Nokia N95 Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.354 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:39
kenniani schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 13:29:
[...]

Heb Roadsync ook getest, werkt wel maar niet echt prettig. App blijft ook altijd open staan, moet ook wel maar dan hidden zodat hij niet in taskbar lijst komt.

Mail voor Exchange werkt wel prettig en is ook gratis.

Welke mailserver gebruik jij, ik gebruik Kerio, heb alleen niet de juiste certificaat zodat het nog niet werkt. Maar met MS Exchange werkt het wel gewoon goed.
Gebruik een Exchange server. Synchroniseren op zich werkt wel, maar je mist bepaalde informatie en mogelijkheden. Zo kun je bijvoorbeeld niet in de telefoon een allday event omzetten naar een appointment of andersom, iets wat ik vaak gebruik. Als ik mijn planning maak, zet ik dingen in eerste instantie als allday in mijn agenda en dan als ik mijn tijd ga plannen, maak ik van elk van die allday events afspraken. Dit kan niet in de N95.

Overigens gebruik in een root certificate dat ik op de server zelf heb gemaakt en dat werkt op zich wel goed.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/7947/afbeelding138ox7.th.jpg , deze foto is gemaakt met de n95 te Cancun, Mexico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriendjes en vriendinnetjes,

Heb de originele Route66-mobile-7 gekocht, maar ik krijg de interne GPS
maar niet aan de praat. Heb ook al de update gedownload/geinstalleerd van
de Route66-website (naar 7.3.520) maar ook dan blijft er NO GPS in beeld
staan. Met een externe gps-receiver werkt het wel......... Rarara....

PS)In mijn n95-settings staat INTERNAL GPS enabled, dus daar ligt
het niet aan, heb het ook geprobeerd met INTERNAL GPS + ASSISTED
GPS + BLUETOOTH GPS aan, maar helaas)

update:
Harde reset gedaan, wilde de applicatie niet meer geinstalleerd worden
en ook met de hand vanaf de geheugenkaart installeren werkte niet.
Toen vanaf de dvd maar een 'gewone' installatie gedaan en nu werkt
het ook met de interne GPS..

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:04
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:52:
Vriendjes en vriendinnetjes,

Heb de originele Route66-mobile-7 gekocht, maar ik krijg de interne GPS
maar niet aan de praat. Heb ook al de update gedownload/geinstalleerd van
de Route66-website (naar 7.3.520) maar ook dan blijft er NO GPS in beeld
staan. Met een externe gps-receiver werkt het wel......... Rarara....

PS)In mijn n95-settings staat INTERNAL GPS enabled, dus daar ligt
het niet aan, heb het ook geprobeerd met INTERNAL GPS + ASSISTED
GPS + BLUETOOTH GPS aan, maar helaas)
Dat schiet natuurlijk niet op :( Had je mischien eerder een andere versie van R66 op je telefoon ? Ik weet het ook niet, is maar een idee. Is anders een hard reset een mogelijkheid ? Het is wat rigoreus maar helpt vaak bij diverse problemen. En ikzelf vind een hard reset een kleine moeite, kost een half uur om de telefoon weer in te stellen naar mijn behoefte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:25:
[...]

Ja, dat had ik ook. Bij hielp een 'hard reset'. Vergeet niet eerst een backup te maken.

Succes
Heb hetzelfde probleem.. nu ook hard reset gedaan ma nog steeds zelfde probleem.

Heb je hem na de harde reset opnieuw geinstalleerd..? Dit heb ik niet gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met dit probleem..

Verwijder al je berichten die in je Inbox staan. Probeer het nu nog eens..
Klinkt gek maar werkt wel :)
jorngrisel schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 15:41:
[...]

Heb hetzelfde probleem.. nu ook hard reset gedaan ma nog steeds zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikd_o schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:53:
[...]

Welke versie van FExplorer gebruik jij op je N95? Ik heb net 1.17 gedownload, maar als ik die wil installeren zegt de N95 dat de installatie van FExplorer 1.17 niet wordt ondersteund.
Sorry voor de late reactie, maar ik had 1.16 Beta geinstalleerd, omdat 1.17 inderdaad niet werkte, maar de 1.16 Beta werkt nu ook ineens niet meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
V12 op vodafone branded iemand?

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je moet dan ook een hard reset doen en je geheugen kaart formateren.... ;)

Wellicht dat dit helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 15:54:
[...]

Sorry voor de late reactie, maar ik had 1.16 Beta geinstalleerd, omdat 1.17 inderdaad niet werkte, maar de 1.16 Beta werkt nu ook ineens niet meer :S
http://www.gosymbian.com/dhscr/download/dwl_fe_3ed_beta.php?name=FExplorer

Is de enige die draait op de n95... alleen wel unsigned.. hij update steeds het certificaat met 2 maanden ofzo... Als die dan afgelopen is MOET je een nieuwe downloaden, zodat je automatisch elke keer kijkt voor een update... maar hij schiet niet echt op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 15:54:
Mensen met dit probleem..

Verwijder al je berichten die in je Inbox staan. Probeer het nu nog eens..
Klinkt gek maar werkt wel :)

[...]
Toen ik dit las dacht ik in het begin hij maakt een geintje.. Heb het nu gedaan en route66 start gewoon op.. Thank You Very Much!!

(Ik heb nix hoefen te formatteren.. ook heb ik de hard reset niet opnieuw hoefen doen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14
Iemand een beetje ervaring met PS3 Video 9?

Ik heb het profiel aangepast (resolutie) zodat ik dingen kan omzetten naar mijn E90 iemand nog tips om andere dingen aan te passen?
Ik weet het dit is een N95 topic maar aangezien hier de software in de OP staat leek dit mij een betere plek om te vragen :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig ervaring met de unlock software die op ebay word aangeboden??

als je op ebay naar de N95 zoekt kom je al vlug unlock software voor de N95 tegen..
Ben benieuwd of dit zal werken...

Want het is vanaf nu wel mogelijk om je N95 te laten unlocken in telecom winkel of speciale unlock boer :) maar dan betaal je vlugweg €50,- en dat vind ik aan de hoge kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is het niet. Nokia Content Copier wordt gewoon geopend maar komt met de foutmelding. Het bestand is wel degelijk gelinked aan NCC. Meer mensen met problemen met NCC?
hekkoe schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:41:
[...]

Blijkbaar is de extensie 'nbu' niet gekoppeld aan de nokia content copier applicatie. Ik weet niet of het kan met die NCC, maar je kan proberen om NCC eerst te starten en dan met dat programma op zoek te gaan naar die nbu file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 10:14
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:17:
Nee dat is het niet. Nokia Content Copier wordt gewoon geopend maar komt met de foutmelding. Het bestand is wel degelijk gelinked aan NCC. Meer mensen met problemen met NCC?

[...]
NCC heeft, ná de firmware-upgrade, bij diverse mensen hier voor problemen gezorgd doordat lang niet alles 'meekwam'. Ik had toen ook alleen een back-up via PC Suite gemaakt. Ik was bijv. de helft van m'n instellingen kwijt en m'n contactpersonen. Dat laatste trouwens ws. door het toen nog niet geïnstalleerd hebben van MMsync.

N.a.v. de aanbevelingen hier op GOT om eens een harde rest te doen om je gsm te schonen, heb ik een échte hard reset gedaan (groene toets/*/3 indrukken tijdens en een tijdje na het aanzetten). Voordien heb ik twee back-ups gemaakt, 1 via PC Suite, en 1 via de telefoon zelf op de geheugenkaart.
Uiteindelijk ben ik ook nog eens een keer 'all the way' gegaan: ik heb de firmware-upgrade (V12 enz) er weer overheen gezet.

De upgrade verliep foutloos, en het terugzetten van de back-up van de geheugenkaart ook. Deze keer zijn er maar een paar instellingen niet meegekomen, zoals lettergrootte voor browsen, en ook was de spaarstand weer ingeschakeld voor internet. En uiteraard zijn de op de kaart geïnstalleerde apps niet meegekomen. Maar, al met al prima gelukt.

Tijdens de hernieuwde firmware installatie kwam ik er toevallig achter dat er een nieuwe versie is van PC Suite: 6.84.10.3.. (Nokia NL geeft als laatste versie nog steeds 6.83 aan overigens?!)
Misschien kun je die nieuwste versie van PC Suite eens proberen. Als het goed is zal PC Suite/Telefoonsoftware bijwerken melden dat er een nieuwe versie is. Installeer die eens, nee heb je, ja kun je krijgen. Good luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:42
Bestaat er ook een mogelijk op de het dump geheugen te legen, zeg maar tijdelijke bestanden ?
Of worden deze niet aan gemaakt door OS Symbian ?

[ Voor 24% gewijzigd door Albert020 op 28-07-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, ik heb hem toen wel weer opnieuw geinstalleerd. Het werkt nu perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeedForTweak
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-12-2024
Heb me zo langzamerhand de nekharen grijs gezocht, maar kan weinig vinden. Ben IM clients aan het vergelijken, en kan er maar niet uitkomen, zeker omdat ik nergens een manier kan vinden om de meegeleverde client van Nokia te gebruiken. Daarom de volgende vragen:

- heeft iemand al die IM client van Nokia aan de praat gekregen, oftewel al iemand een (betrouwbare) IMPS/Wireless Village server kunnen vinden?
- is er een behoorlijke (liefst gratis) Jabber client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorngrisel schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 18:13:
[...]

Toen ik dit las dacht ik in het begin hij maakt een geintje.. Heb het nu gedaan en route66 start gewoon op.. Thank You Very Much!!

(Ik heb nix hoefen te formatteren.. ook heb ik de hard reset niet opnieuw hoefen doen..)
*effe meedenk*
Route66 liet na mijn 2e installatie HEEL KORT even het activatieschermpje zien.
En nu jullie dit 'inbox-verhaal' vertellen DENK IK dat 'ie nog even naar de activatie-sms
zoekt. (Bij mij was dit sms-je toevallig ook nog het laatst binnengekomen smsje wat
in mijn inbox stond).

Oftewel: als het niet werkt moet je misschien opnieuw een activatiesms versturen/ontvangen !

*justmy2cents*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sl1200 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:49:
Ik zie net op mijn laatste rekening van Vodafone dat ik een maand geleden tijdens mijn autovakantie in Kroatie al navigerend door Oostenrijk middels Nokia Maps op mijn N95 BLIJKBAAR netwerkgebruik per ongeluk had aangezet, want ook al heb ik van tevoren de kaart van Oostenrijk via MapLoader gedownload, mijn N95 heeft toch nog via UMTS 1.080kb aan plattegrond-data binnengehaald.

Dat geintje kost me nu €27,08 (ex BTW) :X
Naast de specificatie staat Vodafone Live!

Ik weet zeker dat ik niet geinternet heb, maar alleen navigatie had gebruikt. Bovendien heb ik de optie aangezet op mijn N95 dat ik iedere keer gevraagd moet worden of ik netwerkgebruik wil toestaan tijdens navigeren en blijkbaar heb ik toen per ongeluk op Ja gedrukt. :(

Kortom, wees voorzichtig (vooral in het buitenland) met data-netwerkgebruik tijdens navigeren!
Maar ik heb een vraagje over de navigatie, valt er nog een beetje te navigeren in kroatie met de Nokia Maps? Zijn die 27 euro het waard geweest, of had je er vrij weinig aan?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 11:00:
[...]

Maar ik heb een vraagje over de navigatie, valt er nog een beetje te navigeren in kroatie met de Nokia Maps? Zijn die 27 euro het waard geweest, of had je er vrij weinig aan?

Grtz
Als je in het buitenland GPS gebruikt kun je de telefoon beter op Ofline zetten,
zo maakt hij geen gebruik van welk netwerk dat ook.

Je kunt ook gewoon in de settings Netwerk / A-Gps uit zetten
Maar met het eerste ben je 100% zeker dat je geen gebruik maakt van welk netwerk dan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 12:14:
[...]

ik zoek geen games btw want kan mijn tijd wel nuttiger besteden :P.
wow dat waren er 2 ofzo! Dus gewoon even proberen.
De n95 heeft speciale hardware aan boord voor 3d graphics en daar heb ik hem voor gekocht. Ieder heeft zo zijn eigen redenen om de n95 te willen hebben. Jij wellicht uitsluitend voor nuttig werk, maar ik voor de graphics (de n93 had dat ook maar die was mij iets te groot).

Ik hoop dus dat er meer games voor worden ontwikkeld. Helaas is er meer markt voor simpele java games.

Misschien dat ik dit jaar nog zelf een simpele 3D game ga maken. Die mogen jullie dan allemaal proberen als je even iets minder nuttigs met je tijd wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V21
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07 20:50

V21

Nog even een vraag over de N95 en Rout66...

Het navigeren in 3D modus gaat zeer traag bij mij. Het apparaat heeft ook een lag van een seconde ongeveer. Ook zie je het scherm met nog niet eens 1fps bewegen.. :(

Top down view is er niets aan de hand, dan netjes 10 fps ofzo..?

Het lijkt net of is de N95 niet in staat om de 3D modus te renderen, terwijl ik toch goede verhalen had gehoord over die zogenaamde 3d graphics/processor...Iemand zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 12:17 . Reden: - ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff. Ik heb nu een bijzonder effectieve manier gevonden om de batterij van de N95 in 3 uur van volledig vol naar bijna leeg te krijgen. VoIP over WiFi. Verder niets mee gedaan.
Ik ga nu eens testen via GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V21 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 11:44:
Nog even een vraag over de N95 en Rout66...

Het navigeren in 3D modus gaat zeer traag bij mij. Het apparaat heeft ook een lag van een seconde ongeveer. Ook zie je het scherm met nog niet eens 1fps bewegen.. :(

Top down view is er niets aan de hand, dan netjes 10 fps ofzo..?

Het lijkt net of is de N95 niet in staat om de 3D modus te renderen, terwijl ik toch goede verhalen had gehoord over die zogenaamde 3d graphics/processor...Iemand zelfde probleem?
Die 3D-chip moet aangestuurd worden door een extra stukje software. Daarom lopen sommige zogenaamde 3D applicaties niet vloeiend omdat ze dit nog niet gebruiken (TomTom, Route66), terwijl spellen als Global Race, Fifa 07 en PGR dit wel doen. Kwestie van geduld voor een update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 11:17:
[...]

Als je in het buitenland GPS gebruikt kun je de telefoon beter op Ofline zetten,
zo maakt hij geen gebruik van welk netwerk dat ook.

Je kunt ook gewoon in de settings Netwerk / A-Gps uit zetten
Maar met het eerste ben je 100% zeker dat je geen gebruik maakt van welk netwerk dan ook ;)
hmm.. ik zou er nog wel mee willen bellen of sms-en / belletjes of smsjes kunnen ontvangen maar dat zal niet gaan met Offline..

ik heb een branded vodafone toestel dus ik zal geen gebruik kunnen maken van A-Gps
(als ik mijn prod.code niet wijzig) want ik ga 10 aug op vakantie en ik meende te lezen dat iemand schreef dat het voor een T-mobile branded toestel nog 3tot6 maanden zou kunnen duren, dus zal vodafone ook waarschijnlijk zo verschrikkelijk lang erover doen :X

Maar het gaat mij er vooral om of de navigatie(nokia maps) het goed doet in Kroatie en dan gaat het me vooral om of het een beetje uitgebreid is en niet alleen de hoofdwegen erop staan (ik wil namelijk m.b.v de navigatie naar mijn familie navigeren)
Iemand ervaringen ermee?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:12:
[...]

Maar het gaat mij er vooral om of de navigatie(nokia maps) het goed doet in Kroatie en dan gaat het me vooral om of het een beetje uitgebreid is en niet alleen de hoofdwegen erop staan (ik wil namelijk m.b.v de navigatie naar mijn familie navigeren)
Iemand ervaringen ermee?

alvast bedankt!
Sorry, maar dat kun je toch gewoon uittesten door nu de route te plannen? Gewoon de betreffende kaarten gratis downloaden, of online ophalen. Je kunt naar hartelust in de kaarten neuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:58:
Pfff. Ik heb nu een bijzonder effectieve manier gevonden om de batterij van de N95 in 3 uur van volledig vol naar bijna leeg te krijgen. VoIP over WiFi. Verder niets mee gedaan.
Ik ga nu eens testen via GPRS.
Algemeen bekend. Is bij mij ook het geval, truphone over wifi slurpt sap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft vreemd. Gisteren meer dan 15 minuten gebeld zonder ook maar 1 onderbreking. Zal dus inderdaad wel KPN netwerk zijn...
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:44:
[...]

Hij heeft in zijn 6233 de nieuwste firmware zitten. Heb de afgelopen 2 dagen 4 gesprekken met hem gehad en telkens werd de verbinding na 6m4sec of 6m6sec verbroken. Heel irritant. Hij zij dit al een tijdje te hebben. Hij belt vandaag KPN daarover heb ik van hem begrepen. Het ligt dus niet aan je N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikd_o schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:20:
[...]

Sorry, maar dat kun je toch gewoon uittesten door nu de route te plannen? Gewoon de betreffende kaarten gratis downloaden, of online ophalen. Je kunt naar hartelust in de kaarten neuzen.
Helemaal niet aan gedacht |:( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:21:
[...]

Algemeen bekend. Is bij mij ook het geval, truphone over wifi slurpt sap :(
Ik gebruik geen extra programma hiervoor, maar de ingebouwde voorziening voor VoIP (SIP toegangspunt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 10:14
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:23:
Blijft vreemd. Gisteren meer dan 15 minuten gebeld zonder ook maar 1 onderbreking. Zal dus inderdaad wel KPN netwerk zijn...

[...]
KPN heeft eind afgelopen week een storing in hun netwerk gehad, heb ik in de krant gelezen. Misschien is dat de oorzaak geweest? Had zelf al gemerkt dat sms-jes soms níet, en soms ineens drie keer aankwamen of verstuurd werden.
Heb nog even gegoogled en er wordt idd op meerdere sites melding van gemaakt. Zou nu opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:38:
[...]

Ik gebruik geen extra programma hiervoor, maar de ingebouwde voorziening voor VoIP (SIP toegangspunt).
Ik ook niet. Truphone werkt gewoon via SIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op zondag 29 juli 2007 @ 14:23:
[...]

Ik ook niet. Truphone werkt gewoon via SIP.
OK. Ik dacht dat je hiervoor extra software moest installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He ik heb niet zo heel veel zin om 6 delen door te lezen en van de zoekfunctie wordt ik nu ook niet veel wijzer.

Ik wil gewoon simpel msn-en op mijn n95.. welk programmatje is het makkelijkst en het best en kost niks? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:58
in dit topic even naar "Live messenger" zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 16:21:
He ik heb niet zo heel veel zin om 6 delen door te lezen en van de zoekfunctie wordt ik nu ook niet veel wijzer.

Ik wil gewoon simpel msn-en op mijn n95.. welk programmatje is het makkelijkst en het best en kost niks? :P
Fring kost in ieder geval niets, maar ik vind het persoonlijk niet een hele goede MSN client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberstalker
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Vanochtend heb ik mijn nokia n95 firmware geupdate naar versie 12.0.013. Sindsdien krijg ik VOIP van xs4all niet meer aan de praat.

Zodra ik probeer te verbinden krijg ik de fout "Kan geen verbinding maken met het verbindingsnetwerk". Ik heb een uitstekende HSDPA verbinding (ik krijg het 3g icoontje met maximaal aantal streepjes) en vóór de update werkte het gewoon.

Ik heb alle instellingen hetzelfde als vóór de update staan. Ik heb geen flauw idee wat het probleem zou kunnen zijn. Op google en met de GoT search kon ik het probleem wel een aantal malen vinden, maar dat had dan te maken met NAT, en voor HSDPA kan je sowieso geen NAT instellen (en dat was eerst ook niet nodig).

Iemand die het wel aan de praat heeft en mij kan uitleggen hoe dit weer aan de praat is te krijgen?

Ik ontken het bestaan van IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cyberstalker schreef op zondag 29 juli 2007 @ 16:46:
Vanochtend heb ik mijn nokia n95 firmware geupdate naar versie 12.0.013. Sindsdien krijg ik VOIP van xs4all niet meer aan de praat.

Zodra ik probeer te verbinden krijg ik de fout "Kan geen verbinding maken met het verbindingsnetwerk". Ik heb een uitstekende HSDPA verbinding (ik krijg het 3g icoontje met maximaal aantal streepjes) en vóór de update werkte het gewoon.

Ik heb alle instellingen hetzelfde als vóór de update staan. Ik heb geen flauw idee wat het probleem zou kunnen zijn. Op google en met de GoT search kon ik het probleem wel een aantal malen vinden, maar dat had dan te maken met NAT, en voor HSDPA kan je sowieso geen NAT instellen (en dat was eerst ook niet nodig).

Iemand die het wel aan de praat heeft en mij kan uitleggen hoe dit weer aan de praat is te krijgen?
Een HSDPA-verbinding wordt weergegeven met een 3,5G icoontje, je hebt nu dus nog een UMTS-verbinding. Ik weet echter geen oplossing voor je probleem. Wel zou ik proberen om alle instellingen opnieuw in te voeren en het toegangspunt opnieuw aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terug van vakantie en bij het openen van Windows Live Messenger Versie 1.06141 krijg ik de melding: "Kan geen verbinding maken met Windows Live Service. Controleer uw toegangspunt en netwerkinstellingen en probeer het opnieuw". Voorheen werkte het wel. Zou dit te maken kunnen hebben met nieuw 4gb kaartje? Iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Ik heb een N95 Vodafone branded en ik wil de firmware updaten dus ik wil de product code wijzigen met NSS 1.0.35.12 (nieuwste die ik kan vinden) om te kunnen updaten.

Ik sluit mijn N95 aan op de pc met PC Suite en dan probeer ik met NSS te zoeken naar mijn N95 maar hij kan niks vinden.

Nog iemand geweest met dit probleem of weet iemand waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok heb nu die agile, lijkt wel oke te werken!

Nu nog iets... als ik die kaart op start van de N95 dan blijft er rechts onder op dat sat icoontje een kruisje staan... als ik bij toepassingen naar gps ga en dan status bekijk van de sats zie ik er wel gewoon stuk of 4 steeds... wat doe ik fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberstalker
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 17:39:
[...]

Een HSDPA-verbinding wordt weergegeven met een 3,5G icoontje, je hebt nu dus nog een UMTS-verbinding. Ik weet echter geen oplossing voor je probleem. Wel zou ik proberen om alle instellingen opnieuw in te voeren en het toegangspunt opnieuw aan te maken.
Het icoontje wisselt ook regelmatig tussen 3g en 3.5g. Als ik niets aan het doen ben switcht het terug naar 3g en zodra ik ga browsen of mail ophaal gaat het naar 3.5g.

Ik denk dus dat de telefoon terugschakelt naar UMTS om stroom te besparen wanneer de verbinding niet gebruikt wordt.

Daarnaast heb ik het net getest met mijn wifi-verbinding, precies dezelfde foutmelding. Het lijkt er dus op dat het niet aan de verbinding ligt (en mijn linksys WIP330 werkt daar prima mee).

