\o_

[ Voor 49% gewijzigd door Vmu op 23-09-2007 11:15 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Vmu schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:14:
Bedankt Driek, Appie en Devil. _/-\o_
Mss kun je even checken welke chipsets die GPS receivers hebben die niet werken i.c.m. de E65. Grote kans dat het dezelfde chipsets zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Ik heb een nieuwe computer met Windows Vista en nu herkent Vista mij telefoon niet als ik hem met de kabel aansluit aan de computer.
Wie heeft hier de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Ge1949 schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:51:
Ik heb een nieuwe computer met Windows Vista en nu herkent Vista mij telefoon niet als ik hem met de kabel aansluit aan de computer.
Wie heeft hier de oplossing voor?
Laatste Nokia PC Suite reeds geinstalleerd? Ik denk niet dat Windows anders je phone gaat herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilkin schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:19:
[...]

Laatste Nokia PC Suite reeds geinstalleerd? Ik denk niet dat Windows anders je phone gaat herkennen.
Ook zonder PC Suite zou de telefoon herkend moeten worden als een USB Mass Storage device.
Selecteer je wel Gegevensoverdracht op het moment dat je hem aansluit?
Of staat je telefoon op PC Suite modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
he mensen. weet iemand misschien ook hoe ik het icoon van een applicatie verander? Het icoon van SmartMovie en google maps ziet er bijvoorbeeld niet uit. Het oog wil ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:23:
[...]

Ook zonder PC Suite zou de telefoon herkend moeten worden als een USB Mass Storage device.
Selecteer je wel Gegevensoverdracht op het moment dat je hem aansluit?
Of staat je telefoon op PC Suite modus?
Ik heb versie 683.14 van PC Suite erop staan.
Ik heb ook geprobeerd om de telefoon op Gegevensoverdracht te zetten maar ook dan zegt Windows Vista dat het apparaat niet herkend wordt.
Wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon nu 3 weken heb heb (nog) geen last van afbladerende lak :)
trouwens, aangezien ik nog geen GPS heb, is dit een goede keuze voor de e65?
http://www.samenkopen.net/action_product/104743/527602
of moet ik voor de tom tom SiRF gaan? (die is volgens mij ook 70-80 E dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosj
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:12:
Ik heb deze telefoon nu 3 weken heb heb (nog) geen last van afbladerende lak :)
trouwens, aangezien ik nog geen GPS heb, is dit een goede keuze voor de e65?
http://www.samenkopen.net/action_product/104743/527602
of moet ik voor de tom tom SiRF gaan? (die is volgens mij ook 70-80 E dus)
Ik ben zelf voor een bluetooth gps module 42 kanalen op ebay gegaan, met verzendkosten en al €32,-. Krijg hem binnenkort binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
32euro! das goedkoop! ik twijfel ook over een gps, maar het moet wel een makkelijk handbaar dingetje zijn.

Heeft iemand ervaring met GPS te voet? Werkt zon dingetje ook nog in je broekzak? Geeft de tomtom ook goede roetes te voet? Of een alternatief natuurlijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

abjeroen schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 08:25:
32euro! das goedkoop! ik twijfel ook over een gps, maar het moet wel een makkelijk handbaar dingetje zijn.

Heeft iemand ervaring met GPS te voet? Werkt zon dingetje ook nog in je broekzak? Geeft de tomtom ook goede roetes te voet? Of een alternatief natuurlijk:)
Te voet werkt het bij mij prima en dan doe ik hm boven in mn rugzak, enig nadeel is dat als je in de stad loopt de (hoge)huizen vaak in de weg zitten voor een goed signaal.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• jeroentje
  • Niet online
enig nadeel is dat als je in de stad loopt de (hoge)huizen vaak in de weg zitten voor een goed signaal
weet iemand ook of het bereik slecht is in verre gebieden? denk aan een hoekje in drenthe of limburg. ik heb geen ervaring met GPS, maar dit moet overal wel gewoon werken dus?

En is de GPS te voet te gebruiken? of begeleid hij je in de stad via de snelwegen (terwijl je met de benewagen bent)

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

abjeroen schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:35:
[...]
weet iemand ook of het bereik slecht is in verre gebieden? denk aan een hoekje in drenthe of limburg. ik heb geen ervaring met GPS, maar dit moet overal wel gewoon werken dus?

