[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 60.489 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:41
Eey, is er eigenlik al wat bekent over een TDU2? ik heb het nieuws namelijk de laatste tijd niet zo goed bijgehoude....

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:55
Ik heb er verder nog niks over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDT
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05-2020
Ik heb in de loop van 2007 een gedeeltelijke vernieuwde computer aangeschaft. Ik had een AMD Athlon 64 3200+ processor, X850XT en 2 GB geheugen. Toen draaide TDU aardig goed op 1280x1024 maar het hield niet over, begrijpelijk met deze systeemspecificatie. Echter ik heb toen nooit problemen gehad met crashes, frame-drops of wat dan ook, zowel zonder als met patch 1.66A.

Mijn gedeeltelijk nieuwe systeem bestaat nu uit een AMD Opteron 185 (@ 3GHz), X1950XTX en 2 GB geheugen. Met deze systeemspecificaties zou het spel prima moeten lopen op 1280x1024, in eerste instantie, na een verse installatie doet het dat ook. Zelfs de hoogste eye-candy settings zijn mogelijk zonder frame drops of wat dan ook (40 fps).

Na één keer herstarten van mijn PC beginnen de problemen, TDU start zeer traag op, de mouse-pointer reageert slecht 10 keer per seconde ofzo, en als ik dan met veel moeite eindelijk in de auto zit in het spel haal ik hooguit 10 fps. Onspeelbaar dus. Systeem opnieuw starten, resetten of wat dan ook maakt helemaal niks uit, het enige dat nog helpt is een verse installatie van TDU. Dit probleem treedt ook op met patch 1.66A. Aan temps of voeding kan dit niet liggen want spellen als Half Life 2 en Crysis draaien steevast prima, ook op hogere resolutie. Portal draait zelfs prima op 1920 x 1200.

Ik heb gezocht naar een oplossing voor dit probleem maar het is lastig zoeken omdat ik eigenlijk geen goede zoekregel kan formuleren voor mijn probleem, ik kom alleen maar sites tegen waarop mensen klagen over de vrij zware systeemeisen van TDU. Geen oplossing voor mijn probleem dus. ;( Iemand een idee hier? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Wellicht een stuurtje of gamepad voorheen gebruikt , dat nu niet is aangesloten? Het is een bekend probleem dat TDU als een spons gaat reageren als bijv. het stuurtje dat je normaal gebruikt niet gevonden wordt.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco2001
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 00:14

Remco2001

Ehm, ok...

Ik heb zelf TDU ook (op een weliswaar niet zo'n legale manier) getest en het spel spreekt me wel aan. Wat mijn vraag is, als ik het spel ga kopen of de onlinegameplay goed werkt nu. Is het echt zo dat je met honderden dan wel duizenden spelers tegelijk aan het spelen bent op het eiland of zijn er verschillende servers waar je uit kan kiezen die elke slechts een klein aantal online spelers herbergen?

En ik heb even rondgezocht op internet en vandaag even in de stad geweest, maar het spel lijkt nergens snel leverbaar. In de stad heb ik 'm wel zien liggen bij de FRS, maar daar betaal je nog de volle mep (€50,=).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 18:10

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Remco2001 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:57:
En ik heb even rondgezocht op internet en vandaag even in de stad geweest, maar het spel lijkt nergens snel leverbaar. In de stad heb ik 'm wel zien liggen bij de FRS, maar daar betaal je nog de volle mep (€50,=).
offtopic:
Heb een paar weken geleden TDU online besteld bij FRS, was rond de €30,- kwijt (inc. bezorgen)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Peedjeeh schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:41:
[...]

offtopic:
Heb een paar weken geleden TDU online besteld bij FRS, was rond de €30,- kwijt (inc. bezorgen)
Nu we het toch over prijzen hebben, heeft iemand een idee waar je hem goedkoper kan halen dan 30 euro? Zelfs Bol.com heeft hem voor 30 euro staan. Tweedehands op marktplaats zie je ze voor rond de 20 euro langskomen, soms bieden, is dit aan te raden in verband met de serial in het doosje?

Mocht iemand nog iets weten, DM me maar want wellicht zijn de mods niet zo blij met namen van winkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Jejking schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:27:
[...]

Nu we het toch over prijzen hebben, heeft iemand een idee waar je hem goedkoper kan halen dan 30 euro? Zelfs Bol.com heeft hem voor 30 euro staan. Tweedehands op marktplaats zie je ze voor rond de 20 euro langskomen, soms bieden, is dit aan te raden in verband met de serial in het doosje?

Mocht iemand nog iets weten, DM me maar want wellicht zijn de mods niet zo blij met namen van winkels :)
Die serial staat aan dat account, dus als hij nogmaals online ermee wil.. Met een patch ofzo. Dan kan je krijgen dat ie dubbel is. Dus ik zou maar 10 euro meer uitgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
SVDT schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 03:09:
Ik heb in de loop van 2007 een gedeeltelijke vernieuwde computer aangeschaft. Ik had een AMD Athlon 64 3200+ processor, X850XT en 2 GB geheugen. Toen draaide TDU aardig goed op 1280x1024 maar het hield niet over, begrijpelijk met deze systeemspecificatie. Echter ik heb toen nooit problemen gehad met crashes, frame-drops of wat dan ook, zowel zonder als met patch 1.66A.

Mijn gedeeltelijk nieuwe systeem bestaat nu uit een AMD Opteron 185 (@ 3GHz), X1950XTX en 2 GB geheugen. Met deze systeemspecificaties zou het spel prima moeten lopen op 1280x1024, in eerste instantie, na een verse installatie doet het dat ook. Zelfs de hoogste eye-candy settings zijn mogelijk zonder frame drops of wat dan ook (40 fps).
Ben zo'n beetje ook van jou oude systeem naar je huidige gegaan (behalve de CPU, ik heb een Opteron 165 @ stock...)
Zal het eens in de gaten houden
Peedjeeh schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:41:
[...]

offtopic:
heb m net bij FRS leeuwarden voor 29,99 gehaald..en bij dynabyte kost ie 24,99 meen ik me te herinneren

[ Voor 59% gewijzigd door agoNITE op 20-02-2008 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Op de site van Dynabyte staat hij nog steeds op 29,99, maar dan gaat er wel 5% korting vanaf. Oftewel: 28,49. Zelf vind ik dat het goedkoper moet kunnen, maar ja, dan zal je Atari horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
ik had hem bij mediamarkt zo een maand gelden voor 29.99 of zo iets dergelijks gelijk met stuur :)

aleen heb ik last van dat de tdu servers unavalible zijn erg vreemd enig idee ?
ik heb ook vreselijke problemen,
ik kan bijv niet normaal tdu opstarten moet via crack raar :?
en soms loopt hij zonder reden vast en gooid hij me er uit :?

mijn systeem
Cpu:Intel Q6600 Quadcore @ 2.6ghz
Mobo: Asus P5N SLI Retail
Geheugen: G.skill 4GB PC6400 800Mhz
Video: Asus EN8800gt

Deze specs lijke mij wel voldoende.
ik speel op 1280-1024 ofzo
op high

iemand enig idee?

[ Voor 52% gewijzigd door Baazie op 20-02-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Try this: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=69750

Bij mij heeft het gewerkt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nog maar net, maar ik heb een probleempje. Ik kan nergens op de map vinden waar mijn huis staat, of waar de car showrooms zijn. (die ik dus al heb gevonden) Zo wordt het allemaal wel erg lastig :S Het racen en rondrijden is best leuk, maar als ik dit niet kan verhelpen ruil ik hem weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Als je de map opent, zitten linksboven (als ik me niet vergis) vier knopjes waarmee je kan omschaken tussen het weergeven van:

1: alle races (single- en multiplayer)
2: alle huizen, dealers, tuners, makelaars, verfboeren, kledingwinkels, clubs, drive-ins, enz.
3: online spelers (heb je alleen wat aan als je online speelt)
4: bookmarks

Tevens kan je hiermee ook filters instellen.

Voor de meeste objecten geldt overigens dat je ze pas ziet, wanneer je er een keer bent langsgereden. Alleen car- en bikedealers zijn meteen zichtbaar vanaf het begin van het spel.

Voor races geldt dat je alleen single player races ziet op de map welke van gelijk of lager niveau zijn. Als je dus pro bent, dan verschijnen er geen expert en champion races in het scherm. Alle multiplayer races zijn wel vanaf het begin van het spel zichtbaar op de map, mits je met een online profiel speelt.

[ Voor 41% gewijzigd door Jeroen O op 20-02-2008 15:18 ]

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, kijk dat verheldert een hoop, wat meer text en uitleg hadden ze wel mogen geven. Verder een tof spel, het racen gaat lekker en alles ziet er zeer goed uit. Maar ze hadden er ook wel iets van een verhaal lijn in kunnen stoppen. Nu heb ik steeds dat na een race of 5 of 10 weer wat anders ga doen.
Maar toch zeker een goede koop voor €30 O+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Jeroen O schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:13:
Alleen car- en bikedealers zijn meteen zichtbaar vanaf het begin van het spel.
Onjuist. Bikedealers moet je eerst ALLE cardealers hebben bezocht.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
ik ga het vanavond proberen bedankt

kan ik dan ook weer online (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDT
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05-2020
B-Buster schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 18:44:
Wellicht een stuurtje of gamepad voorheen gebruikt , dat nu niet is aangesloten? Het is een bekend probleem dat TDU als een spons gaat reageren als bijv. het stuurtje dat je normaal gebruikt niet gevonden wordt.
Ik speel gewoon zonder stuurtje met het toetsenbord en ik heb ook nog nooit met een stuurtje gespeeld. Wel heb ik twee muizen op mijn PC aangesloten, ik heb beide muizen apart op de computer aangesloten en toen TDU weer opnieuw geinstalleerd, maar ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. TDU blijft supertraag nadat ik de PC een keer opnieuw heb opgestart, zei het dat ik nu ongeveer een minuut kan spelen voordat het spel traag gaat reageren.
AgoNitE schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 00:30:
Ben zo'n beetje ook van jou oude systeem naar je huidige gegaan (behalve de CPU, ik heb een Opteron 165 @ stock...)
Zal het eens in de gaten houden
Ik ben benieuwd. :P

edit: Ik heb de oplossing gevonden voor mijn probleem, ik moet iedere keer voordat ik TDU start radial.cdb verwijderen.

http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=69750

[ Voor 7% gewijzigd door SVDT op 21-02-2008 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Gunner schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:38:
[...]

Onjuist. Bikedealers moet je eerst ALLE cardealers hebben bezocht.
Wel juist.

Ze zijn ZICHTBAAR op de map bij het begin van een nieuw spel.

Je kan er alleen niet naar binnen, totdat je alle cardealers hebt bezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Bump. Speelt niemand meer? Ik ben inmiddels champion :)
Heb zo'n Saleen gekocht, eindelijk een auto die lekker rijd.

Hij is hartstikke snel en heeft tenminste genoeg grip itt de Koenigsegg, en sneller dan de McLaren F1 GTR.

• Martijn1990
Ik speel niet zo veel meer de laatste tijd. Speel vooral Cod4 eigenlijk. Die Saleen is idd wel een vette auto, lekker snel, echt een uitdaging om mee te rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb nu ok voor het eerst gedonder met savegames. Laden enzo gaat prima, maar zodra ik wil gaan rijden (en het spel op het laadscherm gaat autosaven) loopt het spel vast. Een nieuwe instalaltie lost het iig niet op :/

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Radial.cdb verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik heb ondertussen 2 keer het probleem gehad dat hij bevroor tijdens het saven, bijv. als je je huis uitgaat. Oplossing voor mij was de bestanden in de "Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited" map verwijderen, behalve de cdkey.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 18:10

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Als het goed is kan je met deze Update for Windows (KB924867) de radial.cdb gewoon laten staan.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Hoe lang duren reservations gemiddeld? Zit al sinds gisteravond op mijn Aston Martin DB4 Zagato te wachten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Dat kan varieren tussen een kwartier en een paar dagen.

Ik heb wel de indruk dat het bij bepaalde auto's, zoals de Shelby Cobra Daytona coupe en inderdaad de Aston Martin DB4 Zagato, wat langer kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik had na ruim een week nog geen DB4 beschikbaar. Toen maar via de Trade functie eentje gescoort. Al moet je daarmee een beetje geluk hebben. Ik had hem voor 100k meer dan de showroomprijs, maar je hebt ook van die vruchten die meteen 2 miljoen winst willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Ik zal straks maar eens kijken op de trade,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Na wat geklooi en een paar keer opnieuw opstarten is het spel vanzelf weer beginnen te saven. Probleem (vooralsnog) opgelost dus.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Wat ik nog vergeten ben te vermelden:

Als het erg lang duurt voordat een gereserveerde auto beschikbaar komt, is het niet onverstandig om gewoon eens langs de dealer te rijden. Het is mij wel eens een aantal keer gebeurd dat de auto gewoon al klaar bleek te staan zonder dat ik daar een mededeling over heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Eindelijk is het zover: Atari kondigt een carpack aan voor de PC :P :>

http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=80081
You thought it wouldn't happen but there you go

The Test Drive Unlimited PC Megapack will soon be available for download with 46 immaculate dream machines.

The 45 cars and one motorbike included in the pack range from American muscle to Italian grace with some of the most desirable vehicles on the planet rendered in painstaking detail. After installing the pack, all cars can be bought as normal from the relevant in-game dealerships.

You know I'm cruel (admit it, you love it!) and I will only reveal a few cars at a time

Alfa Brera
Kawasaki Ninja ZX-12R

Audi RS4 quattro Saloon
Koenigsegg CCR

Audi S6
Lamborghini Countach 25th anniversary

Chrysler Crossfire® SRT-6 coupe
Lamborghini Gallardo Coupe

Chrysler Crossfire® SRT-6 Roadster
Lamborghini Murciélago Roadster

Dino 246 GT
Lexus GS 450h

Dodge Challenger RT
Lexus IS 350

Dodge Charger Super Bee
Lexus LS 460 L

Dodge Viper SRT-10 coupe
Lexus LS 600h L

Edonis
Lexus SC 430
Verderop in het topic staat dat het ongeveer 10 euro moet gaan kosten

[ Voor 3% gewijzigd door Jeroen O op 12-03-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Waar blijft potverdrie die Shelby Cobra 427 dan? Voordat het spel gereleased werd stond ie altijd op preview screenshots, maar als puntje bij paaltje komt zit ie er niet in :(

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Dit is nog maar een gedeeltelijke lijst, zoals je ook in het bericht kan lezen.

Best kans dat ie wel in het pakket zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

DIt vind ik erg leuk om te horen. Enkel een ding wat ik misschien wat minder leuk vind, hoe gaan we betalen? Want Ik kan niet via creditcard betalen.
Dus eigenlijk word de PC versie gewoon de XBOX360 versie? Want zoveel wagens zijn er ook voor xbox toch ? Of wij ietsjes minder?

Zie er in ieder geval naar uit, hopelijk dat er meteen een soort van 8800 fix komt, dat mijn GTS eindelijk goed werkt :) (Zal wel niet)
Ook hoop ik dat het nu niet zo ontzettend ver uitgesteld word door Atari, was toen met de patch ook al rampzalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Het pakket wordt wel download only, dus de kans is groot dat je alleen met credit card kan betalen.

Maar we zullen het zien. Misschien wordt paypal ook een betalingsoptie.

Ik zit er zelf over te denken om maar een credit card aan te gaan schaffen. De laatste uitbreiding voor Rail Simulator is ook alleen maar met een credit card te koop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
rCk schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:33:
DIt vind ik erg leuk om te horen. Enkel een ding wat ik misschien wat minder leuk vind, hoe gaan we betalen? Want Ik kan niet via creditcard betalen.
Dus eigenlijk word de PC versie gewoon de XBOX360 versie? Want zoveel wagens zijn er ook voor xbox toch ? Of wij ietsjes minder?

Zie er in ieder geval naar uit, hopelijk dat er meteen een soort van 8800 fix komt, dat mijn GTS eindelijk goed werkt :) (Zal wel niet)
Ook hoop ik dat het nu niet zo ontzettend ver uitgesteld word door Atari, was toen met de patch ook al rampzalig.
8800 fix?

wat voor probleem dan?

Mijn 8800GTS heeft geen enkel probleem?

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Nice!

Zal ook eens tijd worden, wel cool dat ze alles in 1 x beschikbaar stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Gallardo Coupé. Wat moet je daarmee? Er zit al een Gallardo Coupe SE in en een Gallardo Spider. Zo kan ik het ook ja. En er dan 10 dollar/euro voor vragen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 13:30
Komt er nog een 2de versie van deze game of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

MexxT schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:44:
[...]

8800 fix?

wat voor probleem dan?

Mijn 8800GTS heeft geen enkel probleem?
Heb jij de eerste GTS?
Maar zoek maar op het net, je ziet duidelijk dat meerderen er last van hebben, en zelfs toen ze er een 7600gt in plukte was het stotteren minder.

En ja, als je ziet wat voor CPU je hebt, want dat verschilt natuurlijk ook wel.

[ Voor 6% gewijzigd door rCk op 12-03-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Al die gratis Carpacks voor de Xbox en dan moeten de PC spelers op eens gaan dokken? Ja doei Atari, ga eerst er maar eens voor werken, dus bugs fixen voordat je mijn 10 euro uit mijn zakken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
SlideR NL schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 19:20:
Komt er nog een 2de versie van deze game of niet?
Je bedoelt de 16e (of 17e, ligt eraan hoe je telt) van dit spel? :+

Anyway, het zou mooi zijn ja, alleen als ze er nog niet aan bezig zijn zal het nog wel niet snel beginnen ook: nieuws: Infogrames doet bod op laatste aandelen Atari

De serie zal ongetwijfeld ooit weer een vervolg krijgen. Ik hoop alleen dat het spel dan iets betere engines heeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Denzo schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:22:
Al die gratis Carpacks voor de Xbox en dan moeten de PC spelers op eens gaan dokken? Ja doei Atari, ga eerst er maar eens voor werken, dus bugs fixen voordat je mijn 10 euro uit mijn zakken krijgt.
Wat jij zegt klopt niet, ze moeten van die xbox points gebruiken om ze te kopen (die ook geld kosten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Ze kunnen mn rug op met die carpacks. Game doet nog steeds vreemd na de patch

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
rCk schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:09:
[...]

Wat jij zegt klopt niet, ze moeten van die xbox points gebruiken om ze te kopen (die ook geld kosten!)
Er zijn nogal wat gratis auto's geweest hoor zoals die Lexussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 13:30
TheZeroorez schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:25:
[...]

Je bedoelt de 16e (of 17e, ligt eraan hoe je telt) van dit spel? :+

Anyway, het zou mooi zijn ja, alleen als ze er nog niet aan bezig zijn zal het nog wel niet snel beginnen ook: nieuws: Infogrames doet bod op laatste aandelen Atari

De serie zal ongetwijfeld ooit weer een vervolg krijgen. Ik hoop alleen dat het spel dan iets betere engines heeft :X
Ik ben er mee gestopt met spelen want ik vond het zo buggy dat ik er maar mee gestopt ben.

Het is wel een super vet spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 15-09 14:51
Cool, zag na even zoeken dat Test Drive Unlimited voor de PC nu in de aanbieding is bij de MusicStore, voor 19,99 euro. Dat vind ik wel een leuke prijs voor deze mooie game, dus maar ff besteld! :) En wanneer die bonus pack met auto's uitkomt gaat die er ook zeker komen! Zag al wat mooie American Muscle Cars in het lijstje staan. Yummie! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Ik ben het eens met de rest. Waarom zou je in vrédesnaam mensen een autopakket aanbieden als het spel zelf al niet eens goed werkt, en het voor de consoles gratis is?

Schiet mij maar in een rubber :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Jejking schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:47:
Ik ben het eens met de rest. Waarom zou je in vrédesnaam mensen een autopakket aanbieden als het spel zelf al niet eens goed werkt, en het voor de consoles gratis is?

Schiet mij maar in een rubber :/
Die op de consoles zijn inet allemaal gratis. Jezus verdiep je er eerst eens in voor je wat zegt.
Met die microsoft points ofzoiets moet je ze kopen hoor. En enkelen gratis, maar ook niet allemaal.
Dit heb ik al eens gezegt, lees het topic eerst eens door man.

En bij mij werkt het spel goed, geef eens argumenten waarom het niet goed loopt? Oke, mijn fps kan wat hoger maarja, dat boeit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
rCk schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:12:
[...]

En bij mij werkt het spel goed, geef eens argumenten waarom het niet goed loopt? Oke, mijn fps kan wat hoger maarja, dat boeit niet.
je zegt zelf tegen hem dat hij wat beter moet zoeken terwijl je het zelf vertikt om het te doen.
Door diverse mensen is reeds gezegd dat er stotter problemen zijn met 8800 kaarten (vergeet niet dat de 8800 kaarten verschillende cores gebruiken).

Alleen omdat hij met jouw 8800GTS geen problemen hebt hoeft niet te zeggen dat het onzin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
[...]

Die op de consoles zijn inet allemaal gratis. Jezus verdiep je er eerst eens in voor je wat zegt.
Met die microsoft points ofzoiets moet je ze kopen hoor. En enkelen gratis, maar ook niet allemaal.
Dit heb ik al eens gezegt, lees het topic eerst eens door man.

Ik heet geen Jezus, ik heet Jejking. Denk dat je me met iemand anders verwart? Misschien moest je eens kijken naar wie dit topic heeft geopend, vermoed dat je dat over het hoofd hebt gezien :) .

Zelf heb ik weinig problemen met het spel, tenminste... zónder patch. Met patch tript de AI redelijk de pan uit hier, en dus heb ik maar een clean install gedaan. Qua performance heb ik niets meer te klagen, 1680x1050 met alles open gaat super (ja, HD3850 512MB, wat wil je).

Wat HlpDsk hierboven zei, even een Coupé-versie van een auto bakken vereist weinig werk behalve wat remodelling, en het biedt NUL extra's. Ik weet niet of jij dat forum wel eens bezoekt van Atari, maar de comment van de announcer van het carpack was lachwekkend te noemen:
Guys, considering the cost of development free downloads are wishful thinking ;)

The price will be around 9.99 euros - less than 0.22 euros per vehicle.

Pl-Destroy, yes, I work for Atari and this is official news :)
Ik zie weinig development, of wilde je zeggen dat TD:U een perfect product is? Het is vernieuwend, het is leuk, maar het is absoluut niét bugfree. Je kan zeggen wat je wilt, maar dat is (helaas) een feit. En het onfortuinlijke feit dat er in exact één jaar tijd welgeteld één miserabele patch is gekomen, biedt mij persoonlijk weinig hoop op de toekomst (lees: TD:U2)

[ Voor 3% gewijzigd door Jejking op 14-03-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Een Edonis o.i.d is niet echt bepaald zomaar veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:40
[...]

1. Random crashes van het spel
  2. Onzichtbare auto's (leuk als je auto's schadeloos moet wegbrengen)
  3. verkeerd uitwijkende AI
om wat te noemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 14-03-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

cardinal808 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:19:
[...]
  1. Random crashes van het spel
  2. Onzichtbare auto's (leuk als je auto's schadeloos moet wegbrengen)
  3. verkeerd uitwijkende AI
om wat te noemen.
Enige wat ik soms tegenkom is nummero 3.
Maar dat ligt er ook aan hoe hard dat je rijd. Wat doe jij als je iemand met 250 km/h op je af ziet razen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

justifire

Shut up and squat !!

Vond dit zo'n gaaf spel,lekker sturen met de G25, tot ik overging van mijn 7800gtxjes naar de 8800 serie.
Sindsdien is het onspeelbaar.
Schokt als de hel, vooral met sli aan.
Laat ze eens zorgen dat hier een fix voor komt !!
Gewoon zonde dat dat spel hier op de plank ligt stof te happen.
Nou ja, hopen dat het met de nieuwe generatie viodeokaarten wel gewoon weer loopt zoals vanouds.
Want zie die patch die dit gaat fixen amenooitniet komen :(
Nee, ze brengen liever een pack uit waar je weer voor mag rikken, way ot go Atari !

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 14-03-2008 17:43 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Met mijn 8800GTS heb ik geen zware schokken, gewoon vloeiend 60 fps +, maar af en toe zie ik het toch wel schokken terwijl de FPS gewoon 60 blijft, en als er mensen aan mijn sessie worden toegevoegd of weggaan schokt het ook heel erg voor een seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Ik heb zelf een 8600 GT en ook daarmee heb ik lichte schokjes. Je ziet dat het allemaal soepel Kan lopen, maar dat gebeurd dus meestal niet. Ook als ik de instellingen op minimaal zet blijft hij schokken dus daar ligt het niet aan. Met dat schokken is nog wel te spelen, maar als ik even speel (30 minuten ongeveer) gaat het spel vreemd doen. Me beeld begint wat te flikkeren (vooral in de garage, de auto's flikkeren) en in car view zie ik me handen alsmaar trillen.Hoe langer ik speel hoe erger het word, en op een gegeven moment gaan autos ook nog is ineens stuiteren en daardoor word het erg moeilijk om goed te blijven rijden. Ik zou me pc helemaal opnieuw op moeten starten om het weer goed werkend te krijgen. Erg vet spel, maar dit vind ik erg jammer.

[ Voor 4% gewijzigd door Martijn1990 op 14-03-2008 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Denzo schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:49:
Met mijn 8800GTS heb ik geen zware schokken, gewoon vloeiend 60 fps +, maar af en toe zie ik het toch wel schokken terwijl de FPS gewoon 60 blijft, en als er mensen aan mijn sessie worden toegevoegd of weggaan schokt het ook heel erg voor een seconde.
De oude GTS neem ik aan?
Maar dat is dus bij mij ook. Schokken maar wel redelijke fps blijven houden. En klopt, als er mensen bij komen en weg gaan dan schokt t wat meer. Maar ik heb het vooral in de stad. Op de raceway totaal geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
De volgende auto's komen ook in het carpack:

Ferrari 250 GTO
McLaren F1 GT
Ferrari 308 GTS Quattrovalvole
McLaren F1 LM
Ferrari 512 TR
Mercedes CL CLK GTR
Ferrari 612 Scaglietti
Nissan Skyline GTR R34
Ferrari Challenge Stradale
Noble M400
Ferrari F40
Pagani Zonda C12S Roadster
GM (Cadillac®) Cien™ Concept
RUF RGT
GM (Cadillac®) CTS-V™
RUF RK Spyder
GM (Chevrolet®) Corvette® C1 1957
RUF Rt 12
GM (Chevrolet®) Corvette® C6™ Convertible
RUF Rturbo

Bron: http://forums.eu.atari.co...p?p=1781718&postcount=238

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Twee nutteloze McLaren versies, Die Skyline hadden we al en die Challenge Stradale ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Oh en waar is die Challenge Stradale dan te koop?

In het spel zitten alleen de Enzo, F430, F430 spider, 575M en 288 GTO.

Ik denk dat de Skyline en de RS4 in het spel zitten voor mensen die wel het carpack willen gebruiken maar niet de patch. Zo kunnen mensen zonder patch toch in deze twee auto's rijden.
Op het atari forum is bevestigd dat het carpack te gebruiken is zonder de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Laatst online: 15-09 13:00
Denzo schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 00:49:
Twee nutteloze McLaren versies, Die Skyline hadden we al en die Challenge Stradale ook.
Idd, dan had ik liever gehad dat ze die nieuwe GTR er in hadden gegooit.
plus dat de carpack ongeveer 10 euro gaat kosten

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik vraag me af hoe ze die hybrides erin gaan verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Als je die carpack koopt, dien je dan alsnog die auto's te 'kopen' in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Het lijkt me in principe van wel, je hebt ze alleen op de pc staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Ja maar ik vind het dom dat ze er geld voor vragen, binnen 1 week is er een torrentje te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Sja, dat weet je sowieso vantevoren al. Maar je moet toch iets om de aandacht vast te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Tjona, misschien niet hé ;) Ligt eraan hoe ze die pack in mekaar zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
rCk schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:31:
Tjona, misschien niet hé ;) Ligt eraan hoe ze die pack in mekaar zetten.
Ik hoop het niet ;) maar ze zullen het vast wel aan je cd-key weten vast te lijmen of zoiets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Ik heb zelf de PSP versie al een tijdje en vind het vooral leuk als tijdverdrijf om ff in een verloren half uurtje een paar races te rijden.

Wat ik mij af vroeg is of die GOT club ooit nog eens van de grond is gekomen of dat hij ondertussen reeds weer ter ziele is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
De GOT club die opgericht zou worden die is nooit van de grond gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Ik zal ook eens kijken voor welke prijs ik hem tegenwoordig voor de PC kan krijgen. Aangezien ik niet de tijd heb vele uren te spelen vond ik het destijds het geld niet waard om EN de PSP versie EN de PC versie te kopen... als ik die PC versie nu nog voordelig kan krijgen lijkt het mij wel leuk die ook nog te halen. Ik weet niet of er nog veel mensen online zitten in de PC versie tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Padme schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:27:
Ik zal ook eens kijken voor welke prijs ik hem tegenwoordig voor de PC kan krijgen. Aangezien ik niet de tijd heb vele uren te spelen vond ik het destijds het geld niet waard om EN de PSP versie EN de PC versie te kopen... als ik die PC versie nu nog voordelig kan krijgen lijkt het mij wel leuk die ook nog te halen. Ik weet niet of er nog veel mensen online zitten in de PC versie tegenwoordig?
De goedkoopste plek die ik gevonden heb voor de PC versie is bij MusicStore. Daar heb ik hem in bestelling staan, voor 20 euro. Afhalen in de winkel, dus geen bezorgkosten. Alleen nog ff wachten tot hij leverbaar is. Hopelijk volgende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:16
Haay schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:42:
[...]

De goedkoopste plek die ik gevonden heb voor de PC versie is bij MusicStore. Daar heb ik hem in bestelling staan, voor 20 euro. Afhalen in de winkel, dus geen bezorgkosten. Alleen nog ff wachten tot hij leverbaar is. Hopelijk volgende week...
Of online (downloaden!) voor 29 euro. Ook niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:33

Entity

9000rpm

ff de volledige, bevestigde lijst bij elkaar gezet voor de carpack:
Alfa Brera
Audi RS4 quattro Saloon
Audi S6
Cadillac® Cien™ Concept
Cadillac® CTS-V™
Chevrolet® Corvette® C1 1957
Chevrolet® Corvette® C6™ Convertible
Chrysler Crossfire® SRT-6 coupe
Chrysler Crossfire® SRT-6 Roadster
Dino 246 GT
Dodge Challenger RT
Dodge Charger Super Bee
Dodge Viper SRT-10 coupe
Edonis
Ferrari 250 GTO
Ferrari 308 GTS Quattrovalvole
Ferrari 512 TR
Ferrari 612 Scaglietti
Ferrari Challenge Stradale
Ferrari F40
Holden Efijy Concept
Kawasaki Ninja ZX-12R
Koenigsegg CCR
Lamborghini Countach 25th anniversary
Lamborghini Gallardo Coupe
Lamborghini Murciélago Roadster
Lexus GS 450h
Lexus IS 350
Lexus LS 460 L
Lexus LS 600h L
Lexus SC 430
McLaren F1 GT
McLaren F1 LM
Mercedes CL CLK GTR
Nissan Skyline GTR R34
Noble M400
Pagani Zonda C12S Roadster
RUF RGT
RUF RK Spyder
RUF Rt 12
RUF Rturbo
Saturn® Curve™ Concept
Spyker C8 Spyder
Spyker C8 Spyder T
TVR T440R
De release kan nu ieder moment zijn:
As for the release date, we're ready and waiting for Atari US to be ready to press the button so that we have a worldwise synchronised release. A bit of patience, it shouldn't be too long at all
Bron: http://forums.eu.atari.co...?p=1803089&postcount=1118

Eindelijk kunnen wij PC bezitters ook genieten van een groot deel van de auto's die voor de XBox360 versie beschikbaar zijn gesteld (behalve die uit carpack #6 helaas)!

* Entity kan niet wachten tot deze carpack uit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Lexus LS 460 L
Lexus LS 600h L

Hier heb je wat aan zeg :/ Doe dan alleen de 600, of alleen de 460. Anders kan ik ook de 250 erbij doen.

Ik vraag me wel af hoe ze die hybrides hebben verwerkt :')

edit: trouwens,

Holden Efigy Concept is fout geschreven, het dient Holden Efijy Concept te zijn. :+

[ Voor 20% gewijzigd door FiXeR.nl op 27-03-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:33

Entity

9000rpm

FiXeR.nl schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:10:
Lexus LS 460 L
Lexus LS 600h L

Hier heb je wat aan zeg :/ Doe dan alleen de 600, of alleen de 460. Anders kan ik ook de 250 erbij doen.

Ik vraag me wel af hoe ze die hybrides hebben verwerkt :')

edit: trouwens,

Holden Efigy Concept is fout geschreven, het dient Holden Efijy Concept te zijn. :+
Denk niet dat hybrides anders rijden/klinken dan niet-hybrideversies om eerlijk te zijn. Wie weet was het wel een voorwaarde van Lexus om de hybrides te promoten :)

Heb Efijy gecorrigeerd in de lijst, was een copy/paste van een Atari medewerker, dus hopelijk is het in het spel wel goed gespeld :P Maar dat zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Was het nou niet zo dat er problemen waren met car pack 6 voor de xbox?

Kan iemand met de xbox versie daar iets zinnigs over zeggen?

Misschien dat er daarom (nog) geen car pack 6 auto's voor de PC beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Beuh, leuk dat ze nu EINDELIJK es een fatsoenlijk carpack releasen maar had 't dan in de vorm van een patch of gratis download gedaan. Nu moet die patch 10 dollar/euro gaan kosten. Geen groot bedrag maar ik denk dat die patch beter was aangeslagen als 't gewoon gratis en voor nop was geweest.

Over de releasedatum zullen ze nu wel helemaal geen zinnig woord meer loslaten gezien ze tot nu toe steevast gigantisch over elke releasedatum heen gegaan zijn met alle gevolgen van dien.

[ Voor 24% gewijzigd door C.44 op 27-03-2008 23:55 ]

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Zie de discussie hierboven, die is al een keertje gevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gisteren eindelijk ook mijn TDU game kunnen ophalen in de winkel waar ik hem besteld had (voor 20 euro :) ). Viel wel op na installatie dat de game direct al op de 1.66A patch zit. Maar hij draait goed onder Vista, dus verder geen probleem daarmee.

Wel een probleem heb ik met connecten naar de TDU server om online te kunnen spelen. Zal wel aan mijn Internet-setup liggen met op het moment een dubbele router: ADSL --> modem/router (DHCP-host) --> (DHCP-client) wifi-router (DHCP-host) --> LAN. Maar eens kijken of ik de wifi-router in gateway mode kan zetten zodat het LAN z'n DHCP direct vanaf de modem/router krijgt. De modem/router in bridge-only mode zetten krijg ik niet voor elkaar.

Hopelijk komt de PC megapack snel uit! Atari heeft vandaag op het forum een 1 april grap uitgehaald en alle stickies verwijderd met een vaag verhaal over herorientatie op de PC-games markt en "Me and my horse 2" als speerpunt zien... :D Vind dat ze als beloning dan maar snel die carpack uit moeten brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:26

TMDevil

Blaat

FiXeR.nl schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:10:
Lexus LS 460 L
Lexus LS 600h L

Ik denk dat ze er in zitten omdat ze meer power hebben ;)
The long wheelbase LS 600h L is equipped with Lexus Hybrid Drive, featuring a 5.0 L 2UR-FSXE V8 engine mated to a high-output electric motor with nickel-metal hydride battery packs. This system generates an output of 438 hp (327 kW) .... but the systems total potential power output is 610hp.
bron
172pk extra dus tegenover de "gewone" V8 in geval van de 600h
(ben wel benieuwd hoe ze het in het spel verwerkt hebben).

[ Voor 10% gewijzigd door TMDevil op 01-04-2008 11:04 ]

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:11
Morgen TDU in huis van bol.com, kom ik mee cruisen in men F class :P

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnn ik wil bmw's er in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Mijn spel ligt nu hiero naast me, maar hij pakt de serial niet. Nu weet ik dat je ingame ook een serial kan invullen, welke qua lengte overeen komt met de serial in mijn doosje. In Windows moet ik iig ook een serial invullen voor ik uberhaupt ingame mag, maar hij accepteert de serial in mijn doosje niet. Met / zonder streepjes, hoofdletters / kleine letters haalt niks uit.

Het bestandje CDKey.txt wat ik had van mijn vorige installatie heb ik al verwijderd.
Activation process has been terminated. Please make sure the SERIAL has been entered correctly.
Press BACK to attempt another activation, click MANUAL ACTIVATION to activate manually or press CANCEL to abort. In case the problem still persists please contact mailto:support@securom.com.

The SERIAL was not found in the database. Most likely the SERIAL has been entered incorrectly.
/edit

Fixed na een reinstall

[ Voor 31% gewijzigd door _eXistenZ_ op 02-04-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Algemeen vraagje aan elke TDU liefhebber... :)

Wat zijn je favoriete auto's per klasse? Op Gamepressure.com kwam ik het volgende lijstje tegen, wat de smaak is van betreffende auteur.
  • G class - AC 289 or one of the most expensive cars of this group
  • F class - Audi A3 & TT
  • E class - Nissan 350Z (I would recommend choosing the Nismo version)
  • D class - Maserati GranSport or one of the Aston Martin's (V8 Vantage or DB9)
  • C class - TVR Sagaris or standard version of Chevrolet Corvette
  • B class - Ascari KZ1 or one of the Noble vehicles
  • A class - Ferrari Enzo (most races) or Saleen S7 Twin-Turbo (if you need a lot of horsepower and excellent acceleration/Vmax values)
Maar ik ben ook benieuwd naar jullie meningen!

Heb gisteren ook ff de sound-mod geprobeerd, om van een aantal auto's mooiere geluiden aan het spel toe te voegen en dat geeft zeker een verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
G: Shelby Cobra Daytona Coupe. (Vanwege de snelheid)
F: Alfa Romeo GT 3.2 V6 24v (1e auto in TDU en rijdt ook lekker)
E: Nissan Skyline GTR R34 (Audi S4 op de 2e plaats)
D: Maserati GranSport
C: TVR Sagaris
B: Caterham CSR 260 (vanwege de goede wegligging en acceleratie), Ferrari F430 op de 2e plaats
A: McLaren F1, Pagani Zonda op de 2e plaats. (Ik vind ze allebei lekker rijden)
mB: Ducati Monster S4R (vanwege het mooie geluid)
mA: MV Agusta F4 Tamburini (snelheid) en de kawasaki ZX-10R (gillende motor)

Edit:

Ik wil er nog wel even bij vermelden dat de keuze van het favoriete voertuig voornamlijk is gebaseerd op voertuigen waar ik veel in heb gereden. Dus echt 100% eerlijk is het ook niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Jeroen O op 04-04-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Haay schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:06:

Heb gisteren ook ff de sound-mod geprobeerd, om van een aantal auto's mooiere geluiden aan het spel toe te voegen en dat geeft zeker een verbetering!
Kan je daar linkje voor geven? Of een DM sturen...
Lijkt me wel leuk om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

G: Lamborghini Miura (hoge topsnelheid en niet zo freaking duur als de Cobra)
F: Audi TT
E: Ford Mustang (mits getuned)
D: Lotus Esprit
C: Ferrari 288 GTO
B: Ford GT
A: Ferrari Enzo

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
rCk schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:23:
[...]

Kan je daar linkje voor geven? Of een DM sturen...
Lijkt me wel leuk om te proberen.
http://www.gamershell.com/download_12583.shtml#Europe gok ik :)
/edit Hmm nee das totaal wat anders :x ik zou m ook wel willen.

[ Voor 10% gewijzigd door _eXistenZ_ op 04-04-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 15:21
Kwam hier wat tegen, maar heb het nog niet geprobeerd!

http://www.tduaddons.com/tdu/sounds/

Het zijn allemaal alternatieve .bnk's voor de auto''s. Andere geluiden dus.

[ Voor 27% gewijzigd door hpt870 op 05-04-2008 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Link werkt hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wel :P

Maar het stelt niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Dit is de plek waar ik de soundmod vandaan heb:
http://forum.tdu-central.com/showthread.php?t=2948

Niet alle alternatieve car-sounds zijn goed, zoals ook in de beoordeling wordt aangegeven. Maar van een aantal is het geluid echt STUKKEN beter! Heb overigens alleen de geluiden die 3 van 5 of meer sterren kregen overgenomen. Bij 1 van 5 sterren en 2 van 5 sterren houd ik het origineel wel.

Zo rijd ik nu echt genietend in m'n Aston Martin V8 Vantage met dat nieuwe geluid! Ferrari F430 klinkt ook heerlijk hard en RAUW! Yum! :9

Liet de sound-mod gisteren aan een vriend horen die nogal auto-freak is, en bij de Nissan 350Z Nismo S-Tune zei hij: "Ik hoor een turbo, maar die auto heeft helemaal geen turbo!" Nou ja, boeie, het geluid klinkt gewoon vet en dat is genieten! :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Haay op 05-04-2008 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Blah, m'n videokaarten hebben geen zin meer in TDU (setje XFX 7900GT's) en toen ik nog net wel in TDU kwam was ie op 1 of andere manier weer es alle profieldata kwijt, m'n wachtwoorden klopten om 1 of andere reden ook niet meer blijkbaar.

Tis zo jammer dat TDU gewoon zo fucking buggy kan zijn. Voor de patch ging 't goed, na de patch heb ik een paar savegame corruptions gehad (maar gelukkig nog met een backup kunnen redden) en nu issie weer alle data kwijt. Leuk.

Wat betreft die carpack, ik meen me te kunnen herinneren dat er iets in dat topic stond van:
...weeks but certainly not months...
Blijkbaar hebben die gasten 't nog steeds niet geleerd.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Thx voor de geluiden, ga ze zo testen :)
Die komen niet want EA heeft de exclusieve rechten op BMW en Porsche. Daarom komen nu ook die RUFs ipv Porsches in de carpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 12:09
_eXistenZ_ schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:24:
Thx voor de geluiden, ga ze zo testen :)

[...]

Die komen niet want EA heeft de exclusieve rechten op BMW en Porsche. Daarom komen nu ook die RUFs ipv Porsches in de carpack.
Je kunt een Wiesmann GT nemen, zit dacht ik een BMW V8 in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond!!

Heb me HEULEMAAL scheel gezocht, maar ik kom er nu echt niet meer uit..

Ik heb TDU uitgespeeld met behulp van mijn oude vertrouwde toetsenbordje.. Toen de uitdaging toen weg was heb ik een race-stuurtje aangeschaft (Trust Predator), spel opnieuw geinstalleerd en sindsdien rijdt het voor geen meter!! Hoe laag ik mijn resolutie en andere grafische rompslomp ook zet, het is niet vooruit te branden..

Verwijder ik mijn stuurtje dan loopt het weer als een trein! Heeft iemand nog énig idee wat ik kan doen? Laatste drivers van mijn stuur heb ik!

Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 20:46:
Goedenavond!!

Heb me HEULEMAAL scheel gezocht, maar ik kom er nu echt niet meer uit..

Ik heb TDU uitgespeeld met behulp van mijn oude vertrouwde toetsenbordje.. Toen de uitdaging toen weg was heb ik een race-stuurtje aangeschaft (Trust Predator), spel opnieuw geinstalleerd en sindsdien rijdt het voor geen meter!! Hoe laag ik mijn resolutie en andere grafische rompslomp ook zet, het is niet vooruit te branden..

Verwijder ik mijn stuurtje dan loopt het weer als een trein! Heeft iemand nog énig idee wat ik kan doen? Laatste drivers van mijn stuur heb ik!

Alvast bedankt..
Al geprobeerd om Force Feedback uit te zetten bij Options? Staat in TS ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.