Instellingen heb ik al opnieuw ingevoerd (die waren natuurlijk weg na de upgrade). Ook het aanmaken van een nieuw sip account met dezelfde instellingen helpt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Realtec schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:41:
Ik heb een N95 Vodafone branded en ik wil de firmware updaten dus ik wil de product code wijzigen met NSS 1.0.35.12 (nieuwste die ik kan vinden) om te kunnen updaten.

Ik sluit mijn N95 aan op de pc met PC Suite en dan probeer ik met NSS te zoeken naar mijn N95 maar hij kan niks vinden.

Nog iemand geweest met dit probleem of weet iemand waar dit aan ligt?
Sluit de usb-kabel aan op een direkte usb-poort (meestal achterop pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

dafmay schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:44:
[...]

Sluit de usb-kabel aan op een direkte usb-poort (meestal achterop pc).
Heb hem nu achter op de pc op de mobo aangesloten maar hij vind hem nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Realtec schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:49:
[...]

Heb hem nu achter op de pc op de mobo aangesloten maar hij vind hem nog niet.
Jammer dat dat niet de oplossing is. Moet je overigens niet aansluiten via usb mode = data transfer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

dafmay schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:52:
Jammer dat dat niet de oplossing is. Moet je overigens niet aansluiten via usb mode = data transfer ?
Heb net ubs mode (gegevensoverdracht) geprobeerd en schijnt ook niet te werken.

Telefoon word verder wel netjes weergegeven in apparaatbeheer en kan ook gewoon connecten met pc suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Probeer de versie die de makers nú leveren eens 1.0.38.12 .... onderaan de pagina. Met deze versie krijg ik m'n N95 gewoon zichtbaar. ;)

Heb er alleen niet zoveel aan omdat ik een unbranded/unlocked toestel heb.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
cyberstalker schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:43:
[...]
Ik denk dus dat de telefoon terugschakelt naar UMTS om stroom te besparen wanneer de verbinding niet gebruikt wordt.
Dat is bij de E90 de reden dat ie dat doet dus lijkt het mij voor zijn "broertje" ook zo te zijn.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

wimmel_1 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:25:
Probeer de versie die de makers nú leveren eens 1.0.38.12 .... onderaan de pagina. Met deze versie krijg ik m'n N95 gewoon zichtbaar. ;)

Heb er alleen niet zoveel aan omdat ik een unbranded/unlocked toestel heb.
Ik heb de nieuwste nss (1.0.38.12) software geinstalleerd en de nieuwste pc suite van nokia geinstalleerd en nog vind hij hem niet.

Heb pc suite modus en gegevensoverdracht modus geprobeerd en werken beide niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realtec schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:50:
[...]

Ik heb de nieuwste nss (1.0.38.12) software geinstalleerd en de nieuwste pc suite van nokia geinstalleerd en nog vind hij hem niet.

Dan zit er niets anders op om het op een andere computer te proberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
[...]

Als ik me niet vergis hoef je PC Suite helemaal niet te gebruiken, waarschijnlijk dat PC Suite je telefoon "vergrendeld" waardoor andere programma`s hem niet meer zien.... ( zo heb ik het gedaan als ik me niet vergis, zal zo even zoeken)
even googlelen en je had het zelf ook kunnen vinden hè ;) link eerste hit, 5e post.

[ Voor 14% gewijzigd door digital-IMEI op 29-07-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

[...]

Just to be sure:

• Telefoon aansluiten én nergens aankomen of iets selecteren.
• Ook van Nokia PC Suite afblijven.
• In Nemesis Service Suite op het vergrootglas klikken. Knopje, rechtsbovenin
• In Nemesis Service Suite "Phone Info" selecteren. bovenin, tweede knopje
• Knopje "Scan" aanklikken. in het midden, onder "actions"

• Knopje "Read" aanklikken om je productcode zichtbaar te krijgen. Rechts, in het midden

Daarna zou je de gegevens van je telefoon moeten zien.

Hoe je 'm daarná verder behandeld...... Ik gá er maar vanuit dat je daar al naar gegooled hebt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Will_M op 29-07-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
cyberstalker schreef op zondag 29 juli 2007 @ 16:46:

Uit deel 5:
jep bij mij werkt het, via xs4all, na de laatste update (daarvoor niet geprobeerd).
heb settings uit deel 3 van dit topic gebruikt:

Profiel naam = Xs4all
Dienstprofiel = IETF
Toegangspunt = mijn Wifi
Openb. gebr.naam = sip:08787xxxxx@sip.xs4all.nl
Compressie = Nee
Registratie = Wanneer nodig
Beveiliging = Nee

Proxy server
Proxy server adres = sip:sip.xs4all.nl
Beveiligingsdomein = sip.xs4all.nl
Gebruikersnaam = 08787xxxxx
Wachtwoord = xxxxx
Vrije routing = yes
Overdrachtstype = UDP
Poort = 5060

Registrar server
Registrarserveradres = sip:sip.xs4all.nl
Beveiligingsdomein = sip.xs4all.nl
Gebruikersnaam = 08787xxxxx
Wachtwoord = xxxxx
Vrije routing = yes
Overdrachtstype = UDP
Poort = 5060

[ Voor 3% gewijzigd door digital-IMEI op 29-07-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

wimmel_1 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:02:
Hoe je 'm daarná verder behandeld...... Ik gá er maar vanuit dat je daar al naar gegooled hebt ;)
Heb genoeg info erover opgezocht..

Hier een screenshot van nss.. (horen die knoppen er zo uit te zien?)

Afbeeldingslocatie: http://www.realtec.nl/troep/nss.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand een antwoord waarom mijn gps niet werkt? en ik maar een rood sat icoontje zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Realtec schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:09:
[...]

Heb genoeg info erover opgezocht..

Hier een screenshot van nss.. (horen die knoppen er zo uit te zien?)

[afbeelding]
'k was een regeltje vergeten.... maar ondertussen dat jij aan het posten was heb ik die ook toegevoegd ;) ....

edit:

Met "alt-prt sc" pak je trouwens alleen het actieve venster... scheelt wat resizewerk voor de T.Net server ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Will_M op 29-07-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:10:
Niemand een antwoord waarom mijn gps niet werkt? en ik maar een rood sat icoontje zie?
1e keer dat je GPS signaal wil krijgen?
Telefoon open buiten leggen onder een heldere lucht, 10 minuten laten liggen en u heeft GPS signaal. lees deel 4 en 5 anders eens door ;)

offtopic:
@ts Is het mogelijk om ook een link naar deel 5 in de startpost te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Het probleem is nu ik kom niet verder dan op het vergrootglas klikken er komt geen informatie te staan of iets te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:16:
[...]
1e keer dat GPS signaal wil krijgen?
Telefoon open buiten leggen onder een heldere lucht, 10 minuten laten liggen en u heeft GPS signaal. lees deel 4 en 5 anders eens door ;)
offtopic:
@ts Is het mogelijk om ook een link naar deel 5 in de startpost te zetten?
hmmm oke zal dit eens proberen, en dan moet ik hem gewoon in de kaart stand zetten? en hij moet ook gewoon opengeklapt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:18:
[...]

hmmm oke zal dit eens proberen, en dan moet ik hem gewoon in de kaart stand zetten? en hij moet ook gewoon opengeklapt staan?
Yup, gewoon maps opstarten en de telefoon open neerleggen, de GPS ontvanger zit namelijk onder de 0.

Eerste keer signaal krijgen is altijd een ramp bij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Realtec schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:18:
Het probleem is nu ik kom niet verder dan op het vergrootglas klikken er komt geen informatie te staan of iets te staan.
Lees mijn post ook eens, daar staat alles exact in uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 16:21:

Ik heb uiteindelijk Agile Messenger gekocht. Werkt voor mij het relaxt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://blog.isquare.nl/?p=316

Gratis, werkt perfect.
Je ziet de foto's zelfs nog van de mensen echt top.
En nogmaals, gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 15:57
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 21:17:
http://blog.isquare.nl/?p=316

Gratis, werkt perfect.
Je ziet de foto's zelfs nog van de mensen echt top.
En nogmaals, gratis.
Zou handig zijn als deze ook in het symbian topic in de startpost erbij wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Sjengcity schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:57:
Lees mijn post ook eens, daar staat alles exact in uitgelegd
Het is me nu gelukt om de firmware te updaten.
Ik had nss verkeerd geinstalleerd, bij het installeren kun je uit 6 opties kiezen heb nu virtual usb gekozen en dat had ik de vorige keer niet gedaan.

maar toch bedankt voor het helpen :)

Er is nu zeker geen weg meer terug om de branded vodafone firmware erop te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Realtec schreef op zondag 29 juli 2007 @ 21:58:
[...]

Het is me nu gelukt om de firmware te updaten.
...
Er is nu zeker geen weg meer terug om de branded vodafone firmware erop te gooien.
"erop" of "eraf" ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 20:08
Ik hen afgelopen weekend een n95 besteld, die verwacht ik komende week binnen bij de winkel. Is er een methode om snel te zien of de slider goed is? Of dat het de losse versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Erop i.v.m. garantie... of heb je ook nog gewoon garantie als je unbranded erop gegooit heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Zal niet gaan lukken totdat Vodafone ook met een 12.0.013 firmware komt. Downgraden gaat namelijk niet met NSU, gelijkwaardige versienummers kun je er wel overhaan zetten.

En wat betreft garantie: hier zijn de meningen nogal over verdeelt. Op de Nokia.discussions fora heb ik al regelmatig gelezen dat er geen garantie meer is ná het unbranden omdat de productcode niet meer overeenkomt met de code die in je toestel op het stickertje staat.

[ Voor 44% gewijzigd door Will_M op 29-07-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Realtec schreef op zondag 29 juli 2007 @ 22:17:
[...]

Erop i.v.m. garantie... of heb je ook nog gewoon garantie als je unbranded erop gegooit heb..
Ah op die manier, hebbes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Zijn er trouwens nog meer mensen die msn life gebruiken waarbij het heel traag gaat?

Zelfs via wlan duurt het heel erg lang voordat hij alle contact personen heeft geladen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
wimmel_1 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 22:34:
Zal niet gaan lukken totdat Vodafone ook met een 12.0.013 firmware komt. Downgraden gaat namelijk niet met NSU, gelijkwaardige versienummers kun je er wel overhaan zetten.

En wat betreft garantie: hier zijn de meningen nogal over verdeelt. Op de Nokia.discussions fora heb ik al regelmatig gelezen dat er geen garantie meer is ná het unbranden omdat de productcode niet meer overeenkomt met de code die in je toestel op het stickertje staat.
Dat klinkt mij zeer logisch in de oren. De (softwarematige) productcode van het toestel zal moeten overeenkomen met die op het stickertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
dafmay schreef op zondag 29 juli 2007 @ 22:55:
[...]

Dat klinkt mij zeer logisch in de oren. De (softwarematige) productcode van het toestel zal moeten overeenkomen met die op het stickertje.
Stel: Je koopt een notebook met Windows Vista OEM. Staat op het stickertje. Het bevalt je niet en je zet er Linux of een andere Windows-versie op. Zou dan de garantie van de hardware-leverancier vervallen zijn?

Kan iemand me een passage aanwijzen waar Nokia zegt dat de garantie vervalt bij een andere productcode dan oorspronkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
erikd_o schreef op zondag 29 juli 2007 @ 23:09:
[...]
Kan iemand me een passage aanwijzen waar Nokia zegt dat de garantie vervalt bij een andere productcode dan oorspronkelijk?
In de garantievoorwaarden staat volgens mij dat je niet mag kutten met de software die niet standaard voor jouw model toestel geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberstalker
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Ballebek schreef op zondag 29 juli 2007 @ 23:17:
[...]

In de garantievoorwaarden staat volgens mij dat je niet mag kutten met de software die niet standaard voor jouw model toestel geleverd wordt.
Het model is toch 'n95'? Nokia levert de nieuwe firmware standaard voor jouw model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
erikd_o schreef op zondag 29 juli 2007 @ 23:09:
[...]

Stel: Je koopt een notebook met Windows Vista OEM. Staat op het stickertje. Het bevalt je niet en je zet er Linux of een andere Windows-versie op. Zou dan de garantie van de hardware-leverancier vervallen zijn?
Ik denk dat het op deze manier gaat...het toestel dat is geleverd heeft een bepaalde bijbehorende productcode. Die mag niet worden aangepast door de gebruiker, anders vervalt garantie. Verder mag de gebruiker alle fw-versies van het OS erop zetten die hij erop wil hebben, mits nogmaals de productcode niet wordt aangepast. Om kort te gaan...ik vermoed dat productcode en (geleverde) telefoon onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn. Maw veranderen van productcode staat gelijk aan het zelf openmaken/sleutelen aan de telefoon-hardware. Daarmee vervalt garantie in principe ook.

[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 29-07-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Realtec schreef op zondag 29 juli 2007 @ 22:53:
Zijn er trouwens nog meer mensen die msn life gebruiken waarbij het heel traag gaat?

Zelfs via wlan duurt het heel erg lang voordat hij alle contact personen heeft geladen..
Dit is voor mij de reden geweest om Live Messenger eraf te gooien, het duurde ontzettend lang om alle contactpersonen binnen te halen en de verbinding werd regelmatig verbroken.
Ik vermoed dat Microsoft hun server capaciteit (tijdelijk) beperkt heeft voor deze service aangezien Messenger Live geen officieele versie is maar is uitgelekt. Waarschijnlijk zal de capaciteit weer verhoogt worden op het moment dat er een officieele release is. (mijn gok dan)

Over de product code, Ik heb die van mij ook verander bij het uitkomen van FM 12 en daarna weer terug gezet naar de orginele code. Is er dan iets aangepast aan mijn telefoon? Nee.
Als je het mij vraagt kan T-Mobile noch Nokia hier niets tegen inbrengen en heeft mijn telefoon gewoon volledige garantie.
Misschien dat T-Mobile nog een beetje gaat mekkeren maar zij kunnen niet aan mijn telefoon zien dat hij branded is. (Ja dat zouden ze kunnen zien aan de productcode maar ik acht daar de verkopers niet voor in staat gezien het niveau ervan, no offence)
Nokia zal daar in tegen ook echt niet gaan klagen omdat er geen branded software op staat (alsof hun dat eene moere uit maakt) zolang de productcode maar klopt!

[ Voor 33% gewijzigd door digital-IMEI op 29-07-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sjengcity schreef op zondag 29 juli 2007 @ 23:33:
[...]
Dit is voor mij de reden geweest om Live Messenger eraf te gooien, het duurde ontzettend lang om alle contactpersonen binnen te halen en de verbinding werd regelmatig verbroken.
Ik vermoed dat Microsoft hun server capaciteit (tijdelijk) beperkt heeft voor deze service aangezien Messenger Live geen officieele versie is maar is uitgelekt. Waarschijnlijk zal de capaciteit weer verhoogt worden op het moment dat er een officieele release is. (mijn gok dan)

Over de product code, Ik heb die van mij ook verander bij het uitkomen van FM 12 en daarna weer terug gezet naar de orginele code. Is er dan iets aangepast aan mijn telefoon? Nee.
Als je het mij vraagt kan T-Mobile noch Nokia hier niets tegen inbrengen en heeft mijn telefoon gewoon volledige garantie.
Misschien dat T-Mobile nog een beetje gaat mekkeren maar zij kunnen niet aan mijn telefoon zien dat hij branded is. (Ja dat zouden ze kunnen zien aan de productcode maar ik acht daar de verkopers niet voor in staat gezien het niveau ervan, no offence)
Nokia zal daar in tegen ook echt niet gaan klagen omdat er geen branded software op staat (alsof hun dat eene moere uit maakt) zolang de productcode maar klopt!
Inderdaad, zoals ikzelf vermoed. Dus dat de correcte productcode + telefoon = enige combinatie voor het recht hebben op garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook een n95 en heb 2 vraagjes:
1 hoe update ik me firmware
2 ik heb nu tomtom mobile derop maar hij blijft maar laden en laden komt geen eind aan bij het eerste schermpje weet iemand wat ik heir aan kan doen?

Groeten Colin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:04:
Ik heb sinds kort ook een n95 en heb 2 vraagjes:
1 hoe update ik me firmware
2 ik heb nu tomtom mobile derop maar hij blijft maar laden en laden komt geen eind aan bij het eerste schermpje weet iemand wat ik heir aan kan doen?

Groeten Colin
1 link
2 waarschijnlijk een verkeerde versie van TomTom, je zult een versie moeten hebben voor Symbian Mobile S60 3

offtopic:
kom op mensen Google bestaat ook nog altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt. naja dan kijk ik nog wel eens verder voor een andere torrent. iemand linkje?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:18:
ok bedankt. naja dan kijk ik nog wel eens verder voor een andere torrent. iemand linkje?

Groeten
top, helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:41:
[afbeelding] , deze foto is gemaakt met de n95 te Cancun, Mexico
Dat is opzich een mooie foto hoor. Je moet er geen poster van maken, maar een normale 10x15 ziet het er strak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een backup wil maken geeft hij de hele tijd een fout aan en opnieuw opstarten enzo helpt niet weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:36:
als ik een backup wil maken geeft hij de hele tijd een fout aan en opnieuw opstarten enzo helpt niet weet iemand hoe dit kan?
probeer een linux pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik hier niet. zal vast wel een andere oplossing zijn tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:37:
heb ik hier niet. zal vast wel een andere oplossing zijn tog?
mijn reactie was nogal sarcastisch bedoeld, aangezien wij je niet kunnen helpen met de zeer beknopte info die jij geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verder staat er ook alleen een fout code waarmee jullie niets meer kunnen dnek ik... en wat tips om het te verhelpen maar dat werkt ook neit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:43:
verder staat er ook alleen een fout code waarmee jullie niets meer kunnen dnek ik... en wat tips om het te verhelpen maar dat werkt ook neit..
Ja en hoe wil je dan dat wij jou helpen ? Ik bedoel dan kun je de vraag toch net zo goed niet posten 8)7 Begrijp me niet verkeerd, ik wil graag helpen. Maar zonder de nodige info wordt dat toch wel erg moeilijk...

Ps let ook eens op je spelling...

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 30-07-2007 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ok maar meschien zijn der mensen die het zelfde probrleem gehad hebben :-) toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:47:
ja ok maar meschien zijn der mensen die het zelfde probrleem gehad hebben :-) toch bedankt
Zoals dafmay al zegt kunnen we heel erg weinig met de informatie wat jij geeft.
Ten eerste raad ik je aan om de overige topics ook eens door te lezen, ik zie dat je nieuw bent hier en meteen begint met mijn inziens een beetje onbenullige vragen te stellen maar dat terzijde.

Over je probleem, omschrijf eens wat je doet wat je instellingen zijn, waar het fout gaat enzovoorts zodat we een beeld krijgen wat je doet en waardoor het eventueel fout kan gaan.

Edit:
link nr1
link nr2

offtopic:
Ik neem aan dat je begrijpt dat dingen zijn die niet zijn toegestaan op dit forum

[ Voor 24% gewijzigd door digital-IMEI op 30-07-2007 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nokia N95 kan trouwens ook niet goed tegen zand...

had hem pas een dag en rolde op het strand door het zand telefoon zat er redelijk onder en heb het meeste proberen weg te halen maar een dag later begaf hij het, tijdens het maken van een foto hing het scherm en toen ik hem uit en aanzette deed alleen de verlichting van de bovenste knoppen het nog. (de slider deed het wel weer gewoon goed) terug gegaan naar de winkel kreeg zo weer een nieuwe mee :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 03:50:
de nokia N95 kan trouwens ook niet goed tegen zand...

had hem pas een dag en rolde op het strand door het zand telefoon zat er redelijk onder en heb het meeste proberen weg te halen maar een dag later begaf hij het, tijdens het maken van een foto hing het scherm en toen ik hem uit en aanzette deed alleen de verlichting van de bovenste knoppen het nog. (de slider deed het wel weer gewoon goed) terug gegaan naar de winkel kreeg zo weer een nieuwe mee :)
Mooie oplossing trouwens als je niet tevreden bent over je slider ... Koop een zak "fijnzand"bij de dierenwinkel, en ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op maandag 30 juli 2007 @ 01:07:
[...]
Over je probleem, omschrijf eens wat je doet wat je instellingen zijn, waar het fout gaat enzovoorts zodat we een beeld krijgen wat je doet en waardoor het eventueel fout kan gaan.
Ok sorry voor de slechte start...
zel het proberen uit te leggen. ik wil dus een backup maken vanwegen de nieuwe firmware.
start nokia pc suit op en verbind hem met de telefoon klik op backup en dan op backup maken als ik dat doe komt hij met de foutmelding: Content copier er is een onverwachte fout opgetreden ( 0x80100013) start uw telefoon en content copier opnieuw en probeer het nog eens. start uw computer opnieuw als dit niet helpt.

als ik op instellingen klik heb ik hem op back up van intern geheugen en van het kaartje staan.

de tips die er bij staan helpen niet.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:27:
[...]

Ok sorry voor de slechte start...
zel het proberen uit te leggen. ik wil dus een backup maken vanwegen de nieuwe firmware.
start nokia pc suit op en verbind hem met de telefoon klik op backup en dan op backup maken als ik dat doe komt hij met de foutmelding: Content copier er is een onverwachte fout opgetreden ( 0x80100013) start uw telefoon en content copier opnieuw en probeer het nog eens. start uw computer opnieuw als dit niet helpt.

als ik op instellingen klik heb ik hem op back up van intern geheugen en van het kaartje staan.

de tips die er bij staan helpen niet.

Alvast bedankt
1. Welke versie van PCsuite gebruik je?
2. De telefoon wordt wel normaal herkend, en je pc-suite icoontje rechtsonderin geeft ook netjes aan dat ie verbonden is?
3. Zit je tel verbonden aan een directe USB poort met je moederbord?
4. Heb je momenteel iets op je telefoon ingesteld dat gebruik maakt van je mem kaart (bijvoorbeeld berichtgeheugen ingesteld op mem kaartje?)
5. Werken andere applicaties via PC-Suite wel normaal, bijvoorbeeld het installeren van nieuwe applicaties/games?)

P.S. je fout 0x80100013 is een interne leesfout van de geheugenkaart, (mijn wilde gok is dat dit veroozaakt is juist door het draaien van die TT versie die maar bleef hangen). Ik zou zeggen, alle berichten kopieeren naar tel mem, foto's en andere media opslaan op je HD, als je in massa-opslag modus nog erbij kan. Eventueel contact personen opslaan op je tel mem (weet niet perse of er gebruik wordt gemaakt van de mem kaart hiervoor). Dan een format vanuit je telefoon en een backup via pc-suite maken van alleen je Tel mem. Zou moeten werken........

[ Voor 18% gewijzigd door martincm op 30-07-2007 11:18 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:34:
[...]

Wordt het display ook beschermd?
Zie deel 1, 2, 3 en 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het al gevonden nadat ik pc suite heb geupdate werkte hij. hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op zondag 29 juli 2007 @ 23:33:
[...]
De lijst komt op mijn telefoon erg snel binnen als ik gebruik maak van mijn vodafone internet abbo.
Tevens heb ik nog niet gehad dat de verbinding werd verbroken.
Heb ik geen 3g dekking dan gaat het inderdaad wel een stuk trager, maar het kan dus wel snel gaan.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.