En is de GPS te voet te gebruiken? of begeleid hij je in de stad via de snelwegen (terwijl je met de benewagen bent)
Des te meer ruimte om je heen des te beter, zolang je een kaart hebt van de omgeving werkt het prima en TomTom kun je gewoon instellen op voetganger dus dan kun je overal lopend begeleid worden.
Maar dit is meer tomTom/Navigatie algemeen dus niet echt geschikt voor dit topic...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• jeroentje
  • Niet online
mensen, binnenkort komt er een nieuwe firmware beschikbaar voor de e65. Het is nog niet bekend welke fixes, new apps enz er in de firmware gaan zitten. Hij zal waarschijnlijk in oktober gepubliceerd worden. Houd de nokia support site in de gaten.

• devilkin
abjeroen schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:07:
mensen, binnenkort komt er een nieuwe firmware beschikbaar voor de e65. Het is nog niet bekend welke fixes, new apps enz er in de firmware gaan zitten. Hij zal waarschijnlijk in oktober gepubliceerd worden. Houd de nokia support site in de gaten.
Bron?

Zou wel zalig zijn als dit waar is. Misschien upgrade naar fp1? :P

• jeroentje
  • Niet online
alles heeft een bron ;) zo ook deze vanuit het nokia discussion forum. http://discussions.europe...unicators&message.id=9130

• devilkin
Mail for exchange 2.0 is ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Mail for exchange 2.0 is ook uit.
wie kan me vertellen waar dit nou heel erg handig voor is? als ik bijvoorbeeld geen pop3 mogelijkheid heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Na maandje zie ik dat de onderkant lak begint af te bladeren, terwijl mijn telefoon altijd in dat zachte hoesje zit...

Waar kan ik terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
abjeroen schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:25:
[...]
wie kan me vertellen waar dit nou heel erg handig voor is? als ik bijvoorbeeld geen pop3 mogelijkheid heb?
Om mail/kalender/contacten/taken te syncen met een exchange server. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don3k schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:49:
Na maandje zie ik dat de onderkant lak begint af te bladeren, terwijl mijn telefoon altijd in dat zachte hoesje zit...

Waar kan ik terecht?
Elk Nokia Service Point zal de covers vervangen als het toestel niet ouder is dan 6 maanden. Ik heb de mijne bij PHC telecom binnengebracht in Eindhoven. De lijst met NSP's is te vinden op nokia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:15
niet ieder NSP zal dit doen in amsterdam bijv doen ze het niet dus ik zou zeker even informeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Lijkt trouwens op dat het geen verf is, maar een hele dun laagje "skin". Vandaar dat hij zo nice aanvoelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 23:52
Ik heb de mijnes vorige week bij PHC Telecom in Eindhoven afgegeven. IN de middagpauze afgegeven en na werk kon ik het weer ophalen. Geen bon nodig, geen vragen. Super toch?

Als ik weer problemen krijg met mn lak ga ik gewoon weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wars schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 23:57:
[...]

jaja dat is bij cClock, maar als ik dus een screensaver selecteer (bv cClock), dan schakelt m'n e65 na n tijdje vanzelf naar de standaard screensaver van Nokia (Datum en tijd). cClock is nog steeds geslecteerd, maar toch krijg ik de standaard screensaver te zien...
Tot gisteren werkte het bij mij perfect, en sindsdien heb ik dezelfde klacht.

Het opnieuw installeren van cClock heeft niets uitgemaakt. Jammer want ik vind het een mooie screensaver :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er een nieuwe versie is (1.13 ipv 1.11(2)). cClock Ver 1.13(9)

Ben benieuwd of het probleem met de nieuwe versie opgelost is.

Hmmm, ik vind het geen vooruitgang mbt de mogelijkheden. Kan nu de fontsize niet meer aanpassen en aangeven of ik icoontjes wil of niet. Nu maar hopen dat hij wel gewoon blijft werken.

Probleem is niet opgelost helaas.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 16:54 . Reden: Toevoeging versienr. en ervaring nieuwe versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Ik heb vorige week gevraagd of iemand een oplossing had om mijn Nokia E65 bij Vista aan te sluiten.
Welnu, wat was het probleem. De contacten onderaan de telefoon waren vuil. Geen wonder dat Vista mijn telefoon niet kon vinden. De contacten schoongemaakt en alles ging (bijna) vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:58

Spacecowboy

XBL: Biggmans

AlexR schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:49:
[...]

Ik heb versie Best KeyLocker 1.01... misschien wil jij een andere installeren ofzo?
Kijk even of je die kunt downloaden.
Exact die versie. Wil voor geen meter :|

edit:

nu dus wel :D Ik heb het even met de kabel gedaan ipv met bt. Appeltje eitje :) Denk dat ik 'm gelijk ga kopen :D thx weer allemaal : :*)

[ Voor 21% gewijzigd door Spacecowboy op 30-09-2007 13:58 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm.. vraagje: iemand problemen met de accu??
Tegenwoordig wordt ie bloed heet als ik 10-15 minuten aan het bellen ben of spelletje speel. Wordt steeds erger en hij trekt de batterij dan half leef in een kwartiertje tijd. Aangezien ik hem al bijna 6 weken kwijt ben geweest wegens het probleem dat al het GSM en UMTS bereik weg was, heb ik niet zoveel zin hem weer in te leveren... Hoewel ik telkens problemen heb met dit ding, zijn het wel andere problemen dan wat ik hier langs zie komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
hij wordt bij mij niet zo warm met bellen. wel met het gebruik van wifi, maar das dan ook gelijk een energie slurper. Is de batterij ook echt half leeg, en halveert zijn levensduur? Of geeft het icoontje het alleen aan en kun je vervolgens nog erg lang met de 2e helft van de batterij doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

sinds een week de trotse bezitter van de Nokia E65 en erg tevreden tot nu toe!
Toch heb ik een vraagje...

Van het weekend heb ik een Voipbuster-account opgezet op mijn mobiel en alles werkt super!
Toch het volgende: Als ik nu buiten het bereik van mijn Wireless netwerk ben dan wil ik uiteraard gewoon via het gsm-netwerk bellen. Echter iedere keer als ik nu via bijvoorbeeld voicedail een nummer wil bellen wordt er gezegd: Geen WLAN-bereik voor het plaatsen van internetoproepen. Mobiele oproep plaatsen??

Vervolgens kan ik wel gewoon bellen.
Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat dat zodra ik geen WLAN-bereik heb hij gewoon altijd een mobiele oproep plaatst zonder de vraag te stellen.

Ik heb in de instellingen van het Voipbuster-account al aangegeven: Registratie: Wanneer nodig ipv Altijd aan.

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:49
Kan iemand mij vertellen waar ik een Gratis mediaplayer vandaan kan halen die ook Youtube filmpjes afspeeld? want ik zou dat graag willen doen

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Helaas is op 't werk Exchange 2007 ingevoerd, incl policies om wachtwoord beveiliging van je mobile device af te dwingen. En je raadt het al, dat werkt alleen op Windows Mobile. Dus helaas geen Mail for Exchange meer voor mij. Sterker nog: ik kan niet eens inloggen op Webmail via de browser, want hij klaagt over 'geen cookies'. Toch vreemd, want ik blijf wel ingelogd op websites. Ik heb het bij meer sites gezien dat ie 'preventief' klaagt over geen cookies, terwijl die wel gewoon werken... Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:59:
Helaas is op 't werk Exchange 2007 ingevoerd, incl policies om wachtwoord beveiliging van je mobile device af te dwingen. En je raadt het al, dat werkt alleen op Windows Mobile. Dus helaas geen Mail for Exchange meer voor mij. Sterker nog: ik kan niet eens inloggen op Webmail via de browser, want hij klaagt over 'geen cookies'. Toch vreemd, want ik blijf wel ingelogd op websites. Ik heb het bij meer sites gezien dat ie 'preventief' klaagt over geen cookies, terwijl die wel gewoon werken... Meer mensen last van?
Heb je de nieuwste versie van Mail for Exchange?
Zie: http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Yep, die heb ik (had ik). Helaas hebben de heren die bij ons de dienst uitmaken besloten om remote syncing gewoonweg te blokkeren als er geen company-mobile-device aan je naam gekoppeld is ;)
Dus daar zal ik niet zo makkelijk doorheen hacken, vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen waar ik een Gratis mediaplayer vandaan kan halen die ook Youtube filmpjes afspeeld? want ik zou dat graag willen doen
de bijgeleverde realplayer op je telefoon kan de filmpjes op m.youtube.com gewoon afspelen. m.youtube.com is de mobiele versie van youtube. (voor je mobiel dus :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Weten mensen of er een snelle weg is om een outlook agenda, wat je hebt ge-exporteerd naar een bestandje, kan inladen in de agenda op de telefoon.
Op werk kan ik nml de nokia software niet installeren en de agenda dus niet synchroniseren, maar kan wel bestanden op de tel laden.
Iemand een tip (zonder dat ik thuis eerst de agenda moet inladen in mn outlook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou wordt het helemaal mooi, doet de speaker het niet meer goed.
Als ik bel dan lijkt het net of dat ie opgeblazen/los zit. nu gaat ie gewoon lekker weg hoor.. dan ben ik hem maar 3 weke kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:41
Ik heb van de week Rotate Me op mijn toestel geïnstalleerd. Op zich werkt het prima, alleen twee grote ergernissen aan het gebruik op de E65:
-1- De "hotkey" om tussen landscape en portrait te switchen is pennetje+bellen. Mijn toestel heeft alleen geen pennetje-knop (mooi woord...). Dit betekent dat ik elke keer via het menu moet gaan switchen.
-2- Als je in landscape zit te internetten is het wel zo handig dat de richtingstoets ook "meedraait". Dus dat de knop die normaal "links" is dan "onder" is, maar misschien is dit wel heel moeilijk te implementeren(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
ook jouw e65 heeft een pennetje knop ;) hij is te vinden aan de rechterkant van het toestel, 2e knop van boven. totaal niet ergonomisch, laat staan praktisch.. maar hij zit er op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:41
abjeroen schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:48:
ook jouw e65 heeft een pennetje knop ;) hij is te vinden aan de rechterkant van het toestel, 2e knop van boven. totaal niet ergonomisch, laat staan praktisch.. maar hij zit er op :)
WHOA!
Da's toch best erg, ik heb dat ding nu een week of twee, maar dat had ik nog niet gezien (niet onthouden in elk geval). Wellicht omdat ie op alle andere Nokia's die ik ken gewoon "voorop" zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft inderdaad jouw opmerking van het niet roteren van de toetsen. Daarom dat ik het programma van mijn E65 er al afgeflikkerd heb. Leek me wel leuk om in landscape te surfen, maar als je dan omlaag moet duwen om naar rechts te gaan, dan hoeft het niet voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Leek me wel leuk om in landscape te surfen, maar als je dan omlaag moet duwen om naar rechts te gaan, dan hoeft het niet voor mij...
precies. als de toetsen dan nog wel anti-landscape gaan ben ik gedesorienteerd :) werkt voor mij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik volg deze 2 topics van de E65 al een tijdje omdat ik er zelf ook een graag zou willen aanschaffen maar ik zit eigenlijk al een hele tijd met 1 vraag en dat is het volgende:

