Matthijs schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:15:
om even terug te komen over het aansluiten van de pc op de pv70, wat is jullie voorkeur? 720p via dvi-hdmi, of 1:1 1024x768 via vga? Werken in windows over de vga is ideaal, maar ik heb het idee dat films mooier overkomen via dvi.
Wat jullie?
Ik ben ook al vanalles aan t proberen, vooral om de dvd-hdmi werkend te krijgen. Bij mijn TH50PV70 is t nogal vervelend dat de vga ingang een resolutie aankan die lager is dan de native resolutie van het scherm! 1024x768 ipv 1366x768
Ik had eerst zóveel overscan, dat mn taakbalk niet meer zichtbaar was en dat is natuurlijk heel moeilijk internetten enzo.
Had de dvi-hdmi al weer teruggebracht, maar heb er vandaag toch maar weer eentje gehaald om verder te klooien. Nu kwam ik wèl op n handige functie in de nvidia panel (las t deze week al op internet dat je t scalen kon beinvloeden). Ik heb dus xp pro met n nvidia GF6800 GE.
Klik met rechter muisknop op bureaublad-bij Nvidia control panel dubbelklik je op Video en Televisie-onder Televisie klik je op "het formaat van het hdtv-bureaublad wijzigen.
Even later verschijnt een venster met een horizontale en een vertikale schuifbalk en daarmee rek en vooral krimp je het formaat van je bureaublad.
Nu kan ik dus wèl mn taakbalk en alles zien!

Helaas zijn niet alle letters 100% scherp, dat is erg balen.
Wel heb ik de letters van internetsites een stuk beter gekregen door via bewerken alles te selecteren, control ingedrukt te houden en met t scrollwieltje van mn muis de letters vergroot. Ik had niet verwacht dat die deze instellingen zou onthouden, maar dat doet die dus wel!
Maar sites die ik open via favorieten, zoals deze dus, krijg ik nog niet helemaal goed.
Het begin is er in ieder geval. Hopelijk heeft iemand hier iets aan.
Edit: via rechtermuis in bureaublad- eigenschappen-instellingen-geavanceerd kom je op tabblad Algemeen. Daar heb ik nu de Dpi-instelling op groot(120dpi) gezet, daarna moest de pc opnieuw opgestart worden en nu zien alle letters er goed uit!
[
Voor 6% gewijzigd door
Ferry34 op 13-09-2007 23:52
]