[Fotoapparatuur] Mijn nieuwe apparatuur [deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste
Acties:
  • 66.144 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ nomad en kwintessens: Thanks :D hoop het ook!

@ Flacon10: haha ja inderdaad, dan is ie wel heel erg lang! :P Vind alleen al die cijfertjes overal wat minder, maar ach ze zijn ook wel handig!

@ Henkert: Ik was aan het twijfelen tussen de APO if non-APO versie, maar ik kom net terug van een 7 maandse reis door australie en ben nu weer een arme student. Mijn budget was dus niet zo heel groot :P ik kon dus kiezen om te sparen of deze nu te kopen/krijgen (voor kerstmis) enja de beste foto's maak je niet als de lens nog bij de fotoboer ligt :P
die mooie witte toeters komen nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:40:
De 70-200/2.8IS van de hand gedaan, ik ga weer lekker terug naar primes, bevalt mij toch beter.

Kortom: om het maar gelijk goed te doen een....
[afbeelding]
....aangeschaft.

Dat ding is dus écht scherp, geeft lekkere kleuren en een nog betere bokeh. Een beetje lang maar al met al valt mij dat toch nog reuze mee.
Een 70-200 2.8 IS L weggedaan :? :? Jou moeten ze opsluiten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Nieuw! Een Nikon 50mm f/1.8 AF-D !! :) Eerste fototjes waren super, wat een scherpte!

Afbeeldingslocatie: http://www.digimaxx.nl/uploads/nikon%20af-d50%201.8.jpg

En dat allemaal voor nog geen 150 euro :)

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22

ThunderNet

Flits!

Wacky schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:24:
Nieuw! Een Nikon 50mm f/1.8 AF-D !! :) Eerste fototjes waren super, wat een scherpte!

[afbeelding]

En dat allemaal voor nog geen 150 euro :)
150 euro? Is dat ding tegenwoordig zo duur? :X * ThunderNet had 'm destijds voor 98 euro (nieuw). Voor 150 koop je een 2e hands 1.4

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Hij is er voor ~€120.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

€ 149,00 gehaald bij Camex in Eindhoven .. heb ze inderdaad goedkoper gezien, maar als er wat is kan ik er zo mee terug. Gewoon goede ervaringen mee, afgelopen jaren voor duizenden euro's gekocht daar en altijd goede service gehad.

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft de Lowepro Slingshot 300, ik heb zo mijn bedenkingen ivm het functioneel ontwerp. Is het wel zo verstandig om je lenzen onderaan de rugzak te leggen? Of zit er nog een super dikke isolatie onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:16:
Wat betreft de Lowepro Slingshot 300, ik heb zo mijn bedenkingen ivm het functioneel ontwerp. Is het wel zo verstandig om je lenzen onderaan de rugzak te leggen? Of zit er nog een super dikke isolatie onder?
Lowepro kennende zal er wel een lekkere laag schuim onderin liggen ja, en wat betreft je lenzen onderin: anders wordt je rugzak zwaar bovenin, glaswerk weegt gewoon veel, en dat wil je graag onderin hebben imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
@ serius

Hoe bevalt de 135 2.0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40

Falcon10

Hit it i would !

(jarig!)
afgelopen weekend in Aken aan de Dom een nieuw afdekkapje voor men Minolta lens gekocht.
Merk Hama ..... 11 euro en nog wat centjes was ik kwijt !!! :X
Heb nu niet verder gezocht omdat ik het nodig had en aangezien ik niet dikwijls langs een fotowinkel kom, maar 11 euro voor een stoem afdekkapje lijkt me wel veel niet ?

En vandaag men tweede handse Minolta Dynax 5D ontvangen, ter vervanging van men half defecte andere Dynax 5D.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:43

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Afbeeldingslocatie: http://www.thinkcamera.com/news/images/visibledust-top.jpg

Een zwarte VisibleDust Artic Butterfly 724.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik een blauwe poolvlinder sl700 :*) . Met al dat gewissel van die primelensjes van mij is dit een absolute must. Vooral voor op vakantie volgende week. (poolvlinder = arctic butterfly, ik ben in een kinderachtige bui sorry)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 07:31
Whehe ik al googlen op blauwe poolvlinder... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
Ik had verleden weekend een haartje of zo op mijn matglas (gok ik).
Aangezien ik nog geen blaasbalg of zo heb, en ik midden op't strand stond, heb ik er maar gewoon even in geblazen. :/
Is zo'n vlinder ook goed voor zo'n dingen op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
not really, gewoon een schone modelschilderskwast pakken en daar de punt van ombuigen. Klaar is fire ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Hey, da's lekker goedkoop. Mag ook wel eens tussen al dat duur slr-spul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.leica-camera.us/assets/gallery/1004.jpg

gister besteld, eens kijken hoe die bevalt...

