ImdaMned schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:16:
[...]
Wat is het nut om voor de ground slam op dat plekje te staan? Vaak word je toch dusdanig ver weg gemept dat die plek op dat moment toch niets uitmaakt. Alleen heel snel kijken waar je daarna naartoe moet lopen.
Als je goed staat gebeurt dat dus niet
In het "slechtse" geval bounce je een paar meter verder. Sta je echt kut, dan ga je echt vliegen. Tenminste, dat is mijn ervaring.
RaseriaN schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:19:
[...]
Dat is geen tactic hoor

Maar gewoon een beetje flauwe gein!
Omdat je dus hoog door de lucht vliegt heb je meer dan genoeg afstand met de mensen op de grond.
Als je dus in de lucht blijft hangen (dmv. een potion) krijg je weinig tot geen damage.
[...]
5 groepen, onderverdelen over de hele cave en laat de Rogue hun Cloak of Shadows gebruiken.
Deze zorgt ervoor dat de Slow van je af gaat en dus op het laatste moment nog wegkomt.
Soms ontkom je niet aan damage of een death (puur pech) maar als je consequent doodgaat door een shatter moet je toch maar eens die mensen gaan vervangen voor mensen die het wel kunnen.
Hehe als het werkt wil ik het zeker wel even aankaarten in de guild. gisteren waren er echt mensen gefrustreerd omdat wij op zulke "onbenulligheiden" wipeten.
Over dat laatste stukje, zo doen wij het ook, op dat Clos na. Het schijnt, maar dat weet ik niet, als jij verkeerd staat (te dicht op anderen) en jij activeert clos, dat anderen veel damage pakken.
Ik weet het niet hoor, maar de raidleader zei: Gebruik geen clos
-Anderen doen het ook zonder, dus het kan
-Je bent minder gefocussed omdat jij toch je clos aan kan doen, en doe je het daardoor fout, pakken wij veel damage.
Maar ik gebruik dus geen clos en als er niemand bij mij in de buurt is, bounce ik niet ver, of helemaal niet, en pak ik geen damage of ong 1k. Goed te doen dus zonder mijn shadowform
Dat laatste gaat dus ook gebeuren. De raidleader was het gewoon zat en probeerde het eerst nog aardig van. Jongens, als het niet lukt "luisteren jullie niet goed" en dan ga ik nog uit van het positeive. *noemt alle posities weer op.
Paar wipes daarna was hij het wel met de anderen eens dat als je het fout doet, je gewoon retarted bent.
[
Voor 67% gewijzigd door
Verwijderd op 02-08-2007 10:51
]