'Lo,
Even een vraagje... d'r is me toch een boel verwarring in mijn bovenkamer over de accounts voor WOW. Zal even de situatie uitleggen, misschien dat iemand me dan antwoord kan geven.
Ik begon 6 dagen geleden met de WOW 10-day trial en wilde toen aan trial accountje aanmaken voor mijn username die ik altijd gebruik (dezelfde als hier op GoT). Dus ik gesubmit, was ik alleen even vergeten dat ik ongeveer een maand of 2-3 terug ook al es de trial had gedownload, er toen geen kut aan vond en na 2 dagen die trial account links liet liggen.
Dus nam ik 6 dagen terug als account naam, mijn volledige naam als login. Prima enzo. Nou, ik was best heppiedepeppie met 't spel, dus ik via gamecard.nu een authentication key aangeschaft omdat ik van mijn trial account afwilde en gewoon het spel wilde spelen door het te hebben gekocht (je kreeg er dan nog 30 gratis dagen bij).
Nu wilde ik onder de login van mijn volledige naam, dus de meest recent aangemaakte, inloggen, maar kreeg ik errors; berichten dat mijn naam niet herkend was. Dus ik als n00b dacht, dan maak ik gewoon een nieuw account aan, hoppatee, zo'n hoog level poppetje had ik toch nog niet. Heb dus toen net een account aangemaakt onder de SIMONVK naam (die ik dus ook 3 maanden geleden had gebruikt voor de trial) en stapsgewijs de game geregistreerd, de bestelde auth. key ingevoerd en hoppatee, klaar was ik. Dacht ik. Wil ik net gaan spelen, krijg ik een bericht na het inloggen dat mijn tijd erop zit...?? Ik even ingelogd bij account onderhoud op de officiele site, staat er inderdaad dat ik nog 0 dagen van mijn trial overheb. Aangezien ik deze naam maanden geleden al had aangemaakt en dus ook de trial periode is verstreken, kan ik dat wel begrijpen. Maar ik heb toch ook net die auth. key ingevoerd?? Of gaat hier misschien 24h overheen voordat dit is geactiveerd, en mijn SIMONVK account weer goed staat?
Verwarring verwarring... En een vaag verhaal, zul je denken. Maar als ik de error pagina in de internet browser niet gehad had (die zei dat ie niet kon inloggen) was alles prima verlopen.
Echt een enorme kromme weg bewandeld zo... als iemand me kan vertellen wat er loos is, dan hoor ik dat graag! Stel me ajb gerust dat het 24h duurt ofzo en dat er nix aan de hand is
Thx!
PS _ en oja, ik heb bij beide accounts hetzelfde email adres gebruikt - zou ie daarom ook misschien gegevens van beide accounts aan mekaar koppelen?
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 89401 op 04-08-2007 03:33
]