Het World of Warcraft topic - Deel 125 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.001 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:27:
Heerlijk is het toch, heb je tele2 internet en krijg je weer problemen met Telia en Swip.net.
en dat terwijl ik me voorgenomen heb om te sparen voor lowlands dus alleen te WoW'en....

|:(
Ik zit hier ook al te vloeken... Ze hopen het binnen enkele dagen opgelost te hebben. Misschien zelfs vanavond al. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:54
MrDummy schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:44:
Na verwijderen van WTB folder gaat het nog niet goed. De eerste login poging levert 1000 fps op en meteen weer disconnect. Het hangt dus even. Relogin gaat niet meteen door tot 'Connect', waarbij ik even afbreek en realm bij de hand kies. Dan draait het wel verder. Maar de aantal unknowns en rode ? zijn nog niet eruit, ze zijn er nog steeds, maar dan iets anders verdeeld.

Ik wissel straks nog wel van pc en probeer nog es.
waarschijnlijk zitten er op die lan een aantal poorten die WoW gebruikt dicht waardoor hij niet de juiste data kan cachen. Wat bij mij altijd werkte (had namelijk hetzelfde als ik op een andere PC zat of een nieuwe patch installeerde) was het zo laten tot je een paar keer disconected bent (gebeurde bij mij automatisch) en dan werkte het weer.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:29:* "A lot more" Heroic badge rewards, better than current rewards, will be added with the Zul'Aman patch to help off-spec classes out with itemization gaps.
Dan hou ik toch nog maar ff m'n badges ipv de healing trinket te kopen denk ik. Op zich niet zo'n grote verbetering, +11heal en een "on use" die ik vaker zou gebruiken dus dat valt wel mee.

Vanmiddag AQ40 semi-pug gedaan en lol meeste bosses zijn echt gewoon zergfests, Emps heeft basic tactics nodig maar down 3e try. Daarna door naar C'thun en 1e try om degenen die t gevecht niet kenden te laten zien hoe t was meteen down. :+ Zo makkelijk met EZ-mode tentacles, bijna te makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
M1lamb3r schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:09:
[...]

waarschijnlijk zitten er op die lan een aantal poorten die WoW gebruikt dicht waardoor hij niet de juiste data kan cachen. Wat bij mij altijd helpte (had namelijk hetzelfde als ik op een andere PC zat of een nieuwe patch installeerde) was het zo laten tot je een paar keer disconected bent (gebeurde bij mij automatisch) en dan werkte het weer.
Omg, als smultie dit ziet ...
Respec maar snel frost voor je ijsblokje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Capa schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:39:
[...]

Zal ff respeccen, kost nog niet zoveel voor mij :P

Speel met mijn main op dit moment niet zoveel meer, meer met alt shaman nu.
Heb alle instances gehad op outland behalve Shatt Halls, moet ik nog doen voor rep met HH.
Doe nog niet aan raiden.
Voor aggro kun je imho beter heroic strike gebruiken dan thunderclap. Ik heb dan ook niet zoveel points in arms gestopt voor imp TC alleen wat points in deflection. En inderdaad cruelty in fury nemen.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek de naam van de addon die ook de enemycastbar eronder laat zien, zodat het 1 mooi balkje is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:27:
Heerlijk is het toch, heb je tele2 internet en krijg je weer problemen met Telia en Swip.net.
en dat terwijl ik me voorgenomen heb om te sparen voor lowlands dus alleen te WoW'en....

|:(
Het Tele2 probleem lijkt hier zelfs een stuk groter, alles is belachelijk traag, zelfs veel timeouts op websites :( Maar goed, da's slightly offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 20:18:
Ik zoek de naam van de addon die ook de enemycastbar eronder laat zien, zodat het 1 mooi balkje is :)
Natur Enemy Cast Bar? Heeft verschillende castbars en cooldowns voor targets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OH shit, ik stel me vraag verkeerd :S Het is een unitframe met hp, mana en casterbar onderelkaar. Sorry :D

EDIT: moet een druid nou 80 hit voor pvp hebben om vrijwel niet meer te missen? En hoeveel enchants zijn er met +hit naast de enchant van head: 34AP&16hit..?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:55
OK thanx.
Dat ziet er verschrikkelijk gaaf uit :D
Het ziet er naar uit dat ik binnenkort de startpost layout weer mag gaan aanpassen :+
* Death Knight Hero Class: Create a high-level Death Knight character -- the game’s first hero class -- once certain challenges have been met.
IK ben nog wel benieuwd wat die Death Knight class gaat inhouden. Hopelijk is het gewoon een improved death versie van je huidige char ofzo om zo beter te kunnen killen in Northrend. Althans dat zou wel het meest logische zijn als ik het filmpje mag geloven. Anyway, ik heb er zin in :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woest85 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 19:37:
[...]

Voor aggro kun je imho beter heroic strike gebruiken dan thunderclap. Ik heb dan ook niet zoveel points in arms gestopt voor imp TC alleen wat points in deflection. En inderdaad cruelty in fury nemen.
tc gebruik je niet voor aggro maar voor de debuff (en het zet redelijk wat aggro weg, voor aoe-aggro zelfs beste move), en HS gebruik je ook niet voor vaak voor aggro maar voor ragedump icm aggro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
Wiebbe schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:14:
[...]

Ben benieuwd of die threat meter en ingebouwde bossmods zullen komen.. Op dit moment moeten mensen zelf nog een encounter ontdekken en de bossmods werken (zeker op de wat latere bazen) nooit 100%. Als blizz het zelf gaat doen wordt het misschien wel heel erg makkelijk :/
idd, threat meter is leuk, maar maakt bosses als hydros en void reaver wel erg makkelijk. Zeker voor mensen die het uit moeten zoken, ook rare mobs zoals die in karazhan (bovenaan) zijn dan ineens makkelijk.

dorethy in wizard of oz(geen agro) etc etc.

argro dump van nightbane.

al die dingen zijn dan ineens een stuk makkelijker.

Een threat meter moet een externe plugin zijn waar mensen hun best voor doen om die te laten werken om zo mensen te suporten.

een itemrack functie is wel handig en hoort idd bij wow. zelfs misschien de mogelijkheid om te zeggen wat voor gear je wil, en dat dat het beste aangepast wordt

(bv 200 nr en 200 frost resist en 490 def) zodat je de beste van de twee krijgt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Rakkerzero schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 21:13:
[...]
OK thanx.
Dat ziet er verschrikkelijk gaaf uit :D
Het ziet er naar uit dat ik binnenkort de startpost layout weer mag gaan aanpassen :+

[...]
IK ben nog wel benieuwd wat die Death Knight class gaat inhouden. Hopelijk is het gewoon een improved death versie van je huidige char ofzo om zo beter te kunnen killen in Northrend. Althans dat zou wel het meest logische zijn als ik het filmpje mag geloven. Anyway, ik heb er zin in :)
Wat ik op Wowwiki las, is het zeker geen improved versie van je eigen char. Het is een nieuwe char, die high level begint, met spells en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
DizzyWeb schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 23:46:
[...]

Wat ik op Wowwiki las, is het zeker geen improved versie van je eigen char. Het is een nieuwe char, die high level begint, met spells en al.
Dat vindt ik dan weer jammer. Een improved versie van je eigen char zou immers veel leuker zijn en past ook prima in de WoW setting. Vraag me af waarom ze voor die nieuwe death knight setting gekozen hebben....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Huup huup huup, weer een nieuw deel :)

Het World of Warcraft topic - Deel 126

Daar gaan we verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Inmiddels zijn de problemen opgelost. Een aantal files in WTF wissen (in Saved Variables) en ze worden weer hersteld. WTB is meer voor caching npcs en mobs.

Ik lees nu ook nieuwe expasion nieuws. Het gaat wel snel zo, want velen grinden nu steeds voor epix l70 stuff. En bovendien - niet vergeten - money. Zolang er geen l71 komt, krijg je money voor ipv exp.
Bij quests kun je dus money verdienen. Maar als expansion ingestalleerd wordt, vervalt dat money bonus en dus moet je meer werken voor genoeg geld. Beetje flauw voor mensen die pas laat beginnen met wow, die missen dan wat voordelen van eerste wow spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

woest85 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 19:37:
[...]

imp tc is een van de beste talents die je als prot warrior kan hebben voor raids. 10% minder burst damage (tov untalented tc) is niet niks.

Verder is met imp tc een thunderclap qua threat al effectiever bij 2 mobs dan sunder armour op beide mobs doen. Als je bij meerdere mobs je sunder armour vervangt voor thunderclap en je dps een beetje fatsoenlijk de goede mob aanvalt kan je met alleen thunderclap mobs op je houden.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 23:07

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.