[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 60.493 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Ik wordt er schijtziek van.. Vanavond die milliondollar race aan het doen 5 km voor de finish... hangt ie :(

Spel opnieuw gestart, wissel van auto... blijft ie weer hangen, op saving game :(
En dan al niet te spreken over het geluid wat brak is...

Geen idee waar het aan ligt. Heeft altijd goed gewerkt..

Dat dxdiag heb ik al geprobeerd.. tering dit :X

Edit:

Probeer nu de oplossing van Jepz

[ Voor 7% gewijzigd door Nyana op 14-12-2007 00:28 ]

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Ik heb precies hetzelfde probleem elke keer weer, hangt hij... kan niks meer doen restart nogmaals het zelfde... :( Blegh...

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Dit topic staat zo vol met fouten en bugs dat ik besloten heb de game niet te kopen :(
Wel ga ik gebruik maken van m'n nieuwe Logitech MOMO :D!

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

• b00ster
  • Laatst online: 24-08 19:51
DutchManticore schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:33:
Dit topic staat zo vol met fouten en bugs dat ik besloten heb de game niet te kopen :(
Wel ga ik gebruik maken van m'n nieuwe Logitech MOMO :D!
Goede keuze, deze game draaid echt bagger :|
Dus lekker NFSPS op mun G25 _/-\o_ :D
Flamen is nergens voor nodig, doe dat dan ook lekker niet.

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 27-12-2007 16:18 ]

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

b00ster schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:39:
[...]

Goede keuze, deze game draaid echt bagger :|
Dus lekker NFSPS op mun G25 _/-\o_ :D
Ik speel echt heerlijk met mijn Q6600 2gig GF8800GTS en logitech momo racing...NFSPS is echt een totaal andere game. Met TDU unlimited speel je tenminste niet met gepimpte bagger ;)

Dit spel is prima tespelen zonder problemen echter een aantal mensen hebben problemen maar dat heb je altijd.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

heeft iemand nog link naar map van TDU met alles er ?

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

rCk schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:47:
Gebruiken er andere mensen ook een XBOX360 controller voor TDU?
Zo ja, heeft iemand goede settings, want nu als ik stuur en dan zelf terug laat draaien, dan gaat dat zo keilangzaam. Dat toetsenbord mij nog fijner lijkt...
Ik heb een G25, maar ik heb geen zin om die aan te sluiten opt moment, en ook omdat ik Dat gewoon wat lekkerder vind, dit. Ik kon eerst een gozer die drifte legendarisch met dat ding, maar ben em kwijt geraakt.. die gast :p Anders kon ik t hem vragen.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

dat ik dat niet heb gezien in start post :+
op Xbox Live heeft iemand met Koenigsegg 465.5 km/p gegaan als ik probeer zelfde race kom ik niet veder dan 430 + - met verkeer

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey,

ik post dit bericht maar even via mijn broers account, maar ik heb dus in tdu via trade een auto gekocht, en die staat dus nu bij transactions. Hoe kom ik nu bij mijn auto zodat ik er in kan rijden? Hij staat namelijk dus niet in de garage...

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al je huizen al na gekeken? (Gewoon in 1 huis op "List" drukken, en dan krijg je de lijst van al je auto's)

En is het geld wel afgeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het geld is afgeschreven, en ik heb in m'n 2 huizen gekeken in de garage

edit: en geen auto...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 15:52

ThunderNet

Flits!

Had je de sleutels laten liggen? Is je garagedeur geforceerd? Ik zou daar even naar kijken :/ schijnen mensen zijn die auto's te jatten.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThunderNet schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:04:
Had je de sleutels laten liggen? Is je garagedeur geforceerd? Ik zou daar even naar kijken :/ schijnen mensen zijn die auto's te jatten.
niet bepaald grappig }:| , kben nu wel die 300.000 kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toen ik op 'buy?' klikte kwam er wel een melding dat hij op dat moment hetgene niet kon doen, of ze daarmee opslaan of kopen bedoelden weet ik niet, maar het geld was wel weg en bij purchases staat wel m'n auto :?

edit: kheb nu ook gewoon gekeken bij info, en daar staat dan het volgende:

collection:

numbers of cars bought (showroom):
10
numbers of cars bought (trade):
0

< kan het er iets mee te maken hebben dat het nog bij transactions staat? en als ik nou zo'n mailtje stuur naar tdu, zou ik dan misschien mijn geld terug krijgen O-) ?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Motaro schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 04:30:
[...]

dat ik dat niet heb gezien in start post :+
Okee, daar blijkt ie dus ook te staan. Dat wist ik zelf ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten je garages niet gewoon vol? Aangezien je 10 auto's hebt in totaal..

Ik weet dat je daarbij een melding krijgt als je een auto koopt in een gewone showroom, maar misschien zijn ze dat hier vergeten.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk bedacht;), maar kheb natuurlijk onderhand ook al weer een paar auto's verkocht, dus er zou dus ruimte moeten zijn voor de auto. Desalnietemin heb ik toch maar even een extra huisje gekocht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat trouwens om een shelby gt500, fully tuned

edit: kvond de mclaren maar zozo, dus kheb hem net met mooie paintjob voor 999,000 online gezet, een koopje! hinthinthint

dubbele edit: en weer verkocht ^^

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Hmm... er lijken inderdaad issues te zijn met de Cat 7.12. Bij mij gaat de boel op een héle vette overbright lijken als ik HDR+AA aanzet. Verander ik de AA-settings dan is het probleem opgelost.

Zijn er meer mensen met problemen? Just to ask, het is geen big deal maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Ik heb niets vreemds gemerkt wat dat betreft sinds ik Cat 7.12 gebruik (icm x1900xt).

Wel heb ik sinds 7.10 ofzo dat de AA niet meer zo mooi lijkt als ik met 7.8 had. Vanalles geprobeerd in de Catalyst settings maar helpt weinig.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Laatst online: 08:08
Gistere G25 Gekocht en daarna meteen weer dit spel uit kast gehaald:). Ik speelde voorheen met een microsoft sidewinder van 10 jaar oud ofzo? :S:P jezus wat een verschil :)
Nieuwe game begonnen. Audi TT als eerste auto en Jaguar als 2e (die van 160k B klasse) XJ220 ofzo??
Ik zat nu te denken. Welke auto moet ik voor sparen :) kep nu al een snelle bak om lekker te race over het eiland . Mooie drifts:) Ik wil zowiezo een enzo halen maar wat raden jullie mij nog meer aan ? Wat is nou echt veel rijplezier ? Heb nu F klasse en B klasse auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Xenophoben schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:38:
Gistere G25 Gekocht en daarna meteen weer dit spel uit kast gehaald:). Ik speelde voorheen met een microsoft sidewinder van 10 jaar oud ofzo? :S:P jezus wat een verschil :)
Nieuwe game begonnen. Audi TT als eerste auto en Jaguar als 2e (die van 160k B klasse) XJR ofzo??
Ik zat nu te denken. Welke auto moet ik voor sparen :) kep nu al een snelle bak om lekker te race over het eiland . Mooie drifts:) Ik wil zowiezo een enzo halen maar wat raden jullie mij nog meer aan ? Wat is nou echt veel rijplezier ? Heb nu F klasse en B klasse auto
Zelf vind ik de Audi RS4 een erg fijne auto om mee te rijden. Zo ook de Lotus Esprit :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
hoe duur is die ? :D en is die sequentieel of h shifter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
RS4 gebruikt de H shifter.

B class Jaguar is trouwens de XJ220... de XKR is een D class.

[ Voor 55% gewijzigd door B-Buster op 09-01-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
heerlijke bak die xj220 :) net een lambo gallardo se gekocht ... viel wat tegen maargoed. Die jaguar kan die opgefokt worde zoja bij welke tuner?
Ik vind hem wel bij verre de vetste sound hebbe van alle auto's waar ik mee geraced heb. Welke auto is het snelst met een h shifter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb gisteravond de Koenigsegg gekocht - gelijk maar laten tunen naar stage 3 O-) Vond er standaard niets aan O-)

Dat ding gaat over de 400 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Xenophoben schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:28:
heerlijke bak die xj220 :) net een lambo gallardo se gekocht ... viel wat tegen maargoed. Die jaguar kan die opgefokt worde zoja bij welke tuner?
Ik vind hem wel bij verre de vetste sound hebbe van alle auto's waar ik mee geraced heb. Welke auto is het snelst met een h shifter?
Jaguar is te tunen, bij british tuner in de buurt van de aston martin dealer.

Snelste met H shifter zijn denk ik de McLaren F1 en de Pagani Zonda. Weet even niet meer of de Koenisegg sequentieel is of niet, anders die ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
De Koenigsegg is handgeschakeld met een H-shifter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaanBitch
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:13
Ik kan sinds een paar dagen m'n 'oude' netwerk profiel niet meer spelen... krijg zodra ik m'n huis kom constant de melding 'network connection was lost' en wordt uit het spel gedonderd :'(
Ik kan wel een nieuw profiel aan maken en spelen maar zodra ik TDU afsluit en opnieuw opstart gebeurt het zelfde....
Heb TDU al opnieuw geinstalleerd maar ook dat helpt niet.
Wordt er schijt ziek van.... Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Best kans dat het helemaal niet aan je profiel ligt.

Heb deze melding ook wel eens gehad. Meestal in tijden wanneer de servers slecht bereikbaar zijn. Soms doet ie het dan wel, maar dan krijg je opeens tijdens het rijden deze foutmelding. Meestal kan je dan wel door blijven rijden, maar een enkele keer wordt je uit het spel gedonderd. Vaak krijg je dan ook geen verbinding meer, wanneer je het opnieuw probeert.

De beste oplossing in een dergelijk geval is wachten totdat de servers het weer normaal doen (kan een aantal dagen duren) en wanneer je geen verbinding krijgt met een off-line profiel spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Jeroen O op 14-01-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nu gaat de mod ook eens de n00b uithangen.. :P

Ik sta op het punt van iemand TDU te kopen.. Maar kan ik dan gewoon een Gamespy account maken en er hier mee gaan spelen? Het zou nogal minder prettig zijn als ik dalijk dat spel koop en niet online kan omdat iemand anders dat al op zijn/haar account gedaan heeft...

edit: Dat kan dus vast wel, als ik jullie hieronder zo lees. Mooi :)

[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 16-01-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

TheZeroorez schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:16:
Nu gaat de mod ook eens de n00b uithangen.. :P

Ik sta op het punt van iemand TDU te kopen.. Maar kan ik dan gewoon een Gamespy account maken en er hier mee gaan spelen? Het zou nogal minder prettig zijn als ik dalijk dat spel koop en niet online kan omdat iemand anders dat al op zijn/haar account gedaan heeft...
Ga ik wel van uit. Zelf heb ik 2 accounts aangemaakt (zodat ik de game opnieuw kon spelen) en dit kon zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:40
Je kan meerdere accounts aanmaken. Je kan zelf in het spel een nieuw gamespy account aanmaken en wisselen tussen de accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-07 05:57
Hallo,

Ik heb -zoals zovelen als ik hier lees- een probleem met mijn Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel. Als ik met het stuur aangesloten het spel opstart heb ik enorme framedrops en is het spel amper speelbaar. Met alleen het keyboard is het geen enkel probleem. Force Feedback helemaal uitzetten helpt niet. Zoiezo zou ik het jammer vinden als mijn Force Feedback het niet zo doen. Heeft de ontwikkelaar van TDU andere oplossing of patch voor dit probleem.....? Vindt het namelijk erg vervelend. Draai gewoon gewoon met een voor TDU goed speelbare computer: e6750, p5k-e, 2 GB corsair PC 6400, 8800 GT

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
SaanBitch schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:37:
Ik kan sinds een paar dagen m'n 'oude' netwerk profiel niet meer spelen... krijg zodra ik m'n huis kom constant de melding 'network connection was lost' en wordt uit het spel gedonderd :'(
Ik kan wel een nieuw profiel aan maken en spelen maar zodra ik TDU afsluit en opnieuw opstart gebeurt het zelfde....
Heb TDU al opnieuw geinstalleerd maar ook dat helpt niet.
Wordt er schijt ziek van.... Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.
Heb ik ook last van. :( Erg klote. Ik krijg het al op het begin scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ekko schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:05:
Hallo,

Ik heb -zoals zovelen als ik hier lees- een probleem met mijn Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel. Als ik met het stuur aangesloten het spel opstart heb ik enorme framedrops en is het spel amper speelbaar. Met alleen het keyboard is het geen enkel probleem. Force Feedback helemaal uitzetten helpt niet. Zoiezo zou ik het jammer vinden als mijn Force Feedback het niet zo doen. Heeft de ontwikkelaar van TDU andere oplossing of patch voor dit probleem.....? Vindt het namelijk erg vervelend. Draai gewoon gewoon met een voor TDU goed speelbare computer: e6750, p5k-e, 2 GB corsair PC 6400, 8800 GT

Bedankt!
bij mij loste patch 1.66 ('de patch', meen ik) dit probleem op, het alternatief is FFB uitzetten via het register (niet op het stuur zelf, ik heb er een bestandje voor), dan doet de game het bij mij wel helemaal goed, maar uiteraard geen force feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Tja, ik heb overal bij framedrops.. met of zonder stuur, of met of zonder gamepad.
In de steden is het echt dramatisch, dan begint het hoor, terwijl de snelweg en die berg paden juist goed gaan.
Vind ik toch erg jammer, en mijn PC is ook niet echt slecht imo, niet de beste ook niet hoor :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk de correcte manier om van de politie af te komen? Ik kan van de weg af gaan maar ik moet er ook weer eens op. En dan heb ik ze meteen weer aan m'n kont hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over de weg proberen ze af te schudden, maar dat is nog best wel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:55:
Wat is eigenlijk de correcte manier om van de politie af te komen? Ik kan van de weg af gaan maar ik moet er ook weer eens op. En dan heb ik ze meteen weer aan m'n kont hangen.
Je kunt uren in het bos rijden, maar je raakt ze alleen kwijt op de weg. Gewoon doorrijden en geen andere auto's raken en ze gaan vanzelf weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Het is een kwestie van volhouden en geen fouten maken.

Het is me een keer gelukt van drie schildjes (wegblokkades) terug te gaan naar twee schildjes door steeds maar weer via de berm om de blokkades heen te rijden. Echter toen maakte ik een fatale fout waardoor ik een bekeuring kreeg.

De meest correcte manier is door je gewoon aan te laten houden en een bekeuring in ontvangst te nemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar want als ik 1 badge heb, en ik rij rustig genoeg dat ik niemand ander raak .. gaan de schildjes nog omhoog!

Mag je wel met 300 langs een agent rijden zonder 'm te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Je mag inderdaad met 300 langs een agent rijden. Zolang je hem niet aanraakt, is er niks aan de hand.

Alleen bij botsingen krijg je een schildje. Eén schildje bij botsing met een politie auto en een half schildje bij botsing met een ander voertuig.

Pas bij één schildje of meer komt de politie achter je aan, dus je mag 1 botsing met een normale auto maken zonder dat dit gevolgen heeft.

Wat wel eens wil gebeuren is dat je niet echt botst, maar dat je de politie of een ander voertuig net aan de zijkant raakt. Dan krijg je ook een (half) schildje erbij. Je hoort dan wel even 'tik' als dat gebeurt.

Je mag wel zonder gevolgen onbeperkt botsen tegen andere spelers (online) of AI-spelers (off-line).

[ Voor 18% gewijzigd door Jeroen O op 27-01-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 02:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik heb al tijden geen politie meer acher me aan gehad, gewoon inderdaad even rustig met het gas tot het schildje weg is.
Ik ben trouwens bang dat áls ik aangehouden wordt meteen voor een miljoen aan boete's gepresenteerd krijg... 8)

Ik meende tenminste dat de overtredingen cumulatief bijgehouden worden en open blijven staan tot je gepakt wordt?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net nog ff getest en anderhalf schildje kan ik nog wel wegrijden. Maar 2 of meer .. dan is het gewoon ondoenlijk. En elke keer 4 ton boete of zo.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:03:
Ik heb het net nog ff getest en anderhalf schildje kan ik nog wel wegrijden. Maar 2 of meer .. dan is het gewoon ondoenlijk. En elke keer 4 ton boete of zo.
Ga dan als een malloot rijden in een race, dan kost het tenminste niets als je wordt aangehouden. Buiten races: zo moeilijk is het niet om even niks te raken als je al 1 schildje hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Dat van dat cumulatief bijhouden dat klopt volgens mij wel, al hoewel ik daar nooit echt op gelet heb. Ook dacht ik ergens gelezen te hebben dat het bijgehouden wordt totdat je een race start of een huis binnen gaat. Maar ik heb nooit getest of dat werkelijk zo is.

Wat wel zo is, dat de hoogte van je boete afhankelijk is van het niveau waarop je speelt. Als je rookie bent betaal je bijna niks, als je champion bent betaal je de hoofdprijs.

En als je tijdens een race wordt aangehouden, dan krijg je geen geldboete, maar kost het alleen maar wat tijd. Daarom kan je bij een race net zogoed stoppen als het te moeilijk wordt om de politie te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ik zal me wel ff laten aanhouden, heb na mijn laatste aankopen toch een bijna lege rekening. Dan maar even "zitten", kan ik wél zien hoeveel boete het nou was.

Daarna weer even 10x de 180 MPH challenge en ik heb weer wat saldo ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Om het saldo wat op te krikken doe ik persoonlijk liever de millionairs challenge.

Okee, met die 180 MPH challenge krijg je meer geld in minder tijd, maar het is wel verschikkelijk geestdodend.

De millionairs challenge biedt dan toch wat meer uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Jeroen O schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:30:
Om het saldo wat op te krikken doe ik persoonlijk liever de millionairs challenge.

Okee, met die 180 MPH challenge krijg je meer geld in minder tijd, maar het is wel verschikkelijk geestdodend.

De millionairs challenge biedt dan toch wat meer uitdaging :)
Daarom doe ik de 180Mph race ook maar 10x achter elkaar, anders val ik in slaap ;)

De Millionaires Challenge of Tour of the Island zou ik juist weer voor mijn lol doen, omdat als je ergens een foutje maakt je óf weer overnieuw kan beginnen, óf dat miljoen niet haalt.

Dan maar liever gewoon "touren" in die challenges, maar dan op hoge snelheid en met de kans op een leuk prijsje :9

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Opzich kan je je in de Millionairs challenge aardig wat fouten veroorloven.

Van alle pogingen die ik heb gedaan, een stuk of 10 ongeveer, zijn er slechts twee mislukt. Namelijk de aller-eerste keer (een aantal keer een afslag gemist en veel gecrasht) en een keer omdat mijn PC vast liep terwijl ik al 3/4e van de race erop had zitten.

Maar als je deze race een aantal keer gereden hebt, dan haal je het makkelijk omdat je de route dan al uit je hoofd kent. Zelfs met de langzaamste klasse A auto ongetuned. Je hoeft gemiddeld 'slechts' 200 km per uur te rijden en dat haal je makkelijk.

Sterker nog: juist heel snel rijden is vaak niet goed, omdat de kans op een crach veel groter is. Bij 250 tot 300 km/h valt er nog redelijk te anticiperen op het verkeer. Bij 350+ wordt dat al een stuk lastiger.

Meestal rij ik hem tussen de 52 en 58 minuten uit en dan heb ik vaak nog een hoop fouten gemaakt ook.

Overigens als ik toevallig langs die 180 MPH speedrace kom met een klasse A auto, dan doe ik hem meestal wel een aantal keer. Dan is het gewoon mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld is het probleem niet. Ik wil gewoon kunnen raggen met verkeer maar zonder politie. Ik kan wel alle verkeer inclusief politie verwijderen door een map te hernoemen maar dat is niet leuk. Ik wil dus gewoon met 300 door het verkeer zigzaggen maar geen wouten als ik dan eens iemand schamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Jij rijdt toch met een off-line profiel?

Met een on-line profiel rij je wel zonder politie.

Overigens vindt ik de AI spelers in een off-line profiel vervelender. Die beuken altijd op je in als je lekker aan het zondagsrijden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-07 08:09
Kan iemand mij vertellen waar ik die miljonairs-challenge kan vinden?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Aan de westkust in een zijstraatje.

Als je vanaf de vuurtoren naar beneden rijdt, krijg je eerst drie doodlopende zijwegen die allemaal naar een huis toe gaan.

Daarna krijg je een zijweg die zeg maar een rondje maakt en even zuidelijker weer bij de kust uit komt. Deze weg moet je hebben en dan op het zuidelijke gedeelte.

En je moet minimaal Expert level hebben om hem te kunnen rijden (en zichtbaar te maken op de map).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een offline profiel ja. Is het dan niet mogelijk om het spel zo te manipuleren dat ik wel verkeer heb maar geen politie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Je zou kunnen proberen in de traffic map het bestand police1.bnk te verwijderen. Of beter: te verplaatsen naar een andere map.

Geen flauw idee of het werkt maar je zou het eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik al gedaan. Dan doet heel het verkeer het niet meer. En de .bnk vervangen door een van de andere .bnk-bestanden maakt dat de politie er anders uit ziet. Maar nog steeds achter je aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Is het op een of andere manier zonder dat ik AAx4 en HDR uit kan zetten, aangezien ik ontzettend vaak last krijg van frame drops... Vooral wanneer ik in de stad kom.
Weet iemand daar iets op?
Want aan mn vga kan het niet liggen, cpu is ook nog redelijk.. Of is het gwoon dit spel dat zo rottig loopt.
Dus als iemand een tip heeft om mn fps te boosten, vooral voor in de stad, please dat zou ik erg fijn vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Is 1.66 nogaltijd de meest recente patch en komt er nog een andere? Want sinds 1.66 uit is en mijn geluid om zeep geholpen heb, ligt TDU hier in een hoek stof te vangen. :'(

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

tazzman schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:27:
Is 1.66 nogaltijd de meest recente patch en komt er nog een andere? Want sinds 1.66 uit is en mijn geluid om zeep geholpen heb, ligt TDU hier in een hoek stof te vangen. :'(
Welke problemen heb je met je geluid? Ik had ook problemen, toen ik mn speakersettings in windows van 4.0 naar 5.1 verzette was het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Dat probleem had ik ook, maar dan dan installeer je de oudere versie toch gewoon weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Inderdaad Patch 1.66 bied geen verbetering en het geluid is alleen maar slechter geworden.

Hoe simpel kun je als ontwikkelings team zijn om een patch te maken, die lang verwacht was en uiteindelijk 5.1 audio er uit sloopt. Ook bij mij ligt TDU stof te vangen, ik geloof overigens dat je om online te kunnen spelen de patch moet installleren.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:55
Jammer dat deze spel veel fouten bevat terwijl het een leuke race game is. Bij mij loopt hij vast na 5 min en dan kan ik opnieuw starten. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

ALPACINO schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:23:
Jammer dat deze spel veel fouten bevat terwijl het een leuke race game is. Bij mij loopt hij vast na 5 min en dan kan ik opnieuw starten. ;(
radial cleaner tool al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Net 2,5 schildje weggereden. Of 3 ook lukt weet ik niet. Je bent er echt lang mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
ThunderNet schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:26:
[...]

radial cleaner tool al geprobeerd?
Ja, help niet.

Ik heb hem ook via no-cd crack gedaan dus dat hij alleen vanuit de hd leest maar zelfde verhaal. Opnieuw installeren helpt wel maar als ik voor tweede keer het spel opstart dan loop het vast |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-07 08:09
Met crack werkt volgens mij sowieso niet. Ik had het spel eerst gedownload, maar omdat het toen steeds vastliep bij de eerste race of daarvoor (ook na het installeren van de patch) heb ik het spel origineel gekocht. Ik heb nu nergens last van, geen bugs, geen framedrops, niets.

Als het aan de specs van de PC ligt, vergelijk ze eens met deze specs, dit is de PC waar TDU perfect op draait, op de hoogste settings.

Specs van mijn PC:
Gigabyte P35 Mamaplank
Intel Quad @ 2.4 GHZ
Nvidia 8600 GTS
4 GB Ram
Windows XP Professional Service Pack 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:58:
Zo. Net 2,5 schildje weggereden. Of 3 ook lukt weet ik niet. Je bent er echt lang mee bezig.
Het is me nog nooit gelukt om 3 schildjes weg te rijden, maar 2-2,5 is opzich wel te doen zolang je niks raakt. Lange rechte highways werken niet, beetje rondslingeren in de stad of de bergen gaat veel beter als je de flikken kwijt wilt.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 Lukt me nog niet nee. 2,5 wel en snelweg werkt best goed als je maar af en toe wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:52:
3 Lukt me nog niet nee. 2,5 wel en snelweg werkt best goed als je maar af en toe wisselt.
Wisselen van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Grappig, Atari heeft het domein http://www.testdriveunlimited2.com/ maar alvast geregistreerd.

Morgen ga ik TDU in de winkel kopen. Had even een *kuch* niet zo legale versie geprobeerd en het spel spreekt me wel aan.

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snelweg. Duh. Ik rij een eind weg .. dan een afslag .. ff stukje gras .. en dan de andere kant op of haaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:56:
[...]

Snelweg. Duh. Ik rij een eind weg .. dan een afslag .. ff stukje gras .. en dan de andere kant op of haaks.
Just wanted to be sure, just wanted to be sure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Het is me wel eens gelukt om van 3 schildjes terug te gaan naar 2, alleen toen maakte ik een fout waardoor ik alsnog werd aangehouden.

Tip: als je wilt oefenen met het ontwijken van de politie, start dan een race en probeer dan tijdens de race van de politie af te komen. Het voordeel is dat als je wordt aangehouden, het geen geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb wat raars ontdekt :

Ik was wat aan het rondrijden en toen kwam ik met toeval een Lexus garage tegen maar kon er niet in:S weet iemand of je dat moet vrijspelen? of hoort dat gewoon zo?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Vooralsnog hoort dat zo omdat er geen Lexus in het spel zit.

Mochten er ooit nog eens carpacks uitgebracht worden met daarin een Lexus, zoals op de Xbox 360, dan kan je bij die dealer een Lexus kopen.

Overigens zijn er wel meer lege dealers in het spel. In de buurt van de Lexus dealer staan ook een lege Audi en een lege Mercedes dealer. En nog iets verder een lege US Muscle Cars dealer.

In het zuiden heb je nog een lege British Independents dealer, een lege Chevrolet / Saturn dealer. In de stad heb je nog een lege Ferrari / Maserati dealer. Een lege Alfa Romeo dealer heb je ook nog. In het zuidoosten heb je een lege Japan Import dealer. En dan heb ik het nog niet over de vele Oahu cars, Oahu bikes en Oahu classics dealers die verspreid over het eiland liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jeroen O op 03-02-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Jeroen O schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:27:
Vooralsnog hoort dat zo omdat er geen Lexus in het spel zit.

Mochten er ooit nog eens carpacks uitgebracht worden met daarin een Lexus, zoals op de Xbox 360, dan kan je bij die dealer een Lexus kopen.

Overigens zijn er wel meer lege dealers in het spel. In de buurt van de Lexus dealer staan ook een lege Audi en een lege Mercedes dealer. En nog iets verder een lege US Muscle Cars dealer.

In het zuiden heb je nog een lege British Independents dealer, een lege Chevrolet / Saturn dealer. In de stad heb je nog een lege Ferrari / Maserati dealer. Een lege Alfa Romeo dealer heb je ook nog. In het zuidoosten heb je een lege Japan Import dealer. En dan heb ik het nog niet over de vele Oahu cars, Oahu bikes en Oahu classics dealers die verspreid over het eiland liggen.
Oftewel: het spel is uitgebracht met het oog op de toekomst in 2007, maar bijna een jaar na dato is er nog steeds niks mee gedaan? Okee, ik wist dat er het een en ander niet up to date was, maar dit vind ik gewoon TRIEST :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Er is 1 patch uitgebracht het afgelopen jaar en die heeft nog lang niet alle problemen opgelost die er zijn. Opzich kan ik daar nog wel mee leven want ik kan het spel verder goed spelen.

Het vervelende is dat er vanuit de hoek van Atari helemaal geen mededelingen worden gedaan over de toekomst van het spel. Er is een grote vraag naar carpacks en mensen zijn zelfs bereid om daarvoor te betalen (waar ik er één van ben).

Mochten die carpacks uiteindelijk toch niet uitgebracht worden, dan kan ik daar ook nog wel mee leven, als het maar even wordt aangekondigd zodat mensen weten dat ze er niet meer op hoeven te wachten.

Maar als ik de berichten zo op het Atari forum lees, komt het er op neer dat het grootste probleem eventuele piraterij is. Dat betaalde carpacks illegaal verspreid worden. Maar ook dit wordt uiteraard niet door Atari bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Da's dan wel een heel zwak excuus, want dat moet gewoon simpel met een korte key + de TDU key te checken zijn. TDU key of carpack key al in gebruik? Doetetniet!

De enigen die dan nog met die carpacks illegaal kunnen spelen zijn mensen die toch al offline moeten rijden omdat ze een illegale versie hebben :)

Ik ben trouwens weer gekapt met spelen en het spel is weer te koop gezet. Ineens was m'n savegame kapot en lees ik dat ik die dan maar elke tien minuten had moeten backuppen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vervelend probleem met deze game, vervelend omdat ik er nog nergens wat over gelezen heb, terwijl er toch problemen zat zijn met TDU ;).
Naast het gebruikelijke gestuiter en gehobbel doet m'n Mono af en toe raar: ik rij, ongeacht in welke wagen, en ineens remt íe uit zichzelf en stuurt naar links, meestal de berm in. Weg bonus of goeie tijd of lekkere bocht of wat dan ook. Dit doet hij met en zonder Wingman software (5.01.256), met en zonder FF, on en offline, soms uren niet en soms vijf keer in drie minuten.

Met andere woorden, ik weet niet waar het zit. En met bevriezen, cab-files verwijderen en backups maken valt wel te leven, maar niet met vokomen onverwacht naar links sturen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
@ Jazzcat: Ik heb wel eens last dat m'n MOMO zich ineens ''reset''. Je ziet even het linker lampje knipperen, waarna de neutrale stand van de X-as ineens een stuk naar links staat. Oftewel: je stuurt minder ver naar links, en het rijdt ontzettend raar. Hoe ik het op kan lossen weet ik niet, moeten we maar eens op Googlen. Misschien dat ik met deze post enkele mensen wakkerschud die de symptomen herkennen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisio
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-08 16:46
Heb ik ook weleens last van met mijn Logitech Wingman Formula Force GP. Deze lijkt zicht te resetten tijdens het rijden. Meestal als ik naar rechts stuur dan wilt ie opeens niet. Heel vaag. Dit gebeurd zinds ik patch 1.66a heb geinstalleerd. Heeft iemand ook hier eens last van gehad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 11:17
Mensen, ik heb een probleem. Ik speel TDU op pc, en sinds gisteren kan ik het spel niet meer opstarten. Ik heb versie 1.66a en zodra ik het spel opstart, crasht het tijdens het afspelen van de eerste filmpjes. Mijn OS is Vista HP x64. Heb een tijd probleemloos (nou ja, laat me zeggen speelbaar) het spel kunnen spelen, maar hij start nu gewoon niet eens meer op. Heb de savegames eens weggehaald, het spel zelfs opnieuw geinstalleerd, maar niks mocht baten.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen om het weer werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

ThunderNet schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:29:
[...]

Welke problemen heb je met je geluid? Ik had ook problemen, toen ik mn speakersettings in windows van 4.0 naar 5.1 verzette was het prima :)
Voor de 1.66a patch deed mijn geluid het prima op mijn SB Live kaartje. Engine geluid en alle effecten deden het uitstekend en het spel liep ook behoorlijk soepeltjes op mijn oude PC.
Nadat die patch mij door de strot was geduwd, hapert mijn geluid constant - met name het engine geluid - daar zitten telkens kleine pauzes of haperingen in, want echt vreselijk irri is.

SB Live drivers overnieuw geinstallerd, TDU overnieuw geinstallerd + patch (want daar is geen ontkomen aan) en telkens hetzelfde resultaat. Waar kan ik die speaker settings eigenlijk veranderen? Wellicht dat het helpt maar ik ben er van overtuigd dat ze gewoon iets gesloopt hebben in TDU zelf met die patch.

De SB Live is inderdaad stokoud maar bij alle andere games doet het geluid het prima - en voor de 1.66a patch was er ook geen probleem met TDU dus aan de kaart zelf zal het niet liggen lijkt me. :'(
Surgue schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:31:
[...]

Dat probleem had ik ook, maar dan dan installeer je de oudere versie toch gewoon weer?
Ja maar ik gebruik een online profile - dus dat gaat niet lukken. Met een oude versie kan je niet connecten met de server. :(

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Laatst online: 15-09 13:00
Van alle auto's uit het spel vind ik de Mercedes CLK AMG DTM toch de leukste. Hij is niet zozeer bijzonder maar hij maakt lekker zoveel toeren als je hem goed doortrekt :D

Volgens de speculaties zou TDU 2 in maart komen maar ik lees er eigenlijk nergens wat over? :S

Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/3306/20080203130057iy2.th.jpg

Me And Some friends :)

[ Voor 25% gewijzigd door Tjona100 op 04-02-2008 20:16 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk een manier om te zorgen dat de radio nummer random afspeelt? Ik heb nu een playlist met flink wat muziek er in, maar elke keer als ik het spel speel begint ie vooraan .. en na een paar keer heb je de 1e nummers genoeg gehoord. En je kunt wel handmatig skippen maar ik wil gewoon dat ie elke keer random een nummer uit de .m3u vist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

weer zo'n 'feature' (BUG) die ik niet snap, heb het zelfde probleem zelf ook...

ik kijk de volgende keer wel uit als ik een pre order doe :P

leuk spel, bijna klaar nu maar jammer van de support... TDU 2 zal ik ook zeker eerst even 'proberen'

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie, Jejking, 't ziet er naar uit dat ik er mee zal moeten leven; en dat doe ik dan maar, want het free-riden en al de auto's is veel te leuk om te laten gaan.
Jammer dat Atari d'r zo'n bende van gemaakt heeft, 't is een leuke game en ik kom leuke mensen tegen, on-line. En daar moeten we ons maar aan vasthouden: omdat het zo'n buggy zootje is, blijven alleen de echte die-hards over om dit te spelen.
En zo zie je maar weer: ieder nadeel heb z'n voordeel.

En wat me gebeurt! Ik zit in de trade, koop ik een paarse Murcielago dinges, 3 lvls getuned, voor $1000,- !! Dat geeft de burger weer moed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Tjona100 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:07:
Van alle auto's uit het spel vind ik de Mercedes CLK AMG DTM toch de leukste. Hij is niet zozeer bijzonder maar hij maakt lekker zoveel toeren als je hem goed doortrekt :D
Niet alleen dat lekker doortrekken, maar vooral het compressor geluid. Met lage toeren/weinig gas hoor je niets en geeft de motor een zachte sonore brom, maar met wat meer gas hoor je die compressor zo mooi opkomen _/-\o_

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de level 3 tuned XJR220 mooi. Die laatste 2000 rpm in z'n 4. Gewoon dat ie al schreeuwt maar dan op het laatst nog even een tandje bij zet.

Daarbij lijken sommige V8 blokken eerder op een spel uit 1980. Dat is dan wel weer jammer. Niet alle wagens zijn mooi gesampled imo.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Inderdaad, een aantal klinkt nogal metalig, meest opvallend is het rare stationair geluid.

Maar die roffel bij gas loslaten van de Ford GT lvl3 is dan wel weer te gek! (Mustang GT concept car is ook OK)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Dionisio schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:55:
Heb ik ook weleens last van met mijn Logitech Wingman Formula Force GP. Deze lijkt zicht te resetten tijdens het rijden. Meestal als ik naar rechts stuur dan wilt ie opeens niet. Heel vaag. Dit gebeurd zinds ik patch 1.66a heb geinstalleerd. Heeft iemand ook hier eens last van gehad???
Hmm... ik zit dan nog op de standaardversie. Na de patch begon hij moeilijk te doen dus heb hem er maar opnieuw opgezet, bij mij doet de patch iig meer kwaad dan goed. Zelfde probleem, andere versie is mijn conclusie van onze verhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
ARGH! Al dit geprijs over de geluiden, ik baal er verschrikkelijk van dat ik deze game nu niet kan spelen! Weet iemand hoe ik het probleem oplos?
EleanorNL schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:05:
Ik speel TDU op pc, en sinds enkele dagen kan ik het spel niet meer opstarten. Ik heb versie 1.66a en zodra ik het spel opstart, crasht het tijdens het afspelen van de eerste filmpjes. Mijn OS is Vista HP x64 en gebruik de nieuwste drivers (169.28) voor mijn 8800GTS. Heb een tijd probleemloos (nou ja, laat me zeggen speelbaar) het spel kunnen spelen, maar hij start nu gewoon niet eens meer op. Heb de savegames eens weggehaald, het spel zelfs opnieuw geinstalleerd, maar niks mocht baten.
Is er iemand die toevallig weet welke oorzaak hieraan ten grondslag ligt en voor: hoe ik het probleem kan oplossen?

Bij voorbaat heel erg bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

heb je al geprobeerd alles wat met tdu te maken heeft uit je registratie te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Jejking schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 01:22:
[...]

Hmm... ik zit dan nog op de standaardversie. Na de patch begon hij moeilijk te doen dus heb hem er maar opnieuw opgezet, bij mij doet de patch iig meer kwaad dan goed. Zelfde probleem, andere versie is mijn conclusie van onze verhalen :)
Dan rij je alleen met een offline profile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Shva schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:23:
heb je al geprobeerd alles wat met tdu te maken heeft uit je registratie te verwijderen?
Still no luck... Erg frustrerend dit zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

wow jongens, heb vandaag met de TVR Sagaris getourd, en tja ik had er al wel ruime 100 km mee gereden.
maar en maat van me had een SLR, en als ik hem vol opentrok, trok ik hem eruit, alleen omdat het toch iets moest zijn wat slecht was aan een C wagen, de top rond de 300 begint de SLR terug te komen en vlamt me dan voorbij.. Alhoewel ik wel in zn slipstream bleef en ipv 336 (top op papier, zonder slipstream 340 gehaald) de 368 haalde, en toen zn revlimiter raakte :p.
Vette bak jo, die dempers zijn zo geil gemonteerd gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
Die TVR gaat idd aardig snel :D Hier 2 screens met slipstream en zonder:
Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/7170/sagariszonderstreamda5.png

Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/4209/sagariscu5.png
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.