Wat is het bereik van de Wifi ontvanger in de E65 zo ongeveer?

Ik heb hier thuis een Linksys WRLG54 router die beneden staat maar zou ik dan op mijn E65 dit bereik kunnen ontvangen op de 2e verdieping of zolder?

Wie kan mij hier een antwoord op geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:35:
Hallo allemaal,

Ik volg deze 2 topics van de E65 al een tijdje omdat ik er zelf ook een graag zou willen aanschaffen maar ik zit eigenlijk al een hele tijd met 1 vraag en dat is het volgende:

Ik heb hier thuis een Linksys WRLG54 router die beneden staat maar zou ik dan op mijn E65 dit bereik kunnen ontvangen op de 2e verdieping of zolder?

Moeilijk te zeggen, het hangt van zoveel factoren af. De structuur van je huis speelt een rol (welke soorten tussenvloeren, de aanwezigheid van eventuele vloerverwarming, ...), de positie van je router, de sterkte waarmee uitgezonden wordt, ...

Hier thuis heb ik alleszinds geen problemen met wifi ontvangst - werkt overal en nog een stuk in de tuin ook.

Als het echt niet lukt kan je eventueel op je WRT54GL een 3rd party firmware zetten die je toelaat het zendvermogen op te krikken, maar dat is dan weer voor een ander topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilkin schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:54:
[...]

Moeilijk te zeggen, het hangt van zoveel factoren af. De structuur van je huis speelt een rol (welke soorten tussenvloeren, de aanwezigheid van eventuele vloerverwarming, ...), de positie van je router, de sterkte waarmee uitgezonden wordt, ...

Hier thuis heb ik alleszinds geen problemen met wifi ontvangst - werkt overal en nog een stuk in de tuin ook.

Als het echt niet lukt kan je eventueel op je WRT54GL een 3rd party firmware zetten die je toelaat het zendvermogen op te krikken, maar dat is dan weer voor een ander topic ;)
De tussenvloeren zijn in ieder geval niet van beton en er is geen vloerverwarming aanwezig behalve dan in de badkamer boven, de router staat beneden en ongeveer 7 meter daarboven de zolder.

Ik zou graag willen weten of het bereik daar dan goed zou zijn, met mijn laptop heb ik hier gewoon vol of 4 streepjes bereik.

