[Plasma] Panasonic, de nieuwe tv-modellen van 2007 - deel 4

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.453 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swissis
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-04-2021
Hoi, na het lezen van een groot aantal draadjes ben ik dan ook de trotse bezitter van een 37PV70
Gekocht bij www.plattetv.nl super geregeld allemaal.
Hij heeft het precies 2 dagen gedaan en nu heb ik het volgende:

Als ik de hoofdschakelaar aan zet hoor ik de typerende klikkjes waarover ook al het nodige geschreven is. Het ledje knippert dan een paar keer groen. Vanmorgen hoorde je heel even geluid (ca 1 sec.) daarna knippert de led een paar keer rood en dan gaat ie uit.
Na een tijdje knippert de led nog een paar keer rood en dan de led gaat ie definitief uit.
Als die tijd geen beeld.

Heeft iemand dit al eens bij de veter gehad ?

Marcel

In zwitserland zijn bergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

swissis schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:34:
Hoi, na het lezen van een groot aantal draadjes ben ik dan ook de trotse bezitter van een 37PV70

Als ik de hoofdschakelaar aan zet hoor ik de typerende klikkjes waarover ook al het nodige geschreven is. Het ledje knippert dan een paar keer groen. Vanmorgen hoorde je heel even geluid (ca 1 sec.) daarna knippert de led een paar keer rood en dan gaat ie uit.
Na een tijdje knippert de led nog een paar keer rood en dan de led gaat ie definitief uit.
Als die tijd geen beeld.

Marcel
plattetv bellen. niet goed.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die tijd geen beeld.

Marcel
Ook ik ben de bezitter van een TH 37 PV70 maar ik ben nog niet trots.
Ik heb dezelfde ervaring als Marcel, alleen deed het apparaat bij mij het maar een paar minuten.
Gisteren binnengekregen en gisterenavond gelijk aangesloten.
Na een paar minuten, nog tijdens het installeren van de zenders, een harde tik en het was afgelopen, geen beeld meer.
Bij aanzetten knippert het ledje een paar keer groen, daarna een paar keer rood en daar blijft het bij.
Geen geluid, geen beeld, nada.
Gelijk de leverancier, Elektrogigant gemaild, die hebben de importeur gebeld en het is nu maar wachten wanneer er een monteur komt.
Geen gelukkig begin!

Verwijderd

Ik ben eens gaan nuezen op de Japanse Panasonic site voor die nieuwe 42PZ70 te zien. >:)

Tot mijn verrassing hebben die Jappen zelf veel betere versies dan wij Europeanen! :(
De nieuwe goedkopere 42PZ70 een LAN 10Base-T/100Base-T aansluiting samen met 2 stuks firewire poorten! _/-\o_
Dat is ideaal om direct films te streamen vanaf je PC en externe harddisk etc.

Volgens de specbladen van Panasonic Japan: :9
http://panasonic.jp/viera/dl/pdf_file/th_42pz70.pdf

Tot mijn verbazing heeft de duurdere versie 42PZ700 deze ook:
http://panasonic.jp/viera/dl/pdf_file/th_42pz700.pdf

En deze poorten opofferen voor 3 scartaansluitingen, die je met al die HDMI poorten waarschijnlijk zelden allemaal zult aansluiten is een shame... :?

Iemand interresse in een buy-in vanuit Japan?

Verwijderd

Topicstarter
Wat opmerkingen van www.htforum.nl over de PZ70 en PZ700:
Inderdaad mist de PZ70 een 3e HDMI aansluiting (die 3e zit bij de 700 aan de voorzijde = zowiezo waardeloos), en heeft geen PiP, maar heeft daarentegen wel de mogelijkheid om overscan aan/uit te zetten (dus 1:1 pixelmapping), iets wat ik niet kan vinden in de specs van de 700.

PZ700: http://www.produkte.panas...@41@@@@@TH-50PZ700E@Viera

PZ70; http://www.produkte.panas...0@41@@@@@TH-50PZ70E@Viera

De 42/50PZ70, waarvan in eerste instantie gedacht werd dat dit een uitgeklede versie zou
zijn van de PZ700, blijkt echter al het nieuwe 10.000:1 CR panel te bezitten, hetzelfde panel als in de onlangs door Panasonic aangekondigde PZ750.
De PZ70 is dus eigenlijk geen uitgeklede PZ700, maar een uitgeklede PZ750.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 08:56 ]

Verwijderd

hondapower schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:15:[...]De EFW-6345 van Vogels. Wel prijzig, maar heel solide.Als je m inklapt dan hangt de tv maar 10cm van de muur. Wij gebruiken m uitgetrokken en gedraaid om ook tv te kijken vanaf de eetkamertafel en uit de keuken.
Leek ons ook mooi, maar ja, 350 euro voor dat ding en nog eens 50 montage daarbovenop (optioneel, als je het wil laten doen) is wel wat duur... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 09:44 ]

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 07:27:
Ik ben eens gaan nuezen op de Japanse Panasonic site voor die nieuwe 42PZ70 te zien. >:)

Tot mijn verrassing hebben die Jappen zelf veel betere versies dan wij Europeanen! :(

knip
Iemand interresse in een buy-in vanuit Japan?
Deze schijnt gewoon in Duitsland verkrijgbaar te zijn. Nog goedkoop ook.

Bedankt voor het aanbod maar zelf heb ik geen interesse in Full HD.
SD ziet er namelijk beter uit op HD-ready :P

Ena an gezien ik toch alleen maar TV kijk....

• Dr. ICE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-08 23:14

Dr. ICE

Brrrrrrrr

50 euro montage ?

Death has never been so cold

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 09:17

Xoverride

sabai sabai

Yes, ik heb de 50" PV60 ! met die nieuwste SamSung set!

In 1 woord , super!

Een ding, misschien weet iemand dat: Als ik een normale film afspeel met ondertitels op die 50" en dus het beeld moet inzoomen, dan heb ik met sommige films dat de ondertitels niet meer zichtbaar zijn. Die zijn dan weggezoomt zeg maar.

Is daar een oplossing voor?

Verwijderd

Bij de meeste tv's is er een mogelijkheid om handmatig het beeld wat naar boven te schuiven. Kijk eens bij je instellingen of (zoals dat bij ons is) druk op de pijltoetsen naar boven op je afstandbediening (als je die hebt)...

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:46:
Bij de meeste tv's is er een mogelijkheid om handmatig het beeld wat naar boven te schuiven. Kijk eens bij je instellingen of (zoals dat bij ons is) druk op de pijltoetsen naar boven op je afstandbediening (als je die hebt)...
Dat heb ik nog niet geprobeerd, maar wel vaag dat bij andere films bijvoorbeeld de ondertiteling gewoon door de film staan. Het zou wel mooi zijn als je gewoon die ondertitels zou kunnen verplaatsen naar boven.

Verwijderd

Ow je bedoelt het zo: alleen de ondertitels verschuiven? Volgens mij kan DAT niet, wel het hele beeld. Het klopt dat bij sommige zenders / uitzendingen / films de ondertitels erg verschillen qua positie, grootte, helderheid, en techniek ("meegebakken" of gevoed uit Teletekst e.d.).

Bij "echt" bioscoop formaat (niet 16:9) heb je enorme zwarte blokken boven en beneden - kan ik me volgens mij herinneren bij Lord of the Rings serie (?); dat trekken de meeste tv's dan wel goed, alleen staan vaak de ondertitels bijv. dan half in het filmbeeld en half in de zwarte balk. Resultaat als het meegbakken is: omhoog met dat beeld en dan een stuk zwarte balk zien... :X

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 10:25 ]

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:20:
Ow je bedoelt het zo: alleen de ondertitels verschuiven? Volgens mij kan DAT niet, wel het hele beeld. Het klopt dat bij sommige zenders / uitzendingen / films de ondertitels erg verschillen qua positie, grootte, helderheid, en techniek ("meegebakken" of gevoed uit Teletekst e.d.).

Bij "echt" bioscoop formaat (niet 16:9) heb je enorme zwarte blokken boven en beneden - kan ik me volgens mij herinneren bij Lord of the Rings serie (?); dat trekken de meeste tv's dan wel goed, alleen staan vaak de ondertitels bijv. dan half in het filmbeeld en half in de zwarte balk. Resultaat als het meegbakken is: omhoog met dat beeld en dan een stuk zwarte balk zien... :X
Ja inderdaad, dat is dan wel weer jammer. Dan maar geen ondertitels: alleen wel ruk dat het soms zo slecht te verstaan is :) 'fluisteren' 'harde muziek tijdens conversaties' etc

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:04:
[...]
Leek ons ook mooi, maar ja, 350 euro voor dat ding en nog eens 50 montage daarbovenop (optioneel, als je het wil laten doen) is wel wat duur... 8)7
Als je een beetje rondshopt heb je hem al voor zo een 240 euro, is misschien nog veel maar
het is het wel meer dan waard.
Ikzelf heb hem ook, voor een matsprijs. Maar ja, ik zit ook op 1e rang... :) :) :)

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-08 00:42
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:04:
[...]
Was een tijdje terug voor 240 euro te krijgen bij komplett.
Ophangen kun je gewoon zelf doen. Ik heb niet het meegeleverde schroeven gebruikt maar 4 gaten door de muur heen geboord en dan 8mm tapeind gebruikt met borgmoeren. Leek me iets veiliger.
Bijna alle draaibare steunen voor grootformaat tv's zijn duur. Ze moeten heel wat gewicht kunnen dragen.
Ding zelf weegt ook al 14kg.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:54:
*knip* Ikzelf heb hem ook, voor een matsprijs. Maar ja, ik zit ook op 1e rang... :) :) :)
*schuift aan op 1e rang* Mij matsen? haha }:O

Maar wacht es ff 8)7 ,ik bedoel dus blijkbaar een ander model, want deze is voor lcd tot 42". We hebben een plasma van 50"... dat was dan wellicht een andere die wel 350 kost... :?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 11:12 ]

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
hondapower schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:31:
Nou mijn 37pv70 hangt aan de muur (vogels steun).
Ik neem aan dat de hele range van Panasonic Plasmas een VESA mount heeft? Ik ben ook op zoek naar een goede bevestiging, veel bevestigingen eisen de VESA standaard.
Ben zelf op zoek naar een bevesiging zo dicht mogelijk tegen de muur (dus niet verstelbaar). Deze moet dus wel de 23 kilogram kunnen dragen. Wellicht is deze http://www.beslist.nl/ele...w_Profile_Wall_Mount.html geschikt. 84 cm breed, dus valt ie mooi achter de 92 cm brede 37PV70.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:05:
[...]
*schuift aan op 1e rang* Mij matsen? haha }:O

Maar wacht es ff 8)7 ,ik bedoel dus blijkbaar een ander model, want deze is voor lcd tot 42". We hebben een plasma van 50"... dat was dan wellicht een andere die wel 350 kost... :?
Idd de 6345 is tot 42". Voor een 50" is een compleet beweegbare steun van Vogel's nog niet
op de markt.Eventjes geduld daarvoor nog ;)

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

hondapower schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:15:
[...]

Deze:
[afbeelding]
De EFW-6345 van Vogels.
Wel prijzig, maar heel solide.
Als je m inklapt dan hangt de tv maar 10cm van de muur.

Wij gebruiken m uitgetrokken en gedraaid om ook tv te kijken vanaf de eetkamertafel en uit de keuken.
au, begint vanaf 250. idd erug prijzig voor een beugel :) moet ik trouwens ergens opletten bij t aanschaf van zon beugel?? reden dat ik er nog steeds geen 1 heb gekocht is omdat we van plan zijn de woonkamer te gaan verven

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:25:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring als Marcel, alleen deed het apparaat bij mij het maar een paar minuten.
Na een paar minuten, nog tijdens het installeren van de zenders, een harde tik en het was afgelopen, geen beeld meer.
Bij aanzetten knippert het ledje een paar keer groen, daarna een paar keer rood en daar blijft het bij.
Gelijk de leverancier, Elektrogigant gemaild, die hebben de importeur gebeld en het is nu maar wachten wanneer er een monteur komt.
Geen gelukkig begin!
Als je TV binnen 2 dagen kapot gaat is er sprake van DOA (binnen max 8 dagen meen ik) en moet de winkel je TV omruilen voor een ander nieuw exemplaar. Geen genoegen nemen met een monteur dus.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

SYQ schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:16:
[...]

au, begint vanaf 250. idd erug prijzig voor een beugel :) moet ik trouwens ergens opletten bij t aanschaf van zon beugel?? reden dat ik er nog steeds geen 1 heb gekocht is omdat we van plan zijn de woonkamer te gaan verven
250 is idd niet weinig, maar nogmaal wel erg veel kwaliteit van Vogels.

Belangrijkste is dat je zelf eerst bepaald wat de functie moet zijn.
Is het bijv. nodig dat de tv moet kunnen draaien ivm variabele kijkhoek.
Anders gewoon een flat-mount nemen. Scheelt aanzienlijk in kosten.
Bijkomend voordeel van bijv. 6345 is het makkelijk kunnen bereiken van kabels.

En in principe zijn de bijgeleverde schroeven voldoende om de steun op te hangen,
tenzij de muur van zachter (dan beton) materiaal is.

• Quorton
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-03 20:06
FaceDown schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:18:
[...]

Als je TV binnen 2 dagen kapot gaat is er sprake van DOA (binnen max 8 dagen meen ik) en moet de winkel je TV omruilen voor een ander nieuw exemplaar. Geen genoegen nemen met een monteur dus.
Is dat wettelijk vastgelegd dan ?
ik weet dat er winkels/webshops zijn die dit in de voorwaarden hebben staan, maar lang niet allemaal.

Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Quorton schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:58:
[...]

Is dat wettelijk vastgelegd dan ?
ik weet dat er winkels/webshops zijn die dit in de voorwaarden hebben staan, maar lang niet allemaal.
Volgens mij is dit geregeld in het consumentenrecht maar dat zou je even na moeten kijken.

Groetjes, FaceDown.

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:25:
[...]

Geen gelukkig begin!
Als het een web winkel is, heb je 7 dagen de tijd om het product zonder opgaaf van reden terug te sturen.
Dus als je geluk hebt, dan stuur je hem gewoon terug en ben je niet te vreden (zou dit eerder doen als ze moeilijk gaan doen)

Verwijderd

FaceDown schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:18:
[...]

Bedankt voor jullie hulp.
Ik heb vanavond gelijk de webwinkel even benaderd en hem om toelichting gevraagd en ook aangekondigd dat ik, als die regeling bestaat, dan een nieuw toestel prefereer

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Kortvraagje: waar zetten jullie 't beeldkwaliteit op ? Dynamisch, normaal of cinema ? Ik heb 'm momeneel op dynamisch gezet, maar soms lijkt 't beeld even licht te worden (en daarna weer donker), maar ik vraag me af of het met deze instelling (dynamisch) te maken heeft. Andere settings zijn ook welkom ;) O ja, gaat hier om een 42PV70 ;)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Voor het inspelen, zie link:

http://www.htforum.nl/yab...d3f5c919b6d&topic=53115.0
VTec schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:42:
Kortvraagje: waar zetten jullie 't beeldkwaliteit op ? Dynamisch, normaal of cinema ? Ik heb 'm momeneel op dynamisch gezet, maar soms lijkt 't beeld even licht te worden (en daarna weer donker), maar ik vraag me af of het met deze instelling (dynamisch) te maken heeft. Andere settings zijn ook welkom ;) O ja, gaat hier om een 42PV70 ;)

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Verwijderd

FaceDown schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:07:
[...]

Volgens mij is dit geregeld in het consumentenrecht maar dat zou je even na moeten kijken.
Ik heb het nog even nagezien maar er is geen wettelijke bepaling te vinden waaruit dat recht op omruiling blijkt.
Ik ga morgen de importeur ook maar eens even polsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:46:
[...]

Ik heb het nog even nagezien maar er is geen wettelijke bepaling te vinden waaruit dat recht op omruiling blijkt.
Ik ga morgen de importeur ook maar eens even polsen
je hebt recht op geld terug, onder de afkoelingsregeling.

Hoe zit het met de garantie als ik via internet koop?
Vanaf februari 2001 is de wet "kopen op afstand" van toepassing op aankopen die o.a. via het internet zijn gedaan. Deze wet beschermt de positie van consumenten beter dan voorheen. Volgens deze wet is er sprake van koop op afstand indien consument en verkoper elkaar bij de aankoop niet hebben gezien. Hierbij is een aantal aspecten van groot belang voor consumenten:

Voordat een overeenkomst op afstand wordt afgesloten, moet u als consument tijdig beschikken over voldoende, duidelijke en begrijpelijke informatie. Het commerciële oogmerk van de leverancier moet daaruit duidelijk blijken. De wet biedt een zogenaamde afkoelingsperiode voor consumenten van 7 werkdagen na levering van het product. Zij mogen een product zonder reden binnen deze periode retourneren, waarbij ze alleen de portokosten voor het terugsturen hoeven te voldoen. De termijn om de koop ongedaan te maken gaat in op de dag dat u de goederen ontvangt. In een aantal gevallen kunt u het herroepingsrecht niet uitoefenen. De verkoper mag echter wel aanvullende voorwaarden verbinden aan het retourneren. Als de consument het product binnen de genoemde afkoelingsperiode terugstuurt, is de verkoper verplicht het door de consument betaalde bedrag binnen 30 dagen terug te betalen. Wanneer de verkoper het product heeft gefinancierd bijvoorbeeld door een lening aan te bieden, wordt deze financiering door de verkoper automatisch ontbonden indien de consument gebruik maakt van de afkoelingsperiode.

http://www.beslist.nl/inf...atiefvoorconsumenten.html

[ Voor 69% gewijzigd door Philflow op 24-08-2007 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik vind Normaal het mooiste voor 80% van mijn TV kijken.

Af en toe kijk ik een film op Cinema. Dynamisch blijf ik vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swissis
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-04-2021

Als die tijd geen beeld.

Marcel
Super geregeld bij die jongens van www.plattetv.nl ze hebben er gisteren 3 binnengekregen en ik kon um komen omruilen. Nu maar genieten van superbeeld.

In zwitserland zijn bergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:53
Hallo Allemaal,

via deze weg zou ik graag jullie willen laten weten wat mijn ervaringen met de panasonic plasma tv's zijn.

Laatst het ik een th37pv45eh aangeschaft, bij thuiskomst bleek er een hinderlijke bromtoon in te zitten, de monteur is vervolgens vlot gekomen en heeft het moduul van de horizontale lijnen vervangen, dit bood echter geen soelaas. Wederom gebelden enkele weken later gaf panasonic te kennen dat er een oplossing zou zijn voor dit probleem. De monteur was weer langsgeweest en heeft vervolgens de achterwand en het moduul van de horizontale lijnen weer vervangen.
dit bood wederom geen soelaas.
Weer gebeld en enkele dagen later is panasonic gekomen met een omruil voorstel voor de th3pv7. Ik weet dat dit eeen wat minder type is qua aanlsuitingen betreft, maar wat moet je met 4 scart en 2 hdmi aansluitingen als je er maar 1 gebruikt?

E-careis vandaag langsgweest en het model omgeruild. De nieuwe plasma heeft nu alleen nog een zeer zacht geluid welke constant is , bij de vorige plasma flutueerde dit heel erg wanneer er helder beelden weer worden gegeven.

Kortom ik ben zeer tevreden over de service van panasonic. :) :) _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 19:17
Ik heb ooit ergens instellingen gevonden voor Panasonic plasma's (waren gecalibreerd), echter heb ik geen idee meer waar ik het gelezen heb! Wellicht weet iemand hier wat ik bedoel en waar ik het terug kan vinden :)

Hier nog een direct linkje van de ISO van een inspeel-DVD:
http://www.eaprogramming....es/_Breakin_DVD_R_ISO.zip

Edit:
Het gaat om de TH-50PV70. En hoe moet ik onderstaande lezen?
Hieronder zijn mijn waarden welke na ISF calibratie zijn toegepast, het gaat hier om de 37PV70 in de stand Cinema/Warm. Daarnaast Cool en dan de waarden Normal. Let wel allemaal in de Cinema stand!

Cinema/ Warm / Cool / Normal

R Cut 80 / 80 / 80
G Cut 82 / 80 / 80
B Cut 7D / 80 / 80
R Drv FF / F5 / F2
G Drv F4 / FC / FC
B Drv B8 / EB / CA
All Cut 82 / 80 / 80
All Drv FF / FC / FC
Alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door _Brake_ op 24-08-2007 18:49 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
foutje.... excuus.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:38:
[...]

je hebt recht op geld terug, onder de afkoelingsregeling.

Hoe zit het met de garantie als ik via internet koop?
Vanaf februari 2001 is de wet "kopen op afstand" van toepassing op aankopen die o.a. via het internet zijn gedaan. Deze wet beschermt de positie van consumenten beter dan voorheen. Volgens deze wet is er sprake van koop op afstand indien consument en verkoper elkaar bij de aankoop niet hebben gezien. Hierbij is een aantal aspecten van groot belang voor consumenten:

Voordat een overeenkomst op afstand wordt afgesloten, moet u als consument tijdig beschikken over voldoende, duidelijke en begrijpelijke informatie. Het commerciële oogmerk van de leverancier moet daaruit duidelijk blijken. De wet biedt een zogenaamde afkoelingsperiode voor consumenten van 7 werkdagen na levering van het product. Zij mogen een product zonder reden binnen deze periode retourneren, waarbij ze alleen de portokosten voor het terugsturen hoeven te voldoen. De termijn om de koop ongedaan te maken gaat in op de dag dat u de goederen ontvangt. In een aantal gevallen kunt u het herroepingsrecht niet uitoefenen. De verkoper mag echter wel aanvullende voorwaarden verbinden aan het retourneren. Als de consument het product binnen de genoemde afkoelingsperiode terugstuurt, is de verkoper verplicht het door de consument betaalde bedrag binnen 30 dagen terug te betalen. Wanneer de verkoper het product heeft gefinancierd bijvoorbeeld door een lening aan te bieden, wordt deze financiering door de verkoper automatisch ontbonden indien de consument gebruik maakt van de afkoelingsperiode.

http://www.beslist.nl/inf...atiefvoorconsumenten.html
Nou Panasonic heeft een genuanceerder visie.
Vandaag gebeld met Panasonic met de melding dat mijn plasma binnen 1 minuut defect was, en dat ik het vreemd vind dat hun reparateur E Care eerst langs moet komen voordat tot omruiling wordt besloten.
Panasonic stelt dat het kun keuze is en dat dit niet aan mij is.
Ik heb verwezen naar de Wet op de Consumentenkoop maar dat schijnt niet van toepassing te zijn.
Men vindt dat de leverancier maar moet omruilen, de leverancier stelt echter dat hij geen TH 37 PV 70 meer op voorraad heeft, daarom niets om kan ruilen en dat Panasonic geen ander apparaat lkan leveren voor einde september.
Dus ik kan nu wel het apparaat terugsturen maar dan heb ik dus niets tot einde september op zijn vroegst.
De enige haalbare optie is dus inderdaad de reparateur langs laten komen en te kijken of het toestel te reparen valt.
Ik hoop dat het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:57:
[...]
De afkoelings regeling geldt tussen jou en de leverancier. Daar heeft Panasonic niets mee te maken.

Als jij hem niet wil retourneren, dan kies je ook voor de consequenties: reparatie.

succes iig.

[ Voor 82% gewijzigd door Philflow op 24-08-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quorton
  • Laatst online: 19-03 20:06
Sommige webshops doen anders ook moeilijk als je een defect apparaat terugstuurt onder de afkoelings regeling.
Ze willen dat je het apparaat in goede staat en originele verpakking terugstuurd. Heb al verhalen gelezen van mensen die hun geld niet terugkregen omdat de verpakking met de verkeerde tape was dichtgemaakt. Zo pietluttig kunnen ze soms zijn.
En dan sta je wel in je recht en zo, maar voordat alles geregeld is ben je wel weer een tijd verder.

Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds twee dagen heb ik een 37PV70p in het bezit. Zoals al eerder gelezen hier had ik ook allerlei Oost-Europese handleidingen erbij en een door hen zelf gekopieerde en in een mapje gestopte Nederlandse handleiding.

Nu heb ik 2 vragen:
Is de 70p wel bedoeld voor de Nederlandse markt?
Ik kwam er gisteren achter dat een groot gedeelte van het menu wat wel in de handleiding staat niet in mijn tv staat. Zaken als kinderslot en het afstemmenu staan er niet in. Zo zijn er nog meer ..

Ben ik bedonderd?

P.s Ik heb de originele doos al niet meer :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:57:
[...]

Vandaag gebeld met Panasonic met de melding dat mijn plasma binnen 1 minuut defect was, en dat ik het vreemd vind dat hun reparateur E Care eerst langs moet komen voordat tot omruiling wordt besloten.
Panasonic stelt dat het kun keuze is en dat dit niet aan mij is.
Ik heb verwezen naar de Wet op de Consumentenkoop maar dat schijnt niet van toepassing te zijn.
Men vindt dat de leverancier maar moet omruilen, de leverancier stelt echter dat hij geen TH 37 PV 70 meer op voorraad heeft, daarom niets om kan ruilen en dat Panasonic geen ander apparaat lkan leveren voor einde september.
Dus ik kan nu wel het apparaat terugsturen maar dan heb ik dus niets tot einde september op zijn vroegst.
De enige haalbare optie is dus inderdaad de reparateur langs laten komen en te kijken of het toestel te reparen valt.
Ik hoop dat het goed gaat.
't Is heel simpel, als een product in zo'n korte periode kapot gaat dient je leverancier deze om te ruilen voor een nieuwe. Kan hij dit niet heb je het recht om de koop te ontbinden en moet je je geld terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 07:24:
Stel je deze vraag serieus? :)

Oost europese handleiding... nederlands gekopieerd.... hint hint
Ben ik bedonderd?
Dat ligt eraan, heb je een 42PV70F besteld?
Of hebben ze gezegd dat het een nederlands model betreft?

Zoja dan ben je 'bedonderd'.

PS. welke leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 07:24:
Sinds twee dagen heb ik een 37PV70p in het bezit.

Ben ik bedonderd?
...is een Poolse type vrees ik...
TH-37PV70P, Telewizor plazmowy serii Viera ...
http://www.panasonic.pl/oferta.php?sub=239

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Zelfs poolse plasma,s , komen nederland binnen :+

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik bedoel het echt serieus. Had natuurlijk wel al mijn bedenkingen bij de verschillende zaken maar mijn verstand van deze materie is dermate dat als een verkoper tegen mij zegt dat het een Nederlands model is dat ik dat geloof.

Nou dan zal ik ze maandag opbellen met de mededeling dat ik graag een nederlands model wil.
Bedankt voor de antwoorden allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:46:
[...]

Stel je deze vraag serieus? :)

Oost europese handleiding... nederlands gekopieerd.... hint hint

[...]

Dat ligt eraan, heb je een 42PV70F besteld?
Of hebben ze gezegd dat het een nederlands model betreft?

Zoja dan ben je 'bedonderd'.

PS. welke leverancier?
het model klopt wel maar in hun voorwaarden staat letterlijk. "Wij leveren alleen modellen bestemd voor de Nederlandse markt. Wij doen niet aan grijze import".

Het gaat om www.voordeelhalen.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-08 18:02
Net dan toch maar de 50pz700 besteld bij redcoon (nouja gisteren).

50py700 is nog steeds nergens te krijgen en de pz700 ook bijna niet, dus toen ik zag dat een betrouwbare winkel hem op voorraad had heb ik niet langer gewacht. Het is dus wel het duitse model, maar daar kan ik wel mee leven aangezien ik nog nergens mensen heb gezien die er problemen mee hebben. ;)

Het wachten op de 50py70 vond ik de moeite ook niet waard, want als ik zie hoe het gaat met de levering van alle andere Panasonic tv's zal dit model in een week na release ook overal uitverkocht zijn |:(

Naar verluid zal er bovendien (als ik avsforums.com mag geloven) een firmware update voor uitkomen zodat deze ook 24fps zal ondersteunen, al is dit niet bevestigd.

EDIT: zie nu ook dat hij daar inmiddels niet meer op voorraad is, denk dat ik het laatste model had (sorry kerels ;) ) en bevestiging is binnen dat hij verstuurd is O+ kan echt niet wachten :D

[ Voor 11% gewijzigd door jkommeren op 25-08-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:37:
[...]
het model klopt wel maar in hun voorwaarden staat letterlijk. "Wij leveren alleen modellen bestemd voor de Nederlandse markt. Wij doen niet aan grijze import".
Oh dan sta je sterk.

Ook op kieskeurig claimen ze dat het een nederlands model is:

Voordeelhalen.eu
panasonic th42pv70 Panasonic TH42PV70 (TH-42PV70) plasma tv 107 cm met voet. VIERA HD Plasma tv met een superieure beeldkwaliteit. De geavanceerde V-Real2 technologie met opt ...
+ Nederlands model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

De beeldkwaliteit is tegenwoordig echt om te smullen. Enerzijds doordat mn 42pv70 lekker ingespeeld is, anderzijds omdat er veel meer echt breedbeeld is en RTL beter is geworden.

En tegenwoordig zie ik de grote witte vlakken niet meer knipperen.
Meer mensen dit opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Philflow schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:06:
De beeldkwaliteit is tegenwoordig echt om te smullen. Enerzijds doordat mn 42pv70 lekker ingespeeld is, anderzijds omdat er veel meer echt breedbeeld is en RTL beter is geworden.

En tegenwoordig zie ik de grote witte vlakken niet meer knipperen.
Meer mensen dit opgevallen?
ik had gister ook het idee dat ik de witte vlakken niet meer zie trillen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10-2023
Ik heb deze middag mijn dealer gebeld, omdat hij me ging verwittigen wanneer de 42PV700 terug binnen was. VAndaag zei hij me dat deze niet meer binnenkomt , vanaf 8/9 zou de nieuwe reeks er zijn. Meer wist hij aan de telefoon niet te zeggen (was druk in de zaak). Ik spring er volgende week eens binnen en hou iedereen op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Laatst online: 06-08 09:29
Bedankt voor de geven tips :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mh1956
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-07 16:16
Philflow schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:06:
Ik heb zelf de TH-37PV70 nu ongeveer een maand en ben er over het algemeen zeer tevreden mee, zeker sinds ik op digitale TV ben overgegaan. Het enige dat mij nog stoort is de niet zuivere weergave van met name huidtinten. Ik vind die vaak te oranje en te warm; bij donkere scènes daarentegen weer wat paarsachtig. Überhaupt is de algehele kleurweergave wat te warm, hoewel ik Beeldinstelling op Normaal en Kleurtemp. op Normaal heb staan, en de rest van de beeldinstellingen op 50% of minder (Kleur op ca. 40%). Ook hebben sommige beelden een wat oranje/bruinkleurige gloed over zich. Ik hoop dat dat in de loop van de tijd wat beter wordt, want echt fraai vind ik het niet.

Dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart, blijkt wel uit deze thread op op Avforums.com.

Is dit specifiek voor de 37-inch, of ervaren bezitters van de 42 of 50 inch dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:22:
[...]
Behalve dat het in een straal van 20km rond je winkel moet zijn... Ik wacht nog wel effen af, ik vermoed dat de komende weken nog wel winkels zullen dalen in prijs. Dan zal ik wel 'toeslaan' :p.
mocht je het gemist hebben , ook bij vdb zelf zijn ze ondertussen gezakt naar 1300

nog een weekje geduld oefenen en dan kan ik hopelijk ook van mijn pana genieten. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Ik weet niet of het met een calibratie weg gaat.................................
Ter informatie:

http://www.htforum.nl/yab...d3f5c919b6d&topic=62246.0
mh1956 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:45:
[...]

Ik heb zelf de TH-37PV70 nu ongeveer een maand en ben er over het algemeen zeer tevreden mee, zeker sinds ik op digitale TV ben overgegaan. Het enige dat mij nog stoort is de niet zuivere weergave van met name huidtinten. Ik vind die vaak te oranje en te warm; bij donkere scènes daarentegen weer wat paarsachtig. Überhaupt is de algehele kleurweergave wat te warm, hoewel ik Beeldinstelling op Normaal en Kleurtemp. op Normaal heb staan, en de rest van de beeldinstellingen op 50% of minder (Kleur op ca. 40%). Ook hebben sommige beelden een wat oranje/bruinkleurige gloed over zich. Ik hoop dat dat in de loop van de tijd wat beter wordt, want echt fraai vind ik het niet.

Dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart, blijkt wel uit deze thread op op Avforums.com.

Is dit specifiek voor de 37-inch, of ervaren bezitters van de 42 of 50 inch dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:59:
[...]

Oh dan sta je sterk.

Ook op kieskeurig claimen ze dat het een nederlands model is:

Voordeelhalen.eu
panasonic th42pv70 Panasonic TH42PV70 (TH-42PV70) plasma tv 107 cm met voet. VIERA HD Plasma tv met een superieure beeldkwaliteit. De geavanceerde V-Real2 technologie met opt ...
+ Nederlands model
precies .. morgen eens bellen met Panasonic over het e.e.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:57
Ik heb net de 200 uur er op zitten en gister eens zitten kloten met instellingen, maar is wel duidelijk dat idd elke ingang andere settings nodig heeft. En zelf verschil als ik aan het gamen ben op 360 of een DVD aan het kijken ben. Ben nu wel zeer tevreden met de instellingen, beeld is echt stukken beter dan mijn oude CRT tv.

Vind het alleen moeilijk kiezen tussen normal en cinema, vind kleuren bij normal er stuk beter uitzien en ook gehele beeld is wat scherper vind ik, maar in cinema vind ik het contrast stukken beter, alleen heb ik dan soms gevoel dat er eens soort waas over zit.

Nou heb ik het toch op cinema omdat ik wel echt verschil in het donker wil zien. Contrast ook redelijk hoog gezet en brightness iets terug. Maar zal nog wel even blijven kloten tot ik het echt heb zoals ik wil. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jkommeren schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:31:
...Het is dus wel het duitse model, maar daar kan ik wel mee leven aangezien ik nog nergens mensen heb gezien die er problemen mee hebben. ;)
Hmmm, ik zou niet zo snel juichen. Een aantal webwinkels kan sommige TH-xx700 versies tegen een lagere prijs verkopen omdat het geen NL model betreft en ze daar vaker op voorraad zijn. Het probleem ligt vooral in garantie: je kunt NIET aankloppen in Nederland voor een niet-NL model. Dat heb ik bevestigd gekregen door Panasonic zelf; daarnaast zijn het geen officiele dealers. Dat gedonder had ik ook toen Mediamarkt KEF speakers verkocht terwijl ze geen officiele dealer waren: je hebt dan geen garantie in NL en reparaties kunnen niet uitgevoerd worden door de officiele importeur (!).

Daarom hebben we ook een NL model gekocht en ja, moeten we nog minstens tot half september wachten...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet toevallig iemand wat de prijzen bij de Duitse Mediamarkt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor de Marvic Nl en andere 50' (en groter) bezitters die hun plasma mooi en goed willen ophangen: Vogel's komt met 2 steunen op de markt voor deze range.
Namelijk de efw6405 en de efw6445.
Prijzen zijn mij helaas n.n.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je Bwian (tis net een naam van Monty Python iemand die straalbezopen Brian probeert te zeggen haha). Bron / website waar het te lezen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:49:
Dank je Bwian (tis net een naam van Monty Python iemand die straalbezopen Brian probeert te zeggen haha). Bron / website waar het te lezen is?
Vogel's introduceert deze modellen op de IFA (Internationale Funkaustellung) in Berlijn.
Bron is Vogel's.

(en de naam Bwian komt idd uit Monty Python's Life of Brian)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Weet iemand toevallig wat de Panasonic TY700 bij de mediamarkt kost ?

Zijn ze bij de mediamarkt bereid om wat in de verkoopprijs te zakken ?

Ik wil de TY700 icm de Viera PT850 home cinema kopen, vandaar deze vraag.

Verder hoop ik dat er een Nederlands model komt van de TZ70, deze is bijna hetzelfde maar een stuk goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Philflow & Lost.

Net even navraag gedaan bij Panasonic en de 70p blijkt wel degelijk een Nederlands model te zijn en die gekopieerde handleiding is dus iets wat wel vaker voorkomt bij "vreemde" types.

www.voordeelhalen.eu is dus wel degelijk legitiem bezig.
Ikke ben blij dus ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Als ik het goedheb zit er in de 37PV70 een upscaler, maar ik weet niet goed hoe het nou zit als je er een dvd-speler of recorder aanhangt. Is de upscaler uit de tv al goed genoeg of moet je echt op zoek naar een dvd-speler/recorder die een betere chip o.i.d. heeft? Ik hoor veel positiefs over de Oppo dvd-speler, maar ik zit zelf te kijken naar de Sony home cinema set HTD-750SS, alleen hier is niets over terug te vinden wat betreft de specs van de upscale-chip, dus vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mh1956
Syntagma schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:33:
Als ik het goedheb zit er in de 37PV70 een upscaler, maar ik weet niet goed hoe het nou zit als je er een dvd-speler of recorder aanhangt. Is de upscaler uit de tv al goed genoeg of moet je echt op zoek naar een dvd-speler/recorder die een betere chip o.i.d. heeft? Ik hoor veel positiefs over de Oppo dvd-speler, maar ik zit zelf te kijken naar de Sony home cinema set HTD-750SS, alleen hier is niets over terug te vinden wat betreft de specs van de upscale-chip, dus vandaar mijn vraag :)
Ik heb mijn Panasonic DVD-recorder via de component-aansluiting op basis van progressive scan aangesloten op de TH-37PV70. Ik kan de DVD-recorder niet instellen op een ander uitgangssignaal dan op 576p, dus de TV moet dit upscalen naar 720p. Ik kan niet anders zeggen dat het beeld subliem is. Zeer scherp, gedetailleerd en mooie kleuren. Totaal geen bewegingsonscherpte te zien of wat dan ook. Ik ben er zeer tevreden over en de behoefte om bijv. een nieuwe DVD-speler met HDMI-aansluiting en ingebouwde upscaler te kopen - wat ik eerst van plan was - heb ik voorlopig maar weer in de ijskast gezet. De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat ik geen 'technische' kijker ben en ook geen vergelijkingsmateriaal heb, dus of een DVD-speler met HDMI en eigen upscaler een nog mooier plaatje neerzet, kan ik je niet vertellen. Ik denk dat de verschillen miniem zullen zijn. Zelfs met een gewone - maar kwalitatief goede - SCART-aansluiting weet de 37PV70 van een 576i-signaal nog iets fraais te maken. Ik zou zeggen, probeer eerst eens je huidige DVD-speler en kijk wat je ervan vindt.
Overigens is de kwaliteit van je bronmateriaal wel van invloed op de beeldkwaliteit. Wellicht dat een goede upscaler, zoals die bijv. in de duurdere Denons te vinden is, een mooier plaatje van slecht bronmateriaal maakt dan de ingebouwde scaler van de Panasonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mh1956 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:39:
[...]Overigens is de kwaliteit van je bronmateriaal wel van invloed op de beeldkwaliteit. Wellicht dat een goede upscaler, zoals die bijv. in de duurdere Denons te vinden is, een mooier plaatje van slecht bronmateriaal maakt dan de ingebouwde scaler van de Panasonic.
Syntagma schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:33:
Ik hoor veel positiefs over de Oppo dvd-speler, maar ik zit zelf te kijken naar de Sony home cinema set HTD-750SS, alleen hier is niets over terug te vinden wat betreft de specs van de upscale-chip, dus vandaar mijn vraag :)
... hier misschien wat info voor je : [DVD spelers] DVD players met 1080p upscaling. Anders toch ook maar even verder zoeken....voordat dit topic uitmond in een discussie over welke DVD speler het beste is in upscalen ;)

Zie ook hier: Dvd speler (upscaling) / mediacenter

En dit is ook al in dit topic ook al een keer ergens besproken, zoals hier:
Twixie schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:19:
[...]Lees eens mijn uitgebreide review hierboven. Mijn conclusie was dat de Panasonic PV70 met een origineel (zelfs niet eens progressive) DVD-signaal een stuk beter presteert dan mijn huidige upscaling NS-76H van Sony (op mijn huidige Samsung). De Panasonic heeft gewoon een enorm goede de-interlacer en scaler aan boord.
Van zodra ik mijn PV70 heb, zal ik nog eens opnieuw testen met/zonder upscaling, maar ik ben nu al vrij zeker dat het beeld met 576i beter zal zijn dan wanneer ik de DVD-speler laat upscalen.
Verder moet je zelf ook je maar effe naar zoeken, want zo oud zijn die berichten hierover in dit topic niet... Kijk maar eens bij 14, 15 augustus. Staat een hoop info over. Succes :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:18:
[...]
Hmmm, ik zou niet zo snel juichen. Een aantal webwinkels kan sommige TH-xx700 versies tegen een lagere prijs verkopen omdat het geen NL model betreft en ze daar vaker op voorraad zijn. Het probleem ligt vooral in garantie: je kunt NIET aankloppen in Nederland voor een niet-NL model.
Kan wel. Je hebt Europese garantie.
Je moet m alleen zelf opsturen (of de winkel dan) want je hebt geen aan-huis service.
Zie de website van panasonic;
Homeservice Panasonic plasma/lcd toestellen > 32"
Als aanvulling op onze GARANTIE verzorgen wij per 1 november 2006 homeservice aan onze Panasonic plasma en LCD TV’s welke zal worden uitgevoerd door E-CARE Repair Services BV.

Deze service geldt uitsluitend voor toestellen welke zijn geleverd door Haagtechno BV met een beeldmaat vanaf 32 inch. Voor niet door Haagtechno bv geleverde apparaten is de normale garantie van toepassing.
(haagtechno is de panasonic importeur)

Maar bij andere merken komt het idd vaker voor dat je een identiek product in bv. duitsland koopt en daar dan vervolgens niet mee bij de voor nederland bedoelde reparatiedienst langs kan gaan.
Maar goed als je m bij een winkel koopt is de garantieafhandeling het probleem van de winkel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het nergens terugvinden wanneer ik er 200 kijkuren op heb zitten.
Wie helpt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:06
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:55:
Ik kan het nergens terugvinden wanneer ik er 200 kijkuren op heb zitten.
Erger nog: ik kan nergens terugvinden waarom je de eerste 200 uur voorzichtig zou moeten doen.
Ik heb nergens een ervaring gevonden van iemand die dat niet had gedaan en daardoor problemen heeft gekregen.
Ik heb nergens in de handleiding van de TV iets gevonden wat zegt dat je rustig moet beginnen.
Ik heb alleen berichten gevonden van mensen die andere mensen napraten. Niemand geeft een (met testen ondersteunde) bronvermelding.
Mijn stelling: vroeger was het misschien nodig voor een bepaald merk en/of model. Tegenwoordig is het niet meer nodig en is het puur bangmakerij van mensen die elkaar napraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 15:49
Ik ben van plan een TH-42PV70 te kopen om deze aan te sluiten op mijn pc (dvi-hdmi) en ben benieuwd hoe de weergave is van gewdownloade blu-ray/hd-dvd rips in x264 formaat. In de toekomst verwacht ik dat de meeste rips in 1080p zullen worden uitgebracht. Heeft de TH-42PV70 geen last van ghosting bij het verwerken van 1080p naar 720p? Of kan ik dan beter kiezen voor een full-hd TV zoals de LE40M86BD?
Alvast bedankt.

[ Voor 37% gewijzigd door gravy op 27-08-2007 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Thanks mh1956 en LOST :)
Anders toch ook maar even verder zoeken....voordat dit topic uitmond in een discussie over welke DVD speler het beste is in upscalen
Dat was ook niet mijn bedoeling :) Alleen de vraag of het beter is dan de upscaling van de tv zelf.

Vandaag trouwens met collega's naar de Media Markt in Amsterdam (Arena) geweest en gevraagd wat ze konden doen aan de prijs als we 3x een 37PV70 en nog twee dvd-spelers van Oppo wilden bestellen, maar lager dan 1199 voor de tv's konden ze niet gaan. Dus dat gaat hem niet worden aangezien hij via internetshops goedkoper te krijgen is.

[ Voor 121% gewijzigd door Syntagma op 27-08-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 11:43
joppybt schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:17:
[...]

Erger nog: ik kan nergens terugvinden waarom je de eerste 200 uur voorzichtig zou moeten doen.
Ik heb nergens een ervaring gevonden van iemand die dat niet had gedaan en daardoor problemen heeft gekregen.
Ik heb nergens in de handleiding van de TV iets gevonden wat zegt dat je rustig moet beginnen.
Ik heb alleen berichten gevonden van mensen die andere mensen napraten. Niemand geeft een (met testen ondersteunde) bronvermelding.
Mijn stelling: vroeger was het misschien nodig voor een bepaald merk en/of model. Tegenwoordig is het niet meer nodig en is het puur bangmakerij van mensen die elkaar napraten.
Je bent uiteraard geheel vrij om het risico te nemen. 't is immers jouw TV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppybt
sverzijl schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:05:
[...]

Je bent uiteraard geheel vrij om het risico te nemen. 't is immers jouw TV ;)
Mijn TV staat nu op 50% want ook ik ben niet immuun voor de bangmakerij :).
Je zult het echter met me eens moeten zijn dat behalve napraterij er geen gefundeerde reden voor te vinden is.
Zullen we het verhaal de wereld in brengen dat je de eerste 100 uur de TV na elk uur kijken minstens 5 minuten uit moet zetten om de plasma gelegenheid te geven zich te herstellen? Om met jouw woorden te spreken 'Je bent uiteraard geheel vrij om het risico te nemen. 't is immers jouw TV'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

joppybt schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:17:
[...]
Volgens mij heb je gelijk. maar ik heb ook mensen gehoord die het in de handleiding terug hebben gevonden. Ik zou het niet weten want ik heb de handleiding nog nooit open gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

gravy schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:40:
Ik ben van plan een TH-42PV70 te kopen om deze aan te sluiten op mijn pc (dvi-hdmi) en ben benieuwd hoe de weergave is van gewdownloade blu-ray/hd-dvd rips in x264 formaat. In de toekomst verwacht ik dat de meeste rips in 1080p zullen worden uitgebracht.
Waar baseer je dat op?

Nu worden er ook veel meer divx/xvid rips uitgebracht dan DVD rips. omdat ze bandbreedte willen besparen. Een 1080p DVD is 12GB ofzo?
Heeft de TH-42PV70 geen last van ghosting bij het verwerken van 1080p naar 720p?
Als jij gedownload materiaal gaat kijken vanaf je PC heb je niets te maken met downscalen van je 42PV70, je PC zal downscalen van 1080p naar 720p. Want je sluit PC-DVI immers aan met resolutie 1280*720.

Ghosting heb je sowieso niet mee te maken op een panasonic plasma.
Of kan ik dan beter kiezen voor een full-hd TV zoals de LE40M86BD?
Als het leeuwendeel van wat je kijkt alleen in 1080p beschikbaar is, en je kijkt via BD/HD DVD en je wilt op minder dan 2 meter afstand gaan zitten, dan is dat mogelijk een interessante keuze.

In de praktijk hebben denk ik all BD/HD DVD spelers een mogelijkheid om 720p output te kiezen.

TV kijken ziet er op een Full HD LCD wel stukken minder uit dan op een HD-ready plasma.

[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 28-08-2007 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:44
Hoi,

Een vraagje dat ik zo snel niet gevonden krijg. Ik heb een panasonic 42pv70 en een Xbox 360 als dvd speler. Nu heb ik de xbpx via VGA aan gesloten en kan ik een resolutie kiezen.

Welke resolutie is nu aan te raden? De 1024*768 of de 720P resolutie?

Groeten,

Manuel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
joppybt schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:27:
[...]

Mijn TV staat nu op 50% want ook ik ben niet immuun voor de bangmakerij :).
Je zult het echter met me eens moeten zijn dat behalve napraterij er geen gefundeerde reden voor te vinden is.
Zullen we het verhaal de wereld in brengen dat je de eerste 100 uur de TV na elk uur kijken minstens 5 minuten uit moet zetten om de plasma gelegenheid te geven zich te herstellen? Om met jouw woorden te spreken 'Je bent uiteraard geheel vrij om het risico te nemen. 't is immers jouw TV'.
Panasonic.com

Ze hebben het hier dan wel over de 60/600-serie (G9), maar het lijkt mij overtuigend genoeg..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravy
Philflow schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:34:
[...]

Waar baseer je dat op?

Nu worden er ook veel meer divx/xvid rips uitgebracht dan DVD rips. omdat ze bandbreedte willen besparen. Een 1080p DVD is 12GB ofzo?
Op het moment worden in principe alle nieuwe films en ook veel klassiekers uitgebracht uitgebracht op blu-ray/hd-dvd. Deze worden vervolgens geript in het x264 formaat. Vooralsnog is het leeuwendeel geript in 720p wat neer komt op zon 5 tot 8gb per film (hangt af van de speeltijd en gekozen bitrate).
1080p komt inderdaad in de buurt van 12gb. Ik heb bijv. de rip Casino.1995.1080p.HDDVD.x264-hV gedownload en deze is 12,3 GB. Maar wat ik niet begrijp is wat je bedoelt met bandbreedte besparen, de groepen die deze rips uitbrengen kan het weinig schelen, zij kiezen gewoon voor kwaliteit. Hardeschijven kosten ook haast niets meer dus dat is ook geen probleem. Heb inmiddels zon 400GB aan blu-ray/hd-dvd rips :D dus wacht met smart op een mooi scherm.
[...]

Als jij gedownload materiaal gaat kijken vanaf je PC heb je niets te maken met downscalen van je 42PV70, je PC zal downscalen van 1080p naar 720p. Want je sluit PC-DVI immers aan met resolutie 1280*720.

Ghosting heb je sowieso niet mee te maken op een panasonic plasma.
Duidelijk, ik was in de veronderstelling dat je gewoon je pc op een hogere resolutie kon laten staan, zodat de beeld verhouding op mijn pc monitor nog klopt (deze is niet breedbeeld) en dat de 42PV70 het formaat zelf aanpast via de andere dvi uitgang.
[...]

Als het leeuwendeel van wat je kijkt alleen in 1080p beschikbaar is, en je kijkt via BD/HD DVD en je wilt op minder dan 2 meter afstand gaan zitten, dan is dat mogelijk een interessante keuze.

In de praktijk hebben denk ik all BD/HD DVD spelers een mogelijkheid om 720p output te kiezen.

TV kijken ziet er op een Full HD LCD wel stukken minder uit dan op een HD-ready plasma.
TV kijk ik zelden, de 42PV70 is meer bedoelt als scherm voor mijn htpc en om in de toekomst een ps3 aan te sluiten. Ik zit er 2,5 meter vanaf dus het gaat de 42PV70 worden, ik was gewoon bang dat de verwerking van 1080p naar 720een probleem zou vormen. Voor een student is het nog een aardige investering dus wil zeker zijn dat ik er voorlopig mee vooruit kan :D

[ Voor 5% gewijzigd door gravy op 28-08-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

gravy schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:49:
[...]
Maar wat ik niet begrijp is wat je bedoelt met bandbreedte besparen, de groepen die deze rips uitbrengen kan het weinig schelen, zij kiezen gewoon voor kwaliteit.
Wat ik bedoel is dat als ik nu Casino Royal intype bij Torrentz dan zie ik dat de 800mb rip het populairste is. Gewoonweg omdat de meeste mensen geen zin hebben om dagen te downloaden.

Maar goed in de toekomst gaat dat wellicht allemaal veranderen..

Als je dus op 2,5 meter zit van een 42PV70 is 720p optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravy
Philflow schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:02:
[...]

Wat ik bedoel is dat als ik nu Casino Royal intype bij Torrentz dan zie ik dat de 800mb rip het populairste is. Gewoonweg omdat de meeste mensen geen zin hebben om dagen te downloaden.

Maar goed in de toekomst gaat dat wellicht allemaal veranderen..

Als je dus op 2,5 meter zit van een 42PV70 is 720p optimaal.
Torrentz zijn zoiezo klote, er zijn wel een paar goede maar daar moet je je registreren en zorgen dat je een verhouding houd van 1:1. De download speed is wel optimaal haalde er altijd mijn max. (google maar naar filelist/filemp3/fileporn) een van de beste sites voor torrentfiles er zijn ook volop blu-ray/hd-dvd rips in x264 te vinden. Zelf download ik op het moment alles via nieuwsgroepen maar daar moet je wel een usenet service voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hondapower schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:43:
Maar goed als je m bij een winkel koopt is de garantieafhandeling het probleem van de winkel zelf.
Dat is dan wel zo, maar daar ligt juist het grote verschil! Als er echt iets mee aan de hand is, dan gaat dat apparaat naar hun EIGEN technische dienst en kunnen / willen ze niet terugvallen op de voordelen (voor de consument) die het biedt als de winkel wel officiele dealer is (en dat dus laten repareren door de originele importeur). Zoals een vervangend apparaat / originele componenten (of zelfs het hele apparaat) vervangen en dit onder gunstige voorwaarden.

Als consument moet je daar dus wel degelijk scherp op letten, anders krijg je een "eigen" brouwsel / "geknusteld" ding terug!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

gravy schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:23:
[...]
Torrentz zijn zoiezo klote, er zijn wel een paar goede maar daar moet je je registreren en zorgen dat je een verhouding houd van 1:1.
Het ging me niet zozeer om welke site of download manier nou het beste is, ik gaf maar een voorbeeld. :)

Graag weer on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik zie dat de (42)PZ70 inmiddels leverbaar is bij Redcoon. Ik kan alleen nog geen reviews vinden hiervan (zeker in vergelijking met de PZ700). Iemand die dit al wel tegen is gekomen? In de specs lijkt het namelijk wel om een ander panel te gaan. En de prijs is voor een Full-HD plasma zeer schappelijk.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

mh1956 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:45:
[...]
Ik heb zelf de TH-37PV70 nu ongeveer een maand en ben er over het algemeen zeer tevreden mee, zeker sinds ik op digitale TV ben overgegaan. Het enige dat mij nog stoort is de niet zuivere weergave van met name huidtinten.
Ik zelf ben ook niet 100% tevreden met de kleurafstelling van mijn 42PV70. Ik zou eigenlijk een stand willen hebben die tussen Koel en Normaal in zit. Met andere woorden: Koel is te koud en Normaal is te warm wat mij betreft.

2 mogelijke oplossingen: zelf het service menu ingaan of professioneel laten calibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:30:
[...]
Dat is dan wel zo, maar daar ligt juist het grote verschil! Als er echt iets mee aan de hand is, dan gaat dat apparaat naar hun EIGEN technische dienst en kunnen / willen ze niet terugvallen op de voordelen (voor de consument) die het biedt als de winkel wel officiele dealer is (en dat dus laten repareren door de originele importeur). Zoals een vervangend apparaat / originele componenten (of zelfs het hele apparaat) vervangen en dit onder gunstige voorwaarden.

Als consument moet je daar dus wel degelijk scherp op letten, anders krijg je een "eigen" brouwsel / "geknusteld" ding terug!
ja dat klopt idd. Koop maar eens een 'grijze import' denon.
Maar voor de panasonic tv's hoef je dus niet bang te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mh1956
Philflow schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:12:
[...]
Ik zelf ben ook niet 100% tevreden met de kleurafstelling van mijn 42PV70. Ik zou eigenlijk een stand willen hebben die tussen Koel en Normaal in zit. Met andere woorden: Koel is te koud en Normaal is te warm wat mij betreft.

2 mogelijke oplossingen: zelf het service menu ingaan of professioneel laten calibreren.
Precies. Ook ik zoek eigenlijk een soort tussenstand tussen Koel en Normaal in.

Zelf het service menu ingaan om zo maar wat te gaan zitten doen zonder dat ik weet wat ik aan het doen ben, zie ik niet zo zitten, nog afgezien van het feit of ik daarmee mijn recht op garantie verlies.

Laten calibreren schijnt een vrij kostbare zaak te zijn en dan moet je nog maar afwachten of het dan werkelijk beter wordt. Mensen die dit hebben laten doen zijn niet allemaal enthousiast hierover.

Ik vroeg me nog af of een service monteur van Panasonic hier wat aan zou kunnen doen. Ik heb natuurlijk garantie, al is dit normaal gesproken niet echt een defect. Hoogstens een imperfectie in de kleurweergave. Vreemd dat kennelijk alleen jij en ik vinden dat de kleurweergave niet optimaal is. Die oranje gezichten... ik vind het geen gezicht. Vooral met studio-opnames (journaal, TV-series, shows) is het erg duidelijk. Het vreemde is dat de overige kleuren wel fraai zijn, alleen dus die huidtinten niet. Minder kleur instellen of een hogere helderheid biedt niet echt soelaas. Vreemd, omdat juist in diverse reviews de weergave van huidtinten zo geprezen werd.

Ik heb mijn hoop er nu maar op gevestigd dat dit in de loop van de tijd vanzelf beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mh1956 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:48:
[...]

Vreemd, omdat juist in diverse reviews de weergave van huidtinten zo geprezen werd.
Is dit ook het geval bij DVD's? Het kan natuurlijk ook zijn dat je digitale decoder niet lekker in zijn kleur zit.
Zelf heb ik de 42PV71F en heb eens op de huidskleuren gelet. Bij alle zenders is het gewoon natuurlijk en echt.
Vergelijk de kleuren anders eens bij een winkel...met een eigen dvd waar bij jouw de huidtinten duidelijk gezien niet mooi (oranje) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

mh1956 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:48:
[...]
Vreemd dat kennelijk alleen jij en ik vinden dat de kleurweergave niet optimaal is.
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die het niet 100% optimaal vinden, anders zou niemand ISF laten clibreren
Die oranje gezichten... ik vind het geen gezicht. Vooral met studio-opnames (journaal, TV-series, shows) is het erg duidelijk. Het vreemde is dat de overige kleuren wel fraai zijn, alleen dus die huidtinten niet
Misschien is het bij jou sterker. Bij mij is het echt een kleine imperfectie. Op de stand Koel heb ik er eigenlijk geen last van. Enige wat dan opvalt is dat sommige mensen net iets bleker zijn.

Je kunt het ook van de positieve kant bekijken: de 42PV70 is zo nauwkeurig dat ik precies kan zien welke mensen veel gepoederd zijn. En het is nog echt waar ook volgens mij. Zo'n Frits Barend of Dr. Phil die lopen echt met een flinke laag poeder op hun gezicht. Ik zie ider detail.
Vreemd, omdat juist in diverse reviews de weergave van huidtinten zo geprezen werd.
Ten eerste is dat relatief, t.o.v. de andere merken doet Panasonic het heel goed.

Ten tweede is ieder toestel anders afgesteld en heeft andere neigingen.

Verder zijn toestellen waar ze reviews mee uitvoeren vaak gecalibreerd.
Ik heb mijn hoop er nu maar op gevestigd dat dit in de loop van de tijd vanzelf beter wordt.
Die kans acht ik vrij klein, maar you never know.

Misschien is het niet zo moeilijk om de stand normaal in het service menu iets minder warm te maken. Ik denk het eerlijk gezegd niet. Maar ik ben er te lui voor. Zo veel last heb ik er namelijk niet van. Kijk nu op Koel en dat is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:59:
[...]
Zelf heb ik de 42PV71F en heb eens op de huidskleuren gelet. Bij alle zenders is het gewoon natuurlijk en echt.
Ook Dr.Phil? :) Dat is bij mij het beste voorbeeld van die 'gele' kleur op de stand Normaal. Maar dat zou ook goed aan Dr.Phil zelf kunnen liggen (of z'n make up afdeling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zijn ze mijn TH 42 PY700 komen plaatsen.
Ben zeer tevreden met het beeld echt zeer mooi en dit op een gewoon kabel signaal omdat ik jammer geen digitaal signaal kan hebben waar ik woon.
Mijn zit afstand is ook maar iets van een 2.8 meter.

Men heeft het toestel netjes aan de muur gehangen alleen ik kan mij moeilijk vinden in de hoogte
Men heeft hem op 70 cm onderkant TV gehangen.
Mijn oud toestel CRT model stond op een tafeltje van 60 cm en dat zou wat aan de lage kant zijn voor zo een groot toestel als de TH 42PY700.

Het is misschien wennen voor mij maar op welke hoogte hangt men normaal zo een toestel.
Het is wel zo er komt nog een kastje (balk) onder van 21 cm hoogte bij een diepte van 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

De meeste reactie,s die ik heb gelezen op furom,s, over de hoogte van plasma,s, is een peroonlijke keuze.
Dit omdat de 1, langer is als de ander, en dan is bij de 1, het bankstel hoger als de ander.

Ik moet me plasma nog binnen krijgen, maar waar hij op komt te staan, is onderkant voet 75 cm.
Als ik in het bankstel zit, kijk ik in het midden van het beeld.
Vanuit de eethoek, kijk ik dan bovenkant beeld.

Ik zou zeggen, kijk het zelf aan :)
En veel plezier met je pana ;)
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:55:
Ben zeer tevreden met het beeld echt zeer mooi en dit op een gewoon kabel signaal omdat ik jammer geen digitaal signaal kan hebben waar ik woon.
Mijn zit afstand is ook maar iets van een 2.8 meter.

Men heeft het toestel netjes aan de muur gehangen alleen ik kan mij moeilijk vinden in de hoogte
Men heeft hem op 70 cm onderkant TV gehangen.
Mijn oud toestel CRT model stond op een tafeltje van 60 cm en dat zou wat aan de lage kant zijn voor zo een groot toestel als de TH 42PY700.

Het is misschien wennen voor mij maar op welke hoogte hangt men normaal zo een toestel.
Het is wel zo er komt nog een kastje (balk) onder van 21 cm hoogte bij een diepte van 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MediaMarkt Alphen aan den Rijn zet de TH-42PV70 voor 999.- in hun folder.... :)
(goedkoopste op Kieskeurig is tot nu toe 1099.- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:52:
MediaMarkt Alphen aan den Rijn zet de TH-42PV70 voor 999.- in hun folder.... :)
(goedkoopste op Kieskeurig is tot nu toe 1099.- )
En voor 1028 heb je tegenwoordig een TH-42PX71E. Dan heb je er nog een digitale tuner bij voor 29 euro :) . Komt nog wel bezorgen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Philflow schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:08:
[...]

En voor 1028 heb je tegenwoordig een TH-42PX71E.
..maar die is iets uitgekleder dan de PV70 als ik het goed zie op kieskeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:17:
[...]
..maar die is iets uitgekleder dan de PV70 als ik het goed zie op kieskeurig.
zal wel fout op kieskeurig staan. want dat is een 42PV70 + DVB-t tuner. voor zover ik weet.

als je uitsluitsel wil hebben: http://www.produkte.panas...4@-@1@13@40@41@@@@@@Viera|Plasma-Bildschirme@

Edit: ik zie dat de X71 niet op .de staat. Wel op .fr
http://panasonic.fr/servlet/PB/menu/1252047_l3/index.html

[ Voor 32% gewijzigd door Philflow op 29-08-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mh1956
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:59:
[...]

Is dit ook het geval bij DVD's? Het kan natuurlijk ook zijn dat je digitale decoder niet lekker in zijn kleur zit.
Vergelijk de kleuren anders eens bij een winkel...met een eigen dvd waar bij jou de huidtinten duidelijk gezien niet mooi (oranje) zijn.
Ook op DVD's heb ik in meer of mindere mate last van die 'oranje' gezichten. Aan de digitale decoder ligt het in ieder geval niet, want ook bij het analoge signaal komt het net zo sterk voor.
Je suggestie voor een winkelbezoek neem ik mee. En anders moet er toch maar eens een technicus van Panasonic naar kijken. Het is in ieder geval niet zoals het zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppybt
Nog een complimentje aan Panasonic: ze hadden een zomeractie waarbij je tot en met 16 augustus (alleen) bij aankoop van een 42PV70 gratis een draagbare DVD-speler (LS80) kreeg. Die moest je dan wel apart aanvragen via een bon en een kopie van je kassabon.
De aanvraag vorige week zondag op de post gedaan en zowaar: zonder verdere vragen of problemen staat 9(!) dagen later al DHL aan de deur met een pakketje.
Uitstekende service dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mh1956
Misschien heb je hier wat aan.

Verwijderd

Foto? 8)

• Freezerator
  • Laatst online: 12-09 18:55
Weet iemand wat je nou concreet kan met die ethernet aansluiting op de PZ70? Ik lees dat er VoD mee mogelijk is, maar kan je bv ook iets van je eigen netwerk naar je tv mee streamen?
Ik heb wel de press release gelezen (bron) maar ben er niet wijzer uit geworden.

[ Voor 32% gewijzigd door Freezerator op 30-08-2007 09:50 ]

• MasterMido
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-04 17:07
joppybt schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:33:
Nog een complimentje aan Panasonic: ze hadden een zomeractie waarbij je tot en met 16 augustus (alleen) bij aankoop van een 42PV70 gratis een draagbare DVD-speler (LS80) kreeg. Die moest je dan wel apart aanvragen via een bon en een kopie van je kassabon.
De aanvraag vorige week zondag op de post gedaan en zowaar: zonder verdere vragen of problemen staat 9(!) dagen later al DHL aan de deur met een pakketje.
Uitstekende service dus.
Hier is hij gister ook binnen gekomen :D mooi dinkie. Heb hem ook op de Tv even aangesloten. Daar kreeg je ook mooi scherp beeld op.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.