Verwijderd

jeroentje schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:21:
[...]

even terug op bovenstaande: ik kan nergens de download voor symbian s60 3d vinden. kan dat kloppen? ik heb een e61 versie gedownload, maar die krijg ik niet installed op mn e65. any help :)?
http://www.sbsh.net/products/papyrus_symb/

Deze werkt bij mij gewoon. Heb daarna geregistreerd en betaald.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Die kan je hier vinden:

http://www.sbsh.net/products/papyrus_symb/

En dan kan je de 9.0 versie installeren.....

[ Voor 25% gewijzigd door Red op 22-11-2007 16:00 ]

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
tnx mates ^^ ik had 9.x niet in mn hoofd, maar 'symbian s60 3rd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik ben ook een nieuwe gebruiker van de E65, fantastische smartphone, maar zit met een vraagje:
Wanneer ik excell bestanden wil overzetten van pc naar gsm krijg ik uiteindelijk op de gsm enkel maar de formules te zien waar ik de excell bestanden mee ingevuld heb en niet de resultaten van dat excell bestadn, ligt dit aan de gsm? Ik heb zitten zoeken tussen de help onderwerpen maar kan niks terug vinden.

Wie kan me helpen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ik weet niet of dit voor de firmware upgrade ook al was, maar het valt me nu pas op:

SMSjes in mijn postvak in krijgen de datum & tijd van ontvangst op de telefoon en niet de datum en tijd van de ontvangst door de berichtencentrale. Dat is irritant als mijn telefoon uit heeft gestaan. Alle berichtjes die ik dan binnenkrijg als ik hem aan zet hebben dezelfde datum & tijd

De (in mijn ogen) echte datum & tijd zie je alleen door een bericht te openen te kiezen voor Berichtgegevens.

Is dit te veranderen (met andere software of instellingen die ik niet gevonden krijg?)

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
@cybersboop
goed onderwerp! ik heb nooit gerealiseerd dat dit gebeurde. Misschien is het zelfs feedback waar nokia wat aan heeft.. niet dat zij dit topic lezen, maar je zou het bij hun aan kunnen kaarten :) helaas weet ik geen oplossing voor je probleem, behalve de foon aan laten staan? mijne is eigenlijk zelden uit.. mits ik het toevallig net een keertje niet red tot het stopcontact ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Climbon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 11:24
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:22:
Hallo iedereen,

Ik ben ook een nieuwe gebruiker van de E65, fantastische smartphone, maar zit met een vraagje:
Wanneer ik excell bestanden wil overzetten van pc naar gsm krijg ik uiteindelijk op de gsm enkel maar de formules te zien waar ik de excell bestanden mee ingevuld heb en niet de resultaten van dat excell bestadn, ligt dit aan de gsm? Ik heb zitten zoeken tussen de help onderwerpen maar kan niks terug vinden.

Wie kan me helpen? :'(
Volgens mij is Quicksheet inderdaad beperkt als het gaat om lange of ingewikkelde formules. Meen me te herinneren dat er alleen ondersteuning is voor een x-aantal meestgebruikte formules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi
Ik hebb de nodige problemen met deze telefoon,
Als ik hem open/dichtslide valt hij regelmatig uit.
En de toetsenverlichting doet het niet meer(het cijfergedeelte).
De rest van de toetsenverlichting werkt wel dus het heeft niks te maken met de sensor.
EDIT:
Ik ben er nu een Update tegenaan aan't gooien.
Ik laat jullie weten of alles weer werkt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 16:16 . Reden: Update:) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:50:
Hoi
Ik hebb de nodige problemen met deze telefoon,
Als ik hem open/dichtslide valt hij regelmatig uit.
En de toetsenverlichting doet het niet meer(het cijfergedeelte).
De rest van de toetsenverlichting werkt wel dus het heeft niks te maken met de sensor.
EDIT:
Ik ben er nu een Update tegenaan aan't gooien.
Ik laat jullie weten of alles weer werkt.
Je hebt zoals zovelen waarschijnlijk een hardware probleem. Toetsenbordverlichting is bij jou duidelijk stuk, laten herstellen onder garantie. Het uitvallen kan ook een software probleem zijn. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 22:01
Zijn er nog veel nieuwe E65´s in omloop welke het probleem hebben met de toetsenverlichting?

Ik ben van plan er een te kopen, maar zoek nog naar een winkel met een goed prijs. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
@xtreme design:
ik heb nooit last gehad van de toetsenbord verlichting. Je hoort wel een klein zoemetje als het toetsenbord uitgeschoven is.. maar dit hoor je alleen als je je telefoon verkeerd om aan je oor zet.. dus het stoort me totaal niet. voor de rest geen problemen met de foon :) inmiddels 2 maand in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik wou graag weten wat jullie vinden van de geluidskwaliteit als het gaat om beltonen.
Persoonlijk vind ik het erg slecht klinken, nadat deze van mp3 --> aac zijn omgezet met het programma van Nokia. Graag jullie ervaring

edit
Als ik een normaal .mp3 file op mijn micro-sd kaart zet dan is het geluid acceptable.
Omzetten met de nokia tool, geeft nou niet bepaald mooi geluid

[ Voor 27% gewijzigd door matinez op 25-11-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
Is het niet logisch dat een AAC ringtone minder goed klinkt als een MP3 ??
Volgens mij is AAC heel zwaar gecomprimeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:41
Als ik de firmware probeer te updaten, geeft Nokia Software Updater nog steeds aan dat 1.0.633.18.02 de nieuwste versie is. Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackraven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 16:27
Is al eens eerder voorbij gekomen in dit topic, je hebt vermoedelijk een sim-lock op je telefoon.

WP: ME PUHZ-SW75YAA+EHST20D-VM2C2+ESP | EVSE: SmartEVSE v2 | PV: 11kWp Growatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met het volgende probleem: ik heb een Nokia E65 gekocht. Nu heb ik de PC Suite netjes geinstalleerd, maar als ik de telefoon nu met de USB-kabel aansluit, herkent de pc hem de hele tijd niet en begint ie te ouwehoeren dat ie nieuwe hardware heeft gevonden, maar niet goed kan installeren omdat er geen driver voor Windows Portable Media Device is. Dat boeit me niet eens zo, maar ik wil wel gewoon films e.d. op mijn telefoon willen zetten!! Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:59:
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem: ik heb een Nokia E65 gekocht. Nu heb ik de PC Suite netjes geinstalleerd, maar als ik de telefoon nu met de USB-kabel aansluit, herkent de pc hem de hele tijd niet en begint ie te ouwehoeren dat ie nieuwe hardware heeft gevonden, maar niet goed kan installeren omdat er geen driver voor Windows Portable Media Device is. Dat boeit me niet eens zo, maar ik wil wel gewoon films e.d. op mijn telefoon willen zetten!! Wie helpt?
Klinkt als driver van je datakabel niet geinstalleerd?
Deze moet je namelijk apart installeren.

edit; neem aan dat deze op de cd staat die bij het toestel in de doos zat

[ Voor 8% gewijzigd door XtremeDesign op 27-11-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceQ
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 16:01
Ik heb met veel pijn en moeite mijn software nu geupdate. Alleen na de update is mijn telefoon in het engels, en kan ik kiezen uit engels, frans, italiaans, duits, spaan en portugees, maar geen Nederlands....

Ben bang dat het iets te maken heeft met de productcode ofzo... Iemand een idee hoe ik hem nu weer nederlands krijg :?

[ Voor 3% gewijzigd door MauriceQ op 27-11-2007 20:29 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
ik snap niet waarom je het zoveel pijn en moeite kost. mijne update vlekkeloos. prima foontje :). ik gok dat je iets illegaals hebt gedaan waardoor je een std firm op je telefoon hebt gekregen(?)

edit:
behalve: na de firm krijg ik nog wel eens een 'systeem fout'. Deze popupt dan telkens tot ik hem wegdruk, en opnieuw opnieuw opnieuw! ik kan dan met moeite de telefoon uitzetten en restarten. Hij heeft namelijk telkens een miliseconde waarin ie reageert op normale knoppen! dit gebeurt vooral als ik aan het surfen ben, en vervolgens een wifi scan doe vanaf het standyscreen. iemand dezelfde ervaring?

[ Voor 51% gewijzigd door jeroentje op 28-11-2007 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtremeDesign schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:21:
[...]

Klinkt als driver van je datakabel niet geinstalleerd?
Deze moet je namelijk apart installeren.

edit; neem aan dat deze op de cd staat die bij het toestel in de doos zat
Tsja, maar Nokia beweert ten eerste dat de Connectivity Cable Driver al in het pakket zit, dus dat je die niet afzonderlijk hoeft te installeren. Heb dit, na een paar mislukte pogingen, toch gedaan, maar hij blijft de fout geven! Wel balen, heb nou niet heel veel aan mijn toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Even een positieve reactie over Nokia en haar service:

Ik had al enkele maanden een E65, maar had last van het afbladderende coating probleem, dus contact opgenomen met Nokia Care. Die verwezen me door naar een Nokia Service Point.

Afgelopen vrijdag mijn telefoon weggebracht naar Overhoff Telecom in Harderwijk, maandagochtend een telefoontje dat mijn telefoon voorzien was van een nieuwe frontcover en een nieuwe backcover. Super service wat dat betreft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 14:58
Red schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:51:
Even een positieve reactie over Nokia en haar service:

Ik had al enkele maanden een E65, maar had last van het afbladderende coating probleem, dus contact opgenomen met Nokia Care. Die verwezen me door naar een Nokia Service Point.

Afgelopen vrijdag mijn telefoon weggebracht naar Overhoff Telecom in Harderwijk, maandagochtend een telefoontje dat mijn telefoon voorzien was van een nieuwe frontcover en een nieuwe backcover. Super service wat dat betreft.....
Nokia care.... Het ligt er gewoon aan wie je aan de lijn krijgt.
Ik heb het toetsenbord verlichting probleem. Na een kwartier heb ik hem eindelijk
aan zijn verstand dat het een schuif telefoon is.
Dan komt hij met de oplossing > firmware upgrade.
Nog niet geprobeerd... kzit op het werk. Maar dat zal toch wel niet ????

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

driel24 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:46:
[...]

Nokia care.... Het ligt er gewoon aan wie je aan de lijn krijgt.
Ik heb het toetsenbord verlichting probleem. Na een kwartier heb ik hem eindelijk
aan zijn verstand dat het een schuif telefoon is.
Dan komt hij met de oplossing > firmware upgrade.
Nog niet geprobeerd... kzit op het werk. Maar dat zal toch wel niet ????
Nee hoor die telefoon is gewoon kapot dat gebeurt wel vaker.

Ik belde ook een keer met Nokia Care over mijn defecte toetsenbord verlichting. De lijn was erg slecht en uiteindelijk kreeg ik iemand met een zwaar Belgisch accent aan de lijn die niets van mijn probleem begreep en zei dat het aan de sensor moest liggen. Ik heb gevraagd of ik doorverbonden kon worden met iemand die mij wat beter kon helpen. Na veel klikjes en gekraak en wachten raakte ik de verbinding kwijt.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 12:28

MrDry

Desperados!

Is er eigenlijk duidelijk verschil in snelheid merkbaar tussen verschillende Micro SD kaartjes? Mijn 6230i is er niet echt sneller op geworden sinds ik er een 512 mb MMC kaartje in heb zitten.

Ik kan in de pricewatch niet echt duidelijke verschillen in snelheid vinden....

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb inmiddels de telefoon terug naar de winkel gebracht voor het steeds uitvallen en de defecte verlichting en ik krijg hem binnen kort weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jeroentje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:16:
ik snap niet waarom je het zoveel pijn en moeite kost. mijne update vlekkeloos. prima foontje :). ik gok dat je iets illegaals hebt gedaan waardoor je een std firm op je telefoon hebt gekregen(?)

edit:
behalve: na de firm krijg ik nog wel eens een 'systeem fout'. Deze popupt dan telkens tot ik hem wegdruk, en opnieuw opnieuw opnieuw! ik kan dan met moeite de telefoon uitzetten en restarten. Hij heeft namelijk telkens een miliseconde waarin ie reageert op normale knoppen! dit gebeurt vooral als ik aan het surfen ben, en vervolgens een wifi scan doe vanaf het standyscreen. iemand dezelfde ervaring?
Yep, precies dezelfde fout krijg ik ook. Ik ben nog aan het uitzoeken wanneer de fout nu precies optreedt, maar het heeft inderdaad te maken het WIFI-scannen en browsen. Er frustrerend, het is met nu al wel een 10-tal keer overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 20:05
LoneGunman schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:17:
[...]

Yep, precies dezelfde fout krijg ik ook. Ik ben nog aan het uitzoeken wanneer de fout nu precies optreedt, maar het heeft inderdaad te maken het WIFI-scannen en browsen. Er frustrerend, het is met nu al wel een 10-tal keer overkomen.
Ik heb vaak en veel fouten op mijn telefoon, sinds de update, en het wordt met de dag erger.
Een smsje wat binnen is, verschijnt na het openen pas ruim 30 seconde later. Bovendien, als ik SMSjes lees, of in mijn contactpersonen kijk, krijg ik een error rond de lijnen:

Systeemfout:
ViewServ 12

Als ik weer een error krijg (vandaag nauwelijks gesmst ;p), zal ik de exacte error wel hier naar gooien...
Ik ben benieuwd wat er fout bij mij zit, aangezien ik één van de weinige lijk te zijn met zoveel problemen na een update...

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
ik kom er niet uit; heeft deze telefoon nu hsdpa ondersteuning (3.6 of 7.2 Mb?)
en hebben mensen deze telefoon al succesvol als umts modem voor hun laptop gebruikt?

[ Voor 35% gewijzigd door marteltor op 29-11-2007 22:20 ]

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
marteltor schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:15:
ik kom er niet uit; heeft deze telefoon nu hsdpa ondersteuning (3.6 of 7.2 Mb?)
Nee umts 3g..

speedtest met dual netwerk (umts) tot 21 kb/s
met gprs (single netwerk) 5 ~6 kb/s

• XtremeDesign
sinds een aantal uren aan het spelen met m'n nieuwe E65, leuk ding overigens

• marteltor
wd200 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:20:
[...]

Nee umts 3g..

speedtest met dual netwerk (umts) tot 21 kb/s
met gprs (single netwerk) 5 ~6 kb/s
Bedankt voor je antwoord! Ben je er zeker van, of baseer je het op de door jou gemeten snelheden?
Op portablegear.nl staat namelijk wel HSDPA genoemd :? :)

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
marteltor schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:23:
[...]

Bedankt voor je antwoord! Ben je er zeker van, of baseer je het op de door jou gemeten snelheden?
Op portablegear.nl staat namelijk wel HSDPA genoemd :? :)
Zeker is niks.. maar naar mijn mening moet HSDPA vele male hoger ligger dan de 21kb/s

• marteltor
wd200 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:31:
[...]

Zeker is niks.. maar naar mijn mening moet HSDPA vele male hoger ligger dan de 21kb/s
als jouw telecomaanbieder geen hsdpa aanbiedt dan heb je gewoon umts snelheid lijkt me ;) en dan ondersteunt de telefoon het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Climbon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 11:24
Al het nodige doorgelezen maar nog niet gevonden: heeft iemand al eens last gehad van het feit dat de microfoon spontaan niet meer werkt?

Heb de afgelopen week al twee keer gehad dat ik werd gebeld maar mensen me niet konden horen. Na een herstart werkt het dan even weer wel maar blijkbaar keert het toch weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Climbon schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:55:
Al het nodige doorgelezen maar nog niet gevonden: heeft iemand al eens last gehad van het feit dat de microfoon spontaan niet meer werkt?

Heb de afgelopen week al twee keer gehad dat ik werd gebeld maar mensen me niet konden horen. Na een herstart werkt het dan even weer wel maar blijkbaar keert het toch weer terug.
Mensen horen mij wel vaker niet, maar dit lijkt níet aan mijn telefoon te liggen, maar aan mijn bereik. Als ik snel naar buiten loop of whatever, kunnen ze me weer wel verstaan.
Het is ook niet altijd zo, en lijkt willekeurig op te treden in mijn kamer...

Weet je zeker dat het je microfoon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al Garmin Mobile XT werkend?
De E65 staat niet op de compatible phone's lijst maar ik heb al wel een screenshot gezien van een E65.
Lijkt me een fraaie oplossing icm een Freedom Keychain GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zijn er mensen bij wie die nieuwe google maps de locatie kan vinden, zonder gps? Ik weet nu namelijk niet of het aan Orange of aan de E65 ligt dat het niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Helsie schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 20:48:
Zijn er mensen bij wie die nieuwe google maps de locatie kan vinden, zonder gps? Ik weet nu namelijk niet of het aan Orange of aan de E65 ligt dat het niet werkt...
Zoals het nieuwsbericht op de frontpage van de week, kun je met google maps V2.00 je lokatie krijgen via de zendmast. Bij mij is het nauwkeurig op 300m. Ik heb overigens Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
Bij mij werkt het perfect, eerst niet maar toen zat ik online via een wifi accespoint, en dan gaat het niet lukken via de zendmast natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtremeDesign schreef op zondag 02 december 2007 @ 03:47:
Bij mij werkt het perfect, eerst niet maar toen zat ik online via een wifi accespoint, en dan gaat het niet lukken via de zendmast natuurlijk :)
Onzin.
Ook al ben je verbonden via WLAN, je GSM houdt gewoon contact met een GSM antenne.
Via WLAN zoekt Google Maps de coordinaten van de GSM antenne op, en laat die zien.
Werkt hier prima op een E51 over WLAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Welke gsm providers hebben jullie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Ook al ben je verbonden via WLAN, je GSM houdt gewoon contact met een GSM antenne.
Via WLAN zoekt Google Maps de coordinaten van de GSM antenne op, en laat die zien.
Werkt hier prima op een E51 over WLAN
wel karig dat Gmaps niet werkt zonder wifi of umts :)... zoals nokia maps! nu kan ie wel via de dichtstbijzijnde gsm antenne zien wat mijn positie is.. maar ik wil ook offline kunnen mappen :p.. tijd voor nokia maps om dit truukje na te doen en ze zijn gmaps wat mij betreft weer een flinke stap voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-trace
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
jeroentje schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:41:
[...]

wel karig dat Gmaps niet werkt zonder wifi of umts :)... zoals nokia maps! nu kan ie wel via de dichtstbijzijnde gsm antenne zien wat mijn positie is.. maar ik wil ook offline kunnen mappen :p.. tijd voor nokia maps om dit truukje na te doen en ze zijn gmaps wat mij betreft weer een flinke stap voor!
Ik ben eerder blij dat het pas werkt bij een verbinding. Anders moest ik de hele wereld aan gif/jpg op mijn phone zetten...

Gmaps werkt hier overigens (icm WLAN) prima :)

You cannot not communicate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
k ben eerder blij dat het pas werkt bij een verbinding. Anders moest ik de hele wereld aan gif/jpg op mijn phone zetten...
nokia maps NL is maar 65 mb! Met kleurrijke echte sataliet plaatjes komt het vast niet boven de 650 mb (10x zoveel).. lijkt me helemaal niet erg om dat aan google maps te besteden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinkelmans schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:49:
[...]

Ik heb vaak en veel fouten op mijn telefoon, sinds de update, en het wordt met de dag erger.
Een smsje wat binnen is, verschijnt na het openen pas ruim 30 seconde later. Bovendien, als ik SMSjes lees, of in mijn contactpersonen kijk, krijg ik een error rond de lijnen:
Ik had deze problemen ook. Ik ben nu alles 1 voor 1 aan het testen na een volledige reset.
Tot nu toe loopt mijn E65 niet meer vast en alles verloopt soepel.
Het enige wat ik er nog niet terug opgezet heb is Debitel One (SIP) en dat is toch wel het belangrijkste voor mij... Dit ga ik over een paar dagen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi-RS4
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-07 07:18
Iemand al een GOEIE passende autohouder kunnen vinden die ook tegelijkertijd de accu oplaad?

brodit is echt niks.. je doet nogal moeite om erin en eruit te klikken en hebt volgens mij kans dat je hem beschadigd/krast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:20:
[...]

Ik had deze problemen ook. Ik ben nu alles 1 voor 1 aan het testen na een volledige reset.
Het enige wat ik er nog niet terug opgezet heb is Debitel One (SIP) en dat is toch wel het belangrijkste voor mij... Dit ga ik over een paar dagen proberen.
Mja, ik heb dat er niet op... Zojuist probeerde ik te browsen, en kreeg ik op de google maps site:

"Toep. Afgesl.:
Web
KERN-EXEC 3"

Er zit dus echt iets goed gaars.

-- upd --
(En mijn SMS fout weer gevonden...)
"Toep. Afgesl.:

[ Voor 6% gewijzigd door Pinkelmans op 03-12-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
he mensen. aangezien het telefoonboek wat traag start vanuit het composen van een sms, onthoud ik tegenwoordig mijn vriendins mobiele nr :). Echter als ik een nummer handmatig in het Aan veld van een sms zet, zegge 06xxxxxxxx, dan koppelt hij dit niet aan het telefoonnummer uit mijn adresboek. Bij de verzonden berichten staat dan Aan 06xxxxx en niet aan Naam Vriendin! Terwijl als je handmatig een telefoonnummer intoetst en belt, hij wel herkend dat het nummer in je telefoonboek staat!

Hebben meer mensen dit probleem? Ik denk dat iedereen het heeft, maar vraag me af of ik de enige ben die zich er aan ergert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 19:31

Gutteguttegut

CEO of TFD

jeroentje schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:44:
he mensen. aangezien het telefoonboek wat traag start vanuit het composen van een sms, onthoud ik tegenwoordig mijn vriendins mobiele nr :). Echter als ik een nummer handmatig in het Aan veld van een sms zet, zegge 06xxxxxxxx, dan koppelt hij dit niet aan het telefoonnummer uit mijn adresboek. Bij de verzonden berichten staat dan Aan 06xxxxx en niet aan Naam Vriendin! Terwijl als je handmatig een telefoonnummer intoetst en belt, hij wel herkend dat het nummer in je telefoonboek staat!

Hebben meer mensen dit probleem? Ik denk dat iedereen het heeft, maar vraag me af of ik de enige ben die zich er aan ergert :)
Staat het nummer van je vriendin er niet is als +316xxxxxxxx ?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Staat het nummer van je vriendin er niet is als +316xxxxxxxx ?
nope, dubbel getest. overigens zou dat ook compatible moeten zijn vinnik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

staat ze er toevallig 2 keer in, onder verschillende namen met wel hetzelfde nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
nee en nee :) ervaar jij het probleem niet dan? of haal je het nr altijd uit het adresboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Nee, ik ervaar het probleem niet.

Als ik een sms-je moet sturen tik ik de naam in in het adresveld en dan komt het vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Als ik een sms-je moet sturen tik ik de naam in in het adresveld en dan komt het vanzelf goed.
dat is dus totaal iets anders. ik tik het telefoonnummer in en dat koppelt dan niet automatisch aan de betreffende naam / contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SignOff
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-02 19:54
mensen, ik heb ook maar eens de firmware upgrade gedaan op mijn E65. Netjes alles gebackupt, firmware geupdate, alles prima. Maar toen kwam ik bij het terugzetten van mijn backup. GEEN contactpersonen, GEEN smsjes, GEEN agenda. Ik las dat meer mensen al dit probleem hebben gehad, zijn er ook al oplossingen voor gevonden? Enkele foto's zijn voor zover ik kan zien wel teruggezet.
Weet niet of het uitmaakt, maar ik gebruik Vista Business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik heb het misschien gemist, maar er is een nieuwe versie van Nokia Mail for Exchange uit, versie 2.1.0
http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php

Hij doet het goed bij mij. Zowel Always On, als met interval (gebruik hem nu een kleine week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Mijn Orange E65 die eerst niet wilde updaten, wil het nu eindelijk wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Helsie schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:15:
Ik heb het misschien gemist, maar er is een nieuwe versie van Nokia Mail for Exchange uit, versie 2.1.0
http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php

Hij doet het goed bij mij. Zowel Always On, als met interval (gebruik hem nu een kleine week).
Het enige grote nadeel vind ik dat er nog niet certificaten in geinstalleerd kunnen worden, en verbindingsgroepen gedefinieerd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SignOff
Helsie schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:40:
Mijn Orange E65 die eerst niet wilde updaten, wil het nu eindelijk wel. :)
is dat een reactie op mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
@signoff
krijg je een foutmelding? ging het backuppen import/export goed? kan je de backup file op je pc mss openen met notepad oid zodat je nummers kunt extracten? mijnen ging prima vlekkeloos en dat zelfs op een vmware in mac osx (H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SignOff
totaal geen foutmeldingen, alles ging prima, terugzetten van de backup ook zonder foutmeldingen. Telefoon geeft aan dat ie opnieuw gaat opstarten, maar vervolgens is er niks gewijzigd. Hoewel mijn foto's wel zijn teruggezet. Maar geen agenda, geen contactpersonen (gelukkig nog van de sim kunnen halen), geen sms'jes

edit: heb het terugzetten van de backup zelfs op 2 pc's geprobeerd, zowel op Vista Business als XP Pro geen resultaat.

[ Voor 16% gewijzigd door SignOff op 05-12-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
he mensen. ik heb een nokia bluetooth headset bh-501 voor mijn nokia e65 aangeschaft. nu vertelden ze me in de winkel dat deze niet gaat werken op mijn mac (voor skype enz) is er iemand die dit wel al aan de praat heeft?
naderhand ietwat offtopic voor dit topic lijkt me.

[ Voor 11% gewijzigd door jeroentje op 05-12-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
matinez schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:02:
[...]

Zoals het nieuwsbericht op de frontpage van de week, kun je met google maps V2.00 je lokatie krijgen via de zendmast. Bij mij is het nauwkeurig op 300m. Ik heb overigens Telfort.
Bij mij (orange) is hij nauwkeurig op 1500 meter, zegt hij. Vervolgens is het midden van die straal, mooi midden in een weiland, waaromheen ruim 3 km lang geen huizen staan :P

Nu snap ik waarom ik zo slecht ontvangst heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn e65 nu een week of 1,5 ik ben er best tevreden over.
Ik heb vandaag een brodit actieve houder gekocht om m in mijn auto te plaatsen om m te gebruiken om navigatie software op te draaien.

nu wete ik van de oudere types nokia dat je zodra je m in de carkit stopt, je telefoon snapt dat hij in de auto zit en t carkit profiel gebruikt. dat profiel heeft als voordeel dat je de achtergrond verlichting aan kan houden.

omdat er op die brodit houder alleen een oplaad connector zit, snapt die e65 niet dat hij in een "carkit" zit en doet dus netjes de achtergrond verlichting uit. handsfree doe ik met t oortje...

voordat ik de tomtom software aanschaf wil ik weten of dit te omzeilen is, dus dat de verlichting aanblijft terwijl je tomtom draait. is dit een instelling in de software oid? iemand hier ervaring mee?

nu weet ik dat in de oudere toestellen je 2 pinnetjes op de connector van de telefoon kon verbinden en dat je daar mee t profies "carkit" selecteert.. weet iemand wat die 2 pinnetjes zijn op de e65?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freekve
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-12-2024
bij mij blijft bij tomtom de achtergrond verlichting gewoon aan. Geen pinnetjes doorverbinden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekve schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:56:
bij mij blijft bij tomtom de achtergrond verlichting gewoon aan. Geen pinnetjes doorverbinden dus!
mooi ga ik t ook proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

In de instellingen van Tom Tom kun je gewoon aangeven hoe de achtergrond verlichting moet werken.
- (in Tom Tom) Wijzig voorkeuren -> Achtergrond -> Nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
he mensen ik heb een nokia bluetooth stereo headeset gekocht, de nokia bh-501. nu vind ik de geluidskwaliteit met deze telefoon lang niet denderend. hij klinkt dof als een oude radio met een handschoen ertussen. als ik de headset pair met een samsung e900 dan doet ie het een stuk beter. heeft iemand ervaring met deze headset en/of tips? tnx..

2 weet iem. een andere -betere- bluetooth stereo headset waarmee ik goed muziek kan luisteren vanuit de e65?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

jeroentje schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:39:
he mensen ik heb een nokia bluetooth stereo headeset gekocht, de nokia bh-501. nu vind ik de geluidskwaliteit met deze telefoon lang niet denderend. hij klinkt dof als een oude radio met een handschoen ertussen. als ik de headset pair met een samsung e900 dan doet ie het een stuk beter. heeft iemand ervaring met deze headset en/of tips? tnx..

2 weet iem. een andere -betere- bluetooth stereo headset waarmee ik goed muziek kan luisteren vanuit de e65?
Dit wordt door de E65 niet ondersteund ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
ey gutteguttegut.. wat bedoel je precies. zal ik nooit betere kwaliteit krijgen op de e65? de headset doet het wel gewoon hoor.. maar sounds like hell :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
ok mensen nvr mind. thanks voor de reply's;) (is iedereen lekker met zn sinterklaas speeltjes bezig ofzo)..

maar goed, terug naar de winkel geweest. de e65 heeft een crap 1.2 bluetooth ipv 2.0. in een notedop: geen stereo. toch maar terug gestapt naar een draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
jeroentje schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:39:

Ik schreef het hier al eerder: Ik heb een nokia BH 500 headset en het geluid is waardeloos.Op de Nokia 5700 van m'n vriendin is het geluid perfect!! Ik dacht ook dat het aan het verschil in BT 1.2 en 2 zou liggen maar in combinatie een andere telefoon met 1.2 BT doet ie het ook perfect. Volgens een NSP ligt het aan de besturing maar ik geloof er niks van. Ook ik ben weer terug naar het draadje maar zelf dan vind ik het geluid slecht. Nokia zal wel denken: muziekfunctie op een zakelijke telefoon heeft geen prioriteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
@mariconjo
idd M ik vind het ook karig van nokia. Ik ben gisteren weer even terug naar de dealer geweest, en die kwam met het std praatje 'we sturen m op en proberen t te repareren'.. ik probeerde hem te overtuigen dat de e65 gewoon een geval apart is en dat hij niet -stuk- is, maar gewoon niet goed gefabriceerd is. ik voelde dat ie me wel begreep maar hij kon nix voor me doen.

karig dat er nog geen service is waarin je een weekje de foon kan gebruiken. je moet er achteraf maar achter komen dat d efoon niet functioneerd naar je wensen.. dit soort addertjes merk je namelijk niet in de winkel. Ik vind het ook gweoon raar dat de e65 std op bijna geen enkele accesoire staat, terwijl de rest van de e-series dat wel doen. maja nokia zal nooit erkennen dat dit een fout toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

jeroentje schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:29:
[...]

nee, als ik het wachtwoord bekijk zie ik sterretjes letterlijk/figuurlijk :+ . deze dingen zijn niet voor niets zo ingesteld.

het smsje zou voldoende moeten zijn. vreemd dat een provider SIP instellingen weggeeft. SIP is om (gratis) over voip (wifi) te bellen. weet je zeker dat je zelf weet waar je over praat :)? ik heb mijn sip instellingen handmatig ingesteld. en ook totaal niet via een gsm provider, maar sites als voipcheap.com.
Huh, jij vraagt of ik weet waar ik over praat? Blijkbaar weet jij niet wat Debitel One is. Het is wel degelijk zo dat je bij Debitel One via SIP kan bellen en gebeld worden. Je kan gratis bellen naar vast nummers via SIP. Debitel stuurt hiervoor een smsje met instellingen die direct in mijn telefoon (nokia e65) geinstalleerd kunnen worden. Dit berichtje kan ik dus niet op een andere manier zien. Mijn vraag was dus of ik op een of andere manier dat wachtwoord wat nu dus in mijn telefoon zit kan zien zodat ik dit SIP account kan gebruiken buiten mijn mobiele telefoon.

ActueleWind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
@lurge sry ik wist idd niet wat debitel one is.. vandaar dat ik het vroeg :) wel btje late reactie overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

jah, ik was er nu weer mee bezig maar inderdaad late reactie :-)
Ik heb nu mijn aanmelding gesnifft maar t paswoord is encrypted met MD5.

