[Plasma] Panasonic, de nieuwe tv-modellen van 2007 - deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.451 views sinds 30-01-2008

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 09:17

Xoverride

sabai sabai

Twixie schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:35:
[...]

Rare vraag... Is zo gelijk "Deze auto kan wel 200km/u" en dan vragen "maar dat is toch alleen interessant als je snel wil rijden ?" ;).
Uiteraard is 1080p ondersteuning alleen interessant als je van plan bent een bron af te spelen op 1080p (bvb BluRay op PS3 zonder de PS3 te laten downscalen). Zoals Philflow eerder al opmerkte bestaat de kans dat dat overigens er slechter gaat uitzien dan 720p te laten zien.
Testresultaten volgen nog...
Ja dat is waar :P Kunnen dvd spelers sowieso altijd lager scalen dan hun maximum? Ik zit naar die nieuwste samsung set te kijken: http://www.samsung.com/nl...systems/ht_txq120rxef.asp

Die kan dus upscalen naar 1080P, maar als ik die pv60 ga kopen dan moet hij hem wat lager scalen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:07:
Zie je wel de 37 inch is groot genoeg ;)

Ik wou dat ik em na 3 weken wachten binnen had.. maar helaas..
Voor mij niet hoor,ik zit op 2.2 meter,met een 42 inch en ik wil nog groter,ik kan mijn kamer zo maken dat ik op ongeveer 2.8 m kan zitten,en dan komt er denk ik toch echt een 50inch _/-\o_ .

Het wendt zo snel,echt niet normaal

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 16:23 ]

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:01
Xoverride schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:47:
Ja dat is waar :P Kunnen dvd spelers sowieso altijd lager scalen dan hun maximum?
Moest effen twee keer lezen eer ik doorhad wat je bedoelde (dacht dat je vroeg of DVD-spelers ook kunnen downscalen :p).
Ja, normaal zal elke upscaling DVD-speler ook de 'mindere' HD-formaten aankunnen. Een speler die 1080p aankan, zal zeker ook 1080i en 720p kunnen outputten.

• Dvamber
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10-2023
Om het groot te hebben heb ik een beamer in een aparte kamer met een aparte surroundset, maar in een woonkamer is de 42" voor mij genoeg. Met de beamer kan ik 2 meter breed pojecteren op een afstand van 3.3 meter. Met een zetel op 2.8 meter heb je dan echt een bioscoopeffect, wat je volgens mij zelfs met een 50" niet haalt.

Verwijderd

Dat kan ook natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 42pv70 ook gehaald, prachtige TV. Alleen wel jammer dat ik er nu pas achter kom dat hij DVI van de PC naar HDMI op de TV niet ondersteunt. Ik heb daarom maar een verbinding geprobeerd via een VGA kabel, maar ook dan krijg ik zwart beeld.

De nieuwste drivers van m'n ATI Radeon 9200 heb ik al geinstalleerd. Weet iemand hoe ik toch het beeld van m'n PC op m'n plasma kan zien? Kabel is verder goed, want op m'n TFT zie ik alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:22:
Alleen wel jammer dat ik er nu pas achter kom dat hij DVI van de PC naar HDMI op de TV niet ondersteunt.
Jawel, doet hij wel. Probeer eens de resolutie 1280*720. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de belgen die nog op zoek zijn naar redelijk geprijsde panasonic plasma's van een bekende leverancier
(geen gemakkelijke zoektocht)

molecule heeft de 42pv70 aan 1300 staan (terug binnen eind deze week) (37'ers zijn in stock)

ik heb hem uiteindelijk besteld bij vandenborre (jammer genoeg niet in voorraad, levering pas einde augustus) aan 1250
(hebben prijsje gemaakt wegens redcoon concurrentie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag. De resolutie van de plasma tv's zijn 1.024 x 768. Dit betekend dat HD signaal zowel horizontaal uitgerekt als verticaal versmalt moet worden. Is dit geen groot nadeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een nieuwe tv te kopen. Aanvankelijk keek ik uit naar LCD, maar nu is na het lezen van vele topics hier mijn oog gevallen op de 37" pv70. Gisteren heb ik de tv voor het eerst werkende gezien in twee winkels. In de ene met een dvdtje, gaf mooi beeld, ik was eigelijk wel verbaasd. Vervolgens liet de verkoper analoge tv zien. Slecht beeld zoals verwacht, maar ik heb/wil geen tv aansluiting dus dit maakt me niets uit. In de tweede shop draaide bluray, ongelofelijke echt. Een verkoper gaf eerlijk toe dat ze enkel bluray wilden tonen omdat anders de verkoop minder zou vlotten door het slechtere beeld. Maar het dvdbeeld uit de eerste shop had mij eigelijk al voldoende overtuigt.

Ook heb ik eens goed het verschil tussen plasma en LCD bekeken, wat een verschil, voornamelijk de details in donkere beelden. Hoewel ik altijd uitgekeken heb naar een LCD, wil ik nu graag plasma.
Ik heb echter nog wat twijfels of dit ook echt wel een goede keuze zal zijn.

De tv zal gebruikt worden voor games (ps3), dvdtjes kijken (later eventueel bluray als mijn vriend de overstap wil maken, hij vind het nu nog te duur) en films via pc. Echte televisie zal ik echter nooit kijken. Voornamelijk wat de games betreft, vraag ik me af of plasma een goede keus is mbt image retention. Ook zit ik maar op 2m van men tv en vraag me af of 37" dan misschien niet te groot is, hoewel dit op het eerste zicht in de winkel toch te doen lijkt.

Is deze tv voor mijn gebruiksredenen en kleine kamer een goede keus? Alvast bedankt voor advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het in de winkel te doen is,dan is dat thuis ook het geval,en het wend erg snel,zekers voor gamen,is een groot scherm een must,voor DVD hetzelfde.Echter een plasma is minder geschikt om mee te gamen,inderdaad in verband met de kans op rentention.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Een review van de Panasonic TH-42PY700 op www.hdtvworld.nl

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 22:20
Als ik die review lees heb ik constant het gevoel dat de schrijver je jongentje van 14 is :? verder klopt deze zin volgens mij ook niet

"persoonlijk zou ik eerder deze Full HD plasma kopen en hem meteen ISF laten calibreren, dan een duurder 720P scherm wat ongeveer hetzelfde kost."

Mij iets te veel hobbie deze site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

iceme schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:30:
[...]

Als ik die review lees heb ik constant het gevoel dat de schrijver je jongentje van 14 is :? verder klopt deze zin volgens mij ook niet

"persoonlijk zou ik eerder deze Full HD plasma kopen en hem meteen ISF laten calibreren, dan een duurder 720P scherm wat ongeveer hetzelfde kost."

Mij iets te veel hobbie deze site
Okee, bedankt. Ik heb hem zelf geschreven. Voel ik me toch weer erg jeugdig. :>
Ik heb de zin aangepast, hij klopte inderdaad niet. Nergens beweren we ook dat we professioneel reviews kunnen maken. Zoals je op onze site kunt zien hebben wij ook geen reclame en/of sponsors. Sterker nog, we zijn net 2 weken online. We doen het voor de lol en hopen dat iemand er wat aan heeft. Maar bedankt voor je feedback in ieder geval.

[ Voor 7% gewijzigd door HellBeast op 17-08-2007 17:58 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:39:
[...]

Jawel, doet hij wel. Probeer eens de resolutie 1280*720. Succes.
Thnx, doet het inderdaad wel, maar gedeelte van het beeld is dan weg (bijv. taakbalk).

Ik moet toch via een VGA-kabel precies mijn monitorbeeld op m'n plasma kunnen zien? Moet ik een speciale kabel hiervoor hebben, o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:41:
[...]
Thnx, doet het inderdaad wel, maar gedeelte van het beeld is dan weg (bijv. taakbalk).
Die overscan kun je oplossen dmv het service menu.
Ik moet toch via een VGA-kabel precies mijn monitorbeeld op m'n plasma kunnen zien? M
Ja kan ook, gewone VGA kabel, 1024 * 768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:58:
ik heb hem uiteindelijk besteld bij vandenborre (jammer genoeg niet in voorraad, levering pas einde augustus) aan 1250
(hebben prijsje gemaakt wegens redcoon concurrentie)
Bij welke Vandenborre was dat ? Ik heb de mijne ook in een Vdb gekocht, en ze deden al serieus lastig om hem aan 1339 mee te geven niettegenstaande het ondertussen op hun site al gewoon aan die prijs stond! Heb er overigens ook het meubel bij besteld en daar wilden ze ook al niets van afdoen, ondanks aandringen.
Met hun prijsgarantie ga ik nu zeker nog proberen er extra af te doen via hun terugbetalingsformulier op de website (mail is al onderweg).

[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 17-08-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Lost en iedereen, misschien een idee om een keer een faq te maken?

Ik zie namelijk dezelfde 10 vragen 30 keer terugkomen.

Ik wil er best aan meewerken om die faq samen te stellen.

Hier vast een eerste aanzet:
V: De resolutie van de plasma tv's zijn 1.024 x 768. Dit betekend dat HD signaal zowel horizontaal uitgerekt als verticaal versmalt moet worden. Is dit geen groot nadeel?
A: Nee, de scalers in de TV lossen dit probleemloos op.

V: Hoe kun je een PC aansluiten?
A: Dat kan via VGA (1024*768 voor de 37 en 42, 1366*768 voor de 50 inch), en via DVI-HDMI (1280*720). Via DVI-HDMI kan overscan opleveren, dit kan worden opgelost door het service menu in te gaan.

V: Hoe kun je het service menu inkomen? en wat valt daar te regelen?
A:

[ Voor 79% gewijzigd door Philflow op 18-08-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
Heeft iemand al eens een niet-upscalende dvd speler (we hebben een pioneer 530 HD-DVD recorder) aangesloten met RGB via scart en via componentkabels (al dan niet in progressive mode) en zie je een verschil tussen component en RGB op de 42PV700 van panasonic? Dat er een groot verschil is tussen composite en RGB zie ik zelfs op mijn CRT, maar tussen component en RGB heb ik nooit kunnen vergelijken. 't is maar om te weten of ik een dure scartkabel zou kopen of een componentkabel (maar dan verlies ik enkele scart-functies zoals automatisch overschakelen bij "play", direct recording,..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ter info, uit een mailtje van HDTVtest.co.uk:

"Furthermore, the word on the street is that PZ700 has actually been discontinued, and retailers are clearing stock in anticipation for the PZ750. "
De PZ700 is de PY700 in Nederland....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Help!!!! schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:07:
"Furthermore, the word on the street is that PZ700 has actually been discontinued, and retailers are clearing stock in anticipation for the PZ750. "
Wat zijn de verschillen met de PZ750?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Tomasi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 21:33
Dvamber schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:17:
Heeft iemand al eens een niet-upscalende dvd speler (we hebben een pioneer 530 HD-DVD recorder) aangesloten met RGB via scart en via componentkabels (al dan niet in progressive mode) en zie je een verschil tussen component en RGB op de 42PV700 van panasonic? Dat er een groot verschil is tussen composite en RGB zie ik zelfs op mijn CRT, maar tussen component en RGB heb ik nooit kunnen vergelijken. 't is maar om te weten of ik een dure scartkabel zou kopen of een componentkabel (maar dan verlies ik enkele scart-functies zoals automatisch overschakelen bij "play", direct recording,..).
Ik heb eergisteren de 50PV700 ontvangen. Ik laat alle cliche's wel achterwege 8)
Dvd zag er zeer goed uit (niet-upscalende jvc dvd speler met scart via jvc receiver). Daarna component aangesloten via mijn nieuwe receiver (onkyo sr505). Gevoelsmatig zou ik zeggen dat component er iets beter uit ziet. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn contrast nog zo rond de 40% staat, en dat het beeld dus nog wat donkerder is dan dat ik zou willen om het echt goed te kunnen beoordelen.

Overigens had ik ook geen dure scartkabel gebruikt. Niks verguld ofzo, wel een dikke kabel. Ik gebruik een standaard dikke scartkabel (niet verguld) voor UPC Digitaal. Beeld is zeer goed.

[ Voor 7% gewijzigd door R Tomasi op 18-08-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
Help!!!! schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:07:
Ter info, uit een mailtje van HDTVtest.co.uk:

heb je een hyperlink? Ik wil dit artikel ook wel eens lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 22:20
HellBeast schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:37:
[...]

