anders gaan we samen lekker ramzjen bij selexyz roen k.
oh ik heb ook nog 2 world press fotoboeken (2006 en 2005) voor 10 euro gekocht.
|>
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|>
Voor US$ 38.40 had je hem bij hvstar.net gehad, dat is ook incl verzendkosten. Maar al met geen gekke prijs, stuk goedkoper dan in NL.fotojunk schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:47:
En vandaag de Hoya 77mm Pro1 Digital UV 77 mm DMC Pro1 D Filter binnen gekomen voor
deze lens
Komt van Ebay voor $ 43 = € 29,30 incl verzenden.
Geen gekke prijs dacht ik zo.
This footer is intentionally left blank
Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
YellowCube schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:31:
om de boeken nog meer uit de ondergeschoven kindjes hoek te halen:
[afbeelding]
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Niet zo dom dus dat hij die V2s'en heeftThese RF-04/PT-04 units are probably "version 1" units and have been known to have misfiring issues with the 430EX and 580EX flashes. There is a "version 2" of these triggers (not sold on DealExtreme and more expensive) that are marketed explicitly as compatible with the 430EX and 580EX.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hey hebben ze daar nu ook Benro? Hmm ik zie dat ze de 458 niet hebben. Wel de C-357, die is ook al stevig en kan 10kg aan. Toch nog ff over denkenVerwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:17:
Vandaag gekocht bij Konijn ter vervanging van mijn 3-way kop. Voelt zeer degelijk aan en werkt perfect met D200 en een zwaardere lens als de Sigma 300/2.8!
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb de Manfrotto 488RC2, een fijne kop die geloof ik tot 10kg moet kunnen houden. Hij doet z'n werk goed en kost +/- € 100,- dus misschien het overwegen waard.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:50:
Ik zit al een tijdje te denken aan een statief. Ik 'doe' graag auto's. Een aparte hoek kan net een lekker stuk van 't onderwerp pakken. Dus constant pielen met drie schroeven leek me niks. Ik wil alleen die hoek/dat perspectief wel kunnen bewaren. Vandaar dus een ballhead die je vast kunt zetten
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 21:31 ]
Verwijderd
5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl
ik heb een gewone 580ex maar als ik hem op M zet en dan op 1/1 dan hoor je na het flitsen echt wel even de condensator opladen hoor, is dat geluid dan helemaal weg?Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:55:
[afbeelding]
Werkt helemaal super, weg met dat irritante oplaad geluidje!!
This too shall pass
[ Voor 14% gewijzigd door sapphire op 11-01-2008 18:36 ]
Verwijderd
Yep, mijn statief wil ik ook nog upgraden. Ik ben van plan een Sigma 500/4.5 aan te schaffen en mijn huidige statiefje gaat die niet stil houden ;-) Ik zit nu te denken om de Benro KS-2 te combineren met een Velbon Sherpa Pro CF-730 of de CF-830. De een pakt 8 kg en weegt 2,35 kg. De ander pakt 10 kg en weegt 3,1 kg. Hmmm twijfel....de CF-730 voelde al heel goed, maar dat was wel met amper een windje..Hey hebben ze daar nu ook Benro?
Verwijderd
Eh -pakt spulletjes, standje M + 1/1 en zet oor ernaast- ehm nou, ja, ik hoor toch echt helemaal niets, sorrySharky schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:12:
[...]
ik heb een gewone 580ex maar als ik hem op M zet en dan op 1/1 dan hoor je na het flitsen echt wel even de condensator opladen hoor, is dat geluid dan helemaal weg?
Zit er uberhaupt nog luid in het ding? Mijn 580 doet elke paar sec. een hoogfrequent biepje, soort stationair geluidje zegmaar.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:10:
[...]
Eh -pakt spulletjes, standje M + 1/1 en zet oor ernaast- ehm nou, ja, ik hoor toch echt helemaal niets, sorry
Verwijderd
Klopt, het voetje kan altijd een beetje draaien in de shoe van je camera, en daarnaast heeft mijn 580 nogal wat last van kraken. Als ik de camera beweeg kraakt ie er lekker op los, en als ik flink loop te zwaaien met de camera lijkt het wel oorlog. Beetje jammer voor een flitser van dat bedrag.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:26:
Heb ik nog niet gehoord, enkel bij het zoomen hoor je nog steeds dat fijne geluid, de hoge tonen zijn helemaal weg. Wel jammer dat die dingen nou niet ff muur en muurvast aan je cam kunnen zitten, blijft ietsjes wiebelig.