ActueleWind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk de melding dat er een update voor mijn E65 was.

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y88/Juup/e65-update.jpg

Gelijk maar gedaan en daarna de backup terug gezet. Ik kan niet zeggen dat de software sneller is geworden, integendeel in vind het juist nog trager gaan.

Jammer, maar helaas.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

jeroentje schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:28:
@mariconjo
idd M ik vind het ook karig van nokia. Ik ben gisteren weer even terug naar de dealer geweest, en die kwam met het std praatje 'we sturen m op en proberen t te repareren'.. ik probeerde hem te overtuigen dat de e65 gewoon een geval apart is en dat hij niet -stuk- is, maar gewoon niet goed gefabriceerd is. ik voelde dat ie me wel begreep maar hij kon nix voor me doen.

karig dat er nog geen service is waarin je een weekje de foon kan gebruiken. je moet er achteraf maar achter komen dat d efoon niet functioneerd naar je wensen.. dit soort addertjes merk je namelijk niet in de winkel. Ik vind het ook gweoon raar dat de e65 std op bijna geen enkele accesoire staat, terwijl de rest van de e-series dat wel doen. maja nokia zal nooit erkennen dat dit een fout toestel is.
Dus omdat hij geen stereo BT ondersteund is het een fout toestel? :')

Dit soort informatie kun je overal online vinden en als je dus een beetje onderzoek doet voor je iets aanschaft heb je dit soort situaties niet.
M.a.w. geen fout van Nokia....maar van de "klant"...

Ik heb mn E65 nu al sinds het begin dat hij leverbaar was in NL en vind het nog steeds een top telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
@guttegut,
ik doe wel degelik onderzoek :) het blijkt zelfs dat andere telefoons met bluetooth 1.2 het veeel beter doen met deze NOKIA headset, terwijl die andere telefoon notabene een samsung is. het ligt dus wel degelijk aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
De E65 ondersteund het A2DP-profiel niet, dit heeft niks met de Bluetoothversie (en al helemaal niet merkgebonden) te maken. Ook dit kun je eenvoudig vinden voordat je een telefoon aanschaft en dan een keuze maken.

Blijkbaar heb je je niet genoeg verdiept. Succes met je foute toestel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 21:39
beste allemaal,

sinds kort ben ik ook een bezitter van zo'n choco-bruine E65, en over het algemeen wel tevreden. Echter, ik heb wel een probleem met het verbinden naar de WiFi router in ons huis (waarvan ik geen admin ben).

De verbinding vraagt om een TKIP 64-hexadecimaal wachtwoord, wat prima werkt met m'n zaurus en mn laptop, maar om de een of andere reden wil de E65 niet werken met een 64-hex TKIP preshared key.

Heeft iemand daar een oplossing voor, of weten jullie wanneer/hoe snel Nokia zoiets normaliter oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:20:
[...]

Ik heb nu inmiddels Debitel One weer geinstalleerd (SIP account) en na een paar dagen had ik weer het zelfde probleem... Bij het openen van een sms of een internetpagina loopt mijn e65 vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mijn nokia e65 open doe krijg ik geen verlicht display,wel als ik op een knop druk,ook werkt toets blokkeren in eens niet meer,die functie mis ik nu ook uit het hoofd menu,het was wel goed.
heb ook al het toestel geheel gereset maar helaas.
weet iemand hoe dit weer goed kan

:) ;) :> _/-\o_ probleem opgelost,heb van de firma nokia een nieuw toestel gekregen.
ook bij het repair centrum kon men het niet verhelpen.
ben zeer tevreden over REPAIR AND GO!!!!!!!!

de volgende dag meteen een nieuwe ga zo door KPN

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 18:40 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook binnen gekregen, eerste indruk heel positief!

2 vraagjes:
1. Iemand info over het gebruik van van Tomtom (linkje evt), is helaas nog niet in de OP verwerkt
2. Is het verstandig direct de nieuwe firmware erop te zetten???

Groeten Arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
1) www.tomtom.nl
2) ja, die update is er niet voor niks gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

LoneGunman schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:20:
2) ja, die update is er niet voor niks gekomen.
Ik heb hm er anders nog niet opgezet.

Als je het topic leest heeft deze update geen of bijna geen veranderingen of verbeteringen.
Sommige mensen hebben juist meer problemen.

Als het goed werkt...niets aan veranderen.
Die van mij werkt prima met de originele firmware.

Ik wacht wel op een volgende update waarvan de ervaringen zeer positief zijn...en als die er nooit komt hou ik hm zo.
;)

• LoneGunman
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:44:
[...]
Ik heb hm er anders nog niet opgezet.

Als je het topic leest heeft deze update geen of bijna geen veranderingen of verbeteringen.
Sommige mensen hebben juist meer problemen.

Als het goed werkt...niets aan veranderen.
Die van mij werkt prima met de originele firmware.

Ik wacht wel op een volgende update waarvan de ervaringen zeer positief zijn...en als die er nooit komt hou ik hm zo.
;)
Ik vind de lijst met veranderingen/verbeteringen anders behoorlijk te noemen.

Ik zou ook zeker niet afgaan op het handjevol mensen dat hier z'n bevindingen post, vaak worden trouwens ook nog alleen maar slechte ervaringen medegedeeld. Denk niet dat ze bij Nokia hem ook niet even getest hebben voordat ze de update hebben vrijgegeven ;)

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

LoneGunman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:06:
[...]Ik vind de lijst met veranderingen/verbeteringen anders behoorlijk te noemen.

Ik zou ook zeker niet afgaan op het handjevol mensen dat hier z'n bevindingen post, vaak worden trouwens ook nog alleen maar slechte ervaringen medegedeeld. Denk niet dat ze bij Nokia hem ook niet even getest hebben voordat ze de update hebben vrijgegeven ;)
Die lijst zegt mij verder niets, als het goed werkt waarom dan een risico nemen?

If it aint broke, dont try to fix it...

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:19:
2. Is het verstandig direct de nieuwe firmware erop te zetten???
Ja. Voor de update had ik semi-regelmatig dat de screensaver crashte. Niet meer voorgevallen sindsdien.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Verwijderd

Ik zal er morgen eens even naar kijken, bedankt voor de snelle reacties!

• Lima
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Topicstarter
bij mij crasht de ingebouwde internet browser erg snel...maar waarschijnlijk komt dat ook door het tekort aan RAM in men toestel (vind ik trouwens erg jammer, dat ze er niet wat meer ram ingestoken hebben voor een 200MHz toestel)
Maar toch geeft hij af en toe ram geheugen vol en crasht hij niet. Ik las dat de firmware update dit oploste...maar kheb schrik dat het fout loopt en mijn garantie is al vervallen...

Techno>Music

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Ik heb een probleem, ik wilde mn firmware upgraden, maar terwijl het bezig was viel m'n telefon uit. En nu doet ie niks meer, als ik m aanzet gaat de achtergrond verlichting aan en verder niks.... Baal dus als een stekker, maar valt dit onder de garantie? Kan het gerepareerd worden? En moet ik ermee naar de verkoper (Orange Shop) of naar een Nokia Service Point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:04:
[...]
Die lijst zegt mij verder niets, als het goed werkt waarom dan een risico nemen?

If it aint broke, dont try to fix it...
Nokia vind wel dat ie 'broken' is, anders brengen ze geen update uit. Ik voorkom liever fouten dan dat ik afwacht wanneer ze komen. En gezien de lijst zitten er nogal wat schoonheidsfoutjes in die voor problemen kunnen zorgen. Maar goed, laten we niet discussiëren over het feit of deze update wel of niet de telefoon stabieler maakt, want dat staat buiten kijf. Jij doet het niet, iemand anders wel.
LameDog schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:52:
Ik heb een probleem, ik wilde mn firmware upgraden, maar terwijl het bezig was viel m'n telefon uit. En nu doet ie niks meer, als ik m aanzet gaat de achtergrond verlichting aan en verder niks.... Baal dus als een stekker, maar valt dit onder de garantie? Kan het gerepareerd worden? En moet ik ermee naar de verkoper (Orange Shop) of naar een Nokia Service Point?
Even langs een NSP gaan, bij de Orange Shop kunnen ze niks voor je betekenen.

[ Voor 29% gewijzigd door LoneGunman op 14-12-2007 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 12:28

MrDry

Desperados!

L i m a schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:44:
bij mij crasht de ingebouwde internet browser erg snel...maar waarschijnlijk komt dat ook door het tekort aan RAM in men toestel (vind ik trouwens erg jammer, dat ze er niet wat meer ram ingestoken hebben voor een 200MHz toestel)
Maar toch geeft hij af en toe ram geheugen vol en crasht hij niet. Ik las dat de firmware update dit oploste...maar kheb schrik dat het fout loopt en mijn garantie is al vervallen...
Garantie vervallen? Er zit 2 jaar op het toestel. Wat heb je ermee gedaan dan?

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaJe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 22:25
idd veel negatieve berichten hier over de nieuwe firmware..

Ik ben er erg tevreden mee. Minder vaak 'vastlopers' en de telefoon is sneller tijdens het bedienen, vooral als je net een telefoongesprek hebt opgelegd.
Dus firmware zou ik aanraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik een beschrijving vinden voor het correct verwijderen/vernieuwen van de cover. De foto's in het begin staan er niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 17-09 13:32
Disassembly

Assembly

rapidshare linkje met pdf servicemanual

Van de service manual: blz 14 & 15

[ Voor 5% gewijzigd door Giant87 op 16-12-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
Beste forummers,
ik heb het hele forum afgezocht maar vind geen bevredigend antwoord op mijn probleem. Mijn chello e-mail ophalen via de E65 is geen probleem, maar het verzenden lukt niet. Op aanraden van verschillende internet sites heb ik bij server uitgaande mail gekozen voor authsmtp.vodafone.nl maar het mag niet baten.Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 14:58
Zelfde probleem (hier met speedlinq)

Ik heb gehoord dat het zou kunnen liggen aan het feit dat
de SMTP servers alleen eigen IP adressen accepteren.
Terwijl POP die restrictie niet heeft.

Ik kwam er achter doordat ik thuis wel kan versturen, maar buiten op
een ander WIFI punt niet. (Mijn settings moeten dus goed zijn)
mariconjo schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:16:
Beste forummers,
ik heb het hele forum afgezocht maar vind geen bevredigend antwoord op mijn probleem. Mijn chello e-mail ophalen via de E65 is geen probleem, maar het verzenden lukt niet. Op aanraden van verschillende internet sites heb ik bij server uitgaande mail gekozen voor authsmtp.vodafone.nl maar het mag niet baten.Iemand een oplossing?

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceQ
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 16:01
Klopt,

Email versturen kan alleen via de mailserver van degene waarmee je verbonden bent. Dus als je via vodafone verbonden bent dan moet je via Vodafone ook de mail versturen worden.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste