[Fotoapparatuur] Mijn nieuwe apparatuur [deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste
Acties:
  • 66.137 views sinds 30-01-2008

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:03

Tarin

Just plain weird.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VPjP3HfkwbTTMZRD6sNHrvYI/full.jpg

:).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Precies, en toen ik in een fietsenwinkel werkte deden we hetzelfde met fietsbanden. Maar het punt is dat hier behoorlijk wat spanning op staat, en de veren(ronde circel aan de zijkanten) plat zijn qua vorm, en dus niet torderen. Zwakste punt wordt dan het eindstukje wat makkelijk open buigt. Er moet dus een soort van in elkaar draai manier zijn waarbij de veer niet tordeert.

Nouja, geen ramp, ik gebruik hem toch alleen thuis, en heb ruimte genoeg om hem zelfs uitgeklapt te laten staan met de lampen er naast ;)

Verwijderd

Een Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/tweakers/GoT/startpost_pentax/versie3/12-24mm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cnphotos.net/news/news/images/pentax_da_12-24mm_f4_ed-len2.jpg
(bron: google) maar heb em net zo compleet met doos etc natuurlijk.

Kwam vandaag bij mij binnen.

nieuw/2e hands vanuit de UK :) De vorige eigenaar heeft hem een maand gehad en eigenlijk alleen testfoto's genomen...gaat binnenkort lang naar Nepal en hij vond het ding te zwaar. Hij ziet hem hem ook niet echt veel gebruiken in de UK, als ie hem nu ook al niet meeneemt de bergen in. Was een impulsinkoop waar ie nu spijt van heeft, gezien de resell.

Iig was het een goeie deal, maar het is natuurlijk een apart verhaal..reden genoeg om hem wel goed te testen natuurlijk..Tot nu toe zeker oké bevonden :) (al oogt m'n Sigma 10-20 scherper in de hoeken!)

• highflyingf
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-01-2008
@Tarin:

komt de Tamron 17-50 mét zonnekap of heb je die apart moeten bijkopen?

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:03

Tarin

Just plain weird.

highflyingf schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:46:
@Tarin:

komt de Tamron 17-50 mét zonnekap of heb je die apart moeten bijkopen?
Die zat er bij, Sigma en Tamron doen niet zo lullig als Canon. Hoewel ik moet zeggen dat de Canon zonnekappen die we hier in huis hebben wat beter in elkaar zitten (vilt aan de binnenkant, klikken soepeler/fijner op de lens).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

Gefeliciteerd ermee hoor, weet niet hoeveel ruimte je in je tas hebt maar bij mij zit de zonnekap altijd op de lens. Het (de)monteren gaat inderdaad wat hakerig, waarbij ook de focusring nog bijna in de weg zit. Het handige van de Tamron beschermdop is dat je 'in' de dop de vergrendeling in kunt knijpen om het ding makkelijk mét gemonteerde zonnekap te plaatsen of te verwijderen.

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Hoe blij ben ik met mijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.fotopolis.pl/obrazki/baldwin_17-50_1.jpg

Gisteren binnengekomen
Voor mijn D80.

Ben er heel blij mee.

Verwijderd

De Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM link
Ter vervanging van de kit lens van de 300D, en ik hoop er geen spijt van te krijgen.
ondanks de hoge F-waarde denk ik een mooi alternatief te hebben gevonden, misschien compenseert de IS iets voor de F.
De lens is bedoeld voor dagelijks gebruik, en zal waarschijnlijk niet gebruikt worden voor mij macro-hobby, daar flits ik flink bij, dus IS is niet zo nodig.

Overigens kan ik nergens vinden of IS nog positief of negatief effect heeft op flits-foto's, volgens mijn beredenering kan ik het het beste uit zetten, omdat het geen positief effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

IS compenseer je je "F" waarde niet mee. (je kan alleen langere sluitertijden in de hand houden).
Ook heeft het 0,0 effect op flitsfoto's omdat een flits zo kort duurt :)

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
qadn schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:11:
IS compenseer je je "F" waarde niet wel mee. (je kan alleen veel langere sluitertijden in de hand houden).
Ook heeft het 0,0 aantoonbaar effect op flitsfoto's omdat een flits zo kort duurt, maar een goede flitsfoto vooral veel "available light" laat zien, met een beetje flits :)
Tenzij je onderwerpen teveel bewegen, waardoor je korte sluitertijden moet gebruiken (1/500 of korter), is IS prima bruikbaar. Houd wel in gedachte dat IS zich, net als AF, moet instellen, Dit kost soms wat meer tijd, maar gelukkig kan je het ook uitschakelen. Als geld niet de doorslag geeft is mijn advies: IS kopen, het vergroot je mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:02:
@ Zoijar: wat heeft voor jou de doorslag gegeven om toch de 70-200 F4IS aan te schaffen? Ben zelf nl nog in dubio over een upgrade vanaf mijn Sigma 70-300 APO, 70-200 F4IS is toch wel erg veel duurder dan 70-300 IS.
Ja ach, verschillende dingen eigenlijk; ring vs micro USM, geen rotating front element, 150 euro cashback, vast diafragma, kwaliteit en waardevast L-glas... ik heb nu 825 betaald, volgens mij kan ik er altijd nog makkelijk 700 voor terug krijgen. De specs kan je verder zelf ook wel vergelijken. Voornamelijk misschien wel omdat ik het kan betalen... Als ik nu die twee lenzen vergelijk zou ik het ook niet weten. Ja, de 70-300 IS is een stuk goedkoper en geeft denk ik een betere prijs/prestatie verhouding. Persoonlijk denk ik dat ik die 70-200 F/4 IS nog jaren in m'n tas heb, en daar ik me nu een beetje schuldig voel over die paar honderd euro, zal ik dat over een maand ook wel zijn vergeten. En dan heb ik een mooie lens. Of het het echt waard is? Ik weet het echt niet; soms denk ik achteraf sowieso dat ik belachelijk veel geld heb uitgegeven aan een camera. Soms zie ik echt weinig verschil in kwaliteit tussen fotos met een budget lens of compact camera en duur L-glas. Ja, als je 100% cropped en dan goed kijkt zie je wat verschillende pixels... meestal ziet niemand het verschil. Maarja, ik zou me er zelf aan storen. Als ik iets koop dan koop ik meestal liever de duurdere varianten. Bv, m'n laptop was ook 1650, daar had ik ook vast wel een variant op kunnen vinden voor minder. Dus ik zou niet te veel op mijn keuze afgaan. Maar die 70-200 is natuurlijk een uitstekende lens, niets dan goed over gehoord, en als ik het zo zie moet ik het daar mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
Nog geen dlsr voor mij gezien ik eerst om moet zien te gaan met een normale degelijke digicam :P
Afbeeldingslocatie: http://i5.tinypic.com/80nfjfp.jpg
- fujifilm finepix s6500fd
- 1 gig xD
- 2 setjes Hape 2600 Mah incl snellader
- Luxor tas
- Luxor Statief
- cardreader
- photoshop cs3

Kortom een leuk setje om te leren fotograferen en photoshoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

aah zo'n statiefje heb ik eens een tijdje gehad (was gratis). Binnen een maand een poot eraf gebroken. Maarja is dan ook goedkoop en ik ben dan ook niet echt voorzichtig.

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:23
_ferry_ schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:46:
Precies, en toen ik in een fietsenwinkel werkte deden we hetzelfde met fietsbanden. Maar het punt is dat hier behoorlijk wat spanning op staat, en de veren(ronde circel aan de zijkanten) plat zijn qua vorm, en dus niet torderen. Zwakste punt wordt dan het eindstukje wat makkelijk open buigt. Er moet dus een soort van in elkaar draai manier zijn waarbij de veer niet tordeert.

Nouja, geen ramp, ik gebruik hem toch alleen thuis, en heb ruimte genoeg om hem zelfs uitgeklapt te laten staan met de lampen er naast ;)
Voor fietsbanden geldt dat je eigenlijk juist geen 8 moet vouwen, maar een 8 met een extra rondje, dus drie cirkels. Wanneer je deze dan dichtvouwt zitten er geen knikken in de band, bij een 8 tordeert hij te sterk. Misschien is dat hier ook het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gfo schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:58:
Nog geen dlsr voor mij gezien ik eerst om moet zien te gaan met een normale degelijke digicam :P
[afbeelding]
- fujifilm finepix s6500fd
- 1 gig xD
- 2 setjes Hape 2600 Mah incl snellader
- Luxor tas
- Luxor Statief
- cardreader
- photoshop cs3

Kortom een leuk setje om te leren fotograferen en photoshoppen :P
qadn schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:17:
aah zo'n statiefje heb ik eens een tijdje gehad (was gratis). Binnen een maand een poot eraf gebroken. Maarja is dan ook goedkoop en ik ben dan ook niet echt voorzichtig.
En de S6500fd weegt een stuk minder dan een dSLR met lens vermoed ik. Zelf heb ik nog steeds een Vanguard AK2 statief (sporadisch gebruik): 30D + grip + 70-200 gaat er zonder problemen op.
De S6500fd lijkt me een leuke camera hoor, mooie sensor (F30-achtig geloof ik) en een veelzijdige lens. Veel plezier ermee!

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Remote shutter binnen van Dealextreme. Kosten: ± 3 euro, inclusief verzendkosten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Tijdje terug alweer, maar nog niet hier gemeld: Nikon D80, MB-D80, 2 accu's en 2 x 2GB Sandisk Extreme III SD geheugen. Jeuj~! \o/

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:56
Wilko schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:31:
Remote shutter binnen van Dealextreme. Kosten: ± 3 euro, inclusief verzendkosten 8)7
Zit net te kijken op die site. Zitten interessante dingen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Herrick schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:45:
[...]

Zit net te kijken op die site. Zitten interessante dingen tussen.
Yep inderdaad. Binnenkort nog maar eens wat meuk bestellen (kabeltjes etc waar je hier in NL het 10-voudige voor betaalt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Garyu

WW

Wilko schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:31:
Ik heb hem ook net besteld. Ben benieuwd wanneer ie geleverd wordt, of er een batterij bij zit, en of ie werkt met mijn D70 :). Zoniet, dan toch weer 3 euro weggegooid 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Garyu op 30-11-2007 14:09 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Garyu schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:09:
[...]