is een leica summilux 35 f/1.4 overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcon10 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:20:
afgelopen weekend in Aken aan de Dom een nieuw afdekkapje voor meijn Minolta lens gekocht.
Merk Hama ..... 11 euro en nog wat centjes was ik kwijt !!! :X
Heb nu niet verder gezocht omdat ik het nodig had en aangezien ik niet dikwijls langs een fotowinkel kom, maar 11 euro voor een stoem afdekkapje lijkt me wel veel niet ?
Ik zie de meest basic versies voor <5,50 op eBay staan, incl. verzendkosten (vanuit NL, anders lukt het niet). Onder meest basic denk ik die Hama's ook wel te kunnen scharen..
Ach ja dit soort accesoires hebben vaak een aardig prijsje ja ;)

@GeorgeT lijkt me een mooie aankoop, laat nog weten wat je ervaringen ermee zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
lekker ding GeorgT, maar is het nu een investering of een gebruiksartikel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Slechte investering als het nieuw is, gebruiken dan hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruiksartikel, zo als al mijn apparatuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparkOne
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-08 16:27
Ik heb voor mijn EOSs 400D de Sigma 24-70 f/2.8 gekocht, inclusief Hoya super UV (o) filter en de Canon speedlight 430 EX. Ik ben er erg blij mee want ik heb nog nooit zulke mooie foto's gemaakt met mijn kit lens. Dit vooral in combinatie met mijn statief van Mafrotto is echt super.

Canon EOS 5Dm4 | 24-70L | Segway E125S Blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Mijn Canon 100 mm f/2.8 USM Macro is binnen! Net 7 minuten voor ik naar mijn werk moet.... aargh! Ik wil ermee spelen!
Natuurlijk nog een UV-filter erbij, en als het goed is morgen een schoonmaaksetje en zonnekap...
Ben een blije qtee!

Afbeeldingslocatie: http://www.fotokonijnenberg.nl/images/content/middel/15321.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kamera-express.nl/cache/data_productsmall_8972_-1

Hij is in het echt veel groter dan op de foto...

[ Voor 32% gewijzigd door Velvet op 19-12-2007 18:42 ]

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SparkOne schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:44:
Ik heb voor mijn EOSs 400D de Sigma 24-70 f/2.8 gekocht, inclusief Hoya super UV (o) filter
waarom de 24-70? Ik heb voor de 24-60 gekozen vanwege de kleinere filtermaat en de 200gram dat ie lichter is. de 10mm aan het tele eind is vaak wel op te lossen door stap of wat naar voren.
Afbeeldingslocatie: http://www.sigmaphoto.com/images/LensesImage/28_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fairy schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:07:
[...]

Een 70-200 2.8 IS L weggedaan :? :? Jou moeten ze opsluiten 8)7
Ze zouden jou moeten opsluiten omdat jij nog geen 135/2 hebt :P

Reden: m.i. te zwaar voor alledaags gebruik (neem liever een 10-22, 17-55, 85/1.8 en 135/2 mee dan een 70-200/2.8IS i.p.v. de laatste 2 primes) en de beeldkwaliteit van de 85 + 135 heeft mij meer overtuigd.

Als laatste kan ik 'goedkopere' primes beter verantwoorden naar mezelf qua geld, al komt het uiteindelijk op hetzelfde neer (lekker logisch), klinkt misschien gek, maar het blijft 'maar' een hobby he.

Dat extra beetje bokeh is ook wel erg lekker hoor, vanaf een wat grotere afstand komt je onderwerp op een soort van 3d-achtige manier los van je achtergrond, heel vet.

Verder kan ik prima uit de voeten met de combinatie 85/1.8 + 135/2. Meer bereik heb ik eigenlijk niet nodig en primes bevallen mij op de een of andere manier beter dan zooms.

@wilmocs

Bevalt prima, is lekker licht, geeft een topbokeh en is qua optische prestaties helemaal top maar dat had je vast al uit de 'recensies' op Fred & Miranda (of waar dan ook) gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 14-09 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:30:
[...]

waarom de 24-70? Ik heb voor de 24-60 gekozen vanwege de kleinere filtermaat en de 200gram dat ie lichter is. de 10mm aan het tele eind is vaak wel op te lossen door stap of wat naar voren.
[afbeelding]
Ik heb een sigma 18 - 50 2.8 omdat ik dan een beter groothoek heb, daar staat wel tegenover dat ik t.o.v. de 24 - 70, 2 stappen naar voren moet doen. :) Maar ik vindum wel lekkur scherp hoor! (voor het geld dan het is natuurlijk geen canon maar voor 420 euris toch een hele goede kitlensvervanger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Echt allemaal gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten.