[ Voor 6% gewijzigd door baquelappe op 11-01-2008 22:23 ]
Verwijderd
En met welke lens is dit gemaakt? Want dat lijkt me wel nogal verschil te maken.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 00:04:
Vandaag heb ik een extension tube EF 25 II binnengekregen + de RS-80N3 afstandsbediening. De afstandsbediening is een simpel ding en eigenlijk te duur. Maar goed je wilt bulb schieten en eventueel mirror lockup gebruiken dus het moet maar...
Met behulp van het bovenstaande kan ik het volgende plaatje schieten:
[afbeelding]
22,1 / 11,3 ≈ 1,96
En dat met ongeveer ± 15 cm afstand tot het onderwerp en het uiteinde van mijn lens.
Verwijderd
Fijne tas! Ik heb de "4", die eigenlijk al weer te klein is... Enige minpuntjes zijn, dat de indeling minder "vrij" is als ik had verwacht (te weinig bevestiging voor klittenband) en dat de rits van het buitenvak-aan-de-binnekant (daar waar de schoudertas tegen je lijf komt) steeds open bleek te gaan bij mij. Beetje onhandig, omdat ik daar nu net mijn rijbewijs etc. in bewaarde. Slotje erop gefrot en geen probleem meer, maar wel iets om op te letten.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 20:19:
Ik heb gister weer twee aankopen gedaan, een Lowepro Nova 3 AW en een B+W Cirular Polarizer 58mm. Ben er zeer tevreden mee!
Verwijderd
Ik heb het over 1,96:1Fire69 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:53:
[...]
En met welke lens is dit gemaakt? Want dat lijkt me wel nogal verschil te maken.
Ik kan met mijn Sigma 17-70 focussen tot op zo goed als 0,0 cm afstand en dan doet hij standaard al 1:2,5 of zo.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 00:25 ]
Krassen zijn nog tot daar aantoe, maar hoe wil je de belichting doen?Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 00:22:
[...]
Ik heb het over 1,96:1(vandaar het plaatje + sommetje). En focussen op 0,0 cm lijkt me nogal onhandig (krassen e.d.).
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 01:00 ]
Verwijderd
Ach, ik maakte nog niet zo lang geleden een mooi scherpe opname van het stof op de frontlens van mijn EF-S17-55IS (+tussenringen), dus niets menselijks is mij vreemd, maar bij levende natuur is een brandpuntsafstand rond de 100mm handiger dan rond 17mm, in het macrobereik. Vergrotingsmaatstaf zegt niet alles, zal ik maar zeggen.Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 01:03:
Dat klopt maar als je gaat rommelen met een extender en tussenringen dan wordt die afstand minder interessant vooral als je levende onderwerpen wilt fotograferen. Daarnaast is het ook interessanter vanuit belichtingsoogpunt om te weten wat de afstand onderwerp - uiteinde lens is.
De afstand onderwerp sensor zal ongeveer 45cm zijn.
Mja ok, da's al wat anders natuurlijk, als die 1.96 voor de : staat.Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 00:22:
[...]
Ik heb het over 1,96:1(vandaar het plaatje + sommetje). En focussen op 0,0 cm lijkt me nogal onhandig (krassen e.d.).
Belichting is dan wel een probleem ja, als er voldoende licht van alle kanten op valt is het te doen, maar als je moet flitsen is het meestal niet echt ideaal...Toff schreef op zondag 13 januari 2008 @ 00:34:
[...]
Krassen zijn nog tot daar aantoe, maar hoe wil je de belichting doen?
Overigens is het bij macro meer gebruikelijk om de afstand te meten vanaf het "filmvlak". Fatsoenlijke camera's geven dit op de body aan met een rondje met een horizontale streep erdoor.
Verwijderd
Inderdaad, ik ben een tijdje bezig geweest met het indelen. Heb het nu wel ongeveer hoe ik het wil hebben. Ik heb nog geen problemen gehad met de rits, maar zal er zeker op blijven letten!Toff schreef op zondag 13 januari 2008 @ 00:14:
[...]
Fijne tas! Ik heb de "4", die eigenlijk al weer te klein is... Enige minpuntjes zijn, dat de indeling minder "vrij" is als ik had verwacht (te weinig bevestiging voor klittenband) en dat de rits van het buitenvak-aan-de-binnekant (daar waar de schoudertas tegen je lijf komt) steeds open bleek te gaan bij mij. Beetje onhandig, omdat ik daar nu net mijn rijbewijs etc. in bewaarde. Slotje erop gefrot en geen probleem meer, maar wel iets om op te letten.
