Dubbele filters zijn natuurlijk niet goed voor de kwaliteit, echter is het soms sneller om het even zo te doen. Ik zeg daarom ook dat je het niet moet doen. Misschien had ik dit ook meteen even kunnen melden.Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:26:
[...]
Dubbele filters moet je toch al niet doen, want dat zorgt (ook bij B&W MRC of andere supper filters) voor een flink verhoogde kans op flare en een flink verslechterd contrast en kleur weergave. Kortom Pola er pas op als de UV er af is.
Wat kost verzending vanuit Hong-Kong ongeveer en accepteert HVstar nu wel of niet gewoon creditcard. (Ik heb geen Paypall account en zit daar ook niet op te wachten.) Ik heb wel even zitten kijken, maar tja... haast. (Voorlopige bestelling is iets van vijf of zes filters.)
Verzendkosten zijn daar per item, meer item = meer verzendkosten. Ook al lijkt dat soms een beetje onnodig. Bij sommige bestellingen zijn de verzendkosten bij hoger dan de artikelwaardes opgeteld. Neemt niet weg dat ze erg goedkoop zijn en dat de dollar maar blijft zakken.
Voor betaling accepteren ze Paypal, Paypal weet mijn creditcard nummer, HVStar dus niet. Niet iedere website ter wereld zal i-deal ondersteunen, helaas.
This footer is intentionally left blank