Nou mijn 37pv70 hangt aan de muur (vogels steun).
De kijkafstand is ongeveer 2m.
De foto's zijn niet uitstekend maar ze geven een idee:
De kabels worden nog weggewerkt aan de andere zijde van de muur.
Mijn eerste indrukken zijn goed.
Gelukkig hebben we een sterk analoog signaal met vrijwel geen ruis in het beeld.
Analoog SD is het erg goed kijken. Natuurlijk zie je dat het beeld wordt vergroot, maar dat went snel.
Vooral Ned 1,2 en 3 zien er goed uit.
Het kijkt een stuk fijner dan op de lcd bij mijn ouders thuis, daar zie je alleen maar vegen en een waas over het beeld bij analoge tv.
Heb nu contrast en helderheid op 50% staan. Dat raadt 'men' aan de eerste 200 uur.
Heb al een poging ondernomen met de inspeel-dvd uit de startpost maar ik betwijfel het nut er een beetje van.
DVD kijken is iig schitterend. Ik heb nu nog een no-name dvd speler via de scart aangesloten maar het is al echt mooi beeld.
Over een tijdje komt er een Denon aan te hangen via HDMI.
Ice Age II ziet er uitstekend uit en ook het geluid is best redelijk.
Heb wel al een minpuntje ondekt, ik hoop dat dat nog weggaat. Bij grote witte en blauwe vlakken zie je het beeld een beetje trillen. Ik had er met dvd meer last van dan met analoog. Het stoort wel een beetje. Vooral als je er niet recht voor zit dan valt het soms op.
Hebben meer mensen hier last van?
Maar ondanks dat ben ik echt tevreden.
We hebben heel lang staan twijfelen tussen een LCD ambilight en deze. Ik denk dat we er goed aan hebben gedaan om de plasma te nemen.
Het formaat; 37 inch is zeker te doen op de korte kijkafstand.
Je kunt de afzonderlijke pixels echt niet zien.
De eerste paar minuten is het even wennen zo'n groot beeld, maar het gaat goed. 42 inch was echt te groot geweest, maar wie weet denk ik daar volgend jaar weer anders over.