Nice, gefeliciteerd. Ben benieuwd wat je er van gaat vinden, keep us postedkissyfur schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:57:
Zo.
Van: Olympus OM-10
[afbeelding]
Naar: Olympus E-510
[afbeelding]
Ik blij.
Wat een apparaat!
Nu nog een flitsert en een adapterring om eens de 50mm 1.4 te kunnen gebruiken.
Op de fiets vervuil je niets!
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
[ Voor 5% gewijzigd door wisselwerking op 17-01-2008 11:23 ]
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
@Swaptor: mooie tip, mijn order is zojuist bevestigd....Swaptor schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:20:
Van de lieve mensen bij DealExtreme heb ik onderstaande mogen ontvangen voor maar liefst 9 eurootjes: de originele Nikon ML-L3 remote control voor de D40.
Kost niet veel, en werkt fijn voor de toevallige groepsfoto's en dergelijke.
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door NielsTn op 17-01-2008 18:58 ]
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
De voorouders waren ook van Sandisk? Persoonlijk heb ik na 4,5 jaar digitaal schieten op SD/CF van verschillende merken nog nooit een defecte kaart meegemaakt. Dus ben ik wel nieuwsgierig naar het merk.thumblex. schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 01:25:
Naast de grip nog 2 van deze kaartjes, aangezien hun voorouders kwalen kregen;
[afbeelding]
Ik heb dus echt allemaal verschillende kaartjes(CF,SD,Micro/Mini Sd) gehad maar laatst was een kaartje van transcend(microsd) echt overleden en dat terwijl ik hem haast niet gebruikt had. Gelukkig nog wel garantie. Zit tegenwoordig op bijna alle kaartjes 5 a 10 garantie of levenslang dus tjah..ajhaverkamp schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 08:29:
[...]
De voorouders waren ook van Sandisk? Persoonlijk heb ik na 4,5 jaar digitaal schieten op SD/CF van verschillende merken nog nooit een defecte kaart meegemaakt. Dus ben ik wel nieuwsgierig naar het merk.
Herrick schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:20:
@MvdKelen: Ah. Ze zijn binnen. Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen. En natuurlijk zien we de resultaten wel
Zie het canon objectieven topic voor mijn eerste indrukken van de lenzen.Francis schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:41:
Ik ben ook zeer benieuwd aangezien beide lenzen ook op mijn verlanglijst staan.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Of, veel erger, dat je geheugen het af laat weten op het moment dat je er net 200 shots op hebt weggezet...thumblex. schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:50:
Voorouders waren ook van Sandisk, alleen de problemen begonnen nadat ze gedoopt waren..
Ik ben ze een keer vergeten uit mijn broekzakken te halen en ze hebben toen dus een ritje in de wasmachine gekregen, tot mijn verbazing werkte ze in eerste instantie nog perfect.
Alleen de laatste tijd werden de kaartjes niet altijd herkend (denk geoxideerde contactpuntjes) en ik vind het voor die paar tientjes het risico niet waard dat je straks ergens staat zonder werkend geheugen.
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Toff op 22-01-2008 17:32 . Reden: zonnekap ]
goeie keus! ik heb de zonnekap nog niet echt gemist trouwens, bij mij heeft hij nog niet geflared, wel redelijk wat CA wide open.Toff schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 20:14:
Ik kon de verleiding niet langer weerstaan:
[afbeelding]
Nu nog een bijbehorend zonnekapje scoren (ET-65III).
This too shall pass
Verwijderd
Dat hoeft ook niet!Toff schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 20:14:
Ik kon de verleiding niet langer weerstaan:
Ik wil er o.a. voetbalfoto's-bij-kunstlicht mee maken, dus ik denk niet dat ik echt zonder kan. Wel jammer dat er niet een "gewone" bajonetkap op past, want ik heb al een ET-65B.Sharky schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 20:27:
[...]
goeie keus! ik heb de zonnekap nog niet echt gemist trouwens, bij mij heeft hij nog niet geflared, wel redelijk wat CA wide open.
dat heet geldverdienenToff schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:50:
[...]
Ik wil er o.a. voetbalfoto's-bij-kunstlicht mee maken, dus ik denk niet dat ik echt zonder kan. Wel jammer dat er niet een "gewone" bajonetkap op past, want ik heb al een ET-65B.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Nik op 19-01-2008 08:26 ]
Je hebt hem nu een paar dagen, wat vind je ervan. Werkt het redelijk betrouwbaar en ook, wat is de haalbare afstand? Kan je ermee succesvol vanuit bijv een gang fotograferen terwijl de flitsers in een zijkamertje staat?Dr-b schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:07:
Vandaag binnen gekregen, 5 dagen geleden via eBay in Amerika besteld voor omgerekend rond de 20 euro (super, die wisselkoers)
[afbeelding]
Cactus Wireless flash trigger, V2s
Nu kan ik eindelijk m'n oude Miranda flash als externe flitser gebruiken, heb ik weer wat om mee te spelen
Verwijderd
dan kan je altijd nog recovery software aanschaffen. had toen ik mijn s5 kocht ook een nieuwe sandisk kaart gekocht die halverwege corrupt raakte. met recovery software voor 30 pleuro er toch nog vanaf kunnen krijgenHenk schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:56:
[...]
Of, veel erger, dat je geheugen het af laat weten op het moment dat je er net 200 shots op hebt weggezet...
Gelukkig nog niet nodig gehad, maar volgens mij krijg je de recovery software tegenwoordig meegeleverd bij de CF-kaartjes van Sandisk?Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 23:36:
[...]
dan kan je altijd nog recovery software aanschaffen. had toen ik mijn s5 kocht ook een nieuwe sandisk kaart gekocht die halverwege corrupt raakte. met recovery software voor 30 pleuro er toch nog vanaf kunnen krijgen
Ik ben er erg blij mee, ik heb nog niet getest tot hoever ze precies triggeren en of de betrouwbaarheid minder wordt bij langere afstanden, maar op een paar meter afstand (2-4) heb ik nog geen misfires gehad.Nomad schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 23:29:
[...]
Je hebt hem nu een paar dagen, wat vind je ervan. Werkt het redelijk betrouwbaar en ook, wat is de haalbare afstand? Kan je ermee succesvol vanuit bijv een gang fotograferen terwijl de flitsers in een zijkamertje staat?
Als jouw geheugenkaart door (water)schade over de huizen raakt is het nog maar de vraag of je recovery software er iets mee kan. Als jouw cam hem niet meer kan lezen, dan is de kans dat je pc dat zelfde fijne probleem ondervindt, en is de kans dat de controller (die bij CF in de kaart zit) aan het bokken is. Dan kan je recovery software hebben zoveel je wilt, maar je pc gaat er echt niet beter van lezenVerwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 23:36:
[...]
dan kan je altijd nog recovery software aanschaffen. had toen ik mijn s5 kocht ook een nieuwe sandisk kaart gekocht die halverwege corrupt raakte. met recovery software voor 30 pleuro er toch nog vanaf kunnen krijgen
Onder andere, lexar flikt dat geintje ook al bij hun 133x kaartjes...Toff schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 23:59:
[...]
Gelukkig nog niet nodig gehad, maar volgens mij krijg je de recovery software tegenwoordig meegeleverd bij de CF-kaartjes van Sandisk?
Geef je nog even een link naar waar jij ze gekocht hebt. Ikzelf kwam deze shop tegen: linkDr-b schreef op zondag 20 januari 2008 @ 00:01:
[...]
Ik ben er erg blij mee, ik heb nog niet getest tot hoever ze precies triggeren en of de betrouwbaarheid minder wordt bij langere afstanden, maar op een paar meter afstand (2-4) heb ik nog geen misfires gehad.
De zender is goed gebouwd en die zie ik nog niet kapot gaat, de ontvanger is ook niets mis mee maar met een flitser erbovenop wordt hij wel wat wankel. Als je het echt goed wilt doen kan je beter de PC-sync uitgang gebruiken en de receiver gewoon ergens anders aan vastmaken.
Voor de prijs kan je het eigenlijk niet laten, zeker als je zoiets zoekt. Als je een beetje handig bent zijn er zat simpele mods te vinden zodat je AA-batterijen kan gebruiken, de haalbare afstand vele malen kan vergroten etc. (bijv. deze )
Ik zal morgen eens voor je kijken tot hoever hij komt, maar als ik jou was zou ik niet wachten maar gewoon bestellen als je zoiets zoekt (wel even kijken dat je de V2s triggers koopt). Het zijn geen pocket wizards maar voor een fractie van de prijs heb je, zeker met wat mods maar ook zonder, een goed functionerende oplossing.
Verwijderd
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Ik weet niet wat voor statief jij hebt, maar mijn camera op statief beweegt echt niet door het kabeltje van de remote. Ik denk toch dat je misschien dan wat fout doet?!Fire69 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:30:
Heb deze week ook wat met die remote zitten prutsen, maar (in tegenstelling tot een IR remote) heb je toch nog veel kans dat je toestel minimaal beweegt vind ik.
Daar zit je dan met een statief en MLU, laat je je remote los (of neem je ze vast), beweegt je toestel toch nog...
Ik heb ook geen goed statief, maar met MLU en draadontspanner beweegt mijn camera echt niet hoor, dat kabeltje is zo lang en als je het in een boogje houd (dus niet een strak gespannen kabel) dan zou het toch echt goed moeten gaan hoor.Fire69 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 12:36:
Ik heb idd een ongelooflijk flutstatief (hoog tijd voor een nieuw), maar ik bedoel maar, je zit met die mirror-lockup te 'kloten' om maar die minimale trillingen te vermijden, maar je zit dan wel met een remote te prullen die aan je toestel vasthangt. Even veel kans op trillingen volgens mij dan...
Daarom dat ik de IR zo ideaal vind.
Ik heb ze daar ook gekocht, was toen volgens mij de goedkoopste ( en de originele verkoper) op eBay. Ze zijn ook te koop bij Dealextreme voor een lagere prijs (paar euro goedkoper) maar dat zijn de oude v1 triggers die nog weleens wat problemen hadden.Nomad schreef op zondag 20 januari 2008 @ 09:28:
[...]
Geef je nog even een link naar waar jij ze gekocht hebt. Ikzelf kwam deze shop tegen: link
Daar verkopen ze V2's, maar ik weet niet waar jij ze gekocht hebt, misschien kan het nog wel wat goedkoper.
Daar zeg je zo wat... ik heb het draadje nog steeds mooi opgevouwen gelaten omdat het anders niet meer in mijn (miniNomad schreef op zondag 20 januari 2008 @ 12:40:
[...]
Ik heb ook geen goed statief, maar met MLU en draadontspanner beweegt mijn camera echt niet hoor, dat kabeltje is zo lang en als je het in een boogje houd (dus niet een strak gespannen kabel) dan zou het toch echt goed moeten gaan hoor.
Ó M GFire69 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 15:30:
[...]
Daar zeg je zo wat... ik heb het draadje nog steeds mooi opgevouwen gelaten omdat het anders niet meer in mijn (mini) fototas past.
Zal het ook maar eens losmaken dus!
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Laat aub even weten hoe die 055XProB - 488rc2 combo bevalt. Twijfel zelf tussen de 055XProB en de 190MF3.vandijk schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:21:
Manfrotto 055xprob
[afbeelding]
+ 488rc2
[afbeelding]
en een 234rc
[afbeelding]
voor op mijn 680b monopod
Wat ik van de bovenstaande combi weet (055xProB met 488rc2 kop) weet is dat hij heel populair is en erg veel waar voor het geld is.Psychotic_01 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:28:
[...]
Laat aub even weten hoe die 055XProB - 488rc2 combo bevalt. Twijfel zelf tussen de 055XProB en de 190MF3.
190MF3 is eigenlijk hetzelfde statief als de 055XProB, maar dan de carbon versie. Tenminste zo heb ik het begrepen. Weet alleen niet of het een meerprijs van ongeveer €125 waard is.Nomad schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:52:
[...]
Wat ik van de bovenstaande combi weet (055xProB met 488rc2 kop) weet is dat hij heel populair is en erg veel waar voor het geld is.
Ik ken de andere combi niet, maar eerste combi is zéker geen miskoop.
[ Voor 8% gewijzigd door Psychotic_01 op 20-01-2008 21:19 ]
Verwijderd
Fijn boek. Heb zelf de versie voor CS2.Psychotic_01 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:11:
[...]
190MF3 is eigenlijk hetzelfde statief als de 055XProB, maar dan de carbon versie. Tenminste zo heb ik het begrepen. Weet alleen niet of het een meerprijs van ongeveer €125 waard is.
Maar goed, om het enigszins ontopic te houden, mijn nieuwe aanwinst:
[afbeelding]
Het Photoshop CS3 boek voor digitale fotografen
Je tas te vol proppen is wel het recept voor kapotte ritsen... Goed idee dus, ruilen voor groter.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:50:ik had een 200AW waarvan de rits na 3 maand kapot was, heb ik een nieuwe gekregen die ik in de winkel maar ingeruild heb tegen het grotere broertje
Verwijderd
This too shall pass
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
http://www.telegraaf.nl/b...otograferen___.html?p=6,1Sharky schreef op maandag 21 januari 2008 @ 23:11:
Een boek en ik ben er erg tevreden, staan mooie voorbeelden in met duidelijke toelichting.
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq