Gisteren even de stad in en mijn auto in de parkeergarage gezet. Kom ik terug zie ik twee paar handafdrukken op de raam 
Ik neem in mijn schattige naïviteit maar even aan dat ze de Alfa mooi vonden en niet ff checkten of er nog wat waardevols inzat. De auto stond naast de personenuitgang en het was er stik druk.
Dat heb ik met mijn default-golf nog nooit gehad
Ben trouwens gisteren even voor mijn werk op en neer geweest van Eindhoven naar Zwolle. Ik had mezelf voorgenomen om de eerste 1000 km niet boven de 3500 toeren te komen. Op de terugweg mocht ik los
Optrekken is wel lekker, maar de tussensprints zijn echt indrukwekkend. 120 -> 160 in 5e versnelling is echt lachen, en dan wordt het pas leuk als je 'm doortetst in z'n 6.
Ik neem in mijn schattige naïviteit maar even aan dat ze de Alfa mooi vonden en niet ff checkten of er nog wat waardevols inzat. De auto stond naast de personenuitgang en het was er stik druk.
Dat heb ik met mijn default-golf nog nooit gehad
Ben trouwens gisteren even voor mijn werk op en neer geweest van Eindhoven naar Zwolle. Ik had mezelf voorgenomen om de eerste 1000 km niet boven de 3500 toeren te komen. Op de terugweg mocht ik los
[ Voor 33% gewijzigd door sopsop op 27-10-2007 12:22 ]