Pffffff wat een gezeik weer..... nadat ik al misgreep bij de aankoop van een alfa 146 Ti dankzij een dubieuze smoes van de verkoper, heb ik weer iets soortgelijks.
Afgelopen zaterdag zou ik eigenlijk een 155 2.0 16v ophalen als tijdelijke en als toekomstige donor auto. Verkoper was vorige week zondag akkoord gegaan met mijn bod, en tegelijk ook via email en telefonisch de afspraak gemaakt voor zaterdag.
Krijg ik opeens vrijdagavond een mail (nadat ik die kerel al de hele dag had proberen te bereiken) dat ie afziet van verkoop, en de auto houd voor zijn dochter.
Na een boze email van mijn kant en met dreiging van juridische stappen, wil hij de auto niet meer aan mij verkopen en wil ie em ineens aan een goed doel gaan schenken.
Kortom ik heb gister maar even een mailtje naar Bureau Rechtshulp gestuurd met de hele situatie, is kijken of we die hufter nog kunnen aanpakken, immers koop is koop, en dat heb ik zwart op wit.
Ondertussen maar weer verder zoeken naar een alfa met bruikbaar blok.... 3x is scheepsrecht zullen we maar zeggen.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme