Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Zit een beetje te twijfelen en ik hoop hier een beetje raad te vinden.
Ik ben dus toe aan een nieuwe telefoon.
Gebruik mijn Ms outlook op mijn pc ( vista ) als agenda en voor mijn contact personen.
Is een must ivm mijn werk.
Nu twijfel ik dus tussen de E65 en de HTC TyTN II.
Beide topics goed gelezen maar komen bij mijns inziens beide goed uit de bus.
Must 1 is dus agenda compeeble met MS Outlook.
Must 2 geluid bellen moet goed zijn ( ben nokia gewent )
Must 3 bluetooth
dat zijn de meest vorkomende zaken.
Eigenlijk zakelijke telefoon van degelijke qualiteit die ik niet elke keer oet resetten enz.

Gadget Freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magier76 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:55:
Zit een beetje te twijfelen en ik hoop hier een beetje raad te vinden.
Ik ben dus toe aan een nieuwe telefoon.
Gebruik mijn Ms outlook op mijn pc ( vista ) als agenda en voor mijn contact personen.
Is een must ivm mijn werk.
Beide topics goed gelezen maar komen bij mijns inziens beide goed uit de bus.
Must 1 is dus agenda compeeble met MS Outlook.
Must 2 geluid bellen moet goed zijn ( ben nokia gewent )
Must 3 bluetooth
dat zijn de meest vorkomende zaken.
Eigenlijk zakelijke telefoon van degelijke qualiteit die ik niet elke keer oet resetten enz.
Hoe ben je tot die keuze gekomen?
De twee toestellen lijken niet eens in de verste verte op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:26:
[...]

Hoe ben je tot die keuze gekomen?
De twee toestellen lijken niet eens in de verste verte op elkaar.
Ik vind dat ze qua functionaliteit die hij vraagt wel op elkaar lijken...
Niet iedereen selecteert op uiterlijk... ;)

Toen ik over de HTC foons hoorde, en ik mijn E65 al had, begon ik ook te twijfelen of ik wel de juiste had gekozen (ik ben nog steeds van mening dat het de juiste keus was :P ).

Zijn er hier trouwens nog mensen die al met de mobile webserver hebben geëxperimenteerd. Wat is dat cool zeg!
http://blogs.s60.com/mws/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Topicstarter
Ik heb een Adapt AD800 gps ontvanger gekocht voor samen met tomtom op mijn E65. Dit werkt echt als een droom...
Juist 1 ding dat me verveelt. Ik heb bluetooth in men auto (voor de geïnteresseerden een toyota verso) en als ik in mijn auto stap maakt hij automatisch verbinding met mijn gsm. Nu maakt die gps ook gebruik van bleutooth voor de coördinaten weer te geven. Dit si geen probleem want de E65 kan meerdere bleutooth connecties aan. Het probleem is dat als hij mijn carkit herkent ik de stem van tomtom niet meer hoor. Als ik de verbinding met mijn auto verbreek dan hoor ik de stem wel terug. Ik heb gekeken naar de instellingen van mijn gsm, maar daar kan ik alleen actief profiel, automatisch opnemen of verlichting aanpassen. Ik heb het boekje van men auto grondig doorgelezen en ik kan precies nergens instellen wat hij allemaal door de speakers van de auto moet laten komen...

iemand ervaring met zulke situatie?

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magier76 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:55:

Hou kan je daar nou tussen twijfelen? Het is maar wat je wilt?
HTC komt bij mij een beetje als een kloon merk en goedkoop over. Wil wel alles hebben maar er niet voor betalen. De Nokia is gewoon dokken en je krijgt waar je voor betaald.

Ikzelf heb een O2 Atom (Die had tenminste nog een mooie behuizing in zwart hoogglans en niet plastic als de HTC) gehad en werd eerlijk gezegd helemaal gek van dat touch screen een de korte standby tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:37:
[...]

HTC komt bij mij een beetje als een kloon merk en goedkoop over. Wil wel alles hebben maar er niet voor betalen. De Nokia is gewoon dokken en je krijgt waar je voor betaald.

Ikzelf heb een O2 Atom (Die had tenminste nog een mooie behuizing in zwart hoogglans en niet plastic als de HTC) gehad en werd eerlijk gezegd helemaal gek van dat touch screen een de korte standby tijd.
Volgens mij heb je geen flauw benul waarover je praat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Om maar even een bijdrage aan dit topic te geven.

Afgelopen week gebeld met Nokia Care, omdat ik het erg storend vind van zo'n duur product dat de coating loslaat van het toestel. Ze zouden me daar deze week over terugbellen. Ben benieuwd, want een Nokia Care point is hier niet echt om de hoek.

Heb het toestel vanaf begin juni in mijn bezit, dus is het volgens mij best redelijk dat ik ga klagen dat na 2 maanden de coating begon los te laten.

De persoon aan de lijn heeft er ook een casenummer voor aangemaakt, dus ben heel erg benieuwd wat ze precies gaan doen met mijn afbladderende coating...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 12:46
[...]

Uhm, HTC is ODM van een zeer groot aantal Windows Mobile apparaten. Waar denk je dat iMate, Qtek, Dell, HP, T-Mobile, Orange, O2, Vodafone etc. hun Windows Mobile toestellen voornamelijk vandaan halen?