Ik heb hem ook net besteld. Ben benieuwd wanneer ie geleverd wordt,
Ik had 'm de 22e besteld, 25e shipped.
of er een batterij bij zit,
Yep.
en of ie werkt met mijn D70 :).
Volgens het blaadje dat erbij zit wel. Met de D50 doet hij het in ieder geval.
Zoniet, dan toch weer 3 euro weggegooid 8)7
Ik had ook zoiets van: "ach, als het niks blijkt te zijn heb ik er iig niet veel voor betaald" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 19:29
Velbon Sherpa 600R, gekocht op de Zoom.Experience voor 80 euro :) .

Afbeeldingslocatie: http://www.velbon-tripod.com/images/IMG_SHERPA-600R.gif

Superstatief, goede beweegbare kop. Zeer hoog statief, en ook zeer laag te maken. Zeer mooie functie is het afkoppelbare platform bovenop, zodat je je camera of kan switchen tussen portret of landschap. Of kan kantelen naar beneden toe.

Afbeeldingslocatie: http://www.velbon-tripod.com/pict/PICT_SHERPA_600R.gif

Mocht iemand foto's hiervan willen zien, maak ik ze met liefde O+

[ Voor 27% gewijzigd door jeroenzelle op 30-11-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:39
Nadat ik gisteren voor niks op een neer ben gereisd doordat hij niet op voorraad was, al twee weken niet, heb ik hem vandaag toch op kunnen halen. Wel apart als er over de telefoon stellig wordt beweerd dat er genoeg in voorraad zijn, en dat als je er aankomt je te horen krijgt dat ze al een tijd niet meer leverbaar zijn.
Morgen maar eens mee gaan spelen.
Afbeeldingslocatie: http://www.teds.com.au/www/6/files/430ex-frontback-001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Wilko schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:19:
[...]

Ik had 'm de 22e besteld, 25e shipped.

[...]
Ik had de 23ste besteld, maar kreeg een mailtje dat het nog niet verzonden kon worden :'(
Maar... vandaag mailtje gehad dat alles onverweg is! 8)
Hoop dat het ook maar 5 dagen duurt vooraleer het pakje toekomt (met IR- en kabel-AB en screen-protector)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

net opgehaald:
Afbeeldingslocatie: http://www.bobatkins.com/photography/reviews/tamron_17-50/a16.jpg

Zo te zien is ie in trek, maar het ziet er ook erg goed uit!! ding slurpt licht, en dat heb ik wel nodig om lekkere foto's te maken als ik met de drive-in op pad ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

17-35 2.8/4.0 ? of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Naam van plaatje is 17-50.jpg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

zover was ik nog niet :P... en zie nu net een vaag stukie v/d 50 helemaal onderaan staan :+

nette lens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Z
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:24
70-200/F4 zonder IS

Afbeeldingslocatie: http://www.upload-your-life.com/files/zfn0mkt10cvhk1o8c4bc.jpg

Ja, ook ik ben voorgoed verpest vanaf nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Pat-Skim schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:38:
[...]

zover was ik nog niet :P... en zie nu net een vaag stukie v/d 50 helemaal onderaan staan :+

nette lens :)
17-50/f2.8 idd :)

zat nog te twijfelen tussen deze en de canon 17-85 IS, maar deze heeft 2.8 over het hele bereik, dat sprak me wel erg aan, dan maar geen IS!

morgen even flink testen, eerst sinterklaasfeest op het werk, in smiddags een presentatie/meeting/beurs iets over dj spul ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coorz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12-2017

coorz

Back to crop!

Rob Z schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:03:
70-200/F4 zonder IS

[afbeelding]

Ja, ook ik ben voorgoed verpest vanaf nu ;)
Yep, dat is het begin van het einde >:)
Dat was mijn allereerste lens en ik heb het geweten ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Viel mij trouwens op hoe licht die 70-200 F4 is, zelfs met IS. Ik had iets zwaarders verwacht. Postbode bracht een pakketje en dat woog bijna niks, dus ik was al even bang dat er niks inzat :P Ding weegt ongeveer even veel als de 17-55 IS (dat is dan wel een 2.8 dus die is logischerwijs relatief zwaarder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Okey.. nu na enorm veel irritatie met een nep grip maar een echte gekocht, moet nog wel aankomen :P Gruwelijk duur ding zeg :(

[ Voor 12% gewijzigd door simon op 01-12-2007 00:49 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
Simon schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 00:49:
Okey.. nu na enorm veel irritatie met een nep grip maar een echte gekocht, moet nog wel aankomen :P Gruwelijk duur ding zeg :(
vetel? uiteraard wel balen maar ben wel benieuwd naar de achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Nou, op mijn Canon EOS 5D kun je gewoon Canon grips kopen. Maar die kosten 200 euro!!! Dus ik dacht, weetje, probeer 't via ebay, dus een YXTM grip gekocht. Wat een grafding zeg. Batterij houder zuigt, hij sluit niet stevig aan, en hij geeft heel vaak batterij leeg. Nu moet ik voor een klus de boel tethered schieten, en dat kan niet als hij de batterij op leeg geeft..

Dus heb je Canon? Koop gewoon een Canon grip..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

niet geheel fotografie apparatuur maar wel toebehoren:

Afbeeldingslocatie: http://static.dogfunk.com/images/items/medium/KRW0100/FIBLK.jpg

voor buiten de deur waar het koud is aan de handjes! Toch nauwkeurige bediening en beetje warme handjes :)... En voor 3,95 kan het bijna geen miskoop zijn :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 16:17

Sharky

Skamn Dippy!

damn wat heb jij korte vingers zeg!

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

hebbe geen vingertop slimpie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:07

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Pat-Skim schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:40:
niet geheel fotografie apparatuur maar wel toebehoren:

[afbeelding]

voor buiten de deur waar het koud is aan de handjes! Toch nauwkeurige bediening en beetje warme handjes :)... En voor 3,95 kan het bijna geen miskoop zijn :)!
Waar zijn ze zo goedkoop dan, ik zoek ze ook nog namelijk :)

edit:Laat maar, ik zie al waar de link van je plaatje vandaan komt en heb het dus al gevonden :P

edit2: zijn dit ze? http://www.dogfunk.com/do...eo-Fingerless-Gloves.html
want die zijn stinkend duur eigenlijk.....kan je even een directe link geven anders?

[ Voor 23% gewijzigd door Nomad op 01-12-2007 12:19 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Nomad schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:15:
[...]

Waar zijn ze zo goedkoop dan, ik zoek ze ook nog namelijk :)

edit:Laat maar, ik zie al waar de link van je plaatje vandaan komt en heb het dus al gevonden :P
daar had ik ze niet vandaan :P... Maar goed :)... Bij mij kwamen ze bij het lokale "Skater/Punker"Emo" shopje vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:07

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Pat-Skim schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:17:
[...]

daar had ik ze niet vandaan :P... Maar goed :)... Bij mij kwamen ze bij het lokale "Skater/Punker"Emo" shopje vandaan :)
ok thnx, dan ga ik ze even niet via internet kopen :P

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElisabethM
  • Niet online
Dat soort handschoenen zonder vingertoppen heb ik voor 3 euro bij de V&D gekocht... Voor mij onmisbaar bij het fotograferen in de winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Crosspost:

Afbeeldingslocatie: http://photo.net/bboard-uploads/00GgUd-30183784.jpg
17-40L mét EW-83 J (beter voor cropcamera)

Wat een ding zeg, erg blij mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:24:
Nou, op mijn Canon EOS 5D kun je gewoon Canon grips kopen. Maar die kosten 200 euro!!! Dus ik dacht, weetje, probeer 't via ebay, dus een YXTM grip gekocht. Wat een grafding zeg. Batterij houder zuigt, hij sluit niet stevig aan, en hij geeft heel vaak batterij leeg. Nu moet ik voor een klus de boel tethered schieten, en dat kan niet als hij de batterij op leeg geeft..

Dus heb je Canon? Koop gewoon een Canon grip..
Zomaar nieuwsgierig, ik heb immers geen Canon (5D), maar wat ga je dan nu met die andere grip doen? Kan je die nog retourneren naar de ebay gebruiker waar je hem van hebt? Of wordt het een gevalletje doorverkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Of gevalletje trofeenkast cq rond archief (vuilnisbak) ?

:P

Man ik wil nieuwe spulletjes! :P

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Ehm, nouja, hij was 50 euro.. Voor 30 euro mag iemand 'm hebben ofzo.. Maar ik verkoop liever geen troep, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik neem nog wel contact op met de verkoper..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Knoop doorgehakt...en een knipperlichtje besteld. :) €50,- cashback is ook nog eens mooi meegenomen. Als de TNT meewerkt is het ding morgen binnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.onestop-digital.com/catalog/images/canon-580ex2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Eindelijk heb ik hem toch maar gekocht :*)

De Nikkor 70-300mm f/4.5-5.6G AF-S VR

Afbeeldingslocatie: http://www.nikon.nl/resources/A==/DaJquIALgFokITW7BKBJljO5ly9aqqWD/E9ukPu_qsaPvhm~17JGbJHRQuayOyskJ/asgXiFzgMiiX_52ltGIWN.jpg

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:31
Afbeeldingslocatie: http://www.joby.com/images/gp3_300.jpg
Zonder de lens en camera ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar weer eens op de koop-tour geweest:
Afbeeldingslocatie: http://www.fotovip.pl/photo/Canon_EF_50mm_F1.8II.jpg
Canon 50mm f/1.8
Afbeeldingslocatie: http://www.digitalfilm.nl/images/sigma10-20ex.jpg
Sigma 10-20mm F4-5.6 EX
Afbeeldingslocatie: http://www.harrisoncameras.co.uk/content/product_images/Visible_Dust/VIS-SL700RED/prodisl700-red.JPG
Visible Dust Arctic Butterfly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net (2de hands, nog geen jaar oud) in één koop gekocht:

Voor het iets serieuzere flitswerk

2x 400Ws Linkstar kop Afbeeldingslocatie: http://www.fotosg.nl/images/LinkStar/LF-Flitskop-400-Hi.jpg

2x Afbeeldingslocatie: http://www.fotosg.nl/images/FalconEyes/FE-Statief-FE806.jpg

Een 60x90 softbox Afbeeldingslocatie: http://www.fotosg.nl/images/LS-Softbox-060x090-Hi.jpg

Een 140 cm Octa Afbeeldingslocatie: http://www.fotosg.nl/images/LS-Softbox-Octa-140-Hi.jpg

Een softflood reflector Afbeeldingslocatie: http://www.fotosg.nl/images/LS-SofrfloodReflector-01-Hi.jpg

En een trigger Afbeeldingslocatie: http://www.dnet24.de/xt/images/product_images/info_images/0000000112716.jpg

Ik heb er nog niet veel mee kunnen spelen, maar de eerste indrukken zijn erg goed. :) De 140cm octa geeft eeerrrruuuggg zacht licht (ja duh, daar is ie voor! :P), maar het is wel een joekel van een ding! :+ Die octa is (zoals verwacht) ook behoorlijk veel werk om op te zetten, dus niet iets voor onderweg, maar daar hadden we al een paar plu's voor. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Ik was even aan't kijken bij Kirkphoto voor een Ball head, quick release en L-bracket, maar dat komt me bijna even duur uit als mijn 400D :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coorz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12-2017

coorz

Back to crop!

Fire69 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:25:
Ik was even aan't kijken bij Kirkphoto voor een Ball head, quick release en L-bracket, maar dat komt me bijna even duur uit als mijn 400D :X
Yep, kirk/markins/RRS en consorten zijn wel de top op dat gebied. Maar aan de andere kant is het wel een lange termijn investering, afgezien van de L-brackets dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n Canon EF 70-300 IS USM binnengekregen *O* heb er ook een 58 naar 67 mm filter adapter bijgekocht omdat ik dan (nog) niet een tweede polarisatiefilter hoef te halen (die had ik al voor m'n Tamron) en een 67mm UV-filter erop kan schroeven totdat ik mn 58mm Hoya Pro1 Digital Filter binnen heb ;)

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2251/2089085857_5ba54e65e2.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ik daar een Marumi UV-filter op je 18-55??? Direct erafhalen of vervangen door een beter filter! Zelfs je kitlens verdient beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 14:16

sapphire

Die-hard pruts0r

Net een leuke Sint avond gehad met de familie en ik ben lekker verwend door m'n vriendin...euhm....de Sint :)

Afbeeldingslocatie: http://www.factoryprices.nl/images/foto__video/geheugenkaarten/opbergboxen/Hama%2047153.jpg

en:
Afbeeldingslocatie: http://www.factoryprices.nl/images/foto__video/overige_accessoires/overige/Kaiser%206780.jpg

En etuitje om wat kleine meuk in te ordenen en een neophrene neckstrap, biede meer dan welkom :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Heb je een rolleica van je vriendin gehad? :o Doe mij zo'n vriendin!!

(Ik ben echt onwijs blij met mijn vriendin, dus eigenlijk niet, maar toch...)

[ Voor 42% gewijzigd door Floor-is op 06-12-2007 18:31 . Reden: Zo haal ik ff twee merken door elkaar :o ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Floor-is schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:58:
Heb je een rollei van je vriendin gehad? :o Doe mij zo'n vriendin!!

Voor erbij dus meer ? :P

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 19:40
Gisteren een nieuwe tas gehaald, het is uiteindelijk de Lowepro Slingshot 300 AW geworden.
Lekker ruime tas :)

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Floor-is schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:58:
Heb je een rollei van je vriendin gehad? :o Doe mij zo'n vriendin!!

nee die strap alleen ;)
Maar toch hou ik dr hoor als je het neit erg vind (en anders ook )

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
2 x BP511 (nep) accu voor mijn 20D.

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalstreet.nl/images/Canon_BP511.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parle85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-08-2023
ook wat nieuwe spulletjes:

crumpler pb backpack xl:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2276/2088878042_344298d5fc.jpg?v=0

flitsertje (430EX) + 4x 2700 mAh GP

Afbeeldingslocatie: http://webshop.fotobooms.nl/images/00557gr.jpg

5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 31-07 16:31
Waar kun je die linkshandige camera kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

sapphire schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:16:
[...]

nee die strap alleen ;)
Maar toch hou ik dr hoor als je het neit erg vind (en anders ook )
Had wel een beetje verwacht dat je enkel een strap had gehad, leek me dat je anders wel heel blij zou zijn gaan doen over de camera ;)

Mijn vriendin zou ik ook niet inruilen, ik krijg allemaal kleertjes van d'r namelijk en dat zou ik toch gaan missen. (Haarzelf ook denk ik wel ;))

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Floor-is schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:35:
Had wel een beetje verwacht dat je enkel een strap had gehad, leek me dat je anders wel heel blij zou zijn gaan doen over de camera ;)
maar kijk jij nu naar het zelfde plaatje als ik? want het plaatje wat ik zie, is geen Rollei, maar een Leica (digilux 2?) en ik kan me niet voorstellen dat jij daar zo enthousiast van wordt... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Floor-is schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:35:
[...]

ik krijg allemaal kleertjes van d'r namelijk en dat zou ik toch gaan missen.
[..]
En, zit dat wat lekker, die topjes en mini-rokjes en zo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Izign
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-01-2024
-DG- schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:30:
[...]

Waar kun je die linkshandige camera kopen?
In de spiegel :p

Mijn 'nieuwe' aanwinst: tweedehands 20D, nu nog een leuke tweedehands sigma 17-70 erbij :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1093027803.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Parle85 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:07:
ook wat nieuwe spulletjes:

crumpler pb backpack xl:

[afbeelding]

flitsertje (430EX) + 4x 2700 mAh GP

[afbeelding]
hij zit lekker he :)
ik heb de PB en ex430 ook, met beide ben ik nogsteeds heel erg happy !

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Izign
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-01-2024
Waar (en voor hoeveel) heb je die gekocht als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Izign schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:23:
[...]

Zal wel bij zo'n soort winkel zijn geweest:
Aq4u Heb hier tijdje geleden EN-EL3's besteld voor mn D50, doen het prima. Hier kosten ze 10.95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Izign schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:23:
[...]

€ 21,- (incl. verzenden) bij aq4u.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

lateef schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:42:
[...]

maar kijk jij nu naar het zelfde plaatje als ik? want het plaatje wat ik zie, is geen Rollei, maar een Leica (digilux 2?) en ik kan me niet voorstellen dat jij daar zo enthousiast van wordt... :D
*schaam* Dus inderdaad Leica :X
Fire69 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:55:
[...]

En, zit dat wat lekker, die topjes en mini-rokjes en zo? :P
offtopic:
Ze werkt bij een bedrijf waar men ook mannenkleding importeert en verkoopt. ;) Echt onwijs leuk moet ik zeggen, ik heb al spijkerbroeken, truien, overhemden en een vest gehad. :-P

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:14:
Zie ik daar een Marumi UV-filter op je 18-55??? Direct erafhalen of vervangen door een beter filter! Zelfs je kitlens verdient beter...
Wat is er dan zo slecht aan Marumi? gebruik m'n kitlens vrij weinig en merk niet echt dat de kleuren flets zijn ofzo ;)

En ik heb ook die Crumpler PB XL *O* erg fijne tas past echt alles in wat ik tot nu toe aan fotografie spul heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
gewoon af en toe voor een leuk kledingmerk fotograferen, hoef je nooit meer zelf wat te kopen ;)

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brum
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09 16:40
Paar accessoires gekocht:

Nep BP-511 accu voor mijn 30D:
Afbeeldingslocatie: http://www.aq4u.nl/catalog/images/Accu.jpg

En een Hoya Pro1 digital filter voor op mijn 17-85iS:
Afbeeldingslocatie: http://www.omnifoto.nl/catalog/images/hoyadigitalprouv.gif

Die laatste ter bescherming, die eerste voor als de originele accu ooit leeg gaat (wat gaat dat ding lang mee zeg, vergeleken met mijn compact cam.)

30D | 17-85iS | 50/1.8 | MBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SIMPY.be
  • Laatst online: 29-07 09:58
Bestelling geplaats, hopelijk levering in de loop van volgende week:

Canon EF 24-70mm F 2.8 L USM + EW-83F

Afbeeldingslocatie: http://www.fotolooman.nl/catalog/images/ef%2024-70mm%20f28l%20usm.gif

Metz Mecablitz 36 AF-4 Canon

Afbeeldingslocatie: http://www.digicamshop.nl/images/product/image.php?id=34955&dimensionid=1&shopid=4

Naneu Pro Alpha Camo Desert

Afbeeldingslocatie: http://www.cambags.com/canon/350d/backpack/images/naneu_pro_alpha_one/naneu_pro_alpha_one_canon_350d_tj_1.jpg

De mag mijn EOS 350d, mijn 70-200 f4 L, en die 10Gb aan CF vervolledigen. Nu is mijn budget echt op. Het enige waar ik nog misschien in zal investeren is een UV filtertje om de lens te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Laatst online: 13-09 16:10

qless

...vraag maar...

SIMPY.be schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:40:

[afbeelding]

[afbeelding]

.
Vanwaar de nep flitser en wel echte lens?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SIMPY.be
Omdat ik toch meestal buiten fotografeer, en aan een "echte" flitser minder waarde hecht (voor die paar keer per jaar dat ik die zal gebruiken). Ik veronderstel dat die toch al een meerwaarde zal hebben op de interne flitser van de 350D.
Mocht ik het budget wel voor handen hebben, zou ik natuurlijk een goede Canon lampje kopen, maar dat is er dus niet >:)

Ik kan nu al wat beginnen te expirimenteren met flitsfotografie, mocht ik dan toch nog erg ontevreden zijn, dan kan ik nog steeds upgraden. Die flits kost me nu ook geen eeuwigheid.

Bij lenzen heb ik toch al het volgende geleerd: Goedkoop is duurkoop. Dus wik en weeg ik eerst heel wat af, wat er op neer komt dat ik spaar tot ik een L kan betalen.

[ Voor 33% gewijzigd door SIMPY.be op 06-12-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

De L's zijn niet altijd de beste lenzen voor wat je ermee wilt doen. Een 24-70L is op jouw 350D bijvoorbeeld niet de best passende walkaround die je vinden kunt, zeker niet voor dat geld. Ik zou bijna zeggen: bestel een Tamron 28-75 en een 30D of een 40D als je dat redden zou...

Als ik buiten zou fotograferen, in daglicht en al, dan had mijn lenzencollectie er waarschijnlijk toch anders uitgezien dan het nu doet. Je past die immers aan op je gebruik. (Een 15fish is buiten niet altijd even handig, een 70-200 waarschijnlijk veel te kort etc. etc.)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SIMPY.be
Anderhalf jaar geleden be ik begonnen met de 350D, samen met de kitlens 18-55.
Meestal zat ik moet die lens tussen de 28 en 55. En miste ik wat tele bereik. Dus heb ik een telezoom objectief gekocht, de 70-200 f4 L. Een lens waar ik nog steeds super tevreden over ben. Daarom denk ik dat de 28-70 het beste is om aan te vullen (en niet meer groothoek). De f2.8 zal ervoor zorgen dat ik in slechtere lichtomstandigheden ook nog foto's kan nemen. Later zal wss toch nog een nieuw body volgen waar de crop factor minder zal zijn, dan zullen deze lenzen meer tot hun recht komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Deze gedachte houd ik dus ook aan. Ik koop mijn objectieven ook op toekomstige bodies. Misschien niet altijd even handig/goedkoop, maar liever meteen een goede lens dan dat je die daarna nog moet kopen.

Op dit moment twijfel ik zelf tussen de 24-70 f2.8 L en de 70-200 F2.8 L IS. Klein prijsverschil, en ik wil ze toch uiteindelijk beide hebben, maar ik weet niet welke eerst... Maar dat komt nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweemb
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-07 14:48
sinds een week in het bezit van een Nikon D-300 als upgrade van de D-200 is het wel prettig om niet meer met kromme tenen op 800 iso te schieten,maar met gemak nog 1,5 stops meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parle85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-08-2023
sapphire schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:06:
[...]

hij zit lekker he :)
ik heb de PB en ex430 ook, met beide ben ik nogsteeds heel erg happy !
Hij is heerlijk, alleen fotospul is er lastig uit te halen as er een flaptop in zit. Dat is het enige nadeel wat ik tot nu toe heb kunnen vinden :)

5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
SIMPY.be schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:40:

[afbeelding]

[afbeelding]

Naneu Pro Alpha Camo Desert

[afbeelding]

De mag mijn EOS 350d, mijn 70-200 f4 L, en die 10Gb aan CF vervolledigen. Nu is mijn budget echt op. Het enige waar ik nog misschien in zal investeren is een UV filtertje om de lens te beschermen.
met die 24-70mm schiet ik ook als ik de canon hier in huis gebruik (5D), wat een heerlijke lens is dat! + het maakt een prachtcombinatie samen met de 70-200/2.8 :) !

gefeliciteerd! je gaat er veel plezier van hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:14:
Wat is er dan zo slecht aan Marumi? gebruik m'n kitlens vrij weinig en merk niet echt dat de kleuren flets zijn ofzo ;)
Maak maar 's een tegenlichtopname, liefst 1 met en 1 zonder die Marumi. Zeker weten dat je dat filter daarna alleen maar bij bv. motorcross opnames of zo (om de modder op te vangen) zult gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qless schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:46:
Vanwaar de nep flitser en wel echte lens?
Nep flitser???
Metz is al enkele decennia gespecialiseerd in het maken van hoogwaardige flitsers. In de jaren 70/80 was een Metz 60 CT-1 ongeveer standaard voor elke professionele reportage-fotograaf.
Daarna kregen ze 't wat moeilijk omdat ieder cameramerk met z'n eigen proprietary TTL protocol kwam, en Metz dus moest reverse engineeren, maar daar zijn ze ondertussen verdraaide goed in geworden. En hun flitsers zijn nog steeds van top klasse.

/me is nog steeds gelukkig met z'n 45 CL-4 'nep' flitser! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week op Qlimax gemerkt dat ik toch wel een Zoom lens mis voor dergelijke events.
Mss toch maar is beginnen sparen voor een lichtsterke zoom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Afgelopen week een deel van mijn 13e maand uitgegeven op Ebay.. Het volgende is allemaal binnen gekomen voor mijn D80.. _/-\o_ :9~

Afbeeldingslocatie: http://dpnow.com/images/2894.jpg
- Nikon AF-S 70-300VR

Afbeeldingslocatie: http://www.digimaxx.nl/uploads/nikon%20af-d50%201.8.jpg
- Nikon AF 50mm 1.8d

Afbeeldingslocatie: http://www.lowepro.com/images/products/large/Slingshot200_stuffed_L.jpg
- Slingshot 200

- 2 extra batterijen

Nog een paar wensen die in de loop van de maand werkelijkheid moeten worden.. Nikon SB-600 / Extra geheugen / Filters

Ben nu 3 maanden bezig met DSLR fotografie, maar dit is best een dure hobby :)

[ Voor 20% gewijzigd door M@cer op 07-12-2007 11:23 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Laatst online: 13-09 16:10

qless

...vraag maar...

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 03:29:
[...]

Nep flitser???
Metz is al enkele decennia gespecialiseerd in het maken van hoogwaardige flitsers. In de jaren 70/80 was een Metz 60 CT-1 ongeveer standaard voor elke professionele reportage-fotograaf.
Daarna kregen ze 't wat moeilijk omdat ieder cameramerk met z'n eigen proprietary TTL protocol kwam, en Metz dus moest reverse engineeren, maar daar zijn ze ondertussen verdraaide goed in geworden. En hun flitsers zijn nog steeds van top klasse.

/me is nog steeds gelukkig met z'n 45 CL-4 'nep' flitser! :)
De opmerking "nep" was niet bedoeld om Metz belachelijk te maken ofzo, alleen om te benadrukken dat het geen merk-eigen-flitser was...no flame intented...

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33
M@cer schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:22:

Nee, dit heet een bodemloze put :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Abbadon schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:31:
[...]

Nee, dit heet een bodemloze put :P
haha idd! Er is altijd nog wel iets dat je wilt hebben om één of andere specifieke reden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Laatst online: 13-09 19:29
M@cer schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:22:
Afgelopen week een deel van mijn 13e maand uitgegeven op Ebay.. Het volgende is allemaal binnen gekomen voor mijn D80.. _/-\o_ :9~

[afbeelding]
- Nikon AF-S 70-300VR

[afbeelding]
- Nikon AF 50mm 1.8d

[afbeelding]
- Slingshot 200

- 2 extra batterijen

Nog een paar wensen die in de loop van de maand werkelijkheid moeten worden.. Nikon SB-600 / Extra geheugen / Filters

Bij welke Ebay verkoper heb je die lenzen besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crosspost:

Jaja , eindelijk was het dan zover.
De kogel was door de kerk en vanochtend ging ik op weg naar de plaatselijke dixons om op de aanbieding in te gaan met de Nikon d40 + 18-55 kit + 55-200 + tas voor €650.
Op zich al een mooie aanbieding, maar toen de verkoper van achter kwam met de spullen viel mij op dat hij de d40X kit had gepakt en niet de gewone d40. Wel sloeg hij de prijs van €650 aan.
Ik heb dus gewoon een d40x + 18-55 + 55-200 + tas voor €650.
Toch geen verkeerde deal denk ik zo.
Ga zo maar eens even wat plaatjes schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 31-07 16:31
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:46:
Crosspost:

Jaja , eindelijk was het dan zover.
De kogel was door de kerk en vanochtend ging ik op weg naar de plaatselijke dixons om op de aanbieding in te gaan met de Nikon d40 + 18-55 kit + 55-200 + tas voor €650.
Op zich al een mooie aanbieding, maar toen de verkoper van achter kwam met de spullen viel mij op dat hij de d40X kit had gepakt en niet de gewone d40. Wel sloeg hij de prijs van €650 aan.
Ik heb dus gewoon een d40x + 18-55 + 55-200 + tas voor €650.
Toch geen verkeerde deal denk ik zo.
Ga zo maar eens even wat plaatjes schieten.
Dat is niet een goede deal, als je het ziet en het niet zegt of niet terug brengt dan is het in feite stelen. :z
/moraalridder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

-DG- schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:16:
[...]

Dat is niet een goede deal, als je het ziet en het niet zegt of niet terug brengt dan is het in feite stelen. :z
/moraalridder
Idd! Jij dief!! Nu hoop ik maar dat je bon klopt met wat je hebt, anders heb je nog problemen met garantie ook nog

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
bonzz.netninja schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:36:
[...]

Idd! Jij dief!! Nu hoop ik maar dat je bon klopt met wat je hebt, anders heb je nog problemen met garantie ook nog
Ach, gewoon zeggen dat je nieteens wist dat er verschil in zat.

Anyway, crosspost:

Afbeeldingslocatie: http://www.fotoshopaalten.nl/images/67pro1.jpg

Maar dan 'n 77mm.

3 december vertrokken vanuit Hong Kong, vandaag binnen gekregen. Sneller dan veel post binnen Europa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brum
sOid schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:01:
[...]

Ach, gewoon zeggen dat je nieteens wist dat er verschil in zat.

Achja, neemt nog niet weg dat je gewoon wel (al wetende) zo'n winkel een paar honderd euro onterecht afhandig hebt gemaakt. Dan kun je het misschien aan de winkel proberen uit te leggen, maar probeer het jezelf eens uit te leggen.

Ik heb jaren in een winkel gewerkt als bijbaan, en zoiets levert je enorm gezeik op. Gelukkig kwam het zelden voor (bij mij nooit geloof ik), en als een klant terugkomt dan is dat gewoon eerlijk en netjes en geef je vaak nog een klein presentje.

Geen deal, maar een steal... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Brum schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 19:32:
[...]

Achja, neemt nog niet weg dat je gewoon wel (al wetende) zo'n winkel een paar honderd euro onterecht afhandig hebt gemaakt. Dan kun je het misschien aan de winkel proberen uit te leggen, maar probeer het jezelf eens uit te leggen.

Ik heb jaren in een winkel gewerkt als bijbaan, en zoiets levert je enorm gezeik op. Gelukkig kwam het zelden voor (bij mij nooit geloof ik), en als een klant terugkomt dan is dat gewoon eerlijk en netjes en geef je vaak nog een klein presentje.
Ja true, ik keur 't ook niet goed hoor. Denk dat ik er zelf wel wat van had gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brum
Anyway, crosspost:

[afbeelding]

Maar dan 'n 77mm.

3 december vertrokken vanuit Hong Kong, vandaag binnen gekregen. Sneller dan veel post binnen Europa!
Nu maar even back on topic. Weet jij wat het verschil is tussen die filter die jij hebt binnengekregen (SuperHMC-Pro1) en degene die ik heb besteld (Pro1 Digital)? Vraag me nu wel af of ik wel het goede filter heb besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Brum schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:22:
[...]

Nu maar even back on topic. Weet jij wat het verschil is tussen die filter die jij hebt binnengekregen (SuperHMC-Pro1) en degene die ik heb besteld (Pro1 Digital)? Vraag me nu wel af of ik wel het goede filter heb besteld...
Heeft Neo een keer antwoord op gegeven. Waarschijnlijk maakt het geen drol uit en is het marketinggezeur.

Vond dit doosje mooier :+
Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.