Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
lmax schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:24:
Hebben andere mensen na de update hier ook problemen met hun bluetooth.
Ik gebruik bluetooth in mijn auto, op mijn oude nokia carkit CK-1W. Voor de update connecte hij automatisch na het starten van de auto. Nu moet ik hem iedere keer handmatig verbinden, helemaal het bluetooth menu in dus.
Heb al opnieuw pairen geprobeerd, en natuurlijk het automatisch koppelen toegestaan, maar het helpt niet.
Andere mensen met dit probleem?
Heb je automatisch koppelen/pairen wel aanstaan bij Bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroentje schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:23:
jullie gebruiken wel de plugin? deze krijg ik nl niet geinstalleerd, het uberhaupt syncen testen is nog niet ter sprake.
Had eerst Tiger. Daar heb ik de plugin geinstalleerd en kon dus synchroniseren. Na de update naar Leopard bleef alles het gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lmax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-04 00:24
bluecupra schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:35:
[...]

Heb je automatisch koppelen/pairen wel aanstaan bij Bluetooth?
Dat geef je volgens mij per apparaat/koppeling aan. Als ik met die carkit pair vraagt tie ook of automatisch koppelen toegestaan is. Dat heb ik natuurlijk met ja beantwoord.
Het rare is ook dat het eerst prima werkte, maar na de update niet meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Lmax op 06-11-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15
lmax schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:24:
[...]

et rare is ook dat het eerst prima werkte, maar na de update niet meer.
Al es opnieuwe gepaired?

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob G schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:07:
[...]

Gevonden, als is het wel mondjesmaat. Is dit ook een voorbode van het defect raken van de toetsenbord verlichting?
Ik kan het alleen maar voor mijn eigen bevestigen: JA! Bij mij was het zoemen in het begin bijna niet waarneembaar. Plots was het zelfs gestopt met zoemen, ik dacht dat het toen opgelost was, tot ik een smsje in het donker wilde versturen: ging dus niet want ik had geen verlichting. Heb hem wel binnen gebracht en is onder garantie gerepareerd, maar ik was me foon wel een maandje kwijt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lmax
Inderdaad geprobeerd, hielp niet. Zie mijn eerste bericht
Heb al opnieuw pairen geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Sinds de firmwareupdate heb ik problemen met mobiel internetten via UMTS/GPRS, erg onhandig want dat gebruikte ik vrij vaak. Zodra ik de webbrowser start, kan ik kiezen welke verbinding ik wil gebruiken. Ik kies dan Orange World of Orange Internet Access. De verbinding komt dan tot stand, ik krijg het 'verbonden' icoontje in de linker bovenhoek, maar webpagina's laden lukt vervolgens niet. De browser krijgt simpelweg geen data door lijkt het. Hetzelfde gebeurt overigens bij Google Maps, en Opera Mini, dus het lijkt niet te liggen aan de toepassing. Soms (één op de tien keer ongeveer) lukt het trouwens wél, dan krijg ik keurig webpagina's voorgeschoteld. Heeft iemand anders ook dergelijke problemen?

Edit: ik heb de verbindingsinstellingen al allemaal verwijderd en opnieuw opgehaald van nokia.nl (en een keer van Orange zelf), maar dat mocht niet baten..

Edit2: een zoemend keypad heb ik inderdaad ook.

[ Voor 11% gewijzigd door Elwood Blues op 07-11-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds gisteren ook in het bezit van de E65. Nadat m'n N73 van de zomer gestolen was, heb ik deze maar van een vriend overgenomen. Prima telefoontje zoals ik het nu zie, het enige 'probleem' vind ik dat hij geen FM-radio heeft. Daarom toch maar even de vraag of er op één of andere manier een radio te installeren valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
één of andere manier een radio te installeren valt...
een wifi internet radio moet lukken. daar zijn genoeg apps voor (google). daarnaast kun je natuurlijk een geheugenkaartje kopen en volstampen met de veronica top 1000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroentje schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:33:
[...]

een wifi internet radio moet lukken. daar zijn genoeg apps voor (google). daarnaast kun je natuurlijk een geheugenkaartje kopen en volstampen met de veronica top 1000 :)
Maar geen BNR natuurlijk ;). Wifi-radio is niet echt wat ik wil, maar ga zeker even installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elwood Blues schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:51:
Sinds de firmwareupdate heb ik problemen met mobiel internetten via UMTS/GPRS, erg onhandig want dat gebruikte ik vrij vaak. Zodra ik de webbrowser start, kan ik kiezen welke verbinding ik wil gebruiken. Ik kies dan Orange World of Orange Internet Access. De verbinding komt dan tot stand, ik krijg het 'verbonden' icoontje in de linker bovenhoek, maar webpagina's laden lukt vervolgens niet. De browser krijgt simpelweg geen data door lijkt het. Hetzelfde gebeurt overigens bij Google Maps, en Opera Mini, dus het lijkt niet te liggen aan de toepassing. Soms (één op de tien keer ongeveer) lukt het trouwens wél, dan krijg ik keurig webpagina's voorgeschoteld. Heeft iemand anders ook dergelijke problemen?