Heeft iemand van jullie deze telefoon trouwens bij smartphoneshop besteld?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik gebruik de E65 icm Linksys WRT54GL (met dubbele antenne). De router stond in de meterkast. Mijn bed staat op zolder en daar was de ontvangst net wel/net niet. Ik heb de router nu op de 1e verdieping en nu heb ik overal prima ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik had het zelfde situatie; goede ontvangst op mijn laptop maar veel minder op mijn E65.
Op mijn laptop heb ik een Hercules USB WiFi transmitter aangesloten en nu heb ik ook op mijn E65 weer volledig bereik..

Meer info: http://www.hercules.com/s..._Transmitter.php?swcty=UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:12:
[...]
Ik zou graag willen weten of het bereik daar dan goed zou zijn, met mijn laptop heb ik hier gewoon vol of 4 streepjes bereik.
In principe moet dit hetzelfde zijn voor de GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor al jullie reactie's ik zal het dus maar gewoon moeten proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
In principe moet dit hetzelfde zijn voor de GSM.
das niet waar. zoals al velen zeiden en ook ik ervaar, heeft de e65 een minder ver bereik dan een gewone laptop. Dit komt omdat er in een laptop een betere ontvangst-antenne zit verworven dan in een nokia. bovendien kan ik me voorstellen dat een nokia meer signalen te verwerken heeft / meer last heeft van signalen als umts en 3g.

mijn laptop heeft ook max ontvangst op mijn kamer, maar de e65 kantje boord wel/niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Ik heb mijn router (Linksys WRT54GL) aan de ene kant in een hoekje van m'n huis staan en kan dan gewoon aan de andere kant in de tuin nog verbinding maken. Op de gehele 1e verdieping ook geen probleem. Op zolder nog nooit getest.

Iemand suggesties mbt mijn eerdere outlook agenda vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:33
kan iemand mij vertellen of de e65 ook op een niet ssid met wpa/2 verbinding kan maken en zo ja hoe dan want nu vind ie nml gewoon geen netwerk :(

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die LIVE msn al heeft gebruikt en hier goede ervaringen mee heeft Is dit gratis op wifi? Of misschien een ander messenger programma dat word aangeraden ipv Agile of live msn?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:07:
Iemand die LIVE msn al heeft gebruikt en hier goede ervaringen mee heeft Is dit gratis op wifi? Of misschien een ander messenger programma dat word aangeraden ipv Agile of live msn?
Lezen is ook een kunst, ik quote van de Nokia site:
How much will the services cost?
Initially, the services will be provided free of charge as a trial. Later this year you may receive a notification explaining that, in order to continue using Messenger, you will have to pay a fee. You can then decide whether or not to continue using Windows Live Messenger. The other Windows Live services will continue to be free of charge. If you decide to subscribe to Windows Live Messenger, Microsoft will send a premium rate SMS that will typically cost about 2 euros per month. Data charges, including roaming fees, will also apply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
ach ja, lezen en verder kijken dan de neus lang is.. zat dat tegenwoordig nog maar in de opvoeding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:42:
[...]

Lezen is ook een kunst, ik quote van de Nokia site:

[...]
Als ik dat dus goed lees, gaat Microsoft je dus ook kosten in rekening brengen voor datagebruik?? Immers:
Data charges, including roaming fees, will also apply.
Nou ben ik helemaal de beroerdste niet, en wil ik best voor m'n software betalen, maar dit vind ik wel erg ver gaan, of interpreteer ik het dan fout?

Overigens is die windows live versie wel een van de puikste messengers voor de E65, werkt prima, ongeacht het nu over GPRS gaat of over Wifi.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:18
Heb net een nieuwe E65 icm een orange abbo. Ik wil nu de telefoon instellen met de instellingen die orange me kan toesturen via de site, echter, als ik de instellingen als sms ontvang vraag de telefoon om een "pin-code instelling configuratie". Iemand enig idee wat deze code is? Het is niet 0000 of 12345 of 1234.

Ben er al achter! Het is gewoon enkel 0!

[ Voor 6% gewijzigd door Wetterhahn op 05-10-2007 13:17 . Reden: Oplossing al gevonden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Spacecowboy schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:29:
[...]

Als ik dat dus goed lees, gaat Microsoft je dus ook kosten in rekening brengen voor datagebruik?? Immers:

[...]

Nou ben ik helemaal de beroerdste niet, en wil ik best voor m'n software betalen, maar dit vind ik wel erg ver gaan, of interpreteer ik het dan fout?
Fout dus:
If you decide to subscribe to Windows Live Messenger, Microsoft will send a premium rate SMS that will typically cost about 2 euros per month. Data charges, including roaming fees, will also apply.
Je krijgt een dure SMS van 2 euro, per maand. Dus ik lees dat als elke maand steeds weer éénmaal een sms van 2 euro en dan los daarvan de data die je bij je provider gebruikt.

Ik vind het echt zwaar waardeloos, want ik ga niet betalen voor die enkele keer dat ik msn per gsm. Waar blijft gratis gtalk voor Symbian? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Helsie schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:43:
[...]

Fout dus:

[...]

Je krijgt een dure SMS van 2 euro, per maand. Dus ik lees dat als elke maand steeds weer éénmaal een sms van 2 euro en dan los daarvan de data die je bij je provider gebruikt.

Ik vind het echt zwaar waardeloos, want ik ga niet betalen voor die enkele keer dat ik msn per gsm. Waar blijft gratis gtalk voor Symbian? ;)
Hmm. 2 euro per maand. Aan de ene kant is het niet veel voor een goed werkende applicatie, maar aan de andere kant: Zoveel gebruik ik het nou ook weer niet... Nog eens goed over nadenken.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon vandaag binnengekregen, prachtig toestel, nu nog veel te ontdekken!

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om zelf toegevoegde muziek bestanden aan een sms bericht te koppelen? Ik heb het niet kunnen vinden. Hoe doe ik dit of is dit niet mogelijk?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TomTom 6.0.2 Symbian op mijn geheugen kaartje gezet.
Op het moment dat ik hem wil installeren, krijg ik de mededeling: "geldigheid certificaat verstreken".

Ik heb hem geinstalleerd op het geheugenkaartje.
Onder Instrumenten ==> Instellingen ==> beveiliging ==> certificiaat beheer heb ik gekeken of je daar certificaat controle kunt uitzetten, alleen dit kan niet.
Dan bedoel ik de SymbianA VeriSign modules.

Kan iemand mij verder helpen om uiteindelijk toch TomTom erop geinstalleerd te krijgen?

Ik kreeg ind e winkel te horen dat er Navigator 6 op geinstalleerd kon worden. Maar is dit niet hetzelfde als TomTom 6.0.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen die dit forum actief volgen? Het lijkt wel even dood hier :)

Maar iemand enig idee hoe je een geluidsbestand aan een sms bericht kan koppelen heb het nergens kunnen vinden.

Inmiddels zelf al gevonden :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:55:
Nog mensen die dit forum actief volgen? Het lijkt wel even dood hier :)
Weekeind, he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Mogwai
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07 06:47
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:27:
Ik heb TomTom 6.0.2 Symbian op mijn geheugen kaartje gezet.
Op het moment dat ik hem wil installeren, krijg ik de mededeling: "geldigheid certificaat verstreken".
Eenvoudige oplossing: zet de datum van je telefoon even terug (naar dezelfde datum als waarop je tomtom gesign-ed is) en installeren maar!
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:27:
Ik kreeg ind e winkel te horen dat er Navigator 6 op geinstalleerd kon worden. Maar is dit niet hetzelfde als TomTom 6.0.2?
Is precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abjeroen schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 08:33:
hij wordt bij mij niet zo warm met bellen. wel met het gebruik van wifi, maar das dan ook gelijk een energie slurper. Is de batterij ook echt half leeg, en halveert zijn levensduur? Of geeft het icoontje het alleen aan en kun je vervolgens nog erg lang met de 2e helft van de batterij doen?
Nou... heb het afgelopen week nog weer eens in de gaten gehouden en het wisselt nogal sterk. Soms als ie aangeeft bijna leeg te zijn en ik zet de telefoon aan en uit, is ie soms opeens ook weer bijna vol. Maar dus niet altijd... Mijn broertje heeft een 8800 en die had een vergelijkbaar probleem al werd die accu niet zo warm. Die viel dan ook gewoon uit omdat de telefoon het idee had dat de accu leeg was, maar dan kon ie hem gewoon weer aanzetten met accu voor 3/4 vol. Dat probleem was met nieuwe firmware opgelost, maar die heb ik nog niet gezien voor de E65. Ik kijk het nog maar even aan geloof ik...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Dat probleem was met nieuwe firmware opgelost, maar die heb ik nog niet gezien voor de E65
ik houd die boel ook al een beetje in de gaten: de nieuwe firmware komt (zegt nokia) deze maand uit. De bron daarvan is al eerder een keer aangegeven in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 20:24
abjeroen schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:26:
[...]

ik houd die boel ook al een beetje in de gaten: de nieuwe firmware komt (zegt nokia) deze maand uit. De bron daarvan is al eerder een keer aangegeven in dit forum.
Ben ook erg benieuwd wanneer de firmware update uitkomt, heb alleen de link in dit topic niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
http://discussions.europe.nokia.com/discussions/ het grote nokia discussie forum. het enige forum wat ik ken, wat ook echt door een organisatie in beheer is én over de org. zelf gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abjeroen schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:57:
http://discussions.europe.nokia.com/discussions/ het grote nokia discussie forum. het enige forum wat ik ken, wat ook echt door een organisatie in beheer is én over de org. zelf gaat :)
Dat forum is net zoals dit forum gewoon voor en door gebruikers, er zijn zogenaamde "advisors", maar geen echte Nokia representatives.

Overigens zijn er ook nog deze Nokia forums:
http://discussion.forum.nokia.com/forum/index.php

Die gaan iets meer over technische aspecten als het schrijven van software, SDK's etc.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Dat forum is net zoals dit forum gewoon voor en door gebruikers, er zijn zogenaamde "advisors", maar geen echte Nokia representatives.
dat forum wordt wel degelijk door nokia zelf gerund. Inside nokia people zijn mods op dit forum en geven nieuws als firmware releases en beta lab mogelijkheden. ook vragen ze de feedback van gebruikers vaak via dit forum (tegenwoordig meer via het labs blog). wat je zegt klopt dus niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

abjeroen schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:26:
[...]

er is wel al nieuwe firmware uit MCU SW 2.0633.62.03 alhoewel dit alleen voor de vodafone spaanse editie is. :) dus hebben we er nog niks aan :9

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
klopt :p dus ik dacht das niet echt relevant om te posten. Je kunt een engelse firmware gaan installeren, maar die is (nog niet) compatible met een NL taalpakketje. Bovendien loop je de kans de garantie kwijt te raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry

Snorry

Incoming!

abjeroen schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:36:
klopt :p dus ik dacht das niet echt relevant om te posten. Je kunt een engelse firmware gaan installeren, maar die is (nog niet) compatible met een NL taalpakketje. Bovendien loop je de kans de garantie kwijt te raken
Je garantie is nog steeds gekoppelt aan je imei nr. en niet aan je firmware! aangezien het nog al vaak voor komt dat verschillende mensen na het up-daten van hun toestel via Pc Suite weer een engels talen pakket erin hebben zitten en geen nederlands. :)

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Orry schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:14:
[...]

er is wel al nieuwe firmware uit MCU SW 2.0633.62.03 alhoewel dit alleen voor de vodafone spaanse editie is. :) dus hebben we er nog niks aan :9
Waar heb je die gevonden?

edit: in forum heb ik gevonden dat je op product code 0545561 een E65 update kan vinden - dit is wel het model van Hongkong :p

Evenwel heb ik nog _niet_ gevonden hoe je die firmware dan kan afhalen, behalve met NSU...

[ Voor 27% gewijzigd door devilkin op 09-10-2007 10:54 . Reden: product code gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 14:10

Ginz

Trek Superfly 5 powered

devilkin schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:44:
[...]

Waar heb je die gevonden?

edit: in forum heb ik gevonden dat je op product code 0545561 een E65 update kan vinden - dit is wel het model van Hongkong :p

Evenwel heb ik nog _niet_ gevonden hoe je die firmware dan kan afhalen, behalve met NSU...
Van een niet publiekelijke Nokia website.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Ginz schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:12:
[...]

Van een niet publiekelijke Nokia website.
Ge hebt nu A gezegd... kunde ook B zeggen? (de url?) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 14:10

Ginz

Trek Superfly 5 powered

devilkin schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:33:
[...]

Ge hebt nu A gezegd... kunde ook B zeggen? (de url?) ;)
Nope, want het is niet publiekelijke site. Daarnaast is er een wachtwoord voor nodig, die alleen door Nokia (dit keer echt zelf) kan worden uitgegeven.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Ik zit al 'n paar dagen te pielen met iets wat ik niet goed krijg: Op bepaalde sites krijg ik de melding "cookies worden niet geaccepteerd", met als gevolg dat ik die gewenste site dus niet te zien krijg (o.a. aanmelden voor mobiel tv van KPN. In de browser heb ik cookies accepteren al een aantal keren aan en uit gezet, toch blijf ik de melding houden...

Dank alvast. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Spacecowboy op 09-10-2007 20:28 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Spacecowboy schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:15:
Ik zit al 'n paar dagen te pielen met iets wat ik niet goed krijg: Op bepaalde sites krijg ik de melding "cookies worden niet geaccepteerd", met als gevolg dat ik die gewenste site dus niet te zien krijg (o.a. aanmelden voor mobiel tv van KPN. In de browser heb ik cookies accepteren al een aantal keren aan en uit gezet, toch blijf ik de melding houden...

Dank alvast. :)
Het lijkt erop dat sites die checken of cookies werken, denken dat het niet werkt. En sites die gewoon cookies neerplanten het wel gewoon doen... Zou fijn zijn als dat in een nieuwe firmware opgelost is. Want ik kan nu dus sites die beweren dat cookies niet werken (zoals Exchange 2007 webmail!) niet meer gebruiken op mijn gsm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Helsie schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:09:
[...]
Het lijkt erop dat sites die checken of cookies werken, denken dat het niet werkt. En sites die gewoon cookies neerplanten het wel gewoon doen... Zou fijn zijn als dat in een nieuwe firmware opgelost is. Want ik kan nu dus sites die beweren dat cookies niet werken (zoals Exchange 2007 webmail!) niet meer gebruiken op mijn gsm...
Hmm, mooi is dat :|

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:18
Heeft iemand toevallig een programmatje dat zorgt dat zodra je de schuif dicht doet de telefoon terug gaat naar het stanby scherm en ook meteen een toetsenblokkade doet? Ik weet dat er best keylocker is maar dat doet alleen de keylock....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
beter dan best keylocker krijg je het niet (k zoek al n aardig tijdje en heb ook nog geen andere software gezien die auto locked on slide)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]X-Mogwai schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:18:
[...]

Eenvoudige oplossing: zet de datum van je telefoon even terug (naar dezelfde datum als waarop je tomtom gesign-ed is) en installeren maar!

X-Mogwai: helaas werkt dit niet. Het certificaat is namelijk geldig van 21-07-2005 t/m 21-07-2025.....
Andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
abjeroen schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:35:
beter dan best keylocker krijg je het niet (k zoek al n aardig tijdje en heb ook nog geen andere software gezien die auto locked on slide)
Handy keylocker doet dit ook - lock on slide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
-

[ Voor 98% gewijzigd door jeroentje op 20-10-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry

Snorry

Incoming!

abjeroen schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:29:
[...]

serieus? dan had ik een oude versie van handy keylock, die van mij lockte alleen op tijd
of de versie voor de nokia N73 ;)

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
kunnen we nog wat leven in dit topic brouwen :P? heeft iemand misschien xtreem toffe software voor deze foon?

mijn input:
ik heb trouwens ooit een keer het pearl black theme geinstalleerd, maar dat lukt me nu niet meer. na een tijdje het theme verwijderd te hebben wil ik hem er weer op. Ik krijg de fout 'kan niet installeren'.. (ook als ik de datum terugzet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ik heb voor de 2e keer binnen een maand mijn E65 weer naar NSP heerenveen gebracht. Morgen weer ophalen met nieuwe covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:43
Ik heb een probleem met mijn e65
het ijzer? rond het toetsenbord is beschadigd, de miniscule streepjes zijn er af geschaafd en het lijkt er op dat dit is gebeurd door het sliden ik heb dit ding pas een maand dus dit moet toch niet kunnen.
iemand tips?

Ik zal straks proberen foto's te maken

[ Voor 7% gewijzigd door RaijRaij op 11-10-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 10:27
Helsie schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:09:
[...]
Ik heb ook wel eens problemen gehad met de cookies is de browser van nokia zelf. Wanneer ik echter Opera mini gebruik dan gaat het eigenlijk altijd wel goed. Geen idee of het bij jullie sites werkt maar je zou het eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
SmooK schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:34:
Ik heb een probleem met mijn e65
het ijzer? rond het toetsenbord is beschadigd, de miniscule streepjes zijn er af geschaafd en het lijkt er op dat dit is gebeurd door het sliden ik heb dit ding pas een maand dus dit moet toch niet kunnen.
iemand tips?

Ik zal straks proberen foto's te maken
Dat ijzer dat wat dieper ligt aan de zijkant zeg maar is bij mij ook gesleten. Dit komt domweg gewoon door het sliden.

Vandaag voor 2e keer nieuwe covers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:43
en die kreeg je ook vernieuwd? bij mij is het niet alleen het deel dat dieper ligt maar ook het deel onder de nul

foto is trouwens niet gelukt dat deel reflecteerd teveel :P

[ Voor 21% gewijzigd door RaijRaij op 11-10-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
hey mensen. ik krijg inmiddels (na 5weken) een groef aan de rechterkant langs mijn 123456789 toetsenbord. In het hoekje waar het lage stuk vanaf de buitenkant ophoogt naar het 123456789 toetsenbord.

hebben meer mensen dit en hebben we hier garantie op? (mocht ik niet begrepen worden kan ik er ff een plaatje bij doen)
Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste