Het lijkt me heel erg lastig om dit onderwerp goed weer te geven. Het is dat je erbij zegt dat de vrouw rondjes aan het draaien is met een pot vur op haar hoofd, want dat had ik niet uit de foto gehaald. Door de onscherpte van de vrouw gaat mijn aandacht meer uit naar de achtergrond die lang niet zo boeiend is. Je kunt hem helaas niet overmaken, maar ik geloof dat ik deze foto zou probneren te maken met de vrouw scherp, desnoods bevroren maar iig haar hoofd scherp (handen mogen bewegen) en krapper zou croppen.Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:39:
Bedankt voor de feedback
De arm in beeld was idd wat mij ook het meest stoorde, die kerel zat als een gek te trommelen hehe. Het was echter kiezen of delen, de arm eraf croppen zou veel van de kleur uit de foto halen.
Om bij zo'n omstandigheden te kunnen invul-flitsen zal ik toch een keer een goede flitser moeten aanschaffen... dat is het volgende op m'n verlanglijstje
Nog een foto die ik persoonlijk erg mooi vind, als dat mag.. India is wat dat betreft een fantastisch land om te fotograferen, met al die kleuren etc.
Deze jongedame stond als een razende rondjes te draaien met een pot vuur op d'r hoofd![]()
Wat vinden jullie er van?
[afbeelding]
..en ook het bord..maar ach...