Leuk leesvoer: HTC Producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze gsm nu ongeveer een maand en ben er extreem tevreden over, op 1 detail, en 1 groter mankement na:

detail: Iedere deag opnieuw moet ik mijn alarm instellen. Bij mijn k750i kon ik dat gewoon voor de hele week instellen.

Groote mankement: de geluidskwaliteit van de stem van de persoon die me opbelt is ronduit slecht. Meer bass dan bij een SE, wat erg leuk is, maar om de een of andere reden haast geen hoge tonen. Daardoor lijkt het alsof de persoon die ik aan de lijn heb , zijn eigen telefoon voor een deel in zijn/haar mond gestoken heeft. Iemand anders ook nog dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
detail: Iedere deag opnieuw moet ik mijn alarm instellen. Bij mijn k750i kon ik dat gewoon voor de hele week instellen.
vele dingen zijn isntelbaar met 3rd party software, zo ook deze. installeer/koop bestalarms en je kunt onbepert alarms aanmaken met gedetaileerde instellingen. bv alleen op werkdagen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:06:
Heb deze gsm nu ongeveer een maand en ben er extreem tevreden over, op 1 detail, en 1 groter mankement na:

Groote mankement: de geluidskwaliteit van de stem van de persoon die me opbelt is ronduit slecht. Meer bass dan bij een SE, wat erg leuk is, maar om de een of andere reden haast geen hoge tonen. Daardoor lijkt het alsof de persoon die ik aan de lijn heb , zijn eigen telefoon voor een deel in zijn/haar mond gestoken heeft. Iemand anders ook nog dit probleem?
Ik vind ook dat de andere partij vaak slecht te horen is.
Alsof diegene niet goed in de horen praat.
Met name last van als ik in een luidruchtige omgeving ben..... (illegaal auto bellen)

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik kan het niet terugvinden in de 2 topics maar ondersteund de E65 de Blackberry Connect software?
M.a.w.: Is ie als volwaardige Blackberry te gebruiken?

De E60 en E61 ondersteunen dit namelijk wel maar op de Nokia site zie ik het er niet bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

kazuka schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:20:
Ik kan het niet terugvinden in de 2 topics maar ondersteund de E65 de Blackberry Connect software?

De E60 en E61 ondersteunen dit namelijk wel maar op de Nokia site zie ik het er niet bij staan.
Meen het wel ergens gezien te hebben, maar heel zeker weten doe ik dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 10:27
kazuka schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:20:

Ik dacht het wel. Meestal ondersteunen de netwerken het alleen niet. Bij vodafone heb ik ooit eens gehoord dat ze weten dat de nokia's het wel aankunnen maar dat ze geen ondersteuning geven in geval van problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
De Nokia is gewoon dokken en je krijgt waar je voor betaald.
Euhm.. dat eerste is waar, dat tweede maar gedeeltelijk. Voorheen was dat ook altijd mijn filosofie, maar ik vind de kwaliteit van de E65 bovengemiddeld slecht. De mensen die ik ken met een HTC hebben een feilloos werkend apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:12:
[...]
Euhm.. dat eerste is waar, dat tweede maar gedeeltelijk. Voorheen was dat ook altijd mijn filosofie, maar ik vind de kwaliteit van de E65 bovengemiddeld slecht. De mensen die ik ken met een HTC hebben een feilloos werkend apparaat.
Tja, ik en nog vier mensen in mijn omgeving hebben de E65, allen zonder problemen.
Het zegt dus weinig.

Daarnaast blijft het natuurlijk een feit dat tevreden gebruikers stil zijn en ontevreden gebruikers gaan schreeuwen ;)

Als ik dan lees dat Nokia in het 2e kwartaal al ruim een miljoen E65's heeft verkocht en ik maar een handje vol mensen hier met klachten voorbij zie komen denk ik dat het wel een heel erg goed toestel moet zijn :Y

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10 12:56

Maverick2001

Never look back

Gutteguttegut schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:41:
[...]
Tja, ik en nog vier mensen in mijn omgeving hebben de E65, allen zonder problemen.
Het zegt dus weinig.

Daarnaast blijft het natuurlijk een feit dat tevreden gebruikers stil zijn en ontevreden gebruikers gaan schreeuwen ;)

Als ik dan lees dat Nokia in het 2e kwartaal al ruim een miljoen E65's heeft verkocht en ik maar een handje vol mensen hier met klachten voorbij zie komen denk ik dat het wel een heel erg goed toestel moet zijn :Y
Helemaal met je eens! Volgens mij heb ik de E65 net zo lang als jou. Heb nog geen enkel probleem ervaren.

Het enige wat ik niet voorelkaar krijg is de MP3tjes als ringtone te kiezen. Ik kan wel een MP3 selecteren uit de media map maar dan kent ie m toe aan alle profielen.

Als ik met mijn telefoon een profiel bewerk staan daar geen MP3 bestanden tussen... iemand daar een oplossing voor?...

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan dit toestel ook aan te schaffen, er is maar een ding dat ik minder vind, en dat is de 2 MP camera..
Kan iemand hier mij vertellen hoe de kwaliteit van de fotos zijn die dit toestel maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10 12:56

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:08:
Ik ben van plan dit toestel ook aan te schaffen, er is maar een ding dat ik minder vind, en dat is de 2 MP camera..
Kan iemand hier mij vertellen hoe de kwaliteit van de fotos zijn die dit toestel maakt?
Die is gewoon slecht naar mijn mening! Mijn 6280 maakte veel betere foto's. Het is maar net hoe belangrijk je het vindt. Als ik echt foto's wil maken gebruik ik toch echt liever een goede camera.
De extra features van de E65 hebben mij overtuigd.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:08:
Qua scherpte aanvaardbaar, qua kleuren.. een ramp. Je moet echt heeel goede belichting hebben of er hangt en eenorme groenwaas over de foto.

Nu ja, als ik foto's wil gebruik ik m'n canon wel ;)

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 11:57
cover veranderen

http://www.e-series.org/archives/349

ey kun je trouwens ook een _ bij het foto bestand toevoegen
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Heb dit toestel nu bijna 6 maanden, maar kan er helaas niet tevreden over zijn.

Echt het blijft een van de beste toestelllen van nokia als je kijkt naar stabiliteit enz.

Helaas is mijn toestel nogal buggy. Veel last van vastlopers, op dit moment kan ik geen bestanden verzenden via bleutooth enzovoort.

Heb dit toestel ook gekocht voor de vele functies die de symbian software biedt. En dat doet hij ook redelijk (internet en navigatie)

Ik zou zeggen bij erg intensief gebruik van je toestel zoals: Mail en internet kan je beter een WM toestel kopen.
Ook kwa bellen is het toestel geen topper. Slecht geluid aan de andere kant van de lijn en vaak verbindingsfouten onder het bellen.

Hoop dat dit alles na een update wat beter is.

Tevens heb ik ook het lak probleem, wat erg storend is!

Helaas had er meer van verwacht. gelukkig is mijn k550i vandaag binnen gekomen:)

[ Voor 7% gewijzigd door MarkW800i op 16-10-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
MarkW800i schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:07:
gelukkig is mijn k550i vandaag binnen gekomen:)
Jammer dat de foon je zo tegen is gevallen, maar als ik de features van een k550i zo eens vergelijk, dan is dat toch in de verste verte niet vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
Helsie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:31:
[...]

Jammer dat de foon je zo tegen is gevallen, maar als ik de features van een k550i zo eens vergelijk, dan is dat toch in de verste verte niet vergelijkbaar?
Klopt maar gelukkig draaait het allemaal nog om bellen en smsen :P

Smsen is zowiezo bij SE al veel beter geregeld. En deze telfoon belt wel als ik dat wil :)
Tevens is de mp3 speler van veel beter kwaliteit.

Niet dat ik mijn E65 is een stoffig hoekje neerleg. Zeker niet :) Veel te handig als je kijkt naar tom tom en internet. (wat de k550i niet kan)

Maar zal hem nu prive gaan gebruiken en de K550i zakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
MarkW800i schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:07:
[...]

Klopt maar gelukkig draaait het allemaal nog om bellen en smsen :P

Smsen is zowiezo bij SE al veel beter geregeld. En deze telfoon belt wel als ik dat wil :)
Tevens is de mp3 speler van veel beter kwaliteit.

Niet dat ik mijn E65 is een stoffig hoekje neerleg. Zeker niet :) Veel te handig als je kijkt naar tom tom en internet. (wat de k550i niet kan)

Maar zal hem nu prive gaan gebruiken en de K550i zakelijk.
De voordelen die je noemt, maken de E65 toch juist een beter zakelijk toestel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
Helsie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:13:
[...]
De voordelen die je noemt, maken de E65 toch juist een beter zakelijk toestel? ;)
Niet als je voor je werk erg veel moet bellen smsen enz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen,

In november mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken en ben daar ook hard aan toe. Loop nu rond met een uit elkaar vallanede Rzer V3 en een rammelende SE P910i. De P910i is erg handig ivm de agenda en de Tomtom die ik erop heb zitten. Nu wil ik graag terug naar Nokia (die ik vroeger ook had) en vind de E65 er mooi uit zien.

Kan iemand mij vertellen of de agenda en de tomtom mogelijkheden goed werken? Ook luister ik graag MP3's op mijn telefoon. Dus dat is ook belangrijk.

Als iemand hier ideeën over heeft, let me know!

Groeten,
Ton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:22:
Hoi mensen,

In november mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken en ben daar ook hard aan toe. Loop nu rond met een uit elkaar vallanede Rzer V3 en een rammelende SE P910i. De P910i is erg handig ivm de agenda en de Tomtom die ik erop heb zitten. Nu wil ik graag terug naar Nokia (die ik vroeger ook had) en vind de E65 er mooi uit zien.

Kan iemand mij vertellen of de agenda en de tomtom mogelijkheden goed werken? Ook luister ik graag MP3's op mijn telefoon. Dus dat is ook belangrijk.

Als iemand hier ideeën over heeft, let me know!

Groeten,
Ton
Agenda werkt prima, TomTom ook, MP3 is ook mogelijk maar niet hoogstaand. Het werkt, klinkt goed maar is niet zo geavanceerd als "muziektelefoons".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:28:
[...]
Agenda werkt prima, TomTom ook, MP3 is ook mogelijk maar niet hoogstaand. Het werkt, klinkt goed maar is niet zo geavanceerd als "muziektelefoons".
Dank je voor de snelle reactie! _/-\o_ Nog een vraagje.

1. Zijn de agenda en de contacts uit Outlook te synchroniseren met de E65?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:44:
[...]

Dank je voor de snelle reactie! _/-\o_ Nog een vraagje.

1. Zijn de agenda en de contacts uit Outlook te synchroniseren met de E65?
Jep, gaat probleemloos. Hier icm outlook 2007 & vista.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Kan zelfs automatisch als je BT aan hebt staan geloof ik (nog niet zelf geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:59:
Kan zelfs automatisch als je BT aan hebt staan geloof ik (nog niet zelf geprobeerd).
Bedankt! Nu wachten tot ik kan verlengen. Argh!!! Heb geen geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-09 11:23
Er is wee rn nieuwe versie uit van cClock (1.15) http://pachome1.pacific.net.sg/~welic/cClock.html

Deze keer ook vertaald naar t nederlands en wat bugs opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Op de pagina van cClock staat een verwijzing naar software om sis-files mee te signen, maar daar zit een virus (Trojan.Horse.Generic4.IRO) in volgens mijn AVG. Misschien een false positive, maar toch geen fijn idee... Na ingrijpen door AVG en restarten ging de explorer op z'n gat, dus hierbij de tip om uit de buurt te blijven van die software :X

Edit: kort Google-werk geeft me de indruk dat het inderdaad een false positive is, maar enige voorzichtigheid kan nooit kwaad lijkt me :)

[ Voor 20% gewijzigd door Elwood Blues op 18-10-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wars schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:28:
Er is wee rn nieuwe versie uit van cClock (1.15) http://pachome1.pacific.net.sg/~welic/cClock.html

Deze keer ook vertaald naar t nederlands en wat bugs opgelost!
Deze versie blijft tot op heden werken. Ben benieuwd of het ook zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magier76
Misschien dat iemand meer dit ook al heeft mee gemaakt...
Ik krijg de ene keer wel naam te zien van de beller uit mijn bellijst maar bij andere weer niet.
En dit terwijl ik alle nummer netjes en het zelfde heb ingevoerd in het tellefoonboek.
Erg vreemd is dat krijg dan wel het nummer te zien maar verder geen naam.

Heb al geprobeerd om danmaar dat nummer wat belt op te slaan maar ook dan nog niet.

Gadget Freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:14
magier76 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:00:
Misschien dat iemand meer dit ook al heeft mee gemaakt...
Ik krijg de ene keer wel naam te zien van de beller uit mijn bellijst maar bij andere weer niet.
En dit terwijl ik alle nummer netjes en het zelfde heb ingevoerd in het tellefoonboek.
Erg vreemd is dat krijg dan wel het nummer te zien maar verder geen naam.

Heb al geprobeerd om danmaar dat nummer wat belt op te slaan maar ook dan nog niet.
dit komt omdat je dan het nummer 2 keer hebt opgeslagen onder een andere naam.
de e65 kan dan niet kiezen welke hij moet weergeven en geeft dan maar het nummer weer

oftewel ff je telefoonboek doorspitten

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Driek schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:27:
[...]

de e65 kan dan niet kiezen welke hij moet weergeven en geeft dan maar het nummer weer

Meestal als het nummer èn in je gsm staat èn op je sim kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magier76
Ga ik dat alvast eens uitproberen.

Gadget Freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de optie aanstaan dat de naam van de beller wordt uitgesproken indien deze beschikbaar is.
Alleen dit is niet te verstaan,lijkt wel Fins ofzo ?

Wie weet hier raad mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:27:
Ik heb de optie aanstaan dat de naam van de beller wordt uitgesproken indien deze beschikbaar is.
Alleen dit is niet te verstaan,lijkt wel Fins ofzo ?

Wie weet hier raad mee ?
Installeer de Nederlandstalig spraakversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:50:
[...]

Installeer de Nederlandstalig spraakversie.
Maar mijn berichten worden bijvoorbeel al wel nederlands voorgelezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Driek schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:27:
[...]

echt fucking ongelofelijk dat een toestel als de E65 daar last van heeft. Ik hoop echt dat nokia daar _heel_ snel een fix voor heeft :|

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Spacecowboy schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:49:
[...]

echt fucking ongelofelijk dat een toestel als de E65 daar last van heeft. Ik hoop echt dat nokia daar _heel_ snel een fix voor heeft :|
Goh, jah, 't es hoe je het bekijkt he: liever de nummer dan een foutieve naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilkin schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:14:
[...]

Goh, jah, 't es hoe je het bekijkt he: liever de nummer dan een foutieve naam ;)
Precies, en hoe wou je dat fixen?
2 namen weergeven?
En wat als het nummer nou bij 3 contacten staat?
Dit is al sinds jaar en dag de manier waarop Nokia dit oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Gewoon 2 of 3 namen in 't scherm, bijvoorbeeld "kantoor pa/thuis", voor bijvoorbeeld m'n pa die kantoor aan huis heeft...

Huidige oplossing vind ik echt naadje, alsof ik die nummers onthou...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen TomTom op het toestel geinstalleerd. Werkt super!!

Alleen wil ik nu een carkit aanschaffen, waarbij ik het toestel ook kan opladen.
EN
Het GPS kastje van TomTom moet ook gelijk opgeladen kunnen worden

Dus 2 apparaatjes op de sigaretten aansteker.
Wie weet wat ik hiervoor precies moet aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-10 12:43
beste mensen,
ik heb een nieuwe E65, en ik word gek van alle opties en instellingen.
Ik kan niet eens een simpele sms versturen!
Ik moest eerst een berichtencentrale instellen, en toen ik dat deed werkte het niet.
Dus ik ging terug naar de phonehouse waar ze de vodafone instellingen erin hebben gezet.
Die gozert testte hem en hij deed het.
Op de hoek van de straat dus niet meer.
Nu heb ik zelf ff gekeken en kwam achter het volgende: als ik een sms schrijf>opties>zendopties>Ber.centrale in gebr.> kan ik kiezen tussen berichtencentrale en vodafone.
Als ik hem op vodafone zet kan hij hem versturen. op berichtencentrale niet. maar als ik dit instel, is het bij de volgende sms alweer weg! ik heb geen zin om iedere keer al die menu's af te gaan om een sms te versturen. kan iemand mij nu vertellen hoe ik kan zorgen dat ie blijft staan?
Ik ben alles afgegaan, maar ik weet het echt niet meer. Ik kan zelfs niet eens vinden waar ik een andere ringtone moet instellen.
bvd,
Extreme smell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magier76
BlackBerry:

Even een vraagje hier over omdat er zo weinig over terug te vinden is.
Heb het net geinstalleerd maar helaas werkt het niet.
Nu wil ik het dus weer gaan verwijderen ... en daar komt het probleem m de hoek kijken dat gat dus niet.
De verbindingen heb ik wel kunnen verwijderen maar voor de rest blijft het er in staan.
Iemand een idee.

Verder is het een TOP toestel wil ik even kwijt zeer veel opties en goede quaaliteit.

Gadget Freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Extreme smell schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 00:36:
beste mensen,
ik heb een nieuwe E65, en ik word gek van alle opties en instellingen.
Ik kan niet eens een simpele sms versturen!
Ik moest eerst een berichtencentrale instellen, en toen ik dat deed werkte het niet.
Dus ik ging terug naar de phonehouse waar ze de vodafone instellingen erin hebben gezet.
Die gozert testte hem en hij deed het.
Op de hoek van de straat dus niet meer.
Nu heb ik zelf ff gekeken en kwam achter het volgende: als ik een sms schrijf>opties>zendopties>Ber.centrale in gebr.> kan ik kiezen tussen berichtencentrale en vodafone.
Als ik hem op vodafone zet kan hij hem versturen. op berichtencentrale niet. maar als ik dit instel, is het bij de volgende sms alweer weg! ik heb geen zin om iedere keer al die menu's af te gaan om een sms te versturen. kan iemand mij nu vertellen hoe ik kan zorgen dat ie blijft staan?
Ik ben alles afgegaan, maar ik weet het echt niet meer. Ik kan zelfs niet eens vinden waar ik een andere ringtone moet instellen.
bvd,
Extreme smell
Ik wil niet heel lullig reageren, maar ik denk dat je gewoon de handleiding rustig, met een volledig opgeladen E65 ernaast, eens door moet werken, van blz 1 tot het einde. Dan moet je toch wel antwoorden op al je vragen kunnen terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:17:
Ik heb ondertussen TomTom op het toestel geinstalleerd. Werkt super!!

Alleen wil ik nu een carkit aanschaffen, waarbij ik het toestel ook kan opladen.
EN
Het GPS kastje van TomTom moet ook gelijk opgeladen kunnen worden

Dus 2 apparaatjes op de sigaretten aansteker.
Wie weet wat ik hiervoor precies moet aanschaffen?
Het kan ongetwijfeld wat eleganter, maar dit moet wel werken:
http://www.pixmania.be/be...ettenaansteker-verdu.html
(Heb het maar via Google, misschien zijn er ook in Nederland verkrijgbaar?)

[ Voor 18% gewijzigd door Helsie op 21-10-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb automatische mail ophalen ingesteld met mijn pop3 mail van orange.
Nu werkt dat goed als op mijn computer outlook uit actief is.

Zodat Outlook de mail binnenhaalt (en dan heb ik hem nog niet gelezen) dan haalf mijn telefoon de mail niet van de server.
Is daar wat aan te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 23:05:
Zodat Outlook de mail binnenhaalt (en dan heb ik hem nog niet gelezen) dan haalf mijn telefoon de mail niet van de server.
Is daar wat aan te doen ?
Yep, dan moet je je mail account in Outlook instellen om een kopie van berichten op de server achter te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eigenlijk vanaf het begin geen enkel probleem met mijn E65, maar een paar weken geleden is daar verandering in gekomen. De E65 functioneerde perfect met mijn Parrot bluetooth carkit, maar van de ene op de andere dag werd het geluid bij gebruik met die carkit ernstig vervormd. Ik was voor andere mensen totaal niet te verstaan en ik kon die mensen ook niet verstaan. Zonder carkit was het geluid wel goed. Na de telefoon en carkit gereset te hebben gaat het weer 1 keer goed, maar vervolgens treedt weer hetzelfde probleem op.
Om te kijken of het aan de carkit lag heb ik een bluetooth oortje geinstalleerd. Aanvankelijk ging dat goed en ik was in de veronderstelling dat de carkit defect was, maar nu vertoont dat oortje precies dezelfde kuren. Het lijkt dus aan de telefoon te liggen.

Heeft iemand hier een oplossing voor of moet ik ook simpelweg op de firmware update wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Dit probleem heb ik ook, ik weet ook niet waar het probleem ligt. Ik dacht in het begin dat mijn oortje leeg was en daardoor het probleem optrad, maar niets is minder waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:39
weet iemand hoe ik de telefoonsoftware opnieuw kan installeren, ik heb hem namelijk verkocht en wil hem weer helemaal origineel maken, had er namelijk best veel software dingetjes enzo op geinstalleerd... Heb al in de handleiding gekeken en gekeken in nokia pc suite maar dat werkt niet. Je kunt via de nokia site wel de software updater gebruiken om nieuwe software te installeren, maar ik heb al de nieuwste versie, dus dat werkt ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:39
Laat maar, heb het al gevonden, eventjes *#7370# intoesten en dan gaat het automatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 23:41:
[...]

Yep, dan moet je je mail account in Outlook instellen om een kopie van berichten op de server achter te laten.
Ik ben hier mee geholpen,dankjewel !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 07:25
Ok hierbij mijn probleem met mijn Nokia E65.

Net iets meer dan een maand in mijn bezit, totaal geen extra software op de telefoon geinstaleerd.
Maar hij was overdag leeg gelopen qua baterij. Nu deedt ik hem rondt een uur of 6 (18:00u) weer in de oplader en hij zei netjes 'tuut tuut' van dat hij ging opladen.
Ik heb mijn E65 toen niet aangezet.
Nu kom ik net thuis van sporten en wil de telefoon aanzetten. Hierbij gebeurd er helemaal niets. Geen reactie op het aansluiten van de oplader, accu eruit/erin geen reactie. 2gig kaart eruit, geen reactie. Ook als ik hem aansluit op de USB kabel ook geen reactie... totaal dood.

Iemand enig idee wat ik hiermee aanmoet. Baal als een stekker.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
fezzz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:37:
Ok hierbij mijn probleem met mijn Nokia E65.

Net iets meer dan een maand in mijn bezit, totaal geen extra software op de telefoon geinstaleerd.
Maar hij was overdag leeg gelopen qua baterij. Nu deedt ik hem rondt een uur of 6 (18:00u) weer in de oplader en hij zei netjes 'tuut tuut' van dat hij ging opladen.
Ik heb mijn E65 toen niet aangezet.
Nu kom ik net thuis van sporten en wil de telefoon aanzetten. Hierbij gebeurd er helemaal niets. Geen reactie op het aansluiten van de oplader, accu eruit/erin geen reactie. 2gig kaart eruit, geen reactie. Ook als ik hem aansluit op de USB kabel ook geen reactie... totaal dood.

Iemand enig idee wat ik hiermee aanmoet. Baal als een stekker.........
Houdt de knop eens wat langer ingedrukt. Mss dat het daar aan ligt. Anders zou ik maar naar een NSP gaan.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezzz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 07:25
Houdt de knop eens wat langer ingedrukt. Mss dat het daar aan ligt. Anders zou ik maar naar een NSP gaan.
Nope.... mag niet baten denk dat 30sec wel lang genoeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
AlexR schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:13:
In het grote ..Deel 1 topic is ooit eens de vraag gesteld door iemand die ook last had van dat hij in zijn Inbox van SMS eerst de achternaam te zien kreeg en dan de voornaam.
Even voor de duidelijkheid: ik heb in mijn contactenlijst wel geselecteerd dat ik eerst de voornaam zie en dan de achternaam. Maar in mijn Inbox zie je eerst de achternaam en dan de voornaam.

Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen? Ja ik heb al gezocht in de handleiding enzo....
Heeft iemand ook van mijn eerder gestelde bovenstaande vraag last?
En heeft iemand er een antwoord op.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceQ
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 15:57
Op pagina 18 stelde ook iemand de vraag hoe de spraak die de bellernaam uitspreekt aangepast kan worden naar Nederlands.

Ook ik heb dit probleem. Heb de nederlandse taal geladen. Indien ik een bericht laat voorlezen wordt dit netjes nederlands uitgesproken. Alleen de naam die genoemd wordt indien iemand mij belt is de oorspronkelijke (engelstalige) stem.

Wie heeft hier ervaring mee?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Appie Heijn schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:50:
[...]
Ik exact dit fenomeen wel eens gehad met mijn eerdere nokia's. Volgens mij komt het voor als de batterij echt _leeg_ is. Ik ben er toen mee naar het KPN business center gegaan, en die hebben mij kostenloos 'n nieuwe batterij gegeven. Toestel draaide daarna weer als 'n zonnetje.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een probleem,de telefoon houd het op een volle accu net een halve dag uit,en dan staat alleen automatisch mail ophalen aan,en bleutooth.
Dat is toch niet normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:50:
Ik heb ook een probleem,de telefoon houd het op een volle accu net een halve dag uit,en dan staat alleen automatisch mail ophalen aan,en bleutooth.
Dat is toch niet normaal ?
Wel als je elke minuut je mail aan het ophalen bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he mensen. weet iemand ook of je een pdf printer kunt krijgen op de e65? dan kun je veel dingen zoals webpagina's printen en opslaan als pdf.. all on the phone! iemand suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 02:13:
[...]