offtopic:
Maarre is het nog niet tijd voor deeltje 3? Of gelden hier andere regels voor het aantal posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Vroeger was een nieuw deeltje nodig omdat te grote topic een zware belasting werden op de server. Dit is allang niet meer zo. Een nieuw topic wordt nu eigenlijk alleen uit vorm nog gedaan, of om overzichtelijk te bevorderen. Hier is een nieuw topic dus niet direct nodig.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Nomad schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:39:
Vroeger was een nieuw deeltje nodig omdat te grote topic een zware belasting werden op de server. Dit is allang niet meer zo. Een nieuw topic wordt nu eigenlijk alleen uit vorm nog gedaan, of om overzichtelijk te bevorderen. Hier is een nieuw topic dus niet direct nodig.
Duidelijk :) Niet dat het me uitmaakt, maar ik vroeg het me gewoon af.

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:00
Eergisteren 'gewonnen' op e-bay, gisteren binnen:
Afbeeldingslocatie: http://www.dyxum.com/images/lenses/17/17_3.jpg
Minolta 50mm 1.7
Mijn eerste prime!

Mijn Flickr; Sony A7iii

• SparkOne
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-08 16:27
Beter bokeh, beter bereik, betere bouw, gewicht vind ik juist een plus punt vanwege de stabiliteit in je hand, filter maakt hem juist mooi dik.
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:30:
[...]

[afbeelding]

Canon EOS 5Dm4 | 24-70L | Segway E125S Blauw

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:59
ikmattie schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:42:
Eergisteren 'gewonnen' op e-bay, gisteren binnen:
[afbeelding]
Minolta 50mm 1.7
Mijn eerste prime!
Ik hoop dat ie correct scherpstelt. Mijne heeft wat last van backfocus op afstanden > 1,5 meter. De bouw vind ik ook wel erg grappig voor al de focus ring (dun maar geweldig soepel en een beetje gedempt). Voor zo'n klein lensje voelt ie erg zwaar. Voor de rest lekkere scherpte en contrast, weinig flare en prettige kleuren.

Geinig lensje, met AS/SSS iso1600 en een grote diafragma opening kan je er een hoop lol aan beleven.

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Verwijderd

2e hands, in goede staat en haar-en-haar-scherp:

Een 35mm f/2 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.kenrockwell.com/nikon/images1/35af.jpg

• Peentje

Peentje

Afbeeldingslocatie: http://blog.lucas3d.com/images/photographie/canon_430_ex.jpg

Nou na (heel) lang wikken en wegen is eindelijk de kogel door de kerk. Ik kon zelf niet kiezen dat heeft mijn vrouw voor me gedaan.

Ik vond de aanschafprijs namelijk erg hoog (circa 235 euris), maar vanmiddag stuurde m'n vrouw een mail waarin ze kort en bondig vertelde dat het nu maar eens klaar moest zijn en dat ze vanmiddag naar foto klein (niet professional in r'dam) ging en ze vroeg wat hij mocht kosten, nou ik zeg: maximaal 240 en ik dacht daarbij: nou dat krijgt ze nooit voor elkaar want die is toch veel duurder. Maar ik was wel van het gezeur af.

Aangekomen bij foto Klein zag ze daar een aanbieding: Canon Speedlite 430 EX van 369 voor 299, ze ging naar de verkoper en vroeg (smalend) ofdat dit om de 580 EX ging die er naast stond, de verkoper keek een beetje raar, maar ging toch de discussie aan over de prijs. Op een gegeven moment koste hij 269 waarbij we dan zomaar een setje gratis penlites kregen! Toen mijn vrouw zei dat ze het dan wel wilde doen als er dan maar wel een omnibounce bij zat, zei de verkoper dat die al ingebouwd zat. Waarop mijn vrouw zei: nou moet je goed luisteren ik neem dat ding mee voor 240 en anders ga ik hem wel bij een andere zaak halen. Ondertussen maakte ze aanstalten om te vertrekken en de verkoper riep haar terug met de mededeling dat hij (na zogenaamd nog wat gerekend te hebben) akkoord ging met het bedrag van 240 euro.

Peentje is nu heel trots op zijn vrouwtje, maar aangezien het een kerstkado betreft, mag ik alleen de handleiding bij me houden :( . Uiteraard is de flitser wel eerst getest, en na ongeveer 5 foto's was ik al aardig onder de indruk).

Dusja nog een paar nachtjes geduld.

Je kunt ook denken van waarom heb je dat ding niet zelf gehaald? Maar ik gebruik mijn EOS 400d (naar alle tevredenheid overgens) alleen hobbymatig, echter voldeet de popup-flash echt niet meer.
Maar ik behoed mezelf graag voor impulsaankopen, waarmee je later niks meer doet, maar ik ben er wel van overtuigd (nu) dat dat met deze aankoop niet gaat gebeuren, wat een mooie (verlichte) achtergronden heb je toch met zo'n bouce flash zeg!!!!

Ik ga eerst lekker met de flitser aan de slag alvorens een omnibounce aan te schaffen, er zijn zat mensen die hem niet gebruiken, maar misschien raak ik er nog wel van overtuigd om een stuk plastic van twee tientjes aan te schaffen.

[ Voor 0% gewijzigd door Peentje op 20-12-2007 18:50 . Reden: m = p ]

• Fire69
Mooi verhaal, maar bij Fotokonijnenberg kost dat ding sowieso maar 240€ hoor ;)

[edit]
Ow, en er zit helemaal geen omnibounce ingebouwd. Verkoperspraatjes dus :)

[ Voor 35% gewijzigd door Fire69 op 20-12-2007 18:51 ]

Verwijderd

Gefeliciteerd met de aanschaf, maar ik vermoed dat het verhaal wat aangedikt is?
Vind het nu een beetje arrogant overkomen zelfs, luister-eens-hoe-graag-die-winkel-mij-als klant-wil
Enfin, de 430EX is een leuk flitsertje (heb 'm zelf ook) dus veel plezier ermee.
En pauluzz, lekker lensje hoor! Gefeliciteerd.

• Peentje

Peentje

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:02:
Gefeliciteerd met de aanschaf, maar ik vermoed dat het verhaal wat aangedikt is?
Vind het nu een beetje arrogant overkomen zelfs, luister-eens-hoe-graag-die-winkel-mij-als klant-wil
Enfin, de 430EX is een leuk flitsertje (heb 'm zelf ook) dus veel plezier ermee.
En pauluzz, lekker lensje hoor! Gefeliciteerd.
@fire 69: er zit geen omnibounce ingebouwd, maar wel zo'n plaatje wat je voor de "lamp" kan plaatsen, dat heeft toch hetzelfde effect als een omnibounce? (edit: ik zie nu in de handleiding dat het een "groothoek" adaptor betreft.

Ik ken het verkopertje ook niet zozeer persoonlijk (je weet wel dorp he, ons kent ons), en hij is echt heel fel en bereid om ver te gaan, begin van dit jaar was ik met hem in onderhandeling over een Sony Alpha 100 en het is uiteindelijk niet doorgegaan, (kreeg optie op een 2e hands 400d) maar hij is echt een verkopertje wat graag wat verkopen wil. Sorry als mijn verhaal zo overkomt van goh wat willen ze ons (mij) graag als klant, maar er zit dus iets meer achter. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Peentje op 20-12-2007 19:09 ]

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Peentje schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:07:
[...]
@fire 69: er zit geen omnibounce ingebouwd, maar wel zo'n plaatje wat je voor de "lamp" kan plaatsen, dat heeft toch hetzelfde effect als een omnibounce?
Groothoek adapter. Gooit het licht nog wat meer naar de zijkanten.

This footer is intentionally left blank

• Fire69
Peentje schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:07:
[...]

@fire 69: er zit geen omnibounce ingebouwd, maar wel zo'n plaatje wat je voor de "lamp" kan plaatsen, dat heeft toch hetzelfde effect als een omnibounce? (edit: ik zie nu in de handleiding dat het een "groothoek" adaptor betreft.

Ik ken het verkopertje ook niet zozeer persoonlijk (je weet wel dorp he, ons kent ons), en hij is echt heel fel en bereid om ver te gaan, begin van dit jaar was ik met hem in onderhandeling over een Sony Alpha 100 en het is uiteindelijk niet doorgegaan, (kreeg optie op een 2e hands 400d) maar hij is echt een verkopertje wat graag wat verkopen wil. Sorry als mijn verhaal zo overkomt van goh wat willen ze ons (mij) graag als klant, maar er zit dus iets meer achter. :)
Omnibounce verstrooit het flitslicht naar alle richtingen. Die groothoek-adapter zit er op voor als je een lens gebruikt die breder is dan 24mm (dacht ik) en zo het bereik van je flitser uitbreid tot 17mm.
Als je dus gewoon recht vooruit flitst, doet hij dat met dat plaatje ook, alleen iets breder.

Ik aanzag het verhaal niet zozeer als een kijk-mij-eens-belangrijke-klant-zijn, maar meer als een verkoper-probeert-je-geld-af-te-zetten-en-geeft-je-dan-een-zogenaamd-goeie-prijs-terwijl-dat-niet-speciaal-zo-is (man, dat typt lastig met die streepjes ertussen :P )

• Peentje

Peentje

Fire69 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:23:
[...]

Omnibounce verstrooit het flitslicht naar alle richtingen. Die groothoek-adapter zit er op voor als je een lens gebruikt die breder is dan 24mm (dacht ik) en zo het bereik van je flitser uitbreid tot 17mm.
Als je dus gewoon recht vooruit flitst, doet hij dat met dat plaatje ook, alleen iets breder.

Ik aanzag het verhaal niet zozeer als een kijk-mij-eens-belangrijke-klant-zijn, maar meer als een verkoper-probeert-je-geld-af-te-zetten-en-geeft-je-dan-een-zogenaamd-goeie-prijs-terwijl-dat-niet-speciaal-zo-is (man, dat typt lastig met die streepjes ertussen :P )
Nu snappikem :) Maarja ik wist wel dat 240 "normaal" is voor dat ding, terwijl ze hem voor 299 in de "aanbieding" hadden.

• Henk
Hehe, tja, dat is fotoklein idd :+

Maar, zeker een leuke aankoop waar je geen spijt van gaat krijgen, enne, waarom zou iets dat enkel en alleen hobby is, geen geld mogen kosten? :)

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:13
Vandaag dan eindelijk mogen kopen:

Mijn oude Fuji Finepix s5500 gaat door naar een nieuwe koper, ik voeg me in het straatje van de DSLR Fan's

linkje 1

Deze is vanaf vandaag de mijne :)

linkje 2

Is het eerste (wel bijgeknipte tot desktopverhoudingen) resultaat :)

1440*n is een beetje te groot op zich

[ Voor 14% gewijzigd door Floor-is op 20-12-2007 21:30 ]

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Verwijderd

Gratz , Welke versie is het ?

• caspervc
T is een D40x :)

Verwijderd

Nice, heb dezelfde, zag alleen niet staan of het nou de normale of de X versie was.
Ga je veel plezier van beleven iig.

• Henk
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:10:
Nice, heb dezelfde, zag alleen niet staan of het nou de normale of de X versie was.
Ga je veel plezier van beleven iig.
De EXIF van de foto verraadt een hoop... :)

• caspervc
caspervc schreef op donderdag 20 december 2007 @ 20:59:

[mbr]1440*n is een beetje te groot op zich[/mbr]
Maar kan hem helaas niet meer editen, wou er thumbs van maken, maar ben nu die faq link kwijt...

[ Voor 6% gewijzigd door caspervc op 20-12-2007 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
caspervc schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:42:
[...]
Maar kan hem helaas niet meer editen, wou er thumbs van maken, maar ben nu die faq link kwijt...
1 Verklein je foto naar max 600 pix
2 Dump hem ergens
3 Plaats de link tussen imagetags in je post:

Afbeeldingslocatie: http://img253.imageshack.us/img253/984/aaaapjk7.jpg

4 Gebruik de optie "Check images"
5 Plaats bericht...

Bekijk anders dit bericht eens met de "view"button.

edit:
Het linkje naar de grote pic kan je koppelen aan de thumb, maar helaas niet als je ImageShack gebruikt, omdat de GoTbot dan denkt dat er pop-ups komen (niet waar, maar dat is een andere discussie). Een "losse" link erbij kan natuurlijk wel: linkje 2.

[ Voor 22% gewijzigd door Toff op 21-12-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en belangrijkste, fiks je witbalans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peentje schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:45
Peentje is nu heel trots op zijn vrouwtje
Hoe smaakt dat, een vrouw met haar op de tanden? :)
Gefeliciteerd met je kerstcadeau en met je 'vrouwtje' Peentje! Ik wou dat ik zo af kon dingen...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:34
De opvolger van de kit-lens (18-70 , 3.5-4.5): de Tamron 17-50 /2.8...
vandaag binnen en.... echt lekker spelen!!

Afbeeldingslocatie: http://www.tamron.de/fileadmin/kecom/bilder/433.jpg

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Laatst online: 11-09 09:30
Een hama profil 28 statief voor 5 euro :D bij de kringloop winkel. Hij was helemaal kompleet incl doos.
Een heel stuk beter ten opzichte van mijn goedkope kijkshop statief wat ik eerst had :P
Afbeeldingslocatie: http://i4.tinypic.com/6lcaq86.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door sarlo op 21-12-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

En voor de 70-200 2.8 IS en de 300 4 IS voor noodgevallen de Canon 1.4x converter gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalstreet.nl/images/Canon_ExtenderEF14XII.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist besteld bij bedevaardsoord Photo Rabbitsbrough

Canon EF 70-200 f/2.8L IS USM _/-\o_
Canon RS-60E3 Afstandsbediening

En nu wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentThunder
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 23:01
Met de kerstbonus binnen, ook nog een leuke aankoop gedaan :p

Afbeeldingslocatie: http://www.kenrockwell.com/canon/images/1022.jpg

Nu alleen nog wachten op de postbode...en dan kan ie morgen mee naar Antwerpen! :D

Canon EOS 40D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 USM | Tamron 17-50mm F/2.8 | Canon EF 50mm F/1.8 II | Canon EF 70-200mm F/4L IS USM | Speedlite 430EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Laatst online: 09-08 15:46
Jahoor de kogel is door de kerk!! Na lang wikke en wegen is mijn kitlens vervangen door het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.livingroom.org.au/photolog/Canon-17-40mm.jpg

Net binnen, dus de vakantie komt goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
JochemvL schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:24:
Jahoor de kogel is door de kerk!! Na lang wikke en wegen is mijn kitlens vervangen door het volgende:

[afbeelding]

Kijk, das het betere speelgoed, samen met die 10-22 erboven. Heerlijke stukken glas, waar jullie beiden veel plezier van gaan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Laatst online: 11-09 09:30
Net even bij fotokonijneberg in turnhout langsgegaan om een raynox dcr-250 te halen :P nu nog doorkrijgen hoe ik het beste er mee kan werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o bijzonder dat ze leverbaar zijn! Ze waren de afgelopen tijd niet te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

JochemvL schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:24:

[afbeelding]

Heb ook een tijdje geleden mijn oude lens (28-105) ingewisseld voor de 17-40L en tot nu toe erg tevreden! Mooi scherpte, mooi contrast. Supersnelle USM.
Binnen wel wat tegenvallend, maar een topper voor buiten!
Gefeliciteerd!

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Laatst online: 09-08 15:46
Uiligheid schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 23:41:
[...]

Heb ook een tijdje geleden mijn oude lens (28-105) ingewisseld voor de 17-40L en tot nu toe erg tevreden! Mooi scherpte, mooi contrast. Supersnelle USM.
Binnen wel wat tegenvallend, maar een topper voor buiten!
Gefeliciteerd!
Binnen gebruik ik toch vaak mijn flitser erbij, een extra stop (2.8) erbij is leuk, maar denk toch dat goed flitsen vaak meer bijdraagt. Ik ben er erg blij mee iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Toch maar de keuze gemaakt, en voor onderstaande combinatie gegaan:

Afbeeldingslocatie: http://www.canon.nl/Images/--_tcm16-321570.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.topdeals.nl/catalog/images/hoyauv.jpg

Maar wat een snelle AF heeft die lens :o Pff, ik wist dat die snel was, maar zo snel. Hiermee ga ik me zeker niet vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Zo, de D3 is binnen:

Afbeeldingslocatie: http://reemhq.net/foto/2007/d3_meukeeh.jpg

Leuk leuk :9~ *O*

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Absoluut, even netjes een review schrijven he, kunnen we genieten van wat we niet kunnen betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 00:24
Stoer man.. Zag vanmiddag ook iemand met de D3 rondlopen.. Erg stoer.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

de Hoek van de doos ziet wel wat wat gedeukt uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Man, wat is dat een gigantisch ding _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Nou, hij is korter (in de hoogte) dan een D200+grip: net wat ergonomischer dus, want de D200 is met z'n grip wat lang in de handen :) De D3 is behoorlijk ergonomisch, ondanks de flinke maat.

Net het gewicht ook even gemeten: met accu en een 24-120VR erop 2003 gram, jeuj :P

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
En nu nog die 4500 euro oid waard maken he, oftewel fotos schieten. Want dat soort pesos leg je niet neer voor een brok met een oversized sensor, sluiter en hoop rubber.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Uhm, waard maken? Beetje loze opmerking Simon, ik koop zo'n cam niet voor niets: ik fotografeer er al op los op dit moment, juist daarom ben ik voor de D3 gegaan: met de D200 liep ik op een aantal gebieden tegen de grenzen van zijn kunnen aan :)

Fotos schieten, well duhh :P

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
ik bedoel, nu he, nog is ie 't niet waard.. hij heeft nog niets (zo ver wij weten geproduceerd).. het is dus een uitnodiging om ons wat werk van je werkpaard te showen :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Ach soo, ik begreep je verkeerd, sorry :) Daar heb je een goed punt - maar ik moet hem wel eerst leren kennen. De D200 is al een semi-pro ding, maar deze D3 heeft echt endless mogelijkheden en instellingen. Komende dagen zit ik in het Italiaanse land: dus gelijk een mooie testcase om de D3 uitgebreid te leren kennen. Kijken of ik met wat moois terug kom om te showen :) De omstandigheden zullen ook niet makkelijk zijn, gezien de kou/nattigheid en troep daar.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Gebruik je hem ook beroepsmatig of echt alleen als hobby (kan het me bijna niet voorstellen )?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
volgens mij is Remy gewoon een amateur, niets mis mee, ik weet bijna zeker dat camera's zoals de D3 en Canon's 1D (niet s) veel meer door amateurs dan door pro's worden gekocht. ik ben wel benieuwd tegen welke grenzen van zijn kunnen je bij de D200 aanliep. en hoe zit het met die endless mogelijkheden en instelling, hoe meer pro, des te minder instellingen lijkt mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Lateef, ligt een beetje aan je definitie van professional. Maar als je professional neemt als zijnde: verdient er geld mee, dan is Remy volgens mij wel pro. Volgens mij heeft hij al redelijk wat bruiloften en ander zooi gedaaan. Zo maar in de amateur hoek schuiven is niet correct denk ik.
Hij zal er allicht niet al zijn inkomen uit halen, maar dat is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

Zo nu zijn we toch lekker aan het aanschaffen:

1 x remote (klik)
1 x diffusor (omnibounce)

en dat voor ong. $ 8,95 ( 6,23 euro) Nu zie ik in een keer wel een andere remote (is iets duurder) en daar staat bij dat hij specifiek bulb mode ondersteund!! Daar moet ik hem nu net voor hebben, maar het lijkt mij logisch dat hij dat ook doet, je bedient toch de shutter met zo'n afstandbediening, dus als je hem ingedrukt houd op bulbmode dan moet dat toch werken?

Of zijn er dan (wired)remotes die bulbmode niet ondersteunen?

[ Voor 1% gewijzigd door Peentje op 23-12-2007 14:25 . Reden: dollar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Nomad schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:31:
[...] Zo maar in de amateur hoek schuiven is niet correct denk ik. [...]
ach, hij doet het zelf ook;
Remy schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:59:
[...] Ik ben gewoon een hobbyfotograaf die dit puur voor de lol doet [...]
dat je wel eens wat geld krijgt voor een opdrachtje maakt je nog geen professional. dat je professional bent, wil overigens ook niet zeggen dat je een goede fotograaf bent. er is menig pro die er niets van bakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Peentje schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:16:
Zo nu zijn we toch lekker aan het aanschaffen:

1 x remote (klik)
1 x diffusor (omnibounce)

en dat voor ong. $ 8,95 ( 6,23 euro) Nu zie ik in een keer wel een andere remote (is iets duurder) en daar staat bij dat hij specifiek bulb mode ondersteund!! Daar moet ik hem nu net voor hebben, maar het lijkt mij logisch dat hij dat ook doet, je bedient toch de shutter met zo'n afstandbediening, dus als je hem ingedrukt houd op bulbmode dan moet dat toch werken?

Of zijn er dan (wired)remotes die bulbmode niet ondersteunen?
Geen paniek, hij doet het wel hoor ;)
Push-down-and-slide switch button lock
Mijn IR-remote doet het zelfs, dan zal die van jou het zeker kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

lateef schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:53:
[...]

ach, hij doet het zelf ook;

[...]

dat je wel eens wat geld krijgt voor een opdrachtje maakt je nog geen professional. dat je professional bent, wil overigens ook niet zeggen dat je een goede fotograaf bent. er is menig pro die er niets van bakt...
Ben het met je eens hoor, maar vond het wat kort door de bocht om hem zo makkelijk in de amateur hoek te stoppen, maar zoals ik je nu hoor, denk ik ook niet dat je dat zo bedoelde.

Hoe dan ook, hij heeft mooi gereedschap opgebouwd, o.a. D40, D200, D3, 70-200VR, 18-200VR, 24-120VR en zeker nog heel wat meer glas wat ik niet weet. NPS moet er wel in zitten denk ik :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik heb mezelf vandaag een nieuwe ixus cadeau gedaan, een 960 IS

Afbeeldingslocatie: http://www.digicamshop.nl/images/product/image.php?id=53012&dimensionid=17&shopid=4

ERG tevreden tot nu toe, produceerd haarscherpe plaatjes (al snap ik een iso1600 functie voor zoveel MP op zo'n klein ccd'tje niet,..RUIS! maargoed) ;)

leuk ding voor erbij, niet altijd zin om de 30D mee te slepen 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Luuk op 23-12-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een canon EF 50mm/1.8 II besteld. Ben erg benieuwd naar het lensje. Voor een kleine 90 euro kan het bijna geen miskoop zijn als ik de reviews online moet geloven. Maargoed nog even afwachten. Geloof niet dat de post hem voor de kerst nog langsbrengt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

lateef schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:11:
volgens mij is Remy... ik ben wel benieuwd tegen welke grenzen van zijn kunnen je bij de D200 aanliep.
Daar ben ik eerlijk gezegd ook erg benieuwd naar.. ik heb nog steeds het gevoel dat ik lang niet al het potentieel van die cam benut.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeFeCt schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:46:
[...]

Daar ben ik eerlijk gezegd ook erg benieuwd naar.. ik heb nog steeds het gevoel dat ik lang niet al het potentieel van die cam benut.
Alleen al de niet al te beste hoge iso performance is een reden om een stapje hoger te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Speelgoed in de vorm van een Peleng :9

Afbeeldingslocatie: http://home.kpnplanet.nl/mr_5/153/h.van.venrooy1@kpnplanet.nl/got/dsc_7169.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kpnplanet.nl/mr_5/153/h.van.venrooy1@kpnplanet.nl/got/dsc_7171.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kpnplanet.nl/mr_5/153/h.van.venrooy1@kpnplanet.nl/got/dsc_7174.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coorz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12-2017

coorz

Back to crop!

Merry Christmas everybody *O*

Elinchrom Skyport kit en een 24L,
Afbeeldingslocatie: http://www.displayfreak.com/5d/IMG_0308.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Joyrider: hoe bevalt hij? voorbeeldplaatjes?

Coorz: Netjes! altijd leuk zo'n 24MM

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

(jarig!)
J0YR1D3R schreef op maandag 24 december 2007 @ 20:06:
Speelgoed in de vorm van een Peleng :9
Wa doet da juist ?
Is het maar een idee, of lijkt die lens zo bol te zijn als gek ?

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcon10 schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:15:
[...]

Wat doet dat juist ?
Is het maar een idee, of lijkt die lens zo bol te zijn als gek ?
Hij is bol ja, het is een fish-eye. Dat hoort zo. Het idee is om 180 graden (om je heen) in beeld te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heeft de Kerstman ook weer wat gekocht:
-Lowepro Slingshot 200AW
-Hyperdrive HD80 ( =PD70x )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:19:
[...]

Hij is bol ja, het is een fish-eye. Dat hoort zo. Het idee is om 180 graden (om je heen) in beeld te krijgen ;)
Ahaaaa, thanks :)
Eigenlijk oa ideaal dus om bv binnenhuisfotos mee te maken als je een ruimte wil fotograferen ?

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14-09 01:12
Vooral ideaal als je raar uitziende foto's wilt ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:07
Zeer laat verjaardagscadeau cq. kerstcadeau. Canon Pixma iP4500. Afbeeldingslocatie: http://pan.fotovista.com/dev/8/4/00041548/l_00041548.jpg

Nu nog uitzoeken hoe je borderless kan printen vanuit LR. Wilde gisteren niet helemaal lukken.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Falcon10 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 11:33:

Eigenlijk oa ideaal dus om bv binnenhuisfotos mee te maken als je een ruimte wil fotograferen ?
Nee, daar kun je beter een UWA (=Ultra Wide Angle) lens voor hebben, een fisheye vertekent het beeld te erg daarvoor.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fisheye_lens
http://en.wikipedia.org/wiki/Wide-angle_lens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
nadroJ schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:20:
Zeer laat verjaardagscadeau cq. kerstcadeau. Canon Pixma iP4500. [afbeelding]

Nu nog uitzoeken hoe je borderless kan printen vanuit LR. Wilde gisteren niet helemaal lukken.
http://www.yourlensreview...p---Color-management.html

Nog even maximum size centered aanklikken en zoom to fill frame mochten de verhoudingen afwijken. Klaar ben je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:07
Aah...that does the trick. Merci! :)

[ Voor 4% gewijzigd door nadroJ op 25-12-2007 12:40 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Gisteren ontvangen met de post

Afbeeldingslocatie: http://www.e-fotografija.com/artman/uploads/sb600.jpg
Nikon SB-600

Afbeeldingslocatie: http://www.directsale.nl/shop/images/Manf055141rc.jpg
Manfrotto 055XDB + 804RC kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Laatst online: 13-09 19:29
Van de kerstman gekregen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.visibledust.com/product_full/Blue_Ab_500X500.jpg
Visibledust Arctic Butterfly 724 (Maar dan de zwarte versie :))

[ Voor 12% gewijzigd door jeroenzelle op 25-12-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
M@cer schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 20:44:
Gisteren ontvangen met de post
[afbeelding]
Manfrotto 055XDB + 804RC kop
Ben benieuwd wat je voor dat statief kwijt bent (en waar) en hoe hij bevalt :) Zit er ook nog een beetje over te twijfelen of ik er misschien een ga aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 14-09 07:58

RBH

Tsja, niet helemáál nieuw, maar toch een aantal dingen (batterijtje camera en batterijen flitser) vervangen en een nieuw diafilmpje. Hij is gereed voor gebruik. 8)

Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p112/RobinRBH/AE1-2.jpg

Canon AE-1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
J0YR1D3R schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 21:11:
[...]

Ben benieuwd wat je voor dat statief kwijt bent (en waar) en hoe hij bevalt :) Zit er ook nog een beetje over te twijfelen of ik er misschien een ga aanschaffen :)
Gekocht bij Kamera-Express voor 135 euro.. Ik heb er een beetje mee gespeeld, maar kan nog niet echt een ervaring delen.. Zat lang te twijdelen tussen een goedkoper statief of deze, maar uiteindelijk toch maar voor deze gegaan.. Waarschijnlijk doe je hier een hele tijd mee.

Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.