[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 60.415 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

Anoniem: 199068 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:08:
Gisteren avond de Race around the island gedaan met mijn Mercedes CLK DTM AMG, die heeft een top van rond de 315KM/h. Dat was dus flink door rijden in de bochtige stukken om die andere voor te blijven, want op de rechte stukken had ik geen kans. Daardoor had volgens mij nog geen eens 1KM voorsprong. Met een tijd van 46 minuten en 28 seconden :+ .

Kan iemand trouwens proberen of de TDU servers werken? Bij mij niet iig :/
Bij mij ook al 2 dagen niet, en heb de laatste versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:45
Gisteren deed ie het bij mij wel. Vandaag nog niet geprobeerd.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:45
Hoop echt dat 'ie t voor zondag doet.. ik wil nu eindelijk wel eens racen.

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:48

BeaM-R

Powerrrrr

Gisteren avond de Race around the island gedaan met mijn Mercedes CLK DTM AMG, die heeft een top van rond de 315KM/h. Dat was dus flink door rijden in de bochtige stukken om die andere voor te blijven, want op de rechte stukken had ik geen kans. Daardoor had volgens mij nog geen eens 1KM voorsprong. Met een tijd van 46 minuten en 28 seconden :+ .

Dat is geen verkeerde tijd, ik heb hem met een volledig getunede Pagani Zonda gereden in 45 min. en een paar seconde. De miljonairsrace (die is 200km en met verkeer) in 50 min. De Zonda liep 390 op top. Je krijgt dan wel een beetje last van een tunneleffect met zulke snelheden 8)7

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-06 17:19

ik heb m gisteren met dezelfde auto gereden en kwam op een tijd van zo'n 49 minuten. Ik maakte het op het eind wel ff spannend, want ik moet 500 meter voor de finish nog ff die Saleen inhalen :P Maar het is gelukt. Ik moet wel zeggen dat de computer waarop ik het speel het niet erg goed aankan. Ik krijg namelijk redelijk vaak dat de weg er niet meer is en een daling van de framerate. Anders had ik wel een betere tijd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

in de topicstart staat het volgende:
De zo compleet mogelijke lijst
Sommige modellen staan twee keer vermeld, meestal gaat het hier dan om de convertible versie, dak er af dus

CtC heeft de specificaties van alle auto's in TDU overzichtelijk in een Excel sheet gezet. Het bestandje kan je hier downloaden! Tortelli, bedankt voor het hosten polo1987 heeft bij het originele bestandje ook de gegevens van getunede auto's gezet, wat je hier kan downloaden.
Die links werken niet meer, maar ik had de bestandsnaam in google ingetypt en toen kwam ik op een site waar hij ook stond. http://www.adunaphel.nl/zooi/TDUCarsDetail.xls daarzo.
Maar heeft iemand het bestandje van polo1987 nog? Ik moet nu namelijk een D classe auto kopen en ik zit te denken aan een Aston Martin V8 Vantage want de DB9 is 48.000 duurder en is maar een klein beetje sneller...

[edit] Hmm toch maar voor de DB9 gekozen die vind ik lekkerder rijden tijdens de testrit.

Maar welke je het snelst kan tunen is natuurlijk wel belangrijk als ik dit later multiplayer ga spelen op een lan (als dat kan) dan wil ik de snelst haalbare getunede auto's hebben natuurlijk :+

[ Voor 14% gewijzigd door kaasaanfiets op 04-06-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat hebben jullie qua settings van je stuurwiel? Ik heb nu alles op standaard maar ik vind het nogal ongevoelig en ik heb last van een redelijke deadzone. En dat heb ik bij gtr2 dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Steering sensitivity staat in het midden, zodat je met een g25 op 900° netaan kan keren als je de "vluchtstroken" meeneemt op een tweebaans weg.

Steering bars sensitivity (voor motoren) staat volledig naar rechts.

Lineairiteit staat op volledig lineair ingesteld. Weet even niet uit mijn hoofd of dat volledig naar links of naar rechts is, maar daar kom je zo achter als je het probeert.

Oh ja, niet onbelangrijk: Steering wheel moet wel aangevinkt zijn, anders heb je inderdaad een behoorlijke deadzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Topic een beetje dood ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Iedereen speelt GRID :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Vanavond staat er een race in de planning bij de GOT club, dus als je zin hebt om mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tja, sinds er racespellen zijn met free roaming is de lol van circuitracing er nogal af bij. Heb je een schitterende bolide, mag je enkele vaststaande rondjes rijden. Doe mij maar TDU, waar je lekker kunt aanklooien met de ene na de andere supercar, op een schitterend tropisch eiland. :)

Op een tropisch eiland, waar de wegen kut zijn, dat dan weer wel... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
En over TDU2 weten we ook nog niks, zucht. Nu ja, alweer bijna 1000 posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik denk niet dat Atari of Eden zich gaat branden aan nog meer TDU leed ;) Ik zou het iig begrijpen. Al kan ik niet wachten totdat ze iets bekend maken over TDU2. Als ze maar zorgen dat de wegen vloeiend van hoek veranderen zodat bergweggetjes begaanbaar zijn met een Zonda. Dat en meer autootjes, eventueel wat meer leven in de steden, wat meer realisme (niet 1000'en kilometers met een MC12 rijden en niet 1 keer hoeven tanken...). Daadwerkelijk iets met je huis kunnen was ook niet verkeerd.

Van mij mogen ze een combinatie maken van TDU, GRID (schademodel ;) ) en Second Life (maar dan zonder de terugkerende kosten :+ ).

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Als al die wensen online gespeeld moeten worden zal het niet meevallen denk ik.
Nu kunnen ze het al nie voor elkaar krijgen goed online te gamen.
Speel met een maat van mij online dan zie ik wel online zijn naam op de kaart verschijnen maar zijn auto is nergens te bekennen of hij of ik vallen regelmatig weg.
Aangezien wij online kleppen met skype weten we exact wat er gebeurd en waar we zitten.
Word er afgesproken in het clubhuis is dat een leuke ontmoetingsplaats die we allebij weten te vinden.
Mijn verlanglijstje is als volgt.
1. Een huis wat je zelf moet bouwen cq verbouwen en inrichten met het verdiende geld.
2. Tanken en zonder geld geen geld voor brandstof dus je moet wel een inkomen hebben.
3. meer mogelijkheden om geld te verdienen.
4. beter beveiliging tegen cheaters want dat is voor mij de reden om online geen spelers uit te dagen heb al teveel geld hiermee verloren.
5. beter besturing van het spel.
6. eventuele offline modus
schades lijken mij niet aan de orde als dat namenlijk komt dan kost een enzo het zelfde als een nieuwe bij een klapper en die heb ik al regelmatig gemaakt.

Grafisch vind ik zelf het spel helemaal top.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Een combinatie van The Sims en RFactor met Invulnerability voor jou dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

RFactor weggedrag zou fijn zijn, of LFS weggedrag. Schade vind ik persoonlijk wel nodig. Als je ingame genoeg geld bij elkaar krijgt voor een Enzo ofzo, moet je ook wel wat geld bij elkaar krijgen om reparaties te betalen. En de mogelijkheid om iets met onderdelen te doen zou ik ook niet verkeerd vinden. Heck, ik zou het prachtig vinden als je zelf aan de hand van onderdelen een auto zou kunnen bouwen zonder merk :+

Het gekloot met carpacks heb ik eigenlijk wel gezien. Buiten het feit dat ik zelf de carpack niet heb (en het vierkantig verrek om een CC te nemen puur voor de carpack). Het zou gewoon erg prettig zijn om zelf auto's te kunnen bouwen, ofwel ingame, of via een download. Al moeten de motorische physics dan wel ergens op lijken... en dan bedoel ik niet lijken op de SS Enterprise en een warpmotor ipv een ontbrandingsmotor hebben ;)

Kwa huizen zou ik het fijn vinden als je daadwerkelijk zelf een eigen huis hebt dat je, zoals eerder gezegd, ook zelf aan dat huis kan sleutelen. Sims style of Second Life style boeit me niet zo gek veel eigenlijk.

Denk ook dat er een stukje meer economie mag komen. Meer mogelijkheden om centen te verdienen, meer mogelijkheden om je centen uit te geven.

Grafisch hoeven ze voor mij idd weinig meer te veranderen :)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
als ik het zo hoor, willen er hier mensen dat het spel hun tweede leven wordt (dan wel niet het eerste als alles wat ze willen ook daadwerkelijk uitkomt.)

Ik wil gewoon iets meer wat ik kan doen met mijn huis, en een dag/nacht cyclus. Maar laten ze eerst de bugs eruit slopen en gewoon goede support leveren. De rest komt dan wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Wat ze ook wel anders mogen doen, zijn de profielen. Geen aparte online en offline profielen meer, maar één soort profiel wat je online en offline kunt gebruiken.

Is er een keer een probleem met de server? Geen probleem. Je kan dan gewoon blijven rijden, alleen zijn de multiplayer onderdelen niet beschikbaar. En off-line behaalde tijden kunnen altijd weer gesynchroniseerd worden met de servers als die weer online zijn. Uiteraard kan je het online gedeelte ook uitzetten als je geen zin hebt om mede TDU spelers tegen te komen. Maar dat kan nu ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:11
Heb een probleem Ik ben een hele tijd inactief geweest. Ik heb nog wel met patch 1.66 gespeeld, maar niet lang. Nu probeer ik weer in te loggen op mijn profiel, maar ik krijg al 2 weken lang elke dag de melding dat ik mijn netwerk verbinding moet controleren.... Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heb het topic na een lange tijd weer eens opgezocht, en ik zie dat Jeroen een club heeft opgericht! :D Maar is het nou de bedoeling om je nog een DM te sturen, of via het forum je aan te melden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Gewoon via het forum aanmelden.

De clubs in het spel zelf werken toch niet goed, dus alle forumzaken en gameafspraken lopen gewoon via het forum op http://tweakerstduclub.forumup.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Aangemeld, thanx. :)

Nu maar eens het spel gaan opstarten, na ongeveer een half jaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Laatst online: 06-05 22:04
Na even niet meer gespeelt te hebbe ben ik terug begonnen met TDU.
Enige probleem is dat als ik uit m'n huis wil Test drive vast loopt en het save beeld blijft staan.
Heb het speelt al enkele malen opnieuw geinstalleerd maar hij doet niks.
Ook heb ik dit al geprobeerd maar het werkt niet :(
rCk schreef op zondag 16 september 2007 @ 19:27:
@ Jepz..
Hij loopt vast als je met een willekeurige uit het huis wil, naar de straat toe? Dat hij dan op "Saving" blijft hangen?
Hier iets wat ik eerder postte:
1. Stel in mapopties in dat je verborgen mappen wilt zien
2. Ga naar : C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited
3. Verwijder de map Test Drive unlimited / Alle bestanden behalve CD-Key.txt (de / betekent óf)
4. Probeer het.
5. Als het goed is werkt het.

Good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

zoek in dit topic eens naar radial.rdb

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Laatst online: 06-05 22:04
MadMarky schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:31:
zoek in dit topic eens naar radial.rdb
heb het verwijderd met dat programma maar nu wilt ie helemaal niet meer opstarte. Hij geraakt niet voorbij het opstart scherm :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Is er eigenlijk nog wel belangstelling voor de GoT club?

Nadat een hoop mensen enthousiast reageerden over het oprichten van de club, blijft het tot nu toe angstvallig rustig bij de club.

Als er geen belangstelling voor is of komt, ga ik op termijn de club weer sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Ja hoor, ik heb nog wel belangstelling.. Punt is dat ik nu even een drukke tijd gehad heb met werken. maar ik heb nu 2 weken vakantie. dus ik ga weer TDu'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zeker interesse, heb me aangemeld op je site!

Iemand ook al onder de 50 minuten geweest? Show it!!!

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v32/joeri-borgstein/492977.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Nee, mijn beste tijd ligt zo rond de 52 - 53 minuten. Ook op een level 3 MV Agusta F4 Tamburini.

Met auto's op level 0 rij ik meestal tussen de 55 en 58 minuten, afhankelijk van de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:40
Ik zal die race straks is proberen, heb hem nog niet gereden. Kijken of ik ook onder de 50 kan komen (Vast niet) ;)

Niet gelukt idd, was even vergeten hoe ik me aan die race erger, en vooral met een motor :+

[ Voor 29% gewijzigd door Martijn1990 op 06-07-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret X
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Anoniem: 98389 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:38:
Iemand ook al onder de 50 minuten geweest? Show it!!!
Eitje!
Afbeeldingslocatie: http://www.eawagelaar.nl/Tijdelijk/TDU/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.eawagelaar.nl/Tijdelijk/TDU/2.jpg
Gewoon niet te vaak crashen. ;)

Edit:
En nog een keer op een "slome" Duc:
Afbeeldingslocatie: http://www.eawagelaar.nl/Tijdelijk/TDU/3.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Ferret X op 15-07-2008 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 09:12

KillerB

______

Ik kom er nog niet helemaal uit met dat multiplayer verhaal.

Stel ik zie een groepje users op de map, dan klik ik erop en dan zie ik ze. Vervolgens druk ik op "f" en dan zou ik ze moeten kunnen locken. Alleen zijn mijn keybindings volgens mij niet goed want als ik dan op pijltje naar links druk dan gebeurd er niks (zowel gewone pijltjes als numpad geprobeerd).

En hoe kies ik een ander om op te locken? En hoe "unlock" ik?

Verder is het geweldig rijden als je de goede instellingen hebt met een G25 :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:43

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Sinds ik een G25 heb ontvangen ben ik waar aan het TDU-en geslagen, moet alleen nog even de juiste instellingen zien te vinden. Ben nu ook mijn online profiel eens aan het uitspelen. Is er nog veel activiteit m.b.t. tot de Got-club?

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-06 20:14
ik ben niet bekend met de got clan/groep maar ben net begonnen met test drive en hoop dat mijn g25 met een paar dagen binnen is.
of speelt niemand dit spel meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

De fijne G25 instellingen staan een eindje terug.
Komt erop neer dat de 2 sensitivity schuifjes ongeveer in het midden staan en de lineariteit voluit. En dan moet je in je logitech software de draaihoek van je stuur op 900 graden zetten.

Ik vind het persoonlijk ook fijner om de FFB ongeveer in het midden te zetten (in het spel) en in de logitech software de centreerveer op 15-20%.

Als je dan stuurt in test drive ziet het er wat vreemd uit omdat je stuur in beeld niet evenveel ronddraait maar het rijdt het fijnste.

Ik heb me trouwens "aangemeldt" op de got club maar hoor er verder nog niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
waar kun je je "aanmelden" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillerB schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:11:

Ik heb me trouwens "aangemeldt" op de got club maar hoor er verder nog niks van.
ik hoor er ook helemaal niets meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ik vind het vreemd dat mensen zeggen dat ze van de club niks horen.

De club bestaat inmiddels al twee maanden. Alleen niemand neemt de moeite om iets te organiseren. En als ik zelf wat organiseer komt er niemand opdagen.

@ KillerB: ik heb je berichtje ontvangen, maar aangezien ik de afgelopen week op vakantie ben geweest, heb ik niet kunnen reageren. Overiges gaat het aanmelden niet meer via een direct message maar gewoon op het clubforum waarvan de link al enige keren is gepost hier op het forum.

Ik wil wel weer wat evenementen gaan plannen voor de club, maar ik wil dan wel graag dat er ook wat activiteit komt van de andere leden. Dat wil zeggen: meedoen of zelf iets organiseren. Natuurlijk hoef je niet aan ieder evenement mee te doen, maar als je een actieve club wilt, moet je daar zelf ook aan meewerken. Het is ook niet leuk als alles van 1 persoon af moet komen.

Voor de mensen die nog steeds zijn geinteresseerd in een GoT club: hou het clubforum de komende week in de gaten. Ik wil zelf iets gaan organiseren. Mocht iemand zich geroepen voelen om zelf ook wat te organiseren: ga je gang. Ik kijk het met de club nog even een tijdje aan, maar als de club inactief blijft, ga ik hem weer opheffen.

Mochten er mensen zijn die vinden dat er een aantal zaken anders geregeld moeten worden met betrekking tot de club en het club forum: alle suggesties, op- en aanmerkingen zijn uiteraard welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Jeroen O schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 17:08:
Ik vind het vreemd dat mensen zeggen dat ze van de club niks horen.

De club bestaat inmiddels al twee maanden. Alleen niemand neemt de moeite om iets te organiseren. En als ik zelf wat organiseer komt er niemand opdagen.

@ KillerB: ik heb je berichtje ontvangen, maar aangezien ik de afgelopen week op vakantie ben geweest, heb ik niet kunnen reageren. Overiges gaat het aanmelden niet meer via een direct message maar gewoon op het clubforum waarvan de link al enige keren is gepost hier op het forum.

Ik wil wel weer wat evenementen gaan plannen voor de club, maar ik wil dan wel graag dat er ook wat activiteit komt van de andere leden. Dat wil zeggen: meedoen of zelf iets organiseren. Natuurlijk hoef je niet aan ieder evenement mee te doen, maar als je een actieve club wilt, moet je daar zelf ook aan meewerken. Het is ook niet leuk als alles van 1 persoon af moet komen.

Voor de mensen die nog steeds zijn geinteresseerd in een GoT club: hou het clubforum de komende week in de gaten. Ik wil zelf iets gaan organiseren. Mocht iemand zich geroepen voelen om zelf ook wat te organiseren: ga je gang. Ik kijk het met de club nog even een tijdje aan, maar als de club inactief blijft, ga ik hem weer opheffen.

Mochten er mensen zijn die vinden dat er een aantal zaken anders geregeld moeten worden met betrekking tot de club en het club forum: alle suggesties, op- en aanmerkingen zijn uiteraard welkom :)
Ik heb me inmiddels aangemeld op het forum. Lijkt me leuk om komende week s'avonds een keer te toeren :). Zal het forum in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Er zijn nu twee evenementen gepland. Een tour voor week 31 en een race voor week 32. Voor deze week kan ik zelf even niks organiseren i.v.m. werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:51

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Heeft er al iemand in de MB CLK GTR gereden? Eergisteren gekocht en ben er niet meer uit weg te slaan, wat een superbak!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bvk/TDU/20080721200128small.jpg

Wegligging is subliem en over de remmen raak ik ook niet uitgepraat. Een race die eerst best lastig te winnen was, win ik nu met 10 seconden voorsprong _/-\o_

Eens kijken wat deze in de Millionairs Challenge doet, moet lekkerder gaan dan bijvoorbeeld met de McLaren denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door bvk op 22-07-2008 18:58 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

Sinds kort heb ik wat raars. Stel ik ga in de camera voorin zitten bij en RUF (dus zeg maar op de hood of bij bumper). Hoor ik niets meer. Terwijl dat eerst nog wel was. net als nu met een Viper achteruit kijken hoor ik ook niets. Iemand een idee hoe dat komt? Want ik vind het soms aardig irritant zeg maar als je ff achteruit kijkt en het ineens doodstil is terwijl die V10 lekker gromt :<.

Thanks in advance.
Ik ga denk als ik weer eens wat tijd heb enzo, wat spelen. Lijkt me weer eens lachen, goede game alleen die fps is soms niet zo fijn. Maar dat komt door mijn 8800GTS (geen geld voor een andere kaart :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:30
Momenteel zit ik op 44% van het spel. Het probleem is nu alleen dat ik bijna geen challenges meer tegen kom. Is er een filter die je kan aanzetten waarbij de wegen waar je nog niet geweest bent zichtbaar worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Putyah schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:15:
Momenteel zit ik op 44% van het spel. Het probleem is nu alleen dat ik bijna geen challenges meer tegen kom. Is er een filter die je kan aanzetten waarbij de wegen waar je nog niet geweest bent zichtbaar worden?
Het is heel simpel om de challenges te filteren die je nog niet gedaan hebt, maar onbereden wegen zul je van de kaart zelf af moeten leiden. Wegen die je al gehad hebt worden groen, onbereden wegdelen zijn nog zwart.

Edit: Niet groen, maar blauw..

[ Voor 3% gewijzigd door bvk op 22-07-2008 18:44 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Voor de mensen die graag het carpack willen kopen en geen credit card hebben is er goed nieuws.

Inmiddels is het carpack ook met paypal aan te schaffen op de officiele EU verkoopsite.

www.testdriveunlimited.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 20:48
Ik vind het spel geweldig in singleplayer, maar mp is zo slecht te doen dat de GoT club of welke club dan ook niet echt zin heeft, erg jammer van dit spel :(

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Jeroen O schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:31:
Voor de mensen die graag het carpack willen kopen en geen credit card hebben is er goed nieuws.

Inmiddels is het carpack ook met paypal aan te schaffen op de officiele EU verkoopsite.

www.testdriveunlimited.com
Klopt, ik heb hem ook via PayPal aangeschaft. Maar pas op, ik kreeg een aanbiedings mailtje van Atari met een prijs van € 20,- met even doorzoeken vond ik het pack voor 15,-.....

Maar goed, ik heb zo'n plezier van die GTR (zie hierboven) dat ik er ook wel 20 Euro voor over had gehad ;)

MP is momenteel waardeloos ja, 90% van de mede wegmisbruikers heeft een volgens het spel hele slechte verbinding. De spelers die in rood worden weergegeven zijn zeer zeldzaam en alleen daarmee is het leuk rijden :|

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Vreemd. De meeste spelers zijn bij mij rood.

De enige problemen waar ik last van heb, is als je met mensen ergens af spreekt, dat vaak moeilijk is om verbinding met elkaar te krijgen.

Misschien ligt het aan mij, maar ik heb het idee dat het vroeger makkelijker ging, in het pre-patch-1.66 tijdperk. In de tijd dat VMACNL nog bestond.

Overigens als je een multiplayer race opstart, dan gaat het meestal wel goed. Dat multiplayer onderdeel werkt dus wel een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Tja, ik had er vroeger inderdaad ook geen last van, het is volgens mij echt iets van de laatste tijd. Maar misschien is het afhankelijk van het tijdstip en dag waarop je speelt en de drukte op de servers.

Aan mijn verbinding zou het niet mogen liggen, heb lage pings bij Xs4all ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Iemand zin om een half uurtje te rijden? tot topgear begint :+
msn -> msn@compubo.demon.nl

[ Voor 18% gewijzigd door KillerB op 27-07-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 05:39
koekoek2003nl schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:18:
in de topicstart staat het volgende:

Maar heeft iemand het bestandje van polo1987 nog? Ik moet nu namelijk een D classe auto kopen en ik zit te denken aan een Aston Martin V8 Vantage want de DB9 is 48.000 duurder en is maar een klein beetje sneller...
Zal Polo1987 eens vragen om het bestand weer online te zetten. Daarnaast zal het uitgebreid moeten worden, gezien de carpack niet verwerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Astublieft: http://www.xs4all.nl/~kleven/TDU/

Inclusief de tuned cars, map en dealers. Had ze nog staan in mijn games directory ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Zijn er eigenlijk nog mods verschenen voor TDU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret X
  • Nu online
Zijn er niet meer mensen onder de 50 minuten geweest, bij de Millionaire's Challenge?
Vandaag is het gelukt met de Enzo:
Afbeeldingslocatie: http://www.eawagelaar.nl/Tijdelijk/TDU/4.jpg
Ik moet zeggen dat dat wel een stuk moeilijker is dan met een motor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Ik speel met de patch 1.66a en tevens de carpack, maar toch zie ik nog wel eens als ik een speler op de map bekijk "car not downloaded" :? Ik heb toch alle auto's :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Dat is een bekende bug.

Je hebt inderdaad alle auto's, maar als je iemand op de map aanwijst die ook een carpack auto heeft, dan zie je de tekst "Car not downloaded". Als je naast hem gaat rijden, dan zie je wel wat voor auto die heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 01:49
Misschien omdat diegene de amerikaanse carpack heeft gekocht/geinstalleerd en jij de EU versie (of andersom).

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Volgens mij maakt het niks uit.

Voor zover ik weet zijn de amerikaanse en de europese versie identiek. Ze worden alleen door verschillende uitgevers verkocht.

Als je op het Europese atariforum gaat kijken, dan hebben ze het erover dat het een algemene bug in het carpack is en niet dat het versie specifiek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ferret X schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 09:43:
Zijn er niet meer mensen onder de 50 minuten geweest, bij de Millionaire's Challenge?
Vandaag is het gelukt met de Enzo:
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat dat wel een stuk moeilijker is dan met een motor. ;)
Onder de 45 minuten zelfs. Maar wel zonder verkeer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Maar volgens mij kun je niet de US versie van de carpack installeren op een EU versie van TDU toch ?

[ Voor 3% gewijzigd door C.44 op 03-08-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 01:49
Ik heb zelf toen de US versie gekocht en op m'n EU versie geinstalleerd. Werkt goed. Viel me wel op dat ik toen die US pack net uit was bij iedere online speler op de map wel kon zien welke auto 'ie had, en toen de EU pack er eenmaal was heel vaak 'car not downloaded' verscheen. Daardoor dacht/denk ik dat dat toch iets te maken heeft met het hebben van of de US of de EU versie van de carpack.

Verder werkt het goed, ik zie ingame alles, nog nooit de dummy car tegengekomen :P

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Laat ik mij ook maar eens melden hier, heb het spel al een aardige tijd en bevalt me super. Zit inmiddels op expert niveau en heb net een nieuwe optrekje gekocht en gevuld met mijn beste voertuigen:
Afbeeldingslocatie: http://i324.photobucket.com/albums/k331/Joopieboy/Fotoos/tdu.jpg
Enzo, f430 cabrio, gallardo, slr, f430.
In de andere garage nog een kawasaki motor staan (valt me tegen het rijden met een motor), audi tt, nissan 350z max tuned, lotus elise (rot auto om mee te rijden) en nog eentje, maar die ben ik vergeten. :P

Mja super tof spel, enigste is dat ik last heb van stotters op hoge snelheden, dat is wel jammer. Maar verder loopt het spel erg goed. Wel een beetje last van bugs zo af en toe mja, dat neem ik wel voor lief. :P

Wat ook erg tof is, is de playlist die je kan aanmaken. :)
Lekker hardcore, hardstyle en rave opstaan tijdens het rijden, super!

[ Voor 8% gewijzigd door Joopieboy op 03-08-2008 18:53 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:10

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Zo, ook maar eens weer geïnstalleerd :) Had nog een savegame en bleek 66 miljoen nog te hebben dus heb van de carpack maar eens wat wagens gekocht :P

Wat ik nog wel lastig blijf vinden is het sorteren van wagens in huizen... Ben nu in een hele mooie gele garage bezig alle Ferrari's te dumpen, maar echt snel gaat dat niet :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236570

Hoi,

Ik heb TDU zojuist gekocht maar kom niet uit een aantal dingen.
Ligt het aan mij of zit er echt helemaal niemand op de multiplayer ervan?
Of moet ik nog iets speciaals instellen naast mijn gamespy profile.

Thanks, Robin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
meestal is er altijd wel iemand online, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik de enige op de map was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret X
  • Nu online
Ook met de nieuwe Kawasaki kan je makkelijk onder de 50 minuten komen:
Afbeeldingslocatie: http://www.eawagelaar.nl/Tijdelijk/TDU/5.jpg
Natuurlijk wel met verkeer ;) Op den duur leer je de baan kennen en weet je de "valkuilen" te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Anoniem: 236570 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:14:
Hoi,

Ik heb TDU zojuist gekocht maar kom niet uit een aantal dingen.
Ligt het aan mij of zit er echt helemaal niemand op de multiplayer ervan?
Of moet ik nog iets speciaals instellen naast mijn gamespy profile.

Thanks, Robin :)
Je moet met een online profiel spelen, anders werkt het multiplayer gedeelte helemaal niet.

Er zijn wel eens problemen met de servers, waardoor het kan gebeuren dat je geen verbinding kan krijgen met de servers of dat je in het spel geen andere spelers tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

En druk eens op M als je ingame zit. Op de kaart kun je vervolgens linksboven aanvinken dat je users wil zien. Dan zie je dat er erg veel mensen rondrijden op de kaart.

Mij lukt het alleen niet altijd feiloos om als ik iemand op de kaart zie, erop te locken. Soms zie ik ze nog niet als ik erop klik en op dezelfde plek kom te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Ik heb twee computers hier staan waarvan op mijne TDU geïnstalleerd is met de carpack. Alles netjes gekocht.

Alleen nu wil ik ook de boel installeren op een 2e computer in hetzelfde netwerk maar dat gaat nog niet helemaal goed.
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om hem 2x te kopen voor die ene keer dat het met 2 computers speel. Dit moet toch mogelijk zijn als je achter hetzelfde ip-adres zit?

En nee het is geen warez request.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Ik gok dat je niet tegelijk online kan met dezelfde serial. Om te voorkomen dat je serial geblacklist wordt zou ik 't dan ook niet proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Misschien dat het werkt als je allebei met een off-line profiel speelt, maar ik zou inderdaad het risico maar niet nemen...

Ik krijg als het goed is zo mijn nieuwe G25 binnen :9 Ik zou eigenlijk als eerste GTR2 moeten starten om het stuurtje eens goed te testen, maar heb zo'n vermoeden dat het gewoon TDU gaat worden.

Lijkt me echt heerlijk cruisen met zo'n mooi lederen stuur in je handjes ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Ik wil juist tegen elkaar racen, maar hij doet het niet...naja pech.

Ik heb ook een G25 sinds een maandje en ben niet achter TDU weg te slaan, erg leuk van geworden. Wel even de goede settings opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
hoe kun je trouwens in tdu 2 joysticks instellen?
ik heb natuurlijk zelf een knoppen paneel gemaakt met een aantal knoppen, maar die knoppen werken niet in tdu.
ze werken wel in windows, rfactor etc. maar niet in tdu.
het paneel wordt gewoon in windows als joystick herkent zodat elk spel die met meerdere joysticks kan omgaan ook met mijn paneel kan omgaan.
ideeën zijn welkom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:07
akatar schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:10:
hoe kun je trouwens in tdu 2 joysticks instellen?
ik heb natuurlijk zelf een knoppen paneel gemaakt met een aantal knoppen, maar die knoppen werken niet in tdu.
ze werken wel in windows, rfactor etc. maar niet in tdu.
het paneel wordt gewoon in windows als joystick herkent zodat elk spel die met meerdere joysticks kan omgaan ook met mijn paneel kan omgaan.
ideeën zijn welkom....
Volgens mij wel. Althans ik had een stuurtje en een gamepad geinstalleerd die allebei werkten. Gamepad voor motoren en stuurtje voor de auto's. In principe is dat hetzelfde als 2 joysticks toch?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kon je ze ook tegelijk gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
ik krijg dit niet aan de praat (sturen net g25 en knoppen paneel voor starten van motor etc.)
maar ik wil ook eigenlijk een hshift+ van frex, als dit niet werkt dan de frex g25 combinatie ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Laatst online: 02-06 19:19
Ik word hier echt niet goed van! :(

1: Ik wil een auto weg brengen ter waarde van $90,000 (Die Chevrolet Corvette '67, tweede auto die je kunt wegbrengen.) Staat er opeens na zoveel miles $89,965 terwijl ik ECHT niks heb geraakt ofzo of in de berm ben gereden.

2: Atari mag weer een patch uitbrengen want de AI auto's kloppen echt voor geen reet. Soms veranderen ze spastisch van de ene baan naar de andere. En soms rijden ze gewoon op de verkeerde weghelft.

3: Ik lekker aan 't rijden nog met die Chevrolet Corvette, komt er echt uit het niets, ik zie niks, volgens mij een onzichtbare politie. Huppa -> $89,965 -> $82,xxx ... Lekker, bedankt. En bij de meeste auto's kun je er doorheen kijken. Dus half onzichtbaar..

Al die moeite voor niks. Ik heb die 'race' nu al 4 keer overnieuw gedaan, en telkens krijg ik wat ik hierboven beschreven heb.

Zonde, want het is een prachtig spel. ;(

(Patch 1.66A, legale versie en geen megapack)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Wrs ben je net ergens over de rand gegaan, voor een halve minisec dan. Het enige wat ik echt irritant vindt zijn die wegen die niet vloeiend rijden. Daar spring je constant over, dat is pas minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Maldred schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:43:
Wrs ben je net ergens over de rand gegaan, voor een halve minisec dan. Het enige wat ik echt irritant vindt zijn die wegen die niet vloeiend rijden. Daar spring je constant over, dat is pas minder :)
Je bedoelt die scherpe bochten die best wel stijl zijn of een afdaling hebben? Inderdaad, daar moet je echt vol in de remmen om niet van de weg te schieten. Zonde, totaal onrealistisch.

Het feit dat TDU praktisch nergens meer te krijgen is, zou het betekenen dat TDU2 onderweg is? Of dat dit spel gewoon een stille dood sterft. Discontinued products enzo. Wie o wie verlicht ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:07
Anoniem: 4629 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:19:
Kon je ze ook tegelijk gebruiken dan?
100% zeker weet ik dat niet, maar ik gebruikte de startknop van het stuur ook voor de motor. Maar of ik bijvoorbeeld het gas op de een en het stuur op de ander kon doen weet ik niet. Eigenlijk heb ik dat wel altijd aangenomen omdat ik ze dus door elkaar gebruikte.

Wel scherp hoor ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Laatst online: 02-06 19:19
Maldred schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:43:
Volledig met je eens, die kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Wat betreft de vehicle transport missies, er zijn er een aantal die problemen opleveren. Onlangs heb ik ze in een nieuw profiel allemaal opnieuw gereden.

Met de volgende heb ik veel problemen gehad:

Andrew (Ford Shelby GR-1 Concept)
Kevin (Mercedes-Benz 300 SL Gullwing)
Pete (Shelby Cobra Daytona Coupe)

Bij Kevin en Pete heb ik omgereden omdat deze op een bergtraject in de fout gaan.
Bij Andrew was het gewoon een kwestie van blijven proberen en hopen dat het goed gaat. Omrijden was geen optie omdat het op de omweg ook fout ging.

Bij de volgende missies ging het de eerste keer fout, echter de tweede keer goed:

Kyle (Chevrolet Corvette Stingray 69)
Luc (Jaguar XJ220)

Bij Kyle gaat het fout op het moment dat je de berg over gaat. Let daar even goed uit waar het precies fout gaat en probeer de volgende keer daar niet te rijden. Als het bijvoorbeeld aan de rechterkant van de weg fout gaat, neem dan de volgende keer de linkerkant.

De overige vehicle transport missies gingen wel in 1x goed, maar dat is misschien ook een kwestie van geluk gehad hebben.

Wat betreft de onzichtbare politieauto: volgens mij is dat iets wat in patch 1.66 is geïntroduceerd, aangezien ik er toen het spel net uit kwam, geen last van heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Jeroen O schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:02:
Wat betreft de onzichtbare politieauto: volgens mij is dat iets wat in patch 1.66 is geïntroduceerd, aangezien ik er toen het spel net uit kwam, geen last van heb gehad.
''It's not a bug, it's a feature!''

Sorry, die was te makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Jejking schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:30:
[...]

''It's not a bug, it's a feature!''

Sorry, die was te makkelijk ;)
Verdorie, ik ga naar Atari schrijven! Ik heb deze feature nog nooit gekregen, schandelijk ;)

Gewoon heel rustig aan doen met die wegbrengmissies, je hebt alle tijd. De moeilijke stukken doe je de volgende keer dan gewoon met 20 Km/u..

Die nieuwe G25 rijdt echt heerlijk en ja, de motor slaat af als je te weinig gas geeft. (was een vraagje mijnerzijds)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Tijdens de millionairs challenge gebeurt het meestal wel een keer.

Niet dat het echt een probleem is, want je hebt toch tijd zat en de politie rij je met je group A voertuig er zo weer uit. Het zorgt voor wat leuke afwisseling in het rondje eiland.

Dus inderdaad, het is geen bug, het is een feature :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234660

Heeft iemand enig idee waarom de Challenge Stradale bij mij niet in de Ferrari showroom te vinden is ?
Volgens mij hoort hij daar toch echt thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedphuq
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:25

Hedphuq

Xbox Live: VV1R3D

Anoniem: 234660 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:08:
Heeft iemand enig idee waarom de Challenge Stradale bij mij niet in de Ferrari showroom te vinden is ?
Volgens mij hoort hij daar toch echt thuis..
Er zijn 2 Ferrari showrooms. Eentje heeft de Challenge Stradale wel, de andere niet. Tenminste, bij mij op de 360.

Xbox Live: VV1R3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hedphuq schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:11:
[...]

Er zijn 2 Ferrari showrooms. Eentje heeft de Challenge Stradale wel, de andere niet. Tenminste, bij mij op de 360.
Bij de PC-versie is er maar 1 Ferrari garage, en ik heb dus de megapack geinstalleerd.. Alles zit erin, van Lexus tot aan de Audi S6 enz. Maar de Ferrari Challenge Stradale dus niet. Beetje balen. Kan het niet zo zijn dat je die later pas vrijspeeld ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
De PC versie heeft ook twee Ferrari dealers.

De dealer in Waikiki (bij de Nissan dealer in de buurt) heeft de 612 Scaglietti.
De andere dealer in Kapalama, zeg maar meer richting Honolulu Airport heeft de Challenge Stradale.

En die is meteen vanaf het begin beschikbaar. Geen van de auto's hoef je eerst vrij te spelen.

Open maar de map en kijk maar eens goed rond.

[ Voor 7% gewijzigd door Jeroen O op 15-08-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Is er niet ergens een overzicht van wat je gehaald moet worden om bepaalde privileges te hebben? Ik kan namelijk nog niet tunen en ook alleen maar in 1 kleur een paintjob doen. En geen idee wat ik meot doen om dat wel te mogen.

En hoe zit het met de F40, ik kan hem niet vinden bij de ferrari garages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ik zal wel even een overzichtje maken.

De F40 koop je bij de European Classics dealer welke bij de Dodge, Chrysler en US Independents dealer in de buurt ligt. Ergens op het oostelijk deel van het eiland.

Tunen kan altijd mits je geld genoeg hebt. Alleen is het wel belangrijk dat je de juiste tuning shop selecteert.

Enkele auto's zijn niet te tunen, namelijk:

* Alle cars die je moet unlocken
* Mercedes-Benz CLK DTM AMG
* Cadillac Cien
* Chrysler Crossfire SRT-6 Roadster (de coupe volgens mij wel, moet ik nog testen)
* Ferrari F40
* Holden Efijy concept
* Saturn Curve

Wat betreft het painten, ook daar zitten restricties aan. Zo is de deluxe paint niet beschikbaar voor motoren.
De paint shop is ook niet beschikbaar voor voertuigen die maar in één kleur beschikbaar zijn. (De deluxe paintshop meestal wel, alleen hoe krijg je zo'n voertuig weer terug in originele kleur??)
De deluxe paint shop is niet beschikbaar voor bepaalde auto's, bijvoorbeeld voor Maserati's

[ Voor 65% gewijzigd door Jeroen O op 15-08-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
* Bike showrooms

Hiervoor moet je alle car showrooms bezoeken. Met bezoeken wordt niet bedoeld dat je er naar binnen moet gaan. Als je er langs rijdt en het Enter symbooltje verschijnt in je GPS scherm, dan is het goed.

* Chronopack

Wordt geunlockt wanneer je je tweede voertuig koopt.

* Photo mode + amateur races

Worden geunlockt wanneer je Amateur level bereikt.

* Editor mode + pro races

Worden geunlockt wanneer je Pro level bereikt.

* Expert races + toegang tot Ford Island + The Reward multiplayer race

Worden geunlocked wanneer je Expert level bereikt.

* Champion races + Hardcore mode + toegang tot de Oahu raceway + The legendary record en May the best man win multiplayer races

Worden geunlocked wanneer je Champion level bereikt.

* Deluxe paint shop

Wordt geunlockt wanneer je de Around the crater race wint. Deze race bevindt zich bij de deluxe paint shop en de race komt beschikbaar wanneer je Pro level hebt bereikt.

* Reward house

Dit huis helemaal linksboven op de map krijg je gratis tot je beschikking wanneer je alle wegen op het eiland hebt bereden.

* Alfa Romeo 8c Competizione

Kan je gratis bij de dealer afhalen wanneer je de Tour of the island wint. Deze race komt beschikbaar wanneer je expert level hebt bereikt.

* Chrysler Firepower Concept car

Kan je gratis bij de dealer afhalen wanneer je alle Courier missies succesvol hebt volbracht.

* Chrysler ME Four-Twelve

Kan je gratis bij de dealer afhalen wanneer je 1e bent geworden bij alle Race challenges

* Ford Mustang GT-R Concept

Kan je gratis bij de dealer afhalen wanneer je alle Vehicle transportmissies hebt volbracht. Daarbij hoeven ze niet perfect volbracht te zijn.

* Ford Shelby Cobra Concept

Kan je gratis bij de dealer afhalen wanneer je alle Top model missies succesvol hebt volbracht.

* Ford Shelby GR-1 Concept

Kan je gratis bij de dealer afhalen wanneer je 1e bent geworden bij alle Speed challenges

* Volkswagen W12 Coupe

Kan je gratis bij de dealer afhalen wanneer je 1e bent geworden bij alle Time challenges

* Volkswagen W12 Roadster

Kan je gratis bij de dealer afhalen wanneer je alle Hitchhiker missies succesvol hebt volbracht.

Wanneer je een nieuw spel start zijn standaard zichtbaar op de map:

* Alle multiplayer races (alleen bij on-line profiel)
* Alle singleplayer races van het niveau waarop je je bevindt en die van lagere niveau's
* Alle Car dealers
* Alle Bike dealers

Alle overige onderdelen en races worden pas op de map zichtbaar wanneer je deze tijdens het rijden ontdekt hebt.

Wil je alle kleren kunnen kopen in het spel, dan moet je alle Top model en Hitchhiker missies perfect afronden.

Wisselen van niveau gebeurt vanaf de volgende punten aantallen:

0 punten: Rookie
30 punten: Amateur
90 punten: Pro
180 punten: Expert
450 punten: Champion
1000 punten: Ace

Hoe je deze punten kan halen, kan je in het spel in je huis opvragen bij info en game progress. Het gaat een beetje te ver om dat allemaal hier te vermelden. Wanneer ik een keer tijd heb, plaats ik het wel allemaal op het TDU clubforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeer handig overzichtje, en bedankt voor de info over de Ferrari dealers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Tof spel, blijf het zeggen, ben er compleet aan verslingert, maar wat ik me afvraag, hoe meer wegen ik bereden heb en dik gekleurd zijn (op de kaart gekleurd dat ik ze bereden heb) hoe vaker de navigatie mij over andere wegen stuurt, lijkt dit maar zo of is dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Slotje, we gaan vrolijk verder in deel 9! Hier dus: [Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 9

Hopelijk raakt dat nog vol voordat dit spel compleet uitgestorven is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Das niet eerlijk, heb nog geen antwoord. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Joopieboy schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:00:
Das niet eerlijk, heb nog geen antwoord. :+
Waarom denk je dat ik je post in t volgende topic geplempt heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
:)
Hopelijk raakt dat nog vol voordat dit spel compleet uitgestorven is...
Tja, het jammere aan dit leuke spel is vooral dat de engine gewoon behoorlijk gaar is, en sommige mensen al twee keer hun profiel kwijtgeraakt zijn (of vaker) :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.