Edit: ik heb de verbindingsinstellingen al allemaal verwijderd en opnieuw opgehaald van nokia.nl (en een keer van Orange zelf), maar dat mocht niet baten..

Edit2: een zoemend keypad heb ik inderdaad ook.
je bent niet de enige met het internetprobleem. Ik heb precies hetzelfde gelazer, ook met Orange.
Net na de update heb ik 1 keer een pagina kunnen laden maar als ik het nu probeer blijft het scherm wit. wifi heb ik nog niet geprobeerd...
Ik heb voor de update wel de productcode even gewijzigd en weer teruggezet omdat er voor de orange firmware nog geen update beschikbaar is/was...hoop niet dat het daar aan ligt.
Een zoemend keypad heb ik gelukkig geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anghell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 10:09
jeroentje schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:34:
[afbeelding]
hey mensen. hier een illustratie van het niet kunnen installeren van de nokia isync plugin :|
Bij mij draait ie als een tierelier met iSync 2.4.
Waar heb jij 2.5 vandaan? Is dat niet de Leopard versie? (Mijn Software Update geeft ook verder geen updates voor 2.4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
excuus. ik heb isync 2.4 (501.2). vreemd dat ik deze installatie fout krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:06:
[...]

Wat is je huidige software versie? Die moet je misschien ook wel wijzigen?
1.0633.18.02
26-01-07
RM-208
Nokia E65 250.01

Is wat er staat.

De productcode wijzigen is simpel, maar hoe het allemaal met de software zit is voor mij abracadabra.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 20:59 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poortvliet
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-08 14:48
Ik heb vanaf een 6230i een backup terggezet naar de E65. Allemaal gelukt, alleen in de inbox geeft die bij de ontvangen berichten het nummer weer en niet gekoppeld aan de naam. Nieuwe berichten die ik ontvang koppelt die wel aan naam. Is dit te verhelpen?
Btw, ik heb alle nummers er maar 1 keer instaan op telefoongeheugen en niet op sim.

[ Voor 14% gewijzigd door poortvliet op 07-11-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
das wel heeeel specifiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een goede msn die ik erop kan zetten
Die hier in het begin van het topic genoemd wordt, doet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lmax
Heb het probleem indertussen opgelost. Weet niet precies wat het was. Heb de autorizatie voor automatisch koppelen eens uitgezet en weer aangezet voor mijn carkit.
En heb mijn telefoon eens opnieuw opgestart. Dat had ik nog niet gedaan na die upgrade met factory reset.

Een van deze 2 dingen heeft het dus voor me opgelost. Dit even ter info mochten andere mensen hetzelfde probleem hebben/krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
poortvliet schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:30:
Ik heb vanaf een 6230i een backup terggezet naar de E65. Allemaal gelukt, alleen in de inbox geeft die bij de ontvangen berichten het nummer weer en niet gekoppeld aan de naam. Nieuwe berichten die ik ontvang koppelt die wel aan naam. Is dit te verhelpen?
Btw, ik heb alle nummers er maar 1 keer instaan op telefoongeheugen en niet op sim.
Enige wat ik kan bedenken is dat de telefoonnummers in je geheugen +31 er voor hebben staan en in je sms-berichten misschien niet. Andersom zou natuurlijk ook kunnen.

Maar anders denk ik niet dat dat op te lossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Topicstarter
een tip die misschien sommigen al lang weten...
Ik ergerde me er al altijd dood aan dat ik gene telefoon nummers kon invoegen bij een smsje...
Nu kan dit blijkbaar wel! Gewoon je contacten openen, bewerken, en dan de pen knop inhouden en de nummer selecteren...
Dan naar je smsje gaan en pen inhouden en plakken kiezen en hopla. Ik vind het nog altijd te omslachtig maarja...tis beter dan niks

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
L i m a schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:08:
een tip die misschien sommigen al lang weten...
Ik ergerde me er al altijd dood aan dat ik gene telefoon nummers kon invoegen bij een smsje...
Nu kan dit blijkbaar wel! Gewoon je contacten openen, bewerken, en dan de pen knop inhouden en de nummer selecteren...
Dan naar je smsje gaan en pen inhouden en plakken kiezen en hopla. Ik vind het nog altijd te omslachtig maarja...tis beter dan niks
Snap je niet helemaal maar je kan ook de cijfers langer ingedrukt houden dan krijg je ook cijfers.
Je kan ook de manier van invoer veranderen met het #, dan krijg je ook de mogelijkheid om cijfers in te voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 19-09 09:51
bluecupra schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 07:26:
[...]

Snap je niet helemaal maar je kan ook de cijfers langer ingedrukt houden dan krijg je ook cijfers.
Je kan ook de manier van invoer veranderen met het #, dan krijg je ook de mogelijkheid om cijfers in te voeren
Hahaha dit was ook mijn eerste reactie, maar na nog een keer lezen begreep ik dat hij het invoegen van hele telefoonnummers bedoelde! Dus niet één voor één getallen invoeren, maar via een menu-optie oid een heel telefoonnummer uit je telefoonboek invoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:25:
Weet iemand nog een goede msn die ik erop kan zetten
Die hier in het begin van het topic genoemd wordt, doet het niet
Ik gebruik (heel soms) de standaard Live messenger die bij je downloads verschijnt.
Werkt voor mij prima.
Maar ik gebruik hm zelden en dan alleen thuis via wifi.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 20:05
Hm,
Gisteren had ik weer een spontane reboot, blijkbaar dus niet gefixt in de nieuwe firmware ;/
Overigens is de bijgeleverde webbrowser nogsteeds buggie (crashte 4x achter elkaar bij mij)
Jammer, gemiste kans voor Nokia, imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me maar niet om msn te starten op mijn tel.
Heb het nou paar keer geinstaleerd maar het start gewoon niet op.
Weet iemand wat ik misschien verkeerd doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Gisteren had ik weer een spontane reboot, blijkbaar dus niet gefixt in de nieuwe firmware ;/
Overigens is de bijgeleverde webbrowser nogsteeds buggie (crashte 4x achter elkaar bij mij)
Jammer, gemiste kans voor Nokia, imho..
ik blijf het vreemd vinden dat mensen zulke grote problemen hebben. mijne draait stabiel. hoogstens af en toe en browser crach, omdat ik dan té veel surf of te instensieve websites bezoek. de telefoon heeft zo veel mogelijkheden en is zo klein, ik zie geen vergelijkbare telefoon met deze specificaties. logisch dus dat er dingen fout kunnen gaan. overigens ervaar ik ook dat 75% van de problemen voortkomen uit 3rd party software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog een probleem met het instaleren van sommige dingen.
Hij vraagt dan om een certificaat ofzo?
Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen?

Msn doet het ook nog steeds niet fuckzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Certificaat is verstreken
zegt die

betekent dat de software dan niet meer te instaleren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Msn doet het ook nog steeds niet fuckzooi
rustig... installeer je 3rd party msn? dat moet je niet doen. gewoon via downloads via je toestel, daar is een legale legitieme live messenger. (handleiding gelezen?)
Certificaat is verstreken
zegt die

betekent dat de software dan niet meer te instaleren is?
gewoon je klok tijdelijk een jaartje achteruit zetten.

[ Voor 40% gewijzigd door jeroentje op 09-11-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]jeroentje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:53:
[...]

rustig... installeer je 3rd party msn? dat moet je niet doen. gewoon via downloads via je toestel, daar is een legale legitieme live messenger. (handleiding gelezen?)

[...]

zie niks staan bij mijn downloads
heb je toevallig een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kun je ergens de nederlandstalige spraakversie vinden voor het voorlezen van de berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:33:
waar kun je ergens de nederlandstalige spraakversie vinden voor het voorlezen van de berichten?
sorry voor de forum vervuiling, heb de oplossing gevonden

http://europe.nokia.com/A4286225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Laatst online: 18-09 20:05
jeroentje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:21:
[...]

ik blijf het vreemd vinden dat mensen zulke grote problemen hebben. mijne draait stabiel. hoogstens af en toe en browser crach, omdat ik dan té veel surf of te instensieve websites bezoek. de telefoon heeft zo veel mogelijkheden en is zo klein, ik zie geen vergelijkbare telefoon met deze specificaties. logisch dus dat er dingen fout kunnen gaan. overigens ervaar ik ook dat 75% van de problemen voortkomen uit 3rd party software.
Mja, ik heb het ook niet vaak hoor, maar het blijft erg vervelend.
De enige thirdparty software die er op draait, is TomTom... Geen keylockrotzooi of wat dan ook. Vandaar dat ik het vreemd vind.

Ik heb het trouwens pas vaker sinds ik verhuisd ben en mijn telefoon veel moeite heeft met ontvangst hier.. (i.t.t. de 6233), misschien dat het daar aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik outlook geinstaleerd krijg op mijn e65?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 19-09 18:12
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:40:
Weet iemand hoe ik outlook geinstaleerd krijg op mijn e65?
Wat bedoel je precies?

Mail --> kan al
Taken --> kan al
contacts --> kan al
Agenda --> kan al

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Myrdhin schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:30:
[...]

Raar.. Ik heb de Nokia plugin zowel op Tiger als Leopard gewoon draaien. Zonder problemen. Welke versie Mac OS X draai je? Ik heb mijn plugin hiervandaan:
http://europe.nokia.com/A4299040
Idem, gisteren leopard + isync plugin op m'n mac gezet (clean install), werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe ik interverbindingen uit mijn tel kan wissen welke hij heeft gebruikt om verbinding mee te maken.
Ik heb geloof ik nu al een lijst met 20 verbindingen waarmee die ooit verbonden is geweest.

Oja, en ik sta ook nog steeds open voor een duidelijke link met een goede msn.
Heb nog steeds geen goede gevonden die gratis is en die ik prettig vind werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:19:
Weet iemand toevallig hoe ik interverbindingen uit mijn tel kan wissen welke hij heeft gebruikt om verbinding mee te maken.
Ik heb geloof ik nu al een lijst met 20 verbindingen waarmee die ooit verbonden is geweest.

Oja, en ik sta ook nog steeds open voor een duidelijke link met een goede msn.
Heb nog steeds geen goede gevonden die gratis is en die ik prettig vind werken
open het download menu in je telefoon eens. Kan je gratis MSN downloaden. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MarkW800i op 12-11-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
MarkW800i schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:33:
[...]

open het download menu in je telefoon eens. Kan je gratis MSN downloaden. ;)
Hou er rekening mee dat deze _momenteel_ nog gratis is in gebruik. Later komt daar wel een fee bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:43:
[...]

je bent niet de enige met het internetprobleem. Ik heb precies hetzelfde gelazer, ook met Orange.
Net na de update heb ik 1 keer een pagina kunnen laden maar als ik het nu probeer blijft het scherm wit. wifi heb ik nog niet geprobeerd...
Ik heb voor de update wel de productcode even gewijzigd en weer teruggezet omdat er voor de orange firmware nog geen update beschikbaar is/was...hoop niet dat het daar aan ligt.
Een zoemend keypad heb ik gelukkig geen last van.
Gelukkig nog iemand met hetzelfde probleem dus :) Ik heb niet met de produktcode geknoeid, dus daar kan het niet aan liggen. Zijn er hier mensen die de volgende combinatie wel werkend hebben?
- Nokia E65 (nooit simlock gehad, firmware 2.0633.65.01)
- UMTS-Sim
- Orange World

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
bij mij werkt het allemaal perfect. Orange gesimlocke e65 wel andere productcode. Orange world werkt hier goed met U-Sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al vanaf het begin heb ik last van het feit dat de telefoon soms spontaan uitgaat na het ontvangen van een sms of het beeindigen van een gesprek. Ook na de software update is het probleem niet opgelost.
Ben er ook mee bij een SP geweest die aangaven dat het waarschijnlijk een batterijprobleem is omdat de telefoon niet spontaan weer opstart. Je moet de telefoon dus echt zelf weer opstarten. Overigens heeft het vervangen van de batterij het probleem ook niet opgelost. Heeft iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:02
iemand nog op zoek naar een alarm applicatie? EN het is nogeens gratis en werkt hartstikke goed.. dit is de link: http://www.drjukka.com/YAlarms.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
iemand nog op zoek naar een alarm applicatie? EN het is nogeens gratis en werkt hartstikke goed.. dit is de link: http://www.drjukka.com/YAlarms.html
die Y apps zien er niet uit :( mijn oog wil ook wat. jmmr dat ze dat nog niet een keer fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:56:
Sinds twee weken werkt mijn optie toets niet meer in Agenda of Taken. Ik kan dus ook niets verwijderen. Heb het toestel weer op fabrieksinstellingen gezet, maar het maakt niets uit. Iemand anders ook dit probleem?
Is dit probleem inmiddels opgelost? Ik heb het zelfde probleem maar kon niet goed terug vinden of er ook een oplossing was aangedragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-01-2010
Mijn vriendin heeft ook een E65.
Zij wil graag video bekijken van de website uitzendinggemist.nl
Is dat mogelijk met een bepaalde browser? Met de standaard webbrowser namelijk niet.
Ik zat zelf te denken aan Opera o.i.d.
Iemand hier ervaringen mee?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
RealRico schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:35:
Is dat mogelijk met een bepaalde browser? Met de standaard webbrowser namelijk niet.
Alvast bedankt!
Net getest met Opera, blijkt het toch niet echt te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, weet je wat het is met die wifi op de E65: leuk om even je mail te checken, maar niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Alvast bedankt!
controleer het volgende
1. kun je wmv bestanden afspelen vanaf de telefoon? (dus zonder wifi)
2. kun je wmv bestanden streamen (vanaf andere sites)
3. controleer wat er fout gaat (geen plugin?)

ik vind het een beetje vergezocht om vanaf je telefoon oude nederland 1/2/3 afleveringen te gaan kijken. dit gaat je ook niet lukken op iphone's of andere gsm's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou, vorige week ook de knoop doorgehakt en een E65 besteld bij overgang naar een 1 jarig Vodafone-abbo. Deze gaat (wegens nummerbehoudt) pas 14-02-2008 :X in, maar morgen wel de E65 al in huis.

Eerst maar eens updaten e.d., de rest van de avond mooi gebruiken om te spelen :P

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 14:16
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:11:
Ach, weet je wat het is met die wifi op de E65: leuk om even je mail te checken, maar niet meer.
HoHo msn en webradio doen het ook prima. Vooral webradio is leuk voor onder de douche(e65 buiten de douche cel _O- ) stukken beter "ontvangst" dan een fm radiootje. Want hard gaat ie wel ;)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
Ik weet niet als dit al ergens eerder aangekaart is, maar ik heb meer als 800 contacten in mijn lotus notes adresboek staan, als ik deze wil syncen met de E65 gaat dit de eerste keer goed, echter als ik automatisch wil syncen dan blijft deze hangen op contact 228 en verbreekt de communicatie.
Dit gaat via bluetooth.
Hebben meer mensen hier last van of een oplossing voor?

Verwijderd

Appie Heijn schreef op donderdag 15 november 2007 @ 00:12:
[...]

HoHo msn en webradio doen het ook prima. Vooral webradio is leuk voor onder de douche(e65 buiten de douche cel _O- ) stukken beter "ontvangst" dan een fm radiootje. Want hard gaat ie wel ;)
Hoe luister jij webradio? Heb je daar een programmaatje voor, of een mooie link naar een online paginaatje met linkjes naar verschillende streams die ik kan afspelen? Orange World TV heb ik aan de praat, maar daar heb je onder de douche niets aan :).

• jeroentje
  • Niet online
@gerbens google naar s60 internet radio en wees creatief

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik zou jullie nog ff op de hoogte houden wat betreft de BT functie na de laatste software-update. De koppeling met mijn parrot 3100 is wel beter geworden hetgeen betekent dat ik bijna geen last meer heb van het plotselinge gekraak tijdens een gesprek. De luisterkwaliteit van de MP-3 tjes via de BH-500 is nog steeds ruk maar ik ben ervan overtuigd dat dat komt omdat de E65 gewoon een slechte speler heeft.
Verder nog wat te zeuren? Ja, ik heb in 1 van m'n profielen bij "berichtensignaal" gekozen voor "uit". In datzelfde profiel heb ik bij "beltoontype" gekozen voor "een piep". Je voelt hem al aankomen...mooi dat ie toch 1 keer piept als er een sms-je binnenkomt. Meerdere mensen die dit 'enorme' probleem zijn tegengekomen?

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:48:
[...]Hoe luister jij webradio? Heb je daar een programmaatje voor, of een mooie link naar een online paginaatje met linkjes naar verschillende streams die ik kan afspelen? Orange World TV heb ik aan de praat, maar daar heb je onder de douche niets aan :).
*klik*

Enige nadeel, steeds opnieuw installeren als je een ander accesspoint gebruikt :|

Verwijderd

Ziet er flex uit, thanks man. Enige idee of het met het Orange World accesspoint werkt? Naja, ik ga het gewoon proberen.

Edit:
Aj, jammer. Het werkt niet met Orange World (is flatfee). Wel met Internet Access of een WIFI. Maar goed, de eerst kost me dikke knaken en de tweede is niet altijd beschikbaar. Toch wel handig, denk ik. Leuke tooltjes, er zit immers geen normale radio in het telefoontje.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Een leuk alternatief camera programmatje.
cCam
Gratis, snel en geen camera geluidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
he mensen. is er ergens nog een auto wifi manager te vinden? dat je niet telkens je wifi point hoeft te selecteren, maar dat je een groep kunt aanmaken? ik vind het irritant dat ik telkens het wifi point tussen werk, thuis, vriendin, kroeg etc. moet aanpassen.

ik ken birdstep, maar das nie gratis en kan het ook nergens 'vinden'. devicescape is een alternatief, maar daar moet je je webkey online posten, met je adres erbij :S geef ze anders gelijk je huissleutel :|

oja, en de wifi groups op de telefoon werken natuurlijk bij geen enkele app:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Een leuk alternatief camre programmatje.
cCam
idd nice app! hij is volgens mij ook nog scherper dan de normale camera. daar heb ik nogal snel een waas als ik beweeg. Ik krijg alleen geen icoontje bij het cCam progje. enig idee hoe dat op te lossen is? Voor de rest een topalternatief op de karige normale camera :)!

[ Voor 19% gewijzigd door jeroentje op 16-11-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Ik heb mijn SIP instellingen in mijn telefoon zitten van Debitel One. Dit krijg je toegestuurd via een SMSje nu zou ik deze SIP instellingen graag uit mijn telefoon willen hebben en in mijn internetmodem instellen. Maar omdat ik het via een SMSje gekregen heb kan ik het wachtwoord van de SIP instellingen niet bekijken. Als ik Debitel hierom vraag dan krijg ik een non-technische persoon die niet snapt wat ik wil en dan krijg ik alleen het antwoord dat ik een smsje heb gehad. Niet echt een antwoord waar ik naar op zoek ben. Weet iemand of deze SIP instellingen terug te lezen zijn vanuit het SMSje of vanuit de telefoon zelf? Ik ben benieuwd.

ActueleWind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
Ik heb vorige week mijn E65 geupdate, maar dat ding is echt verschrikkelijk traag geworden. Het is gewoon niet normaal.. Hebben meer mensen daar last van?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Ik heb vorige week mijn E65 geupdate, maar dat ding is echt verschrikkelijk traag geworden. Het is gewoon niet normaal.. Hebben meer mensen daar last van?
nee. heb je mss opeens allerlei dingen aan staan? (wifi scan is default aan na update) een aparte theme? (vooral andere icoontjes = traag). rare apps die niet meer compatible zijn na de firm?

2 keer reboot mag ook vast wel helpen. apps die je vaak gebruikt kun je beter niet op de extern geheugen installen. (mits het hele grote zijn :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Ik heb mijn SIP instellingen in mijn telefoon zitten van Debitel One. Dit krijg je toegestuurd via een SMSje nu zou ik deze SIP instellingen graag uit mijn telefoon willen hebben en in mijn internetmodem instellen. Maar omdat ik het via een SMSje gekregen heb kan ik het wachtwoord van de SIP instellingen niet bekijken. Als ik Debitel hierom vraag dan krijg ik een non-technische persoon die niet snapt wat ik wil en dan krijg ik alleen het antwoord dat ik een smsje heb gehad. Niet echt een antwoord waar ik naar op zoek ben. Weet iemand of deze SIP instellingen terug te lezen zijn vanuit het SMSje of vanuit de telefoon zelf? Ik ben benieuwd.
nee, als ik het wachtwoord bekijk zie ik sterretjes letterlijk/figuurlijk :+ . deze dingen zijn niet voor niets zo ingesteld.

het smsje zou voldoende moeten zijn. vreemd dat een provider SIP instellingen weggeeft. SIP is om (gratis) over voip (wifi) te bellen. weet je zeker dat je zelf weet waar je over praat :)? ik heb mijn sip instellingen handmatig ingesteld. en ook totaal niet via een gsm provider, maar sites als voipcheap.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroentje schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:55:
he mensen. is er ergens nog een auto wifi manager te vinden? dat je niet telkens je wifi point hoeft te selecteren, maar dat je een groep kunt aanmaken? ik vind het irritant dat ik telkens het wifi point tussen werk, thuis, vriendin, kroeg etc. moet aanpassen.

ik ken birdstep, maar das nie gratis en kan het ook nergens 'vinden'. devicescape is een alternatief, maar daar moet je je webkey online posten, met je adres erbij :S geef ze anders gelijk je huissleutel :|

oja, en de wifi groups op de telefoon werken natuurlijk bij geen enkele app:)
Er zit een verbindingsgroepen functie in dat mobieltje! Deze vind je Instrum. » Instell. » Verbinding » Toegangspuntengr.

Hier kun je een aantal verbindingen samen voegen tot een groep, en deze kun je dan vervolgens instellen voor de programmaatjes net als je met normale verbindingen kiezen doet (alleen selecteer je nu een groep). Je kunt ook de prioriteiten aangeven en dergelijke. Ik zou zeggen, give it a shot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Er zit een verbindingsgroepen functie in dat mobieltje! Deze vind je Instrum. » Instell. » Verbinding » Toegangspuntengr.
@gerbens. heb je mijn laatste regel gelezen? volgens mij niet en je quote me nota bene. die wifi groups kan ik in geen enkele app selecteren (alleen in mail geloof ik). 3rd party apps of van nokia zelf kunnen geen wifi group kiezen, alleen maar verbdindingen.

[ Voor 5% gewijzigd door jeroentje op 16-11-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Nog heel ff over de BH 500 (origineel Nokia) en de E65. Volgens het NSP in Arnhem kan de BH 500 niet goed overweg met de E65 vanwege zijn symbian besturing! Te gek voor woorden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:56:
Sinds twee weken werkt mijn optie toets niet meer in Agenda of Taken. Ik kan dus ook niets verwijderen. Heb het toestel weer op fabrieksinstellingen gezet, maar het maakt niets uit. Iemand anders ook dit probleem?
Ik heb dit probleem ook!!!! Heb jij inmiddels een oplossing aangereikt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

* myReactBekijk myReact van Gutteguttegut
* galleryBekijk de gallery van Gutteguttegut
* homepageBezoek homepage van Gutteguttegut

Reg. datum: 24 juli 2001
:?
jeroentje schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:16:
[...]idd nice app! hij is volgens mij ook nog scherper dan de normale camera. daar heb ik nogal snel een waas als ik beweeg. Ik krijg alleen geen icoontje bij het cCam progje. enig idee hoe dat op te lossen is? Voor de rest een topalternatief op de karige normale camera :)!
Ik heb ook geen icoontje, vind dat zelf niet zo'n ramp.

Ik heb al wel contact gehad met de ontwikkelaar vandaag en hm gevraagd of hij nog opties voor bestandsnaam, resolutie en roteren kan inbouwen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Ik heb al wel contact gehad met de ontwikkelaar vandaag en hm gevraagd of hij nog opties voor bestandsnaam, resolutie en roteren kan inbouwen.
tof! (excuus voor de rare quote, k werk hier met een touchpen ipv muis, selecteren gaat niet echt handig) :p.
vooral resolutie / rotatie lijkt me handig. ook: waar slaatie het bestand op, en film opnames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jeroentje: Ik heb inderdaad te snel naar je bericht gekeken en gedacht, die jongen kan ik helpen. Maar blijkbaar, dus niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Een leuk alternatief camera programmatje.
cCam
ik kom even terug op deze app. als ie een foto maakt staat er 'saved' en zie je een scherp stilstaand beeld (je denkt de foto). maar als je later via je library de foto terugbekijkt, ziet ie er 10x belabberder uit! de foto's zijn opeens schots en scheef, en vooral onscherp! kan de programmeur daar ook wat aan doen denkje? Het lijkt snel, maar de foto's zijn onbruikbaar (en lijken dus totaal niet op het beeld wat je ziet als een foto neemt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 18:19
Ik zit met een raar probleem. Mensen aan de andere kant van de lijn kunnen me niet meer horen. Ik heb geen idee wat er fout is gegaan, maar de microfoon werkt nog wel gewoon: dat heb ik getest met de dictafoon.

Ook met de headset ingeplugd kunnen anderen me niet horen. Er is - softwarematig - iets mis, maar wat? Wie helpt me uit de brand, wat dit is echt knap klote!

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
daniel_ev schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:29:
Ik zit met een raar probleem. Mensen aan de andere kant van de lijn kunnen me niet meer horen. Ik heb geen idee wat er fout is gegaan, maar de microfoon werkt nog wel gewoon: dat heb ik getest met de dictafoon.

Ook met de headset ingeplugd kunnen anderen me niet horen. Er is - softwarematig - iets mis, maar wat? Wie helpt me uit de brand, wat dit is echt knap klote!
Toestel al eens herstart? Ik heb ooit eens iets gelijkaardigs voorgehad, wel enkel met een BT headset - de micro van het toestel zelf deed het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:51:
[...]

Is dit probleem inmiddels opgelost? Ik heb het zelfde probleem maar kon niet goed terug vinden of er ook een oplossing was aangedragen?
Het probleem is opgelost. Alleen weet ik niet precies meer wat ik er aan gedaan heb. Ik weet wel dat ik het toestel een 2e maal terug naar de fabrieksinstellingen heb gezet. Voor zover ik mij nog kan herinneren had ik problemen met XSound en is toen het gedonder begonnen. Ik heb XSound niet meer geïnstalleerd. Heb het probleem ook niet meer gehad sindsdien.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 01:23 . Reden: Edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:54

Maximus

There is no substitute

Een vraag voor de Apple gebruikers die hier zitten met een E65:

Ik ben zelf erg gecharmeerd van iCal en iSync. Wanneer ik de E65 via iSync koppel (na installeren plugin voor iSync) kan ik dan mijn kalenders van iCal zo overzetten? If so, kan iemand dan een foto'tje maken van het scherm waar de nokia zijn calendar bijwerkt?

Andere vraag is wanneer ik mijn iCal gesynched heb en ik maak een extra afspraak in de calendar, word deze dan ook gesynched met de Mac zodra ik deze via BT aansluit?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Maximus: dit kan allemaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
@Maximus, sinds de update osx tiger van vorige week, kan ik de isync plugin ook installeren. ik moet zeggen dat hij -erg- goed functioneerd. subtiele isync software en goede heen-terug synchronisatie zorgt ervoor dat mijn macbook en e65 dezelfde data hebben :) ook handig: adresboek in osx bijwerken met foto-tjes en adressen, even syncen, en je hebt de afbeeldingen enz ook in je e65 staan! isync werkt hier prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Red en jeroentje,

Dank voor deze bemoedigende antwoorden! Zou een van jullie mogelijk toch een foto kunnen maken van hoe de calender tool in de E65 er uit ziet? Dit omdat mijn SE k750i dat echt ronduit bagger te voorschijn tovert.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Je bedoelt de kalender functie van Nokia zelf?

Afbeeldingslocatie: http://www.redhead.nl/leon/picturedump/Screenshot0001.jpg
Pijltje eronder betekent dat er taken of afspraken die dag zijn. Als je dan op de datum gaat staan komt er rechtsbovenin een kort overzicht te staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.redhead.nl/leon/picturedump/Screenshot0002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Zodra er middelen zijn zal ik de E65 bestellen :) lijkt mij een prima telefoontje vooral door de iSync mogelijkheden :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
@maximus de kleuren van de kalender zijn trouwens theme afhankelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:06:
Zodra er middelen zijn zal ik de E65 bestellen :) lijkt mij een prima telefoontje vooral door de iSync mogelijkheden :)
Aan te raden is om de Papyrus software te kopen. Werkt helemaal syncroom met de kalender data van de telefoon zelf maar biedt wat extra mogelijkheden.

http://www.sbsh.net/products/papyrus/

Echt een top combinatie trouwens: Mac en Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Aan te raden is om de Papyrus software te kopen. Werkt helemaal syncroom met de kalender data van de telefoon zelf maar biedt wat extra mogelijkheden.

Echt een top combinatie trouwens: Mac en Nokia
mac&nokia vind ik sinds een paar dagen top.. daarvoor kon ik nog niet eens isyncen :p kun je me vertellen wat de meerwaarde van papyrus is tov isync enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Laatst online: 15-09 10:08
Hoe is het met de latere exemplaren en afbladderen?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroentje schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:02:
[...]

mac&nokia vind ik sinds een paar dagen top.. daarvoor kon ik nog niet eens isyncen :p kun je me vertellen wat de meerwaarde van papyrus is tov isync enz?
- Verschillende agenda views: maand, week, dag, lijst
- Kalender items indelen in categorieen en daarmee ook kunnen filteren
- Geintegreerd met Nokia calendar en tasks. Maakt niet uit met welk programma je de items invoert (papyrus of nokia software), ze worden in beide allebei getoond.
- Koppeling met adresboek.
- verjaardagen en feestdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Hoe is het met de latere exemplaren en afbladderen?
ik heb veel over het probleem gehoord, maar ik heb er totaal geen last van. inmiddels 4 maand in bezit. ik denk dat het alleen gebeurde bij de vorige lichting e65's(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb nu ook een weekje een E65, maar ik heb een vraagje over een icoontje dat zojuist in mijn actieve-standby scherm staat. (naast het sleuteltje als je telefoon vergrendeld is, en het klokje als je een alarm ingesteld hebt).

Het is een soort bakje met een pijl omhoog erin. In de handleiding (http://nds1.nokia.com/pho...des/Nokia_E65-1_UG_nl.pdf) staan op pagina 13 en pagina 14 geen icoon wat er ook maar een beetje op lijkt.

Volgens mij is het gekomen toen ik een email met een foto als attach wilde verzenden, maar na een rebootje van de telefoon (aan/uit) komt het logo meteen terug. Weet iemand wat het betekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ken het niet, maar het lijkt mij dat je iets in je Postvak UIT hebt staand o.i.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<Het is een soort bakje met een pijl omhoog erin. >

Is gewoon het teken dat er iets verzonden word, als je goed oplet als je een sms-je verstuurt komt het er even te staan en is dan weer weg. Als hij blijft staan is er vermoedelijk inderdaad iets blijven hangen bij het verzenden van die foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
he mensen. is er eigenlijk al een goede symsian s603d software topic? ik zocht zojuist ff op GoT, maar kan geen goed topic erover vinden. Er was 1tje enthousiast begonnen, maar dat topic werd gesloten na 2 posts.

Dus: is er al zo'n topic? Zo, nee, kan iemand me doorlinken naar wat advies over een topic starten.. ik ga het dan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 21:25

Sick Nick

Drop the top!

Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic

Staat wat lager in de lijst hier in PSGG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
ik realiseer me dat het hier wat offtopic is :p maar big tnx! van e65 naar s60rd is toch weer niet té off ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
LoneGunman schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:16:
Ik ken het niet, maar het lijkt mij dat je iets in je Postvak UIT hebt staand o.i.d
Ja, outbox was het inderdaad. Als je in je smsinbox zit 6 keer naar rechts. Daar staan nog te verzenden emails etc in.

Vreemd dat dit logo niet bij die in de handleiding staat. Overigens loop ik er wel tegen aan dat tekst-emails zonder problemen verzonden worden. Terwijl emails met foto's (500kb) eigenlijk nooit aankomen (wel uit postvak uit). Iemand nog meer deze problemen (Ik heb internet via Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb sinds enige dagen een Nokia E65 en moet zeggen perfect alleen een vraagje, ik heb een voip account en kanvia de telefoon met wlan bellen naar andere voip acounts alleen kan een andere niet via voip naar mijn acount welke ik op de mobiele telefoon heb bellen, kan dat niet of doe ik iets heel fout??? (kan op internet niets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 14:16
Ik heb ook niet meer last van het afbladeren. Dit frontje zit er nu zo'n 4 a 5 weken op. De voorgaande 2 frontjes begonnen na 2 weken al af te bladeren.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• jeroentje
  • Niet online
Hallo ik heb sinds enige dagen een Nokia E65 en moet zeggen perfect alleen een vraagje, ik heb een voip account en kanvia de telefoon met wlan bellen naar andere voip acounts alleen kan een andere niet via voip naar mijn acount welke ik op de mobiele telefoon heb bellen, kan dat niet of doe ik iets heel fout???
is dat 1 zin? denk een beetje na over wat je opschrijft ;) ik heb het 2 keer moeten lezen. volgens mij kun je bij je voip account een telefoonnummer of gebruikersnaam instellen. dubbel check of die wel goed staan. en waar heb je een voip account? er zijn heel veel apps die voip gebruiken. bedoel je overigens VOIP of SIP? ook weer 2 verschillende dingen (die dicht bij elkaar liggen overigens).

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02:30

Ankh

|true

Man, ik wacht al zo'n 3 weken op mijn e65. De levertijd is nog zeker 2 weken.. er komt een nieuwe aan wat ik begreep van de winkel.. :) altijd goed natuurlijk maar wat zullen ze gaan veranderen?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

Sorry voor mijn schrijfwijze. Ik heb een Nokia E65 en heb daar in de SIP instelingen de instelingen van voipbuster ingesteld.

Ik kan nu via de telefoon bellen naar voipbuster acounts en kan ook zien wanneer de telefoon online is. Alleen wanneer ik via voipbuster wil bellen naar de telefoon gaat de telefoon niet over.

De instellingen voor voipbuster heb ik van hun website gehaald en werken verder.

Wie o Wie weet hoe ik het voor elkaar krijg dat men ook via voipbuster naar mijn mobiel kunnen bellen als deze online is via wlan.

• jeroentje
  • Niet online

even terug op bovenstaande: ik kan nergens de download voor symbian s60 3d vinden. kan dat kloppen? ik heb een e61 versie gedownload, maar die krijg ik niet installed op mn e65. any help :)?
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste