Het World of Warcraft topic - Deel 125 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.780 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Pffft. Gister wilde ik mijn Fishing nog eens wat gaan levellen, ben namelijk nog maar level 240 daar mee. Maar damn, dat ben ik ook wel weer snel zat. Schiet echt niet meer op rond dat level. En dat wordt natuurlijk alleen nog maar erger... *zucht*

Nou goed, nog even doorbijten, want ik wil toch binnenkort wel boven de 300 komen, zodat ik o.a. in Zangamarsh kan vissen op Motes of Water. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:04

Dhrax

Prog Lord

Stylisimo schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:38:
[...]

Ook als ik mijn nieuwe char delete met dezelfde naam?
Moet lukken lijkt me ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Dhrax op 02-08-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-04 02:16
Een US rogue heeft onlangs 2x Warglaive of Azzinoth geloot (http://img130.imageshack.us/img130/7304/furiam8.jpg) en check dit :

http://www.lossendil.com/...pcryrse3xfzk&s=8413,18580

2000 dps :D

Die worden vast snel generfed :)

[ Voor 7% gewijzigd door SouLmaN op 02-08-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 19:42

Solid Seal

3D Printer N00b

SouLmaN schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:10:
Een US rogue heeft onlangs 2x Warglaive of Azzinoth geloot (http://img130.imageshack.us/img130/7304/furiam8.jpg) en check dit :

Ik speel al poosje nietmeer .. maarueh ,, is dat niet een bug of een cheat of gewoon een private server?> die sword is unique . dat betekend toch dat je er maar 1 kan hebben ? ;P

plus dat de ene MH is en de andere OH :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 219463 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:37:
[...]

Zozo speel jij nog steeds WoW Trutje (Muskusrat hier btw)? Dat had ik niet verwacht, speelt Shaou ook nog steeds actief?

Anyway voor de mages onder jullie, is de klasse echt zoveel slechter geworden als er overal gewhined wordt of valt het wel mee? Zit er namelijk aan te denken binnenkort maar weer eens te gaan spelen met mijn lvl 65 mage.
Yep, en nog steeds op mijn paladin. Shaou speelt ook nog van de oude garde, voor de rest zijn er een heleboel gestopt (oa Tutje e.d.).
Anoniem: 225843 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:05:
[...]

zeker weten dat het mogelijk is om geen damage te krijgen hoe denk je anders dat gruul neer ging voordat shatter generfed werd.

The key is dat je je doppen open doet TERWIJL je in de lucht zit niet als je al op de grond bent..handige mod is gruulwarner.
Ik heb daar geen addons voor nodig, en ik heb gruul ook voor de nerf neergelegt, vandaar dat ik nu zo op gruul neerkijk als generfde encounter. Het is gewoon zo dat er maar een beperkte ruimte is, het is mogelijk om geen damage te namen van de shatter, maar dat betekend dat jij teveel tuimte in neemt en dat andere mensen te dicht opelkaar staan. Ik denk niet dat het mogelijk is om zo'n layout te vinden dat helemaal niemand damage krijgt, daavoor is de range te groot. Verder is het erg handig om, als je de encounter nog niet kent, gewoon minimaal 10k hp hebt zodat, mocht je stevig wat damage nemen dan overleef je het tenminste.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Solid Seal schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:23:
[...]

Ik speel al poosje nietmeer .. maarueh ,, is dat niet een bug of een cheat of gewoon een private server?> die sword is unique . dat betekend toch dat je er maar 1 kan hebben ? ;P

Het is een set, een MH en een OH. Illidian dropt beide swords zelden, maar ik kan me voorstellen dat guilds zeggen 'get one, get the other' oftewel, als je eenmaal bid en je krijgt er een, dan krijg je de OH/MH ook als die dropt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-05 11:19
[...]

Het is een set. Die 2 swords horen bij elkaar. Je ziet ook dat je extra stats/abilities krijgt als je ze beiden hebt.

Zieke DPS trouwens, damn. 2000DPS over een hele avond?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:54
[...]

De ene is MH en de andere is OH, dat maakt ze ook uniek van elkaar en je kan ze dus beiden equippen. Kijk ook maar naar de setbonus van die dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
OkkE schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:51:
Pffft. Gister wilde ik mijn Fishing nog eens wat gaan levellen, ben namelijk nog maar level 240 daar mee. Maar damn, dat ben ik ook wel weer snel zat. Schiet echt niet meer op rond dat level. En dat wordt natuurlijk alleen nog maar erger... *zucht*

Nou goed, nog even doorbijten, want ik wil toch binnenkort wel boven de 300 komen, zodat ik o.a. in Zangamarsh kan vissen op Motes of Water. :)
Rustig deviates gaan vissen. Wat ik deed bij het lvlen van fishing was s'ochtend 10 minuten en s'avonds voor het slapen gaan 10 minuten. Binnen een week ben je er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28373

kent iemand een nederlandse guild op Azjol Nerub pve server ?
lvl 70 guild als het kan :)

hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Anoniem: 222170 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:45:
[...]

true, weinig echt world pvp hier.... al zijn onze horde vriendjes nog steeds niet vies van een beetje ganken wanneer je low on mana / health bent.... :>

oh ja, en zat aanvallen op darkshire door hordes (erg irri als je ff een uurtje daar wil questen met een lowbie alt)
Och man. Als horde speler ben ik 10tallen keren gemolt door allys. zelde zijn de allys dan van rond me eigen lvl. meestal is het een doodhoofdje. Of ze vallen met 3 man mij aan. Ja allys word maar bang als ik lvl 70 ben kom ik jullie lastig vallen in je start gebied (lvl 1) en uren lang ga ik jullie treiteren!

iemand op grim batol >:) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

zucht, ik heb me weer aan PoM + Pyro mages zitten ergeren vanaaf in 2v2, wat een lameplay is dat zeg, je kunt er niks maar dan ook niks tegen doen, eerst stealthen, kortom geen rage om te reflecten, en dan ineens pewpew en ik lig plat, ja dan is me pally ook maar hulpeloos he;)

wat wel een interessant feitje is, is dat men guild 2e in de EU, en 4e worldwide staat qua arenaratings:D

een link is wel interessant neem ik aan;) dus hier komt hij:

http://polmera.free.fr/guildranking.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

SouLmaN schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:10:

Waarom moeten ze nerfed worden :S
bekijkt het zo , een rogue
neemt naar een raid alleen maar dps mee , terwijl de rest van de dps'rs + nog iets meenemen
dus als een rogue nou net iets meer dan alle andere dps doet vind ik het wel eerlijk :+
Achja casters hebben een veel beter craft items , terwijl rogue veel harder in het begin moet werken voor hun spullen ;0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 200262 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 02:21:
[...]

Waarom moeten ze nerfed worden :S
bekijkt het zo , een rogue
neemt naar een raid alleen maar dps mee , terwijl de rest van de dps'rs + nog iets meenemen
dus als een rogue nou net iets meer dan alle andere dps doet vind ik het wel eerlijk :+
Achja casters hebben een veel beter craft items , terwijl rogue veel harder in het begin moet werken voor hun spullen ;0
Rogue => Engineering goggles + Mace crafter, kkthnx :+

sure het is minder dan dan een 3set maar he je kan ook leatherworker worden, ook paar dikke epic patterns etc

gisteren voor minimum dkp Tier 5 legs gekregen, alle mages hadden ze al, geen hunter in de raid, lock co had ze al en de andere trial hoefde ze niet \o/ moet nu alleen een 2e deel om het rendabel te maken, anders verlies ik er tov van spellstrike net te veel op >_<
om het perfect te maken moet ik ook gewoon even t4 gloves halen voor 2set T4 dat is ook al voldoende om het te kunnen vervangen.

iemand die weet hoe vaak de T4-2set bonus van lock procced? spellstrike procced echt vaak namelijk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 188327 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 01:48:
zucht, ik heb me weer aan PoM + Pyro mages zitten ergeren vanaaf in 2v2, wat een lameplay is dat zeg, je kunt er niks maar dan ook niks tegen doen, eerst stealthen, kortom geen rage om te reflecten, en dan ineens pewpew en ik lig plat, ja dan is me pally ook maar hulpeloos he;)

wat wel een interessant feitje is, is dat men guild 2e in de EU, en 4e worldwide staat qua arenaratings:D

een link is wel interessant neem ik aan;) dus hier komt hij:

http://polmera.free.fr/guildranking.php
Rofl, pally-warrior die begint te neulen over andere teams :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SMulTiE schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 07:43:
[...]

lol inderdaad :D
echt ziek gewoon, na S1 ook geen 2 vs2 meer gedaan tbh, toch neit genoeg tijd om arena's te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
gister gelukt om gruul, magtheridon en voidreaver in 1 avond te doen. Jeh. Tijd om dinsdag SSC opnieuw te proberen (hydross).
Helaas niet de tier 5 geloot van voidreaver maar wel de tier 4 van maulgar. Eindelijk een setbonus :D. Ook nog de wand van maghteridon.
Zat gister rond de 36% crit (met totems, elixers en buffs). Als dan heroism aangaat is het feest :P

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:45
Anoniem: 201402 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:25:
[...]

van ieder class winnen zonder zn cooldowns vind ik tog aardig godlike :P aangezien als een warr mij charged of ik word door iemand anders aangevallen ben ik toch maar wat blij dat ik ice barrier heb :P
mjeh petje af als hij zonder kan :D
Ok, ik schatte hem iets te hoog in, hij heeft wel 24/7 ice barrier up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 28373 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:39:

hoor het wel
voor zo ver ik weet niet. Er zijn wel een hoop guilds met een aantal NL members. Mijn guild (Legend Reborn) bijv heeft een NL GM en een stel nederlanders rondlopen, maar ook duitsers, fransen, engelsen en vele anderen :P

Ben je echt op zoek naar een NL guild of zou je gewoon een Karazhan/Gruul/SSC/BT Guild (streep door wat niet van toepassing is)willen en als die NL is dan is dat mooi meegenomen?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-05 10:07
Stylisimo schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:29:
Misschien een stomme vraag, maar stel hem toch :)

Een paar maanden geleden was ik WoW even zat en heb mijn character gedelete.

Nu ben ik een tijdje geleden overnieuw begonnen en heb dezelfde naam gebruikt voor mijn nieuwe char.

Eigenlijk wil ik nu mijn originele character terug.

Is dit nog enigszins mogelijk?

Kan het niet, dan is het jammer :)
Terug van vakantie, heb mijzelf ingelezen vanaf mijn laatste post (nog bedankt voor de antwoorden op mijn 'hoe bouw ik zo snel mogelijk threat op' btw :) ) en in draadje 124 kwam ik een verhaal tegen van iemand die binnen 5 minuten zijn char weer terug had dus schijnt niet zo'n probleem te zijn.
Vreemd dat je de setbonus niet ziet oplichten, ook dat hij guildloos is bevreemdt me, hoe dan ook, wel heel gaaf natuurlijk als je daar mee rond kan lopen. Moet er wel bij zeggen dat ik vanaf hier alleen het eerste plaatje kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hmmz

59 stam vs 9 spelldmg (+ 92 van spellstrike proc welke elke mob wel minimaal 1x procced)
gaat dus om spellstrike set vs voidheartcrown + leggings of the corruptor

normaal zou ik def voor de stam gaan, maar die proc die zo vaak af gaat maakt het een lastige keuze
Zjanzjak schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:55:
[...]

Vreemd dat je de setbonus niet ziet oplichten, ook dat hij guildloos is bevreemdt me, hoe dan ook, wel heel gaaf natuurlijk als je daar mee rond kan lopen. Moet er wel bij zeggen dat ik vanaf hier alleen het eerste plaatje kan zien.
die zie je alleen als je met inspect over char screen hoovered, niet als je de link vanuit chat klikt
guildtag kan je uitzetten

http://armory.worldofwarc...heet.xml?r=Illidan&n=Furi

hier zijn armory, beide items highlighted, evenals zijn setbonus its real en die haste bonus is ziek :X

[ Voor 56% gewijzigd door Bokkie op 03-08-2007 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-05 10:07
En zo leer je elke dag weer wat, echt nevernooit geweten dit.

Niet dat ik mijn guildtag wil uitzetten, <AFK> onder je nick brengt soms toch nog wel eens verwarring bij sommigen. :P

Edit: Ja Bokkie ga gelijk ff je bericht zitten edit'en als ik antwoord! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Zjanzjak op 03-08-2007 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-04 11:48
Zjanzjak schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:05:
[...]

En zo leer je elke dag weer wat, echt nevernooit geweten dit.

Niet dat ik mijn guildtag wil uitzetten, <AFK> onder je nick brengt soms toch nog wel eens verwarring bij sommigen. :P
Anderen zien je guildtag nog wel gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Jaded schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:12:
[...]

Anderen zien je guildtag nog wel gewoon hoor.
mja sorry wat was onduidelijk je kan uitzetten dat je guildtags ziet ^^
dat is dus gedaan bij diegen die het screenshot nam
heb zelf in raids ook altijd names uitstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
TiMMieJ schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:34:
[...]

Wij op khadgar zijn veelal hogere levels ja. Ik zit zelf in de NL/BE guild orions horde en daar zijn ook nog een hoop low level characters aanwezig. Geef iig eens een whisp ingame naar marathor/marath en wie weet help ik je nog wel eens. Kan je ook inviten voor de guild mocht je dat willen.
Ben toevallig gisteren een nieuwe Guild gejoined. Iemand waarmee ik in het begin eens samen had gespeeld is z'n eigen begonnen en vroeg of ik er bij wou. Ben nu daar het 1na hoogte lvl :P
. Dus er lopen toch nog wel wat low lvl mensen op Khadgar rond.

Mocht deze guild niks worden stuur ik wel eens een whisp :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 27-04 02:16
Bokkie schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:58:
hmmz

hier zijn armory, beide items highlighted, evenals zijn setbonus its real en die haste bonus is ziek :X
Die haste bonus schijnt dus elke 30-40 seconde te proccen, daarom denk ik dat dat nog wel generfed word net zoals Thunderfury generfed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
Gisteren mijn Cenarion Exp. ring gekocht. Ik heb nu 167 spell hit rating op mijn mage, is dit overkill?? Ander ga ik een paar (4 spell hit rating 5 spell dmg) gems veranderen voor (9 spell dmg) gems.

Een vraag voor jullie enchanters. Wat kan ik vragen voor deze enchant??
http://www.wowhead.com/?item=22533#c0z
Krijg elke dag wel een paar whispers of ik dit bij hun kan doen. Ik vraag nu 10g, is dat te weinig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Janspj schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:16:
Gisteren mijn Cenarion Exp. ring gekocht. Ik heb nu 167 spell hit rating op mijn mage, is dit overkill?? Ander ga ik een paar (4 spell hit rating 5 spell dmg) gems veranderen voor (9 spell dmg) gems.

Een vraag voor jullie enchanters. Wat kan ik vragen voor deze enchant??
http://www.wowhead.com/?item=22533#c0z
Krijg elke dag wel een paar whispers of ik dit bij hun kan doen. Ik vraag nu 10g, is dat te weinig??
Beste pve enchant voor casters, gewoon 20g vragen.

En je hitrating kan je easy zien, druk op C hoover met je cursor over je hit%. Indien dit hoger dan 13% is moet je inderdaag wat hit verlagen. (met 48/10/3 spec that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
ImdaMned schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:20:
[...]

En je hitrating kan je easy zien, druk op C hoover met je cursor over je hit%. Indien dit hoger dan 13% is moet je inderdaag wat hit verlagen. (met 48/10/3 spec that is)
Je bedoelt beste voor pvp? Voor pve zou ik de 15spelldamage nemen... Jij ook trouwens :P

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:20:
[...]

omg Troll-ikhebminderdan7kunbuffedhp-immie die zegt dat 12 sta op bracers beter is dan 15 spelldmg
voor pve

*screenshotted* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
crap, ik dacht toch echt vitality te zien op boots 8)7
Bokkie schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:30:
[...]

omg Troll-ikhebminderdan 7 6kunbuffedhp-immie die zegt dat 12 sta op bracers beter is dan 15 spelldmg
voor pve

*screenshotted* :P
fixed 8)

[ Voor 71% gewijzigd door ImdaMned op 03-08-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMulTiE schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 07:43:
[...]

hmm, het is wel lastig om even te spellreflecten als je geen rage hebt he >.< voor de rest heb ik weinig te klagen tbh, pally + warrior is idd imba combo, jammer dat ik redelijk laat met Arena ben begonnen, zit nu tegen gladiator geared gasten aan te hikken :9

En voor die rogue met die 2x legendary van illidan, ik zou zelfs overwegen fury te respeccen als ik ze had mogen loten :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 188327 op 03-08-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 01-05 15:31

TiMMieJ

PSN: Orixez

daroy schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:33:
[...]

Ben toevallig gisteren een nieuwe Guild gejoined. Iemand waarmee ik in het begin eens samen had gespeeld is z'n eigen begonnen en vroeg of ik er bij wou. Ben nu daar het 1na hoogte lvl :P
. Dus er lopen toch nog wel wat low lvl mensen op Khadgar rond.

Mocht deze guild niks worden stuur ik wel eens een whisp :)
Fyi wij zijn wel een alliance guild ;)
Weet niet welke faction jij bent maar dan weet je dat iig.
Horde is op khadgar op low levels zeer inactief zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:41:
crap, ik dacht toch echt vitality te zien op boots 8)7

[...]

fixed 8)
je armory zegt dat je 6.2k hebt :P eerst was het minder dan 6 ja, maar ik dacht ik check het nog even snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219463

Kees schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:26:
[...]
Yep, en nog steeds op mijn paladin. Shaou speelt ook nog van de oude garde, voor de rest zijn er een heleboel gestopt (oa Tutje e.d.).

[...]
Ja ik zag het, heb jullie guild website gevonden. Zijn echt nog maar een paar van het eerste uur over. Dat is wel jammer, ach misschien ze je mij binnen kort wel weer rond huppelen in mijn imba full tier 2 set haha darn ik loop achter. Valt wel op dat er steeds meer 'oude' spelers terug komen op Bloodfeather. Eerst maar eens internet regelen hier in London haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Server Burning Steppes overheerst PVP qua Horde.

Guild waar ik in zit heet: Shadows Fallen - we hebben iets van 30-40 70's

We zijn verder bezig met Karazhan Attunement :)
Anoniem: 228393 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:13:
Hallo,

Weten jullie nog een EU server waar Horde zeer actief is ? Momenteel op Bronzebeard zijn de high end Horde guilds vol en er zijn er gewoonweg te weinig van.

Mijn Main is een lvl 70 Priest met gear klaar voor SSC. Mijn huidige guild is gewoonweg te weinig focussed om de 25 man raids te doen. Een aantal gefrustreerde leden daar gelaten.

Mijn raid-tijden/-dagen zijn:

ma 20:00-23:30
wo 20:00-23:30
vr 20:00-23:30
zo 20:00-23:30

Als jullie wat aardige guilds weten waar ik het e.e.a. kan navragen.. graag!

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219463

Geen verkeerde build, maar ik neig toch meer naar bijna full frost. Zijn slecht 2 of 3 talents die het niet waard zijn in de Frost tree, de rest is best goed. Alleen die stomme water pet is crap, of is die al flink gebuffed sinds vorige jaar? Laatst dat ik actief gespeeld heb was begin februari en weet er verder niks meer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 219463 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:58:
[...]

Geen verkeerde build, maar ik neig toch meer naar bijna full frost. Zijn slecht 2 of 3 talents die het niet waard zijn in de Frost tree, de rest is best goed. Alleen die stomme water pet is crap, of is die al flink gebuffed sinds vorige jaar? Laatst dat ik actief gespeeld heb was begin februari en weet er verder niks meer vanaf.
Die "stomme water pet" doet wel crits van ruim boven de 1k. Dat samen met een frostbolt + icelance combo en dan gauw je elemental een frostnova op afstand casten doet ERG veel damage.
Bokkie schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:46:
[...]

je armory zegt dat je 6.2k hebt :P eerst was het minder dan 6 ja, maar ik dacht ik check het nog even snel :P
Crap, tijd voor boots en belt of blasting....

[ Voor 18% gewijzigd door ImdaMned op 03-08-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
volgens mij zit je met een mage als je rond de 130 spellhit zit wel ok. Ligt wel aan je build ofc :) want je kan ook wat talentpunten in hit hebben
Ik zou ipv 9 spelldmg dan 5spelldmg en 4 crit gems nemen (gele sockets). De rode idd met 9 spelldmg opvullen. de blauwe met 5 spelldmg en 4 crit MITS de socket bonus crap is (zoals stamina)

over de rogue met die blades. Waarom heeft hij in godesnaam nog zoveel lege sockets als het zo'n super rogue is? zal toch vast wel wat geld over hebben?

En de elemental voor een frostmage kan echt wel lekker zijn. Elemental casten, ice block en je elemental kan vrolijk doorknallen. Vergelijk het met een pet van een hunter of warlock (alleen uiteraard minder sterk :) buff mages :P)

verhaaltje over een warrior die geklaard word door een pom pyro mage? Vergeet dan neit dat hij 2x moet critten met zijn pom pyro. De kans dat dit gebeurd is nihiel. daarbij moet hij je eerst sheepen als hij een pryoblast wil casten en dan pom pyro gebruiken. Dan kan de pala healen ed. Anders kan hij alleen een pom pyro schieten en die doet max 8k dmg incl ignite (en dan ga ik uit van een superflinke crit). Genoeg tijd voor de pala om te healen. Wat is je tactic dan want ergens klopt je verhaaltje niet

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
thewizard2006 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:32:
volgens mij zit je met een mage als je rond de 130 spellhit zit wel ok. Ligt wel aan je build ofc :) want je kan ook wat talentpunten in hit hebben
Ik zou ipv 9 spelldmg dan 5spelldmg en 4 crit gems nemen (gele sockets). De rode idd met 9 spelldmg opvullen. de blauwe met 5 spelldmg en 4 crit MITS de socket bonus crap is (zoals stamina)
Gouden regel. Zolang je spellhit nog niet maxed is (16% totaal, tel zelf je arcane/fire/frost +spellhit talents maar), is spellhit altijd beter dan +dam. 130 is dan voor een frost/fire mage niet maximaal.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
Heb 10/48/3 build:
http://armory.wow-europe....l?r=Ragnaros&n=Thrillkill
Met talent points zit ik dus op 16.24% hit rating, volgens mij was de cap 17%
Ga het vanavond even testen op gruul kijken of mijn dps beter is dan de rest van de mages die allemaal rond de 100hit rating zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

verhaaltje over een warrior die geklaard word door een pom pyro mage? Vergeet dan neit dat hij 2x moet critten met zijn pom pyro. De kans dat dit gebeurd is nihiel. daarbij moet hij je eerst sheepen als hij een pryoblast wil casten en dan pom pyro gebruiken. Dan kan de pala healen ed. Anders kan hij alleen een pom pyro schieten en die doet max 8k dmg incl ignite (en dan ga ik uit van een superflinke crit). Genoeg tijd voor de pala om te healen. Wat is je tactic dan want ergens klopt je verhaaltje niet
maak er 2x 3 minute wonders van terwijl pala gesilenced/ sheeped is en dan wordt het al duidelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-04 17:40

Neelon

FOR PONY!!!

Anoniem: 28373 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:39:

hoor het wel
Horde of Alliance? Ik zit zelf in Brothers of Doom (casual guild, zitten in Kara) met een hoop NL, maar zijn wel een internationale guild. BoD is net als Legend Reborn een Horde factie guild trouwens.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
TiMMieJ schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:45:
[...]

Fyi wij zijn wel een alliance guild ;)
Weet niet welke faction jij bent maar dan weet je dat iig.
Horde is op khadgar op low levels zeer inactief zal ik maar zeggen.
Ben een Dwarf Hunter dus dat zal geen probleem zijn :)

Als ik door Westfall of Don Morogh loop kom ik toch nog ook geregeld low lvl alliance spelers tegen. In de steden zijn wel veel high lvls te vinden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93468

Anoniem: 219463 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:55:
[...]

Ja ik zag het, heb jullie guild website gevonden. Zijn echt nog maar een paar van het eerste uur over. Dat is wel jammer, ach misschien ze je mij binnen kort wel weer rond huppelen in mijn imba full tier 2 set haha darn ik loop achter. Valt wel op dat er steeds meer 'oude' spelers terug komen op Bloodfeather. Eerst maar eens internet regelen hier in London haha.
ik zie juist weer in mijn omgeving dat er nu een aantal oude rotten nu echt definitief stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Laatst online: 19:56
Goedemiddag mensen van het goede leven.

Een vriend van me is helemaal verslaafd aan WoW maar deze draait helaas niet zo soepel op zijn PC. Nu kwam die naar mij voor advies over een nieuw systeem, wat ik ook voor hem samengesteld maar er is ook gevraagd of ik het software gedeelte wil regelen.

Echter heb ik zelf nog nooit WoW gespeeld en ken het spel eigenlijk alleen van naam. Hij is dus eigenlijk een beetje bang dat je alle gegevens kwijtraakt, maar het personage word toch opgeslagen op de server?

Zijn er verder nog dingen bij een herinstallatie waar je rekening mee moet houden? Moet je bepaalde dingen saven, moet je opnieuw activeren ofzo (omdat het een nieuw systeem is), moet ik zijn login code opslaan van te voren dat soort dingen? Of moet je gewoon het spel opnieuw installeren, inloggen en klaar omdat de server alle gegevens als betaling en personage regelt?

Normale spellen moet je natuurlijk gewoon opnieuw installeren, maar omdat je hier met activatie, personage's en aantal betaalde speel dagen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:54
Woodsy schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:53:
Goedemiddag mensen van het goede leven.

Een vriend van me is helemaal verslaafd aan WoW maar deze draait helaas niet zo soepel op zijn PC. Nu kwam die naar mij voor advies over een nieuw systeem, wat ik ook voor hem samengesteld maar er is ook gevraagd of ik het software gedeelte wil regelen.

Echter heb ik zelf nog nooit WoW gespeeld en ken het spel eigenlijk alleen van naam. Hij is dus eigenlijk een beetje bang dat je alle gegevens kwijtraakt, maar het personage word toch opgeslagen op de server?

Zijn er verder nog dingen bij een herinstallatie waar je rekening mee moet houden? Moet je bepaalde dingen saven, moet je opnieuw activeren ofzo (omdat het een nieuw systeem is), moet ik zijn login code opslaan van te voren dat soort dingen? Of moet je gewoon het spel opnieuw installeren, inloggen en klaar omdat de server alle gegevens als betaling en personage regelt?

Normale spellen moet je natuurlijk gewoon opnieuw installeren, maar omdat je hier met activatie, personage's en aantal betaalde speel dagen zit.
Je kan de gehele WOW map gewoon copieren op een HD en daarna weer verder spelen waar je bent gebleven. Characters worden op de server opgeslagen.

Misschien nog een paar kleine instellingen (zoals grafische resolutie e.d.) maar dat is minimaal.
Draait ook onder WIndows Vista 64bit ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
je kan in princiep gewoon ze hele wow folder naar de nieuwe pc kopieren, nieuwe snelkoppeling op de desktop en klaar ^^

op die manier heb je ook al ze instellingen en addons etc mee
bij volledige installatie van wow opnieuw is het voldoende om de volgende 2 mappen te backuppen

WTF
Interface

daar staat alles in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-04 14:23
Gewoon inloggen en spelen... Dit kan op elke willekeurige WOW installatie met je eigen (unieke) inlognaam en WW...
Enige wat eventueel gesaved zou moeten worden zijn de geinstalleerde addons... Altijd handiger te saven dan later alles opnieuw te zoeken/downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 14:46
en let goed op de memory timings in je nieuwe systeem :) ik had de mijne automatisch via spd in het bios maar bleek dat de voltage op 1.85v zat terwijl mijn reepjes graag 1.9-2.0v snoepen.
sinds ik dit verandert heb, is er geen enkele blue screen/wow crash geweest (4 weken nu)

just a tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-04 21:07
Janspj schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:48:
[...]

Heb 10/48/3 build:
http://armory.wow-europe....l?r=Ragnaros&n=Thrillkill
Met talent points zit ik dus op 16.24% hit rating, volgens mij was de cap 17%
Ga het vanavond even testen op gruul kijken of mijn dps beter is dan de rest van de mages die allemaal rond de 100hit rating zitten.
De cap is inderdaad 17%, maar je kan niet hoger dan 99% hit helaas, dus word 16% de cap.

Ik moet ook een wat gems gaan veranderen, en eens een fatsoenlijke chest looten :D

http://armory.wow-europe....xml?r=Neptulon&n=Thursday

edit:

En tsjah, met die hitrating is het echt wisselvallig, de andere mages met vele mindere hitrating dan mij, maar met gerust 150 meer fire damage, dpsen me er soms hard uit als ze lucky zijn, maar als het gaat zoals het hoord, dan DPS ik ze er makkelijk uit simpelweg omdat ik haast geen resists krijg.

Maarja, het is altijd nog CHANCE to hit, en dat is meteen het ene ding wat WoW ontzettend kut maakt, het is allemaal gebaseerd op KANSEN. Als je lucky bent met crits & hits, dan vlieg je vooruit, terwijl je zelfs met 99% hit nog 4 resists achter elkaar KAN krijgen.

kutspel :P

[ Voor 30% gewijzigd door Alexji op 03-08-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 01:15

NoTimeRemains

I know

mss een hele stomme vraag. maar kan je de volgorde van je chars ook veranderen in het opstartscherm?
stoort me een beetje dat mijn oude main bovenaan staat.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 18:43
Alexji schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:08:
Maarja, het is altijd nog CHANCE to hit, en dat is meteen het ene ding wat WoW ontzettend kut maakt, het is allemaal gebaseerd op KANSEN. Als je lucky bent met crits & hits, dan vlieg je vooruit, terwijl je zelfs met 99% hit nog 4 resists achter elkaar KAN krijgen.
Hoe langer je run, hoe minder relevant deze opmerking is..
Lang leve statistiek (jay!)

IMO is hit de belangrijkste stat voor alle dps classes

[ Voor 5% gewijzigd door Buckwhead op 03-08-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204282

NoTimeRemains schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:09:
mss een hele stomme vraag. maar kan je de volgorde van je chars ook veranderen in het opstartscherm?
stoort me een beetje dat mijn oude main bovenaan staat.
Aha! Ben dus niet de enige die me daaraan ergert. 't Is iets dat ik al maanden geleden eens op het suggestions forum heb gepost maarja, of ze er dan ook iets mee doen...

Dure workaround: characters migreren naar andere realm en dan stuk voor stuk in de gewenste volgorde weer terugmigreren naar je oorspronkelijke realm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Anoniem: 204282 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:31:
[...]

Aha! Ben dus niet de enige die me daaraan ergert. 't Is iets dat ik al maanden geleden eens op het suggestions forum heb gepost maarja, of ze er dan ook iets mee doen...

Dure workaround: characters migreren naar andere realm en dan stuk voor stuk in de gewenste volgorde weer terugmigreren naar je oorspronkelijke realm :P
puik plan! een paar tientallen pleuro's wegsmijten om je chars te herschikken... -O-
Je kan ze mss deleten en aan een GM vragen om ze (in volgorde) te restoren... blijkbaar toch in de mode tegenwoordig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik zou de volgorde ook best willen aanpassen, maar aan de andere kant stoor ik me er niet aan. Dat login scherm zie ik toch niet zo heel vaak lang elke keer. :)

[ Voor 9% gewijzigd door OkkE op 03-08-2007 14:57 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:53:
[...]

maak er 2x 3 minute wonders van terwijl pala gesilenced/ sheeped is en dan wordt het al duidelijker
feit is dat ik vermeld had, dat het 2 PoM Pyro mages waren, feit is ook dat ik erop af chargede zodra ik ze zag, toch kreeg ik net niet genoeg rage om ff snel shieldreflect te doen, had al wel me shield + 1h aan >:)

vanavond nog maar eens zien wat we dit keer voor leuks tegenkomen, priest + warlock combo's zijn relatief EZ mode, een steeds stealthende druid ben ik ook al tegengekomen, als zen m8 onder 50% hp kwam, kwam hij eruit, en uiteraard intercepte ik hem dan, hij kwam tot 2x toe lucky weg met rond de 25% hp, 3e keer was hij gelukkig dood, deze tactic had ik nog nooit eerder gezien, was wel een leuke verrassing :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Evil_Kroki schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:44:
[...]

puik plan! een paar tientallen pleuro's wegsmijten om je chars te herschikken... -O-
Je kan ze mss deleten en aan een GM vragen om ze (in volgorde) te restoren... blijkbaar toch in de mode tegenwoordig :+
voel het sarcasme in de post van Ameg, voel het...

ik zou het wel graag verandert willen hebben. Mijn pa speelt ook op mijn account en zijn lelijke gnome staat me in de weg...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

NoTimeRemains schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:12:
[...]

voel het sarcasme in de post van Ameg, voel het...

ik zou het wel graag verandert willen hebben. Mijn pa speelt ook op mijn account en zijn lelijke gnome staat me in de weg...
Als dat je enige probleem is, is het gewoon; wachtwoord wijzigen, pa's char deleten en pa nieuw account laten kopen. Sim-pel. ;)

-- edit --

Nou vooruit, geef 'm de kans om eerst een nieuw account te kopen, en transfer zijn char - op zijn kosten - naar zijn nieuwe account. :P

[ Voor 14% gewijzigd door OkkE op 03-08-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

neej dat kan ik die arme man toch niet aandoen... :P

of toch >:)

[ Voor 23% gewijzigd door NoTimeRemains op 03-08-2007 15:16 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:41
NoTimeRemains schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:14:
neej dat kan ik die arme man toch niet aandoen... :P

of toch >:)
Better safe then sorry, voordat ie het bij jouw doet :9 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Buckwhead schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:20:
[...]

Hoe langer je run, hoe minder relevant deze opmerking is..
Lang leve statistiek (jay!)

IMO is hit de belangrijkste stat voor alle dps classes
Niet voor fire destro locks en scorch build mages. En volgens mij vinden BM hunter crit ook leuker dan hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:25:
[...]

Niet voor fire destro locks en scorch build mages. En volgens mij vinden BM hunter crit ook leuker dan hit
2h arms zijn ook dpsclasses! (en niet afhankelijk van hit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Ik zat ff op armory te kijken en toen zag ik dit: http://armory.wow-europe....xml?r=Frostmane&n=Chrille

Nu wil ik zelf ook die merc. gladiator halen. Maar ff over zijn head. Werkt die 18 stamina & 5 stunresist wel bij hem? Want daar moet je toch 3 blue sockets voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 15:37
Gister zowaar een mage zijn kont geschopt met mijn war in AB. Had half HP nog, ik hem chargen en snel wisselen naar def stance. Natuurlijk weer die frost spell op me kop dat je vast staat en hij casten, lang leven rage en reflect. 2300 crit van zijn fireball ofzo. 2 klappen verkocht en hij weer hetzelfde doen... Nog een reflect crit van zo'n 2300+. Toen was het over met hem :7
Het is dus wel mogelijk om te winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-04 19:23
De tweede expansion is bevestigd:

Afbeeldingslocatie: http://www.worldofraids.com/news/expansion/wolk.jpg

Ik moet zeggen, heb toch wat gemengde gevoelens hierbij. Weer alle gear waardeloos :(. Tevens, deze xpac komt veels te vroeg. Wat hebben we nu heel aan nieuwe content gekregen nadat TBC uitkwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

hapSnap schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:22:
De tweede expansion is bevestigd:

[afbeelding]

Ik moet zeggen, heb toch wat gemengde gevoelens hierbij. Weer alle gear waardeloos :(. Tevens, deze xpac komt veels te vroeg. Wat hebben we nu heel aan nieuwe content gekregen nadat TBC uitkwam?
Je weet de release-date nog niet eens. Als hij weer begin van het jaar komt het je nog 6 maanden.

Toch baal ik van de Death Knight, ja ze zijn cool enzo maar kom op, ze zijn echt evil. Eerste Death Knights waren van Gul'dan en deze nu zijn van Arthas, hoe kun je die nu spelen? Waarom zou niet elke guard je doodmaken. En ziet er niet uit dat het een Hero Class is maar een gewone class, dat maakt tankadins en feraldruid tanks minder geliefd methinks.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106700

Crowmeister schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:28:
[...]

Je weet de release-date nog niet eens. Als hij weer begin van het jaar komt het je nog 6 maanden.

Toch baal ik van de Death Knight, ja ze zijn cool enzo maar kom op, ze zijn echt evil. Eerste Death Knights waren van Gul'dan en deze nu zijn van Arthas, hoe kun je die nu spelen? Waarom zou niet elke guard je doodmaken. En ziet er niet uit dat het een Hero Class is maar een gewone class, dat maakt tankadins en feraldruid tanks minder geliefd methinks.
Lorewise klopt het zowieso voor geen meter, maar wat ik ook raar vind is dat het een Tank/DPS hybrid schijnt te zijn, wat worden Warriors dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Deathknights ... LORE LOLOLOLOLOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraag met af wat Blizzard met Chris Metzen heeft gedaan, hangt nu vast en zeker in een of ander donker kantoortje ondersteboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:13

Osxy

Holy crap on a cracker

Eindelijk me belt vervangen :) Nu nog bracer en dan ben ik tevreden (wand en trinket komen wel:P)
+1038 shadow dmg nu unbuffed, ben er best tevreden over, http://armory.wow-europe....eet.xml?r=Draenor&n=Docno

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Over de tweede expansion gesproken:

Check dit, mooi als altijd:
http://www.wow-europe.com/wrath/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
idd ziet er zeer strak uit ...

straks weer helemaal lvln naar 80
ik zweer als je tbc items waar bijna niks waard zijn rond 75 ... that ish so much suck
en deathknight .... snap ik niet
zal wel een verhaal worden van, to beat arthas u have to become like him ofzo (naja arthas.. tis nu de lich king)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Oef, ik ga mij toch maar vaker intresseren in WoW :)
* Outerspace kan niet wachten om Arthas te bevechten (maar dan moet ik eerst TBC kopen :P) en verder met mijn lvl 33 rogue :X :P
Mijn helm is wel gaaf :9 :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

Tegen de tijd dat WotLK uitkomt zijn mensen TBC toch wel zat. Hopelijk dat ze wel wat vernieuwende soorten quests of andere feature zullen ontwikkelen...

Mooie trailer..(teaser)

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 03-08-2007 22:52 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:49
junglebeast schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:48:
Tegen de tijd dat WotL uitkomt zijn mensen TBC toch wel zat. Hopelijk dat ze wel wat vernieuwende soorten quests of andere feature zullen ontwikkelen...
T'zou vet zijn als er een realm bij kwam waar je je eigen huis kan bouwen en neerzetten. Ik weet tis totale onzin en niet nodig maar wel gaaf als je bepaalde items gehaald in quests als trofeeen in je eigen huis kan plaatsen en dat er mensen op bezoek kunnen komen in je huis. Nog meer socializing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Hhhhmm ook gemengde gevoelens hier... ik heb gewoon geen gevoel van dam wat klinkt dat waanzinnig die uitbreiding. Het klinkt allemaal zo voorspelbaar, gewoon weer meer en niet teveel vernieuwing zodat we niet te verwend worden in een keer. Ik wil graag enthousiast worden, maar het klinkt gewoon allemaal niet boeiend...
We beginnen weer allemaal op 0 en kunnen weer onze tijd doden met Qen, en onze gear weer vanaf 0 opbouwen. Ik weet t niet het is allemaal zo snel als het volgend jaar alweer komt. Ik bedoel kom op we hebben dit jaar al betaald (blijft ook aso eigenlijk) voor een expansion, niet dat het geld niet gemist kan worden maar het komt wel zuigerig over.

Vaag gevoel hier... en bij julie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:59
Op www.gamevideos.com staat de trailer van de nieuwe expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:25

vhal

ಠ_ಠ

seen that, done that...

iig..ben benieuwd of het echt vernieuwend is..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217880

Ik zit nu nog eens naar dat filmpje te kijken en het viel me op dat de Death Knight een Horde kamp aanvalt (misschien voor de show..).

In Lotr heb je de zogenaamde "monster-mode" (corrigeer me, de term is onjuist) waarbij je een monster speelde en daarmee tegen de normale karakters speelt. De kans ís natuurlijk aanwezig dat dit net zoiets kan worden en daarmee een nieuwe dimensie wordt in WoW PvP.

Allemaal speculaties, ze zullen er vast wel wat leuks van maken :)
Zolang de de deadknight maar niet beschikbaar stellen door eindeloos te grinden en een flink som G vindt ik het prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-04 19:23
Je moet een quest doen om de Deathknight te unlocken; het schijnt een quest te zijn ala de warlock epic mount quest. Of ze hier alleen de moeilijkheidsgraad mee bedoelen, of ook het grind-aspect, dat valt te bezien. Persoonlijk denk ik dat je er VEEL voor zal moeten grinden, om te zorgen dat mensen niet te snel progressen in de nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:13

Osxy

Holy crap on a cracker

De stream van blizzcon is wel leuk, warcraft 3/starcraft en WoW arena matches.

http://www.giga.de/2/live/free/

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Capa schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:18:
Gister zowaar een mage zijn kont geschopt met mijn war in AB. Had half HP nog, ik hem chargen en snel wisselen naar def stance. Natuurlijk weer die frost spell op me kop dat je vast staat en hij casten, lang leven rage en reflect. 2300 crit van zijn fireball ofzo. 2 klappen verkocht en hij weer hetzelfde doen... Nog een reflect crit van zo'n 2300+. Toen was het over met hem :7
Het is dus wel mogelijk om te winnen :P
ik denken wat is er nu de prestatie van een (fire)mage winnen, zie ik dat je 60 punten in prot heb met een rare mix van questrewards dps en tankgear, ja dan is elke kill een prestatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89401

'Lo,

Even een vraagje... d'r is me toch een boel verwarring in mijn bovenkamer over de accounts voor WOW. Zal even de situatie uitleggen, misschien dat iemand me dan antwoord kan geven.

Ik begon 6 dagen geleden met de WOW 10-day trial en wilde toen aan trial accountje aanmaken voor mijn username die ik altijd gebruik (dezelfde als hier op GoT). Dus ik gesubmit, was ik alleen even vergeten dat ik ongeveer een maand of 2-3 terug ook al es de trial had gedownload, er toen geen kut aan vond en na 2 dagen die trial account links liet liggen.
Dus nam ik 6 dagen terug als account naam, mijn volledige naam als login. Prima enzo. Nou, ik was best heppiedepeppie met 't spel, dus ik via gamecard.nu een authentication key aangeschaft omdat ik van mijn trial account afwilde en gewoon het spel wilde spelen door het te hebben gekocht (je kreeg er dan nog 30 gratis dagen bij).

Nu wilde ik onder de login van mijn volledige naam, dus de meest recent aangemaakte, inloggen, maar kreeg ik errors; berichten dat mijn naam niet herkend was. Dus ik als n00b dacht, dan maak ik gewoon een nieuw account aan, hoppatee, zo'n hoog level poppetje had ik toch nog niet. Heb dus toen net een account aangemaakt onder de SIMONVK naam (die ik dus ook 3 maanden geleden had gebruikt voor de trial) en stapsgewijs de game geregistreerd, de bestelde auth. key ingevoerd en hoppatee, klaar was ik. Dacht ik. Wil ik net gaan spelen, krijg ik een bericht na het inloggen dat mijn tijd erop zit...?? Ik even ingelogd bij account onderhoud op de officiele site, staat er inderdaad dat ik nog 0 dagen van mijn trial overheb. Aangezien ik deze naam maanden geleden al had aangemaakt en dus ook de trial periode is verstreken, kan ik dat wel begrijpen. Maar ik heb toch ook net die auth. key ingevoerd?? Of gaat hier misschien 24h overheen voordat dit is geactiveerd, en mijn SIMONVK account weer goed staat?

Verwarring verwarring... En een vaag verhaal, zul je denken. Maar als ik de error pagina in de internet browser niet gehad had (die zei dat ie niet kon inloggen) was alles prima verlopen.

Echt een enorme kromme weg bewandeld zo... als iemand me kan vertellen wat er loos is, dan hoor ik dat graag! Stel me ajb gerust dat het 24h duurt ofzo en dat er nix aan de hand is :P

Thx!

PS _ en oja, ik heb bij beide accounts hetzelfde email adres gebruikt - zou ie daarom ook misschien gegevens van beide accounts aan mekaar koppelen?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 89401 op 04-08-2007 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Je zult eerst een prepaid gamecard moeten kopen, of via CC of automatische incasso gametijd kopen. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:09:
Ik zat ff op armory te kijken en toen zag ik dit: http://armory.wow-europe....xml?r=Frostmane&n=Chrille

Nu wil ik zelf ook die merc. gladiator halen. Maar ff over zijn head. Werkt die 18 stamina & 5 stunresist wel bij hem? Want daar moet je toch 3 blue sockets voor hebben?
Sorry, ik had dit gister al gepost. Maar nu ik zelf ff op die link klik kun je zijn items niet zien. Misschien hebben julllie dit ook. Ik zal even een omschrijving geven:

Het is een druid met volle merc. gladiator set. Nu heeft hij als metasocket 18stam&5stunresist. (requires 3 blue sockets) Nu heeft hij geen stamina sockets in andere armor, werkt die metasocket dan wel?

Als je het niet snapt wat ik bedoel, hij heet Chrille (Tauren druid) en zit op Frostmane EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:30
Anoniem: 217137 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:53:
er is meer info bekent over de nieuwe expension, wohoooo, geen officiele info, maar zo goed als.

* The expansion is Northrend, etc, etc.
Beetje late reactie, maar Ik ben erg benieuwd welk deel van Warcraft onder die "etc, etc.." valt. Hopelijk gaan ze naast Northrend ook iets doen aan de Emerald Dream.

Iig, gaaf dat er weer gesproken wordt over een nieuwe expansion. Hoorde gisteren ingame dat de naam van de Expansion "The Lich King" zou gaan worden. Ik ben benieuwd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Rakkerzero schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 11:08:
[...]

Beetje late reactie, maar Ik ben erg benieuwd welk deel van Warcraft onder die "etc, etc.." valt. Hopelijk gaan ze naast Northrend ook iets doen aan de Emerald Dream.

Iig, gaaf dat er weer gesproken wordt over een nieuwe expansion. Hoorde gisteren ingame dat de naam van de Expansion "The Lich King" zou gaan worden. Ik ben benieuwd.
Bin there done that

Alles staat al op de Wowsite ( www.wow-europe.com )
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/91009.html

* Death Knight Hero Class: Create a high-level Death Knight character -- the game’s first hero class -- once certain challenges have been met.
* Increased Level Cap: Advance to level 80 and gain potent new talents and abilities along the way.
* Northrend: Explore the harsh new continent of Northrend, packed with new zones, quests, dungeons, monsters, and items -- and do battle with the undead armies of the Lich King.
* "Inscription" Profession: Learn this exciting new profession and gain unique ways to permanently enhance spells and abilities in the game.
* Siege Weapons and Destructible Buildings: Take the battle to another level with new player-vs.-player game mechanics and new battlefields to wage war on.
* New Character Customization: Change how characters look and express themselves, with different hairstyles and dance animations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mja, ik vind het vreemd dat de Death Knight al gelijk op een later level begint, je leert je class in feite pas fatsoenlijk kennen als je er zelf mee levelt. Ik heb op de huidige PTR een Premade 70 Mage, en op Stormrage een 21 mage waar ik nu mee bezig ben, maar ik betrap mezelf er eigenlijk op dat ik toch liever gewoon de nieuwe spells na 2 levels wil leren ipv ze allemaal al te hebben. Zo leer je iig fatsoenlijk om te gaan met je class spells ipv meteen in het diepe gegooid te worden. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

pasta schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 12:35:
Mja, ik vind het vreemd dat de Death Knight al gelijk op een later level begint, je leert je class in feite pas fatsoenlijk kennen als je er zelf mee levelt. Ik heb op de huidige PTR een Premade 70 Mage, en op Stormrage een 21 mage waar ik nu mee bezig ben, maar ik betrap mezelf er eigenlijk op dat ik toch liever gewoon de nieuwe spells na 2 levels wil leren ipv ze allemaal al te hebben. Zo leer je iig fatsoenlijk om te gaan met je class spells ipv meteen in het diepe gegooid te worden. :)
Yup helemaal 100% mee eens
mijn mage is nu 32 en mijn premade mage op ptr daarmee suck ik echt
zelfs mage's kan ik niet aan :S
dat was precies zelfde verhaal met mijn rogue ik ben er level 66 ermee en toen ik op ptr ging wat een verschil ik moet 4 uur pvpen voordat ik alles doorhad in het begin werd ik door ieder rogue zowat door ieder rogue gepakt .
Nu eet ik ze op met mijn rogue

Vandaag zat ik tegen een warrior the duelen , en ik had hem net net down .
Komt er zon andere blije rogue duel , ik deciline want ik zat op grond te eten
hij van common , omg noob , i pwn you , you are nothing
Opeens kreeg ik een heal
Dus ik duel hem , eerste ronde hij gebreukte alle zijn CD maar dan ook echt elke CD die hij heeft
heb het net overleefd en ik gebruikte alleen maar mijn trinket ><
Dus hij zo van BS@@@ , luckzor , noob
ik zo again ?
hij nee , iedereen die eromheen stond lol pu*ssy blaa blaa ..
hij van wait 4 min for my CD , ik zo waarom heb ik mijn CD niet nodig dan ?
hij van oke lets do it
heb hem dood gemaakt met 100% health over :P

CS >hemmo>hemmo>hemmo>KD>rupture>adrenaline rush + 40+ energy trinket >vanish
en weer zelfde verhaal =doode rogue met 100% health over :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 04-08-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Anoniem: 108648 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 01:27:
[...]

ik denken wat is er nu de prestatie van een (fire)mage winnen, zie ik dat je 60 punten in prot heb met een rare mix van questrewards dps en tankgear, ja dan is elke kill een prestatie
Hehe, met volle tankgear doe ik helemaal geen dps meer :P
Maar dit gear zuigt hard ja, helemaal voor pvp. Maar toch wil ik marks en honor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Capa schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 14:31:
[...]

Hehe, met volle tankgear doe ik helemaal geen dps meer :P
Maar dit gear zuigt hard ja, helemaal voor pvp. Maar toch wil ik marks en honor O-)
Steek anders wat punten in Arms om bij Imp. TC, 20% reduced attackspeed + een bomb aggro = altijd welkom bij tanken. Kan je build hier niet controleren, maar met 60 punten in prot mis je ook Parry en Cruelty, zijn beide handig te hebben voor zowel tanken als grinden/PvP.

Op welk niveau qua instances zit je btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20380

We moeten terug naar Naxx in TLK:

The Dungeons & Raids Panel was a great panel to sit in on. From the insight Jeff Kaplan gave on the core design of a dungeon to the details Scott Mercer provided on encounter design, to some hot new info on upcoming dungeons and UI features to support raids.

A quick recap:

* A new raid dungeon harder than Black Temple will be added before the expansion. Expect this to be the Sunwell Plateau with the final boss being Kil'Jaeden.
* Blizzard would like to add another 5-person dungeon before the expansion.
* Level cap of original WoW was first going to be 70, with Northrend and Outland included, but Blizzard realized their ambitions were bigger than both their budget and time allowed.
* There will be one less max-level 5-person instance in WotLK compared to TBC because Jeff Kaplan feels that Heroics greatly supliment the need for an abundance of max-level dungeons.
* Blizzard wants to do more 10-person instances in the future.
* Blizzard wants to re-introduce Naxxramas in Northrend as a molten core level dungeon so more players can experience one of the best raid dungeons created.
* "A lot more" Heroic badge rewards, better than current rewards, will be added with the Zul'Aman patch to help off-spec classes out with itemization gaps.
* Jeff Kaplan would like to see the new Siege Weapons and Destroyable Buildings added to PvE content as well, but it's not something 100% yet.

Major UI Additions

Blizzard wants to add all of the following to the base UI:

* Built-in itemrack-like system that allows you to swap gear sets quickly. One thing Blizzard will be able to offer that addons can't is real storage space for resist gear with this system.
* Built-in threat meter for players so that managing threat is a bit easier.
* Built-in Deadly Boss Mods-style boss warning system to allow better warnings for crucial situations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 09:25

Wiebbe

<none />

Anoniem: 20380 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:29:
Major UI Additions

Blizzard wants to add all of the following to the base UI:

* Built-in itemrack-like system that allows you to swap gear sets quickly. One thing Blizzard will be able to offer that addons can't is real storage space for resist gear with this system.
* Built-in threat meter for players so that managing threat is a bit easier.
* Built-in Deadly Boss Mods-style boss warning system to allow better warnings for crucial situations.
Ben benieuwd of die threat meter en ingebouwde bossmods zullen komen.. Op dit moment moeten mensen zelf nog een encounter ontdekken en de bossmods werken (zeker op de wat latere bazen) nooit 100%. Als blizz het zelf gaat doen wordt het misschien wel heel erg makkelijk :/

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214765

Heerlijk is het toch, heb je tele2 internet en krijg je weer problemen met Telia en Swip.net.
en dat terwijl ik me voorgenomen heb om te sparen voor lowlands dus alleen te WoW'en....

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Anoniem: 106700 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:07:
[...]

Steek anders wat punten in Arms om bij Imp. TC, 20% reduced attackspeed + een bomb aggro = altijd welkom bij tanken. Kan je build hier niet controleren, maar met 60 punten in prot mis je ook Parry en Cruelty, zijn beide handig te hebben voor zowel tanken als grinden/PvP.

Op welk niveau qua instances zit je btw?
Zal ff respeccen, kost nog niet zoveel voor mij :P

Speel met mijn main op dit moment niet zoveel meer, meer met alt shaman nu.
Heb alle instances gehad op outland behalve Shatt Halls, moet ik nog doen voor rep met HH.
Doe nog niet aan raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Whoa, alweer deel 125, nu ik weer terugkom hier om probleem kwestie te vragen.
Ik kreeg problemen als ik op lanparty ga spelen, en er gebeuren dan vreemde dingen:
- aantal Unknown NPCs
- aantal rode ? in aantal actionbar plaatsen
- veel rode ? en onbekende bags in bank
En wat nog erger is, ik ben ook al hele quest lijst kwijt. Nu is het 0/25.
Het lijkt erop dat aantal data files corrupt zijn geworden?

Hoe kan ik recoveren van deze storing? Ik wil eigenlijk niet heel WTF wissen omdat ik nog veel data heb verzameld, zoals quest history en gatherer.

Hoe zal ik recoveren van de bovengenoemde storingen? Vooral quest lijst wil ik terug halen. :(

[ Voor 4% gewijzigd door MrDummy op 04-08-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

MrDummy schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:10:
Whoa, alweer deel 125, nu ik weer terugkom hier om probleem kwestie te vragen.
Ik kreeg problemen als ik op lanparty ga spelen, en er gebeuren dan vreemde dingen:
- aantal Unknown NPCs
- aantal rode ? in aantal actionbar plaatsen
- veel rode ? en onbekende bags in bank
En wat nog erger is, ik ben ook al hele quest lijst kwijt. Nu is het 0/25.
Het lijkt erop dat aantal data files corrupt zijn geworden?

Hoe kan ik recoveren van deze storing? Ik wil eigenlijk niet heel WTF wissen omdat ik nog veel data heb verzameld, zoals quest history en gatherer.

Hoe zal ik recoveren van de bovengenoemde storingen? Vooral quest lijst wil ik terug halen. :(
WTB folder verwijderen, of als je dat eng vindt even hernoemen naar WTB_old ofzo

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Na verwijderen van WTB folder gaat het nog niet goed. De eerste login poging levert 1000 fps op en meteen weer disconnect. Het hangt dus even. Relogin gaat niet meteen door tot 'Connect', waarbij ik even afbreek en realm bij de hand kies. Dan draait het wel verder. Maar de aantal unknowns en rode ? zijn nog niet eruit, ze zijn er nog steeds, maar dan iets anders verdeeld.

Ik wissel straks nog wel van pc en probeer nog es.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Outerspace schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:15:
Oef, ik ga mij toch maar vaker intresseren in WoW :)
* Outerspace kan niet wachten om Arthas te bevechten (maar dan moet ik eerst TBC kopen :P) en verder met mijn lvl 33 rogue :X :P
Mijn helm is wel gaaf :9 :P
Oei, dat zal je niet in dank zijn afgenomen door een eventuele mage/warlock/priest in je groep voor Gnomeregan.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.