Je hebt 17% kans om te missen op mobs 3 lvls hoger dan je eigen lvl (bosses gelden als lvl 70) 1% kans om te missen heb je altijd. Op 13% hit komen is dus voldoende omdat je standaard 3 punten in elemental precision hebt die je +3 to hit geeft. Volgens mij moet je dan richting de 165 to hit zitten.thewizard2006 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:31:
Had gister per ongeluk een 10 melee crit gem (pvp) in mijn boots gedaan ipv 10 caster critbtje dom. Dus ff een ticket aangemaakt en ff zitten babbelen met de GM. En uiteindelijk heeft hij dus mij de caster crit gem gegeven. Wel relax dat dit zomaar kon. Scheelt mij weer iets van 6800 honor ofzo.
Nog een vraagje voor de mages onder ons. Ik ben nu 10/48/3 voor raids. Hoeveel hitrating moet ik krijgen. Ik heb nu 132 (10.46%). Een talent die mij 3% geeft dus zit bijna op 14%. Volgens mij moet dit toch wel genoeg zijn?. Verder net over de 1000 fire dmg en rond de 30% self buffed (molten armour). Kan nu lekker aan mijn crit gaan werken toch?
Scryer's Bloodgem en Ashyen's Gift helpen daar perfect bij.
Scryer's Bloodgem
Binds when picked up
Unique
Trinket
Requires Level 70
Requires The Scryers - Revered
Equip: Improves spell hit rating by 32.
Use: Increases spell damage by up to 150 and healing by up to 280 for 15 sec.
Ashyen's Gift
Binds when picked up
Unique
Finger
+30 Stamina
Requires Level 70
Requires Cenarion Expedition - Exalted
Equip: Improves spell hit rating by 21.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 23.
[ Voor 23% gewijzigd door ImdaMned op 01-08-2007 10:40 ]