Okee, bedankt. Ik heb hem zelf geschreven. Voel ik me toch weer erg jeugdig. :>
Ik heb de zin aangepast, hij klopte inderdaad niet. Nergens beweren we ook dat we professioneel reviews kunnen maken. Zoals je op onze site kunt zien hebben wij ook geen reclame en/of sponsors. Sterker nog, we zijn net 2 weken online. We doen het voor de lol en hopen dat iemand er wat aan heeft. Maar bedankt voor je feedback in ieder geval.
De kritiek was iig niet persoonlijk bedoeld ;) Bij de review had ik het gevoel dat het niet volledig was ik kon niet vinden met welke bronnen en met welke instellingen er was getest ik vond het meer een opsomming van persoonlijke voorkeuren dan een objectief verhaal over de tv. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

iceme schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:42:
[...]
Bij de review had ik het gevoel dat het niet volledig was ik kon niet vinden met welke bronnen en met welke instellingen er was getest ik vond het meer een opsomming van persoonlijke voorkeuren dan een objectief verhaal over de tv. :Y
Die indruk had ik ook.

Misschien zou het wat zijn om wat links te verzamelen naar reviews die wél diepgaan. Dat zou ik persoonlijk interessanter vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Philflow schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:28:
[...]

Wat zijn de verschillen met de PZ750?
Meer info is er niet in dat mailtje dus het is even afwachten hoe het echt zit.......
HDTVTest VIP Poll 18 August 2007

Welcome to HDTVTest VIP Poll 18 August 2007
Many thanks in advance for your participation... your input will be invaluable to help us improve our website, and choose the HDTVs to review in the future. But first, let's take a look at the results of our last VIP poll:

"grafiek"

Panasonic's 1080p full HD plasma panel PZ700 received the most votes, so I've lodged a request with Panasonic for them to loan me a sample to review. However, Panasonic has told me that lead time is expected to be long (2 months or more) because samples are limited and the major magazines get priority before me. I could of course go out and buy one to review, but I'm only willing to do that if the donation amount reaches £300 to cover the loss of selling it on after 2 weeks. Furthermore, the word on the street is that PZ700 has actually been discontinued, and retailers are clearing stock in anticipation for the PZ750, so I hope you understand my predicament

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:51:
Ik ben van plan een nieuwe tv te kopen. Aanvankelijk keek ik uit naar LCD, maar nu is na het lezen van vele topics hier mijn oog gevallen op de 37" pv70. Gisteren heb ik de tv voor het eerst werkende gezien in twee winkels. In de ene met een dvdtje, gaf mooi beeld, ik was eigelijk wel verbaasd. Vervolgens liet de verkoper analoge tv zien. Slecht beeld zoals verwacht, maar ik heb/wil geen tv aansluiting dus dit maakt me niets uit. In de tweede shop draaide bluray, ongelofelijke echt. Een verkoper gaf eerlijk toe dat ze enkel bluray wilden tonen omdat anders de verkoop minder zou vlotten door het slechtere beeld. Maar het dvdbeeld uit de eerste shop had mij eigelijk al voldoende overtuigt.

Ook heb ik eens goed het verschil tussen plasma en LCD bekeken, wat een verschil, voornamelijk de details in donkere beelden. Hoewel ik altijd uitgekeken heb naar een LCD, wil ik nu graag plasma.
Ik heb echter nog wat twijfels of dit ook echt wel een goede keuze zal zijn.

De tv zal gebruikt worden voor games (ps3), dvdtjes kijken (later eventueel bluray als mijn vriend de overstap wil maken, hij vind het nu nog te duur) en films via pc. Echte televisie zal ik echter nooit kijken. Voornamelijk wat de games betreft, vraag ik me af of plasma een goede keus is mbt image retention. Ook zit ik maar op 2m van men tv en vraag me af of 37" dan misschien niet te groot is, hoewel dit op het eerste zicht in de winkel toch te doen lijkt.

Is deze tv voor mijn gebruiksredenen en kleine kamer een goede keus? Alvast bedankt voor advies.
Voor gaming is zo'n plasma echt geweldig!
Ik vind de beeldkwaliteit zó ongelooflijk mooi. Hiervoor had ik een lcd, maar het is echt een enorm verschil. Ik zie op de plasma dingen die ik op mn lcd nog nooit heb gezien (wàt n kleuren ineens in dat Gears of War zeg!) 37 inch op 2 meter kan makkelijk met gamen, ik zit op 1.8m op een 50 inch en ben al helemaal gewend.
Oh ja, hd dvd is ook fabelachtig, geen woorden voor! :P

Wil je n foto zien van Gears of War op n plasma?
http://www.putfile.com/ferry34/images/

[ Voor 6% gewijzigd door Ferry34 op 18-08-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Help!!!! schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:26:
[...]
Meer info is er niet in dat mailtje dus het is even afwachten hoe het echt zit.......
hier is dus meer info: http://www.techgadgets.in...p-full-hd-tvs-introduced/

Nieuwe modellen vanaf 1 september in de winkel.

[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 18-08-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:50:
[...]

Ik vind de beeldkwaliteit zó ongelooflijk mooi. Hiervoor had ik een lcd, maar het is echt een enorm verschil. Ik zie op de plasma dingen die ik op mn lcd nog nooit heb gezien (wàt n kleuren ineens in dat Gears of War zeg!) 37 inch op 2 meter kan makkelijk met gamen, ik zit op 1.8m op een 50 inch en ben al helemaal gewend.

Is dit een 50"? En hoe kom je aan zo'n AMBILIGHT omgeving bij een pana? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg zelf een panasonic th42pv70 of 700.....zit alleen nog wat in over het inbrandfenomeen, ik heb de posts daarover doorgelezen, en met name het televisielogo lijkt het meeste risco te zijn.
Onbegrijpelijk dat dit trouwens niet even weg te filteren is en op vullen met de omgevingskleuren....

hoe dan ook, ik wil de discussie niet opnieuw doen, alleen ik vraag me af is er hier iemand die iets van inbranden heeft waargenomen op de plaatsen van de logo's bij de panansonics?
Iemand die ik ken met een Samsung plasma heeft dit nu na een jaar al wel, daar worden met name de hoeken van de schermen wat troebelig vooral bij een wit scherm.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:50:
[...]

Ziet er prachtig uit! Ben blij met je positieve bevindingen rond plasma en games. Heb vandaag namelijk de tv gekocht. Na een jaar piekeren over lcd, heb ik op 3 dagen besloten deze 37pv70 te kopen. Ik heb hem binnen 5 weken (eerst nog 3 weekjes op reis), maar ik kan al niet meer wachten. Wat zijn trouwens jou ervaringen met games en image retention? Dit is namelijk het enige waar ik een beetje voor vrees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
Philflow schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:56:
[...]

gaat de HDready reeks er dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
[...]

Die PZ70's waren in Duitsland al een maandje of 2 te koop.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Bij mij werkt de link niet rechtstreeks. Daarom ff de tekst van het bericht hieronder: :)
Panasonic has unveiled seven VIERA 1080p full high-definition, expanding PZ750, PZ70 and LZ75 series. The displays are namely TH-65PZ750SK, TH-58PZ750SK, TH-50PZ750SK, TH-42PZ750SK in PZ750 line, TH-50PZ70, TH-42PX70 extending PZ70 and TH-LZ75 adding onto LZ75 series.

Out of the seven monitors, six are plasma TVs with screen size ranging from 42-to-65-inches diagonal and one is an LCD TV with 37-inch diagonal screen.

For the first time, PZ750 TVs will offer video-on-demand (VoD) service of ‘acTVila’ portal, a newly-developed Full-HD PEAKS (Picture Enhancement Accelerator with Kinetic System) Plasma Panel, a high moving-picture resolution of over 900 lines, a stunning 10,000:1 contrast and rich shades enabling clear and vivid moving images.

With PZ750, the user can also experience internet based entertainment along with digital broadcast. It supports MPEG4-AVC/H.264 video compression codec for full-screen video content. It can also show video monitoring intercom system images via Panasonic’s video intercom. When Panasonic’s video intercom is mounted onto the door and linked with the system, viewers can identify the guest without walking to the door or the intercom as the video automatically gets transmitted to it.

The PZ750 TVs also provides an SD/SDHC (SD High-Capacity) Memory Card, six three-way speakers including two tweeters, squawkers and woofers. The speakers have make use of the company’s ‘Nano Bass Exciter’ sound reproduction method.

The two new user-friendly VERA PZ70 Plasma TVs feature Full-HD PEAKS Plasma technology, the ‘acTVila Basic’ service. The battery lasts 40,000 hours longer.

The latest TH-37LZ75 from LX75 series comes with Full-HD IPS Alpha Panel, resolution of over 600 lines delivering 120 frames per second and 7,000:1 contrast ratio.

All the VIERA TVs will be out in stores on 1st September this year. It also comes packed with remote control, which allows single-remote operation of AV equipment linked to the TV with an HDMI cable.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

rabor schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:11:
[...]
Die PZ70's waren in Duitsland al een maandje of 2 te koop.
Aha. Zelf had ik het over de nieuwe PZ750 modellen. die vanaf 1 sept. te koop schijnen te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 19-08-2007 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Philflow schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:54:
[...]... de nieuwe PZ750 modellen. die vanaf 1 sept. te koop schijnen te zijn.
....aan OP toegevoegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 11:54
Als dit inderdaad de nieuwe modellen zijn dan zijn ze wel heel mooi.

Had misschien beter nog even een paar weken kunnen wachten maar dit hou je altijd.

[ Voor 24% gewijzigd door Mabili op 19-08-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mabili schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:58:
Als dit inderdaad de nieuwe modellen zijn dan zijn ze wel heel mooi.
...alleen geen 37 inch plasma in het nieuwe aanbod ... zal uiteraard door het feit komen dat het fullHD's zijn. Hopen dat er ook nog HDready modellen komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:07:
[...]

Is dit een 50"? En hoe kom je aan zo'n AMBILIGHT omgeving bij een pana? :)
Ja dit is een 50 inch. Helaas kan ik niet verder naar achteren om n betere overviewfoto te maken, want daar houd de kamer al op.
Mooi hè, dat licht? Gekocht bij Ikea, helaas niet echt goedkoop. €50,-. voor 4 langwerpige leds.
Ik vind t prettiger met gamen en je kan ze schakelen naar 5 verschillende kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:13:
[...]

Ziet er prachtig uit! Ben blij met je positieve bevindingen rond plasma en games. Heb vandaag namelijk de tv gekocht. Na een jaar piekeren over lcd, heb ik op 3 dagen besloten deze 37pv70 te kopen. Ik heb hem binnen 5 weken (eerst nog 3 weekjes op reis), maar ik kan al niet meer wachten. Wat zijn trouwens jou ervaringen met games en image retention? Dit is namelijk het enige waar ik een beetje voor vrees.
Voor gaming is zo'n plasma echt perfect, nog veel beter dan n lcd. Je hebt zowiezo geen ghosting.
Image retention zie ik wel als ik lang aan t internetten ben, je zie dan lichtjes de werkbalk icoontjes zoals favorieten. Maar dat zie je alleen als je blijft internetten of op je bureaublad, bij n game of film is t niet te zien. En t trekt heel snel weer weg.

Maar ik verwacht dat t ook minder wordt na de inloopperiode, aangezien ik in de winkel plasma's zag staan die uren en uren achtereen dezelfde zender met logo in beeld hadden en daar zag je als ze naar n andere zender gingen ook niks meer van.
Image retention bij t gamen heb ik nog helemaal niet gezien, terwijl ik uren achtereen game.

Wat wèl weer n nadeel is, is dat er n soort hele lichte schaduw naast sommige tekstbalken zit zoals bij "verstuur bericht" , maar dit is alleen bij internetten en alleen bij pagina's tekst zoals n forum.
Storend is t niet, ik zag t trouwens laatst ook bij n lcd!
Ook blijft t jammer dat er zo'n grote overscan zit bij dvi-hdmi, waardoor je taakbalk niet meer in beeld is. Dit is via t servicemenu te regelen, maar daar durf ik niet in te gaan. Misschien laat ik t wel doen als ik m ga calibreren, want dan moeten die gasten toch in t servicemenu. Maar ik weet nog niet of ik dat laat doen.

Nogmaals bij gaming, het is echt oogverblindend mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 22:46:
[...]

Ja dit is een 50 inch. Helaas kan ik niet verder naar achteren om n betere overviewfoto te maken, want daar houd de kamer al op.
Mooi hè, dat licht? Gekocht bij Ikea, helaas niet echt goedkoop. €50,-. voor 4 langwerpige leds.
Ik vind t prettiger met gamen en je kan ze schakelen naar 5 verschillende kleuren.
Dat is inderdaad mooi zeg. Met gears kun je dus ook 'groen' of zo aanzetten ;)
Heb je het tegen de muur aangeplakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:17:
[...]

Ja, ik kan t op wit, rood, groen, blauw,paars of geel zetten. De set van 4 leds wordt kompleet geleverd met dubbelzijdig plakband op maat, zodat je ze ergens op kan plakken.
Ik heb ze op de achterkant van de tv en de bovenkant van mn tv meubel geplakt.

Ik geloof dat ze Diode heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Link eerder geplaatst:

http://www.minhembio.com/produktbilder/160374

Daar zie je ook 2 voorbeelden met licht achter een plasma.
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:17:
[...]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
pvr schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:09:
Link eerder geplaatst:

http://www.minhembio.com/produktbilder/160374

Daar zie je ook 2 voorbeelden met licht achter een plasma.

[...]
Wat een boel foto's zeg! :9~
Maar er zitten wel hele mooie bij hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:02:
[...]

Ook blijft t jammer dat er zo'n grote overscan zit bij dvi-hdmi, waardoor je taakbalk niet meer in beeld is. Dit is via t servicemenu te regelen, maar daar durf ik niet in te gaan.
Kan je dan misschien beter je pc aansluiten via vga of toch dvi-hdmi? En is die overscan misschien aan te passen met bijvoorbeeld nvidia drivers ofzo?

Kan niet meer wachten tot ik de tv heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te beginnen ..... ik heb een TH-42PV70 gekocht. Ik ben helemaal verliefd. Zelf Digitenne weet hij mooi weer te geven, om nog maar te zwijgen over BluRay en PS3. Zeer mooie kleuren, mooi diep zwart. Het beeld lijkt soms wel 3D.

Het enige waar ik "last" van heb is als ik naar een film kijk, dat ik in de donkere scene's op de plek van de ondertitels een vage, lichtere zweem te zien is. Deze gaat wel weer weg, maar het stoort me wel tijdens de film.
Ook als ik een half uur of meer een PS3 spel heb gespeeld, en ik zet de PS3 uit (ik heb dan dus zwart beeld) dan zie je in grijstinten wel waar metname witte teksten of kader randen lang hebben gestaan. Ook dit gaat wel weer weg als je er genoeg ander beeld overheen speelt, maar toch vind ik het eng want als je de TV gelijk uitzet dan zie je het de volgende ochtend nog steeds. Je moet het echt "weg blazen" met ander beeld. Maar wat nu als je na een zware game sessie je TV uitzet en dan een week op vakantie gaat?

Een ander puntje van kritiek; de auto stand bij "aspect ratio" zal altijd balken link en rechts vermijden. Dus rekt hij op of zoomed hij in. Maar ik wil niet naar uitgerekte hoofden kijken, nog boven en onder beeld kwijt zijn omdat hij inzoomed. 4:3 wil ik zien met balken link en rechts. Maar dat doet hij dus niet automatisch. Vooral onhandig als je zapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:02:
Maar wat nu als je na een zware game sessie je TV uitzet en dan een week op vakantie gaat?
Even ter info, hoe hoog staat bij jou contrast en sharpness?
Die zweem kan wel eens door instellingen worden veroorzaakt. Tip: alle beeldverbetering uit
Maar ik wil niet naar uitgerekte hoofden kijken, nog boven en onder beeld kwijt zijn omdat hij inzoomed. 4:3 wil ik zien met balken link en rechts.
Oplossing:zet hem op 'juist'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:11:

Even ter info, hoe hoog staat bij jou contrast en sharpness?
Die zweem kan wel eens door instellingen worden veroorzaakt. Tip: alle beeldverbetering uit
hij staat gewoon zoals hij uit de doos kwam; alles in het midden.
Oplossing:zet hem op 'juist'.
Ook in de 'juist' stand zal hij 4:3 oprekken of inzoomen. Je ziet nooit balken aan de zijkant. In de handleiding staat zoiets als dat hij altijd het hele beeld vult en zelf de beste oplossing kiest om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

je wilde geen uitgerekte hoofden, vandaar dat ik je de "juist stand" aanraad.

als je heel graag zwarte balken wilt zien :) kan dat volgens mij alleen door handmatig 4:3 te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:26:
je wilde geen uitgerekte hoofden, vandaar dat ik je de "juist stand" aanraad.

als je heel graag zwarte balken wilt zien :) kan dat volgens mij alleen door handmatig 4:3 te kiezen.
ik vind de juist stand verre van natuurlijk ogen. Volgens mij rekt hij in het midden heel weinig op en naar de randen toe meer. Werk mischien voor wijdse stilstaande shots, maar niet voor closere shots met beweging.

en ja, ik denk inderdaad dat het alleen handmatig kan, maar dat is nu juist mijn kritiek. Hoe moeilijk kan het zijn om het beeld zo weer te geven dat de verhouding onaangetast blijft, en er niets buiten beeld verdwijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Idd had hem eerst ook aantal keer op juist gezet. Maar zet hem nu gewoon steeds op 4:3 en dan wel balken grijs laten zijn ipv zwart, nog bezig met break-in.
Als je beetje bent aan het rondspelen met aspect ratio's zie idd dat juist er best fucked up uitziet. Vooral als iemand van midden naar zijkant van beeld verschint, krijgt ie opeens toch een dikke kop. :P

[ Voor 40% gewijzigd door Albinoraptor op 20-08-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:32:
[...]
Bij welke Vandenborre was dat ? Ik heb de mijne ook in een Vdb gekocht, en ze deden al serieus lastig om hem aan 1339 mee te geven niettegenstaande het ondertussen op hun site al gewoon aan die prijs stond! Heb er overigens ook het meubel bij besteld en daar wilden ze ook al niets van afdoen, ondanks aandringen.
Met hun prijsgarantie ga ik nu zeker nog proberen er extra af te doen via hun terugbetalingsformulier op de website (mail is al onderweg).
was bij webshop , daarna met mail van webshop naar winkel in sint-denijs-westrem gestapt
keken wel eens raar, maar zonder probleem besteld.

tot 1296 moeten ze toch toegeven , die prijs staat gewoon in folder van molecule (http://www.molecule.be/promoties.asp?l=nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:49:
tot 1296 moeten ze toch toegeven , die prijs staat gewoon in folder van molecule (http://www.molecule.be/promoties.asp?l=nl)
Behalve dat het in een straal van 20km rond je winkel moet zijn... Ik wacht nog wel effen af, ik vermoed dat de komende weken nog wel winkels zullen dalen in prijs. Dan zal ik wel 'toeslaan' :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 03:52

Stefano

Ondertitel Not Found

hondapower schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:40:
[...]

Heb zelf eind juni de 37pv70 besteld en ik kreeg net een mail dat de levering alweer is uitgesteld tot begin september.
panasonic stelt ons geduld ernstig op de proef!
Het is dat ik persé dat type wil anders had het wat mijn partner betreft allang een gewone lcd aan de muur gehangen.
Bericht gekregen dat dit eind september gaat worden, de th37pv70 dus. Levertijd voor de th50py700 is ditto dus tegen die tijd zal er wel een nieuwe levering vanuit verwegistan binnenvaren te Rdam. Gelukkig ben ik dan op vakantie :z zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Stefano schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:30:
[...]
Bericht gekregen dat dit eind september gaat worden, de th37pv70 dus. t
Lekker, tegelijk met de nieuwe modellen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-08 00:42
Stefano schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:30:
[...]
Bericht gekregen dat dit eind september gaat worden, de th37pv70 dus. Levertijd voor de th50py700 is ditto dus tegen die tijd zal er wel een nieuwe levering vanuit verwegistan binnenvaren te Rdam.
Ik heb m afbesteld bij bobshop, want ik had toch nog een webshop gevonden die m wel nu kon leveren.
Morgen voor 14.00 heb ik m als het goed is in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Philflow schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:37:
[...]

Lekker, tegelijk met de nieuwe modellen ...
Het is mij niet echt duidelijk wat deze nieuwe modellen (750 dus) gaat brengen tov de huidige, bovendien kan dit wel e.e.a vage buitenlandse update zijn, iemand?

edit, gezien
hoger contrast, de rest is niet echt boeiend

[ Voor 8% gewijzigd door Stefano op 20-08-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Stefano schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:24:
[...]
edit, gezien
hoger contrast, de rest is niet echt boeiend
en laag geprijsde Full HD modellen volgens mij. PY70 of PY75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ondertussen zit ik nog steeds op de 37PV70 te wachten die we begin juli (!) al besteld hebben..
Eerst zou ie 15 juli komen, toen 31 juli, toen 15 aug, toen 31 aug en nu eind september pas!!!

Dus nu toch maar de 42 inch bestellen denk ik..
(heb je toch je zin philflow ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hondapower schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:50:
[...]

Ik heb m afbesteld bij bobshop, want ik had toch nog een webshop gevonden die m wel nu kon leveren.
Morgen voor 14.00 heb ik m als het goed is in huis!
serieus?? welke webshop mag dit wezen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nog een tijdje wachten op de TH-50PY700... (en maar aftellen naar half september he...)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:19:
[...]

serieus?? welke webshop mag dit wezen dan?
Wij hadden er vrijdag eentje besteld bij de Elektrogigant (€ 1055,- incl. bezorgen + installatie) & die wordt vanmiddag afgeleverd..

Ik zie nu wel dat ze iets zijn gestegen met hun prijs.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Philflow schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:48:
[...]

en laag geprijsde Full HD modellen volgens mij. PY70 of PY75.
Als deze modellen verschijnen per 1-9 hadden ze inmiddels bekend moeten zijn, minstens pre-order.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:22:
Ik moet nog een tijdje wachten op de TH-50PY700... (en maar aftellen naar half september he...)...
eind september? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar baseer JIJ dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rabor schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:10:
[...]
Wij hadden er vrijdag eentje besteld bij de Elektrogigant (€ 1055,- incl. bezorgen + installatie) & die wordt vanmiddag afgeleverd..

Ik zie nu wel dat ze iets zijn gestegen met hun prijs.
hmm.. bij ons zeiden ze (bobshop-mensjes) begin juli ook dat het maar een paar dagen zou duren.. tja..

maar als ie echt vandaag bezorgd wordt bij jullie laat nog even weten dan.. dan bestellen wij ook daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

levertijden neem IK aan?
Info van Panasonic via forumleden (oa jouzelf) gecombineerd met info van webwinkel, dit komt overeen. Half september in NL betekent vervolgens distributiekanalen in en dan nog afleveren, tel er dus rustig een week bij. Maar ik help je hopen dat ze eerder komen, graag zelfs

[ Voor 24% gewijzigd door Stefano op 21-08-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Stefano schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:02:
[...]
Als deze modellen verschijnen per 1-9 hadden ze inmiddels bekend moeten zijn, minstens pre-order.
zijn ze toch. In duitsland iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:32:
[...]
hmm.. bij ons zeiden ze (bobshop-mensjes) begin juli ook dat het maar een paar dagen zou duren.. tja..

maar als ie echt vandaag bezorgd wordt bij jullie laat nog even weten dan.. dan bestellen wij ook daar..
Mijn oom werkt bij Correct in rotterdam en die zei ook al dat het heel lang kon gaan duren met de levering van de 37pv70 modellen.

Ik had een 37pv70 besteld bij bobshop (overigens wel een fijne webshop uit eerdere ervaring), maar daar dus geannuleerd. Ik heb m afgelopen vrijdag dan maar bij elektrogigant besteld voor 1002 euro. Let wel op de prijs, die verandert daar bijna dagelijks!
Ik heb er wel eerst nagevraagd of het nederlandse modellen waren en hij verzekerde mij dat.
(je hebt anders wel europese garantie maar alleen bij de NL modellen heb je 2 jaar aan-huis garantie).
De tv is vanmiddag netjes geleverd en geinstalleerd en hij staat nu een inspeel dvd-tje te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
hondapower schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:05:
[...]

De tv is vanmiddag netjes geleverd en geinstalleerd en hij staat nu een inspeel dvd-tje te draaien.
Is'ie nu zeker onderweg naar mij.. :) Maar monteert diegene dat ding alleen, of gaat hij ook echt aan de slag in het menu?

Zit er een inspeel-dvdtje bij?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefano schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:52:
[...]levertijden neem IK aan?
Info van Panasonic via forumleden (oa jouzelf) gecombineerd met info van webwinkel, dit komt overeen. Half september in NL betekent vervolgens distributiekanalen in en dan nog afleveren, tel er dus rustig een week bij. Maar ik help je hopen dat ze eerder komen, graag zelfs
Ik weet inderdaad nog wat ik heb gezegd 8)7 haha, maar was benieuwd hoe je er weer eind september van maakte... *hoopt op een wonder* O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
Is'ie nu zeker onderweg naar mij.. Maar monteert diegene dat ding alleen, of gaat hij ook echt aan de slag in het menu?

Zit er een inspeel-dvdtje bij?
Ze hadden gevraagd of ze de voet moesten monteren, maar ik ga m ophangen dus dat hoefde niet.
Anders hadden ze dat wel gedaan.
Ze hebben m daarna even aangesloten en de zenders (automatisch) laten programmeren. Toen heb ik alles nog gecontroleerd op beschadigingen en heb daarna met pin betaald.
dvd kun je zelf branden staat in de startpost.

[ Voor 20% gewijzigd door hondapower op 21-08-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
hondapower schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:36:
[...]

Ze hadden gevraagd of ze de voet moesten monteren, maar ik ga m ophangen dus dat hoefde niet.
Anders hadden ze dat wel gedaan.
Ze hebben m daarna even aangesloten en de zenders (automatisch) laten programmeren. Toen heb ik alles nog gecontroleerd op beschadigingen en heb daarna met pin betaald.
dvd kun je zelf branden staat in de startpost.
Ben benieuwd..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotter1965
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:09
Vanmorgen ook maar eens nagevraagd wanneer mijn bestelde 37pv70 wordt geleverd. Zo als het er nu voor staat wordt deze eind volgende week geleverd ,dus nog net in augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:36:
[...]
Ik weet inderdaad nog wat ik heb gezegd 8)7 haha, maar was benieuwd hoe je er weer eind september van maakte... *hoopt op een wonder* O-)
Copy paste van 17/8:

Geachte heer/mevrouw.

De 37PV70 en de SC-PT350 worden eind september verwacht bij panasonic nederland. Zodra er meer informatie over bekend is nemen wij direct contact met u op.

Voor de 50PY700 had ik al zo'n boodschap

hoopt met je mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:22:
Ik heb vandaag contact opgenomen met de verkoper en de TH-50PY700 zou momenteel bij Panasonic op stock zijn. Donderdag of vrijdag zou hij bij mij thuis afgeleverd worden :)
Op hoop van zegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Dat met zijn allen hopen werkt wel erg snel dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:32:
[...]

Hij is binnen, en hij is tiptop.. d:)b.

Goeie service trouwens van dat internetbezorgdienst.nl, ze hebben het snel en netjes opgebouwd waar ik het wou hebben, alles aangesloten en even getest. Top.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Gefeliciteerd :)

Maar om welk type gaat het rabor...
rabor schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:38:
[...]
Hij is binnen, en hij is tiptop.. d:)b.

Goeie service trouwens van dat internetbezorgdienst.nl, ze hebben het snel en netjes opgebouwd waar ik het wou hebben, alles aangesloten en even getest. Top.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeverdam
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-03-2019
Ik was net bij MediaMarkt in Alphen aan den Rijn en daar hebben ze nu de 42PV70 in de aanbieding voor EUR 1.199,00 en ook nog op voorraad!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Ik zit al een tijdje te wachten, op de Panasonic TH-42PV700 :O

Nog 1 of 2 weekjes volhouden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:08:
Dus nu toch maar de 42 inch bestellen denk ik..
(heb je toch je zin philflow ;))
:) je zult er geen spijt van krijgen.

De eerste week dacht ik "goh wat groot"

Een paar weken later dacht ik "precies goed"

Nu denk ik "zou 50inch ook passen?" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
pvr schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:59:
Ik zit al een tijdje te wachten, op de Panasonic TH-42PV700 :O

Nog 1 of 2 weekjes volhouden :X
Ik ook, die komt maar niet terug binnen. En dan zijn er die durven beweren dat plasma afgedaan heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:09:
[...]Ik heb vandaag contact opgenomen met de verkoper en de TH-50PY700 zou momenteel bij Panasonic op stock zijn. Donderdag of vrijdag zou hij bij mij thuis afgeleverd worden :)
Op hoop van zegen _/-\o_
Welke verkoper van welk bedrijf / winkel? Wanneer heb jij hem precies besteld? Je moet je wel afvragen of dit waar is (kortom: heeft hij ze gebeld of zag hij dat in zn systeem????). Ik heb hem namelijk bij een speciaalzaak besteld, waarbij een database is gekoppeld aan alle speciaalzaken van NL. Daar stond hij ook op beschikbaar. Helaas bleek de voorraadinfo NIET te kloppen uiteindelijk. Daarnaast hebben we allemaal wel degelijk van Panasonic zelf vernomen dat hij pas per half september leverbaar is...

We hopen voor je dat het waar is, laat het ff weten! (... en dat het geen showmodel of van de vrachtwagen gevallen is haha... of dat het een niet-NL versie is....)

/update: net zelf - weer - Panasonic weer gebeld en hij is zeker NIET op voorraad. Als je hem wel zou krijgen dan is dat van een (rest)levering die begin augustus al is gemaakt. Dus er verandert - helaas - niets aan de situatie! Er staan er enorm veel in backorder volgens Panasonic. Pas VANAF half september is de nieuwe lichting!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Goed bezig Marvic _/-\o_

hoopt weer verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pjotter1965 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:40:
Vanmorgen ook maar eens nagevraagd wanneer mijn bestelde 37pv70 wordt geleverd. Zo als het er nu voor staat wordt deze eind volgende week geleverd ,dus nog net in augustus.
wanneer besteld en waar besteld als ik mag vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
Nou mijn 37pv70 hangt aan de muur (vogels steun).
De kijkafstand is ongeveer 2m.

De foto's zijn niet uitstekend maar ze geven een idee:
Afbeeldingslocatie: http://www.hondaclubzuid-limburg.nl/~kroos/plasma/plasma1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hondaclubzuid-limburg.nl/~kroos/plasma/plasma2.jpg

De kabels worden nog weggewerkt aan de andere zijde van de muur.

Mijn eerste indrukken zijn goed.
Gelukkig hebben we een sterk analoog signaal met vrijwel geen ruis in het beeld.
Analoog SD is het erg goed kijken. Natuurlijk zie je dat het beeld wordt vergroot, maar dat went snel.
Vooral Ned 1,2 en 3 zien er goed uit.
Het kijkt een stuk fijner dan op de lcd bij mijn ouders thuis, daar zie je alleen maar vegen en een waas over het beeld bij analoge tv.

Heb nu contrast en helderheid op 50% staan. Dat raadt 'men' aan de eerste 200 uur.
Heb al een poging ondernomen met de inspeel-dvd uit de startpost maar ik betwijfel het nut er een beetje van.

DVD kijken is iig schitterend. Ik heb nu nog een no-name dvd speler via de scart aangesloten maar het is al echt mooi beeld.
Over een tijdje komt er een Denon aan te hangen via HDMI.
Ice Age II ziet er uitstekend uit en ook het geluid is best redelijk.

Heb wel al een minpuntje ondekt, ik hoop dat dat nog weggaat. Bij grote witte en blauwe vlakken zie je het beeld een beetje trillen. Ik had er met dvd meer last van dan met analoog. Het stoort wel een beetje. Vooral als je er niet recht voor zit dan valt het soms op.
Hebben meer mensen hier last van?

Maar ondanks dat ben ik echt tevreden.
We hebben heel lang staan twijfelen tussen een LCD ambilight en deze. Ik denk dat we er goed aan hebben gedaan om de plasma te nemen.

Het formaat; 37 inch is zeker te doen op de korte kijkafstand.
Je kunt de afzonderlijke pixels echt niet zien.
De eerste paar minuten is het even wennen zo'n groot beeld, maar het gaat goed. 42 inch was echt te groot geweest, maar wie weet denk ik daar volgend jaar weer anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUnderdude
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 09:54
voor de mensen die moeite hebben om aan een 42pv70 te komen; de goedkoopste.nu heeft er nog een aantal in de winkel staan. http://www.goedkoopste.nu/?id=18851&kieskeurig=ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hondapower schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:31:

De eerste paar minuten is het even wennen zo'n groot beeld, maar het gaat goed. 42 inch was echt te groot geweest, maar wie weet denk ik daar volgend jaar weer anders over.
Ja bij ons is de kijkafstand ongeveer even ver als bij jullie thuis zo te zien.. ben zelf ook bang dat de 42 inch te groot zal zijn. maarja als de elektrogigant ook geen 37 inch meer heeft dan neig ik toch naar de 42 inch omdat die een stuk makkelijker te verkrijgen is.. tja ben gewoon ongeduldig.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili

Heb wel al een minpuntje ondekt, ik hoop dat dat nog weggaat. Bij grote witte en blauwe vlakken zie je het beeld een beetje trillen. Ik had er met dvd meer last van dan met analoog. Het stoort wel een beetje. Vooral als je er niet recht voor zit dan valt het soms op.
Dit probleem heb ik ook en zit nu al ruim boven de 400 uur.
Als je het blad hetmag erbij open slaat hebben ze het er ook over.
Blijkbaar heeft de panasnic daar wat meer moeite mee.
Dat is helaas het enige minpuntje voor de panasonic maar voor de rest gewoon een zeer goede TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou die elektrogigant gebeld voor de 37 inch..
op de site staat inderdaad dat ie voorradig is. Maar dat blijkt toch niet zo te zijn. Ze zeggen dat ze uiterlijk vrijdag nieuwe binnenkrijgen maar dat lijkt me erg sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Bij AVforum lees ik veel over de optie overscan die in de serivce menu aanwezig is.
Horizontal AMPlitude, and Vertical AMPlitude
Echter is mijn vraag hoe je nu precies via de service menu bij deze optie kan komen.

Hebben jullie ook overscan aangepast? of heeft dit geen toegevoegde waarde bij tv / film kijken?
Ik las dat als je overscan ergens tussen de 0 en -3 zou zetten dat dit beter zou zijn en meer details zou weergeven hoe zit dat precies? Wil namelijk niet zomaar iets gaan doen voordat ik weet wat ik doe.

Nu vraag ik me ook af moet je dit bij elke source zoals HDMI, TV etc dan appart instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik dacht dat de 37PV70 niet te leveren was... ik zie bij Redcoon gewoon de 37PV71 op voorraad.Komt op het zelfde neer. en kost maar 825.

ohja ik zou geen reclame meer maken :X

Edit: blijkt niet te kloppen. stond fout op kieskeurig.

[ Voor 16% gewijzigd door Philflow op 22-08-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik weet niet waar je die prijs vandaan haalt. Dat is de prijs voor de 7F

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Yep je hebt gelijk. ik was er weer ingetrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Nou mijn 37pv70 hangt aan de muur (vogels steun).
De kijkafstand is ongeveer 2m.

De foto's zijn niet uitstekend maar ze geven een idee:
[afbeelding]

[afbeelding]

De kabels worden nog weggewerkt aan de andere zijde van de muur.

Mijn eerste indrukken zijn goed.
Gelukkig hebben we een sterk analoog signaal met vrijwel geen ruis in het beeld.
Analoog SD is het erg goed kijken. Natuurlijk zie je dat het beeld wordt vergroot, maar dat went snel.
Vooral Ned 1,2 en 3 zien er goed uit.
Het kijkt een stuk fijner dan op de lcd bij mijn ouders thuis, daar zie je alleen maar vegen en een waas over het beeld bij analoge tv.

Heb nu contrast en helderheid op 50% staan. Dat raadt 'men' aan de eerste 200 uur.
Heb al een poging ondernomen met de inspeel-dvd uit de startpost maar ik betwijfel het nut er een beetje van.

DVD kijken is iig schitterend. Ik heb nu nog een no-name dvd speler via de scart aangesloten maar het is al echt mooi beeld.
Over een tijdje komt er een Denon aan te hangen via HDMI.
Ice Age II ziet er uitstekend uit en ook het geluid is best redelijk.

Maar ondanks dat ben ik echt tevreden.
We hebben heel lang staan twijfelen tussen een LCD ambilight en deze. Ik denk dat we er goed aan hebben gedaan om de plasma te nemen.

nice, welke muurbeugel heb je gekocht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefano schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:02:
[...]

[...]

eind september? :X
Modellen zijn reeds bekend! In de MM Oostakker 42pZ70 voor 1999 euro. Is ook een full hd (1080p) zoals de 42py700 (42pV700 in duitsland). Verschil is bijna identiek als verschil tussen de pv70 en de pv700, dus vooral verschil in sound! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
SYQ schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:08:
[...]

nice, welke muurbeugel heb je gekocht??
Deze:
Afbeeldingslocatie: http://vogels.ma.informationstore.net/informationstore/b/b0001607.jpg?
De EFW-6345 van Vogels.
Wel prijzig, maar heel solide.
Als je m inklapt dan hangt de tv maar 10cm van de muur.

Wij gebruiken m uitgetrokken en gedraaid om ook tv te kijken vanaf de eetkamertafel en uit de keuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:39:
[...]

Modellen zijn reeds bekend! In de MM Oostakker 42pZ70 voor 1999 euro. Is ook een full hd (1080p) zoals de 42py700 (42pV700 in duitsland). Verschil is bijna identiek als verschil tussen de pv70 en de pv700, dus vooral verschil in sound! ;)
Volgens de Duitse Panasonic site heeft deze PZ70 ook betere contrastwaarden.. (10000:1) tov (5000:1) maar heeft hij wel weer minder aansluitingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
rbeverdam schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:44:
Ik was net bij MediaMarkt in Alphen aan den Rijn en daar hebben ze nu de 42PV70 in de aanbieding voor EUR 1.199,00 en ook nog op voorraad!!
Is de 37PV70 toevallig ook goedkoper daar? :)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.