Wel als je elke minuut je mail aan het ophalen bent....
Ik deed het om het half uur.

Ik heb de telefoon nu helemaal opgeladen,en Bluetooth en mail en wifi uitgezet.

Na 4 uur is de accu weer helemaal leeg,is dus kapot.
Dat is al snel na 5 weken :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:03:
[...]

Ik deed het om het half uur.

Ik heb de telefoon nu helemaal opgeladen,en Bluetooth en mail en wifi uitgezet.

Na 4 uur is de accu weer helemaal leeg,is dus kapot.
Dat is al snel na 5 weken :/ .
Staat je UMTS verbinding op always on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen! sinds vandaag is er nieuwe firmware voor de e65! en hij staat in de nokia service list! mensen die het uitproberen, post graag je positieve/negatieve punten over de firmware.. me gonne test tonight!

www.nokia.nl eindelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:08:
mensen! sinds vandaag is er nieuwe firmware voor de e65! en hij staat in de nokia service list! mensen die het uitproberen, post graag je positieve/negatieve punten over de firmware.. me gonne test tonight!

www.nokia.nl eindelijk :D
Geef even de direkte link.
Want hier staat hij niet : http://europe.nokia.com/A4378048

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

internetzoeken is nog een echte kunst blijkt. 3 kliks vanaf de homepage brengt je hier: http://europe.nokia.com/A4579163

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magier76
Ka ik ook ergens vinden wat de update doet.
Telefoon loopt nu soepel dus gaik natuurlijk niet updaten Mits er verschil zal gaan zijn.

Gadget Freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ka ik ook ergens vinden wat de update doet.
nokia, onze telefoongigant, levert geen firmware fix lijsten. ik vind het ook belachelijk, maar ze doen het bij geen enkele firmware. we zijn dus afhankelijk van user experience / reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:41:
internetzoeken is nog een echte kunst blijkt. 3 kliks vanaf de homepage brengt je hier: http://europe.nokia.com/A4579163
Ja hallo,
Dat heb ik ook wel gezien... maar in de laatste updates staan ze toch niet ?
Dit lijstje staat er al een hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

En er is toch echt een update. Ben wel heel erg benieuwd wat de update precies doet. Hoop dat hij een stuk vlotter gaat werken, vond hem nogal traag en log.

Overigens komt er een melding dat de telefoon gewist wordt, maar ben heel benieuwd wat daar allemaal mee gebeurt. Heb wel een backup van al mijn gegevens maar toch vind ik het raar dat voor een firmware update de hele telefoon geleegd moet worden....

Mijn huidige firmware: 1.0633.18.01
Na geupdate firmare: 2.0633.65.01

ben benieuwd.... de software wordt nu bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Nou, behalve de snelheid lijkt er niets veranderd..... Hij reageert (volgens mij) wat sneller, vlugger, snappy'er. Maar voor de rest weinig aanpassingen, behalve dan dat ik al mijn applicaties kwijt ben.

Nog steeds de bug van de Inbox die gesorteerd wordt op Achternaam, Voornaam etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor ook dat de wifi app spontaan controleerd of er wifi beschikbaar is, terwijl dat niet ingesteld is. heb jij dat ook? en verder geen changes?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:01:
Nou, behalve de snelheid lijkt er niets veranderd..... Hij reageert (volgens mij) wat sneller, vlugger, snappy'er. Maar voor de rest weinig aanpassingen, behalve dan dat ik al mijn applicaties kwijt ben.

Nog steeds de bug van de Inbox die gesorteerd wordt op Achternaam, Voornaam etc. etc.
Dat is geen bug, dat is gewoon de manier waarop ze de SMS inbox gecode hebben.
Een bug is iets wat niet werkt zoals het zou moeten werken.
Wat jij wil is de toevoeging van een extra feature, ooit eens op de Nokia forums gekeken?
Daar kan je suggesties voor dit soort dingen doen.

En het is logisch dat een upgrade je hele telefoon leegmaakt, zie het als een format C:\ en een herinstallatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Hmm, heel de telefoon leeg vind ik geen aantrekkelijke optie. Werkt dan een restore nog wel? Of werkt dat alleen op dezelfde firmware versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik sms berichten heb verstuurd of ontvangen, dan zie ik in Menu ==> Logboek ==> het 2e schema naar wie ik sms berichten heb verstuurd. Je kunt ze filteren op inkomend, uitgaand. Hetzelfde geld voor de gesprekken.
Ik wil alleen het logboek voor de SMS berichten uitgezet hebben. Kan dit uberhaupt?
Want als ik iets wil wissen, kan ik enkel het gehele logboek wissen, incl de gesprekken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Geen update beschikbaar zegt ie bij mij... Moet ik dan eerst de taal naar Engels zetten ofzo?
Huidige model is:
Nokia E65 (RM-208)
Firmware 1.0633.18.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat om je code, bij de meeste NLse codes issie er wel al. het kan langer duren omdat jij een niet-sim-lock-vrije e65 hebt (telfort?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:08:
het gaat om je code, bij de meeste NLse codes issie er wel al. het kan langer duren omdat jij een niet-sim-lock-vrije e65 hebt (telfort?)
Heb hem met een Orange abbo gekocht, zou simlock vrij moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem met een Orange abbo gekocht, zou simlock vrij moeten zijn.
dan ligt het wachten niet bij nokia.. maar bij orange :) zij willen vaak nog eigen tools in de firmware verwerken * extra diensten.. no blame 2 nokia, mijn kpn was daar erg snel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:02:
Geen update beschikbaar zegt ie bij mij... Moet ik dan eerst de taal naar Engels zetten ofzo?
Huidige model is:
Nokia E65 (RM-208)
Firmware 1.0633.18.02
Nokia E65 250.01 RM-208
Software versie: 1.0633.18.02
Datum: 26-01-07

Geen update beschikbaar :(

Het is een Orange Abonnement en toestel is simlocked volgens mij. Toch die lock er maar eens afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleempje;

Heb de e65 net een dag, een geweldige telefoon kan niet anders zeggen.
Maar ik snap een aantal symbolen niet in de telefoon;
Soms staat er g3 bij de verbinding linksboven, wat betekent dit?
En in me balk staat nu ook een icoontje een vierkantje met 4 stipjes?

Ik werk met orange world, orange music 35, heb hem laten activeren etc maar heb geen idee waar ik nou tv etc kan kijken, kan iemand mij hierbij helpen?
En kost umts hier nu geld? zo ja hoe weet ik of hij aanstaat?
En hoe weet ik of ik internet via mijn abbo en niet via een ander signaal zodat ik weet dat ik met me geld aan het interneten ben, max 25 mb!

Alvast vriendelijk bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:31:
Ik zit met een probleempje;

Heb de e65 net een dag, een geweldige telefoon kan niet anders zeggen.
Maar ik snap een aantal symbolen niet in de telefoon;
Soms staat er g3 bij de verbinding linksboven, wat betekent dit?
En in me balk staat nu ook een icoontje een vierkantje met 4 stipjes?
3G wilt zeggen dat je in een zone zit met 3G ontvangst (GPRS/UMTS) voor hoge datasnelheden.
Het vierkantje met 4 stipjes zal het wifi symbool zijn, denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, maar ik neem aan dat als dat 3g er staat dat dat dan niet betekent dat je op internet zit via gprs?, en kan iemand mij helpen met het vinden van die tv functie in orange world?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:19:
Oke, maar ik neem aan dat als dat 3g er staat dat dat dan niet betekent dat je op internet zit via gprs?, en kan iemand mij helpen met het vinden van die tv functie in orange world?
Inderdaad, wilt gewoon zeggen dat je in een zone zit met 3G ontvangst. Als er twee lijntjes onder staan heb je een verbinding.

Geen idee voor je orange world, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via diensten contact maak met orange world, dan kom ik in dat schermpje met orange world video en orange world radio etc etc, maar waar moet ik nou heen om tv te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 20:24
Heb nu ook de update gestart:

Huidig: 1.0633.18.01
Update: 2.0633.65.01

Ben benieuwd wat de veranderingen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mij afvraag: Er is voor mijn Orange E65 nog geen update beschikbaar, maar stel dat ik de update van een provider vrij toestel te pakken krijg zou ik die wel gewoon over de Orange Nokia firmware heen kunnen zetten zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:06:
Wat ik mij afvraag: Er is voor mijn Orange E65 nog geen update beschikbaar, maar stel dat ik de update van een provider vrij toestel te pakken krijg zou ik die wel gewoon over de Orange Nokia firmware heen kunnen zetten zonder problemen?
Beste Juup,

Kunt u mij uitleggen hoe het tv kijken werkt op de e65?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 20:24
Heb de firmware zojuist geupdate en merk iets snelheid winst. VInd het alleen wel een nadeel dat alle applicaties met de update verloren gegaan zijn.

Ben benieuwd wat de andere ervaringen zijn met deze laatste update

Alleen krijg ik bij de installatie van tom tom 6 een melding certificaat verlopen. Dit terwijl de controle op certificaten uitstaat en ook alles geinstalleerd kan worden. Heeft iemand hier een oplossing voor?

@edit, certificaat probleem heb ik opgelost door de datum van de telefoon gelijk te zetten met het installatie bestand (sis file). Nu is TT6 wel geinstalleerd.. lekker vaag maar ik ben geholpen

[ Voor 120% gewijzigd door bluecupra op 28-10-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan tom tom 6 wel geinstaleerd worden dan er zit toch geen gps op?
En zou iemand mijn voorgaande vraag kunnen beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:01:
[...]

Beste Juup,

Kunt u mij uitleggen hoe het tv kijken werkt op de e65?
Nee, want dat doe ik niet met mijn telefoon ;)
Heb mij er ook niet in verdiept helaas voor u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke geen probleem, het is nu blijkbaar geactiveerd want nu sstaat het er ineens wel: :? , als ik het aanklik nou zender kiezen etc etc dan opent real player, en zegt ie dat het vereist is om verbinding te maken met server ik druk ja, dan zegt ie maximaal aantal verbinding bereikt u moet er 1 verbreken dat druk je oke en dan kan je alleen de verbinding met orange world verbreken verder niets, en dan gaat ie verder met verbinden een tijdje en dan lukt het niet!, wie o wie heeft raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu wel een stuk verder, die melding geeft hij niet meer alleen als ie nu aant verbinden is geeft ie de melding te weinig bandbreedte controleer netwerkinstellingen, wat kan ik hieraan doen?
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste