Maar allemaal stuk voor stuk TN's en die zijn niet zo geschikt voor ons fotografiewerk

Daarom de keuze voor dit MVA-scherm; het is wel een gok vanwege het merk, maar de wet koop op afstand geldt gewoon. Gezien de recensies die ik heb gevonden denk ik dat het wel goed zit

Nope, dat gaat hem niet worden. Ik wil gewoon een bak die gaat als een raket zonder het gedonder als weer eens een updateje niet werkt.
abrakadaver schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:37:
[...]
Wow, nice! laat over een tijdje effe je ervaringen weten, want ik zit al zo lang te dubben over een scherm, maar vind de huidige 24" mva schermen eigelijk veel te duur.
Is novita niet het huismerk van importeur mcdos ofzo?
Ik kan het straks wel op de doos zien: mcdos plakt gewoon stickers

Maar ik zal het laten weten als ik hem binnen heb

Mja, nou, Windows willen draaien is een groot woord. Ik vind OS X werkelijk een prachtproduct, er is alleen niks voor mij beschikbaar waarop ik het kan draaien... iMac heeft te vaak een brak scherm, Mac Mini is me te licht en de Mac Pro is gruwelijk duur. Daarnaast is mijn vertrouwen in Apple als het hierom gaat behoorlijk weg.
Als ik zie hoe Lightroom op mijn laptop draait (Turion X2, 4GB), dan gaat een quadcore met 8GB en twee hd's (één voor OS + RAW's, de andere voor apps + LR DB) me meer power opleveren dan de iMac. Ben ik het design, stroomverbruik en OS X helaas kwijt. So be it, ik weiger 1700 euro te betalen voor een product wat niet aan mijn wensen voldoet

Zo ben ik 700 minder kwijt, heb ik meer power en kan ik nog eens een spelletje gaan spelen ook
Anyway, die GGA komt met een week of twee. Eerst eens zien hoe het scherm voor LR enzo bevalt